View Full Version : H2 street version
RaGe_Raptor
04/11/2014, 11:49
Και μετά λέτε το R1 παράξενο..........326300326301
Και μετά λέτε το R1 παράξενο..........326300326301
326302
RaGe_Raptor
04/11/2014, 12:03
Κι έλεγα τι μου θυμίζει-τι μου θυμίζει.....
326305
Takata Dome
04/11/2014, 13:14
238 κιλά; :confused:
Κι έλεγα τι μου θυμίζει-τι μου θυμίζει.....
326305
και σένα ε; :rolleyes:
238 κιλά; :confused:
Γάμα τα.... Απογοητεύτηκα
ο ορισμος της ασχημιας. Σαν transformer που εχει πεσει πανω σε καγκελα ειναι.
devil's animal
04/11/2014, 13:45
'νταξει...predator εντελως...
οι υπερβολικες (και σε πληθος και σε μεγεθος) γωνιες δεν μου καθονται τοσο ασχημα οσο το οτι παραμενει γυμνο απο την μεση και κατω (λειπει το μισο fairing και η καρινα)...:moutza:
κατα τ'αλλα θα ειναι κανιβαλος (το φωναζει απο παντου) και ισως σε ενα αλλο χρωμα να ειναι πιο ομορφο...π.χ. με το λαχανι της kawasaki για να μην κανει και αντιθεση η σκαλωσια...:evil:
326306
sapila racing
04/11/2014, 13:59
Ρεζιλικι μεγαλο, χαλι μαύρο!
Ρεζιλικι μεγαλο, χαλι μαύρο!
Στο βιντεάκι που ειδα χθες σουζάρει για πλάκα... έχει να φάει κοσμος καπάκι απ΄αυτό...
Antonisss
04/11/2014, 14:40
Π Α Ν Ε Μ Ο Ρ Φ Ο
...
:lol:
DoctoR_k6
04/11/2014, 18:11
Παναλαφρο το ατιμο κ πανω απ ολα ωραιο.
Arxagelos
04/11/2014, 18:57
τι να πω, εμένα με αρέσει και αυτό όπως και το νέο R. :a014:
el_hymador
04/11/2014, 19:19
Όπως ήταν αναμενόμενο, είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα για να μην καρφώσουν με τη πρώτη στις μπαρίερες οι επίδοξοι υπερτροφοδοτούμενοι hipsteroκάγκουρες... για να λέμε τα σύκα - σύκα και τα gadget - gadget και το νέο R1 μια από τα ίδια είναι, αυτά τα νέα ss παίζει να έχουν ισχυρότερη επεξεργαστική ισχύ απ΄ότι είχαν τα pc πριν 5 χρόνια. Το τέλειο σαμποτάζ στις κόντρες πλέον, θα είναι να hackάρεις το μηχανάκι του δίπλα και να του πετάς ιό που να μπλοκάρει τα πάντα...
RaGe_Raptor
04/11/2014, 19:42
Όπως ήταν αναμενόμενο, είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά βοηθήματα για να μην καρφώσουν με τη πρώτη στις μπαρίερες οι επίδοξοι υπερτροφοδοτούμενοι hipsteroκάγκουρες... για να λέμε τα σύκα - σύκα και τα gadget - gadget και το νέο R1 μια από τα ίδια είναι, αυτά τα νέα ss παίζει να έχουν ισχυρότερη επεξεργαστική ισχύ απ΄ότι είχαν τα pc πριν 5 χρόνια. Το τέλειο σαμποτάζ στις κόντρες πλέον, θα είναι να hackάρεις το μηχανάκι του δίπλα και να του πετάς ιό που να μπλοκάρει τα πάντα...
όπως διάβασα και κάπου "electronics is the new HP". βέβαια κανείς δεν τόλμησε να παρουσιάσει μοτοσακό με κάτω από 200HP... πλέον το S1000RR είναι το πιο αδύναμο με μόλις 199HP...:cry:
εντάξει ταράζει τα νερά η kawa, καιρό είχαμε να δούμε κάτι πραγματικά νέο στον χώρο, αλλά ρε παιδιά δεν μπορώ να το βλέπω, κάτι πρέπει να κάνουν οι Ιάπωνες με τους σχεδιαστές τους... απ΄το κακό στο χειρότερο πάνε αυτοι.... ακόμα και τούμπανο να είναι, και αξιόπιστο και όλα τα καλά να έχει , άμα δεν βλέπετε το πράγμα τι να το κάνεις...
γελαει ο κοσμος με τα κιλα...
γελαει ο κοσμος με τα κιλα...
Με τόσα μέτρα σωλήνα και τούρμπο επάνω πόσο περιμένατε να είναι; Κάτω απο 200; Και πάλι καλά δλδ που είναι τόσο...
el_hymador
05/11/2014, 00:01
γελαει ο κοσμος με τα κιλα...
θα βγει app που θα τα μειώνει, υπομονή...
