PDA

View Full Version : honda c 50 12v θα τρελλαθώ



octapoust
10/11/2014, 16:29
Μια γλυκία καλησπέρα και απο τον Θράσο...Είμαι νέος στο φόρουμ και όπως διαφαίνεται,θα συναντιόμαστε αρκετα σύχνα εδώ μέσα :cry:
Να με συγχωρέσετε έαν γράφω κάπου λάθος,δυστυχώς,δέν έκατσα να διαβάσω(λόγω έλλειψης χρόνου και όχι ενδιαφέροντος)ΟΟΛΑ τα θέματα για να καταλάβω άν κάνω λάθος που γράφω εδώ.Απλά στη κρήτη αρχίζουμε να μαζέυουμε ελίες τώρα στα κοντά,οπότε και καίγομαι..
(παρεμπιπτόντως,είμαι μηχανικός αυτοκινήτων,αλλα η ανεργία μας έσπρωξε να ασχολούμαστε και με παπάκια,πολύ ψιλολοίδι ρε παιδί μου,δύσκολα καταλαβαίνονται...)

Βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να ανακατασκευάσω ένα στρογγυλοφάναρο,που είχα πιτσιρικάς,να το κάνω δώρο στον πατέρα μου..Ρημάδι το παπί,αρπαμένο απο σούζες και καρφωτές.Εκατσα,έλυσα ξεσάπισα,κόλλησα εβαψα,έλυσα μοτέρ,έδεσα μοτέρ,καινούρια ηλεκτρίκα,όλα δουλέυουν ζάχαρη το παπί γίνεται ΠΟΜΟΛΟ,βάζω και ένα εκκεντροφόρο πίο άγριο σε 6V κεφαλή 72cc κοντη μπιέλα(όπως τό χα μπέμπης)πριν το βάλω μπροστα λέω "Πω πω συμπίεση ουτε xr δεν εχει τόση",παίρνει μπροστά,κάβλ*σα,ανοίγω λίγο γκάζι και εκεί την ήπια.....

Ενώ ακούγεται να δουλέυει σωστά(κατα τη γνώμη μου),ρίχνει στροφές..Καρμπ λέω...Το καθαρίζω καλά,αλλάζω τα μέσα του,καλύτερα τώρα...αλλα και πάλι...ρίχνει στροφες στο ρελαντι κανα 2λεπτο μετα και σβηνει,με λίγο ανοιχτό γκάζι αρχίζει και κάνει πατ πατ πατ,πιό πολύ γκάζι,δουλέυει,τέρμα γκαζι ανοίγει μέχρι να κόψει...

Παρατήρησα τη βαλβίδα εξαγωγής...ενώ τις έτριψα,δέιχνει να χάνει ελάααααχιστοτατα.και ένω δουλευει(όσο δουλέυει)δέν κάνει αυτο το τρρρρρρρρρρρρ τρρρρρρρρ που κάνει η βαλβίδα που δέν παταει....ξέρει κάποιος να με διαφωτίσει σε αυτόν τον κόσμο??οι ανοχές των μοτό είνσι πολύ μικρές και μπερδέυομαι....:cry:

SHOOTER045
10/11/2014, 17:01
Κάπου εδώ μέσα παίζει το service manual του c 50
Ψαξτο η ζητα το, και αφού σκαμπαζεις από μηχανολογία θα την βρεις την άκρη.
Καλώς όρισες

toyar
10/11/2014, 17:07