View Full Version : Enduro Ή MX ???
Καλησπερα σε ολους τους γνωστες του αθληματος ! Δημητρης ονομαζομαι και θελω να κανω μια ερωτηση , στην οποια δεν εχω βρει την ακριβης απαντηση ( απο διαφορους που ρωτησα) . Ενδιαφερομαι για μηχανη ειτε enduro ειτε mx (απλα θελω να παρω κατι δυνατο για να μην το αλλαξω αργοτερα ), την οποια μηχανη θα την χρησιμοποιω για την δουλεια μου (αγροτης ειμαι οποτε εχω επαφη με πολυ χωμα!!) και για βολτα σε ασφαλτο ( και χαλαρα και τρεξιμο , παντα σε λογικα πλαισια που να μην ζοριζεται το μηχανακι) . Απο εκει και περα ... με χρηση σε λογικα πλαισια οπως ανεφερα το MX κανει για αυτο που θελω ?? (λαβαινοντασ υποψην οτι θα γινονται τα σερβης και πιο τακτικα αν χρειαζεται ) , Ή το Enduro ειναι πιο καταληλο ?? (το οποιο απο οσο εχω ψαξει σε σχεση με mx ιδιου κυβισμου ειναι πιο ακριβο και οχι ιδιας αποδοσης )??????
Αν μπορειτε να μου απαντησετε θα το εκτιμουσα ... επειδη δεν ασχολουμαι με το αθλημα και δεν εχω γνωση για λεπτομερειες , απλα εχω μεγαλο κολημα με τα ΜΧ :)
lykourgi
11/10/2014, 17:58
Εφόσον μιλάς και για βόλτα σε άσφαλτο ξέχασε τα ΜΧ, διότι δεν βγάζουν άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα. Επίσης δεν έχουν φώτα κλπ ηλεκτρικά.
Αυτο ειναι ενα αλλο θεμα, εχω γνωστο ο οποιος σε Crf250 tou 09 εχει πινακιδα κανονικα και επισης εχω δει CR500 το οποιο ειχε φωτα μπρος πισω ( εννοειται οχι εργοστασιακα ) ... Και η ερωτηση μου εγινε με βαση αυτα τα δεδομενα οτι στο μελλον θα εχω πινακιδα και φωτα ... ειναι σιγουρο οτι δεν μπορουν να γινουν αυτα ???
SHOOTER045
11/10/2014, 18:25
Ξέχνα τα CR 250/500
CRM 250
Άντε και XR 250
Με στάνταρ εργιστασιακα φώτα
Αν θες σκλυροπηρηνικο εντουρο CRF250/450X με φώτα πινακίδα
Η SUZUKI DRz 400
2stroker
11/10/2014, 19:28
+1 Enduro :beer:
Bob_o_mastoras
11/10/2014, 21:05
Εντουρο. Τα ΜΧ δεν ειναι για βολτες (αναλογα και πως το εννοει ο καθενας). Παντως ηρεμα δεν μπορεις να το πας.
Και θα σε δυσκολευει στο χωμα το κλειστο και θα εισαι ολη την ωρα με το συμπλεκτη στο χερι μπας και βρεις προσφυση πουθενα.
Τα ΜΧ ειναι για πιστα. Συμβιβασμος ειναι να το εχεις για εντουρο. Και εφοσον δεν σκεφτεσαι να το βαζεις πιστα και το θες για βολτες στα βουνα και στη δουλεια παρε εντουρο οπωσδηποτε.
Θα κάνεις διπλά άλματα των 10-15 μέτρων;
Θα μπαίνεις στις στροφές με τέρμα γκάζι εκμεταλλευόμενος τα μπερμ;
Θα περνάς σαμαράκια ''χτυπώντας'' τα μια με την μπροστινή και μια με την πίσω ρόδα;
Αυτές είναι μερικές από τις περιπτώσεις που δουλεύουν κανονικά οι αναρτήσεις των ΜΧ..σε οτιδήποτε άλλο απλά υπολειτουργούν κουράζοντάς σε.
