Σύνδεση

View Full Version : Τα φωτα σας παρακαλω!!



duke1985
30/09/2014, 09:38
χτες σε μια ορεινη διαδρομη, με ανοιχτα κομματια δικαβαλο, ξαφνικα το lc4 μου ξερασε τοσα πολλα λαδια , με αποτελεσμα να καπνιζει λες και πηρε φωτια!! , το θεμα ειναι οτι μεχρι τωρα δεν εχω καταλαβει απο που εχασε τα λαδια. ( η μηχανη λειτουργει κανονικα, η σταθμη του λαδιου δεν επεσε, τα νερα οκ, )
ειναι απο προσφατο σερβις 700χλμ . υπαρχει περιπτωση να ξερασε λαδια απο καποια υπερχειληλη? ο μηχανικος μου ειχε πει οτι εβαλε λιγακι λαδι παραπανω. για να καταλαβεται , το τζαμακι που ελενχεις την ποσοτητα του λαδιου ειναι πληρης κ οχι στις εγκοπες!!

θελω να καθαρισω την λαδιλα απο το μοτερ σημερα γιατι οταν ζεστενεται καπνιζει σαν σομπα, και να το παρατηρησω. ( με βενζινη κ πινελο θα κανω δουλεια? η πρεπει να αγορασω κανα σπρει? )

σας ευχαριστω εκ των προτερων κΤΜιστες μου! :D

theofilos888
30/09/2014, 09:42
Αν το πήγαινες τάπα τοτε τα ξερασε απο το φιλτροκουτι. Αν εχει παραπανω καλα εκανε και τα εβγαλε. Μη βαλεις βενζινη και πινέλο. Σπρει καρμπυρατερ παρε.

duke1985
30/09/2014, 09:49
. τπτ ανυσηχητικο δηλαδη,!!να τραβηξω τα λαδια με συριγγα , να παει η σταθμη μεχρι τις εγκοπες?

sniper
30/09/2014, 09:52
Καλά θα ήταν η ποσότητα του λαδιού να ειναι μεταξύ min & max ανά πάσα στιγμή.

duke1985
30/09/2014, 09:58
επιπτωσεις οταν η σταθμη ειναι παραπανω? αυτο που μου συνεβει, η εχει και αλλα? ( καλα μαλακας ειναι αυτος ο μηχανηκος!!)

theofilos888
30/09/2014, 10:15
Αν ξέρεις να κοιτάς τα λάδια, τότε ναι τράβα τα για να μην στα πεταξει και τα υπολοιπα.

gior-gos
30/09/2014, 12:14
επιπτωσεις οταν η σταθμη ειναι παραπανω? αυτο που μου συνεβει, η εχει και αλλα? ( καλα μαλακας ειναι αυτος ο μηχανηκος!!)

Αν τα λαδια ηταν πολλα και με το ζορισμα τα πεταξε απο την υπερχειλιση καλο θα ηταν να πλυνεις και το φιλτρο αερα.

duke1985
30/09/2014, 12:52
δεν εχω φιλτρο αερα

McGyver
30/09/2014, 13:01
καλο θα ηταν να πλυνεις και το φιλτρο αερα.


δεν εχω φιλτρο αερα

Τότε καλό θα ήταν να πλύνεις το θάλαμο καύσης...

sniper
30/09/2014, 13:03
Τότε καλό θα ήταν να πλύνεις το θάλαμο καύσης...

Τι του λες του ανθρώπου ρε συ....

Φιλαράκο, αν δεν πετάει άσπρο καπνό απ την εξάτμιση είσαι οκ, αρκει να έχεις τη σωστή ποσότητα λαδιού.

το γιατί δεν εχεις φίλτρο αέρα, μόνο εσύ το ξέρεις.

notakos600
30/09/2014, 14:30
Τότε καλό θα ήταν να πλύνεις το θάλαμο καύσης...

:lol:

Allst@rf
30/09/2014, 16:56
Τότε καλό θα ήταν να πλύνεις το θάλαμο καύσης...


