PDA

View Full Version : KLR-250(Kawasaki) 1984 - 2005



Σελίδες : 1 [2]

CustomBoy
10/07/2015, 17:18
Καμια οικονομική πρόταση για μπαταρία,γιατι πλέον τα φώτα η κορνα και τα φλας πεθαινουν,υπαρχει? :D :D :D ΔΩΣΤΕ τα φώτα σας !!

camen
10/07/2015, 18:53
Παιδιά καλημέρα ,
Έχω ένα KLR 250 και μετά από ένα καλό restoring (ήταν παρατημένο στο πεζοδρόμιο από το 2004) , έχω την χαρά να το χρησιμοποιώ και πάλι. Αντιμετωπίζω όμως το εξής. Όταν παίρνει μπρος και είναι κρύο , κάνει ένα μεταλλικό κροτάλισμα δυνατό, σαν να προέρχεται από την καδένα. Μόλις όμως ζεσταθεί , κελαηδάει. Τι μπορεί να είναι ? Μπορεί κάποιος να βοηθήσει ?
Ευχαριστώ

Καδενα εκεντροφορου, κατα πασα πιθανοτητα την εχει ακουσει ο τεντωτηρας. Πολυ συνηθισμενο. Εγω το ελυσα φτιαχνοντας στον τορνο λιγο μεγαλυτερο στελεχος στον τεντωτηρα.

CustomBoy
16/07/2015, 12:45
2 ερωτησεις...

Α) μιας και η μπαταρία μου πρεπει να εχει παραδόσει πνευμα(χαμηλα φώτα που πανω απο 3 χιλ στροφες,ειναι σαν καντηλι,κορνα βουβη κλπ κλπ ) να της συμπληρώσω υγρά ή πεταμα και καινουρια κατευθείαν?...υπαρχει καποια οικονομική επιλογή για τη μοτο αυτή?αλλιως θα πάω ψαχνοντας αφου τη βγάλλω απο την μηχανη και δω τους κωδικους..

Β) αλλαγή λαδιών,για να τα κάνω μονος μου,μιας και θα εχω το χώρο,υπάρχει κατι συγκεκριμένο που πρεπει να προσέξω?... το φίλτρο λαδιου δεν θα το αλλάξω (μιας και αλλαχτηκε πρίν 5.000χλμ και το manual εχει συγκεκριμένα χλμ που λεει οτι πρεπει να αλλαχτεί),ετσι λοιπον 8α χρειαστώ συμφωνα με το MANUAL 1.7L λάδι...σκοπέυω να βάλλω 10-40 ημισυνθετικά(οτι εχει και τώρα) και προσανατολιζομαι αναμεσα σε castrol-motul....

Εκτος απο το ανοιγμα των 2 βιδών (ανω και κάτω) για να φυγει το παλιό λάδι,πρεπει να κάνω καποια αλλη διαδικασία? οπως πχ ζέσταμα του κινητηρα για λιγο,πρίν, και αλλα τετοια?...δεκτη οποια βοηθεια...μην κανουμε και καμια ζημια

camen
16/07/2015, 12:55
Πετα τη μπαταρια κ βαλε καινουργια,δεν εχουν κοστος κ αν εχεις μονο μανιβελα η χρηση της ειναι επικουρικη στο κυκλωμα.
Αφου θα αλλαξεις λαδια αλλαξε κ φιλτρο, επισης μηδαμινο κοστος. Η διαδικασια αλλαγης ειναι η πιο απλη, ανοιγεις ταπα κατω-πανω, στραγγιζουν, βαζεις φρεσκα. Καλο ειναι να το εχεις κανει μια βολτιτσα να ειναι χλιαρα τα λαδια αλλα παγωμενο το μοτερ(οσο γινεται... )

CustomBoy
16/07/2015, 13:16
Ειναι μονο μανιβέλα,αλλα τον τελευταίο καιρό μου κάνει κολπα(ναι μεν παίρνει 2-3 μανιβελια μπροστα αλλα τα φώτα η κορνα και τα φλας ψυχοραγουν)..θα αλλάξω και την μπαταρία με την πρώτη ευκαιρία γιατι πρεπει να ειναι πιο στεγνή και απο πετρα


Ωραία,ευχαριστώ για τις οδηγίες φίλε...θα κοιταξω να αλλαξω και το φίλτρο..ή με HIFLO ή με το original

