View Full Version : Αυτό λέτε να είναι το πολυαναμενόμενο Africa?
AristidisZ
05/11/2014, 19:34
Eδώ σηκώνει πολύ κουβέντα.
Εγώ παντως διαφωνώ. :wave2:
Βασικά το άρθρο ήταν δυσνόητο μέχρι εκεί που δεν παίρνει, δύο φορές το διάβασα κι ανάθεμα αν κατάλαβα τίποτα...
devil's animal
05/11/2014, 19:39
Τώρα που το ξαναβλέπω στις φωτό....και δεν θέλω να σας κακοκαρδίσω....αλλά μάλλον κοντά στα 1000 κυβικά το κόβω να είναι...
με διπλούς δίσκους μπροστά και 140/60-18 πίσω λάστιχο παίζει στη μεγάλη κατηγορία. Και η καινούρια πρόβλεψη για το βάρος πάει στα 230-240 κιλά (με abs/cvt)
Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά για χόντα μιλάμε
γιατι το 140αρι πισω λαστιχο ειναι μεγαλο??
συμφωνω με τα κιλα...και καλο ειναι να μην ενθουσιαζομαστε γιατι αλλα κιλα ανακοινωνονται και αλλα κιλα ειναι τα μηχανακια...
τα εχουμε ξαναπει ομως...παιζει ρολο και το ζυγισμα...
καποιο >220 κιλων με καλο ζυγισμα μπορει να φαινεται παιχνιδι σε σχεση με καποιο αλλο κοντα στα 200, το οποιο ειναι κουρσουμιTM*
*το ειπα καλα ρε καρντασια ή μενω μεταξεταστεος...??:lol:
stefanos
05/11/2014, 19:50
Δεν έχει και κατάλληλο V2 πιά η χόντα σε παραγωγή. Αν μιλάμε για οικονομία κλίμακας, ο I2 του NC700/750 που έχει φορεθεί μέχρι και σε κρούζερ, είναι επαρκώς δυνατός, πολύ οικονομικός και κάνει οικονομία κλίμακας σε ανταλλακτικά. Και έχει και DCT. Φτήνια σε αναρτήσεις δεν τους πολυπαίρνει, δεν νομίζω το KTM 1050 που θα παίξει ενάντια στα F800/Tiger800 να έχει φτηνιάρικα πράγματα επάνω (δεν έχω δει και τις ανακοινώσεις ακόμα). Το νέο τίγκερ θα έχει ρυθμιζόμενα μπροστινά (και είχε ήδη αξιοπρεπείς αναρτήσεις) για το F800 υπάρχουν πολλές λύσεις.
edit το ΚΤΜ τελικά θα έχει φτηνιάρικες αναρτήσεις :bawl:
Πραγματικά πιστεύεις ότι οι χρήστες του varadero του ΤΑ ή του XRV νιώθαν την έλλειψη πολυρυθμιζόμενου μπροστινού?
amyroukai
05/11/2014, 19:55
Στον καφέ, όλα ίδια είναι Στέφανε.
Στο δικό μου που έχει ρυθμίσεις, μιά στο τόσο κάτι αλλάζω ανάλογα τη διάθεση ή τη διαδρομή.
el_hymador
05/11/2014, 20:07
Αν υπάρχει ένα μηχανάκι σήμερα που να είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία του Africa (για το 650 μιλάμε πάντα) αλλά και στο πάλαι ποτέ on-off πρότυπο γενικότερα, αυτό είναι το BMW F800GS. Στη Honda ποτέ δεν άρεσαν οι κατά μέτωπο επιθέσεις γιατί πολύ απλά είναι τίγκα σνομπ και γιατί στην τελική είναι η μοναδική εταιρεία που αν ασχοληθεί λιιιιγο σοβαρά με μια κατηγορία μπορεί να την αλλάξει εκ βάθρων ή και να την (επαν)ιδρύσει. Αν λοιπόν βγάλει ένα αξιόλογο και αξιόμαχο δικύλινδρο σε σειρά 500άρι (ναι με τον κινητήρα των CB), ελαφρύ, με καλές αναρτήσεις, πλαίσιο και περιφερειακά, ένα μηχανάκι που να πηγαίνει εύκολα και απροβλημάτιστα σε χώμα και άσφαλτο με την χαρακτηριστική ομοιογένεια της Honda, τότε να είστε σίγουροι ότι όλοι θα απορούν πως και δεν σκέφτηκε κανείς πρωτύτερα το προφανές, ότι δηλαδή πραγματικό On-Off δεν έχει υπάρξει εδώ και καιρό και ότι υπήρχε τεράστιο κενό στην αγορά. Και τότε να είστε σίγουροι ότι όοοοοοολοι θα ξαναγυρίσουν στην old school φιλοσοφία και θα δούμε ωραία μηχανάκια, πραγματικά 50-50. Κατά τη γνώμη μου αυτό θέλει να κάνει η Honda και κατά τη γνώμη μου πάλι, καλώς πράττει.
Σε λίγο θα χρειαζόμαστε όπισθεν ρε 'σεις στις καλοζυγισμένες μας μηχανές.
Αν υπάρχει ένα μηχανάκι σήμερα που να είναι πιο κοντά στη φιλοσοφία του Africa (για το 650 μιλάμε πάντα) αλλά και στο πάλαι ποτέ on-off πρότυπο γενικότερα, αυτό είναι το BMW F800GS. Στη Honda ποτέ δεν άρεσαν οι κατά μέτωπο επιθέσεις γιατί πολύ απλά είναι τίγκα σνομπ και γιατί στην τελική είναι η μοναδική εταιρεία που αν ασχοληθεί λιιιιγο σοβαρά με μια κατηγορία μπορεί να την αλλάξει εκ βάθρων ή και να την (επαν)ιδρύσει. Αν λοιπόν βγάλει ένα αξιόλογο και αξιόμαχο δικύλινδρο σε σειρά 500άρι (ναι με τον κινητήρα των CB), ελαφρύ, με καλές αναρτήσεις, πλαίσιο και περιφερειακά, ένα μηχανάκι που να πηγαίνει εύκολα και απροβλημάτιστα σε χώμα και άσφαλτο με την χαρακτηριστική ομοιογένεια της Honda, τότε να είστε σίγουροι ότι όλοι θα απορούν πως και δεν σκέφτηκε κανείς πρωτύτερα το προφανές, ότι δηλαδή πραγματικό On-Off δεν έχει υπάρξει εδώ και καιρό και ότι υπήρχε τεράστιο κενό στην αγορά. Και τότε να είστε σίγουροι ότι όοοοοοολοι θα ξαναγυρίσουν στην old school φιλοσοφία και θα δούμε ωραία μηχανάκια, πραγματικά 50-50. Κατά τη γνώμη μου αυτό θέλει να κάνει η Honda και κατά τη γνώμη μου πάλι, καλώς πράττει.
Μακάρι ρε χύμα. Τόσο καιρό ουρλιάζουμε και δε μας ακούει κανένας.
Ένα και καλούτσικο χρειαζόμαστε, να πουλήσει σαν τρελό για να πέσουν με τα μούτρα και οι υπόλοιπες μήπως δούμε κανένα μηχανάκι τις προκοπής, τα επόμενα χρόνια.
Αν το βγάλουν και τούτο μάπα και το χειρότερο πουλήσει κιόλας, θα πηδηχτώ από παράθυρο.
γιατι το 140αρι πισω λαστιχο ειναι μεγαλο??
ναι. (σε γενικές γραμμές)
τα xr650 ή τα transalp φοράγανε 130 πίσω λάστιχο, ενώ από africa και πάνω 140.
Στον καφέ, όλα ίδια είναι Στέφανε.
Στο δικό μου που έχει ρυθμίσεις, μιά στο τόσο κάτι αλλάζω ανάλογα τη διάθεση ή τη διαδρομή.
οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν είναι ΜΟΝΟ για να τις αλλάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι.
είναι ΚΑΙ για να τις φέρνουμε απλά στα μέτρα μας.
amyroukai
05/11/2014, 20:37
Καλά, για να τις φέρω στα μέτρα μου έγινε αλλαγή ελατηρίων εμπρός και πίσω και revalving. Αλλά ξεκινάς από μιά βασική ρύθμιση και μετά λίγο κάτιτις παίζεις πιο σφιχτό πιο άνετο.
