Σύνδεση

View Full Version : honda xl 250r anakataskeuh



Σελίδες : 1 [2] 3

supraman
03/11/2016, 22:06
Καλησπέρα στην ομάδα η καλωδιαση φτιάχτηκε σχεδόν από την αρχή βρήκα πολλά κομενα σημεία και η ταινία φενοτανε μασουλημενη μάλλον μπήκε χέρι ποντικου η κάποιου άλλου φτιάχτηκε από την αρχή πήρε μπροστά φτιάχτηκε και η ντιζα του κοντέρ και μέχρι τώρα έχει γράψει 17 χιλιόμετρα τώρα σε θέμα μοτέρ θέλω να ανοίξω το καπάκι ναδω για καδενα αν θέλει αλλαγή που μάλλον θέλει γτ χτυπάει ποιανει που και που ο τεντωτηρας όμως και με έβαλε σε σκέψεις αυτό γτ μια χτυπαγε η καδενα και από την άλλη δούλευε κανονικά και ξανά τα ίδια μπορεί να φταίει ο τεντωτηρας θα ανοιχτή μια από αυτές τις μέρες η αύριο η μεθαύριο να το κοιτάξω μόλις τελειώσω το φανταριλικη θα βαφτει σωστά και θα αλλαχτουν όλες οι τσιμουχες του μοτέρ να είμαστε καλυμενοι από τυχόν διαρροές στο μέλλον θα κοιτάξω και για ένα στροφομετρο και είναι κομπλε

supraman
04/11/2016, 22:57
372614
372615
καλησπερα παιδια σημερα τελειωσα κατι μικροπραγματακια στην μηχανη οπως το στοπ του πλαινου σταν κατι φυσακια που ελειπαν απο πλεξουδα μπαταρια ασφαλεειοθηκη καινουργια και εβαλα και λαμπες που ηταν καμενες τωρα οσο αναφορα τα ρευματα εχω ενδειξη νεκρας αλλα!! δεν δουλευουν κορνα φωτα καντραν φωτα πορειας πισω και τα φωτα μπροστα ενω εχω ενδειξης νεκρας στο καντραν τι μπορει να φταιει σε αυτο ανορθωτης ?? και εχει δυο ? ανορθωτες η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα γτ εχει ενα πραγματακι με ψυκτρες που μοιαζει για ανορθωτη και βγαινουν δυο καλωδια και αλλο ενα που εχει φυσα τι μπορει να φταιει ??

Mixmix
05/11/2016, 19:23
To μηχανάκι αυτό το ειχα το 1987 -Ρε πως περασαν τα χρονια!. Με την καδένα και τον τεντωτήρα ειχε καποιο θεματάκι , οπως και με την πισινή αναρτηση (prolink την ελεγε αν θυμαμαι καλα) σαν ψευτοεντούρο μηχανάκι πολύ βαρύ και αργό σε σχέση με αλλα της κατηγορίας του, κατα τα άλλα σχετικά καλό.
Στα ηλεκτρικά ειχε εναν ανορθωτή και ολα τα μηχανάκια εναν εχουν , εφ΄οσον ομως ανάβει το φως της νεκράς στο καντράν, εγώ θα τσεκάριζα τον διακόπτη για τα φώτα και αν φτανει ρεύμα στις ασφάλειες με ενα λαμπάκι 12v. Σημ. αν η μπαταρία σου δεν ειναι καλή, η αν είναι νεκρή, δεν δουλεύει η κόρνα. Και βασικά βρές στο μανουαλ το σχεδιάγραμμα με το ηλεκτρικό κύκλωμα.

supraman
06/11/2016, 13:52
To μηχανάκι αυτό το ειχα το 1987 -Ρε πως περασαν τα χρονια!. Με την καδένα και τον τεντωτήρα ειχε καποιο θεματάκι , οπως και με την πισινή αναρτηση (prolink την ελεγε αν θυμαμαι καλα) σαν ψευτοεντούρο μηχανάκι πολύ βαρύ και αργό σε σχέση με αλλα της κατηγορίας του, κατα τα άλλα σχετικά καλό.
Στα ηλεκτρικά ειχε εναν ανορθωτή και ολα τα μηχανάκια εναν εχουν , εφ΄οσον ομως ανάβει το φως της νεκράς στο καντράν, εγώ θα τσεκάριζα τον διακόπτη για τα φώτα και αν φτανει ρεύμα στις ασφάλειες με ενα λαμπάκι 12v. Σημ. αν η μπαταρία σου δεν ειναι καλή, η αν είναι νεκρή, δεν δουλεύει η κόρνα. Και βασικά βρές στο μανουαλ το σχεδιάγραμμα με το ηλεκτρικό κύκλωμα.

η μπαταρια του ειναι νεκρη οντως τωρα ανοιξα τον διακοπτη και τον καθαρισα καθαρισα χθες και διακοπτες κεντρρικο και ον οφ μηχανης που εχει τωρα ωσο αναφορα τον ανορθωτη θα ανεβασω μια φωτο να δεις τι λεεω

supraman
06/11/2016, 14:30
372678
372679
αυτα τα δυο τι διαφορα εχουν και τι που χρησιμευουν???

stefanos
06/11/2016, 15:55
Το πάνω είναι regulator - rectifier αυτό που λέμε ανορθωτής-σταθεροποιητής να το πώ?.
Το κάτω είναι regulator σαν αυτό που έχει το xr μου κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά με το από πάνω χωρίς να κάνει συνεχές το εναλλασσόμενο.
Είναι και τα 2 πάνω στο ίδιο μηχανάκι?.

supraman
06/11/2016, 16:17
ναι και τα δυο πανο τα ειχε και τα εχει

stefanos
06/11/2016, 19:38
Οπότε το πιθανότερο είναι τα φώτα να είναι ξεχωριστό κύκλωμα που δουλεύει μόνο με το μοτέρ σε λειτουργία,
Σε αυτό το κύκλωμα είναι και o regulator στην δεύτερη φωτογραφία.

aetomenios
06/11/2016, 20:52
Σε καταλαβαίνω φίλε μου,εχω ακριβως το ιδιο XL250R/1982
και ενα χρονο τωρα παλεύω να το φέρω σε καλη κατασταση,
ασε το τι λεφτα εχουν φυγει...
https://www.youtube.com/watch?v=a8ThB-Tl8sU

sapila racing
07/11/2016, 09:08
ναι και τα δυο πανο τα ειχε και τα εχει


Οπότε το πιθανότερο είναι τα φώτα να είναι ξεχωριστό κύκλωμα που δουλεύει μόνο με το μοτέρ σε λειτουργία,
Σε αυτό το κύκλωμα είναι και o regulator στην δεύτερη φωτογραφία.