σιγα τα μετρα ρε φιλε δεν εχει και καμια αποχετευση επανω :lol:
το 1098 ηταν 190 κιλα με περισοουτερα μετρα σουληνα πανου οποτε η τουρμπινα λιγο δυσκολο να ανεβαζει 50 κιλα το μηχανακι
απλα απ οτι φαινεται το μηχανακι ειναι απλα showcase και δε τους ενοιαζε να φτιαξουν κατι παραπανω απο αυτο...
σιγα τα μετρα ρε φιλε δεν εχει και καμια αποχετευση επανω :lol:
το 1098 ηταν 190 κιλα με περισοουτερα μετρα σουληνα πανου οποτε η τουρμπινα λιγο δυσκολο να ανεβαζει 50 κιλα το μηχανακι
E καλα, το πήρες κι εσυ της μετρητοίς... θα είναι τα @@ της μηχανής τότε :lol:
περι ορεξεως κολοκυθοπιτα!
εμενα μου αρεσει και μαλιστα πολυ!!!
οσο για την εξελιξη που κραζετε, μοιαζετε πολυ παπουδια ρπμ...φανταστειτε τι θα ελεγε ενα μπαρμπαδι που καβαλαγε rd οταν ειδε ας πουμε το yzf-r1 του 1998 με ψαλιδια, πΕρουνια, δαγκανες κλπ κλπ...! ακριβως τα ιδια με σας!!!
προχωραει ο κοσμος χαριλαοι! και δεν λεω, κι εγω προτιμω το μηχανακι μου χωρις abs και ωραια η φαση με τα παλιοτερα αλλα η τεχνολογια προχωραει, μαζι και ο κοσμος. και σχεδιαστικα! ναι σιγα-σιγα θα βλεπετε φουτουριστικα σχεδια και εξωπραγματικα μασινια. καλη σας χωνεψη :p
Κανένα πρόβλημα.
Απλά έχουμε περάσει από τα rd των 160 κιλών στα Η2 των 240 κιλών. Αυτό είναι θέμα.
devil's animal
05/11/2014, 19:49
Κανένα πρόβλημα.
Απλά έχουμε περάσει από τα rd των 160 κιλών στα Η2 των 240 κιλών. Αυτό είναι θέμα.
πως θα κρατηθει στο εδαφος ρε Μπαμπινο το κτηνος αμα δεν εχει λιγο "ψωμακι" πανω του??
εγω σου λεω οτι μπορουσαν να το κανουν και 160 κιλα..υποθετικα μιλωντας...
με τα αλογα που εχει τωρα, πας να στριψεις σε καμια παρατεταμενη καμπη τυπου Υλικη και φυσαει ενας πλευρικος ανεμος...την συνεχεια την αφηνω στην φαντασια σου...
για τα αλογα που μπορει να σηκωσει το μοτερ (κοντα 300 στροφαλο), αν καποιος καταφερει και το ριξει στα 220*, οτι κινειται θα εκτελειται...
*μην νομιζεις, ενα δεκακιλο η εξατμιση και βγαλσιμο καθρεφτες, μαρσπιεδες συνοδηγου + ενα ζευγαρι ζαντες ειναι εφικτο το αδυνατισμα...
πως θα κρατηθει στο εδαφος ρε Μπαμπινο το κτηνος αμα δεν εχει λιγο "ψωμακι" πανω του??
εγω σου λεω οτι μπορουσαν να το κανουν και 160 κιλα..υποθετικα μιλωντας...
με τα αλογα που εχει τωρα, πας να στριψεις σε καμια παρατεταμενη καμπη τυπου Υλικη και φυσαει ενας πλευρικος ανεμος...την συνεχεια την αφηνω στην φαντασια σου...
Δεν είναι επιχείρημα αυτό.
Τα υπόλοιπα ss1000 του 2015 που παίζουν εκεί κοντά στα άλογα και θα είναι 200-210 κιλά δεν θα έχουν πρόβλημα δηλαδή;
για τα αλογα που μπορει να σηκωσει το μοτερ (κοντα 300 στροφαλο), αν καποιος καταφερει και το ριξει στα 220*, οτι κινειται θα εκτελειται...
*μην νομιζεις, ενα δεκακιλο η εξατμιση και βγαλσιμο καθρεφτες, μαρσπιεδες συνοδηγου + ενα ζευγαρι ζαντες ειναι εφικτο το αδυνατισμα...
Εδώ ναι μάλιστα. Λογικά το μηχανάκι με λίγο σκάλισμα θα ανεβάζει άλογα για πλάκα.
*ξέχασες και τη μπαταρία λιθίου χαχαχ
πως θα κρατηθει στο εδαφος ρε Μπαμπινο το κτηνος αμα δεν εχει λιγο "ψωμακι" πανω του??
εγω σου λεω οτι μπορουσαν να το κανουν και 160 κιλα..υποθετικα μιλωντας...
με τα αλογα που εχει τωρα, πας να στριψεις σε καμια παρατεταμενη καμπη τυπου Υλικη και φυσαει ενας πλευρικος ανεμος...την συνεχεια την αφηνω στην φαντασια σου...
για τα αλογα που μπορει να σηκωσει το μοτερ (κοντα 300 στροφαλο), αν καποιος καταφερει και το ριξει στα 220*, οτι κινειται θα εκτελειται...