Το φίλτρο αερα που ειναι απλα ενα παραλληλόγραμμο σφουγγάρι,αν δεν το αλλάξω,ποιος ειναι ο πιο ασφαλής τροπος για να καθαριστεί?(επισης η HIFLO φέρνει για το klr250 αλλα στο νετ δεν τα βρίσκω ευκολα σε ελληνικα μαγαζιά)

camen
16/07/2015, 19:12
Δεν εχω ιδεα για το φιλτρο αερα αγαπητε...

askianos
21/07/2015, 02:38
επειδή το klr 250 και εγω το γλυκοκοιτάζω ηθελα να σας ρωτησω κατι. πολλοι με εχουν αποθαρυνει γτ λενε ότι σκανε καπακια κεφαλης, εχουν θεμα εκει και κατι τέτοιες ιστοριες.
παιζει αυτό το story?? :smokin:

CustomBoy
16/10/2015, 12:17
Αγοράστηκαν εχτές, 2 τσιμούχες και 2 ξύστρες genuine απο την Kawasaki ,καθως και ενα λιτρό fork oil BEL-RAY 15w πρός σέρβις της μπροστινής ανάρτησης...ας ελπίσουμε οτι η κατασταση ειναι αναστρέψιμη και δεν πάει για πεταμα το μπροστινο οπως ειναι....


Εκρεμμεί αγορά ΤΑΚΑΚΙΑ για μπροστα,και σκεφτόμουν και την αντικατασταση του υγρου φρένων (το σωληνακι υψηλης το σκέφτηκα για αυτο,αλλα για την ώρα το πορτοφόλι αδειασε)..


Εχει κανείς να προτείνει κατι οικονομικο σε τακάκια...εχω ακουσει αρκετες τιμές αυτες τις μέρες..

camen
16/10/2015, 12:19
Μαμά εξάτμιση για το 250 θα βρούμε κάπου κ εχει αρχίσει να σκορπάει η τωρινή?

CustomBoy
16/10/2015, 12:43
Με μια γρήγορη ματιά στο car.gr αναζητηση klr 250 ,εχει πολλές αγγελίες,με ολοκληρη τη μηχανη οποιο κομματι θες.Αρκετές απο αυτες φοράνε τη μαμα εξάτμιση..

Παντως,αν δεν βρείς μαμα για καποιο λόγο,μπορείς να καταλήξεις στην κλασσική επιλογή (Αυτη εχω στη δικη μου,απο τον προκατοχο)

343151


YΓ απο ebay δεν αξίζει,ειναι ακριβες

CustomBoy
23/11/2015, 01:17
Καλησπέρα στην παρέα... Εδώ Κ αρκετό καιρό η μηχανή παρουσιάζει συχνα ένα περίεργο θέμα... Όταν βάζω μπροστά για πρώτη φορά μέσα στη μέρα(τελείως κρύο μοτέρ δηλαδη),αν Κ δεν είναι πάντα απόλυτο αυτό, βαζοντας ταχύτητα για να ξεκινήσω η μηχανή κλωτσαει ελαφρώς μπροστά Κ σβήνει... Αυτό συμβενει ακόμα Κ μετά από καλό ζέσταμα του μοτέρ.. Κ συνήθως μια φορά, μετά δηλαδή π ξαναπαιρνει μπρος δέχεται την ταχύτητα Κ φεύγω... Υποψιάζομουν την ασφάλεια του σταντ, αλλά νομίζω ότι απλά θα έσβηνε και δε θα κλωτσαγε...

Υπ στη μότο άλλαξα λάδια Κ φίλτρο λαδιού προχτες(motul 20w50)

Εχει κάνεις καμία ιδέα?

kostaskk
23/11/2015, 01:56
Καλησπέρα στην παρέα... Εδώ Κ αρκετό καιρό η μηχανή παρουσιάζει συχνα ένα περίεργο θέμα... Όταν βάζω μπροστά για πρώτη φορά μέσα στη μέρα(τελείως κρύο μοτέρ δηλαδη),αν Κ δεν είναι πάντα απόλυτο αυτό, βαζοντας ταχύτητα για να ξεκινήσω η μηχανή κλωτσαει ελαφρώς μπροστά Κ σβήνει... Αυτό συμβενει ακόμα Κ μετά από καλό ζέσταμα του μοτέρ.. Κ συνήθως μια φορά, μετά δηλαδή π ξαναπαιρνει μπρος δέχεται την ταχύτητα Κ φεύγω... Υποψιάζομουν την ασφάλεια του σταντ, αλλά νομίζω ότι απλά θα έσβηνε και δε θα κλωτσαγε...