Επιβεβαιώνω οτι έτσι ηταν το XLR250.
Με σβηστό κινητήρα ανάβουν μόνο τα φώτα θέσης μπρός πίσω, για να ανάψει ο προβολέας πρέπει να δουλεύει το μοτέρ.

aetomenios
07/11/2016, 15:57
Επιβεβαιώνω οτι έτσι ηταν το XLR250.
Με σβηστό κινητήρα ανάβουν μόνο τα φώτα θέσης μπρός πίσω, για να ανάψει ο προβολέας πρέπει να δουλεύει το μοτέρ.

Ετσι ακριβως ειναι και το δικο μου τωρα,φωτα πορειας και μεγάλα αναβουν μονο οταν δουλευει το μοτερ.
Με σβηστό μοτερ αναβει νεκρα,φλας,πισω στοπ και φωτισμός οργανων συν μια μικρη ψειρα στο φαναρι μπροστα.
Αα και η κόρνα δουλευει.

Mixmix
07/11/2016, 16:09
Λοιπόν, το δευτερο εφ΄οσον εχει 2 καλώδια ειναι σταθεροποιητής τασης στα 12 volt για τα φωτα ( μικρη και μεγάλη σκάλα) Το πρώτο ειναι ο ανορθωτής που φορτίζει την μπαταρία ,κανει το εναλασσόμενο ρευμα που ερχεται απο τα πηνία σε συνεχές ,κοβει την ταση στα 13 volt ωστε να μην κανει υπερφόρτηση και βρασει την μπαταρία ( μερικοι το λένε και αυτόματο)

supraman
04/12/2016, 19:09
Καλησπέρα στην ομάδα
Μετά από κιρο ξαναηρθα έχει λυθεί το μοτέρ και περιμένω το οκ για να πάει για βάψιμο άλλαξα πίσω ζάντα και η μπροστά αναμένει όταν έβγαλα κυλινδρο ανακάλυψα πως αυτός που είχε δέσει το μοτέρ γιατί είχε ξαναλυθει και ήταν με την γνωστή αυτή κόκκινη φλαντζοκολα που πασαλυβει τα πάντα ανακάλυψα πως τα ελατηρια του πιστονιου δεν είχαν σταυροθει και γιαυτό εκαιγε και λαδακι και δεν πήγαινε αναμενο να βαψω το μοτέρ να το δεσω και να συνεχίσω σιγά σιγά στα περαιτέρω θα πάρει λίγο χρόνο λόγο θητείας αλλά πιστεύω θα τα καταφέρω φώτο θα ανέβουν αυριο
Και θέλω να κάνω μια ερώτηση με τι άλλους ανορθωτες μπορώ να παίξω γτ οι δικοί του είναι ολίγον πανακριβοι και αν γίνεται να παίξω με άλλους ανορθωτες

supraman
05/12/2016, 18:37
375629[/ATTACI H][ATTACH=CONFIG]375630375631

supraman
05/12/2016, 18:41
375632και κάπου εδώ περιμένουμε για να βαφτει το μοτέρ έφτιαξα και την πισωαναρτησητην άλλαξα με καινούργια γτωαυτην την βανδαλισαν με ηλεκτροκοληση και Τρ ειμαστε κομπλέ συνέχεια αύριο για αγορες

aetomenios
05/12/2016, 20:52
Μπραβο Χρηστο,μιά χαρά τα πας,θα γινει αστέρι το εργαλείο φίλε,
συνέχισε με τον ιδιο ζήλο και θα σε αποζημειώσει στο επακρον,
ασε που ειναι συλλεκτικό και δυσεύρετο πλέον σε καλή κατάσταση!!!

supraman
06/12/2016, 09:58
Προσπαθώ όσο μπορώ και ότι μπορώ να φτιάξω το φτιάχνω δεν είναι δύσκολα θέληση θέλει Τρ το πρωί αγόρασα όλες τις τσιμουχες του μοτέρ βάψιμο ακόμα περιμένω να το δεσω πάντως περίμενα να είναι ακριβές αλλά μια χαρά

supraman
07/12/2016, 20:48
375751
375752375753

Μόλις Τώρα τελιωσα το βάψιμο καλό βγήκε αναμένουμε την συναρμολογηση αύριο μεθαύριο
Και τον αυτοσχέδιο φούρνο ότι να ναι αλλά εντάξει αύριο θα δω τι εγινε

supraman
08/12/2016, 18:11
375793
375794

supraman
17/12/2016, 18:28
οι φωτογραφιες μιλανε απο μονες τους πιστευω εγινε καλη δουλεια στο μοτερ δεν χτυπαει τιποτα επομενο μερος εντος εβδομαδας να φτιαχτει ενας λαιμος για το καρμπυρατερ και κλεινουμε απο θεμα μοτερ μετα θα εχουμε βαψιμο και αναγενηση τις παλιας μου γριουλας να αρχισει σιγα σιγα να γινει μια κουκλα
376356
376357
376358

supraman
17/12/2016, 18:29
376359

Flinis
18/12/2016, 00:14
Ωραίο δείχνει το μοτέρ. Την εξάτμιση έτσι θα την αφήσεις ? Κρίμα. Το κάνεις που το κάνεις το λίφτινγκ στη γριούλα. Τσίτωσέ την καλά.

supraman
18/12/2016, 01:27
Όλα θα φτιαχτουν σιγά σιγά την εξάτμιση και αυτή μέσα στις μέρες θα περιποιηθει αναλόγως

supraman
20/12/2016, 21:13
Παιδιά καλησπέρα όσον αφορά για τους ανορθωτες τους δύο που έχει θέλω να μάθω όταν δουλεύει το μοτέρ ο ένας ο πενταφισος είναι ζεστός ενώ ο άλλος με τα φυο καλώδια είναι κρυος στην μπαταρία έχω τάση 9 και όταν γκαζωνω 13 με 14 το πρόβλημα μ είναι δεν θα έπρεπε να είναι ζεστός και ο άλλος ανορθωτης

stefanos
20/12/2016, 22:07
Παιδιά καλησπέρα όσον αφορά για τους ανορθωτες τους δύο που έχει θέλω να μάθω όταν δουλεύει το μοτέρ ο ένας ο πενταφισος είναι ζεστός ενώ ο άλλος με τα φυο καλώδια είναι κρυος στην μπαταρία έχω τάση 9 και όταν γκαζωνω 13 με 14 το πρόβλημα μ είναι δεν θα έπρεπε να είναι ζεστός και ο άλλος ανορθωτης

