Σύνδεση

View Full Version : To ABS or not to ABS???? This is the question...



Σελίδες : 1 [2]

pipe_smoker
18/11/2014, 13:10
Εδώ και 7 σελίδες, οι 9 στους 10* λέμε τα ίδια πράγματα και παρ'όλα αυτά συνεχίζουμε να μην μπορούμε να συνεννοηθούμε.

Το ABS είναι καλό.
Δεν είπε κανείς ότι τα χέρια ενός κοινού αναβάτη μπορούν να κάνουν καλύτερα τη δουλειά του αντιμπλοκαρίσματος των τροχών στο φρενάρισμα απ'ότι μπορεί ένα καλό σύστημα ABS.
Αν τα θέλει ο κώλος σου θα τα λάβει και με ABS και χωρίς.
Η κουβέντα για τις πίστες και τα τζιπί (γιατί κάποιοι μάλλον διαβάζουνε διαγώνια) έγινε σαν αναφορά για άλλο λόγο. Πάντως όχι για σύγκριση με εμάς, ή τους δρόμους μας, ή τις μηχανές μας.
Αν περιμένεις ότι ο Άγιος Αμπεές (μεγάλη η χάρη του και η αντιμπλοκαριστικότητά του) θα σε σώσει άμα οδηγάς σουρωμένος, στουρωμένος, στο όριο ενώ δεν το έχεις κλπ, καλή ψυχή.

Έλεος πια.

*Η μόνη διαφορά του 1 από τους 10 είναι ότι επιμένει και θέλει το ABS να μην απενεργοποιείται κιόλας.
Ας βάλουμε και ταχογράφο και κόφτη στα 120.

teogtp
18/11/2014, 13:31
Να δεις που θα πιαστούμε στα χέρια για το ABS :D
Σαν τους χαρλεαδες ...........οι μεν καρμπυρατερατοι θα διαγράψουν τους ψεκαστους και έτσι θα αρχίσει η βεντέτα.
:tooth:

sapila racing
18/11/2014, 13:33
Των Σερρών τώρα που την ξαναστρώσαν είναι καλή.Επέτρεψε μου να νομίζω οτι δεν πιάνει στα στάνταρντς του GP.

Για αντιπαράθεση φρεσκοστρωμένες Σέρρες εναντίον φρεσκοστρωμένη πίστα GP θα σε παραπέμψω σε περσινό αγώνα, της Αυστραλίας αν δεν με απατά η μνήμη μου, που απλά δεν βγαίνανε τα λαπ με ενα ζευγάρι λάστιχα και τους στέλνανε αναγκαστικά στα πιτ για αλλαγή μοτοσυκλέτας ώστε να ολοκληρώθεί ο αγώνας χωρίς παρατράγουδα.

Η πίστα είναι πίστα και οι συνθήκες ειναι κατα πολυ ελεγχόμενες.Σε αλλες περισσότερο και και άλλες λιγότερο. Το θέμα μας είναι το ABS που μπορεί να μην χρειάζεται στους αγώνες και στα track days, δεκτόν! Αλλά στον δρόμο είναι 100% ευπρόσδεκτο και είναι αδικαιολόγητο το να μην το εχεις οταν μπορείς.


Mηπως να το επαιρνες αλλιώς μια και προφανώς δεν εχεις παει ούτε Σερρες ούτε σε πίστα GP?
καλά στα λέει ο Ζευκας, αλλά εσυ δεν ακούς.

Οσο για το αν οτι προσφέρει κάτι να το απενεργοποιείς στην άσφαλτο που ρωτας.,
Σίγουρα προσφέρει γιατί τότε θα μπορείς να μπλοκάρεις το πίσω κατα βούληση όπως και σε μια μοτο χωρίς ABS.
Μπλοκαροντας το πίσω μπορείς να κανεις διαφορους ελιγμους που δεν γινονται διαφορετικά.

kostaskk
18/11/2014, 14:01
οι καλοι οδηγοι ξερουν απο την εμπειρια που θα αρχισει να μπλοκάρει
οι καλοι οδηγοι δεν πεφτουν οταν μπλοκαρει το μπροστινο και ξερουν πως να το σώσουν

αρα τζαμπα βαρος και πολυπλοκοτητα το abs αν εισαι καλος οδηγος

Vice
18/11/2014, 14:07
Προφανώς σαπίλα τα πράγματα είναι οπως τα λες. Δεν εχω πάει πουθενα και μιλάω βάσει ενός ονείρου που ειχα. Έβρεχε και σκατά στο phillip island, μαλακίες θα ακούσω λεει ο ονειροκρίτης. Μεσα έπεσε. Ο ζεύκας δεν διαφωνώ οτι τα λεει καλά. Εσύ σε τι ακριβως με προτρέπεις να τον ακούσω δεν καταλαβαινω. Εν πασει περιπτώσει γνώμη σου ειναι, οτι θελεις λες, παμε παρακάτω.