Υπ στη μότο άλλαξα λάδια Κ φίλτρο λαδιού προχτες(motul 20w50)

Εχει κάνεις καμία ιδέα?

κλασικο θεμα
δοκιμασε οσο το ζεσταινεις να πατισεις τερμα συμπλέκτη και να δωσεις γκαζιες οσο ειναι πατημένος. γενικα οσο το ζεσταινεις πατα μερικες φορες τον συμπλεκτη

ισως στεγνώνουν-κολλανε τα δισκα(λογο παρατεταμενης ακινησιας στραγγιζει το λαδι απο το πανω μερος τους) και για αυτο στο πρωτο κούμπωμα ταχυτητας σε κλωτσάει εμπρος σαν να την εβαλες ξερη (χωρις χρηση συμπλεκτη)

αν δεν φτιαξει δοκιμασε και να το κουνας δεξια αριστερα πατώντας συμπλεκτη και δινοντας γκαζιες.
ακομα δοκιμασε αντι για πρωτη ταχυτητα να κουμπωσεις 2ρα (μετα ξανακατεβαζεις και ξεκινας)

duke200
23/11/2015, 06:59
ή αυτό ή δεν έχει ρυθμιστεί σωστα η ντίζα του συμπλέκτη και δεν απομονώνει πλήρως όταν πατας το συμπλέκτη

CustomBoy
23/11/2015, 07:45
Καλημέρα στην παρέα! Αυτό που συνήθως κάνω Κ ξέχασα να γράψω είναι να βάζω κάνα 2φορες ταχύτητα με σβηστη τη μηχανή, Κ να την κινω λίγο Κ μπρος πίσω.. Στο συμπλεκταρισμα Κ στο παίξιμο. Με το γκάζι συνήθως κλωτσαει λίγο η ταχύτητα αλλά δε σβήνει... Υποψιάζομαι τώρα π το διάβασα ότι είναι από τα δισκάκια π στεγνωνουν..


Ο συμπλεκτης φαίνεται να είναι τέρμα ρεγουλαρισμενος από κάτω ενώ στη Μανετα έχει τα απαραίτητα 1-2χιλιοστα μπόλικο

notakos600
23/11/2015, 08:03
Όταν λέμε πατάμε συμπλέκτη κατά το ζέσταμα, τον πατάμε και τον έχουμε πατημένο για 3-4 δευτερόλεπτα για να πάρουν λάδι οι δίσκοι και όχι στιγμιαίο πατάω-αφήνω.
Απλά το αποσαφηνίζω.
Κατά τη γνώμη μου ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκων.

Pan (dvs)
23/11/2015, 08:05
ή αυτό ή δεν έχει ρυθμιστεί σωστα η ντίζα του συμπλέκτη και δεν απομονώνει πλήρως όταν πατας το συμπλέκτη

Πιθανοτατα αυτο.Μαζεψε λιγακι την ντιζα.

CustomBoy
23/11/2015, 09:57
Όταν λέμε πατάμε συμπλέκτη κατά το ζέσταμα, τον πατάμε και τον έχουμε πατημένο για 3-4 δευτερόλεπτα για να πάρουν λάδι οι δίσκοι και όχι στιγμιαίο πατάω-αφήνω.
Απλά το αποσαφηνίζω.
Κατά τη γνώμη μου ήρθε η ώρα για αλλαγή δίσκων.

Για τι κόστος περίπου μιλάμε?

Καλά έκανες και το προσδιορισες, θα το κάνω έτσι όπως λες..

Θα βάλλω Κ μια δυο φώτο το αργότερα να δείτε περί μαζεματος συμπλεκτη

camen
23/11/2015, 10:39
Κ μενα το κανει , κολλημένα δισκάκια ειναι, άμα κρατήσεις πατημένο το συμπλέκτη κ τον παίξεις κ 2-3 φορές όπως το ζέσταινεις δε θα το κανει.

notakos600
23/11/2015, 10:47
Για τι κόστος περίπου μιλάμε?

Καλά έκανες και το προσδιορισες, θα το κάνω έτσι όπως λες..

Θα βάλλω Κ μια δυο φώτο το αργότερα να δείτε περί μαζεματος συμπλεκτη

250cc είναι...πόσο να κάνουν? λίγα πάντως...θέλεις και μια φλάντζα για το καπάκι και καθάρισες.

