View Full Version : η οικονομικότερη 400-600 αρα
σκεφτόμουν, εαν θα ήθελα να πάρω μια μηχανή (εκτός απο ss) για πόλη ή για χαλαρές βόλτες η ακόμα (ίσως και κυρίως) για πολλά τουριστικά χλμ, με βάση την κατανάλωση, ποια θα ηταν η προτιμότερη?
Ιδανικά, θα έπρεπε να είναι ελαφριά, με 1-2 κυλίνδρους κλπ
Αλλά!
Ολες οι ιδέες είναι δεκτές .
πάμε λοιπόν
astroman76
06/10/2014, 00:21
vstrom
Η οικονομικοτερη μηχανη δεν ειανι αυτη που καταναλωνει λιγο.
Ειναι αυτη που ειναι αξιοπιστη και δε βγαζει ζημιες, που εχει οικονομικα αναλωσιμα και σερβις (που ολα τα 400-600 πανω κατω ειναι τα ιδια) και επισης καταναλωνει λιγο βενζινη.
Με αυτα δεδομενα πας σε καποιο δοκιμασμενο ιαπωνεζικο 5-8 χρονων το πολυ, μαλλον 2κυλινδρο οπως ειπες με καταναλωση 4-6λ/100 και κοστος χρηση με ασφαλειες και βενζινες 1200-1600€ το χρονο.
George_Sp
06/10/2014, 01:04
v-strom, versys
lykourgi
06/10/2014, 07:21
Επίσης, Transalp και KLE, υποθέτοντας ότι μιλάμε για μεταχειρισμένα με χαμηλές τιμές αγοράς. Και πάνε παντού.
amyroukai
06/10/2014, 07:26
Μακράν, μακρυτατα, nc700/750.
Και κρινοντας απο τις καταναλωσεις του manalishi, το τι-ντι-εμ...
catmaster
06/10/2014, 08:18
Kawasaki Er-6 (2Κ) , Bmw 650 Gs(1Κ) και τα 2 τα βρίσκεις πλέον σε χαμηλή τιμή ,μπορεί να έχουν και Abs και είναι και σχετικά εύκολα και ελαφρά για μέσα στην πόλη
notakos600
06/10/2014, 08:30
Επίσης, Transalp και KLE, υποθέτοντας ότι μιλάμε για μεταχειρισμένα με χαμηλές τιμές αγοράς. Και πάνε παντού.
:beer:
Eversman
06/10/2014, 08:37
Πέραν των κριτηρίων της κατανάλωσης, σε τί κατηγορία μηχανής θα αισθανόσουν άνετα? On/Off , Touring ? Γενικά θα συμφωνήσω με τον Μικέ και θα σου πρότεινα το CBF 500.
Δέν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι ένα πιστό σκυλάκι που θα σε πάει παντού και οικονομικά με normal οδήγηση.
324322
v-strom
versys
TA
bmw 650
freewind
KLE
:wave2:
Transalp . & - Φίλος αδερφικός που το έχει τα τελευταία 5 χρόνια έχει λύσει το πρόβλημα του στην τσέπη και όσες βόλτες πήγαμε ανταποκρίθηκε στο 100% .Και τίποτα δεν του έχει βγάλει το μηχανάκι και ας είναι 2002 μοντέλο.Και αν θες να το δεις/δοκιμάσεις μου λές και το κανονίζουμε.
akis_trevor
06/10/2014, 14:31
v-strom
versys
TA
bmw 650
freewind
KLE
:wave2:
το αυτο!!!
Pan (dvs)
06/10/2014, 14:36
Μονο εγω προσεξα οτι ζηταει εως 600cc?:D
CBF 500
taisteal
06/10/2014, 14:37
Ναι για οικονομικα ταξιδια το τρανζλαπ ειναι ο,τι πρεπει...
Οτι να'ναι λετε,γιατι μαλλον δεν εχετε ταξιδεψει με ΤΑ.
Στρωμα για οικονομια,και φορτωνεται και ταξιδευει.
σκεφτόμουν, εαν θα ήθελα να πάρω μια μηχανή (εκτός απο ss) για πόλη ή για χαλαρές βόλτες η ακόμα (ίσως και κυρίως) για πολλά τουριστικά χλμ, με βάση την κατανάλωση, ποια θα ηταν η προτιμότερη?
Ιδανικά, θα έπρεπε να είναι ελαφριά, με 1-2 κυλίνδρους κλπ
Αλλά!
Ολες οι ιδέες είναι δεκτές .
πάμε λοιπόν
μπάτζετ δεν μας είπες παππού...
πάντως επειδή κι εγώ σκεφτόμουν πάνω-κάτω κάτι τέτοιο είχα καταλήξει στις εξής δύο άσχετες μεταξύ τους επιλογές:
BMW F650GS και H***A CBF 600S.
Το μόνο κοινό μεταξύ τους είναι το ABS.
Μονο εγω προσεξα οτι ζηταει εως 600cc?:D
CBF 500
εσυ καλα ειδες.
εμεις τον ξερουμε ομως ;)
Το versys είναι πολύ οικονομικό μανιτζέβελο και το βρίσκεις πολύ φθηνά (δεν έχει μεταπώληση).
Στην πόλη είναι ιδανικό, ελαφρύ, χαμηλόροπο, λεπτοκαμωμένο. Ο δικύλινδρος σε σειρά δουλεύει σαν ηλεκτρικός χωρίς να χάνει στα ψηλά.
Στο ορεινό στροφιλικι είναι στο στοιχείο του.
Σε ταξίδι εντός συνόρων (και όχι μόνο), δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η ιπποδύναμη και οι χώροι για 2 μαζί με αποσκευές αρκούν. Δεν είναι stroma σε αυτόν τον τομέα αλλά η διαφορά που έχουν δεν δικαιολογεί να οδηγείς ολόκληρο τανκερ μέσα στην πόλη.
Σε θέμα οικονομίας καυσίμου μόνο τα καινούρια χοντα του τη βγαίνουν.
Μόνο με την πίσω ανάρτηση ξέρω ότι είχε ένα θέμα. Για παραπάνω ρώτα και το Βασίλη (Q).
H***A
H ακατονόμαστη είναι αυτή? :lol:
catmaster
06/10/2014, 15:23
Το versys είναι πολύ οικονομικό μανιτζέβελο και το βρίσκεις πολύ φθηνά (δεν έχει μεταπώληση).
Στην πόλη είναι ιδανικό, ελαφρύ, χαμηλόροπο, λεπτοκαμωμένο. Ο δικύλινδρος σε σειρά δουλεύει σαν ηλεκτρικός χωρίς να χάνει στα ψηλά.
Στο ορεινό στροφιλικι είναι στο στοιχείο του.
Σε ταξίδι εντός συνόρων (και όχι μόνο), δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η ιπποδύναμη και οι χώροι για 2 μαζί με αποσκευές αρκούν. Δεν είναι stroma σε αυτόν τον τομέα αλλά η διαφορά που έχουν δεν δικαιολογεί να οδηγείς ολόκληρο τανκερ μέσα στην πόλη.
Σε θέμα οικονομίας καυσίμου μόνο τα καινούρια χοντα του τη βγαίνουν.
Μόνο με την πίσω ανάρτηση ξέρω ότι είχε ένα θέμα. Για παραπάνω ρώτα και το Βασίλη (Q).