Πάει ρεύμα σε αυτόν με τα 2 καλώδια?

supraman
20/12/2016, 22:35
Δεν ξέρω αν πάει πως μπορώ να κάνω μέτρηση ν δω
Πάντως όπως είπα και από πάνω το πενταφυσσο είναι ζεστό ενώ αυτό οχι

stefanos
20/12/2016, 23:49
Μπορεί να είναι χαλασμένο εφόσον είναι κρύο αλλά μπορεί να είναι χαλασμένο και το πηνίο.
Υποθέτω από αυτό που βλέπω, http://bikewrecker.tripod.com/wiringdiagrams/82-83XL250.jpg
ότι ανάμεσα στο κίτρινο καλώδιο που έρχεται από τη γεννήτρια και το σασί πρέπει να διαβάζει κανονικά κάποια αντίσταση (του πηνίου) αν βρείς manual θα λέει πόσο.
Αν το πηνίο είναι οκ τότε μάλλον έχει χαλάσει ο regulator.
Αυτή τη δοκιμή περιγράφει το βιβλίο του xr.

supraman
22/12/2016, 10:35
https://youtu.be/Ut12Xb2jvms

notakos1000
26/12/2016, 15:53
Πολλά respects, απίθανο έγινε!!
Καλόβολτο και καλολάσπωτο!!:beer::beer:

supraman
26/12/2016, 20:29
θα γινοταν ακομα ποιο απιθανο αν ειχα λιγο περισσοτερο χρονο λογο στρατου δεν προλαβαινω θελει ακομα μαζεματα εξωτερικα θελει βαψιμο και απο μοτερ θελει γλυστρα λαιμο εισαγωγης ανορθωτη δεν του λυπει κατι αλλο στο βιντεο δεν ξερω μαλλον ηταν η στιγμη που δεν χτυπαγε η καδενα το μοτερ ηταν το πρωτο μου που εβαψα με πιστολη αερος και οφειλο να πω για πρωτη βαφη βγηκε πολυ καλο

supraman
26/03/2017, 12:55
380339
αυτος εδω ο ανορθωτης ρευματος ειναι για την σταθερη ταση για τα φωτα με αυτων εδω εχω θεμα και δεν μπορω να βρω πουθενα υπαρχει καποια αλλα πατεντα που μπορει να γινει ψστε να μπει καποιος αλλος στην θεση αυτου ??

stefanos
26/03/2017, 13:43
Το 600 έχει παρόμοιο το 650 επίσης.
Ίσως κάνει

supraman
22/06/2017, 19:08
επιστρεψαμε παλι στον παππου για να συνεχισουμε το εργο του λιφτινγκ να φυγουν και καποια χρονια απο πανω του μιας και τον εχουν παρει απο κατω , ειχα αφησει την πλεξουδα του στην μεση περασε και ο καιρος με τις υποχρεοσεις της μητερας πατριδας και ξαναγυρισαμε να την τελειωσουμε . Αγοραστηκαν καινουργια φυσακια για την πισω οψη φαναρι και φλας τριφτικε ο μισος σκελετος ψαλιδι τιμονι πατητηρια και μπουκαλες , αυτα μεχρι στιγμης , σημερα πηγα ρωτησα για χρωμα και μου ειπαν τα 500 μλ η γραμμαρια πως το μετρανε μαζι με σκληρηντη και διαλιτικο γυρω στο 50αρι τωρα απο τιμες δεν ξερω πως πανε αυτα στα χρωμματα . ανναμενω μεχρι καποιες μερες που θα ξαναπεζει ρευστο να παρω και τα χρωματακια , εντος ημερων θελω να πιστευω θα μου εχει ερθει και ο ενας απο τους δυο ανορθωτες να τελειωσουμε και μετα ηλεκτρικα τωρα για κατι ακομα μου αρεσει η ιδεα του ηλεκτρονικου στροφομετρου αλλα με το ιδιο background στα οργανα εχω σκεφτει κατι και ας ελπισουμε να βγει μεχρι στιγμης ολα κυλανε μια χαρα απο πολλες αποψεις παρατηρησα φθορες στο αμορτισερ στους πυρους βασικα τους κατω που εχουν και τα γρασαδορακια και αυτα σιγα σιγα θα φτιαχτουν καινουργια σε τορνο . Εντος ημερων θα επανελθουμε με καινουργιο φωτογραφικο υλικο
384427
384428
384429

supraman
24/06/2017, 11:03
Καλημέρα στο φόρουμ σήμερα ξεκινήσαμε δυναμικά και τριψαμε όλο τον σκελετό επομένως σειρά έχουν τα πλαστικά και τεποζιτο. Εδώ βλέπουμε καθαρά φυσακια πλεξούδα μονταρισμένο για να πάρουμε μέτρα για τα πίσω φλας και φανάρι έκατσε πολύ καλά πάνω στον σκελετό και με τα δεματικα της honda που θα δεθεί θα δείχνει υπέροχα στον σκελετό θα κοπούν αυτές οι άθλιες βάσεις για τα πατητήρια του συνεπηβατι μιας και θα φτιαχτεί στο μέλλον κάτι ποιο καλύτερο αν και αυτό το μηχανάκι δεν είναι για δικαβαλο για μένα
384659
384660

supraman
27/06/2017, 16:06
αφου εφυγε το πρωτο μικρο μπατζετ που ειχαμ μαζεψει και φτασαμε σε αυτα τα αποτελεσματα σειρα εχει το μπατζετ του χρωματος σκελετου και πλαστικων
παρακατω εχεουμε καποιες φωτο απο το σημερινο λουστραρισμα και κατι συμαζεματακια σε φλας και φαναρι
385000
385001
385002

supraman
27/06/2017, 16:08
385003

supraman
30/06/2017, 23:19
Για στην ομάδα έχω ερώτηση , για ν περάσω νικελοαλοιφη της μπροστινές μπουκάλες τι βήματα πρέπει ν ακολουθήσω για ν βγει καλό αποτέλεσμα ??