Πάντως χθεσινό θέμα και έχει 2854 views μέχρι τώρα ,
και 109 απαντήσεις και αφορά honda . :eek:
Αν έχει κάνει τόσο ντόρο η honda με ένα λασπωμένο πρωτότυπο ( όπως η ίδια το ονομάζει ) ,
θα πέσει πολύ κλάμα από τους ανταγωνιστές της ( που ανταγωνίζοταν μόνοι τους τόσα χρόνια) ,
αν κάνει την έκπληξη και το βγάλει παραγωγή με τα specs που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους . :D;)
spyrakos35
05/11/2014, 20:43
Πάντως χθεσινό θέμα και έχει 2854 views μέχρι τώρα ,
και 109 απαντήσεις και αφορά honda . :eek:
Αν έχει κάνει τόσο ντόρο η honda με ένα λασπωμένο πρωτότυπο ( όπως η ίδια το ονομάζει ) ,
θα πέσει πολύ κλάμα από τους ανταγωνιστές της ( που ανταγωνίζοταν μόνοι τους τόσα χρόνια) ,
αν κάνει την έκπληξη και το βγάλει παραγωγή με τα specs που έχουν οι περισσότεροι στο μυαλό τους . :D;)
είναι που έχει απογοητεύσει τοσο πολύ που περιμένουμε να ξαναεπιστρέψει στα παλιά μότο....
stefanos
05/11/2014, 20:55
είναι που έχει απογοητεύσει τοσο πολύ που περιμένουμε να ξαναεπιστρέψει στα παλιά μότο....
Ναι που είναι τα cb400n τα cb250n τα xl τα xr τα cx τα c50...
Ρε παιδιά για την honda μιλάμε.
Έχει βγάλει ελάχιστα μηχανάκια που "θέλουμε"
και πάρα πάρα πολλά που "χρειαζόμαστε"
Ναι που είναι τα cb400n τα cb250n τα xl τα xr τα cx τα c50...
Ρε παιδιά για την honda μιλάμε.
Έχει βγάλει ελάχιστα μηχανάκια που "θέλουμε"
και πάρα πάρα πολλά που "χρειαζόμαστε"
Ας βγάλει αυτή κάτι που χρειαζόμαστε σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει και θα βγάλουν οι άλλες αυτά που θέλουμε. :lol:
Bob_o_mastoras
05/11/2014, 23:37
ναι. (σε γενικές γραμμές)
τα xr650 ή τα transalp φοράγανε 130 πίσω λάστιχο, ενώ από africa και πάνω 140.
To xr 650 R φοραει 110-100/18, το xr 650 L 110-80/18 και το Transalp 650 120-90/17 απο τη μανα τους. Μονο το καινουργιο το ΤΑ 700 φοραει 130-80/17 πισω.
devil's animal
06/11/2014, 08:48
ναι. (σε γενικές γραμμές)
τα xr650 ή τα transalp φοράγανε 130 πίσω λάστιχο, ενώ από africa και πάνω 140.
μιλας για μηχανακια 15ετιας στην καλυτερη...
και τα ss τοτε 180 και 160 φοραγαν,ενω τωρα παμε στα 190 και 200...
εγω το xr το εχω με 160 πισω και ειναι μια χαρα..:-p
Allst@rf
06/11/2014, 09:15
Το exc 400 που ειχα φορουσε 140 fim...
Ηταν πολλα τα γκαζια φαινεται...
:tooth:
Vstrommer71
06/11/2014, 18:05
Mην χαζομαριζετε ρε,αφου ειναι γνωστο οτι εντουρο λαστιχα βγαινουν εως 140 πισω,αν δεν με απατα η μνημη μου.Τ63 φοραει στην παρουσιαση,μια χαρα θα καθονται και τα Desert.Ευκαιρια και στους λαστιχαδες να βγαλουν και κανα καινουργιο χωματινο λαστιχο,αν και τα Desert τα λατρευω.Ευκαιρια να εξελιχθουν και καινουργια λαστιχα με δεικτες ταχυτητας και φορτιου για μεγαλα μηχανακια.Και μη πεταχτει κανενας και πει τιποτα για TKC κλπ.Ειπαμε,λαστιχα για σοβαρο χωμα...
Eδώ σηκώνει πολύ κουβέντα.
Εγώ παντως διαφωνώ. :wave2:
Σίγουρο δεν είναι τίποτα και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος, αλλά βλέπω τις ευρωπαϊκές και έχουν ένα αρκετά πιο ξεκάθαρο προσανατολισμό (τουλάχιστον σε εμένα).
BMW – SUV δικύκλων - και ο μηχανόβιος θέλει την Χ5 του.
KTM – πάρε γιατι όταν επιτέλους αποφασίσεις να πάς σοβαρό ταξίδι να νομίζεις ότι θα πας σε δύσκολους και ενδιαφέροντες δρόμους,
Ducati - εξωτικό, με 10 χιλιάρικα (μεταχειρισμένη) παραμύθι στο όνειρο για λίγη αίσθηση από Ferrari.
Aprilia – η εκδίκηση του πικραμένου. Και οι μικροί έχουν ψυχή και πάνε γρηγορότερα άμα λάχι ,
Triumph – Γκάζια (και καλά) για οικογενειάρχες που θέλουν να διαφέρουν από τα Δυτικά Προάστια (και καλά).
Καλό κακό το μήνυμα δεν έχει σημασία. Πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη από όλα τα δίκυκλα (τα επόμενα 9 στη κατάταξη είναι σκούτερ), το 2013 ήταν το R1200 GS.
Απο την άλλη, κοιτάω προς την ανατολή και τα βλέπω λίγο μπερδεμένα. Οκ, το made in japan ακόμα μετράει σε εμάς (Βαλκάνια) που δεν έχουμε δίκτυα υποστήριξης, ή που δεν έχουμε πολλά λεφτά να μη μας νοιάζει το γδύσιμο των αντιπροσωπειών, αλλά σε πολλές χώρες δε τρέχει και τίποτα. Άσε που την έχεις ακούσει και εσύ πια Ιάπωνα με πάμπολα παραδείγματα μοντέλων τα τελευταία χρόνια που δεν τα πάνε καλά με την αξιοπιστία.
Ποιο είναι το μήνυμα που στέλνουν στην αγορά τότε? Τεχνολογία? Ναι οκ για τα moto-gp ίσως η Honda, αλλά στην αγορά δε βλέπω κάποια ξεκάθαρη υπεροχή. Aprilia, Ducati, ΒΜW μια χαρα τα πάνε σε αυτόν τον τομέα. Περιπέτεια? Αν και αυτοί άνοιξαν το παιχνίδι για τη μεγάλη μάζα (προσοχή δεν λέω ότι ξεκίνησαν αυτοί), τώρα βρίσκονται παρασάγκας πίσω. Ούτε με τα κιάλια δε τους βλέπεις. Γκάζια? Σιγά τις διαφορές. Με φουλ ηλεκτρονικά η BMW παραμυθιάζει το κοσμάκη ότι μπορεί να διαχειριστεί 200 άλογα. Απλά ξεπεράστε…. Το παιχνίδι με τα γκάζια είναι χαμένο στα ηλεκτρονικά και δε κερδίζεται. Οδηγική συμπεριφορά? αστείο. με στάνταρ εξοπλισμό ohlins και wp και brembo οι Ευρωπαίοι πάνε κάνε πατέντες εσυ να βάζεις aftermarket στα κιλά σου και σωληνάκια υψηλής.
Το μόνο που βλέπω ότι υπερτερούν τα japan, χωρίς να το πουλάνε συνειδητά, απλά του βγαίνει ακόμα από τη συσσωρευμένη εμπειρία που έχουν μαζέψει τόσα χρόνια, είναι η ομοιογένεια που παρουσιάζουν.
πές μου Άρη τι χάνω :confused:
amyroukai
06/11/2014, 18:27
Λίγο υπομονή πάντως, από το ΜΟΤΟ περιοδικό έγραψαν ότι θα βγει στην αγορά Σεπτέμβρη του 15.
Αν είναι με το 500αρι κινητήρα και πάνω από 180 κιλά έχει να πέσει πάλι γέλιο....
:lol: :lol:
Αν είναι με το 500αρι κινητήρα και πάνω από 180 κιλά έχει να πέσει πάλι γέλιο....
:lol: :lol:
Σε αυτη την περίπτωση θα ..
326535
Σε αυτη την περίπτωση θα ..
326535
:bawl: :lol: :rotflmao:
taisteal
06/11/2014, 20:01
Το περισσοτερο γελιο το εχουμε ριξει με κατι ευρωπαικα ομως...
Χρονια τωρα..
Το περισσοτερο γελιο το εχουμε ριξει με κατι ευρωπαικα ομως...
Χρονια τωρα..
για πες
:a014:
RaGe_Raptor
06/11/2014, 20:25
Αν είναι με το 500αρι κινητήρα και πάνω από 180 κιλά έχει να πέσει πάλι γέλιο....