Pipe_smoker στο post σου νουμερο #83 (με το οποιο εγώ προσωπικά συμφωνώ κατα 99%, διότι μερικοί απο εμάς νομιζουν οτι οντως ειναι Βαλεντίνοι) γράφεις γιατι δεν έχει ABS στο GP και ο φίλος PAN (dvs) ρωτάει επίσης κάτι παρόμοιο. Νομίζω οτι φαινεται ξεκαθαρα στα posts μου οτι προσπαθω να ξεκαθαρισω ποιόν αφορά το ABS και ποιόν όχι.

akis_trevor
18/11/2014, 14:09
:a018::a018::a018:

teogtp
18/11/2014, 14:12
:a018::a018::a018:

Εσύ με ποιους είσαι με τους ψεκαστους η με τους καρμπυρατερατους;
:D

KAWAMANRIDER
18/11/2014, 14:18
οι καλοι οδηγοι ξερουν απο την εμπειρια που θα αρχισει να μπλοκάρει
οι καλοι οδηγοι δεν πεφτουν οταν μπλοκαρει το μπροστινο και ξερουν πως να το σώσουν

αρα τζαμπα βαρος και πολυπλοκοτητα το abs αν εισαι καλος οδηγος


καλα υπαρχουν συνθηκες στον δρομο που δεν το μαζευεις με την καμμια , εκτος αυτου λογω πιθανοτητων ειναι προτιμοτερο να εχεις μια σιγουρια παραπανω οταν την χρειαστεις παρα να εξαντλεις το ταλεντο σου σε περιπτωσεις που απλα αν εχεις abs σε σωζει και ακομα και αν το ταλεντο σου κοιταζει αλλου αδιαφορα την δεδομενη στιγμη , εδω μεχρι κι ο σπαιντερμαν με φουλ αραχνοαισθηση , στην στραβη που και που την παταει :lol:

Bob_o_mastoras
18/11/2014, 14:21
Εσύ με ποιους είσαι με τους ψεκαστους η με τους καρμπυρατερατους;
:D

Πλατινες ή CDI ρε @ιδοια;;;;;;; :evil::boxing:

akis_trevor
18/11/2014, 14:26
Εσύ με ποιους είσαι με τους ψεκαστους η με τους καρμπυρατερατους;
:D

καλο το καρμπυρατερ για το παπι μου...
για την μοτο θελω ψεκασμο...σε καλυψα;;;:cool:
συγκρινουμε τα μοτο τζιπι,τους οδηγους αυτους,την ασφαλτο του φιλιπ αιλαντ,των σερρων,της πατρας τους γυαλοδρομους και τον μπαρμπα μπριλιο που πηρε ενα μοτορι για να δουμε αν τελικα ειναι καλο το abs....

7Tolis
18/11/2014, 14:29
Πραγματική μαρτυρία.
'Όταν ήμουν έφηβος ακουγα χεβι μέταλ μουσική,φορουσα σκουλαρίκια,στενά παντελόνια,είχα μακριά μαλλιά,εβριζα τους γονείς μου και έβριζα τα Θεία.Η ζωή μου τότε ηταν μόνο θυμός και οργή στους γύρω μου μέχρι που μια ημέρα συνέβη το θάυμα του κυρίου μπος :eleison: και είδα τα πράγματα καθαρά.Καβάλησα μια μηχανή με α μπα ες και ω γιες γιες σταμάτησα να είμαι γιε γιες.'

:a17::a41:

toyar
18/11/2014, 14:50
αυτο το <<θελω abs μονο μπροστα για να κανω τσαλιμια με τον πισω>> μου θυμιζει τα χρονια που βαζαμε χαρτονια στις ακτινες των ποδηλατων για να
κανουν θορυβο
το αλλο με τον <<καλο οδηγο που δεν χρειαζεται abs ποτε και πουθενα>> ειναι σαν τον πιτσιρικα που μου ελεγε το πρωι οτι εκανε ρεκτιφιε με γυαλοχαρτο και μετα το εργαλειο πηγαινε πενα

STOYBI
18/11/2014, 14:59
Μιας και εξαντληθηκε το θεμα....

Για θερμενομενα γκριπ , κουβερτουλες αλλα βεσπα , και μονιμα γαντια στα γκριπ θα πειτε τιποτα να μαθαινουμε η οχι...??? :)

akis_trevor
18/11/2014, 15:09
Μιας και εξαντληθηκε το θεμα....

Για θερμενομενα γκριπ , κουβερτουλες αλλα βεσπα , και μονιμα γαντια στα γκριπ θα πειτε τιποτα να μαθαινουμε η οχι...??? :)

για τα θερμενομενα θα πω να μην προτιμησετε της daytona.στην μια θεση βγαζουν πολλη ζεστη στην αλλη λιγη...:smokin:

pipe_smoker
18/11/2014, 15:41
Εσύ με ποιους είσαι με τους ψεκαστους η με τους καρμπυρατερατους;
:D

Χάρλευ να'ναι κι ότι να'ναι:rockon::rockon::rockon:

pipe_smoker
18/11/2014, 15:49
Pipe_smoker στο post σου νουμερο #83 (με το οποιο εγώ προσωπικά συμφωνώ κατα 99%, διότι μερικοί απο εμάς νομιζουν οτι οντως ειναι Βαλεντίνοι) γράφεις γιατι δεν έχει ABS στο GP και ο φίλος PAN (dvs) ρωτάει επίσης κάτι παρόμοιο. Νομίζω οτι φαινεται ξεκαθαρα στα posts μου οτι προσπαθω να ξεκαθαρισω ποιόν αφορά το ABS και ποιόν όχι.

Στο ποστ σου #93 και #98 ρώτησες "Τί συγκρίνουμε?" κι άρχισες να κάνεις συγκρίσεις ανάμεσα σε πίστες του motogp σε δικούς μας δρόμους κλπ, όχι για να καταδείξεις το γιατί δε χρειάζεται ή γιατί δεν έχουν βάλει ABS στους αγώνες. Αλλά για να τονίσεις γιατί πρέπει να βάλουμε εμείς.

