View Full Version : Μερικές ερωτήσεις για VFR 800 2001
Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει θα μαι υπόχρεος. Μου αρέσει το VFR 800 του 2001 μοντέλο, με την κίνηση των εκκεντροφόρων με γρανάζια, χωρίς το v tech.
Πόσο καίει σε ταξίδι δικάβαλο - φορτωμένο με 160-180 σταθερά και πόσο μέσα στη πόλη όχι πιγμένο στη κίνηση αλλά σε νορμαλ συνθήκες;
Σε κλειστό στροφιλίκι πως συμπεριφέρεται, κόβει χέρια για να πάει γοργά ή βοηθάει το μηχανάκι από θέμα γεωμετρίας βάρους;
Ο συνεπιβάτης πως τα παει από αέρα εκεί πίσω από θέμα στροβιλισμών; τα πόδια του είναι ανετα; ( η γυναίκα εχει ύψος 1.75 και εχει καλομάθει με τα ον/οφ).
Και τώρα το πιο βασικό, έχω βρει αρκετά και τα περισσότερα είναι κοντά στις 50.000 km που σημαίνει ότι ή εχουν γυρισμένα κοντέρ ή οι ιδιοκτήτες τους τα οδηγάνε περιστασιακά. Αυτό που με προβληματίζει είναι τι θα βγάλει ενα μηχανάκι που εχει μείνει αρκετό καιρό σε ακινησία. Αξίζει η αγορά του; Σε ταχύτητες μέχρι 220 τι κατανάλωση λαδιού εχει από αλλαγή σε αλλαγή;
Δεν με νοιάζει να το παντρευτώ ίσα ίσα που θεωρώ ότι είναι ενα από τα καλύτερα μηχανάκια για μια ζωή.
macedonas
09/10/2014, 20:50
Ποστάρω για να το βρίσκω μια και ενδιαφέρει και μένα .
Κανένας δεν έχει - είχε VFR FI ?
catmaster
11/10/2014, 18:50
Αν μπορεί κανείς να βοηθήσει θα μαι υπόχρεος. Μου αρέσει το VFR 800 του 2001 μοντέλο, με την κίνηση των εκκεντροφόρων με γρανάζια, χωρίς το v tech.
Πόσο καίει σε ταξίδι δικάβαλο - φορτωμένο με 160-180 σταθερά και πόσο μέσα στη πόλη όχι πιγμένο στη κίνηση αλλά σε νορμαλ συνθήκες;
περίπου 7 λίτρα στα 100 με τόσα χιλιόμετρα φορτωμένος παίζει ρόλο αν έχεις βαλίτσες και άλλα παραφερνάλια που αλλάζουν την αεροδυναμική .Στην πόλη μπορεί να κάψει από 6 μέχρι 8 λίτρα αναλόγως πως και που πας
Σε κλειστό στροφιλίκι πως συμπεριφέρεται, κόβει χέρια για να πάει γοργά ή βοηθάει το μηχανάκι από θέμα γεωμετρίας βάρους;
μια χαρά πάει έχει και το γκάζι του και είναι άνετο .. βασικά είναι ενα πολύ καλό sport turing και σαν τέτοιο πρέπει να του συμπεριφέρεσαι ....
το καινούργιο (Vtech) έχει πιο ελαφριά αίσθηση αλλά και αυτό δεν είναι τραγικό
Ο συνεπιβάτης πως τα παει από αέρα εκεί πίσω από θέμα στροβιλισμών; τα πόδια του είναι ανετα; ( η γυναίκα εχει ύψος 1.75 και εχει καλομάθει με τα ον/οφ).
αν έχει συνηθίσει σε τίποτα v-strom θα της φανεί λίγο πακέτο ... αν είχες δε κανένα varadero σε βλέπω για κράξιμο - παντόφλα με το vfr :lol:
Και τώρα το πιο βασικό, έχω βρει αρκετά και τα περισσότερα είναι κοντά στις 50.000 km που σημαίνει ότι ή εχουν γυρισμένα κοντέρ ή οι ιδιοκτήτες τους τα οδηγάνε περιστασιακά. Αυτό που με προβληματίζει είναι τι θα βγάλει ενα μηχανάκι που εχει μείνει αρκετό καιρό σε ακινησία. Αξίζει η αγορά του; Σε ταχύτητες μέχρι 220 τι κατανάλωση λαδιού εχει από αλλαγή σε αλλαγή;
Δεν με νοιάζει να το παντρευτώ ίσα ίσα που θεωρώ ότι είναι ενα από τα καλύτερα μηχανάκια για μια ζωή.