CustomBoy
23/11/2015, 14:56
Κ μενα το κανει , κολλημένα δισκάκια ειναι, άμα κρατήσεις πατημένο το συμπλέκτη κ τον παίξεις κ 2-3 φορές όπως το ζέσταινεις δε θα το κανει.

:a10::)..Σημερα που το εκανα ετσι δεν εσβησε..θα το δοκιμασω μερικες φορες στις μετακινησεις μου και θα επανέλθω...

(παντως,τώρα που ειπες κολλημενα δισκάκια,και σβηστο οταν βάζω πρώτη,και με πατημενο συμπλεκτη παω να το τσουλίσω,βρίσκει,σαν να κολλάει καπου,και επειτα απο μερικα μπρος πίσω,στρώνει....αρα...μαλλον αυτο)..


250cc είναι...πόσο να κάνουν? λίγα πάντως...θέλεις και μια φλάντζα για το καπάκι και καθάρισες.

τσέκαρα τις τιμες στο νετ...μια μεση τιμη ειναι τα 60ευρω απο οτι ειδα. θα το βάλλω καποια στιγμη στο πρόγραμμα να αλλαχτουν,εν καιρό...

Οτιδήποτε καθιστα τη μηχανή λειτουργική και παρατείνει την ποιότητα και την διάρκεια ζωής της,και φυσικά εινια εντός προυπολογισμού...καλο ειναι να αλλαζεται θεωρω,σε μηχανες τετοιας ηλικιας !

ευχαριστώ για τις απαντησεις !!:beer:

duke200
24/11/2015, 07:09
. Ο μοχλός του συμπλέκτη πρέπει να τερματίζει όταν έχεις πατημένο το συμπλέκτη στο τερμα. Αν με το πατημα του συμπλέκτη έχει ακόμα αρκετή διαδρομή για να τερματίσει θέλει κι άλλο τέντωμα η ντίζα του συμπλέκτη. Αν η ντιζα είναι τεντωμένη όπως πρέπει, τότε όπως είπανε τα παιδια μπορει να θέλει δισκάκια ή και ελατήρια.

Τα δισκάκια έχουν ένα ελάχιστο συγκεκριμένο πάχος και τα ελατήρια του συμπλέκτη ένα ελάχιστο συγκεκριμένο μήκος (service limit) κάτω απο το οποίο πρέπει να αλλάζονται. Πριν τα αλλάξεις να τσεκάρεις το παχος απο τα δισκάκια και μήκος των ελατηρίων όταν αυτά είναι ελεύθερα.

CustomBoy
23/03/2016, 10:50
To λοιποοον...

Μετα απο ενα χρόνο και 5 μηνες συμβίωσης με την μοτο,θα γράψω ενα review...

Ξεκιναω με μια μικρη αξιολόγηση :

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ 9/10

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6.5/10

ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8/10

ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ 7/10

ΔΥΝΑΜΗ 6/10

ΕΥΚΟΛΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ 8/10

ΣΕΡΒΙΣ/ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 8/10

Κ εξηγω....

Το μηχανακι οταν το πήρα ηταν σε πολύ καλη κατασταση....στην ουσία αυτο π εκανα ηταν να βαλλω βενζίνη και να κινουμαι...

Μεχρι στιγμής εχει γινει σερβις (εκτος απο λάδια-φιλτρα-μπουζι)

Στην μπροστινη αναρτηση (τσιμουχες-ξυστρες-λαδια),
εχουν αλλαχτεί τα ελαστικά
το ενδεικτικο του παραφλου
η μπαταρία

η αλυσίδα ηταν αλλαγμένη (απλα την καθαρίζω με παραφινελαιο και βαζω σπρέι
εχω αλλαξει τακακια μπροστα (Και προσεχως και σιαγωνες πισω)
κ γενικώς μονο εξωτερικές παρεμβάσεις (φτερα-φλας-φυσουνες καλαμιων-φιλτρο βενζινης ) κλπ για δικη μου ευχαρίστηση.

*****
____________________________

Όλα στο μηχανακι,εκτος απο το σερβις μπροστα (που εγινε σε φίλο) τα κάνω μονος μου,και αυτο ειναι πολύ καλο (γιατι εκτος απο εμπειρία,γλιτώνω και καποια χρηματα)...