+1 καλό και τίμιο μηχανάκι
για χρήση και μέσα στην πόλη είναι καλύτερο απο το Strom (για αυτό έγραψα και για το er-6 που είναι και πιο λεπτοκαμωμένο και λίγο ελαφρύτερο )
devil's animal
06/10/2014, 15:37
σκεφτόμουν, εαν θα ήθελα να πάρω μια μηχανή (εκτός απο ss) για πόλη ή για χαλαρές βόλτες η ακόμα (ίσως και κυρίως) για πολλά τουριστικά χλμ, με βάση την κατανάλωση, ποια θα ηταν η προτιμότερη?
Ιδανικά, θα έπρεπε να είναι ελαφριά, με 1-2 κυλίνδρους κλπ
Αλλά!
Ολες οι ιδέες είναι δεκτές .
πάμε λοιπόν
οταν βαζεις στην ιδια προταση την πολη, τις χαλαρες βολτες και τα πολλα τουριστικα χλμ, ουσιαστικα ψαχνεις για ενα commuter που να εχει την δυνατοτητα να ταξιδευει ξεκουραστα, ανετα και οικονομικα...
αναλογως budget παιζουν πολλα σεναρια...απο παλια (9-10 χρονων) εως πολυ παλια μηχανακια και απο καινουργια (2ετιας-3ετιας) μεχρι πολυ καινουργια...
επισης αναλογως ποσο συχνα θα ειναι τα ταξιδια σου, θα κινηθεις σε ενα on-off ή σε ενα street...
αντιστροφως απ'οτι το εχουν οι περισσοτεροι στο μυαλο τους, εγω θα προτιμουσα ενα street με μασκακι αν εκανα περισσοτερα ταξιδια και αντιστοιχα ενα on-off αν τα ταξιδια μου ηταν πιο ελλατωμενα...και αυτο λογω της θεσης οδηγησης που στα on-off κουραζει περισσοτερο το πολυωρο καθησιο ενω στο street καθεσαι ελαφρως πιο σκυφτα, και αρα πιο ξεκουραστα...
το on-off επιπλεον θα σε βοηθησει περισσοτερο στην πολη με τα πεζοδρομια και τις λακουβες απ'οτι ενα cbf500 ή ενα gsr ξερω 'γω...
αρα εχουμε και λεμε:
πολη 80% + ταξιδια20%: v-strom, versys, bmwf800gs, bmw650gs, TA, κλπ
πολη 50% + ταξιδια 50%: gsr600, cbf500, cb1, cb400sf, er6, mt07, κλπ
τα περι οικονομιας σε καυσιμο ειναι πολυ σχετικα...
οσο το πας θα σου καιει...αν οδηγας στην ροπη του και σχετικα μετρημενα θα σου καψουν απο 4 εως και 6 λιτρα στα 100...δεν ειναι τραγικες οι διαφορες τους για να το πηγαινεις με την υποδιαστολη..π.χ. αυτο που καιει 5,6 ή το αλλο που καιει 6,4...
Pan (dvs)
06/10/2014, 19:10
εσυ καλα ειδες.
εμεις τον ξερουμε ομως ;)
Εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ο νεαρος,ψοφαει για κυβικα?
Εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ο νεαρος,ψοφαει για κυβικα?
Μπαααααα και τα κυβικά τα έχει.....
Εχει τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ο νεαρος,ψοφαει για κυβικα?
βασικα ψοφαει ουτως η αλλως αλλα δεν του το χουνε πει :lol::lol:
βασικα ψοφαει ουτως η αλλως αλλα δεν του το χουνε πει :lol::lol:
:moutza:αμα στείλω κανένα συστημένο στον χασσαν να σε περιμένει με τα λάδια του , θα φταίω?:a01:
τα περι οικονομιας σε καυσιμο ειναι πολυ σχετικα......
και όμως! αυτό θέλω να είναι το βασικό μέτρημα, μεγάλη αυτονομία με λιγο κόστος
και αυτο λογω της θεσης οδηγησης που στα on-off κουραζει περισσοτερο το πολυωρο καθησιο ενω στο street καθεσαι ελαφρως πιο σκυφτα, και αρα πιο ξεκουραστα.... και θυμίζοντάς μου αυτό το χαρακτηριστικό, θα αποκλείσω ολα τα onof, καθώς προτεραιότητα στο θέμα ταξιδιού, με βάση το τι κάνω συνήθως, είναι η παραμονή επάνω στην σελα για πάνω απο 5 με 6 ώρες, οπότε?
για πείτε καταναλώσεις, αυτονομία και βάρος για οσα ξερετε εαν ξερετε
LOUKILOUK
08/10/2014, 20:05
Πάντως και το φέιζερ600 μοντ99 που έχω καίει λίγο 5-5,5λτ/100 (μέχρι και 16λτ για 200 μίλια=320χλμ έχω δει...), φτηνό στην αγορά και την συντήρηση, ικανό στα ταξίδια, ίσως λίγο αναιμικό στην πόλη εξαιτίας του τετρακίλινδρου...
Τέλος ελαφρύ για 600άρι και σε σχέση με τον ανταγωνισμό (πχ σουζούκι μπάντιτ).
υ.γ. Γίνετε και γρηγορούτσικο αν γουστάρεις αλλά θα κάψει και το κατιτίς του;)
Μακράν, μακρυτατα, nc700/750.
Και κρινοντας απο τις καταναλωσεις του manalishi, το τι-ντι-εμ...
+1340
Μακράν, μακρυτατα, nc700/750..
Π
Τέλος ελαφρύ για 600άρι και σε σχέση με τον ανταγωνισμό (πχ σουζούκι μπάντιτ).
ρε παίδες αυτα εχουν τα κιλά της δικιάς μου χωρίς βενζινες
εδω λεμε για κατι ελαφρύ.!
κάτι σε er6-cbf, με βάρος DR Ας πούμε
παπι turing με καμια 100 αλογα στον τροχό παίζει? :D
ρε παίδες αυτα εχουν τα κιλά της δικιάς μου χωρίς βενζινες
εδω λεμε για κατι ελαφρύ.!
κάτι σε er6-cbf, με βάρος DR Ας πούμε
παπι turing με καμια 100 αλογα στον τροχό παίζει? :D
Nuda....................:D
Nuda....................:D
αυτο και το superduke το φετινό ειναι πράγματα του διαβόλου :a39:
μακριά απο μένα τετοια ανουσιουργηματα :priest:
Έλα και το βρήκαμε το μηχανάκι......http://www.yamaha-motor.eu/gr/products/atv/utility/yfm550-eps.aspx Καλά ε;;; Το μηχανάκι οργώνει....(κυριολεκτικα)!!!!Οικονομία;Ταξίδια;Κατ'αρχίν με το που θα ξεκινάς να βγείς απο την Καβάλας το ταξίδι θα έχει έρθει στο τέλος του ήδη μέχρι να φτάσεις....άνετη θέση;Τι παραπάνω θες πές μου......
devil's animal
09/10/2014, 13:33
και θυμίζοντάς μου αυτό το χαρακτηριστικό, θα αποκλείσω ολα τα onof, καθώς προτεραιότητα στο θέμα ταξιδιού, με βάση το τι κάνω συνήθως, είναι η παραμονή επάνω στην σελα για πάνω απο 5 με 6 ώρες, οπότε?
