Σύνδεση

View Full Version : AJP PR7 2015



Λευκάδιος
30/10/2014, 15:51
Η Πορτογαλικη εταιρεια παρουσιασε στην Ιντερμοτ το πρωτοτυπο PR7.Εχει το γνωστό μοτερ της Minarelli που φοράνε τα Yamaha XT660,Tenere660 κλπ μοντελα,αυτη την φορά με υδραυλικο συμπλεκτη.Θα ειναι διαθεσιμο προς πωληση τελη 2015 με αρχες του '16.

325961



325964

Specs:
325963

Λευκάδιος
30/10/2014, 15:53
325966

Allst@rf
30/10/2014, 16:11
Πριν κανα μηνα χρειαστηκα κατι απο ελλινμοτο εκει στο γκαζι.
Στην εκθεση ειχε ενα 4τ εντουρο αυτης της εταιρειας...εδειχνε πολυ factory,μαλιστα φορουσε κοκκινα μαρζοκι μπροστα.

Ωραιος...:beer:

MiltiadisK.D
30/10/2014, 16:13
Μα τη Παναγία θα πάρω τηλ.τον παππού μου έκει(Πορτογαλία)να μου κάνει ένα τέτοιο δώρο:lol:
Γαμάτο θάναι!

MikeG
30/10/2014, 16:32
Αν ποτέ βγεί παραγωγή μπαίνω στη λίστα.. Αν και ο κινητήρας είναι slowly slowly..

Red Rider
30/10/2014, 21:53
Όμορφο! Πολύ περισσότερο από το Tenere..

Αν ποτέ βγεί παραγωγή μπαίνω στη λίστα.. Αν και ο κινητήρας είναι slowly slowly..

Καλά σίγουρα δεν θα οργώνει,αλλά θα πηγαίνει καλά και αξιόπιστα -νομίζω -..

RaGe_Raptor
30/10/2014, 22:07
χάθηκε να βάλουν KTM LC4 690??? τουλάχιστο θα συμβάδιζαν οι επιδόσεις με την Race Ready (εντελώς τυχαία φράση:giggle:) εμφάνιση...

Red Rider
30/10/2014, 22:12
χάθηκε να βάλουν KTM LC4 690??? τουλάχιστο θα συμβάδιζαν οι επιδόσεις με την Race Ready (εντελώς τυχαία φράση:giggle:) εμφάνιση...

Πιο εύκολα θα αγοράσει πάντως ένας ΜΕΣΟΣ αγοραστής ένα μηχανάκι AJP με κινητήρα από XT πάρα από DUΚE..

RaGe_Raptor
30/10/2014, 22:15
Πιο εύκολα θα αγοράσει πάντως ένας ΜΕΣΟΣ αγοραστής ένα μηχανάκι AJP με κινητήρα από XT πάρα από DUΚE..

me thinks noooooooooooooooo..... but it's just me....

MiltiadisK.D
30/10/2014, 23:06
Πιο εύκολα θα αγοράσει πάντως ένας ΜΕΣΟΣ αγοραστής ένα μηχανάκι AJP με κινητήρα από XT πάρα από DUΚE..

Ακριβώς;)

Bob_o_mastoras
30/10/2014, 23:24
Υπαρχει πορτογαλικη εταιρεια που φτιαχνει ενδουρα;;; :confused:
Κατι εμαθα και σημερα!
Καλο φαινεται αν και θυμιζει εντονα και το.. beta ηταν ή gasgas;; Δεν θυμαμαι... Νομιζω gasgas.
Καλη κινηση να βαλουν το μοτερ απο το ΧΤ. Με μοτερ ΚΤΜ τι νοημα θα ειχε να παρεις αυτο και οχι το 690 enduro???
Βεβαια ειναι βαρυ μοτερ και βαραινει και το μηχανακι, 155 κιλα ξερο. Πες 170+ πληρες υγρων στην καλυτερη... Ψιλοξεφευγει αλλα αμα ειναι καλοζυγισμενο...
Ohlins+marzocchi ε;; Καλη φαση! :D

zannisvel
31/10/2014, 10:15
Και απο τιμη πως παει? Αν κρινω απο τα περιφεριακα δεν πρεπει να ειναι και πολυ οικονομικο. 11-12Κ?