supraman
01/07/2017, 13:38
σημερα ειπα να επιχειρησω να γυαλισω τις μποτες απο το xl ακι πηρα οτι χρειαζομουν για να ειναι οπως πρεπει τσιμουχες λαδακια και τα σχετικα προιονταα για να γυλισουν
και ετσι ξεκινησα διαλεχτηκαν στην πορεια απο τα ανταλακτικα ποια ειναι τα ποιο καλα εγιναν οι διαφορες μετρησεις και καθαρισμοι μπηκε το λαδακι τους συμφωνα με το μανιουαλ και το αποτελεσμα στο τελος με δικαιωσε επισης ειχαν αγορασθει και φυσουνες καινουργιες και τοποθετηθηκαν και αυτες πανω. Η συνεχεια στο φωτορομαντζο που ακολουθει (μιλαμε για πολυ λασπη και γλυτσα)...
385318
385319
385321

supraman
01/07/2017, 13:40
385324
385325
385327

supraman
01/07/2017, 13:59
εδω καθαρα πλεον ολα ετοιμα για τοποθετηση
385335
385336
385337

supraman
01/07/2017, 14:02
εδω αποστατης το ελατηριο η κανονικη φορα που μπαινει η ροδελα

385338
385339
385340

supraman
01/07/2017, 14:06
βαλαμε λαδι τον αποστατη και κλεισαμε

385341
385342
385343

supraman
01/07/2017, 14:09
385344

supraman
01/07/2017, 14:11
385345
φυσουνες και πως ηταν και εγιναν οι μποτες
385346

supraman
02/07/2017, 17:47
σειρα ειχε το φιλτροκουτι που μονταριστικε και περιμενει ενα φιλτρο αερα και αυτο ειναι ετοιμο
385467
385468
385469

supraman
02/07/2017, 17:47
και εδω ειναι ετοιμο και αυτο στην ακρη να περιμενει πλεον
385470

supraman
06/07/2017, 19:15
και αφου λοιπον μαζευουμε λεφτα για να συνεχισουμε το badget χτυπαει τηλεφωνο σημερα το πρωι να παω να ππαραλαβω το δεμα που περιμενα ενα μηνα τωρα ηρθε ο ανορθωτης μπαταριας παει ο ενας και σημερα λοιπον οπως ημουν κατω και εκανα εναν ελεγχο το τι χρειαζομαι τι πρεπει να παρω και ποσο θα μας φτασεις χαζευα τον σκελετο και το μοτερ και μπηκα σε πειρασμο να το βαλω μπρος και δεν δυστασα φοραω φορμα και κουμπονο τον σκελετο στα γρηγορα πανω στο μοτερ περνω πλεξουδα την τοποθετω επανω και βαζω μπαταρια προχειρα καπου , κερναω λιγο καυσιμο και τραβαω μια δυνατη μανιβελια και το ακουω να χαζοπαιρνει μες στην χαρα εγω συνεχιζω κερναω λιγο ακομα και ξαναδοκιμαζω αλλα ματαια ειχα 1 ωρα και βαραγα μανιβελιες να βγαζω μπουζι να τσεκαρω εξω σπινθηρα κομπλε να ξαναβαζω μεσα τιποτα λεω δεν γινεται κατι φταιει περνω πολυμετρο και αρχιζω μετρησεις πηνια ηλεκτρονικη πολλαπλασιαστη τιποτα ολα να ειναι μια χαρα το μπουζι ενω εξω απο κεφαλη να βαραει σπινθηρα μεσα δεν παιρναμε το εργο πουυ θελουμε να παραχθει για να παρει μπρος συμπιεσομτρο δεν εχω "κακκος" και λεω μπορει να φται ο χρονισμος μην πηδησε δοντι βγαζω ψευτοκαπακο ελγχο ολα μια χαρα και εκει σκεφτομαι πως απο συμπιεσει τι παιζει βγαζω πιστονι και ελατηρια και κανω καποιες προχειρες μετρησεις πανω σε αυτα δοκιμαζω το πιστονι χωρις ελατηρια μεσα σε κυλινδρο και το κουναω μπρος πισω δεν εκανε τιποτα που αυτο το ειχα παθει και παλιοτερα και αλλαξαενα πιστονι τοτε και εκει που λεω ενταξει μωρε παμεγια πιστονακι αρχιζω και το κουναω δεξια αριστερα φρικαραγια το ποσο πολυ επαιζε πρεπει να εχει φαει ολες τις ανοχες εκει περα και απο ανταλακτικα το δευτερο δεν μας προσφερει κατι απο κυλινδροκεφαληγτ ειχε καρφωσει οποτε ψαχνουμε πιστονι και ενα φρεσκαρισμα του κυλινδρου επισης μιας και ειναι ανοιχτο τωρα και το παμε σοβαρα θα αλλαχθουν ολα τα σπειρωματα με μουφες σπειρωματων για αντοχη για να μην ξαναασχοληθουμε με αυτα η συνεχεια στις φωτογραφιες

supraman
06/07/2017, 19:17
385886
385887
385888

supraman
06/07/2017, 19:29
385889 το πιστονι
385891 εδωο εκκεντροφορος σε πολυ καλη κατασταση

supraman
06/07/2017, 19:50
επειδη εχω απορια απο την μαμα honda τι διαμετρο εχει το πιστονι που φοραει??

supraman
07/07/2017, 14:42
πηγα σημερα το πρωι σε μαστορια για να δουν το προβλημα και ακουγα διαφορα για τιμες αλλα το προβλημα ηταν ολους ενα θελει ρεκτιφιε τωρα μου ειπανε πως πρεπει να παει ενα μεγεθος πανω απο το στανταρ το πιστονι π φοραω τωρα εγω θελω να κανω την εξης ερωτηση το επομενο ποιο ειναι το 0.25 η υπαρχει αλλο πριν απο αυτο ???

motomaniac
09/07/2017, 11:37
oxi ανα 0,25 βγαινουν τα γνησια

sapila racing
09/07/2017, 12:17
Οπως τον βλέπω απο την φωτό, ο κύλινδρος ενα ρεκτιφιέ το θέλει.
Το πιστόνι γράφει στο πανω μέρος STD αν είναι standard ή αν είναι ήδη oversize γράφει 0,25 0,50 ανάλογα ποιό έχει.
Υπάρχει περίπτωση να έχει ξαναγίνει ρεκτιφιέ και να μην το ξέρεις? Αν ναι θα πρέπει να δείς αν έχεις το standard ή όχι.
Βγαίνουν 4 oversize, ανά 0.25mm.

supraman
09/07/2017, 14:57
το πιστονι ειναι το στανταρ
αρα οταν θα κανω ρεκτιφιε θα παμε για το 0.25 ?

sapila racing
09/07/2017, 15:05
το πιστονι ειναι το στανταρ
αρα οταν θα κανω ρεκτιφιε θα παμε για το 0.25 ?