για πείτε καταναλώσεις, αυτονομία και βάρος για οσα ξερετε εαν ξερετε
παρε ενα cb1 που το βρισκεις παμφηνα γι'αυτο που ειναι...
40 ροδα και καμια 150αρια κιλα...
ενα μικρο hornet ειναι επι της ουσιας...
καλορυθμισμενο και χωρις υπερβολες στο γκαζι (πανω απο 8χιλ στροφες) θα σου καψει γυρω στα 4,5...
θα κινεισαι εντος αστικου κυκλου ραθυμα με 4-5χιλ στροφες και οτι ταχυτητα θελεις...ναι!! και με 6η παει και δεν σκορτσαρει λεμε...για τοσο ελαστικο κινητηρα μιλαμε...
εκτος, θα πηγαινεις με 120-130 και θα εισαι στην ροπη του...
προστασια αερα δεν εχει αλλα να το ψαξεις, κατι μπορει να γινει με μινι μασκακι...
σελα μια χαρα ως προς τις διαστασεις...και επειδη τα δικα σου μαλακα μορια ειναι γερασμενα μπορεις να δωσεις ενα πενηνταρικο και να καθεσαι σε gel...
εχει και ρετρο look να ταιριαζει με τις ρυτιδες σου...:lol:
παρε ενα cb1 που το βρισκεις παμφηνα γι'αυτο που ειναι..
Ρε μαν, γιατί το έδωσες το δικό σου;;
Πάρτο πίσω ρε συ..δεν το βλέπεις; Σε έχει στιγματίσει το μηχανάκι!!!:p
Το μόνο που μένει είναι να βγει κι ο άλλος ο βόρειος και να προτείνει SLR!!:rotflmao:
devil's animal
09/10/2014, 15:29
Ρε μαν, γιατί το έδωσες το δικό σου;;
Πάρτο πίσω ρε συ..δεν το βλέπεις; Σε έχει στιγματίσει το μηχανάκι!!!:p
αν μπορουσα να συντηρω 4 μηχανακια, να'σαι σιγουρος οτι θα ηταν το πρωτο που θα επαιρνα...
το cb1 ειναι οικονομικο, αλλα δεν ειναι cbf125...
το cb1 ειναι τετρακυλινδρο αλλα δεν ειναι gsxr1000...
to cb1 εχει αξιοποιησιμο γκαζι για μεσα στην πολη αλλα δεν ειναι xr650...
το cb1 τα κανει ολα μετρια...οποτε ηταν ο πιο αδυναμος κρικος...
για καποιον που δεν θελει ακροτητες και θελει να εχει 1 μηχανακι σαν commuter, ειναι μονοδρομος...;)
Μονόδρομο δεν το λες..υπάρχουν πολύ πιο σύγχρονα 600άρια που το κερδίζουν παντού.
Και η διαφορά στην τιμή από ένα μοντέλο του 2000κάτι Fazer / Hornet/ CBF/ Z ή ότι άλλο μπορεί να ταιριάζει και το ξεχνάω τώρα, θα σου γυρίσει πίσω από τις λιγότερες επισκευές και τα φτηνότερα ανταλλακτικά.
Να υπήρχε αντιπροσώπευση και, επομένως, δυνατότητα αγοράς CB 400 SF μοντέλου 2004-2005 ( ναι αυτό που βγαίνει μόνο Ιαπωνία λέω) να συζητούσαμε για τετρακίλυνδρα 400άρια. Με τα ισχύοντα δεδομένα είναι απλά (δυστυχώς) πεθαμένη κατηγορία.
Αυτά ως σοβαρή απάντηση στη σοβαρή απάντησή σου.
devil's animal
09/10/2014, 15:55
Μονόδρομο δεν το λες..υπάρχουν πολύ πιο σύγχρονα 600άρια που το κερδίζουν παντού.
Και η διαφορά στην τιμή από ένα μοντέλο του 2000κάτι Fazer / Hornet/ CBF/ Z ή ότι άλλο μπορεί να ταιριάζει και το ξεχνάω τώρα, θα σου γυρίσει πίσω από τις λιγότερες επισκευές και τα φτηνότερα ανταλλακτικά.
Να υπήρχε αντιπροσώπευση και, επομένως, δυνατότητα αγοράς CB 400 SF μοντέλου 2004-2005 ( ναι αυτό που βγαίνει μόνο Ιαπωνία λέω) να συζητούσαμε για τετρακίλυνδρα 400άρια. Με τα ισχύοντα δεδομένα είναι απλά (δυστυχώς) πεθαμένη κατηγορία.
Αυτά ως σοβαρή απάντηση στη σοβαρή απάντησή σου.
οπως ειπα: "ειναι ενα μικρο hornet"...
μονο που ειναι old school honda με κινηση εκκεντροφορων απο γραναζια και οχι καδενα και πολυ καλη ποιοτητα σε ολα τα περιφερειακα...και ολα αυτα σε μια τιμη περιπου 800€...
αν καποιος δεν θελει 600cc...
αν δεν θελει να δωσει 1,5 χιλιαρικο για το παλιο hornet...
αν δεν θελει να χτυπαει στο ματι και να το αφηνει οπου λαχει γιατι ειναι αντιεμπορικο μοντελο...
μπορει να επιλεξει το cb1...
νομιζω οτι στην Ελλαδα της κρισης τα 400αρια θα'πρεπε να υπαρχουν ή τουλαχιστον να αναβιωσουν...ειναι φοβερη κατηγορια...
και please, μην συγκρινεις το cb1 με το 400sf...ειναι εντελως διαφορετικες μηχανες...
μονο που ειναι old school honda με κινηση εκκεντροφορων απο γραναζια και οχι καδενα και πολυ καλη ποιοτητα σε ολα τα περιφερειακα...και ολα αυτα σε μια τιμη περιπου 800€...
για βρές μου ένα της προκοπής με αυτά τα λεφτά. άντε με 950ευρώ
devil's animal
09/10/2014, 16:19
για βρές μου ένα της προκοπής με αυτά τα λεφτά. άντε με 950ευρώ
εχεις την εντυπωση οτι αν πας με 950 ή και με 850 σε καποιον που το δινει 1000 ή 1100, δεν θα το παρεις?
ναι δεν υπαρχουν πολλα...γιατι οπως ειπα ειναι αντιεμπορικο μοντελο...
και τωρα που ηρθε η συζητηση, εκανα ενα ψαξιμο στο car και ειδα οτι πουλιεται το πρωην δικο μου (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5583638/), παλιοτερα του παπ...:(
και δυστυχως πρεπει να εχει φαει στουκο απ'οτι καταλαβαινω...:sad:
το ασπρο αυτοκολλητο μεσα στο ταχυμετρο το ειχα βαλει εγω και εγραφε "holy shit":lol: επειδη η βελονα πηγαινε μεχρι την αριστερη του ακρη...προς το μηδεν ξανα...
το μοτερ του τοτε ηταν αριστο και πηγαινε μπουνια...
το ειχα πουλησει σ'εναν αρμενιο 55αρη στο περιστερι...αλλα μαλλον και αυτος το εδωσε...
τωρα βλεπω να το εχουν ανοιξει μεσα στο δρομο και να το μαστορευουν και να λενε για χτυπημα μπιελας...:rolleyes:
το μπροστα φτερο λειπει και βλεπω και ενα τσακισμα στο πλαισιο απο την αριστερη πλευρα...