:lol: :lol:
φαντάζεσαι? τζάμπα οι λάσπες και το αντβέν-τσουρ ύφος....
amyroukai
06/11/2014, 20:47
φαντάζεσαι? τζάμπα οι λάσπες και το αντβέν-τσουρ ύφος....
Τα στριτ 500άρια ήταν πάνω από 180 κιλά πάντως, άρα και αυτό για εκεί πάει φαντάζομαι, σαν το 500Χ κοντά στα διακόσια. Και πάλι είναι 50 κιλά λιγότερα από το θρυλικό άφρικα, με την ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη οικονομία.
Τα στριτ 500άρια ήταν πάνω από 180 κιλά πάντως, άρα και αυτό για εκεί πάει φαντάζομαι, σαν το 500Χ κοντά στα διακόσια. Και πάλι είναι 50 κιλά λιγότερα από το θρυλικό άφρικα, με την ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη οικονομία.
To αφρικα άδειο είναι 205 κιλά, γεμάτο δεν ξέρω πόσα φτάνει αλλά εχει και 23 λίτρα ρεζερβουαρ. Το 500 Χ έχει 17ρι ρεζερβουαρ.
Αν το κάνουνε ελαφρύ θα είναι και πιο ακριβό, τα ελαφριά υλικά είναι ακριβά (βλέπε ΚΤΜ που είναι τίγκα στο αλουμίνιο).
Αλλά κάτσε πρώτα να δούμε τι θα βγάλει η χόνδα γιατί μιλαμε για ενα πρωτότυπο.
Πάντως σε μια χωμάτινη βόλτα που κάναμε την προηγούμενη Κυριακή με πολύ κόσμο, στη σχετική κουβέντα, οι περισσότεροι θα ήθελαν ενα 2κ μηχανάκι κατά προτίμηση γιαπωνέζικο στα 600 κυβικά για να κάνουν ΚΑΙ ταξιδιωτικό εντούρο μεταξύ άλλων. Η εταιρία που θα βγάλει κάτι τέτοιο πρώτη θα πουλήσει τρελά.
atom_smasher
06/11/2014, 21:26
To αφρικα άδειο είναι 205 κιλά, γεμάτο δεν ξέρω πόσα φτάνει αλλά εχει και 23 λίτρα ρεζερβουαρ. Το 500 Χ έχει 17ρι ρεζερβουαρ.
Αν το κάνουνε ελαφρύ θα είναι και πιο ακριβό, τα ελαφριά υλικά είναι ακριβά (βλέπε ΚΤΜ που είναι τίγκα στο αλουμίνιο).
Αλλά κάτσε πρώτα να δούμε τι θα βγάλει η χόνδα γιατί μιλαμε για ενα πρωτότυπο.
Πάντως σε μια χωμάτινη βόλτα που κάναμε την προηγούμενη Κυριακή με πολύ κόσμο, στη σχετική κουβέντα, οι περισσότεροι θα ήθελαν ενα 2κ μηχανάκι κατά προτίμηση γιαπωνέζικο στα 600 κυβικά για να κάνουν ΚΑΙ ταξιδιωτικό εντούρο μεταξύ άλλων. Η εταιρία που θα βγάλει κάτι τέτοιο πρώτη θα πουλήσει τρελά στους ελληνες εκδρομικούς εντουράδες.
Απο κει και πέρα;
Απο κει και πέρα;
Ο θεός να βάλει το χέρι του, ξέρω γω :confused:
amyroukai
06/11/2014, 21:47
To αφρικα άδειο είναι 205 κιλά, γεμάτο δεν ξέρω πόσα φτάνει αλλά εχει και 23 λίτρα ρεζερβουαρ. Το 500 Χ έχει 17ρι ρεζερβουαρ.
Τελευταίο συγκριτικό που είχα δει σε ΜΟΤΟ περιοδικό, άφρικα RD07 (δεν θυμάμαι αν ήταν το Α), gs1200, βαρκαντέρο και ΚΤΜ990, το άφρικα ήταν 245 πλήρες.
χμμμ...
Το λασπωμένο πρωτότυπο που είδαμε στην EICMA, το χωρίς άλλη πληροφορία, θα το οδηγήσουμε τον επόμενο Σεπτέμβριο! Μέσα στο καλοκαίρι θα αρχίσει η Honda να δίνει περισσότερες πληροφορίες, αν και σίγουρα θα έχουν διαρρεύσει μέχρι τότε περισσότερα από αυτά που ξέρουμε ήδη. Ότι δηλαδή έχει έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα χιλίων κυβικών και DCT κιβώτιο. Η Honda είναι ιδιαίτερα φειδωλή με τις δηλώσεις της, ίσως να περιμένει να κατακαθίσει λίγο η σκόνη που έχουν ξεσηκώσει όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές με τις δικές τους παρουσιάσεις και σε μια άνυδρη περίοδο για νέα μοντέλα, μέσα στο καλοκαίρι, να αρχίσει να δίνει πληροφορίες. Επιβεβαιώνουμε λοιπόν αυτό που γράψαμε την Τρίτη, ότι δηλαδή είναι μοντέλο έτοιμο για παραγωγή και όχι απλά πρωτότυπο και έχουμε και συγκεκριμένες ημερομηνίες. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2015, η επίσημη παρουσίασή του!
http://www.motomag.gr/news/moto-nea-nea-montela-reportaz/honda-africa-twin-2015-ton-septemvri
Εδω λενε οτι θα ονομαζεται CRF1000L (http://indefinitelywild.gizmodo.com/2015-honda-africa-twin-finally-an-adv-bike-built-for-1654491126/+ericlimer)
Παντου, παντως, μιλουν για 1000 σε σε.
Bob_o_mastoras
07/11/2014, 01:01
1000cc :hmm:
Mε αλουμινενιο ψαλιδι (ειναι) και αλουμινενιο πλαισιο (πιθανοτατα) ισως το βαρος κρατηθει χαμηλα. Στο πιο πανω αρθρο στις πληροφοριες που αποσπασαν απο ανθρωπο μες τη Honda ελεγε για 200 κιλα...
Μακαρι να ειναι ετσι. Μια χαρα ελαφρυ θα ειναι για τα κυβικα του. Βαζοντας και μια αφτερ εξατμιση ελαφρια το ριχνεις κι αλλο.
Θελω να το δω παντως με την τριχρωμια του HRC των Αφρικα. Θα ειναι γ@ματο!
Λευκάδιος
07/11/2014, 01:38
Μιας και η κτμ το εριξε στο σορολοπ με τα ασφαλτινα(1050,1190,1290) λεει η χοντα:θα φτιαξουμε κατι που εχει δοκιμαστει με επιτυχια για χρονια και δεν εχει μεγαλο ρισκο(γιατι ειμαστε Ιαπωνες και παμε στα σιγουρα).
Δηλαδη κάτι τετοιο :D http://www.mcdiariesea.com/wp-content/uploads/2014/10/wpid-ktm-990-adventure-08.jpg
Πότε θα βγει το νέο(50/50) κτμ 800-1000 ειπαμε?
Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?
Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο. :lol:
Bob_o_mastoras
07/11/2014, 02:05
Ω θεοι!!! Αυτο με το αυτοματο κιβωτιο το ξεχασα!!! Honda...:moutza:
Tι αυτοματο κιβωτιο ρεεεεεε;;;;; Πατε καλα να 'ουμ;;;;; Τι ειναι;;; Σκουτερ;;; :a31:
Τι νοημα εχει η υπαρξη του μπορειτε να μου εξηγησετε;;;; :confused: (εκτος απο το να προσθετει βαρος)
Ετσι και το βγαλουν μονο ετσι θα γινω ΚΤΜακιας! :lol:
Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.
Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?
Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!
Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.
Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα. :lol:
Ω θεοι!!! Αυτο με το αυτοματο κιβωτιο το ξεχασα!!! Honda...:moutza:
Tι αυτοματο κιβωτιο ρεεεεεε;;;;; Πατε καλα να 'ουμ;;;;; Τι ειναι;;; Σκουτερ;;; :a31:
Τι νοημα εχει η υπαρξη του μπορειτε να μου εξηγησετε;;;; :confused: (εκτος απο το να προσθετει βαρος)
Ετσι και το βγαλουν μονο ετσι θα γινω ΚΤΜακιας! :lol:
Θα έχουν έτοιμη και μια έκδοση με σειριακό και abs που απενεργοποιείται από μόνο του όταν μυριστεί χώμα, don't worry! :lol:
Bob_o_mastoras
07/11/2014, 02:46
Θα δουμε Honda με αυτοκολλητακι malossi βαριατορ! :p
Ενα 1000αρι δεν μπορει να ειναι ευκινητο στο χωμα στα χερια των περισσοτερων. Παλι μ@λακια κανανε μου φαινεται.. :(
Γι'αυτο που λες Daz (χυτες ζαντες, ανεση κλπ) εχουν αυτα τα καινουργια τα ΝC ή οπως λεγονται, δεν θυμαμαι τωρα.