Εγώ όταν αναφέρθηκα στους αγώνες κλπ τόνισα τους λόγους για τους οποίους (απ'όσο μπορώ να υποθέσω) δε χρειάζεται/βλάπτει το να βάλουν ABS στους αγώνες. Όχι για να τονίσω το εάν πρέπει να βάλουμε εμείς.

Αυτό θέλω να πω.
Υπάρχει διαφορά σε αυτό που λέω και σε αυτό που λες.
Τέσπα, δεν τρέχει και τίποτα.

p@nos
18/11/2014, 16:41
ε καλα ειναι δυνατον ο παγκοσμιος ελληναρας μεσα στην κινηση στους κωλοδρομους της αθηνας με τη γλιτσα γαρνιτουρα απο τη βροχη να θελει abs και να τον πουνε αδερφη? :lol:

teogtp
18/11/2014, 17:09
Χάρλευ να'ναι κι ότι να'ναι:rockon::rockon::rockon:

Πες μου που μένεις να σου στείλω μια "τουρτιτσα"......
:lol:

Ζεύκας
18/11/2014, 18:49
οι καλοι οδηγοι ξερουν απο την εμπειρια που θα αρχισει να μπλοκάρει
οι καλοι οδηγοι δεν πεφτουν οταν μπλοκαρει το μπροστινο και ξερουν πως να το σώσουν

αρα τζαμπα βαρος και πολυπλοκοτητα το abs αν εισαι καλος οδηγος

μάλλον δεν έχεις συναντήσει στη ζωή σου δρόμο-καθρέφτη

TROOPER
18/11/2014, 20:00
παλια καβαλαγαμε μηχανες γιατι ηταν challenge να μεινεις επανω τους. ηταν προκληση να μην πεσεις και αδρεναλινη η μυρωδια του κινδυνου (ακομα και του θανατου).

περνωντας τα χρονια ομως το να καβαλας μηχανη εγινε τρεντουρα, και καπως ετσι απο αλητες, τσαντακιδες, μηχανοβιοι καταντησαμε γιαπηδες, μαμοθρεφτοι που για να πανε 4 χλμ πρεπει να βαλουνε την τελευταια λεξη της μοδας σε αξεσουαρ και αν ειναι δυνατον οι μηχανες να μην πεφτουν ουτε σταματημενες χωρις σταντ, ειναι επιθυμητο. βρηκαμε και σαν δικαιολογια για την θεση μας τον κινδυνο (η τους ασχημος δρομους η την κακη οδηγικη κουλτουρα η οτι βρηκαμε προχειρο ρε παιδι μου) και δεσαμε τη μαγιονεζα.

οχι οτι θα αλλαξει κατι αλλα μηπως τελικα να παιρνατε πραγματι κτελ? η ενα σμαρτακι ρε αδερφε. καμπριο κι ολας για να νιωθετε και τον αερα ελευθεριας! η στο κατω-κατω δε πα να γαμηθειτε?

amyroukai
18/11/2014, 20:55
Χάρλευ να'ναι κι ότι να'ναι:rockon::rockon::rockon:
Είναι πολλοί οι ψεκασμοί εκεί στα πέριξ του αρχηγείου η σας παιρνει η μπαφιλα, μάλλον; Εξηγεί πολλά αυτό.

pipe_smoker
18/11/2014, 20:59
Είναι πολλοί οι ψεκασμοί εκεί στα πέριξ του αρχηγείου η σας παιρνει η μπαφιλα, μάλλον; Εξηγεί πολλά αυτό.

Χασιστες και φουντικοι ενωμενοι ρε!!!:lol:

p@nos
18/11/2014, 22:00
παλια καβαλαγαμε μηχανες γιατι ηταν challenge να μεινεις επανω τους. ηταν προκληση να μην πεσεις και αδρεναλινη η μυρωδια του κινδυνου (ακομα και του θανατου).

περνωντας τα χρονια ομως το να καβαλας μηχανη εγινε τρεντουρα, και καπως ετσι απο αλητες, τσαντακιδες, μηχανοβιοι καταντησαμε γιαπηδες, μαμοθρεφτοι που για να πανε 4 χλμ πρεπει να βαλουνε την τελευταια λεξη της μοδας σε αξεσουαρ και αν ειναι δυνατον οι μηχανες να μην πεφτουν ουτε σταματημενες χωρις σταντ, ειναι επιθυμητο. βρηκαμε και σαν δικαιολογια για την θεση μας τον κινδυνο (η τους ασχημος δρομους η την κακη οδηγικη κουλτουρα η οτι βρηκαμε προχειρο ρε παιδι μου) και δεσαμε τη μαγιονεζα.

οχι οτι θα αλλαξει κατι αλλα μηπως τελικα να παιρνατε πραγματι κτελ? η ενα σμαρτακι ρε αδερφε. καμπριο κι ολας για να νιωθετε και τον αερα ελευθεριας! η στο κατω-κατω δε πα να γαμηθειτε?



φιλε και παλια κλειναν πληγες με πυρομενα σιδερα οχι τωρα σαν αδερφες με ραμματα και χαπια και ηρεμιστικα...και οι αντρες παλια βγαζαν τα δοντια με ταναλιες...και ο τομ χανκς στο ναυαγο με παγοπεδιλο και πετρα...αλλα τι να κανεις εχουμε γινει λιγο γκει τωρα δεν ειναι ολοι βαρβατοι πλεον...

vkats
18/11/2014, 22:13
παλια καβαλαγαμε μηχανες γιατι ηταν challenge να μεινεις επανω τους. ηταν προκληση να μην πεσεις και αδρεναλινη η μυρωδια του κινδυνου (ακομα και του θανατου).