να θυμησω οτι αυτο ειναι το type II (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=125213&p=2133151&viewfull=1#post2133151)...
αν ειχα το χρημα, την ειχα παρει χθες να την κανω restore να καθεται να σκονιζεται στο γκαραζ...:mad:
Τα γνωρίζω αυτά που λες. Και για τον κινητήρα. Που ήταν από το "αγωνιάρικο" CBR με αλλαγές στην 1η, στη συμπίεση και την τροφοδοσία. Οκ.
Πότε ήταν η παράγωγή της;
1989-1990;
Πόσο προχώρησε; 1-2 Χρόνια έμεινε στην αγορά ως καινούριο μέχρι να ξεστοκάρει. (Ένα πράγμα θα είναι καλό σε μερικά χρόνια, η σχετική σπανιότητα του μοντέλου. )
Εννοείται πως είναι διαφορετικές μηχανές με το SF.. η μία έμεινε εκεί που έμεινε για τον α ή β λόγο και η άλλη συνεχίζει ακόμα και εξελίσσεται έχοντας πλέον ψεκασμό & abs.
Οκ, είναι καλύτερο το στήσιμο του CB-1 και πιο στριφτερό.. και;
Για μηχανάκι εικοσιπενταετίας μιλάμε.
Λέω λοιπόν πως είναι το ίδιο "επιλογή" για κάποιον, όσο και το CRM 250 του 1998. Ή το VTR 250 Spada. Ή, ή, ή,...
Καταλαβαίνεις πως το λέω, έτσι;
Άσχετα με το πόσο καλό ή όχι ήταν το μηχανάκι, ανήκει στο παρελθόν.
Γιατί εκεί το άφησε η εταιρεία.
Discontinued.
Παίρνεις τέτοιο μηχανάκι γιατί το γουστάρεις και έχεις κόλλημα τρελό μαζί του. Όχι σαν λογική επιλογή γιατί τα "κατά" του είναι, και αρκετά, και σημαντικά.
devil's animal
09/10/2014, 16:34
Λέω λοιπόν πως είναι το ίδιο "επιλογή" για κάποιον, όσο και το CRM 250 του 1998. Ή το VTR 250 Spada. Ή, ή, ή,...
Καταλαβαίνεις πως το λέω, έτσι;
Άσχετα με το πόσο καλό ή όχι ήταν το μηχανάκι, ανήκει στο παρελθόν.
Γιατί εκεί το άφησε η εταιρεία.
Discontinued.
Παίρνεις τέτοιο μηχανάκι γιατί το γουστάρεις και έχεις κόλλημα τρελό μαζί του. Όχι σαν λογική επιλογή γιατί τα "κατά" του είναι, και αρκετά, και σημαντικά.
καταλαβαινω απολυτα πως τα λες αυτα που λες...και εχεις δικιο...
και εγω δεν ηξερα τι επαιρνα μολις το πηρα...
μαλιστα οταν το πηρα, θεωρουσα οτι ηταν συμβιβασμος για μενα, μιας και ειχα το 636 του 06 και αυτο ηταν σαφως πολλα σκαλοπατια πιο κατω...
κι ομως μ'εμαθε να οδηγαω γιατι ειχε λιγοτερο γκαζι απο το αλλο και πιο αξιοποιησιμο μιας που απλωνοταν σε μεγαλο φασμα στροφων...
οταν πουλησα το 636, μετα απο μια βδομαδα με απελυσαν, αλλα ηθελα και μια ροδα ισα για να τσουλαει...και να με παει στο επομενο μεγαλο τετρακυλινδρο οταν εβρισκα δουλεια...και ετσι το τσιμπησα ανυποψιαστος...
το εμαθα ομως και με εμαθε και καναμε και γαμω τα παρεακια...και αρκετες κηδειες...:lol:
ισως να ειμαι και τοσο προκατειλειμενος για το συγκεκριμενο γι'αυτον τον λογο και μονο..χωρις αλλη ουσια...
πλεον οπως εχουμε γινει οικονομικα, δεν γινεται να κανεις "τρελες" και να αγοραζεις και ν'αναβιωνεις με οτι εισαι συναισθηματικα δεμενος...
εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με τις τωρινες επιλογες μου γιατι με καλυπτουν στα παντα...
αν θα αγοραζοταν τωρα, οπως ειπα, θα γινοταν restore και θα εμενε γκαραζ...
LOUKILOUK
09/10/2014, 17:31
ρε παίδες αυτα εχουν τα κιλά της δικιάς μου χωρίς βενζινες
εδω λεμε για κατι ελαφρύ.!
κάτι σε er6-cbf, με βάρος DR Ας πούμε
παπι turing με καμια 100 αλογα στον τροχό παίζει? :D
189κιλά στεγνό 205 με τα υγρά του...δεν το λες βαρύ για 600άρι το φέιζερ.CBF600 217kg...er600 196kg ...
Ανταγωνιστικότατο θα έλεγα...
Χρηστο Χονδα δεν ειναι, αλλα παντα στα βαθη της δι-τριχασμενης μου προσωπικοτητας, μου αρεσε η ιδεα να ταξιδεψω μ αυτο το μικρο.
324533
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5556010/
189κιλά στεγνό 205 με τα υγρά του...δεν το λες βαρύ για 600άρι το φέιζερ.CBF600 217kg...er600 196kg ...
Ανταγωνιστικότατο θα έλεγα...
ΧΜΜΜ
ίσως δεν ξέρω και εγώ καλά καλά τι θέλω, αλλά χωρίς να το ψάξω για να δω εαν υπάρχει, θα βολευόμουν με καμιά 150 κιλά και με μια κατανάλωση στα 4-4,5 λίτρα.
Να εχει χώρο από κάτω για να περάσουμε λίγο πατημένο χωματόδρομο (για καμιά 100στή χλμ) και να μην το σπάσουμε
Να εχει και λίίίγο μακριουλια αμορτισέρ να μην μας σπάσει τα χέρια στον εν λόγω χωματόδρομο
Να μην έχει ψηλή σέλα ώστε να πατάμε για τα καλά κάτω
Εαν είχε και μια τελική στα 150-160 (σπασμένο) ώστε τα 120 να ηταν στα 3/5 των στροφών του....
εαν εαν ......
George_Sp
09/10/2014, 23:15
F650GS φωτογραφίζεις.
spam on
αν ειχα το χρημα, την ειχα παρει χθες να την κανω restore να καθεται να σκονιζεται στο γκαραζ...:mad:
τι τοθελες ρε σταυρο κι ανοιξες το καρ; δεν θαθελα ποτε να το βιωσω σε δικια μου μηχανη
spam off
:(:(
amyroukai
10/10/2014, 09:19
ΧΜΜΜ
ίσως δεν ξέρω και εγώ καλά καλά τι θέλω, αλλά χωρίς να το ψάξω για να δω εαν υπάρχει, θα βολευόμουν με καμιά 150 κιλά και με μια κατανάλωση στα 4-4,5 λίτρα.
Να εχει χώρο από κάτω για να περάσουμε λίγο πατημένο χωματόδρομο (για καμιά 100στή χλμ) και να μην το σπάσουμε
Να εχει και λίίίγο μακριουλια αμορτισέρ να μην μας σπάσει τα χέρια στον εν λόγω χωματόδρομο
Να μην έχει ψηλή σέλα ώστε να πατάμε για τα καλά κάτω
Εαν είχε και μια τελική στα 150-160 (σπασμένο) ώστε τα 120 να ηταν στα 3/5 των στροφών του....