Σκοπος ηταν να κανουν ενα ελαφρυ ταξιδιωτικο εντουρο που να στεκεται καλα στην ασφαλτο.
taisteal
07/11/2014, 02:49
Σκοπος ηταν να κανουν ενα ελαφρυ ταξιδιωτικο εντουρο που να στεκεται καλα στην ασφαλτο.
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:
lykourgi
07/11/2014, 07:44
Κι άλλο 1000αρι βαμμένο στα χρώματα της λάσπης?
Ιδιοκτήτες 950 και 990 ετοιμαστείτε να κατέβετε από το θρόνο σας. Ο νεος διεκδικητής είναι ήδη έτοιμος, λασπωμένος και με αυτόματο κιβώτιο. :lol:
Θα έχουν έτοιμη και μια έκδοση με σειριακό και abs που απενεργοποιείται από μόνο του όταν μυριστεί χώμα, don't worry! :lol:
Είσαι κακός άνθρωπος τελικά................αλλά έχεις δίκιο. :D
Χώσε κι άλλο.
Λευκάδιος
07/11/2014, 09:52
Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.
Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?
Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!
Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.
Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα. :lol:
Συμφωνω ότι τα 1000 κυβικα ειναι too much για σοβαρο χωμα αλλά δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα 990 εσπρωξαν πολυ κοσμο στο χωμα με μεγαλυτερες αξιωσεις απ'τα υπολοιπα μοστοδοντα.Και προς το παρον(ή και για το μελλον) η κτμ αποσυρθηκε απο αυτη την κατηγορια.
Ας κανουμε υπομονη για να δουμε τι ειναι τελικα αυτο το μηχανακι(δυνατοτητες-τιμη) και μετά αρχιζουμε τους αφορισμους ή τους εκθειασμούς ;-)
el_hymador
07/11/2014, 10:39
Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
ok...
θα αρχισω να μαζευω τα ρεστα απ τα Lidl σεντ,σεντ να το παρω...
Ο κινητήρας θα είναι NCX πουσαρισμένος στα 750cc.
Θα υπάρξει τεράστια γκάμα αξεσουάρ που θα εξυπηρετεί αναβάτες με τουριστική διάθεση αλλά και αυτούς με Off διαθέσεις. Επίσης μπορεί να δοθεί στην αγορά σε 2 εκδόσεις.
Τα κιλά θα βρίσκονται γύρω στη περιοχή των 205 κιλών (γεμάτο, περίπου 185 κιλά στεγνό).
Θα φοράει πολύ καλές αναρτήσεις (βασικά αυτός θα είναι ο άσσος της Honda).
Τιμή; Εδώ θα είναι όλο το παιχνίδι και ως προς αυτό δεν έχει διαρεύσει τίποτα.
Δεν είμαι Hondakias, είμαι Yamahakias αλλά είμαι και μοτοσυκλετιστής που σημαίνει πως ξέρω να εκτιμώ ένα καλό εργαλείο, το συγκεκριμένο φαίνεται πως θα είναι τέτοιο και στοχεύει να είναι το αντίπαλο δέος του F800GS. Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλύτερο και φθηνότερο (εύχομαι λέω).
***Διάβασα ειρωνικά σχόλια για το ημιαυτόματο κιβώτιο που θα διαθέσει στη συγκεκριμένη μηχανή (μένει να δούμε τις λεπτομέρειες αυτής της κατασκευής, δεν είναι απαραίτητο να είναι αντιγραφή των υπαρχόντων τέτοιων συστημάτων).
Ας μη ξεχνάνε:
1. Ο κόσμος προχωράει.
2. Η KTM ήδη διαθέτει εντελώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο που δεν έχει ποδόφρενο (εμπρός-πίσω φρένα με 2 μανέτες, ποδήλατο δηλαδή). Δεν έχει λεβιέ ταχυτήτων. Αυτό πως τους φαίνεται;
2. Η KTM ήδη διαθέτει εντελώς ηλεκτρικό καθαρόαιμο που δεν έχει ποδόφρενο (εμπρός-πίσω φρένα με 2 μανέτες, ποδήλατο δηλαδή). Δεν έχει λεβιέ ταχυτήτων. Αυτό πως τους φαίνεται;
καλά τώρα το είδα. ΤΕΛΕΙΟ. αν περίσσευαν τα λεφτά για τέτοια παιχνίδια θα το έπαιρνα σήμερα.
Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε οπότε ότι και να λέμε...
Το θέμα είναι το εξής..
Το εκδρομικό-ταξιδιωτικό "εντουρο" όπως αναφέρθηκε απαιτεί το ελάχιστο βάρος (κάτω από 200 γεμάτο), μονοκύλινδρους κινητήρες, 18" τροχό πίσω, καλές αναρτήσεις, μεγάλο ρεζερβουάρ κ.α. Συνεπώς μειωμένες δυνατότητες σε ασφάλτινα χλμ. (κάτι κοντά στο 640 adv) Αυτόματα κιβώτια και λοιπές μλκ απαγορεύονται δια ροπάλου. Ένα abs που απενεργοποιείται και πολύ του είναι. Η αγορά για κάτι τέτοιο παραμένει μικρή.
Το Ον-οφφ που θα πάει χώμα (με αξιώσεις αλλά χωρίς υπερβολές), που θα σε ταξιδέψει γρήγορα και με άνεση και θα μπορεί να βολτάρει παντού, μπορεί να είναι δικύλινδρο 700-800cc, με βάρος κοντά στα 200κιλά 21-17" τροχούς με ακτίνες κτλ κτλ. (κάτι σαν το bmw800). Ον-οφφ-super motard όπως το versys και ο αντίποδας το xtz660 είναι τα δυο άκρα.
Οτιδήποτε απο εκεί και πάνω οφείλει να έχει ασφάλτινο προσανατολισμό, με στοιχειώδης δυνατότητες εκτός δρόμου. Άνεση, ευκολία, χώρους κτλ. Υπερβολές στο βάρος απαγορεύονται και εδώ (βλ tenere 1200) ενώ δικαιολογίες για αψογο ζύγισμα κτλ χωράνε μόνο στην περίπτωση που εφοδιαστούν με όπισθεν, γρύλο, μπουλενόκλειδο και ρεζέρβα. Μπορείς να δώσεις όσα περισσότερα γίνεται στο οφφ κομμάτι χωρίς να κόψεις τίποτα απ' τον ασφάλτινο προσανατολισμό? Ακομα και ο 21" τροχός μπροστά αποτελεί υπερβολή που καλό είναι να αποφεύγεται.
Μαστόδοντα με τακούνια, 100+ ίππους 230+ κιλά, 13000+ ευρώ είναι το λιγότερο αστεία.
Τώρα το τι πουλάει και το τι όχι είναι άλλο θέμα. Το αν μας δουλεύουν ή αν κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας είναι επίσης άλλο κεφάλαιο.
Όλο και περισσότερα άρθρα διαβάζω πως έχουν πληροφορίες για 1000 κ.εκ. πάμε για άλλη μια γκουμούτσα δηλαδή!
Κρίμα αν ισχύει τελικά κάτι τέτοιο..
Συμφωνω ότι τα 1000 κυβικα ειναι too much για σοβαρο χωμα αλλά δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα 990 εσπρωξαν πολυ κοσμο στο χωμα με μεγαλυτερες αξιωσεις απ'τα υπολοιπα μοστοδοντα.Και προς το παρον(ή και για το μελλον) η κτμ αποσυρθηκε απο αυτη την κατηγορια.
Ας κανουμε υπομονη για να δουμε τι ειναι τελικα αυτο το μηχανακι(δυνατοτητες-τιμη) και μετά αρχιζουμε τους αφορισμους ή τους εκθειασμούς ;-)
Το 990 είναι η εξαίρεση και βγήκε σε μια εποχή που κυριαρχούσαν τα 1000αρια και ο κόσμος αγόραζε varadero.
Αν ήταν 890 με 800-850cc και -30κιλά θα ήταν ακόμα καλύτερο και εντος και εκτός.
Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
Μακάρι.. Πάντως το συγκεκριμένο δεν το βλέπω για τέτοιο. (ζελατίνα, εξάτμιση λάστιχο)
stefanos
07/11/2014, 13:43
Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε οπότε ότι και να λέμε...
Το θέμα είναι το εξής..