περνωντας τα χρονια ομως το να καβαλας μηχανη εγινε τρεντουρα, και καπως ετσι απο αλητες, τσαντακιδες, μηχανοβιοι καταντησαμε γιαπηδες, μαμοθρεφτοι που για να πανε 4 χλμ πρεπει να βαλουνε την τελευταια λεξη της μοδας σε αξεσουαρ και αν ειναι δυνατον οι μηχανες να μην πεφτουν ουτε σταματημενες χωρις σταντ, ειναι επιθυμητο. βρηκαμε και σαν δικαιολογια για την θεση μας τον κινδυνο (η τους ασχημος δρομους η την κακη οδηγικη κουλτουρα η οτι βρηκαμε προχειρο ρε παιδι μου) και δεσαμε τη μαγιονεζα.

οχι οτι θα αλλαξει κατι αλλα μηπως τελικα να παιρνατε πραγματι κτελ? η ενα σμαρτακι ρε αδερφε. καμπριο κι ολας για να νιωθετε και τον αερα ελευθεριας! η στο κατω-κατω δε πα να γαμηθειτε?

Αδερφε για χαλάρωσε λίγο...!!!

Πρωτοκαβάλησα μηχανή το 1976 όταν εσύ όχι απλώς δεν υπήρχες αλλά ούτε η ιδέα σου δεν είχε σχηματιστεί ακόμα!!!!

Και όντως παλιά ήταν κάπως άγρια τα πράματα αλλά κάθε τεχνολογική εξέλιξη ήταν καλοδεχούμενη ειδικά όταν αφορούσε την ασφάλεια.

Αν θεωρείς λοιπόν μαμόθρεφτο κάποιον που σκέφτεται την ασφάλειά του και την τύχη της οικογένειάς του, αφού έχει θρηνήσει φίλους και συγγενείς από μοτό, λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης...

ΥΓ. Ευχαριστούμε για τις ευχές στο τέλος...

el_hymador
18/11/2014, 22:14
παλια καβαλαγαμε μηχανες γιατι ηταν challenge να μεινεις επανω τους. ηταν προκληση να μην πεσεις και αδρεναλινη η μυρωδια του κινδυνου (ακομα και του θανατου).

περνωντας τα χρονια ομως το να καβαλας μηχανη εγινε τρεντουρα, και καπως ετσι απο αλητες, τσαντακιδες, μηχανοβιοι καταντησαμε γιαπηδες, μαμοθρεφτοι που για να πανε 4 χλμ πρεπει να βαλουνε την τελευταια λεξη της μοδας σε αξεσουαρ και αν ειναι δυνατον οι μηχανες να μην πεφτουν ουτε σταματημενες χωρις σταντ, ειναι επιθυμητο. βρηκαμε και σαν δικαιολογια για την θεση μας τον κινδυνο (η τους ασχημος δρομους η την κακη οδηγικη κουλτουρα η οτι βρηκαμε προχειρο ρε παιδι μου) και δεσαμε τη μαγιονεζα.

οχι οτι θα αλλαξει κατι αλλα μηπως τελικα να παιρνατε πραγματι κτελ? η ενα σμαρτακι ρε αδερφε. καμπριο κι ολας για να νιωθετε και τον αερα ελευθεριας! η στο κατω-κατω δε πα να γαμηθειτε?


Σιγά ρε συ Γιώργη, ποιο μηχανάκι ήταν challenge να μείνεις πάνω του; Και σήμερα αν πάρεις ένα SS full comple με ότι ηλεκτρονικό κυκλοφορεί πάνω του και το πας μια (πολύ) γρήγορη πάλι challenge είναι...

TROOPER
18/11/2014, 22:37
φιλε και παλια κλειναν πληγες με πυρομενα σιδερα οχι τωρα σαν αδερφες με ραμματα και χαπια και ηρεμιστικα...και οι αντρες παλια βγαζαν τα δοντια με ταναλιες...και ο τομ χανκς στο ναυαγο με παγοπεδιλο και πετρα...αλλα τι να κανεις εχουμε γινει λιγο γκει τωρα δεν ειναι ολοι βαρβατοι πλεον...

αλλο η εξελιξη που ειναι καλοδεχουμενη και αλλο το να θεωρεις οτι η ελειψη της σε κανει ανικανο να ζεις.


Αδερφε για χαλάρωσε λίγο...!!!

Πρωτοκαβάλησα μηχανή το 1976 όταν εσύ όχι απλώς δεν υπήρχες αλλά ούτε η ιδέα σου δεν είχε σχηματιστεί ακόμα!!!!

Και όντως παλιά ήταν κάπως άγρια τα πράματα αλλά κάθε τεχνολογική εξέλιξη ήταν καλοδεχούμενη ειδικά όταν αφορούσε την ασφάλεια.

Αν θεωρείς λοιπόν μαμόθρεφτο κάποιον που σκέφτεται την ασφάλειά του και την τύχη της οικογένειάς του, αφού έχει θρηνήσει φίλους και συγγενείς από μοτό, λυπάμαι αλλά δεν υπάρχει περιθώριο συζήτησης...