Το μηχανάκι οταν το αγόρασα πέρσυ,το ειχα (και το έχω )ως καθημερινο μεσω μετακινησης...Πηγαινα στη σχολή καθημερινα και στις υπολοιπες υποχρεώσεις μου..

Στην αρχή μεχρι να το μάθω περασα καποιες δυσκολες στιγμές (λογω μανιβέλας-υψους μηχανης ,μπουκώματα κλπ) αλλα μετα κυλούσαν ολα ρολόι..!!!

Απο κατανάλωση,με 5ευρω βγάζω περιπου 80+χλμ με οδηγηση μεσα στην πόλη,ενω οταν προκειται για οδηγηση εκτος εχω δεί μεχρι στιγμης 3.5/100χλμ (αν θυμαμαι καλα),και με 2καβαλο σε ταξιδι φορτωμένος 6λιτρα στα 105χλμ....

Γενικώς η τσέπη μου (τα εσοδα μου) μου επιτρέπουν την συντηρηση της μοτο(σηματα-ασφαλειες-σερβις) και αυτος ηταν ενας λόγος που την επέλεξα...

Εκτός του οτι εψαχνα ΜΗΧΑΝΗ ηθελα και κατι που να με εκφράζει ως ανθρωπο για αυτο κ εκανα μια τετοια επιλογη(σαφως ίσως επαιξε ρόλο η επιρροή του πατερα,μιας και ηταν κατοχος περιπου στην ηλικία μου καποτε)

Τί εχω κανει με το μηχανάκι?:

Τα πάντα.. το εχω παει στα χιόνια,στις λάσπες,στην αμμο,σε ταξιδακια εκτος αθηνων (με το μεγαλυτερο δικάβαλος,με τον πατερα μου +πραγματα να ειναι στα 600χλμ (273+273 + βολτες),φυσικα μετακινηση καθημερινα στην πόλη,και εντουρο σε δυσκολα μέρη!!!

Το εχω ΑΓΑΠΗΣΕΙ ,και πραγματικά,εκανα αυτο που ηθελα και φανταζομουν....

Το θέμα ειναι καθε φορα που καβαλάς,να νιωθεις το συναισθημα οπως την πρώτη φορα που το καβάλησες...το νιωθω..και εχει σημασια για εμενα...

Aπο θέμα οδηγικής συμπεριφοράς,στρίβει απιστευτα στην ασφαλτο,(πχ παλια εθνικη προς κορινθο,ή τατοι-παρνηθα κλπ) κ ως ονοφφ μηχανακι εχει την απαραίτητη απορρόφηση κραδασμών κλπ...εχει επισης αλαγμένο ελατηριο πίσω...

Το γεγονός οτι ειναι (σχετικα ελαφρυ) σε συνδοιασμο με την μυικη δυναμη που εχω,με κανει να μπορώ να το σηκωσω-μετακινησω πολυ ευκολα,(ακομα και σε στατικη πτωση...



Αν θα το ξαναέπαιρνα ,αν ειχα να διαλέξω ?...φυσικά...

Το μονο μου παράπονο ,ειναι η ελλειψη τελικής και δύναμης,σαν εντουρο μηχανη...αυτο με στεναχωρει λιγο (τοσο για λογους ευχαρίστησης όσο και μετακινησης στην εθνικη κλπ ) αλλα εχω συμβιβαστεί (τελικη περι.100χλμ,ιαπωνικο μοντελο ,περιορισμένο προφανως)

Κατα τα αλλα ,εχω ενα πολυ ομορφο,διαχρονικο μηχανακι,για το οποιο ακουω συχνα καλα λογια για την κατασταση/εμφανιση του...Εχω στυλ..ήχο...ανεση.



Τα σέρβις του ,ειναι φτηνά,δεν ζητάει κ δεν εχει βγάλλει ζημιές...Τα φρένα ειναι ικανοποιητικά σε νορμάλ ταχύτητες,και η μετακινηση με 2ο ατομο,ανεκτή !!!

μαζί του εχω κανει 10.000χλμ προς το παρόν ,και συνεχίζω...




Το review μου προς το παρόν περιλαμβάνει αυτα,και αν σκεφτώ κατι αλλο θα το γράψω..!!!

CustomBoy
23/03/2016, 11:35
***** συνεχεια

Aπο aftermarket τι εχει...