Το εκδρομικό-ταξιδιωτικό "εντουρο" όπως αναφέρθηκε απαιτεί το ελάχιστο βάρος (κάτω από 200 γεμάτο), μονοκύλινδρους κινητήρες, 18" τροχό πίσω, καλές αναρτήσεις, μεγάλο ρεζερβουάρ κ.α. Συνεπώς μειωμένες δυνατότητες σε ασφάλτινα χλμ. (κάτι κοντά στο 640 adv) Αυτόματα κιβώτια και λοιπές μλκ απαγορεύονται δια ροπάλου. Ένα abs που απενεργοποιείται και πολύ του είναι. Η αγορά για κάτι τέτοιο παραμένει μικρή.
Αυτή η αγορά πρέπει να είναι η μεγαλύτερη απο αυτές που περιγράφεις.
Σκέψου οτι εκτός EU πουλάνε ακόμα KLR 650 και DR 650 και XR650L.
Τα αυτοματα κιβώτια και τα ABS μιά χαρά θα ήταν εάν το σύνολο γεμάτο δεν ξεπερνάει τα 150-160 κιλά.
el_hymador
07/11/2014, 14:05
Μιλάμε για τη Honda. H οποία ποτέ δεν φλερτάρει με το extreme, όχι γιατί δεν μπορεί αλλά λόγο άποψης. Τα μηχανάκια της, από SS μέχρι on-OFF είναι σε γελοίο βαθμό εύκολα και μπορούν να οδηγηθούν από τον μέσο αναβάτη με χαρακτηριστική ευκολία. Μπορεί αυτό να απέχει πολύ από το κ@υλωτικό αλλά οι πωλήσεις της άλλα δείχνουν και τελικά αυτό μετράει (για τη Honda). O κινητήρας του NC που αναφέρθηκε πιο πάνω είναι κομμένος και ραμμένος για χρήση στο χώμα. Ναι δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο και μάλλον είναι "ξενέρωτος" για όσους αρέσκονται να μετράνε ποιος την έχει μακρύτερη στις καφετέριες, αλλά η χαμηλή ροπή του, η απουσία ξεσπάσματος, η αναμενόμενη αξιοπιστία του και τα αραιά διαστήματα service αποτελούν αρετές πολύ πιο χρήσιμες από τα 120 άλογα και τις επιδόσεις γκοτζίλα. Για να το θέσω αλλιώς, αν οδηγάς 10 μέρες σερί σε χώμα και *δελο "άσφαλτο" το τελευταίο που θες είναι γκάζι της αρκούδας και γρυλίσματα.
Μακάρι η Honda να παρουσιάσει μια μοτοσικλέτα - μέσον και εργαλείο για πολυήμερες εκδρομές σε χώμα και άσφαλτο και όχι μια μοτοσικλέτα που λόγο των εμφατικών χαρακτηριστικών της να σου καθορίζει και να σου υποδεικνύει που θα πας και πως θα την χρησιμοποιήσεις.
Μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε οπότε ότι και να λέμε...
Το θέμα είναι το εξής..
Το εκδρομικό-ταξιδιωτικό "εντουρο" όπως αναφέρθηκε απαιτεί το ελάχιστο βάρος (κάτω από 200 γεμάτο), μονοκύλινδρους κινητήρες, 18" τροχό πίσω, καλές αναρτήσεις, μεγάλο ρεζερβουάρ κ.α. Συνεπώς μειωμένες δυνατότητες σε ασφάλτινα χλμ. (κάτι κοντά στο 640 adv) Αυτόματα κιβώτια και λοιπές μλκ απαγορεύονται δια ροπάλου. Ένα abs που απενεργοποιείται και πολύ του είναι. Η αγορά για κάτι τέτοιο παραμένει μικρή.
Το Ον-οφφ που θα πάει χώμα (με αξιώσεις αλλά χωρίς υπερβολές), που θα σε ταξιδέψει γρήγορα και με άνεση και θα μπορεί να βολτάρει παντού, μπορεί να είναι δικύλινδρο 700-800cc, με βάρος κοντά στα 200κιλά 21-17" τροχούς με ακτίνες κτλ κτλ. (κάτι σαν το bmw800). Ον-οφφ-super motard όπως το versys και ο αντίποδας το xtz660 είναι τα δυο άκρα.
Οτιδήποτε απο εκεί και πάνω οφείλει να έχει ασφάλτινο προσανατολισμό, με στοιχειώδης δυνατότητες εκτός δρόμου. Άνεση, ευκολία, χώρους κτλ. Υπερβολές στο βάρος απαγορεύονται και εδώ (βλ tenere 1200) ενώ δικαιολογίες για αψογο ζύγισμα κτλ χωράνε μόνο στην περίπτωση που εφοδιαστούν με όπισθεν, γρύλο, μπουλενόκλειδο και ρεζέρβα. Μπορείς να δώσεις όσα περισσότερα γίνεται στο οφφ κομμάτι χωρίς να κόψεις τίποτα απ' τον ασφάλτινο προσανατολισμό? Ακομα και ο 21" τροχός μπροστά αποτελεί υπερβολή που καλό είναι να αποφεύγεται.
Μαστόδοντα με τακούνια, 100+ ίππους 230+ κιλά, 13000+ ευρώ είναι το λιγότερο αστεία.
Τώρα το τι πουλάει και το τι όχι είναι άλλο θέμα. Το αν μας δουλεύουν ή αν κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας είναι επίσης άλλο κεφάλαιο.
Ταυτίζομαι με τα παραπάνω ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
Μια σημείωση: ΑΝ, Αν, αν λέω, η Honda μας δώσει μια μηχανή σε αυτή τη περιοχή κιλών αλλά με πολύ καλό ζύγισμα θα αλλάξει η σελίδα μια για πάντα αυτή η κατηγορία.
Η γνώμη μου είναι πως η BMW προσέφερε πολλά ανοίγοντας αυτό το παράθυρο. Προσωπικά ακόμη και σε επίπεδο ταξιδιού δε καταλαβαίνω τι παραπάνω προσφέρουν οι μηχανές των 1000+ κυβικών από τις αντίστοιχες δικύλινδρες των 800 κυβικών. Ουσιαστικά τίποτα, τονίζω το ουσιαστικά. Όσοι θεωρούν τόσο σημαντικό τέτοιες μηχανές να έχουν 150 άλογα έχουν άλλες επιλογές, δόξα το Θεό.
Η εποχή έχει αλλάξει, η τεχνολογία προχωράει και εύκολα μπορούμε να έχουμε λογικές επιδόσεις με χαμηλές καταναλώσεις σε αυτούς τους κυβισμούς (έως 800cc) και αυτό είναι και το ζητούμενο!
Και άλλη σημείωση: Κάποια στιγμή θα πρέπει και η μονοκύλινδρη κατηγορία των On-Off να "πέσει" στα 450cc με καλές επιδόσεις.
Περιμένουμε...
Specialized
07/11/2014, 14:21
Η κατηγορία 1000 plus δεν έχει καμία δουλειά να γυρίζει με ακτίνες και 21" τροχούς.
Η δουλειά τους είναι η άνεση και εύκολη μετακίνηση σε κάθε είδους σκατόδρομο, πράγμα που το πετυχαίνει άριστα και με 19" χυτές. Είναι δυντόν να στερούμαστε τόσα πολλά χωρίς λόγο?
Μέχρι και η κτμ το κατάλαβε αυτό!
Νόμιζα πως η ιστορία με τα μαστόδοντα που την ημέρα το παίζουν μπαλαρίνες και το βράδυ κάνουν εντούρο είχε αρχίζει να κοπάζει μετά την έλευση των 800cc.
Περιμένω να διαβάσω ποιος θα προβληματιστεί με την διαδρομή των αναρτήσεων για να διαπιστώσει αν θα μπορεί να κάνει και άλματα. :lol:
Τα είπε όλα ο φίλος! έχουμε γίνει όλοι εντουράδες, με απαιτήσεις για 1000+ κυβικά, 150+ άλογα και κάτω από 200 κιλά!!!
Σε σχεδιασμό το μηχανάκι της Χόντα φαίνεται σούπερ. Με αντεστραμένο πηρούνι και αλουμινένιο ψαλίδι (γιατί δεν άρεσαν σε κάποιους τα παλιά Χόντα). Αναμονή για όταν θα βγει στην αγορά.
Αυτή η αγορά πρέπει να είναι η μεγαλύτερη απο αυτές που περιγράφεις.
Σκέψου οτι εκτός EU πουλάνε ακόμα KLR 650 και DR 650 και XR650L.
Τα αυτοματα κιβώτια και τα ABS μιά χαρά θα ήταν εάν το σύνολο γεμάτο δεν ξεπερνάει τα 150-160 κιλά.