ΥΓ. Ευχαριστούμε για τις ευχές στο τέλος...

εγω να χαλαρωσω ρε μαστορα? που επειδη θελεις να απολαυσεις την συνταξη σου μας ειπες να μην βρεθουμε στον δρομο σου αμα δεν εχουμε abs και το τεκμηριωσες επειδη λεει εισαι χειρουργος και οταν εσυ καβαλησες εγω δεν ημουν ουτε υγρο στα @@ του πατερα μου?

αν δεν θεωρεις λοιπον εσυ με την σειρα σου οτι ο παραλογισμος δεν αφηνει περιθωρια συζητησης μεινε με τις ευχες στο τελος και με φειδω τα βολια ε! τελειωνουν.

υ.γ. καποιος που αναλαμβανει τους ασθενεις μετα το νυστερι σου ;)


Σιγά ρε συ Γιώργη, ποιο μηχανάκι ήταν challenge να μείνεις πάνω του; Και σήμερα αν πάρεις ένα SS full comple με ότι ηλεκτρονικό κυκλοφορεί πάνω του και το πας μια (πολύ) γρήγορη πάλι challenge είναι...

ε ηταν ρε κωστα. δεν βγηκε τυχαια η εκφραση σκοτωστρα. τα rd 350 για παραδειγμα ειχαν γκαζι αλλα δεν ειχαν φρενα. βεβαια κανενα μηχανακι ουτε τοτε ουτε τωρα απο μονο του δεν σε σκοτωνε. απλα μου την εχει βιδωσει που επειδη εχουμε γεμισει αμπαλους προσπαθουνε ολοι να αναπληρωσουνε την ασχετιλα τους με την τεχνολογια και βαφτιζοντας το αυτο εξελιξη περιμενουνε να τσαρουχωνουνε τα φρενα και το μηχανακι να σταματαει. οοοοοοχι καργιολακι!!!! αφου εβρεξε και η προσφυση ειναι για τον πουτσο στους ελληνικους μπουρδελοδρομους μην ανοιξεις σαν να μην ειχε ριξει ψιχαλα. πηγαινε με τα ποδια κατω και με το 110% της προσοχης σου στην οδηγηση. δεν θα χρειαστει να εχεις abs για να μην τσακιστεις. αλλα οχι. μαθαμε τωρα.

οποτε τραβατε παρτε mp3 που εχουνε 3 ροδες, η γουρουνες καλυτερα και αφηστε τους υπολοιπους να οδηγουμε μοτο.

εχω γραψει στην αρχη την αποψη μου για το abs. απο κει και περα με τρελανε ο αφορισμος και η ειρωνια. αυτα.

p@nos
18/11/2014, 22:41
μαλιστα...δεν ειναι εξελιξη οτι εχεις πολυ καλυτερες πιθανοτητες σε ενα φρενο πανικου να μη φας τα μουτρα σου και 2-3 μηνες απο τη ζωη σου σε αναρωση...

TROOPER
18/11/2014, 22:53
μαλιστα...δεν ειναι εξελιξη οτι εχεις πολυ καλυτερες πιθανοτητες σε ενα φρενο πανικου να μη φας τα μουτρα σου και 2-3 μηνες απο τη ζωη σου σε αναρωση...

φυσικα! επισης εξελιξη θα ειναι μολις αντιληυθουν οι σενσορες της μοτο οτι εγειρες πανω απο 50 μοιρες να βγαινουνε οι βοηθητικες για να μην βροντηξουμε. οποτε για να μην τα πολυλογουμε ας παρει ο καθενας ενα σμαρτακι. στα φρενα πανικου ακομα και αν σκασεις πανω στον αλλο δεν θα παθεις την ζημια που θα παθαινες αν ησουν με μηχανη. και με ζωνες και αεροσακους....ουυυυυ!!!! παμε για συγκρουομενα!!!! :a30:

p@nos
18/11/2014, 22:57
ναι φυσικα παμε για συγκρουομενα...αμα ειναι να γλιτωσεις καποιον ακρωτηριασμενο στην οικογενεια σου η καποιον θανατο...εσυ προτιμα την βαρβατιλα χαρντκοριλα της τουμπας και του αιματος...

ελεος ρε μερικοι γαμωτο :lol:
φιλε εγω αμα βγει μοτο που δε πεφτει θα παιζω ρωσικη ρουλετα για να νιωθω λιγο αδρεναλινη

υγ:ειπαμε υπαρχει κριση και στα παραιατρικα επαγγελματα, μη ψαχνεις πελατες με αθεμιτο τροπο ομως :lol:

TROOPER
18/11/2014, 23:00
ναι φυσικα παμε για συγκρουομενα...αμα ειναι να γλιτωσεις καποιον ακρωτηριασμενο στην οικογενεια σου η καποιον θανατο...εσυ προτιμα την βαρβατιλα χαρντκοριλα της τουμπας και του αιματος...

ελεος ρε μερικοι γαμωτο :lol:
φιλε εγω αμα βγει μοτο που δε πεφτει θα παιζω ρωσικη ρουλετα για να νιωθω λιγο αδρεναλινη

υγ:ειπαμε υπαρχει κριση και στα παραιατρικα επαγγελματα, μη ψαχνεις πελατες με αθεμιτο τροπο ομως :lol:

ποστ #22.

το υγ. καλο ειναι να το σβησεις. δεν γνωριζομαστε για να κανεις πλακιτσα.