:lol:

Ktm.Prestige
01/10/2014, 02:25
Το οτι δεν εχεις φιλτρο αέρα μη το ξαναπείς γιατι θα σε πάρουν με τα γιαούρτια , ενα αυτο.
Δεύτερο , το φίλτρο βρίσκεται κάτω απο τη σέλα.
Τριτο , τράβα λίγο λάδι με τη σύριγγα να φτάσει λίγο κάτω απο την max γραμμή γιατι θα σου ξεράσει και τα υπόλοιπα ,μέχρι να φτάσει εκεί που θέλει αυτο (εννοώ η μηχανή)
Τέταρτον και τελευταίο , άλλαξε μάστορα , προφανώς ο τύπος δε ξέρει τα βασικά!!!

υγ.Το καθάρισμα του μοτέρ μπορείς να το κάνεις με βενζινη και πινέλο και φυσικά ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ Η ΜΗΧΑΝΗ!!!!!!!
Το σπρέυ καρμπ είναι πολύ πιο ακριβό και μπορεί να σου θολώσει τη βαφή , είναι πολύ δυνατό!

duke1985
01/10/2014, 11:24
Το οτι δεν εχεις φιλτρο αέρα μη το ξαναπείς γιατι θα σε πάρουν με τα γιαούρτια , ενα αυτο.
Δεύτερο , το φίλτρο βρίσκεται κάτω απο τη σέλα.
Τριτο , τράβα λίγο λάδι με τη σύριγγα να φτάσει λίγο κάτω απο την max γραμμή γιατι θα σου ξεράσει και τα υπόλοιπα ,μέχρι να φτάσει εκεί που θέλει αυτο (εννοώ η μηχανή)
Τέταρτον και τελευταίο , άλλαξε μάστορα , προφανώς ο τύπος δε ξέρει τα βασικά!!!

υγ.Το καθάρισμα του μοτέρ μπορείς να το κάνεις με βενζινη και πινέλο και φυσικά ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ Η ΜΗΧΑΝΗ!!!!!!!
Το σπρέυ καρμπ είναι πολύ πιο ακριβό και μπορεί να σου θολώσει τη βαφή , είναι πολύ δυνατό!

δικαιο εχεις!! το φιλτρο ειναι ηδη στον δρομο!! τα υπολοιπα θα γινουν σημερα και βλεπουμε!!
ευχαριστω παιδια!!

iliasfyntanidis
01/10/2014, 12:00
επιπτωσεις οταν η σταθμη ειναι παραπανω? αυτο που μου συνεβει, η εχει και αλλα? ( καλα μαλακας ειναι αυτος ο μηχανηκος!!)

Eάν έχεις παραπάνω λάδι τότε μπορεί οι τσιμούχες(στροφάλου)να φύγουν από την θέση τους,λόγω πίεσης.Φέρε την στάθμη στα κανονικά επίπεδα.Φυσιολογική αυτή η υπερχείλιση λαδιού που σου έκανε.

duke1985
06/11/2014, 17:21
απο το φιλτροκουτι δεν εβγαλε λαδια , ειναι καθαρο , εσταζε λαδι απο το κολαρο που συνδεει το καρμπυρατερ με την κεφαλι.

notakos600
06/11/2014, 19:48
απο το φιλτροκουτι δεν εβγαλε λαδια , ειναι καθαρο , εσταζε λαδι απο το κολαρο που συνδεει το καρμπυρατερ με την κεφαλι.

Από το κολλάρο εισαγωγής λάδι; :eek:

duke1985
06/11/2014, 20:25
ετσι φαινοταν μου γεμισε ολο το μοτερ λαδι. απο που το εφτυσε? απο την στιγμη που το φιλτροκουτι ειναι καθαρο?

lykourgi
06/11/2014, 20:45
Το κολλάρο έχει δύο πλευρές. (Τι είπα τώρα; :D).

Αν το λάδι δεν ήρθε από τη μεριά του καρμπυρατέρ - φίλτρου, τότε ήρθε από την κεφαλή.

Μήπως όμως δεν στάζει μέσα από το κολάρο αλλά απ' έξω; Δηλαδή βγαίνει από αλλού και "γλύφει" στην έξω πλευρά του κολάρου;

notakos600
06/11/2014, 20:48
Το κολλάρο έχει δύο πλευρές. (Τι είπα τώρα; :D).