Να μη μιλήσω για το μικρό ντεπόζιτο και τις κοντές σχέσεις.
Έχω γνωρίσει αρκετούς που προσπάθησαν να φέρουν ένα ΜΧ μηχανάκι στα μέτρα τους για εντούρο.. ήταν πολλές οι παραχωρήσεις χωρίς αντίστοιχο κέρδος.
Shiatman
12/10/2014, 09:28
Enduro θές...
και καλές βόλτες...
:beer:
Σας ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια σας ! Εχθες το σκεφτομουν και μαλλον σε Enduro θα καταληξω. Οσον αφορα
Αν θες σκλυροπηρηνικο εντουρο CRF250/450X με φώτα πινακίδα το συγκεκριμενο μοντελο αν εχω καταλαβει καλα ειναι enduraki αλλα πλησιαζει σε ΜΧ σαν συμπεριφορα ??? ή ειναι απλα το Enduro (1 και μοναδιικο μοντελο) που βγαζει η Honda?
SHOOTER045
12/10/2014, 10:59
Είναι καθαρά αγωνιστικό εντουρο με ότι αυτό συνεπάγεται, συχνότητα σέρβις κλπ
το μόνο συγχρονο που μπορώ να υποδείξω είναι το SUZUKI DRz400 πού έχει φώτα πινακίδα κλπ
Ariskawasaki
14/10/2014, 20:02
πόσο χρήμα χώνεις φιλαράκι ? πάρε ενα super moto κ ενα ΜΧ ........
Για να πηγαίνεις καθημερινά στην δουλειά σου όπως λές δεν σου κάνει ούτε mx ούτε αγωνιστικό enduro.
Προτίμησε κάτι σε ψευτοεντούρο ή κατι σε xr ή drz.
Στα αγωνιστικά μηχανάκια είτε mx είτε enduro θα χρειάζεται πολύ συχνά να βάζεις το χέρι στην τσέπη για να τηρείς την συχνότητα service και ανταλακτικών που δίνει ο κατασκευαστής.
Το κάθε πράγμα είναι για την δουλειά του, και τα αγωνιστικά μηχανάκια δεν είναι για να πηγαίνουμε στην δουλειά μας καθημερινά (έστω απο χώμα) ούτε για βόλτες στην άσφαλτο.
Είναι σαν να λές οτι ψάχνω για αυτοκίνητο επείδη είμαι αγρότης και ψάχνω για wrc.
Εαν το θές για να ξεκαυ@@ώνεις (το οποίο συνεπάγεται και κατάλληλο εξοπλισμό αναβάτη αλλιώς πίστεψέ με είναι πολύ επικίνδυνο) να πάρεις.
Εαν το θές για δουλειά καθημερινά όπως λές σε καμία περίπτωση.
Για αυτό που λές όμως xrάκι,drz ακόμα και xr θα σε πάνε αξιοπρεπώς μέχρι το χωράφι σου.
SHOOTER045
Είναι καθαρά αγωνιστικό εντουρο ... πχ το ΚΤΜ ΕXC-F 250 αγωνιστικο enduro η απλα Enduro δεν εχω καταλαβει τι εννοειται με το ψευτοenduro και το αγωνιστικο. Οσον αφορα το ποσα δινω, μεχρι 3000 βαρια βαρια ... πιο πολυ για να παρω ενα σε πολυ καλη κατασταση και απο 2005 και μετα . Κοιταω για το ΚΤΜ που προανεφερα και δεν περνω ΜΧ μονο και μονο επειδη θελω αδεια κυκλοφοριας και πινακιδα ...κατα τα αλλα δεν με νοιαζει αν ειναι too much για την δουλεια ,βολτα κτλ οποτε θελω να παρω ενα enduro που σε επιδοσεις πλησιαζει τα ΜΧ . ΑΝ μπορειτε πειτε μου την γνωμη σας για αυτο το μηχανακι επειδη ακουω οτι ΚΤΜ= μαστορα καθε 3 και λιγο ...