MiltiadisK.D
31/10/2014, 11:11
[QUOTE=Bob_o_mastoras;2525686]Με μοτερ ΚΤΜ τι νοημα θα ειχε να παρεις αυτο και οχι το 690 enduro???

Σίγουρα θα είναι φθηνότερο απο το 690 enduro της ΚΤΜ(αυτοί έχουν πιάσει ολίγον τι τον παπά απο τα φρύδι@).

stavrouliasp
31/10/2014, 12:29
Ωραίο.

Χάθηκε ο κόσμος να βάλουν μια 6η?

MiltiadisK.D
31/10/2014, 13:23
Ωραίο.

Χάθηκε ο κόσμος να βάλουν μια 6η?

Ohhh!!!!no!!!!Δεν το πρόσεξα,χαλάστηκα ολίγον τι.Θα πάρω τον παππου να ακυρώσω την παραγγελία:lol:

amyroukai
31/10/2014, 14:25
Ωραίο είναι. Και μιά χαρά γενικότερα από βάρος αν είναι κάτω από 180 γεμάτο. Τα 17 λίτρα είναι λίγα για μηχανή "περιπέτειας" βέβαια. Ένα σετάκι κάγκελα θέλει για σαμάρια και μιά σχάρα για τσάντα.

Το gasgas είναι στα 16400 αν θυμάμαι καλά, δεν το λες φτηνό.

Λευκάδιος
31/10/2014, 15:59
Το GG ειναι καθαρο αγωνιστικο ραλλυ,το ajp δεν εχει βλεψεις για Ντακαρ κλπ μεγαλους αγωνες λογο κυβισμου/βαρους.Αν το παρον ειναι 155 κιλα στεγνο υπολογιζω οτι η εκδοση δρομου(με σχαρα,φλας,πισω μαρσπιε κλπ) θα φτανει τα 180 κιλά γεματο.Δηλαδη θα ειναι λιγο ελαφρυτερο απο XT660R και κατα πολυ απο το Tenere.
Ομως τα περιφερειακα του,το πλαισιο,η θεση οδηγησης και το λιγο δυνατοτερο μοτερ θα το κανουν πιο ευχαριστο στην οδηγηση απ'τα Yamaha.Ισως να μην εχει τις κορυφαιες αναρτησεις του πρωτοτυπου "αγωνιστικου"(λογο κοστους) αλλά λογικα θα ειναι καλυτερες απ'των Ιαπωνικων.
Τα ντεποζιτα ειναι στο πισω μερος και καπου διαβασα οτι υπαρχει προβλεψη και για μπροστα.Αλλά και να μην εχει,το XT660R ποσα λιτρα και τι αυτονομια εχει?
Μου αρεσει οτι η σελα παρ'οτι ειναι επιπεδη ωστε να δινει επιθετικη θεση οδηγησης εχει μπολικο αφρωδες για ανεση.

Bob_o_mastoras
31/10/2014, 16:15
Καλα απο το ΧΤ θα ειναι σιγουρα καλυτερο!
Αφου εχει το τεποζιτο πισω, μπροστα τι ειναι;; Το φιλτροκουτι;;
Καλη σκεψη για να μαζευτει το βαρος χαμηλα.

Δε μου λετε... Προβλημα με το TPS θα εχει;;; :p

DrBig
26/01/2016, 10:36
Παίρνει σάρκα και οστά!

https://youtu.be/aZxnuL1MNyY

byron
26/01/2016, 11:02
To αμέσως μεγαλύτερο Fail, θα ήταν να βάλουν μοτέρ από TransAlp...