πολλά από αυτά τα μηχανάκια οι ιδιοκτήτες τους τα είχαν μόνο για μεγάλα ταξίδια οπότε υπάρχει λογική να έχει γράψει λίγα χλμ
(βέβαια πάντα έλεγχος σε μηχανικό που τα γνωρίζει για να δει τυχόν θέματα που θα σε προβληματίσουν για τα πραγματικά χλμ)
Η ακινησία σίγουρα παίζει ρόλο αλλά είναι ποιοτικά μηχανάκια , ακόμα και μετά από τόσα χρόνια το καταλαβαίνεις στο φινίρισμα
πάντως ελέγχεις λάστιχα , αλυσιδογράναζα , ρουλεμάν τιμονιού , κύκλωμα φόρτισης
επίσης καλό είναι να δεις και την αντλία βενζίνης - μπορεί να έχει κολλήσει και να ζεσταίνεται , ελέγχεις το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, καθώς και την μονάδα αυτόματου ρελαντί που είναι ακριβά ανταλλακτικά
:wave2:
περίπου 7 λίτρα στα 100 με τόσα χιλιόμετρα φορτωμένος παίζει ρόλο αν έχεις βαλίτσες και άλλα παραφερνάλια που αλλάζουν την αεροδυναμική .Στην πόλη μπορεί να κάψει από 6 μέχρι 8 λίτρα αναλόγως πως και που πας
μια χαρά πάει έχει και το γκάζι του και είναι άνετο .. βασικά είναι ενα πολύ καλό sport turing και σαν τέτοιο πρέπει να του συμπεριφέρεσαι ....
το καινούργιο (Vtech) έχει πιο ελαφριά αίσθηση αλλά και αυτό δεν είναι τραγικό
αν έχει συνηθίσει σε τίποτα v-strom θα της φανεί λίγο πακέτο ... αν είχες δε κανένα varadero σε βλέπω για κράξιμο - παντόφλα με το vfr :lol:
πολλά από αυτά τα μηχανάκια οι ιδιοκτήτες τους τα είχαν μόνο για μεγάλα ταξίδια οπότε υπάρχει λογική να έχει γράψει λίγα χλμ
(βέβαια πάντα έλεγχος σε μηχανικό που τα γνωρίζει για να δει τυχόν θέματα που θα σε προβληματίσουν για τα πραγματικά χλμ)
Η ακινησία σίγουρα παίζει ρόλο αλλά είναι ποιοτικά μηχανάκια , ακόμα και μετά από τόσα χρόνια το καταλαβαίνεις στο φινίρισμα
πάντως ελέγχεις λάστιχα , αλυσιδογράναζα , ρουλεμάν τιμονιού , κύκλωμα φόρτισης
επίσης καλό είναι να δεις και την αντλία βενζίνης - μπορεί να έχει κολλήσει και να ζεσταίνεται , ελέγχεις το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, καθώς και την μονάδα αυτόματου ρελαντί που είναι ακριβά ανταλλακτικά
:wave2:
:):beer: αυτές τις πληροφορίες έψαχνα για να βεβαιωθώ για το 800. Aν ποτέ ξαναπάρω street μηχανάκι θα είναι vfr 800... έλεγα μέχρι προχτές που ξανακαβάλησα ενα 1300 cb.
Εχω ενα συνάφελφο που εχει το cb 1300 sa (με το φέρινγκ) και εκανα το λάθος να το ξαναπάρω βόλτααα. Και εγω φάει κόλλημα με το CB τώρα όχι απλό κόλλημα αλλά ερωτα και μάλιστα κεραυνοβόλο. Ξέρω ότι το vfr θα με καλύψει απόλυτα στα ταξίδια αλλά το cb 1300 το ερωτεύτηκα στην νυχτερινή βόλτα μέσα στην πόλη. Αυτό μου αρέσει και μ' αυτό θα κάνω τα πάντα στο μέλλον, πόλη, εκδρομές ταξίδια.
Θα περιμενω λίγο καιρό ακόμα να μαζέψω μερικά φράγκα ακόμα και θα χτυπήσω ενα τζιτζάτο γυαλιστερό 1300.
catmaster
13/10/2014, 09:55
Σε αυτή την κατηγορία για πρώτο έχω το ZRX1200 μετά το GSX1400 και τελευταίο το CB αλλά γούστα είναι :wave2:
spyrakos35
13/10/2014, 10:41
Να μη σου δωσω το φουζουρου δλδ.....