Allst@rf
15/10/2014, 10:11
Καθε Τριτη Μαστορα φιλαρακι...
Μακρυα...
Θα ηθελα να μου πειτε αν γινεται για να μην μπερδευομαι ... πως λεγονται τα enduro Yamaha , Honda , Suzuki στην κατηγορια του KTM EXC-F ωστε να ψαχτω ...
ΑΥτα δηλαδη δεν θα θελουν μαστορα?? Αναρωτιεται γιατι η ΚΤΜ αν και τοσο διαδεδομενη μαρκα μονο αυτη θελει μαστορα ???
SHOOTER045
15/10/2014, 10:26
Είναι καθαρό αγωνιστικό εντουρο
Για την χρήση πού θέλεις να κάνεις περιορισου σε XR250-400/DR400/ KLX 250-300/
Στην κατηγορία καθαρά αγωνιστικά εντουρο
Όλες οι μάρκες παίζουν
HONDA CRF x- YAMAHA WR- KAWASAKI KXF κλπ
Δεν κάνουν για την χρήση πού θες
Περιορισου στα από πάνω
Εν επιμένεις τι να σού πω
Allst@rf
15/10/2014, 10:26
Ολα θελουν μαστορα καποια στιγμη
Ariskawasaki
15/10/2014, 10:27
SHOOTER045 ... πχ το ΚΤΜ ΕXC-F 250 αγωνιστικο enduro η απλα Enduro δεν εχω καταλαβει τι εννοειται με το ψευτοenduro και το αγωνιστικο. Οσον αφορα το ποσα δινω, μεχρι 3000 βαρια βαρια ... πιο πολυ για να παρω ενα σε πολυ καλη κατασταση και απο 2005 και μετα . Κοιταω για το ΚΤΜ που προανεφερα και δεν περνω ΜΧ μονο και μονο επειδη θελω αδεια κυκλοφοριας και πινακιδα ...κατα τα αλλα δεν με νοιαζει αν ειναι too much για την δουλεια ,βολτα κτλ οποτε θελω να παρω ενα enduro που σε επιδοσεις πλησιαζει τα ΜΧ . ΑΝ μπορειτε πειτε μου την γνωμη σας για αυτο το μηχανακι επειδη ακουω οτι ΚΤΜ= μαστορα καθε 3 και λιγο ...
Θέλει συντήρηση συνέχεια ............λάδια ,βαλβίδες ρύθμιση,λάστιχα ,τακάκια κλπ.........
Επίσης θα κυκλοφορείς με ΜΧ λάστιχα στην ασφαλτο κ σκληρές αναρτήσεις .........σαν ζογκλέρ τσίρκου........
Βαδίζεις λάθος............
kostakis125
15/10/2014, 12:24
Μισο λεπτο γιατι το παιδι τρωει κατραπακιες απο ορους και δεν εχει καταλαβει. Λοιπον τα καθαροαιμα εντουρο που σου λενε στην ουσια ειναι μηχανακια πολυ κοντα στα mx της ιδιας εταιρειας, τις περισσοτερες φορες μοιραζονται το ιδιο μοτερ με τα mx. Εχουν βεβαια παρεμβασεις σε αναρτησεις, τροχους και φωτα πινακιδα απο το εργοστασιο. Οποτε παρολο που ειναι εντουρο δεν ειναι και για καθε μερα μηχανακια.
Ψευδοεντορο ειναι τα κλασικα εντουρακια xr,ttr,dr,klx τα τετραχρονα των γιαπωνεζων και crm,dt,wr,ts,kdx τα διχρονα αντιστοιχα.