Nαι.

supraman
13/08/2017, 13:02
παιδια καλησπερα και καλο 15αυγοστο να εχουμε
θελω αν ξερετε να μου λυσετε μια απορια πως γινεται να εχω σπινθηρα οταν βγαζω το μπουζι και μολις το ξαναβαζω παλι μεσα δεν εχω σπινθηρα εχω ελενγξει τα παντα ηλεκτρονικη ματι πολλαπλασιστη πηνια ειναι ολα μια χαρα και δεν περνει με τιποτα ουτε να κανει λιγο τσαφ τι μπορει να εαι γιατι με εχει βαλει σε πολυ σκεψη και μου συμβαινει πρωτη φορα

lykourgi
13/08/2017, 14:49
Πως ξέρεις ότι δεν έχει σπινθήρα όταν είναι μέσα το μπουζί;
Είναι δύσκολο να συμβαίνει αυτό που περιγράφεις.

Μάλλον φταίει κάτι άλλο (τροφοδοσία; ).

supraman
13/08/2017, 19:43
Τροφοδοσία δεν έχει απλά κερνάω θέλω απλά να δω αν θα πάρει μπροστά γιατί την τελευταία φορα που είχα δοκιμάσει δεν πήρε ποτέ και γι'αυτό κατέβηκε το μοτέρ κάτω και βρήκα πρόβλημα σε πιστόνι τα κενα που κάνει όταν φθείρεται αν η συμπίεση του δεν είναι καλή δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει μπρος σωστά ??

supraman
15/08/2017, 19:44
Παιδια καλησπερα ξερουμε κανενα καλο ρεκτιφιε για να αλλαξω εδρεςσε βαλβιδες και ποσο περιπου θα μου στοιχειση η αλλαγη αυτη μονο εδρες βαλβιδες και τσιμουχακια εχω καινουρια

strokt up
22/08/2017, 12:25
Ίσως να κοιτούσες και καμία ολόκληρη κεφαλή μήπως την βρεις φθηνότερα απ'οτι θα σου κοστίσουν οι "μάστορες" εν τέλει;

supraman
23/08/2017, 22:11
Γυαλισμα εδρων στις βαλβιδες 20 ευρω
Ρεκτιφιε 35 και με καινουργιο πιστονι που θα χρειαστω στα 75 χιλιοστα το κοστολογο 130 ευρω μια καινουργια κεφαλη θα μου παρει πολυ περρισοτερο

supraman
24/08/2017, 22:06
γεια στην ομαδα
ειμαστε λιγο πριν τον τελικο προορισμο και εχουμε σταματησει περιμενοντας το ρεκτιφιε
επειδη εχω ψαξει σε ebay και διαφορα ξενα site εδω ελλαδα ποσο δυσκολο να ειναι να βρουμε πιστονι για το xl στα 75 χιλιοστα ??
και αλλη μια ερωτησεις σε αυτους που ξερουν και θελωνα μου ποθν την γνωμη τους ειναι καλο να αφησω τον αποσιμπιεστη πανω στο μηχανακι ή να τον καταργησω εχω ακουσει πολλα περι αυτου του θεματος και θελω την γνωμη σας

Bowleno
24/08/2017, 23:39
να τον αφήσεις στην ησυχία του εκτός αν έχεις πόδι ποδοσφαιριστή η μποντιμπιλντερά......

granazi
25/08/2017, 11:35
Μην αφαιρέσεις αποσυμπιεστή, έχουν περάσει 20+ χρόνια που είχα αυτο το μηχανάκι αλλά ακόμα θυμάμαι κάτι ανάποδες απο την μανιβέλα.

supraman
26/08/2017, 20:36
δεν ειχα σκοπο να τον βγαλω τον αποσιμπιεστη απλα ηθελα να ακουσω τα καλα και τα κακα οποια και να ειναι
το θεμα μου ομως ποιο πολυ ειναι να βρω πιστονι σε ελλαδα

supraman
23/11/2017, 10:44
καλημερα παιδια
το μηχανακι προχωραει σιγα σιγα και τα εχουμε παρει απο την κεφαλη και προχωραμε προς τα κατω και αφου εχουμε παραγκειλη βαλβιδες εξαγωγης η επομενη αορα ειναι εισαγωγης μιας και η καεφαλη πηγε ρεκτιφιε για καινουργιες εδρες , εχω εναν προβληματισμο το μαμα πιστονι ποσα χιλιοστα ειναι γτ στο ρεκτιφιε μου ειπαν πως θα χρειαστω πιστονι στα 75 χιλιοστα τωρα οταν μπαινω σε καποια site για να βρω τις προδιαγραφες της μηχανης μου βγαζει οτι το μαμα πιστονι ειναι 75 χιλιοστα με μπιελα 56.5 το ερωτημα μου ειναι ποιο ειναι το μαμα και ποιο το επομενο σταδιο πιστονιο ,τα στανταρ που βλεπω απο ebay και ελλαδα ποσα χιλιοστα ειναι ???

sapila racing
23/11/2017, 12:19
καλημερα παιδια
το μηχανακι προχωραει σιγα σιγα και τα εχουμε παρει απο την κεφαλη και προχωραμε προς τα κατω και αφου εχουμε παραγκειλη βαλβιδες εξαγωγης η επομενη αορα ειναι εισαγωγης μιας και η καεφαλη πηγε ρεκτιφιε για καινουργιες εδρες , εχω εναν προβληματισμο το μαμα πιστονι ποσα χιλιοστα ειναι γτ στο ρεκτιφιε μου ειπαν πως θα χρειαστω πιστονι στα 75 χιλιοστα τωρα οταν μπαινω σε καποια site για να βρω τις προδιαγραφες της μηχανης μου βγαζει οτι το μαμα πιστονι ειναι 75 χιλιοστα με μπιελα 56.5 το ερωτημα μου ειναι ποιο ειναι το μαμα και ποιο το επομενο σταδιο πιστονιο ,τα στανταρ που βλεπω απο ebay και ελλαδα ποσα χιλιοστα ειναι ???