Αν το λάδι δεν ήρθε από τη μεριά του καρμπυρατέρ - φίλτρου, τότε ήρθε από την κεφαλή.

Μήπως όμως δεν στάζει μέσα από το κολάρο αλλά απ' έξω; Δηλαδή βγαίνει από αλλού και "γλύφει" στην έξω πλευρά του κολάρου;

Το κολλάρο έχει 2 πλευρές και ο μπακλαβάς 4.
Αν το πάμε στο γλύψιμο θα μας κόψει η λογοκρισία.
Καλείται ο κάτοχος να ανακαλύψει από που στάζει το σιρόπι.

duke1985
06/11/2014, 20:51
απο την κεφαλι, αλλα και παλι γινετε? μαλλον εχουμε σοβαρο προβλημα

duke1985
06/11/2014, 20:54
Το κολλάρο έχει 2 πλευρές και ο μπακλαβάς 4.
Αν το πάμε στο γλύψιμο θα μας κόψει η λογοκρισία.
Καλείται ο κάτοχος να ανακαλύψει από που στάζει το σιρόπι.
αφαιρεθηκαν πλαστικα ντεποζιτο , τπτ, το μονο που βλεπω ειναι ενα πασαλημενο μοτερ ολο ομως μεχρι κ την πισω αναρτηση. βαζω μπρος ρολοι το εργαλειο!! στη βολτα το εφτυσε και καπνιζα ολοκληρος!!

lykourgi
06/11/2014, 21:19
Ετσι όπως έχει γίνει δεν θα βγάλεις άκρη.

Πλύνε το καλά (γλύψτο :D), εξασφάλισε ότι έχει σωστή ποσότητα λαδιού και ξεκίνα να το κυκλοφορείς. Φρόντισε να ελέγχεις πολύ συχνά το μοτέρ, ώστε να εντοπίσεις την πηγή της διαρροής, πριν ξαναγίνει το μοτέρ όπως τώρα.

duke1985
06/11/2014, 21:43
να το κυκλοφορησω , κακο χειροτερη ζημια? φαντασου οτι το ριχνει και στην εξατμιση και θα παρω και καμια φωτια!! το λαδι μου καλυπτει ολο το τζαμι απο το καρτερ!!

lykourgi
06/11/2014, 22:06
Καταρχήν, το τζαμάκι του κάρτερ πρέπει να έχει κάποια σημάδια δίπλα για τη σωστή στάθμη λαδιού. Μάθε πως μετράνε λάδια στο δικό σου μηχανάκι (δεν ξέρω να σου πω) και σιγουρέψου για τη σωστή ποσότητα.

Μετά κυκλοφόρησέ το. Δεν εννοώ να πας ταξίδι. Κάνε μια βόλτα και σταμάτα κάθε λίγο για έλεγχο, αυξάνοντας σταδιακά και τις στροφές που φτάνεις το μοτέρ. Το ζητούμενο είναι να δεις τη διαρροή στην αρχή της, ώστε να ξέρεις την "πηγή". Πριν γίνουν όλα πάλι χάλια.

gior-gos
06/11/2014, 22:45
ετσι φαινοταν μου γεμισε ολο το μοτερ λαδι. απο που το εφτυσε? απο την στιγμη που το φιλτροκουτι ειναι καθαρο?

Πισω απο το φιλτροκουτι υπαρχει ενα κοντό, χοντρο, απο σκληρο πλαστικο, οριζοντιο διαφανες σωληνακι. Πρεπει να σκυψεις και να το ψαξεις για να το δεις. Αυτο ειναι το σωληνακι υπερχειλισης λαδιου. Αν το μηχανακι εχει οντως κανει υπερχειλιση και δεν ειναι κατι αλλο, λογικα θα υπαρχουν υπολειμματα λαδιου εκει.

duke1985
07/11/2014, 08:02
εαν ηταν το σωληνακι υπερχειλισης θα μου γεμιζε μπροστα ολο το μοτερ? το μηχανακι γεμισε λαδι παντου, κ οταν σταματησα να δω εδειχνε να σταζει απο ψηλα ( λεγοντας ψηλα απο το κολαρο που ενωνει κεφαλι καρπυρατερ