50+ κιλά μοτέρ, σε Lightweight Adv...με 5 κιλά περισσότερα, έβαζαν μοτέρ από 990. Καλά κρασά.

Bob_o_mastoras
26/01/2016, 11:12
To αμέσως μεγαλύτερο Fail, θα ήταν να βάλουν μοτέρ από TransAlp...

50+ κιλά μοτέρ, σε Lightweight Adv...με 5 κιλά περισσότερα, έβαζαν μοτέρ από 990. Καλά κρασά.

Eλα βρε γκρινιαρη, το μοτερ απο το Husqvarna (610) θα βαλουν εν τελει..

DrBig
26/01/2016, 11:12
To αμέσως μεγαλύτερο Fail, θα ήταν να βάλουν μοτέρ από TransAlp...

50+ κιλά μοτέρ, σε Lightweight Adv...με 5 κιλά περισσότερα, έβαζαν μοτέρ από 990. Καλά κρασά.

Έχεις μείνει πίσω :)

byron
26/01/2016, 11:19
Έχεις μείνει πίσω :)

Σε τι? Αδυνάτισε το μοτέρ της Minarelli?

DrBig
26/01/2016, 11:58
Σε τι? Αδυνάτισε το μοτέρ της Minarelli?

Ναι, γιατί αντικατασταθηκε με μοτέρ husqvarna.

byron
26/01/2016, 12:01
Ναι, γιατί αντικατασταθηκε με μοτέρ husqvarna.

Α, καλά...

Μετά από δύο χρόνια το ξεθαψες; :p

Λευκάδιος
10/04/2017, 23:41
Έρωτας αγιάτρευτος:pink:
381076
381077



https://youtu.be/-kcMbrStSfc

amyroukai
11/04/2017, 00:15
Και με τον απαραίτητο true εξοπλισμό για τις μπομπότες και τα ζβαν


381078

381079

381080

Allst@rf
11/04/2017, 12:56
το rb αντικαταστάθηκε απο gps;

Λευκάδιος
11/04/2017, 13:03
το rb αντικαταστάθηκε απο gps;

Tablet Asus android είναι,για πλοήγηση και διάφορα άλλες λειτουργίες
381095

Allst@rf
11/04/2017, 13:05
το προσανατολήσανε πιο πολύ στο touring δλδ παρα σtο Rallye

Λευκάδιος
11/04/2017, 13:39
Rally με την έννοια των αγωνιστικών 450 δεν είναι,είναι όμως κάτι ανάμεσα σε αυτά και σε Adventure bike.
Δηλαδη συνδυάζει πραγματικές χωμάτινες δυνατότητες και άνεση για καθημερινή χρήση/on-off ταξίδια.

thnasd
11/04/2017, 13:42
Καλά ο πύργος υπάρχει δεν είναι και τόσο δύσκολο να προστεθεί ο απαραίτητος εξοπλισμός πλοήγησης για rallying. Είναι καλή βάση και για τα δύο πιστεύω.

Allst@rf
11/04/2017, 14:00
Rally με την έννοια των αγωνιστικών 450 δεν είναι,είναι όμως κάτι ανάμεσα σε αυτά και σε Adventure bike.
Δηλαδη συνδυάζει πραγματικές χωμάτινες δυνατότητες και άνεση για καθημερινή χρήση/on-off ταξίδια.

πιστεύω οτι βγάζει αξιοπρεπώς ελληνικό trail ride... :beer:

Λευκάδιος
11/04/2017, 14:04
πιστεύω οτι βγάζει αξιοπρεπώς ελληνικό trail ride... :beer:Σε καλά χέρια μέχρι και βάθρο ανεβαίνει:beer:

Allst@rf
11/04/2017, 14:14
Σε καλά χέρια μέχρι και βάθρο ανεβαίνει:beer:

έτσι...:a10:

Λευκάδιος
09/06/2017, 23:04
https://youtu.be/d4F6xmbWVDo