Νομίζω οτι έχει γίνει καποια παρεξήγηση ή λάθος συνεννόηση.
Το standard πιστόνι του XLR έχει 75 χιλιοστά διάμετρο και εφ όσον γίνει ρεκτιφιέ δεν ξαναμπαίνει το standard.
Αν είχε μέσα το standard, τότε το επόμενο είναι το 1ο oversize που έχει 70,25 χιλιοστά διάμετρο.
Αν είχε γίνει και στο παρελθόν ρεκτιφιέ, τότε βλέπεις ποιό έχει και πας στο επόμενο oversize. Βγαίνουν 4 oversize, ανα 0,25 χιλιοστά.

buckley
23/11/2017, 13:47
Νομίζω οτι έχει γίνει καποια παρεξήγηση ή λάθος συνεννόηση.
Το standard πιστόνι του XLR έχει 75 χιλιοστά διάμετρο και εφ όσον γίνει ρεκτιφιέ δεν ξαναμπαίνει το standard.
Αν είχε μέσα το standard, τότε το επόμενο είναι το 1ο oversize που έχει 70,25 χιλιοστά διάμετρο.
Αν είχε γίνει και στο παρελθόν ρεκτιφιέ, τότε βλέπεις ποιό έχει και πας στο επόμενο oversize. Βγαίνουν 4 oversize, ανα 0,25 χιλιοστά.

Αναλόγως την ζημιά του χιτωνίου ή απλά γιατί δεν βρίσκεις μπορεί να χρειαστεί να πας στο μεθεπόμενο (καλή εκδοχή) γιατί εγώ ας πούμε βρήκα τέτοια εικόνα σε κυλίνδρους κατά την αναπαλαίωση αερόψυκτου εποχής που αναγκάστηκα να περάσω καινούργια πουκάμισα...
Πιστόνια εδώ
https://www.davidsilverspares.co.uk/XL250RC-1982/

supraman
24/11/2017, 21:59
Νομίζω οτι έχει γίνει καποια παρεξήγηση ή λάθος συνεννόηση.
Το standard πιστόνι του XLR έχει 75 χιλιοστά διάμετρο και εφ όσον γίνει ρεκτιφιέ δεν ξαναμπαίνει το standard.
Αν είχε μέσα το standard, τότε το επόμενο είναι το 1ο oversize που έχει 70,25 χιλιοστά διάμετρο.
Αν είχε γίνει και στο παρελθόν ρεκτιφιέ, τότε βλέπεις ποιό έχει και πας στο επόμενο oversize. Βγαίνουν 4 oversize, ανα 0,25 χιλιοστά.

οταν πηγα την κεφαλη του πηγα και το κυλινδρο και τοπιστονι τα κοιταξε και μου λεει θες πιστονι στα 75 χιλιοστα γιαυτο εχω μπερδευτει και δεν ξερω τι ειναι αληθεια και τι οχι παραδοξως για να μου φυγει η απορια αυριο θα μετρησω τον κυλινδρο και το πιστονι με παχυμετρο να δω ποσα χιλιοστα ειναι και ειναι 75 τοτε παμε για παραπανω αακαι κατι ακομα το πιστονι πανω γραφει std που ειναι το στανταρ αλλα εχω και μια αλλη ερωτηση οταν σκαμπιλιζει το πιστονι ειναι φθορα πιστονιου η κυλινδρου ??

stefanos
24/11/2017, 23:07
Δεν ακριβώς έτσι τα πράγματα.
Ο κύλινδρος δεν είναι 75 χιλ είναι απο 75,000 έως 75,010 άς πούμε και το όριο που τον το σφάζουμε είναι όταν πάει στο 75,110 ή αν έχει διαφορά
0,05 στό πάνω μέρος από το κάτω ή όταν η μιά διάμετρος από την άλλη έχει διαφορά 0,05 ή δεν ξέρω τι άλλο.( τυχαία νούμερα τάξη μεγέθους)
Το πιστόνι τα ίδια.
Πρέπει να του πας τον κύλινδρο να τον μετρήσει όπως λέει το manual και μετά θα φανεί τι πιστόνι θέλεις.
Μπορεί να μην χρειάζεται ρεκτιφιέ απλά καινούργιο πιστονάκι hone για να πατήσουν τα καινούργια ελατήρια και τέλος.

daz
25/11/2017, 00:40
Δε μπορείς να μετρήσεις τον κύλινδρο με παχύμετρο. Χρειάζεσαι κυλινδρόμετρο. Ακόμα και αν είχες, πάλι δεν είναι η πιο απλή διαδικασία για να το κάνεις. (ή μάλλον για να το κάνεις σωστά).
Να φανταστείς με παχύμετρο θα πάρεις πιο λανθασμένη ένδειξη απ' ότι με το νύχι.

Τα υπόλοιπα, όπως τα είπε ο στέφανος. Το πιστόνι πρέπει να έχει την ανοχή με τον κύλινδρο που δίνει ο κατασκευαστής.

virus
25/11/2017, 05:37
ο ρεκτιφιατζης μαλλον θα εννουσε τριτο oversize. λεω γω τωρα

stefanos
25/11/2017, 18:04
Δε μπορείς να μετρήσεις τον κύλινδρο με παχύμετρο. Χρειάζεσαι κυλινδρόμετρο.