:rolleyes:
Λευκάδιος
13/10/2014, 14:35
Σε αυτή την κατηγορία για πρώτο έχω το ZRX1200 μετά το GSX1400 και τελευταίο το CB αλλά γούστα είναι :wave2:
+1 το ZRX ειναι μπαλαρινα σε σχεση με τα αλλα δυο,το S ομως εχει λιγο αταιριαστο φερινγκ σε σχεση με το υπολοιπο συνολο.Εχει παντως πολυ καλη προστασια.
Παίδες για χρήση σπορτ τούργινγκ το VFR 800 91 μου αρέσει τρελά. Δεν το εχω κάνει μια βόλτα το μηχανάκι αλλά καταλαβαίνω ότι ενα τέτοιο μηχανάκι για τούρινγκ ακόμα και για γρήγορες βόλτες θα μου ναι οκ. Και ναι μου αρέσει πολύ. Και το πολύ σημαντικό είναι ότι μπορώ να την αγοράσω και να την συντηρήσω.
Η πλάκα είναι ότι όταν λέω μέσα μου οκ τελείωσε, πάρε ενα VFR 800 να κάνεις τα ταξιδια σου στο πίσω μέρος του μυαλού πετιέται ενα μ@μημένο διαβολάκι και τσουπ να σου εικόνες από το 1300 με μενα πάνω. Το ξέρω ότι δεν είναι και το πιο κατάλληλο μηχανάκι για ταξίδι ή στροφιλίκι αλλά μου χει κάτσει.
Το ZRX 1200 μου το είχε αφήσει ενας φίλος για μια βδομάδα και το έζησα αρκετά. Το συγκεκριμένο φορούσε κάτι τουριστικά λάστιχα με πολύ αργή κορώνα και είχε τον άστριφτο. Το ZZR 1100 του 96 που είχα κάποτε έστριβε πολύ καλύτερα. Αν μου λέτε ότι το 1300 ειναι πιο μαούνα από το ΖΡΧ τότε εχουμε θέμα. Το 1300 το εχω οδηγήσει μόνο σε χαλαρή βόλτα σε πόλη και όχι σε επαρχιακό να δω πω πλασάρεται στις στροφες. Θα κανονίσω καμμιά βόλτα στο Σούνιο με το φίλο και κάτοχο 1300 και τα ξαναλέμε.
Το στρίψιμο στον επαρχιακό και συγκεκριμένα το ευχάριστο στρίψιμο είναι βασική παράμετρος. Θέλω να το πηγαίνω και όχι να με πηγαίνει το μηχανάκι.
Kαι για να μην σπαμάρουμε στην ενότητα VFR, να το σταματήσουμε εδώ μέχρι εγώ να αποφασίσω τι πραγματικά θέλω. Τουλάχιστον εχω αποφασίσει ότι θελω να ξαναπάρω στριτάκι.
amyroukai
13/10/2014, 19:01
Το 1300 και το 1400 και το 1200 κλπ δεν είναι "σπορ" τουρινγκ μηχανάκια.
Από την άλλη, έχουν ΤΗΝ ροπάκλα, οπότε είναι μιά χαρά τούρινγκ μηχανάκια. Σε επαρχιακό θα πάνε όπως τα πας. Όπως ας πούμε το άφρικα, που θεωρητικά έχει τον άστριφτο και είναι ένα παλιό ον-οφ που δεν στέκεται δίπλα σε νεότερα μηχανάκια, μι πιάνς;
Επειδή έθεσες ζήτημα κατανάλωσης στα 180 σταθερά, κανένα από τα αναφερθέντα δεν κάνει για τέτοια δουλειά, δεν καλύπτουν επαρκώς από τον αέρα. Με αυτά, σταθερά σε ταξίδι συζητάμε τα 140-150 μάξιμουμ. Το καλό είναι ότι η πίσω σέλα είναι σούπερ, οπότε η συμβία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.
Το 1300 και το 1400 και το 1200 κλπ δεν είναι "σπορ" τουρινγκ μηχανάκια.