Bob_o_mastoras
19/11/2014, 00:37
Aσχετο, αλλα το smartaκι και ειδικα το cabrio ειναι πολυ επικινδυνο και ειδικα στις εθνικες. :p:p

Αϊντε χαλαρωστε! Παρτε και ενα λελουδο: :flowers:

Ζεύκας
19/11/2014, 00:50
Παίδες χαλαρώστε. Κάθεστε πίσω από την ασφάλεια ενός υπολογιστή και ανταλλάσετε βαριές κουβέντες.

Η τεχνολογία εξελίσσεται για το καλό μας. Η Μοτοσυκλέτα δεν θα γίνει πιο ξενέρωτη εξαιτίας του abs.
Ο μοτοσυκλετιστής πάντα θα είναι μοτοσυκλετιστής με τις συγκινήσεις του και με τα όλα του.

Το abs μπορεί κάποτε να προσέθετε αρκετό βάρος και να μην ήταν πολύ αποδοτικό.
Πια όλο το σύστημα είναι ελαφρύ και είναι καλύτερο από ποτέ!

Ποιός δεν θα ήθελε να έχει το καινούριο abs της Bosch που σου επιτρέπει να φρενάρεις πλαγιασμένος στη στροφή και να βγαίνεις αλώβητος;
Σίγουρα το σημαντικότερο είναι ο οδηγός να επενδύσει στις ικανότητές του αλλά κανείς δεν είναι τέλειος πόσο μαλλον οι συνθήκες στους δημόσιους δρόμους.

TROOPER
19/11/2014, 01:49
...........

Ποιός δεν θα ήθελε να έχει το καινούριο abs της Bosch που σου επιτρέπει να φρενάρεις πλαγιασμένος στη στροφή και να βγαίνεις αλώβητος;
Σίγουρα το σημαντικότερο είναι ο οδηγός να επενδύσει στις ικανότητές του αλλά κανείς δεν είναι τέλειος πόσο μαλλον οι συνθήκες στους δημόσιους δρόμους.

ναι ρε μπαμπη αλλα οταν βγαινουνε οι αλλοι και αρχιζουνε τα μακαρι να μη σε πετυχω στον δρομο αν δεν εχεις abs γιατι εισαι εποχουμενος χαρος...ε γαμω τη πουτανα μου μετα δλδ!

Ζεύκας
19/11/2014, 02:00
Ναι δίκιο έχεις αλλά ας κρατήσουμε τους τόνους χαμηλά.

Ωραίο θρεντάκι, μη το γαμήσουμε.

pipe_smoker
19/11/2014, 02:23
Ναι δίκιο έχεις αλλά ας κρατήσουμε τους τόνους χαμηλά.

Ωραίο θρεντάκι, μη το γαμήσουμε.

Ετσι.
Τα πουλια ψηλα και τα ψαρια χαμηλα!

Κανονας απαραβατος!:D

Pan (dvs)
19/11/2014, 08:04
οι καλοι οδηγοι ξερουν απο την εμπειρια που θα αρχισει να μπλοκάρει
οι καλοι οδηγοι δεν πεφτουν οταν μπλοκαρει το μπροστινο και ξερουν πως να το σώσουν

αρα τζαμπα βαρος και πολυπλοκοτητα το abs αν εισαι καλος οδηγος


Και μιας και αναφερεσε στις οδηγικες ικανοτητες των αναβατων,για πες μου ποσοι πιστευεις οτι ανηκουνε σε αυτη την κατηγορια?Οι εταιρειες οταν βγαζουνε κατι, το βγαζουνε μετα απο πολλες μελετες και αφορα την πλειοψηφια των πελετων τους.

Για την πλειοψηφια των οδηγων κρινανε οτι αυτο ειναι απαραιτητο,ειδικα για τους δικους μας δρομους.

Ισως να θυμαστε μερικοι,οτι τα ιδια λεγαμε καποτε και για τα αυτοκινητα."Ο καλος οδηγος
τι να το κανει".Για πειτε μου ομως ποιος απο εσας θα επαιρνε πλεον αυτοκινητο χωρις abs?

vkats
19/11/2014, 09:02
Τελικά....

αδερφές (ABS) και παληκάρια (OXI ABS)
γίναμε μαλλιά κουβάρια...!!!

Αντε στην υγειά μας ρε παιδιά !!!:beer::beer::beer:

Πάντα όρθιοι όπως γουστάρει ο καθένας!!!!!

theofilos888
19/11/2014, 09:48
Θα μου απαντήσετε; Εγω που δεν εχω μεκανακι με αβς να μην κυκλοφορω στους δρόμους; Να το πουλήσω και να παρω ενα με αβς για να με αφησετε να παιξω μαζι με τα αλλα παιδάκια; :p

el_hymador
19/11/2014, 09:57
Κοιτάχτε.. η αλήθεια είναι ότι όταν είμαι στο δρόμο με το μηχανάκι, το αυτοκίνητο, το ποδήλατο ή περπατάω πεζός στο πεζοδρόμιο, θα ήθελα ο μαλάκας της ημέρες που θα συναντηθεί μαζί μου τη στιγμή που βγάζει τον racing εαυτό του σε δημόσιο δρόμο (ή μιλάει στο τηλέφωνο, τρώει πιτόγυρο, παίζει angry birds), να έχει όχι μόνο ABS, αλλά και insert coin - new game λειτουργία και για τους δυο μας, στην περίπτωση που γίνουμε πουτ@ν@... δυστυχώς δεν είναι -ακόμη- εντελώς idiot proof τα συστήματα αυτά και το κακό είναι ότι δεν επιβάλλεται -ακόμη- να τα χρησιμοποιούν οι "με χαρτί και πιστοποίηση" παπάρες. Με λίγα λόγια σε ότι αφορά στους άλλους, δεν φοβάμαι τον συνετό - μυαλωμένο και έμπειρο οδηγό με ABS ή χωρίς, τον μαλάκα φοβάμαι.