Εγω θα σου προτεινα η drz400 η wr200 ειναι δυο μηχανες που ειναι πολυ αξιοπιστες και θα σε βολεψουν για τη δουλεια που θες. Αν επιλεξεις το δευτερο επειδη εχουν περασει πολλα χερια αυτα τα μοτο παρε ενα προσεγμενο και οχι το πιο φτηνο που θα βρεις
κατι τελευταιο , ασχετα με την χρηση που το θελω ! τι μαρκα θα μου προτεινατε αναμεσα σε ΚΤΜ HONDA YAMAHA SUZUKI (μιλαμε παντα για Enduro αγωνιστικο) η οποια να εχει λιγοτερες πιθανοτητες να βγαλει προβληματα με μια καλη χρηση και συντηρηση του εργαλειου ? Επισης σε ποιες υπαρχουν φθηνα ανταλακτηκα ?
Οσον αφορα για την ΚΤΜ αν μπορειτε και αλλοι να μου πειτε την γνωμη σας ... ειναι οντως προβληματικα ? δλδ σε συχνοτητα χαλανε πολυ πιο γρηγορα απο τα JApan??
SHOOTER045
16/10/2014, 13:52
Τα παλαιότερα ΚΤΜ ναι
Τα καινούρια όχι τόσο - για τα χωματερα μιλάω
Η συντήρηση είναι λίγο πολύ η ίδια σε όλα
Τα ΚΤΜ είναι ready to race με καλύτερες αναρτήσεις, περιφερειακά κλπ
Απο άποψη ανταλλακτικών ρώτα τούς κατόχους αυτών
κατι ασχετο ... πλαστικα καινουργιων μοντελων(2009 και μετα) και φαναρια , ταιριαζουν σε μοντελα παλαιοτερα ??
Allst@rf
16/10/2014, 16:43
Δυσκολο...
SHOOTER045
16/10/2014, 17:48
κατι ασχετο ... πλαστικα καινουργιων μοντελων(2009 και μετα) και φαναρια , ταιριαζουν σε μοντελα παλαιοτερα ??
το φαναρι μπορει
τα υπολοιπα χλωμο
εκτος αν τρλαθεις στις πατεντες-βασεις για να ταιριαξουν
Bob_o_mastoras
16/10/2014, 19:22
Βρε παρε εκει ενα xr 400 η κανα drz 400 να κανεις τη δουλεια σου και ασε τα αγωνιστικα για αργοτερα. Τρυπιοι κουμπαραδες ειναι και ολο θα ζητανε και απο κατι. Ειδικα σε καθημερινη χρηση δε το συζηταω. Το σκοτωσες το μηχανακι.
Παρε ενα καλο αγωνιστικο εντουρο για βολτες στο βουνο μια στο τοσο να το ευχαριστηθεις αν θελεις. Μια χαρα ειναι τα ΚΤΜ τα ex-f και τα πιο καλοστημενα και ευκολα για τον καθενα. Απλα θα τηρεις ευλαβικα τη συντηρηση του.
Μοτοκρος απεφυγε να παρεις για οποιοδηποτε λογο πλην του να αρχισεις να ασχολεισαι με το μοτοκρος σε πιστα. Αλλιως θα σου βγαλει την Παναγια ενα τετοιο μηχανακι και θα αναγκαστεις να το δωσεις.
Γιατι μπορει να μοιραζεται τον ιδιο κινητητρα πχ με το αντιστοιχο αγωνιστικο εντουρο της ιδιας εταιριας αλλα η διαφορα σε αποδοση, αναρτησεις και σε γραναζωμα κιβωτιου ειναι χαωδης. Τα ΜΧ ειναι σεταρισμενα για extreme πραγματα και σε ολα τα αλλα ειναι μη λειτουργικα.
Φιλε ωραια τα ktm, τα crf κτλ αλλα θα τα ταλαιπωρησεις τα μηχανακια αυτα με καθημερινη χρηση και θα πληρωνεις τζαμπα λεφτα.
xr 250 ειναι αψογο για enduro.Και τα σκαρφαλωματακια και τα μονοπατακια και ολα τα κανει.Ορεξη να χεις και με την παπια βγαζεις γουστα.