Μανέτα ρυθμιζομενη + τρομπα απο KLE (Μαλλον 500,στο μέλλον θα ηθελα και δισκο-δαγκανα διπιστονη απο το ΚΛΕ )
Φτερό μπροστα μικρο (τύπου)DOD,απο τογελο
φλας πισω-μπρος αλλαγμένα(τα πισω φρεσκα)
Εξάτμιση motosport(ετσι ηταν,γενικως καθεται πολύ ωραία,αν και τον τελευταίο καιρο μ εχει μπεί στο μυαλο,να βρώ καπου μια ''μαμα'')
Λαμπα μπροστα philips diamond vision
φιλτρο αερα hiflofiltro(μεσα στο φιλτροκουτι,το οποιο μου ειχε περασει απο το μυαλο να καταργήσω ,βάζοντας στη θεση του φιλτροχοάνη κυλινδρική ,και ταυτόχρονα αναβαθμίζοντας το καρμπυρατερ με ΚΙΤ της dynojet το οποιο έχω)
Η σέλα ηταν καινουρια αλλαγμένη
Μπροστινη μασκα απο αλλο μοντελο (κανονικα εχει λευκη)
Πισω ελατηριο αναρτησης αλλαγμένο
Χειρολαβες τιμονιου αλλαγμένες(3 φορες απο εμενα,οι τελευταίες προχτες)
Τιμονι κλασσικο αφτερμαρκετ αλουμινιου (στραβωμένο ελαφρώς απο πτώση,ειναι στα σχεδια να αλλαχτεί)
Σωληνακι υψηλής (καποια στιγμη πρεπει να αλλαχτεί)
φιλτρακι και σωληνακι βενζινης
βαση πινακιδας στο φτερό (ετσι το πήρα)
Φυσουνες καλαμιών cemoto (πολυ ωραία ποιοτητα και ακριβως το χρώμα π εψαχνα )

Στα άμεσα σχέδια ειναι,η αντικατάσταση αρκετών βιδών για λόγους συντηρησης πανω στη μηχανη...

Αντικατάσταση ντιζών (choke-συμπλεκτη-γκαζιου,οχι απραίτητα όλα μαζι)

Εντοπισμός περιορισμου ταχυτητας (ή λογω ηλεκτρονικης με πτώση αβανς ,ή αναλογικος μεσα στο κοντερ)

Πλαστικοποίηση το ντεπόζιτο και καθαρισμα (γιατι στον πατο βλεπω σκουπιδακια )

Τιμόνι

κλπ...Το μηχανακι ειναι λειτουργικο,απλα σε δουλεια (και εξοδα ) να βρισκομαστε :moutza: :lol:

GFawkes
23/03/2016, 12:24
Φιλε μου ευγε,

το εχεις σε πολυ καλη κατασταση και η περιγραφη σου ειναι εξαιρετικη.

Η Τελικη του θα επρεπε να ειναι στα 135χλμ οποτε αν δεν ανεβαζει πανω απο τα 100 εχει καποιο θεμα.

Pan (dvs)
23/03/2016, 13:03
Φιλε μου ευγε,

το εχεις σε πολυ καλη κατασταση και η περιγραφη σου ειναι εξαιρετικη.

Η Τελικη του θα επρεπε να ειναι στα 135χλμ οποτε αν δεν ανεβαζει πανω απο τα 100 εχει καποιο θεμα.

Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.

CustomBoy
23/03/2016, 13:19
Σε ευχαριστώ πολύ GFawkes!!! :) :)

Pan(dvs) και GF ,μου το εχουν πεί πολυ για την τελικη,και το γνωρίζω (για τα αλλα μοντελα οτι ηταν αρκετη!!!)

στο συγκεκριμενο τώρα...στο κοντερ εχω δει μεχρι 130 σε κατηφορική κλίση της εθνικης(νεα εθνικη ελευσινα προς αθηνα καπου εκει) καθως και (στην ευθεια της λυκόβρυσης προς αθηνα),και καποια ξεσπάσματα που εχει κανει το μηχανακι εκει που ρολλάρω με σταθερο γκαζι (οχι τερμα ανοιγμενο) και παει με 90-95 και ανοιγοντας το τα ανεβασε μεχρι 130 μπαμ μπαμ...αλες μερες ,στον ιδιο δρομο..τίποτα...ακομα και σε κατηφορική εξοδο της εθνικης τα ίδια...90-100... (το γρανάζωμα δεν εχω ελεγξει -το μπροστα γραναζι- αν ειναι μικροτερο ,αλλα κια παλι δεν νομιζω οτι τα τόσα χλμ θα τα εφτιαγε αυτο!!)