εαν εαν ......
Αυτό που περιγράφεις είναι το X-Country, 165 γιομάτο. Ή το Husqvarna terra/strada στα 185 γιομάτο.
Άλλο μηχανάκι τέτοιας μορφής και τέτοιου βάρους δεν υπάρχει. Όλα τα άλλα πάνε 200+ κιλά, ακόμα και τα μονοκύλινδρα.
h_m_akis
10/10/2014, 18:07
σκεφτόμουν, εαν θα ήθελα να πάρω μια μηχανή (εκτός απο ss) για πόλη ή για χαλαρές βόλτες η ακόμα (ίσως και κυρίως) για πολλά τουριστικά χλμ, με βάση την κατανάλωση, ποια θα ηταν η προτιμότερη?
Ιδανικά, θα έπρεπε να είναι ελαφριά, με 1-2 κυλίνδρους κλπ
Αλλά!
Ολες οι ιδέες είναι δεκτές .
πάμε λοιπόν
Ακου θειο...... στην αρχη καταλαβες οτι δεν το χεις με τα chopper, μετα περασανε καμμια 10αρια χρονακια για να καταλαβεις οτι ΔΕΝ το χεις με τα μεγαλα τετρακυλινδρα σαν αυτο που πηγες και πηρες για να μας το παιξεις λεζαντα...!!!!! (ασχετως οτι δεν προκειτε να το παραδεχτεις ποτε :p )
Ποτε επιτελους θα καταλαβεις οτι ΔΕΝ το χεις με τις μηχανες γενικα να ησυχασουμε???
Μεινε εκει με το παπακι σου που σου ταιριαζει κιολας γιατι εισαι και καποιας ηλικιας και δεν θελω να σε τρεχω, μιας και ο γερος...ή απο χεσιμο ή απο πεσιμο θα παει... και το πολυ πολυ θα σου κανω δωρο στην εορτη σου ενα φτιαγμενο καρμπιρατερ να tunnαρεις το παπακι σου να νιωθεις και παγκοσμιος ;)
Ειπες "Ολες οι ιδεες ειναι δεκτες" ας προσεχες!
:beer::beer::beer:
το Husqvarna terra/strada .
αυτο φαίνεται οτι ειναι στα πλαίσια που έβαλα, ελαφρύ ειναι, φτηνό σχετικα, μικρη κατανάλωση εχει, ψιλοχωματινο ετσι όπως το έλεγα είναι, (αν και στα χέρια μερικών μαλλον θα βγάλει και κατσικίσια συμπεριφορά)
κατοχυρώνετε λοιπόν η 1η επιλογή
παμε σε Husqvarna VS.......
Ποτε επιτελους θα καταλαβεις οτι ΔΕΝ το χεις με τις μηχανες γενικα να ησυχασουμε??? Kοιτα, οπως ειπες καβαλάω οτι νανε το νου σου
ο γερος...ή απο χεσιμο ή απο πεσιμο θα παει... έπεσα ξανάπεσα αλλα το χέσιμο δεν το χαραμίζω το φυλάω
Ειπες "Ολες οι ιδεες ειναι δεκτες" ας προσεχες!προσέχω :beer::beer::beer:
:moutza:αμα στείλω κανένα συστημένο στον χασσαν να σε περιμένει με τα λάδια του , θα φταίω?:a01:
:cry::cry::cry:
on off δεν είναι ελαφρύ δεν θα το έλεγα αλλά πάρε το cbf μου ένα σαββατοκύριακο (αφού μου αφήσεις τη πάπια σου να μετακινούμε κι εγώ κάπως) και κρινε αν σου κάνει κάτι τέτοιο.
amyroukai
11/10/2014, 10:51
on off δεν είναι ελαφρύ δεν θα το έλεγα αλλά πάρε το cbf μου ένα σαββατοκύριακο (αφού μου αφήσεις τη πάπια σου να μετακινούμε κι εγώ κάπως) και κρινε αν σου κάνει κάτι τέτοιο.
220κάτι κιλά ρε συ γεμάτο... Ωραίο και με ελαφριά αίσθηση εν κινήσει αλλά πες ότι ξαπλώνει σε κανένα χωματόδρομο ή πρέπει να το μετακινήσεις σβηστό για κάποιο λόγο...
το ξάπλωμα σε χωματόδρομο το δέχομαι , αλλά να το σπρώξεις για ποιό λόγο?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
και έτσι ξεκίνησε ο καυγάς
κοιταχτε, παμε με 2-3 υποθεσεις.
1ον Εισαι στον δρομο και γουστάρεις να την αράξεις το βράδυ στας εξωχάς.
Βαζεις το μηχανακι καμια 30αρια μετρα μεσα στο χωμα και την πέφτεις.
Το βράδυ πιάνει μια βροχούλα και ετσι το πρωί είσαι με τον αστράγαλο στην λάσπη.
Αντε τωρα να βγάλεις ενα hayabusa απο εκει μεσα
2ον εισαι στην ερημιά του θεου, βράδυ, και τα πρώτα βενζινάδικα που εχεις βρει ειναι κλειστα ή εχουν απεργια και μεχρι να βγεις σε κεντρικό σημείο μετράς της αναθυμιάσεις σου.
Αντε τώρα με ενα ΚΤΜ 990 να εισαι χαλαρός οτι δεν θα μείνεις στο παγκάκι μέχρι την λήξη της απεργίας.
3ον Εχεις παρκάρει στην σκάλα της πολυκατοικιας η είσαι σε στενό χώρο, που θα ήθελες να μπορούσες να σηκώσεις την μηχανή στα χέρια εαν ηταν δυνατόν και να την βγάλεις εξω.
4ον Κανεις μια δουλειά (ασφαλιστής ας πούμε) που πρεπει να επισκέπτεσαι τους πελάτες σου απο την μια άκρη του λεκανοπεδιου στην άλλη. Πολλά τα χλμ μέσα στην μέρα, πολλες οι ώρες επάνω στην σέλα και μέσα στον μήνα. πολλες η φθορές και πολλες οι βενζίνες.
και
δεν μπορείς να εχεις 2 μηχανές
η
συντρέχουν όλοι οι λόγοι μαζι οποτε θέλεις μια που να μπορεί αν γίνεται να καλύψει τα παντα
devil's animal
12/10/2014, 09:41
και
δεν μπορείς να εχεις 2 μηχανές
η
συντρέχουν όλοι οι λόγοι μαζι οποτε θέλεις μια που να μπορεί αν γίνεται να καλύψει τα παντα
παρε ενα ΧΤ660R ρε μπαρμπα που μου θες και υποθετικα σεναρια...:rolleyes:
εναλλακτικα πας σε tenere660...;)
catmaster
12/10/2014, 11:20
κοιταχτε, παμε με 2-3 υποθεσεις.
1ον Εισαι στον δρομο και γουστάρεις να την αράξεις το βράδυ στας εξωχάς.
Βαζεις το μηχανακι καμια 30αρια μετρα μεσα στο χωμα και την πέφτεις.
Το βράδυ πιάνει μια βροχούλα και ετσι το πρωί είσαι με τον αστράγαλο στην λάσπη.