Και εγώ αυτό βλέπω αλλά όλο λέω πως κάνω λάθος και πως οφείλεται στα φόρουμ που συχνάζω.
Δεν μπορώ να ερμηνεύσω αλλιώς την απουσία οποιασδήποτε καινούριας μηχανής σε αυτή την κατηγορία.
edit.. Θέλω το ccm να τους πάρει τα σώβρακα. Μόνο έτσι θα ανοίξει η αγορά.
Bob_o_mastoras
07/11/2014, 14:47
Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
326574
MAKAΡΙ αλλα δεν το βλεπω.. :bigcry: Μαλλον εχω χασει την πιστη μου..
Λευκάδιος
07/11/2014, 15:18
Πρόβλεψη αλλά παίσιος: Κατεβάζει δικύλινδρο πρωτότυπο 450cc στο Paris Dakar και παίρνει τα σώβρακα απ΄όλους. Παρουσιάζει στα καπάκια την πολιτική έκδοση στα 500cc. Πουλάει σαν τρελό.
Νομιζω η κτμ εχει βλεψεις για ελαφρια δικυλινδρα,αν πετυχει ισως μετά απο 10 χρόνια να ακολουθησει και η χοντα(ειπαμε,δεν θελουν ρισκα :lol:)
χμμμ... (ξανα)
episode 1....the dream...
http://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg
οτι και να ειναι ,θα ειναι μεγαλη ...(ή η κ@υλ@ ή η ξενερα):lol:
taisteal
07/11/2014, 22:16
χμμμ... (ξανα)
episode 1....the dream...
http://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg
οτι και να ειναι ,θα ειναι μεγαλη ...(ή η κ@υλ@ ή η ξενερα):lol:
True adventure..
:a014:
Ελα ρε Χονταρα τρελανε μας
amyroukai
07/11/2014, 22:25
Και μετά ήρθε η κατζιβα και η Γιαμάχα μια δεκαετία και μετά η κατεμ...
Αν υποθέσουμε οτι το εννοούν, θα βγει κάτι μαγικό. Να το φτιάξουν ξέρουν και μπορουν... :)
Λευκάδιος
07/11/2014, 22:33
χμμμ... (ξανα)
episode 1....the dream...
http://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg
οτι και να ειναι ,θα ειναι μεγαλη ...(ή η κ@υλ@ ή η ξενερα):lol:
Ανατριχιασα και δακρυσα,γ@μ@το το domi :bawl:
Bob_o_mastoras
08/11/2014, 00:32
χμμμ... (ξανα)
episode 1....the dream...
http://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg
οτι και να ειναι ,θα ειναι μεγαλη ...(ή η κ@υλ@ ή η ξενερα):lol:
Αααααιιιιιντεεεεεε!!!!! Δωσε πονο ρε Hondara!!!! Πολυ καλο βιντεο!!!! :a23:
Αααααιιιιιντεεεεεε!!!!! Δωσε πονο ρε Hondara!!!! Πολυ καλο βιντεο!!!! :a23:
:lol:
spyrakos35
08/11/2014, 03:11
καλά.....
στο τέλος θα βγει μια μ@λακία και εν' τέταρτο.... ούτε καν μισή......
devil's animal
08/11/2014, 09:27
χμμμ... (ξανα)
episode 1....the dream...
http://www.youtube.com/watch?v=M-gXpyjwGgg
οτι και να ειναι ,θα ειναι μεγαλη ...(ή η κ@υλ@ ή η ξενερα):lol:
ναι, 'νταξει...μας πεισανε..
"racing is the soul of Honda"..."and then the NXR came with the 750 the project was completely ten years ahead of everybody"...
με τελευταια νικη το '89, πολυ στην ψυχη της εχει τους αγωνες η Honda...:rolleyes:
ναι, βγηκε το africa 750 που ηταν 10 χρονια μπροστα απ'τον ανταγωνισμο και μετα πηρε εναν υπνακο για 25 χρονια το r&d τμημα της...:rolleyes:
περασμενα μεγαλεια και διηγωντας τα να κλαις μου θυμισε το βιντεο...:yawn:
ενας 25χρονος δεν εχει δει πρωταθλημα Honda και τωρα του ζητανε να κοιταξει τι εκανε ΤΟΤΕ, και να ψωνισει ΤΩΡΑ το καινουργιο της επιτευγμα...που μαλλον το προοριζουν για κουπα...αλλιως δεν εξηγειται τετοιο promo βιντεο χωρις ακομα να εχουμε μαθει σημαντικες λεπτομερειες...
ΠΡΟΣΟΧΗ! δεν λεω οτι αμα θελουν, δεν μπορουν να το φτιαξουν ή πιθανοτατα να το εχουν ηδη φτιαξει...
αλλα το γεγονος οτι ΟΛΟΣ ο κοσμος εδω και τοσα χρονια ψαχνει το νεο africa που θα κυριαρχησει και φωναζει 25 χρονια και αυτοι κωφευουν επιτηδες... :yuck:
amyroukai
08/11/2014, 09:36
Ελα πάμε, με ρυθμό:
Άγια Χόντα,
Σε προσμενουν
Με χαρά, οι αφρικανοί
Και με πίστη ανυμνουμε
Το r&d δοξολογουμε
Μ'ενα στόμα μια φωνή
Φτιαχτε το μάχιμο και ελαφρύ...
Ελα πάμε, με ρυθμό:
Άγια Χόντα,
Σε προσμενουν
Με χαρά, οι αφρικανοί
Και με πίστη ανυμνουμε
Το r&d δοξολογουμε
Μ'ενα στόμα μια φωνή
Φτιαχτε το μάχιμο και ελαφρύ...
Κλαίω ρε ............:bawl:
Ελα πάμε, με ρυθμό:
Άγια Χόντα,
Σε προσμενουν
Με χαρά, οι αφρικανοί
Και με πίστη ανυμνουμε
Το r&d δοξολογουμε
Μ'ενα στόμα μια φωνή
Φτιαχτε το μάχιμο και ελαφρύ...
:lol:
pipe_smoker
08/11/2014, 10:09
Ρε πούστη μου τραγελαφικό το πράγμα....
Το βίντεο του ggs ήταν κάτι σα να έσκασε από τη Σοβιετική Ένωση.
Η τηλεόραση η Κολοκοτρωνέικια, ο Soichiro σαν άλλος Γκορμπατσόβ, το ράδιο το βίντατζ το σκονισμένο.
Σου βγάζει αυτή τη μιζέρια να πούμε αλλά που άμα τηνε γουστάρεις και το τραβάει η ψυχή σου, σου βγαίνει μια νοσταλγία:lol:
Για το μηχανάκι κουβέντα δεν είπανε βέβαια.
Ήταν κάτι σαν το "Πσσστ, που'σαι... Θα τα πούμε εεε.... Με πιάνεις.... Κανόνισε...."
Κατατοπιστικότατοι.
Τώρα σε πόσα επισόδεια (ή κύκλους αυτών) θα ολοκληρωθεί το dream και θα δούμε και μηχανάκι σα φινάλε.....
Σαν του Lost μόνο μην είναι.
Honda είναι, υπερδύναμη είναι, άμα θέλει γαμεί και δέρνει αλλά....
Σαν κάτι κατίνες γριές που προσεύχονται πριν την ώρα τους έχει καταντήσει το πράγμα. Ο Θεός είναι μεγάλος, ο Θεός είναι μαζί μας, ο Θεός θα φροντίσει για μας να ζήσουμε χίλια χρόνια, κι όταν αρχίζουν και τινάζουν τα πέταλα "Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου":lol:
Τέσπα.
Μια ζωή με το σταγονόμετρο μας τα έδινε.
Ακόμα και στα motogp που έχει τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία και μπορεί να φτιάξει το καλύτερο ss μηχανάκι να το δώσει στους κοινούς θνητούς δεν τη μεταδίδει.
Δε γουστάρει πώς το λένε.
Τί να πω.
In Honda we trust.
amyroukai
08/11/2014, 10:14
Το βίντεο του ggs ήταν κάτι σα να έσκασε από τη Σοβιετική Ένωση.
Η τηλεόραση η Κολοκοτρωνέικια, ο Soichiro σαν άλλος Γκορμπατσόβ, το ράδιο το βίντατζ το σκονισμένο.
Σου βγάζει αυτή τη βιντατζιλα να πούμε αλλά που άμα τηνε γουστάρεις και το τραβάει η ψυχή σου, σου βγαίνει μια χιπστεριά :lol:
Τί να πω.
In Honda we trust.
Φιξτ.
pipe_smoker
08/11/2014, 10:18
Φιξτ.