*μην νομιζεις, ενα δεκακιλο η εξατμιση και βγαλσιμο καθρεφτες, μαρσπιεδες συνοδηγου + ενα ζευγαρι ζαντες ειναι εφικτο το αδυνατισμα...
326453
326454
326455
lykourgi
05/11/2014, 20:54
Γαμώ τα design το μηχάνημα.
Και τρακαρισμένο να το κυκλοφορείς,δεν θα το καταλάβει κανείς. :D
Ασχέτως πλάκας, η Kawasaki είχε δώσει "δείγματα γραφής" (πχ Ζ1000). Ηταν λογικό να παρουσιάσει ένα ακραίο σχέδιο στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
Γαμώ τα design το μηχάνημα.
Και τρακαρισμένο να το κυκλοφορείς,δεν θα το καταλάβει κανείς. :D
Ασχέτως πλάκας, η Kawasaki είχε δώσει "δείγματα γραφής" (πχ Ζ1000). Ηταν λογικό να παρουσιάσει ένα ακραίο σχέδιο στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.
:lol:
devil's animal
06/11/2014, 09:13
Δεν είναι επιχείρημα αυτό.
Τα υπόλοιπα ss1000 του 2015 που παίζουν εκεί κοντά στα άλογα και θα είναι 200-210 κιλά δεν θα έχουν πρόβλημα
ποια θα παιζουν εκει κοντα ρε???τι λες???
ασε τι ανακοινωνουν...
ποσα 2015 μοντελα θα ειναι ΡΟΔΑ 200+??
συνειδητοποιεις οτι τα μεν θα ειναι 1000cc ατμοσφαιρα και το αλλο 1000cc turbo??
και σου ξαναλεω τα 10-20 κιλα διαφορα δεν ειναι τραγικη γι'αυτα τα μεγεθη...
για ζυγισε ενα busa 1st gen με γεματο ντεποζιτο...που ειναι 160 κατω στοκ..παει ασχημα στον δρομο??
όπως διάβασα και κάπου "electronics is the new HP". βέβαια κανείς δεν τόλμησε να παρουσιάσει μοτοσακό με κάτω από 200HP... πλέον το S1000RR είναι το πιο αδύναμο με μόλις 199HP...:cry:
έσπασε το μορατόριουμ των εταιριών....
326517
Κανένα πρόβλημα.
Απλά έχουμε περάσει από τα rd των 160 κιλών στα Η2 των 240 κιλών. Αυτό είναι θέμα.
ναι ρε συ αλλα τα κιλα απο μονα τους δεν λενε και τπτ. εχουμε περασει και απο τα 40 μουλαρια στα 200, απο τα ταμπουρα στα δισκοφρενα (διπλα μπροστα) σε abs, σε 3πλες χαρτογραφησεις, σε τοσα πραγματα που ε...δικαιολογειται η αυξηση των κιλων. και στο κατω κατω ας το κανουνε και 10 τονους αν συμπεριφερεται σαν αεροπλανο ;)
τιποτα απο αυτα δε δικαιολογει την αυξηση κιλων...ισα ισα στο μηχανακι εχουν χρησιμοποιηθει αρκετα ελαφρια πραγματα και το σιδερενιο πλαισιο θα επρεπε να ειναι πιο ελαφρυ απο το αλουμηνενιο...
απλα το μηχανακι ειανι showcase για μοστρα, για χαβαλε για το αρκοδογκαζο, δε κανει για κατι αλλο...πιθανοτατα θα ειανι και μακρυ για να ειναι πιο σταθερο, δεν ειναι σβκ, η καβα ξεκαθαριζει οτι το 10αρι της θα παραμεινει το καλυτερο της μηχανακι
giannis23
07/11/2014, 13:20
υπεροχα τελειωματα,κομψες γωνιες,το ελαχιστο "πρασινο" που διακρινεται ειναι μια νοτα απο ninja... γιαπωνεζικη φινετσα
τιποτα απο αυτα δε δικαιολογει την αυξηση κιλων...ισα ισα στο μηχανακι εχουν χρησιμοποιηθει αρκετα ελαφρια πραγματα και το σιδερενιο πλαισιο θα επρεπε να ειναι πιο ελαφρυ απο το αλουμηνενιο...
απλα το μηχανακι ειανι showcase για μοστρα, για χαβαλε για το αρκοδογκαζο, δε κανει για κατι αλλο...πιθανοτατα θα ειανι και μακρυ για να ειναι πιο σταθερο, δεν ειναι σβκ, η καβα ξεκαθαριζει οτι το 10αρι της θα παραμεινει το καλυτερο της μηχανακι
Κοίτα που θα συμφωνήσουμε...
Κοίτα που θα συμφωνήσουμε...
δε θυμαμαι να ειχαμε πολλες διαφωνιες στο παρελθον :cool:
δε θυμαμαι να ειχαμε πολλες διαφωνιες στο παρελθον :cool:
Αν ξεκινησουμε απο τις πομονες τα Ducati, θα βρουμε κι άλλα μετά :bawl:
το πανιγκαλε περναει λεει τα cbr με σουζα και μια πανω :smokin:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.