McGyver
31/10/2014, 08:38
Κοινοποιούσα χώρα: Ισπανία
Επηρεαζόμενα μοντέλα: XT660R (5VKL), XT660X (10SC) και XT660Z (2BD3)
Χρονολογίες παραγωγής: 05/2014
Χώρα προέλευσης: Γαλλία
Το μπουζί μπαίνει 6 χιλιοστά βαθύτερα από το κανονικό στο θάλαμο καύσης, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα και σταμάτημα της λειτουργίας του εν κινήσει.
(The spark plug goes 6 mm too deep into the combustion chamber, which may damage the engine through detonation. This can lead to engine failure and stopping while driving.)
Πηγή: Εβδομαδιαία αναφορά RAPEX, 31/10/2014 (http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.weeklyOverview&web_report_id=1101&selectedTabIdx=1)
Μετάφραση από το γράφοντα.
Επηρεαζόμενα μοντέλα: XT660R (5VKL), XT660X (10SC) και XT660Z (2BD3)
Χρονολογίες παραγωγής: 05/2014
Χώρα προέλευσης: Γαλλία
Το μπουζί μπαίνει 6 χιλιοστά βαθύτερα από το κανονικό στο θάλαμο καύσης, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει βλάβη στον κινητήρα και σταμάτημα της λειτουργίας του εν κινήσει.
(The spark plug goes 6 mm too deep into the combustion chamber, which may damage the engine through detonation. This can lead to engine failure and stopping while driving.)
Πηγή: Εβδομαδιαία αναφορά RAPEX, 31/10/2014 (http://ec.europa.eu/consumers/safety/rapex/alerts/main/index.cfm?event=main.weeklyOverview&web_report_id=1101&selectedTabIdx=1)
Μετάφραση από το γράφοντα.