Εναλλακτικά εάν υπάρχει μικρόμετρο ,τηλεσκοπικό οπόμετρο προπόνηση και υπομονή:) κάτι μπορεί να γίνει

buckley
25/11/2017, 19:02
Σόρρυ ρε μάγκες αλλά για 100 ευρώ, λίγο πάνω λίγο κάτω που θα στοιχίσει η ανακαίνιση (ρεκτιφιέ-πιστόνι) στο αερόψυκτο XLάκι πολύ δεν το ζαλίζουμε ?
Προχώρα ρε φίλε στα δέοντα που είπαμε ,κάνε το στρωσιματάκι σου μετά και καλές βόλτες...

supraman
09/02/2018, 15:02
Τσικνοπέμπτη χθες αλλοι ψηνανε και άλλοι δουλεύαμε εξελίξεις ειχαμε ,μετά από πολύ καιρό βρέθηκε πιστόνι πήγαμε ρεκτιφιε και έγιναν οι περαιτέρω εργασίες . Μπήκε και το πιστόνι μας και τώρα μένει να δώσουμε την ανάφλεξη να ακούσουμε τον χαρακτηριστικό αυτό ήχο της honda βέβαια στην συλλογή προστέθηκε και άλλο ένα μέλος γιατί honda είναι αυτη
392993
392994

supraman
11/02/2018, 19:02
393033
Δέθηκε σήμερα το πιστόνι και είμαστε τώρα σε αναμονή για τις φλάντζες μας και να κλείσει το θέμα αυτό και να πιάσουμε τα περιφερειακά

supraman
16/02/2018, 18:14
Και το πρώτο κακό μας βρήκε όπως είχα ξαναπεί πιστεύω είχα πάει την κεφάλι για ρεκτιφιε στις έδρες των βαλβίδων με καινούργιες βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγη κόστος που έχει φτάσει τα 80 -90 ευρώ και αφού έχω δέσει την κεφαλή όλα τέλεια και ωραία πατάω μια μανιβελια και ξεφυσαγε από τις βαλβίδες η συμπίεση βγάζω κεφαλή τεσταρω να δω και χάνουνε ολες τώρα είμαστε πάλι για τρίψιμο και δεν έχω τι εργαλείο για να πιάνω τις βαλβίδες να τις τρίψω μόνος μου οπότε σταματάμε για λίγο να δούμε τι θα γινει

sapila racing
17/02/2018, 10:16
Και το πρώτο κακό μας βρήκε όπως είχα ξαναπεί πιστεύω είχα πάει την κεφάλι για ρεκτιφιε στις έδρες των βαλβίδων με καινούργιες βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγη κόστος που έχει φτάσει τα 80 -90 ευρώ και αφού έχω δέσει την κεφαλή όλα τέλεια και ωραία πατάω μια μανιβελια και ξεφυσαγε από τις βαλβίδες η συμπίεση βγάζω κεφαλή τεσταρω να δω και χάνουνε ολες τώρα είμαστε πάλι για τρίψιμο και δεν έχω τι εργαλείο για να πιάνω τις βαλβίδες να τις τρίψω μόνος μου οπότε σταματάμε για λίγο να δούμε τι θα γινει

Εγινε επισκευή στη κεφαλή με γέμισμα για την γνωστή ρωγμή? Αν ναι μήπως έχει πόρο το γέμισμα και δεν χάνει απο τις έδρες αυτες καθε αυτές?
Το έχω πάθει σε τέτοιο μοτερ, γι αυτό στο λέω.

supraman
18/02/2018, 11:59
Όχι ρεκτιφιε στις έδρες τον βαλβίδων έγινε η κεφαλή δεν έχει το παραμικρό μόνο τις έδρες ήθελε φτιαξιμο

supraman
19/02/2018, 22:31
καθαρα δευτερα σημερα και αφου τον πεταξαμε ειπαμε να κανουμε και τιποτα μιας και δεν μπορουμε τις υπολοιπες μερες
πιασαμε το καρμπ απο ........... (εκπληξη αυτο) να το καθαρισουμε και αφου κυλισαν ολα ομαλα και ωραια παρολο την βρομα τα κατακαθια και τα βουλοματα (αμα ειναι japan)
λεω αφου καθαρισα και αυτο δεν καθαριζω και το λεκανακι απο το καρμπ του XL να ειμαστε κομπλε απο ολα και το πιανω εδω να πω πως με τον ιδιο τροπο καθαριστικε και το αλλο και στο πικεφι και πολυ καλα μαλιστα , και εκει που το πιανω και αρχισα να ξεβουλωνο κατι τρυπιτσες με την καρφιτσα πρωτα το βαζω στο καμινετο με μια πενσα να ζεσταθει λιγο να ξερασει τα κατακαθια που ειχε στον πατο της τρυπας και εκεινη την στιγμη ακουω εναν θορυβω βγαινω εξω και απλα ειχα δει την γιαγια μου πεσμενη κατω γλυστρησε η καημενη και επεσε οσο ομως βοηθουσα την γιαγια μου το καμινετο δουλευε και οταν πηγα εκει αντικρισα αυτο :facepalm: :bigcry: μια καταθλιψη και ενα ξενερομα αισθανθικα εκεινη την ωρα πηγα να βαλω τα κλαματα αληθεια οσο το βλεπω .....

393272
393273
393274

supraman
21/02/2018, 17:54
Υπάρχει περίπτωση να βρούμε τέτοιο ανταλλακτικό βρε παιδιά

papg
22/02/2018, 07:04
https://www.davidsilverspares.co.uk/XL250RC-1982/
πεμπτο στη σειρά.

supraman
22/02/2018, 20:00
Ήθελα από Ελλάδα εξωτερικό είχα βρει στα ίδια λεφτά που τα πήρα από δω μόνο το καπάκι εδώ τα βρήκα μαζί με μεμβράνη και ελατήριο καινούργια

stefanos
23/02/2018, 00:12
https://www.davidsilverspares.co.uk/XL250RC-1982/
πεμπτο στη σειρά.

Όχι ψάχνει καπάκι στην αντλία επιτάχυνσης το 7 https://www.cmsnl.com/honda-xl250r-1982-c-usa_model7685/partslist/E++1501.html#results

supraman
24/02/2018, 08:42
Όχι ψάχνει καπάκι στην αντλία επιτάχυνσης το 7 https://www.cmsnl.com/honda-xl250r-1982-c-usa_model7685/partslist/E++1501.html#results