Εχω παει enduro βολτα, εγω με xr 250 και ενα ktm 400 exc και ενα gas gas 300 διχρονο που οι αναρτησεις (ohlins χρυσες) που φοραγε κανανε 2 φορες το μηχανακι μου, αλλα πιστεψε με περνουσα καλυτερα απο αυτους με το χρεπι μου και το πηγαινα και καλυτερα. Τα παντα ειναι θεμα καυλας. Αφου το λιωσεις το πρωτο σου μηχανακι, επανεκτιμας μετα αν θες να πας σε κατι πιο εξειδικευμενο.
Αν θες κατι πιο δυνατο που θα μπορεις να απολαυσεις και την ασφαλτο drz400 E ή CCM 400. Εχω οδηγησει και τα 2 μηχανακια και προτεινω CCM 400. Ιδιος κινητηρας τα μηχανακια απλα το δευτερο καλυτερα περιφερειακα.
Τελος απο αυτα τα 3 μηχανακια αν θες να απολαυσεις και να δουλεψεις πανω τους enduro προτεινω xr 250R , οπως και KLX 300 που δεν ανεφερα.Ειναι μηχανακια που δεν θα σε απογοητευσουν ευκολα και πιο ευελικτα στο βουνο απο τα DRZ, CCM.
Απο πoια περιοχη εισαι?
Ειμαι ααπο Κομοτηνη... σε πιστα δεν μπενω ( εκτος αν τυχει για πλακα στο μελλον) για endurada αν βρω παρεα και οχι συχνα , το κυριοτερο το θελω για βολτες και να το σκιζω σε χωμα (πεδιαδα) .
Μοτοκρος απεφυγε να παρεις για οποιοδηποτε λογο πλην του να αρχισεις να ασχολεισαι με το μοτοκρος σε πιστα. Αλλιως θα σου βγαλει την Παναγια ενα τετοιο μηχανακι και θα αναγκαστεις να το δωσεις.
Γιατι μπορει να μοιραζεται τον ιδιο κινητητρα πχ με το αντιστοιχο αγωνιστικο εντουρο της ιδιας εταιριας αλλα η διαφορα σε αποδοση, αναρτησεις και σε γραναζωμα κιβωτιου ειναι χαωδης. Τα ΜΧ ειναι σεταρισμενα για extreme πραγματα και σε ολα τα αλλα ειναι μη λειτουργικα.
Κατεληξα σε enduro τελικα... μαλλον για ΚΤΜ EXC-F 250cc ( και CRF-X κανενα προβλημα απλα δεν υπαρχουν επιλογες ενω τα ΚΤΜ ειναι πολλα). τωρα απο εκει και περα αν βρω με 2.500 - 3000 ευρω καποιο σε αρκετα καλη κατασταση που να μην θελει πολυ χρημα το τσιμπησα .
Allst@rf
17/10/2014, 10:34
και να το σκιζω σε χωμα (πεδιαδα) .
.
Μονο μην ερθεις μετα απο κανα χρονο και πεις οτι τα ktm ειναι μπουρδελα...
Μονο μην ερθεις μετα απο κανα χρονο και πεις οτι τα ktm ειναι μπουρδελα...
Αν δεν αλλάζει τα λαδάκια ( 10-60 συνθετικά) καθε 10 ώρες + φίλτρο λαδιού + καθάρισμα σιτών + πάντα με ενα καθαρό φίλτρο αέρα, τότε ο ενας χρόνος μπορεί να γίνει και εξάμηνο και είναι κρίμα γιατί είναι φοβερό μηχάνημα.
Το είχα το συγκεκριμένο μηχανάκι και ήταν καταπληκτικό και υπεραξιόπιστο εντούρο αλλά θέλει προσοχή στην συντήρηση και ειδικά στις αλλαγές λαδιών.
Allst@rf
17/10/2014, 15:48
Αν δεν αλλάζει τα λαδάκια ( 10-60 συνθετικά) καθε 10 ώρες + φίλτρο λαδιού + καθάρισμα σιτών + πάντα με ενα καθαρό φίλτρο αέρα, τότε ο ενας χρόνος μπορεί να γίνει και εξάμηνο και είναι κρίμα γιατί είναι φοβερό μηχάνημα.