Με φίλο μηχανικο/γνωστη/ που αναλυσαμε ολα τα ενδεχόμενα,μου εξηγησε οτι κατα πολυ μεγαλη πιθανότητα υπαρχει καποια γείωση ή κατι παρομοιο, απο τον Ιάπωνα στο κοντερ μαλλον (και αν οχι στο οδομετρο,τότε στην ηλεκτρονικη) με αποτέλεσμα τα παραπάνω...Οταν το κοντερ δειχνει 80,πεφτει το (αβανς?) και αγγιζει μεχρι τα 100..

Η μπακαλίστικη μεθοδος ειναι να βγαλλω τον ατερμονα και να τεστάρω την συμπεριφορά,αλλα ομολογώ οτι ακομα δεν το εχω κανει :D :D

Εχω μετρησει με το κινητο με gps κοντερ,την ταχυτητα και ειναι +/-5 χλμ ,καθως και με αυτοκινητο διπλα..!!!

Παραθέτω κια βιντεακι,οπου φαινεται το κοκκινο λαμπακι που αναβει μετα τα 80 (ο περιορισμός στους ιαπωνικους δρομους ηταν 80-100 απο ότι εμαθα,και μιας και παραεισαγωγης το μηχανακι ,ηταν φτιαγμένο για εκει)

Στο βιντεο πηγαινω με 5η και αλλαζω σε 6η...

https://www.youtube.com/watch?v=BGLbkoIFKzE


Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.

θα το ξανατσεκαρω

GFawkes
23/03/2016, 13:29
Σε ευχαριστώ πολύ GFawkes!!! :) :)



Πισω απο το κοντερ εχει δυο φισες
μια πλατια, μια πιο στενη
αποσυνδεσε την μικρη και θα δεις οτι το λαμπακι στα 80 δεν θα ξανα-αναψει.
λογικα ...αυτο ηταν.

CustomBoy
23/03/2016, 13:36
Θα το δοκιμασω και θα επανέλθω...αν ηταν αυτο κερνάω μπύρα...εξαδα ολοκληρη...:beer::D

GFawkes
23/03/2016, 14:11
Weiss μονο!!!

χαχαχα

οκ καλη επιτυχια

CustomBoy
24/03/2016, 13:15
Πισω απο το κοντερ εχει δυο φισες
μια πλατια, μια πιο στενη
αποσυνδεσε την μικρη και θα δεις οτι το λαμπακι στα 80 δεν θα ξανα-αναψει.
λογικα ...αυτο ηταν.

355459

CustomBoy
25/03/2016, 08:06
Έλυσα πάλι τη μάσκα σήμερα.. Μιας και εχτές αποσυνδεσα λάθος φυσα αυτή π φαίνεται κάτω δεξιά.. Κ σκυβοντας στο κοντερ είδα τις 2μικρες φύσες Κ τότε. Κατάλαβα τι εννοούσες ΠΊΣΩ ΑΠΌ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ.. παραθέτω φώτο. Ελπίζω να είναι κάποια από τις 2

Η δοκιμή θα γίνει. Άλλη στιγμή γιατί έπιασε βροχα355566

duke200
26/03/2016, 07:45
Αν οχι τοσο τουλαχιστον 120.

Για τσεκαρε το κοντερ με καποιο αλλο μηχανακι αν λειτουργει σωστα.Μηπως πιανει αλλα και δειχνει αλλα.

το επιβεβαιωνω και γω για την τελική. Το KLX 250E που το δινε με 25 άλογα και όχι με 29 που δίνει το KLR, έπιανε έυκολα 140 με γρανάζομα 14-42, οπότε πράγματι κατι πρεπει να παίζει.

CustomBoy
26/03/2016, 08:41
Το μοντέλο που έχω στα χέρια μου είναι με τα 23(?) άλογα.. Με 28 έβγαιναν μέχρι τα τέλη του 80 καθώς και κάποια μοντέλα μετά το 2002που δεν εισάγονται..!!

Θα κάνω σε λιγο τη δοκιμή που. Είπε ο GF και βλέπουμε

duke200
26/03/2016, 09:08
θυμησέ μου λίγο τι έτος μοντέλο έχεις και τι γρανάζωμα έχεις (μηπως είναι πολύ κοντό και "σπαει" νωρίς)

CustomBoy
26/03/2016, 18:32
Aκομα δεν έχω τσεκάρει το γραναζι μπροστά...εδώ Κ 1.5χρονο..πρεπει να αγοράσω ένα κλειδακι να ανοίξω το καπάκι να δω.. Να μ φύγει η απορία.. Πισω έχει το stock γραναζι.. Κ πάλι.. Δικαιολογουνται τόσα χλμ χαμένα? Αν έχει 1η2δκντια μικρότερα μπροστά?