Αντε τωρα να βγάλεις ενα hayabusa απο εκει μεσα
2ον εισαι στην ερημιά του θεου, βράδυ, και τα πρώτα βενζινάδικα που εχεις βρει ειναι κλειστα ή εχουν απεργια και μεχρι να βγεις σε κεντρικό σημείο μετράς της αναθυμιάσεις σου.
Αντε τώρα με ενα ΚΤΜ 990 να εισαι χαλαρός οτι δεν θα μείνεις στο παγκάκι μέχρι την λήξη της απεργίας.
3ον Εχεις παρκάρει στην σκάλα της πολυκατοικιας η είσαι σε στενό χώρο, που θα ήθελες να μπορούσες να σηκώσεις την μηχανή στα χέρια εαν ηταν δυνατόν και να την βγάλεις εξω.
4ον Κανεις μια δουλειά (ασφαλιστής ας πούμε) που πρεπει να επισκέπτεσαι τους πελάτες σου απο την μια άκρη του λεκανοπεδιου στην άλλη. Πολλά τα χλμ μέσα στην μέρα, πολλες οι ώρες επάνω στην σέλα και μέσα στον μήνα. πολλες η φθορές και πολλες οι βενζίνες.
και
δεν μπορείς να εχεις 2 μηχανές
η
συντρέχουν όλοι οι λόγοι μαζι οποτε θέλεις μια που να μπορεί αν γίνεται να καλύψει τα παντα
σωστά όλα άρα μιλάμε για ενα ελαφρύ - μαλλον μονοκύλινδρο- μηχανάκι και σαν αίσθηση αλλά και σαν πραγματικό βάρος
πχ drz 400 παπί για την πόλη και οικονομικό και ελαφρύ αλλά σε ταξίδια μεγαλων αποστάσεων θα σε δυσκολέψει ... ΄
και μάλλον θα σε κουράσει και η σέλα για καθημερινή πολύωρη οδήγηση στην πόλη
επίσης βασικό είναι να το φτάνεις να πατάς σωστά
μετά πας σε αυστριακό Lc4 που και αυτό έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και καλύτερο γενικά στήσιμο απο το drz ... αλλά και αυτό στενή σέλα και βράζει μέσα στην πόλη (και δεν καίει όσο ενα παπί)
δες όπως είπα στην αρχή και το Bmw Gs το παλιό ... αξιόπιστο μηχανάκι , άνετο και σε φόρτωμα και σε ταξίδι, άνετη σελα το πιο οικονομικό στην κατηγορία του σε σχέση με τα λ7 του και έχει και καλές αναρτήσεις να πας αρκετά παραέξω (ειδικά αμα φτάνεις καλά το Dakar είναι καλύτερο)
μόνο μείον είναι ότι το βάρος του ανεβαίνει παραπάνω από τα άλλα 2 ... είναι γύρω στα διακόσια κιλά γεμάτο και φορτωμένο
δοκίμασε ενα κάντο καμιά βολτούλα αν δεν έχεις κάνει ήδη
:wave2:
παρε ενα ΧΤ660R ρε μπαρμπα που μου θες και υποθετικα σεναρια...:rolleyes:
εναλλακτικα πας σε tenere660...;)
δεν τα λες ελαφριά μηχανάκια αυτά ρε Σταύρο .... άσε που μπορεί να μην καλοπατάει επάνω
devil's animal
12/10/2014, 21:29
δεν τα λες ελαφριά μηχανάκια αυτά ρε Σταύρο .... άσε που μπορεί να μην καλοπατάει επάνω
αναλογως τι εννοεις "ελαφρυ"...
κατσικια δεν ειναι αλλα για μεγαλα μονοκυλινδρα ειναι μια χαρα...ιδια κιλα με το gs που του προτεινες...συμφωνα παντα με αυτα:
bmw f650gs (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm)
yamaha xt660r (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660r%2004.htm)
yamaha xt660 tenere (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660_tenere%2008.htm)
μονο το υψος σελα ειναι αισθητα μεγαλυτερο απο την βαυαρη αλλα επειδη ειμαι ιδιο υψος με τον Χρηστο, εχω καβαλησει και το ΧΤ και το τενερε και τα φτανω μια χαρα...
μην σου πω οτι λογω κιλων ο Χρηστος θα παταει καλυτερα...:p
τωρα το drz 400 και τα ταξιδια δεν πανε στην ιδια προταση...
οπως επισης δεν μπορεις να προτεινεις αυστριακο ματρακα 15ετιας με τοσα προβληματα σε κεφαλες για ταξιδια και αξιοπιστια...
το ΧΤ και το τενερε φορανε δοκιμασμενο στον χρονο κινητηρα και εχουν και κυβικα για να βγαλουν ενα ταξιδι σχετικα ανετα...
anyway, ο παππους μαλλον ψαχνεται για να ψαχνεται γιατι λυσεις υπαρχουν πολλες και καλες...
catmaster
12/10/2014, 22:36
αναλογως τι εννοεις "ελαφρυ"...
κατσικια δεν ειναι αλλα για μεγαλα μονοκυλινδρα ειναι μια χαρα...ιδια κιλα με το gs που του προτεινες...συμφωνα παντα με αυτα:
bmw f650gs (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f650gs%2004.htm)
yamaha xt660r (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660r%2004.htm)
yamaha xt660 tenere (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xt660_tenere%2008.htm)
μονο το υψος σελα ειναι αισθητα μεγαλυτερο απο την βαυαρη αλλα επειδη ειμαι ιδιο υψος με τον Χρηστο, εχω καβαλησει και το ΧΤ και το τενερε και τα φτανω μια χαρα...
μην σου πω οτι λογω κιλων ο Χρηστος θα παταει καλυτερα...:p
τωρα το drz 400 και τα ταξιδια δεν πανε στην ιδια προταση...
οπως επισης δεν μπορεις να προτεινεις αυστριακο ματρακα 15ετιας με τοσα προβληματα σε κεφαλες για ταξιδια και αξιοπιστια...
το ΧΤ και το τενερε φορανε δοκιμασμενο στον χρονο κινητηρα και εχουν και κυβικα για να βγαλουν ενα ταξιδι σχετικα ανετα...
anyway, ο παππους μαλλον ψαχνεται για να ψαχνεται γιατι λυσεις υπαρχουν πολλες και καλες...
Το απλό ΧΤ που γράφεις και το Τενερέ σύμφωνα πάντα με τα σπέκς έχουν 25 κιλά διαφορά -μιλάμε για μια προβατίνα και ένα αρνί παραπάνω :lol: άρα τι ίδια κιλά :rolleyes:
του έγραψα τους περιορισμούς του Drz δεν διάβασες καλά .....
με κάποιες παραδοχές το drz μια χαρά κάνει ταξιδάκια και χώμα πατάει και είναι ενα μεγάλο παπί στην πόλη
στο Ktm κοιτάς για το μοντέλο με τη βελτιωμένη κεφαλή ... πήγαινε και μεχρι το Χελιώτη μια βόλτα να δεις "ματρακάδες" που έχουν γυρίσει κοντέρ χωρίς πρόβλημα σε ταξίδια απλά ζεσταίνεται αρκετά στην πόλη στην πυκνή κίνηση όπως έγραψα και σίγουρα δεν είναι το οικονομικότερο στην κατανάλωση από όλα που είπαμε
ντάξει όλα καλά είναι άλλα έχουν παραπάνω βάρος , άλλα λιγότερο , άλλα έχουν θέματάκια (όπως τα χτ με το Tps ) που οι περισσότεροι τα λύνουν με το που αγοράσουν τα μηχανάκια
@tai δες και το Klr το 650 μπορεί και να κάνει όλα αυτά που θες
devil's animal
12/10/2014, 23:28
@tai δες και το Klr το 650 μπορεί και να κάνει όλα αυτά που θες
ενταξει ποτεϊτο, ποτατο...