Από την άλλη, έχουν ΤΗΝ ροπάκλα, οπότε είναι μιά χαρά τούρινγκ μηχανάκια. Σε επαρχιακό θα πάνε όπως τα πας. Όπως ας πούμε το άφρικα, που θεωρητικά έχει τον άστριφτο και είναι ένα παλιό ον-οφ που δεν στέκεται δίπλα σε νεότερα μηχανάκια, μι πιάνς;
Επειδή έθεσες ζήτημα κατανάλωσης στα 180 σταθερά, κανένα από τα αναφερθέντα δεν κάνει για τέτοια δουλειά, δεν καλύπτουν επαρκώς από τον αέρα. Με αυτά, σταθερά σε ταξίδι συζητάμε τα 140-150 μάξιμουμ. Το καλό είναι ότι η πίσω σέλα είναι σούπερ, οπότε η συμβία δεν θα έχει κανένα πρόβλημα.
Παίζει μια παρέα που όλοι εχουν μεγάλα sport touring μηχανάκια και θέλω να βολτάρω μαζί τους εκτός Ελλάδας. Και πέρα από αυτή τη παρέα και μόνος βγαίνω εκτός. Εδώ και καιρό με τρώει να πάρω ενα στριτάκι όχι ss αλλά κάτι σχετικά ελαφρύ, στριφτερό αλλά άνετο.
Κατέληξα στο 800ρι vfr για τους παρακάτω λόγους:
-μου αρέσει πολύ ο κυβισμός, ροπή και δύναμη εκμεταλλεύσιμη, δεν χρειάζομαι περισσότερη.
-αίσθηση και ήχος 4κύλινδρου v κινητήρα του συγκεκριμένου όχι με το vtec
-μικρό μεταξόνιο και 25 μοίρες κάστερ, πολύ καλή γεωμετρία για sport touring, φρένα οκ, λογικό βάρος, 21 λίτρα ντεπόζιτο - ικανοποιητική αυτονομία
-ανετο για 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους
-το εχω αποθυμένο από παλιά, βασικά το 750 τότε αλλά εμένα μ' αρέσει και το 800.
-εχει μονόμπρατσο που το γουστάρω τρελά από τότε που είχα το bross
-με 2500 χιλιάρικα βρίσκεις ενα καλό.
-είναι μηχανή για μια ζωή αν το φροντίζεις, ασε που είναι άψογη ποιοτικά.
Τα μεγάλα γυμνά 4κ μου αρέσουν τρελά επίσης. Μακάρι να μπορούσα να εχω 4 μηχανάκια αλλά δεν γινεται πια. Εδώ και στο εντούρο που εχω (ενα 2τ 300) παρέδωσα πινακίδα. Απλά παραπάνω ανέφερα ότι οποτε οδηγώ το 1300 τρελαίνομαι αλλά δεν είμαι σίγουρος αν με παίρνει να το αγοράσω. Δεν θέλω ξανά πλοίο, ειχα το ZZR 1100 και ξέρω πως είναι στα κλειστά.
Α και το άφρικα δεν πρόκειται να το δώσω με τίποτα, ούτε να το παροπλήσω μέχρι να το κάνω ανακατασκευή μελλοντικά. Οπότε θα παίξει το σκηνικό άφρικα, vfr ή κάτι παρόμοιο, 300ri για όσο αντέξω ακόμα να κάνω εντούρο. Βολεύει επίσης ότι άφρικα και το 800 έχουν ίδια ασφάλιστρα-σήματα που ψιλοτρώγονται.
Α σας ερθει καμιά άλλη πρόταση ρίχτε την ελεύθερα.
:wave2:
giannis23
17/11/2014, 15:52
Παίζει μια παρέα που όλοι εχουν μεγάλα sport touring μηχανάκια και θέλω να βολτάρω μαζί τους εκτός Ελλάδας. Και πέρα από αυτή τη παρέα και μόνος βγαίνω εκτός. Εδώ και καιρό με τρώει να πάρω ενα στριτάκι όχι ss αλλά κάτι σχετικά ελαφρύ, στριφτερό αλλά άνετο.
Κατέληξα στο 800ρι vfr για τους παρακάτω λόγους:
-μου αρέσει πολύ ο κυβισμός, ροπή και δύναμη εκμεταλλεύσιμη, δεν χρειάζομαι περισσότερη.
-αίσθηση και ήχος 4κύλινδρου v κινητήρα του συγκεκριμένου όχι με το vtec
-μικρό μεταξόνιο και 25 μοίρες κάστερ, πολύ καλή γεωμετρία για sport touring, φρένα οκ, λογικό βάρος, 21 λίτρα ντεπόζιτο - ικανοποιητική αυτονομία
-ανετο για 2 άτομα με τα μπαγκάζια τους
-το εχω αποθυμένο από παλιά, βασικά το 750 τότε αλλά εμένα μ' αρέσει και το 800.