Αυτό ακριβώς το παρέλαβα χθες έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες και τώρα έχουμε ένα λειτουργικό καρμπυρατέρ γνήσιο !! Ευτυχώς βρήκα γιατί ξεχωριστά δεν .... Το πουλαγανε μονο το καπάκι αυτό σαν ανταλλακτικό μαζί με το καρμπυρατέρ στα 130 ευρα έκατσα χθες μέχρι της 2 το βράδυ και έχουμε και τα δύο πλήρες ανανεωμένα και έτοιμα το μόνο που θέλω τώρα είναι να δω στεγανότητα των βαλβίδων και αν δεν να γίνει η αγαπημένη αυτή ενέργεια με τα χέρια "το πλάθω κουλουρακια" για να έχουμε την κεφαλή μας έτοιμη

supraman
26/07/2018, 19:22
Καλησπερα στα παιδια ηθελα να κανω μια ερώτηση το καρμπυρατερ του xlr τι ζιγκλερ φοραει

supraman
20/09/2018, 14:42
για οσους νομιζουν πως δεν προχωραμε !!!
βρηκαμε καποια κομματια που λυπανε και ολα γνησια με κωδικο KB7
δεξι πλαινο καρμπυρατερ το δικο του με τα κανονικα ζιγκλερ και στην σωστη διαμετρο μιας και μαθαμε πως αυτο που ειχα ηταν απο το 500R καλωδιο τσοκ μαζι με βαση γκαζιερα και στροφομετρο απο το οποιο πηρα τον μηχανισμο και το εβαλα στο δικο μου πληρως λειτουργικοτατο μιας και ειχα αμφιβολια πως δεν θα δουλευε και καναμε πολλα πραγματα μιας και μερικες αποριες δεν λυνοντε .....
αποχρωματισα τον σκελετο τεποζιτο και αριστερο δεξι καπακι μηχανης για να ειναι ετοιμα για βαψιμο πηγα την κεφαλη και εγιναν ολα τα σπειρωματα απο την αρχη "οχι helicoil" και τωρα περιμενω να καθαρισω το καρπυρατερ για να δουλεψει σωστα η μηχανη επισης αγοραστηκε και λαιμος γνησιος με κωδικο KB7
399428
399429
399430

supraman
20/09/2018, 14:46
εδω η σωστη διαμετρος και το πλαινο καπακι
399431
399432
399433

supraman
20/09/2018, 14:50
και τωρα εχω μια απορια και έκλυση για βοηθεια σε κατι στο κοντερ και στο στροφομετρο εχουν αλλοιωθεί οι ενδειξεις και θελω να τα φτιαξω πως μπορω να τα φτιαξω ειδα σε μερικα ξενα σαιτ πως βαζουν αυτοκολητο πανω αυτο θα δουλεψει ειναι καποιο ειδος αυτοκολητου ειδικα για αυτην την χρηση ?? επισης αν ναι σε ολα τα παραπανω οι ενδειξεις ειναι σε ασπρο και οταν αναβεις τα φωτα φαινονται με το αυτοκολητο υπαρχει περιπτωση να μην φαινονται την νυχτα ??
καπως ετσι ειναι
399434

zami
23/09/2018, 16:40
μπορεις να ρωτησεις
http://https://moto-discovery.com/eshop/white-tacho-speedo.html (http://moto-discovery.com/eshop/white-tacho-speedo.html)
μηπως και σε κατευθυνουν

supraman
09/10/2018, 20:29
μπορεις να ρωτησεις
http://https://moto-discovery.com/eshop/white-tacho-speedo.html (http://moto-discovery.com/eshop/white-tacho-speedo.html)
μηπως και σε κατευθυνουν

επικοινωνησα μαζι τους και μου ειπαν πως δεν φτιαχνουν τετοια παρα μονο σε ασπρο χρωμα και να απευθυνθω στην honda

supraman
09/10/2018, 20:29
https://www.youtube.com/watch?v=A5p5pLwhofI&t=24s

εδω αλλαγη καδενας στο μοτερ και η πρωτη εκκινηση με αυτην

supraman
05/11/2018, 18:15
καλησπερα στην ομαδα ,
σημερα καναμε καποια πραγματα στην μηχανη αλλαξαμε λαδακια φρεσκαραμε λιγο τα κοντεροστροφομετρα μας σε θεμα εξωτερικης εμφανισης παραλαβαμε και λαμπουλες για να βλεπουμε την νυχτα και βαψαμε το πισω ψαλιδι μπορω να πω πως βγηκε αν οχι τελειο παρα μα παρα πολυ καλο χωρις ψεγαδια και αλλες παρεμβολες
400902
400903

supraman
08/02/2019, 10:41
καλημερα σε ολους ,
προχωαραμε παρα πολυ σιγα μιας και τα προβληματα δεν μας αφηνουν , ειχαμε λιγη προοδο με το πισω μερος μιας και το μπροτινο μερος ειναι πανετοιμο και ανυπομονει να μπει στην θεση του
εφτιαξα καποια πλαστικα τα οποια ηταν σπασμενα εφτιαξα βαση πινακιδας μιας και δεν υπηρξε ποτε ουτε οταν ηρθε την πρωτη φορα και ξεθαμποσαμε τα φλας και το φαναρι πισω αυτα μεχρι στιγμης μιας και θα συνεχιστη σημερα πιστευω λιγη δουλιτσα ακομα

φλας
403529
φαναρι
403530
βαση μαζι με τοφαναρι
403531

supraman
08/02/2019, 10:42
βαση χωρις φαναρι οι βιδες εχουν αλλαχθει με καινουριες φλατ και 8 παξιμαδι εχει στερεωθει παρα πολυ καλα και δεν εχει κραδασμους
403532

supraman
10/03/2019, 01:32
404349
404350
404351

supraman
10/03/2019, 01:36
404352
404353

supraman
16/03/2019, 07:34
βρηκαμε επιτελους την πολυποθητη τσιμουχα του αξονα μας
404497
404498

supraman
08/04/2020, 20:16
Καλησπερα στην ομαδα θελω λιγο τα φωτα σας σχετικα με ενα θεμα που εχω με το καρμπυρατερ (παλι)
Εχω βρει απο ax1 και το εχω παρει στην αρχη δουλευε οκ επαιρνε με τσοκ κανονικα κομπλε μετα αρχισε να μην παιρνει και να παιρνει δυσκολα του πηρα σετακι παιρνει μπρος αλλα οταν δουλευει ρελαντι και παω να κανω το (ξερογκαζο) που λενε οχι πολυ αποτομα ειμαι σαν να μπουκονει σαν δεν ξερω παει να ρουφηξει και σβηνει με τσοκ δεν παιρνει καν το εχω φυσηξει και ειναι κομπλε δεν ξερω τι να κοιταξω εχω σπασει το κεφαλι μου μεχρι και σετακια slow jet πηρα

supraman
22/06/2020, 16:11
καλησπερα παιδια θελω λιγο τα φωτα σας οποιος ξερει που μπορω να βρω πολλαπλασιαστη με κωδικο as41-cdi αποτι ειδα τον φοραει και το c50 ψαχνω για αγορα αμεση οποιος εχει