πιο πολυ εβαλα τα specs για να συγκρινω την μπεμπα με τα τζαπονια...
το τενερε ειναι το πιο βαρυ γεματο λογω KAI του ρεζερβουαρ του που ειναι 22 λιτρα...εν αντιθεση με τα 15 του ΧΤ και τα 17 του GS...
για το drz τα ιδια λεμε...απλα τονισα το μειονεκτημα των κυβικων...
για το κτμ, τι να πω...προτιμω να ειμαι στην σελα ενος ΧΤ στην εθνικη οδο παρα ενος lc4...
+1 για το klr (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klr650%2004.htm)...μπορει να ειναι και η χρυση τομη...
οριακα πιο αδυναμο απο τα αλλα, αλλα με μεγαλυτερο ντεποζιτο για περισσοτερη αυτονομια και ελαφρυτερο στεγνο...γεματο μπορει να φτανει τα επιπεδα του gs...
motomaniac
12/10/2014, 23:54
ποιο ειναι το ΚΤΜ μοτερ με την καλη κεφαλη? to hi flow?
αναλογως τι εννοεις "ελαφρυ"...
ρε σταυρο δεν προσεχεις λεμε! ελαφρυ εως παπι λεω. Να το παρεις σε ενα λασποτοπο φορτωμένο και να το σπρώξεις
anyway, ο παππους μαλλον ψαχνεται για να ψαχνεται γιατι λυσεις υπαρχουν πολλες και καλες...και εδω εισαι λαθος γιατι οι λύσεις οι πολλές ειναι μονο προς το ενα ή δυο σκέλη. Αυτά που προτείνονται ειναι η ελαφριά αλλά καίνε ή οικονομικά αλλα άβολα 'η κλπ
ξεκινα να σκεφτεσαι σαν εναν ασφαλιστή που κάνει τον γύρο της αττικής κάθε μέρα(αρα ενα παπι 150cc θα ηταν ιδανικό) και θέλει να πάει Καππαδοκία το καλοκαιρι ( cbf η er με ανάρτηση xt) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ME 4 LITRA ΣΤΑ 100
Μεχρι ωρας το κlr 650 ειναι πιο κοντα
devil's animal
13/10/2014, 17:27
ξεκινα να σκεφτεσαι σαν εναν ασφαλιστή που κάνει τον γύρο της αττικής κάθε μέρα(αρα ενα παπι 150cc θα ηταν ιδανικό) και θέλει να πάει Καππαδοκία το καλοκαιρι ( cbf η er με ανάρτηση xt) ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ME 4 LITRA ΣΤΑ 100
Μεχρι ωρας το κlr 650 ειναι πιο κοντα
ναι, εχεις δικιο...ολα δεν γινονται οπως τα λες...
και το κυριοτερο ειναι η καταναλωση...
οπως καταλαβαινεις το 4/100 ειναι πολυ μικρη καταναλωση για μοτοσυκλετα που λες οτι μπορεις να κανεις ανετο ταξιδι μαζι της...
οποτε μαλλον πρεπει να κοψεις κυβικα..μιλαω παντα για μονοκυλινδρο...
γιατι αν ανεβεις σε κυλινδρους 2 ή 3 μπορεις να χαμηλωσεις την καταναλωση αλλα ανεβαζεις το βαρος...
οποτε μπορει και το drz400 να σου κανει την δουλεια σου με πολλους συμβιβασμους στο ταξιδι...
αν και τωρα που το σκεφτομαι το bmw f800gs (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f800gs%2010.htm), μπορει να σε εξυπηρετησει σε ολα...
ρωτα και τον Γιαννη road spirit για καταναλωσεις...νομιζω παιζει πολυ χαμηλα...
και συμφωνα με τα specs παιζει στα ιδια κιλα με τα μονοκυλινδρα...'
:wave2:
:
ναι έχεις δίκιο
η ανεβάζουμε βάρος η κατεβάζουμε κατανάλωση η για ολα αυτά ψιλοχαλαρώνουμε τα όρια για να πάμε σε ποιο ταξιδιάρικα
Για πάμε λοιπόν να δούμε όσοι εχετε όρεξη, τα υπέρ και τα κατά αυτών των κυριών
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f800gs%2010.htm
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr800s%2096.htm
kai
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klr650%2004.htm
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/husqvana/Husqvarna%20TR%20650%20Strada%2013.htm
Και στις 2 περιπτώσεις τα υπέρ των "ηλικιωμένωνε κυριώνανε" είναι η χαμηλή τιμή που μπορείς να τις βρεις και η απλότητα κατασκευής που αν πιάνουν τα χέρια σου κάνεις τα περισσότερα μόνος σου.
Στο πρώτο ζευγάρι τα πλεονεκτήματα του νέου είναι πολλά..δηλαδή αν έχεις τη δυνατότητα αγοράς του Φ800 δεν κοιτάς καν το Μπιγκ.
Θες κατανάλωση; Θες επιδόσεις; Θες σκελετό και περιφερειακά; Θες πολυδιάστατο χαρακτήρα; Θες ποιότητας κατασκευής; Τι θες και δεν το έχει! Α..ναι..είπαμε, χρήματα θέλει ΚΑΙ για να το πάρεις ΚΑΙ για να το έχεις.
Το Μπιγκ το κοιτάς μόνο αν έχεις σκάλωμα με το συγκεκριμένο και το ήθελες από πάντα, ή αν τα χρήματά σου σε βγάζουν εκεί και εννοείται πως θα βάλεις νερό στο κρασί σου. Αρκετό.
Στο 2ο ζευγάρι τώρα η επιλογή θέλει σκέψη.
Εγώ θα πήγαινα για το ΚΛΡ.
Τα 5.500 ευρώ που κάνει το αμφιβόλου ποιότητας Στράντα/Τέρρα, που έχει ήδη διακοπεί η παραγωγή του (πριν καλά καλά ξεκινήσει), που το μέλλον της εταιρείας είναι θολό/θαμπό και άγνωστο, χωρίς να έχει σημαντικές διαφορές σε επιδόσεις/βάρος, με μόνες αρετές την οικονομία στην κατανάλωση, ίσως λίγο τα περιφερειακά και τη "φρεσκάδα" του μοντέλου, καταλήγω πως εμένα δεν με ψήνει να τα δώσω.
Για να δούμε και τις υπόλοιπες απαντήσεις...