-εχει μονόμπρατσο που το γουστάρω τρελά από τότε που είχα το bross
-με 2500 χιλιάρικα βρίσκεις ενα καλό.
-είναι μηχανή για μια ζωή αν το φροντίζεις, ασε που είναι άψογη ποιοτικά.
Τα μεγάλα γυμνά 4κ μου αρέσουν τρελά επίσης. Μακάρι να μπορούσα να εχω 4 μηχανάκια αλλά δεν γινεται πια. Εδώ και στο εντούρο που εχω (ενα 2τ 300) παρέδωσα πινακίδα. Απλά παραπάνω ανέφερα ότι οποτε οδηγώ το 1300 τρελαίνομαι αλλά δεν είμαι σίγουρος αν με παίρνει να το αγοράσω. Δεν θέλω ξανά πλοίο, ειχα το ZZR 1100 και ξέρω πως είναι στα κλειστά.
Α και το άφρικα δεν πρόκειται να το δώσω με τίποτα, ούτε να το παροπλήσω μέχρι να το κάνω ανακατασκευή μελλοντικά. Οπότε θα παίξει το σκηνικό άφρικα, vfr ή κάτι παρόμοιο, 300ri για όσο αντέξω ακόμα να κάνω εντούρο. Βολεύει επίσης ότι άφρικα και το 800 έχουν ίδια ασφάλιστρα-σήματα που ψιλοτρώγονται.
Α σας ερθει καμιά άλλη πρόταση ρίχτε την ελεύθερα.
:wave2:
bmw r1100 s
Το gtr1400 σαφεστατα είναι sport touring, οποιος διαφωνει ας δει βιντεακια στο youtube και την τελικη του στα 300 στο κοντερ...όμως είναι αναξιοπιστο, πανακριβο σε αξεσουάρ και ανταλλακτικα( 700 ευρω η εργοστασιακη σελλα με τζελ????) και προβληματικο για αυτό και εχει πουλησει ελαχιστα παρ'ολο που εχει κορυφαια χαρακτηριστικα και ναι πας ανετα πανω του με 240 σταθερα στην εθνικη χωρις να εχεις ενοχλήσεις από καιρικα φαινομενα...ο φιλος μου ο σωτηρης ειχε ανεβασει με καμερα τις επιδοσεις του και πραγματικα χαζεύεις..αλλα ..
Το vfr800 τ ο εχει κολλητος μου και εχει γυρισει δεκάδες φορες την Ελλαδα με την γυναικα του και είναι παν - ευχαριστημένος...αλλα κατά τη γνωμη μου για κοντους και λεπτους αναβατες που τους αρεσουν να σκυβουνε....105 αλογα, 240 τελικη και είναι Χοντα, δηλαδη αθραυστο και απροβληματιστο...και καλα κανεις που κρατας το Αφρικα..οι θρυλοι δεν πωλιούνται...
πολλά από αυτά τα μηχανάκια οι ιδιοκτήτες τους τα είχαν μόνο για μεγάλα ταξίδια οπότε υπάρχει λογική να έχει γράψει λίγα χλμ
(βέβαια πάντα έλεγχος σε μηχανικό που τα γνωρίζει για να δει τυχόν θέματα που θα σε προβληματίσουν για τα πραγματικά χλμ)
Η ακινησία σίγουρα παίζει ρόλο αλλά είναι ποιοτικά μηχανάκια , ακόμα και μετά από τόσα χρόνια το καταλαβαίνεις στο φινίρισμα
πάντως ελέγχεις λάστιχα , αλυσιδογράναζα , ρουλεμάν τιμονιού , κύκλωμα φόρτισης
επίσης καλό είναι να δεις και την αντλία βενζίνης - μπορεί να έχει κολλήσει και να ζεσταίνεται , ελέγχεις το ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, καθώς και την μονάδα αυτόματου ρελαντί που είναι ακριβά ανταλλακτικά
:wave2:
Ποστάρω για να βρίσκω την απάντησή σου που είναι εξαιρετική . Με ενδιαφέρει κυρίως το τελευταίο κομμάτι.
Εγώ Θέλω για μια του 2008-2009 με καμιά 30.000km. (από XJ6) Πρέπει να προσέξω τίποτα άλλο;
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.