amyroukai
19/11/2014, 10:23
Κοιτάχτε.. η αλήθεια είναι ότι όταν είμαι στο δρόμο με το μηχανάκι, το αυτοκίνητο, το ποδήλατο ή περπατάω πεζός στο πεζοδρόμιο, θα ήθελα ο μαλάκας της ημέρες που θα συναντηθεί μαζί μου τη στιγμή που βγάζει τον racing εαυτό του σε δημόσιο δρόμο (ή μιλάει στο τηλέφωνο, τρώει πιτόγυρο, παίζει angry birds), να έχει όχι μόνο ABS, αλλά και insert coin - new game λειτουργία και για τους δυο μας, στην περίπτωση που γίνουμε πουτ@ν@... δυστυχώς δεν είναι -ακόμη- εντελώς idiot proof τα συστήματα αυτά και το κακό είναι ότι δεν επιβάλλεται -ακόμη- να τα χρησιμοποιούν οι "με χαρτί και πιστοποίηση" παπάρες. Με λίγα λόγια σε ότι αφορά στους άλλους, δεν φοβάμαι τον συνετό - μυαλωμένο και έμπειρο οδηγό με ABS ή χωρίς, τον μαλάκα φοβάμαι.

Το ότι ο μαλάκας παίζει angry birds και βγάζει σέλφις δεν είναι θέμα φρένων, ε; Αυτός είναι επικίνδυνος και με όλα τα ηλεκτρονικά του κόσμου.
Εξίσου επικίνδυνος και ο "Ρόσι" που πιστεύει ότι αφού έχει ηλεκτρονικά κάνει ότι μαλακία του κατέβει και είναι άτρωτος. Ή ο άλλος που πιστεύει ότι είναι τόσο χεράς που δεν έχει ανάγκη τίποτα και κανένα ποτέ.
Και τέλος πάντων, δεν υπάρχει κανένα υποκατάστατο για την εμπειρία και την γνώση. Ένας καλός οδηγός θα χρησιμοποιήσει το ABS για να φρενάρει ακόμα πιο αποτελεσματικά και ξέρει και γιατί θα το προτιμήσει στη μοτοσικλέτα του και πότε και που το χρειάζεται.

kostas777
19/11/2014, 10:48
Τελικά....

αδερφές (ABS) και παληκάρια (OXI ABS)
γίναμε μαλλιά κουβάρια...!!!

Ντάξει; Το πέτυχες αυτό που ήθελες;

DrBig
19/11/2014, 12:14
Εν τω μεταξυ η ΚΤΜ βαζει το συστημα της Bosch που και κλιση καταλαβαινει και παιζει με φρενα, πεταλουδες ψεκασμου και αναφλεξη για να κρατησει το μηχανακι ορθιο στην περιπτωση μπανανοφλουδας υπο κλιση.


ΥΓ
Η αναλογη κουβεντα πριν 50 χρονια φανταζομαι θα ηταν 'υδραυλικα φρενα vs ντιζα', πριν 100 χρονια θα ηταν 'γαιδουρι vs ποδηλατο' και μετα απο 100 χρονια 'αντιβαρυτητα vs ροδα'.
Καθε εποχη εχει και τους εραστες της προηγουμενης, δεν ειναι ουτε κακο ουτε εξυπνο, αλλα τι να κανωμε τωρα?

Pan (dvs)
19/11/2014, 13:49
Θα μου απαντήσετε; Εγω που δεν εχω μεκανακι με αβς να μην κυκλοφορω στους δρόμους; Να το πουλήσω και να παρω ενα με αβς για να με αφησετε να παιξω μαζι με τα αλλα παιδάκια; :p

Και θα σε αφησουμε να παιξεις και γλυφιτσουρι θα σου δωσουμε.

DeusEx
21/11/2014, 10:02
Ακόμα υπάρχουν συζητήσεις για αν είναι καλό να έχουμε abs ή όχι? LoL

Δηλαδή υπάρχουν ακόμα και τώρα άτομα που αμφιβάλλουν σε ένα σύστημα που κόστισε εκατομμύρια ευρώ σε έρευνες και δοκιμές, που 100άδες έξυπνα μυαλά εργάστηκαν άπειρες ώρες (χρόνια) για την ανάπτυξη του, με αποκλειστικό και μόνο σκοπό να αυξήσουν την ασφάλεια του οδηγού κατα το φρενάρισμα (...και κανέναν άλλο λόγο! Μόνο αυτόν!!!!)

Η αμφιβολία και η δυσπιστία μερικών ξεπερνάει την λογική μου...
ΥΣ... Το μόνο κριτήριο που θα μπορούσα να δεχτώ, είναι το αυξημένο κόστος του.

TROOPER
21/11/2014, 12:35
............

Αντε στην υγειά μας ρε παιδιά !!!:beer::beer::beer:

Πάντα όρθιοι όπως γουστάρει ο καθένας!!!!!

τωρα μαλιστα!

μαζι σου!