ΥΓ.Το 1ο λίνκ από το δεύτερο συγκριτικό δεν βγάνει πουθενά.
devil's animal
14/10/2014, 13:37
ναι έχεις δίκιο
η ανεβάζουμε βάρος η κατεβάζουμε κατανάλωση η για ολα αυτά ψιλοχαλαρώνουμε τα όρια για να πάμε σε ποιο ταξιδιάρικα
Για πάμε λοιπόν να δούμε όσοι εχετε όρεξη, τα υπέρ και τα κατά αυτών των κυριών
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_f800gs%2010.htm
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_dr800s%2096.htm
kai
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klr650%2004.htm
VS
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/husqvana/Husqvarna%20TR%20650%20Strada%2013.htm
θα προτιμησω το πρωτο ζευγαρι υποψηφιων και συγκεκριμενα το bmw γιατι φαινεται να τα κανει ολα και να συμφερει...
παρ'οτι στα πρωτα posts ειχαμε πει οτι ειναι απαγορευτικο το on-off λογω της θεσης οδηγησης που καθεσαι πιο ορθιος και επιβαρυνει μεση και κορμο σε ταξιδια...φαινεται οτι μπορει να σε καλυψει παντου....
γενικα το bmw το βλεπω να εξελισσεται σ'ενα πιο μαζεμενο v-strom-πολυεργαλειο με λιγοτερο βαρος, πιο λιγη καταναλωση και σαφως περισσοτερο χωματινο χαρακτηρα...
τωρα τα περι θεσης οδηγησης και τα ρεστα θα μας τα πουν καλυτερα οι ιδιοκτητες...
εγω που ειχα οδηγησει για πολυ λιγο του Γιαννη (road spirit) οταν το ειχε πρωτοπαρει μου ειχε φανει λιγο υποτονικο στις χαμηλες στροφες...(μπορει να ειχα συνηθισει και το τραβηγμα του μονοκυλινδρου xr...)
h_m_akis
14/10/2014, 14:47
Μεχρι ωρας το κlr 650 ειναι πιο κοντα
Λοιπον, επειδη βλεπω που το πας... και μονο φωτογραφια δεν το εβαλες το μηχανακι μου... με 10 χιλιαρικα που μου λειπουνε ειναι δικο σου ;) και σου κανω δωρο την μεταβιβαση κι ενα πλαστικο τεποζιτο acerbis 22lt που εχω βρει να πας μεχρι την Καππαδοκια που θες να δεις τον Αι........Βασιλη και να μας ξεφορτωθεις!!!
Εμενα μΕ λείπουν 6Κ θείο, 954 ε; ε;
θα προτιμησω το πρωτο ζευγαρι υποψηφιων και συγκεκριμενα το bmw γιατι φαινεται να τα κανει ολα και να συμφερει...
παρ'οτι στα πρωτα posts ειχαμε πει οτι ειναι απαγορευτικο το on-off λογω της θεσης οδηγησης που καθεσαι πιο ορθιος και επιβαρυνει μεση και κορμο σε ταξιδια...φαινεται οτι μπορει να σε καλυψει παντου....
γενικα το bmw το βλεπω να εξελισσεται σ'ενα πιο μαζεμενο v-strom-πολυεργαλειο με λιγοτερο βαρος, πιο λιγη καταναλωση και σαφως περισσοτερο χωματινο χαρακτηρα...
τωρα τα περι θεσης οδηγησης και τα ρεστα θα μας τα πουν καλυτερα οι ιδιοκτητες...
εγω που ειχα οδηγησει για πολυ λιγο του Γιαννη (road spirit) οταν το ειχε πρωτοπαρει μου ειχε φανει λιγο υποτονικο στις χαμηλες στροφες...(μπορει να ειχα συνηθισει και το τραβηγμα του μονοκυλινδρου xr...)
όντως η θέση, είναι ενα σοβαρό θέμα για πολύωρη χρήση, αλλα ναι, θα μας τα πει κάποιος σαν τον Γιάννη, καλύτερα.
Απο την άλλη είναι απο τα πιο ακριβά στην αγορά, και απο τα πιο βαριά με τα 210 κιλα του +κανα 50αρι οι αποσκευές φτάνουμε στα 260 κιλά!
Ε! είναι δύσχρηστο στην φάση της λασπουριάς ή της άμμου που λέγαμε.
Αυτό, για την δυσχρηστία δλδ τα έλεγε και ο Γιάννης.
τελικά? δεν έχει φτιαχτεί μηχανάκι για πλασιέ που γουστάρουν και άμμο γμτ? :D
... με 10 χιλιαρικα που μου λειπουνε ειναι δικο σου ............... και να μας ξεφορτωθείς!!!
άμα θελήσω να σε ξεφορτωθώ σιγά μην μου κοστίσει 10 000:ninja:
Εμενα μΕ λείπουν 6Κ θείο, 954 ε; ε;
κάποιοι ειναι γεννημενοι για συγκεκριμένα πράγματα ;)
devil's animal
14/10/2014, 16:38
Απο την άλλη είναι απο τα πιο ακριβά στην αγορά, και απο τα πιο βαριά με τα 210 κιλα του +κανα 50αρι οι αποσκευές φτάνουμε στα 260 κιλά!
Ε! είναι δύσχρηστο στην φάση της λασπουριάς ή της άμμου που λέγαμε.
Χρηστο, μην νομιζεις οτι διαφερει πολυ στο βαρος γεματο απο τα μεγαλα μονοκυλινδρα που αναφερθηκαν (εξαιρουμενου του lc4)...το πολυ 10-15 κιλα...
συμφωνα παντα με τα specs...
και μην ξεχναμε οτι παιζει ρολο και το ζυγισμα της μοτο για την συνολικη αισθηση του βαρους που μας δινει...;)
Χρηστο, μην νομιζεις οτι διαφερει πολυ στο βαρος γεματο απο τα μεγαλα μονοκυλινδρα που αναφερθηκαν (εξαιρουμενου του lc4)...το πολυ 10-15 κιλα...
σύμφωνα παντα με τα specs...
και μην ξεχναμε οτι παιζει ρολο και το ζυγισμα της μοτο για την συνολικη αισθηση του βαρους που μας δινει...;)
Σωστά ! Το ζυγισμα είναι σημαντικότερο από τα 10-20 κιλά, αλλά και πάλι στο Δάσος η στον λυκαβηττό, εαν πας να ξεπαρκάρεις προς την ανηφόρα, την γάμησες
Μα και στην άμμο πχ δεν μπορείς να το σπρώχνεις, με οτι ζύγισμα και αν έχει.
Ένα άλλο μειον είναι οτι με το που φτάσεις στα ανατολικά η στα αμμουδερά, έχεις γίνει στόχος με τα 5-10 χρονιάτικα τους παρκαρισμένα.
+ την τιμή απόκτησις. !
devil's animal
14/10/2014, 17:15
Σωστά ! Το ζυγισμα είναι σημαντικότερο από τα 10-20 κιλά, αλλά και πάλι στο Δάσος η στον λυκαβηττό, εαν πας να ξεπαρκάρεις προς την ανηφόρα, την γάμησες
Μα και στην άμμο πχ δεν μπορείς να το σπρώχνεις, με οτι ζύγισμα και αν έχει.
Ένα άλλο μειον είναι οτι με το που φτάσεις στα ανατολικά η στα αμμουδερά, έχεις γίνει στόχος με τα 5-10 χρονιάτικα τους παρκαρισμένα.
+ την τιμή απόκτησις. !
για ολα αυτα που λες ο Γιαννης ειναι ο πιο καταλληλος να σου απαντησει...
αλλα ειπαμε!! δεν γινονται ολα!
ιεραρχησε τις αναγκες σου και πραξε...
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.