Το είχα το συγκεκριμένο μηχανάκι και ήταν καταπληκτικό και υπεραξιόπιστο εντούρο αλλά θέλει προσοχή στην συντήρηση και ειδικά στις αλλαγές λαδιών.
Το σκισιμο στις φλαταδουρες το σηκωνε;
Ή εκαιγε λαδακι και χρειαζοταν τσεκ στις χ ωρες;
Και για να μην παρεξηγηθω δεν υποννοω κατι για την αξιοπιστια του. απλα ειναι φυσιολογικο για 250 4τ χωματινο αν το σκιζεις στα ισωματα με εκτη να τσιμπαει...
Το σκισιμο στις φλαταδουρες το σηκωνε;
Ή εκαιγε λαδακι και χρειαζοταν τσεκ στις χ ωρες;
Και για να μην παρεξηγηθω δεν υποννοω κατι για την αξιοπιστια του. απλα ειναι φυσιολογικο για 250 4τ χωματινο αν το σκιζεις στα ισωματα με εκτη να τσιμπαει...
Αααχ ο γραπτός ο λόγος.
με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, παραπάνω εγραψα ενα μάλλον κυνικό σχόλιο ότι αν δεν το συντηρεί σωστά όχι ενα χρόνο θα του βγάλει αλλα ούτε εξι μήνες.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι δουλέει τέρμα γκάζι, δηλαδή ανεβάζει για πλάκα 13.000 στροφές. Του αλλαζα τα λαδάκια κυριολεκτικά κάθε 10 ώρες ή περίπου 3-5 βόλτες και δεν μου εκαιγε λάδι γιατί το είχα πάρει με 8 ωρες και το έδωσα με 160 γιατί με άγχωνε το τέρμα γκάζι και φοβόμουν μη τυχόν ανατιναχτεί καμμιά ώρα.
Είναι ενα καθαρόαιμο αγωνιστικό μηχανάκι δεν είναι playbike. Καλύτερα ο φίλος να πάρει ενα XR ή οτι του προτείνατε παραπάνω. Αν επιμένει για καθαρόαιμο εντούρο ας πάρει ενα 400 και αν το θέλει μόνο για να παίζει σε φλαταδούρες ας πάρει ενα 525 ή 530 να χαρεί γκάζι χωρίς το φόβο να πάρει το μοτέρ στα χέρια.
Allst@rf
17/10/2014, 16:54
Αααχ ο γραπτός ο λόγος.
με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, παραπάνω εγραψα ενα μάλλον κυνικό σχόλιο ότι αν δεν το συντηρεί σωστά όχι ενα χρόνο θα του βγάλει αλλα ούτε εξι μήνες.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι δουλέει τέρμα γκάζι, δηλαδή ανεβάζει για πλάκα 13.000 στροφές. Του αλλαζα τα λαδάκια κυριολεκτικά κάθε 10 ώρες ή περίπου 3-5 βόλτες και δεν μου εκαιγε λάδι γιατί το είχα πάρει με 8 ωρες και το έδωσα με 160 γιατί με άγχωνε το τέρμα γκάζι και φοβόμουν μη τυχόν ανατιναχτεί καμμιά ώρα.
Είναι ενα καθαρόαιμο αγωνιστικό μηχανάκι δεν είναι playbike. Καλύτερα ο φίλος να πάρει ενα XR ή οτι του προτείνατε παραπάνω. Αν επιμένει για καθαρόαιμο εντούρο ας πάρει ενα 400 και αν το θέλει μόνο για να παίζει σε φλαταδούρες ας πάρει ενα 525 ή 530 να χαρεί γκάζι χωρίς το φόβο να πάρει το μοτέρ στα χέρια.
δε σε παρεξηγησα...
απλα οταν ακουσα φλαταδουρα-σκισιμο-250 4τ αισθανθηκα ενα κομπο να κατεβαινει στο λαιμο μου... :tooth:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.