Πήγε ο μυαλός μου αλλά άλλαξε ρότα.
Άμα αρχίσουνε να καβαλάνε και ον οφ τα χιπστέρια ήμαρτον.
Και βασικά επειδή τα χιπστέρια την ειδανε βίντατζ, δε σημαίνει πως ό,τι είναι βίντατζ είναι και χιπστεριλίκι.
Άμα με δεις με μούσι Μπακούνιν ή μουστάκι Στάλιν μη το παρεξηγήσεις για μούσι καναδέζου ξυλοκόπου ή χιπστεράδικο τσιγγελωτό γιατί θα μπλέξουμε τα μπούτια μας:lol:
Μόνο σε θρεντ που αφορούν τα νέα χόντα έχουν συζητηθεί τέτοια πράγματα.
Αν μας δώσει κανένα racing machine του λίτρου θα πέσει πολύ μελάνι. :lol:
stefanos
08/11/2014, 18:13
Μόνο σε θρεντ που αφορούν τα νέα χόντα έχουν συζητηθεί τέτοια πράγματα.
Αν μας δώσει κανένα racing machine του λίτρου θα πέσει πολύ μελάνι. :lol:
Οσο racing machine ήταν το XRV 750 συγκριτικά με το NXR:bawl:
miscelano
08/11/2014, 21:09
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
spyrakos35
08/11/2014, 21:14
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
το οποίο (εκ των υστέρων το λέω) τελικά ήταν ο προπομπός για το προς τα πού θα κινηθεί η κατηγορία.....
stefanos
08/11/2014, 21:19
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
Ναι αλλά ο ποιητής αναφερόταν στο NXR το οποίο δεν είχε τίποτα κοινό με το afrika (κυριολεκτικά τίποτα)
stefanos
08/11/2014, 21:20
το οποίο (εκ των υστέρων το λέω) τελικά ήταν ο προπομπός για το προς τα πού θα κινηθεί η κατηγορία.....
Μάλλον τα BMW
amyroukai
08/11/2014, 21:24
Για το οτι αυτά που γυαλιζουν κσι κελαηδούν μάλλον είναι αυτά που ποτέ δεν πάτησαν χώμα και ποτέ δεν πολύ κυκλοφόρησαν πουθενά για να μην φθαρουν απο εναν ποζερα ιδιοκτήτη, γκαργκαρα...
miscelano
08/11/2014, 21:39
Για το οτι αυτά που γυαλιζουν κσι κελαηδούν μάλλον είναι αυτά που ποτέ δεν πάτησαν χώμα και ποτέ δεν πολύ κυκλοφόρησαν πουθενά για να μην φθαρουν απο εναν ποζερα ιδιοκτήτη, γκαργκαρα...
δεν μιλαω για πριν 10 χρονια....βγες αυριο και δες ενα μηχανακη 21 χρονων σε τι κατασταση ειναι...το δικο μου μετα απο 190.000 χμ (5ος ιδιοκτητης) δεν εκανε κιχ για 8 χρονια που το ειχα....και πηγαινοερχομουν σικελια 3 φορες το χρονο...και εχω βαρυ χερι γενικα...ΜΑΚΑΡΙ να ξαναβγαλουν τετοιο ποιοτικο μηχανακι και ας ειναι και 200 κιλα...εγω θα το επερνα
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
Σωστά! Έχεις απόλυτο δίκιο. 20 χρόνια μετά ο μέσος όρος της κατηγορίας αποτελείται από αδύναμα μηχανάκια, θεόβαρα, με προβληματα στους ανορθωτές και στις αντλίες, χάλια αναρτήσεις, ενώ μερικά ακόμα δεν έχουν ενδειξη βενζίνης.
Πολύ μπροστά η Honda.
Γι' αυτό το africa αν έβγαινε θα πουλούσε ακόμα και σαν καινούριο. Γιατί δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' τα καινούρια.
Μόνο που θα είχε γίνει λίγο πιο πιο βαρύ με τις καινούριες προδιαγραφές και το abs. Και λίγο πιο ακριβό ίσως. Λεπτομέρειες.
Vstrommer71
08/11/2014, 21:51
Σωστά! Έχεις απόλυτο δίκιο. 20 χρόνια μετά ο μέσος όρος της κατηγορίας αποτελείται από αδύναμα μηχανάκια, θεόβαρα, με προβληματα στους ανορθωτές και στις αντλίες, χάλια αναρτήσεις, ενώ μερικά ακόμα δεν έχουν ενδειξη βενζίνης.
Πολύ μπροστά η Honda.
Γι' αυτό το africa αν έβγαινε θα πουλούσε ακόμα και σαν καινούριο. Γιατί δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' τα καινούρια.
Μόνο που θα είχε γίνει λίγο πιο πιο βαρύ με τις καινούριες προδιαγραφές και το abs. Και λίγο πιο ακριβό ίσως. Λεπτομέρειες.
Τον Τερενς τον εχεις τιποτα?:lol:
δεν μιλαω για πριν 10 χρονια....βγες αυριο και δες ενα μηχανακη 21 χρονων σε τι κατασταση ειναι...το δικο μου μετα απο 190.000 χμ (5ος ιδιοκτητης) δεν εκανε κιχ για 8 χρονια που το ειχα....και πηγαινοερχομουν σικελια 3 φορες το χρονο...και εχω βαρυ χερι γενικα...ΜΑΚΑΡΙ να ξαναβγαλουν τετοιο ποιοτικο μηχανακι και ας ειναι και 200 κιλα...εγω θα το επερνα
Εννοείς και ας είναι και 300 κιλά, έτσι? Γιατί άφρικα και 200 κιλά δεν πάνε μαζί. :lol:
miscelano
08/11/2014, 21:57
Σωστά! Έχεις απόλυτο δίκιο. 20 χρόνια μετά ο μέσος όρος της κατηγορίας αποτελείται από αδύναμα μηχανάκια, θεόβαρα, με προβληματα στους ανορθωτές και στις αντλίες, χάλια αναρτήσεις, ενώ μερικά ακόμα δεν έχουν ενδειξη βενζίνης.
Πολύ μπροστά η Honda.
Γι' αυτό το africa αν έβγαινε θα πουλούσε ακόμα και σαν καινούριο. Γιατί δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' τα καινούρια.
Μόνο που θα είχε γίνει λίγο πιο πιο βαρύ με τις καινούριες προδιαγραφές και το abs. Και λίγο πιο ακριβό ίσως. Λεπτομέρειες.
εγω λεω οτι αν βγαλει ενα μηχανακι που να εχει την ποιοτητα κατασκευης που ειχε τοτε, την αξιοπιστια (τα προβληματα με ανορθωτες και αντλιες ειναι αστεια και λυνονται σε 5 δευτερολεπτα) που ειχε και ενα ικανοποιητικο πακετο θα το επερνα... μια χαρα πηγαινα στο βουνο και στη δουλεια μου καθε μερα με τις χαλια αναρτησεις, τσαγιασα πολλους ελαφρυτερους με γαματα μηχανακια 100+ιππων σε στροφιλικια, το βαρος το ειχα συνηθησει στα πρωτα 10 χλμ και δεν εμεινα ποτε απο βενζινη και ας μην ειχε δεικτη...
υγ. χωρις να χειροκροτω τα παραπανω ετσι ειναι απαραδεκτο να μην εχει δεικτη βενζινης ;)
Τον Τερενς τον εχεις τιποτα?:lol:
:lol:
Όχι πες μου! Είναι δυνατόν να συζητάμε για μηχανές και να μπαίνει στη συζήτηση η africa? Θα τρελαθούμε τελείως?
Το καλύτερο πράγμα που έκανε η honda σε αυτό το μηχανάκι από τότε που βγήκε, είναι το ότι σταμάτησε να το παράγει. Όλα τα άλλα ήταν για να το κάνει χειρότερο.
Τερενς και τα μυαλά στον τοίχο ρε! :lol:
εγω λεω οτι αν βγαλει ενα μηχανακι που να εχει την ποιοτητα κατασκευης που ειχε τοτε, την αξιοπιστια (τα προβληματα με ανορθωτες και αντλιες ειναι αστεια και λυνονται σε 5 δευτερολεπτα) που ειχε και ενα ικανοποιητικο πακετο θα το επερνα... μια χαρα πηγαινα στο βουνο και στη δουλεια μου καθε μερα .....