Αν θυμάμαι καλά είναι του 91αυτο το μοντέλο (από ότι έχω δει στο ίντερνετ)

duke200
26/03/2016, 20:53
Μαμα το δίνει 135 χλμ τελική. Με -1 εμπρος θα πιανει 125 άνετα. Με -2 θα πιανει 115, αλλα πιστευω θα το καταλάβαινες οτι είναι τόσο κοντό.

Μαλλον είναι αυτο που ειπαν τα παιδια με τη φίσα.

Απο το βίντεο μαλλον φαίνεται οτι έχεις το μαμα γρανάζωμα.

CustomBoy
27/03/2016, 08:39
Καλημέρα Κ ευχαριστώ!, με την πρώτη ευκαιρία θα ελέγξω και το μπροστά γραναζι και αυτό με τις φύσες! (αν Κ δεν πολύ-κατάλαβα που βασίζεται, αν όμως διορθώσει το θέμα δεν με πειράζει χαχαχα)

Όσο για το γραναζωμα... Εάν παραήταν μικρό το γραναζι μπροστά η πρώτη θα ήταν άχρηστη... Επίσης θα είχε άλλες εκιννησεις το μηχανάκι σίγουρα,!! Αντε μπας και δούμε καμία άλλη ένδειξη στο κοντερ!

duke200
27/03/2016, 08:57
εψαξα λίγο για να βρω κατι για περιορισμό τελικής δεν βρήκα. Το μόνο πο βρήκα είναι οτι το μοντελο με τα 28 άλογα έχει απλά άλλους εκκεντροφόρους και πιθανόν ηλεκτρονική με περισσότερο avance.

CustomBoy
27/03/2016, 11:53
Δοκίμασα με την μια φισα εκ των 2,off,.. Ήταν αυτή του στροφομετρου τελικά... Το λαμπακι άναψε...

Επόμενη δοκιμή χωρίς τον ατερμονα, Κ εκρεμμει αλλαγή μπουζί..

duke200
27/03/2016, 18:40
αν δεν κανεις δουλεια με τις φισες, να δοκιμάσεις. καμια ηλεκτρονική απο το μοντελο με τα 28 άλογα. Αυτο δεν νομίζω να έχει περιοριστές.

CustomBoy
27/03/2016, 21:16
Είναι Κ αυτό μέσα στις λύσεις που έχουμε σκεφτεί. Με τον φίλο/μάστορα.. Άλλα μ αυτή με το μεγαλύτερο κόστος...

Στο advr που γράφω, στο ανάλογο thread μου έχουν δώσει τις μετρήσεις εκεντροφορων εισαγωγής εξαγωγής εξάτμισης κλπ κλπ άνα τα χρόνια στα μοντέλα.. Βέβαια.. Ούτε εκεί έχει κάποιος ιδέα για περιορισμό η κόφτη μιας Κ τα αμερικανικά μοντέλα δεν είχαν..

Vasilis_naxos
01/12/2017, 19:58
390835

Καλησπέρα. Αγόρασα το KLR το '93 από τον Ερμείδη στη Θεσσαλονίκη. Μου είναι αδύνατο να το αποχωριστώ. Ωστόσο, λόγω του ότι κατοικώ σε νησί τα τελευταία χρόνια και χωρίς να έχω γκαράζ να το προφυλάξω από την αλμύρα, έχει σκουριάσει πολύ. Το κινώ κανονικά σε καθημερινή βάση από την πρώτη μέρα ως σήμερα. Έχει 63 χιλιάδες χμ. και δεν έχει κανένα άλλο πρόβλημα ως τώρα.
Θέλω να απαλλαγώ από τη σκουριά και να το φέρω σε όσο γίνεται καλύτερη κατάσταση. Τι μπορώ να κάνω; Μπορώ να το αποχωριστώ για κάποιο καιρό για να γίνουν αυτές οι δουλειές. Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος μάστορας που να δουλεύει τίμια και καλά; Μπορώ να ανεβάσω αύριο και λεπτομερείς φωτογραφίες από την τωρινή κατάσταση. Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.