Μέχρι εκεί καλά είναι. Αυτά που έσβησα τα συζητάμε σε άλλο θρεντ αν θέλεις. :beer:
devil's animal
08/11/2014, 22:14
οπως και να το κανουμε το αφρικα 750 ειναι τωρα 21 χρονων μηχανακι...και βλεπεις ενα σωρο να κυκλοφορουν και τα πλαστικα να ειναι σαν καινουρια...ο κινητηρας να κελαηδαει....υπαρχουν αλλα τετοια μηχανακια???με τετοια ποιοτητα κατασκευης και τετοια αξιοπιστια σημερα???οχι 10 χρονια μπροστα ηταν οταν το φτιαξαν αλλα 20...
πως γινεται να βλεπω στο car.gr africa750 του 90 και να ειναι 21 χρονων?
απ'οσο ξερω εχουμε 2014 και σε 2 μηνες παμε 2015...αρα μιλαμε για μηχανακι 24-25 χρονων...
και για να βγηκε παραγωγη πριν απο 25 χρονια μιλαμε σχεδιαστικα-τεχνολογικα για 30ετια...
απο τοτε εχει τρεξει πολυ νερο στο αυλακι...
miscelano
08/11/2014, 23:11
Το rd07 πρωτοβγήκε το 93...
Bob_o_mastoras
09/11/2014, 00:05
Το οτι εγινε θρυλος, το μηχανακι αυτο, κατι λεει. Οπως και το οτι ακομα κυμαινεται στα 2500 ευρω ως αξια.
Ολα τα υπολοιπα καλα-κακα εχουν αναλυθει πολλακις. Σιγουρα παντως αξιζει και με το παραπανω στην κατηγορια του και γενικοτερα.
Απο τις μηχανες οροσημα.
Ρε μη με προκαλείτε λέμε! :lol:
Μη καταλήξουμε να βρίζουμε το αφρικα ΚΑΙ σε αυτό το θρεντ. Έχουμε νεο υλικό για θάψιμο εδώ μέσα, απλά πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή. :lol:
miscelano
09/11/2014, 08:22
Και μόνο που σε προκαλούμε όπως λες και στο τέλος θα "βρίζουμε" το αφρικα, και μόνο δηλαδή που υπάρχουν άτομα σαν εμένα πχ, φανατικοί υποστηρικτές και άτομα σαν εσένα φανατικοί κατά της αφρικα κάτι λέει...πέρασαν ποσα χρονια και ακόμα είναι θέμα συζήτησης...μακαρι να γίνεται αυτό και για αλλα σημερινα μηχανάκια σε 20 χρονια...αυτο άσχετα από το μοντέλο θα λέει ένα πράγμα...τεραστια εμπορική επιτυχία...
Και μόνο που σε προκαλούμε όπως λες και στο τέλος θα "βρίζουμε" το αφρικα, και μόνο δηλαδή που υπάρχουν άτομα σαν εμένα πχ, φανατικοί υποστηρικτές και άτομα σαν εσένα φανατικοί κατά της αφρικα κάτι λέει...πέρασαν ποσα χρονια και ακόμα είναι θέμα συζήτησης...μακαρι να γίνεται αυτό και για αλλα σημερινα μηχανάκια σε 20 χρονια...αυτο άσχετα από το μοντέλο θα λέει ένα πράγμα...τεραστια εμπορική επιτυχία...
Δεν είμαι φανατικός κατά της αφρικα. Είμαι φανατικός εναντίων των φανατικών οπαδών τη αφρικα. ;)
:lol: :beer:
stefanos
09/11/2014, 09:33
Και μόνο που σε προκαλούμε όπως λες και στο τέλος θα "βρίζουμε" το αφρικα, και μόνο δηλαδή που υπάρχουν άτομα σαν εμένα πχ, φανατικοί υποστηρικτές και άτομα σαν εσένα φανατικοί κατά της αφρικα κάτι λέει...πέρασαν ποσα χρονια και ακόμα είναι θέμα συζήτησης...μακαρι να γίνεται αυτό και για αλλα σημερινα μηχανάκια σε 20 χρονια...αυτο άσχετα από το μοντέλο θα λέει ένα πράγμα...τεραστια εμπορική επιτυχία...
Κάτι λέει για το αγοραστικό κοινό όχι για το μηχανάκι.
Το μηχανάκι ένα ακόμα τίμιο ποιοτικό και ακριβό (πολύ ακριβό όταν βγήκε) honda ήταν,
που όμως δεν είχε καμιά ουσιαστικά χρήση στην Ελλάδα παρά σαν καθημερινό μηχανάκι (με συμβιβασμούς).
Ουσιαστικά στην Ελλάδα "έβαλε" στην μοτοσυκλέτα το γιατρό το δικηγόρο το μηχανικό και όλους αυτούς
που ντρεπόντουσαν να κυκλοφορήσουν τότε με μοτοσυκλέτα.
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Νότια Ευρώπη,
στην Αμερική που παίζει πολύ χώμα δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
miscelano
09/11/2014, 09:40
Όλοι δίκιο έχουμε χαχα
Daz :tsipouro:
devil's animal
09/11/2014, 09:40
Κάτι λέει για το αγοραστικό κοινό όχι για το μηχανάκι.
Το μηχανάκι ένα ακόμα τίμιο ποιοτικό και ακριβό (πολύ ακριβό όταν βγήκε) honda ήταν,
που όμως δεν είχε καμιά ουσιαστικά χρήση στην Ελλάδα παρά σαν καθημερινό μηχανάκι (με συμβιβασμούς).
Ουσιαστικά στην Ελλάδα "έβαλε" στην μοτοσυκλέτα το γιατρό το δικηγόρο το μηχανικό και όλους αυτούς
που ντρεπόντουσαν να κυκλοφορήσουν τότε με μοτοσυκλέτα.
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Νότια Ευρώπη,
στην Αμερική που παίζει πολύ χώμα δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
:a013:
catmaster
09/11/2014, 11:54
Πω πω .... αυτό το thread ανοίχτηκε για την υποτιθέμενη νέα μηχανή και αρπαχτήκατε για την παλιά
πάντως αυτή η καινούργια όπως φαίνεται με τα διπλά δισκόφρενα και το μπροστινό αυτό κάτω από 200 κιλά δεν βγαίνει δυστυχώς - εκτός και αν κάνουν κανα μαγικό με το ντεπόζιτο και το πάνε στα 15 λίτρα
Bob_o_mastoras
09/11/2014, 12:19
Τεράστια εμπορική επιτυχία στην Νότια Ευρώπη,
στην Αμερική που παίζει πολύ χώμα δεν κυκλοφόρησε ποτέ.
Kαι ποιο ον-οφ (μεγαλο σαν το Αφρικα) εγινε επιτυχια στην Αμερικη;; Ο αμερικανος εχει φραγκα και χωρο. Οποτε εχει ενα cruiser, ενα ss και ενα ξερο και κανει τη δουλεια του αναλογα την περιπτωση.
Εμεις οι "παρακατιανοι" νοτιοευρωπαιοι που δεν εχουμε στον ηλιο μπυρα θελουμε ενα μηχανακι για ολες τις δουλειες.
stefanos
09/11/2014, 12:26
Πω πω .... αυτό το thread ανοίχτηκε για την υποτιθέμενη νέα μηχανή και αρπαχτήκατε για την παλιά
πάντως αυτή η καινούργια όπως φαίνεται με τα διπλά δισκόφρενα και το μπροστινό αυτό κάτω από 200 κιλά δεν βγαίνει δυστυχώς - εκτός και αν κάνουν κανα μαγικό με το ντεπόζιτο και το πάνε στα 15 λίτρα
Πέραν πλάκας για δικύλινδρο 750 - 1000 αυτόματο ABS ούτε 200 άδειο δεν βγαίνει.
To NXR με αλουμινένιες κάσες μαγνήσια καπάκια και ότι ήξερε το HRC ήταν 170.
Πέραν πλάκας για δικύλινδρο 750 - 1000 αυτόματο ABS ούτε 200 άδειο δεν βγαίνει.
To NXR με αλουμινένιες κάσες μαγνήσια καπάκια και ότι ήξερε το HRC ήταν 170.
to 950SE ειναι γυρω στα 190 γιοματο παντως, εχει τεχνολογια 10ετιας και εχει και V μοτερ....
catmaster
09/11/2014, 12:32
Αυτόματο ;; τι αυτόματο ;; :lol:
ε εκεί δεν βγαίνει με την καμία πιο ελαφρύ αλλά μπορεί να το κάνουν με 2 εκδόσεις μια χερατο και μια auto (και μια με πρόπλυση στυψιμο και στεγνωμα)
catmaster
09/11/2014, 12:39
to 950SE ειναι γυρω στα 190 γιοματο παντως, εχει τεχνολογια 10ετιας και εχει και V μοτερ....
Ρε Άγη θέλω να το πιστέψω αλλά νομίζω ότι βγαίνει κάπου 195 στεγνό
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.