:beer::beer:

DrEvil
21/11/2014, 19:49
Τωρα το πηρα μονορουφι το θρεντακι κι εκλασα στα γελια με το "να μην σε εχω απεναντι μου οταν θα εχεις απενεργοποιημενο το αβς" (η κατι τετοιο τεσπα)

Καλα, θα παρω ενα μπουσα με 6 τουρμπα, 2 κομπρεσσορες και μια κλανια ελεφαντα νιτρα και θα πλακωνομαι στα παντηλικια οταν θα ειμαι στον ιδιο δρομο με σενα.
Και μην ακουσω καμια μαλακια, αβς θα εχει, τιγκα ασφαλης θα εισαι εσυ ο 'απεκιας'.

Καλο και χρυσο το αβς.
Στο δικο μου, μου σπαει τα ππρια, γιατι ειναι σαν να στιβω σφουγγαρι η αισθηση, Μα με 250κ μηχανακι, δεν θελω να το απομονωσω/αφαιρεσω, γιατι η χοντρη δεν θα μαζευεται.
Αν ειχα ενα καλοστημενο/καλοσυντηρημενο ςς (πιχιδειγμα) δεν θα το ηθελα μαλλον.
Χωρις αβς εμαθα, χωρις αβς εχω κανει ενος τρακτορα ζωη χιλιομετρα, μα δεν μπορω να το απαξιωσω.
Θελει αλλο δουλεμα, αλλες συνηθειες και μερικες φορες σε ξαφνιαζει. Δουλεια κανει, ομως.
Μα δεν θα πεθανω και χωρις αυτο.


Ρε! προσεκτικα, με συνεση και να χαιρομαστε ολοι τα μοτορια μας.
Με αβς - χωρις αβς.

Vice
22/11/2014, 09:39
Απορώ γιατί τραβάτε στο σχοινί και δημιουργείτε γελοία σενάρια για να μειώσετε το έργο του ABS. Μπουσα με νίτρο, power drift σε στροφές με μπλοκαρισμένο πισινό, anrgy birds ενώ οδηγάς, εμπειρος έλληνας MotoGP οδηγός που πάει για καφέ στην παραλιακή και τα μυδια μου κουνιούνται.

Το μόνο συνήθες ρεαλιστικό σενάριο που παίζει παντού και πάντα είναι: Άπειρος οδηγός με μόνη εμπειρία στις μηχανές, την σχολή οδηγών και καφέδες με το εργαλείο κάθε κυριακή, ακράνοβιτς, ελληνικοί κωλόδρομοι, στ@@δισμός και αφηρημάδα υπολοίπων οδηγών, και υπερβολική ταχύτητα.

Ξέρετε τι ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ να κάνει περισσότερο ενας οδηγός μηχανής μεταξύ των άλλων; ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ!!

Στην πρώτη στραβή που θα πεταχτεί ο παππούς με το αγροτικό απο το στενό ή ο σκύλος πίσω απο τον κάδο ή το παιδάκι πίσω απο το παρκαρισμένο αυτοκίνητο (πάλι ρεαλιστικό σενάριο) ο απειρος οδηγός ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗΝ ΜΑΝΕΤΑ ΤΕ-ΡΜΑ και θα φάει τα μούτρα του. καμία αμφισβήτηση σε αυτό.

Εσύ τώρα που είσαι ο Βαλεντίνος ο Ρόσσις του Γεωργίου και της Μαρίας και δεν μασάς απο τέτοια γατίσια προβλήματα θυμήσου πόσες τούμπες έφαγες και πόσα πεταρίσματα έκανε η καρδιά σου για να μαθεις να κάνεις αυτό που πλέον στο προσφέρουν όλες οι εταιρίες με λιγα λεφτά παραπάνω. Στην τελική ποιός είναι ο στόχος ολων μας; να μείνουμε ορθιοι και αρτιμελείς, να χαρουμε τις μηχανές μας και τις βολτίτσες μας σωστά;

Πλέον δεν κυκλοφορούν 5-10 μηχανές. Πλέον η μηχανή-σκουτερ-παπι είναι τρόπος ζωής και αμα θέλετε μονόδρομος μετακίνησης για πολλους. Γίναμε πολλοί, γίναμε επικίνδυνοι.Οδηγάει ο παππους με το Τσάλι, η κοπελίτσα 17 χρονών με το beverly δώρο του μπαμπα, εγώ ο κάγκουρας, εσύ ο Ρόσσις, ολοι μαζί σε ενα μπουρδέλο που ονομάζεται δρόμος. Αν μπορεί να σωθεί το κεφάλι εστω και ΕΝΟΣ απο ολους αυτούς σε ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στραβή με ΕΝΑ κωλοABS, παρακαλω πολύ...ας το έχει πάνω. Δηλαδη ημαρτον. Αυριο μπορεί θα σε σώσει το traction control, μεθαυριο το συνδυασμένο, παραμεθαυριο η εμπειρία, μετά η τύχη.Ολα ειναι εφόδια για να πετύχουμε τον στόχο που ανέφερα πιο πάνω. Να ζησουμε την ζωούλα μας αρτιμελείς.

Μην είσαι Hater και μην τρολάρεις τον κόσμο επειδή εσύ έχεις ή δεν εχεις ABS ή επειδή συνειδητοποιημένα το χρειάζεσαι, δεν το χρειάζεσαι. Εχεις τους συγκεκριμένους λόγους σου; Με γειά σου με χαρά σου πολύ καλά κάνεις, και εγώ μαζί σου. Μην υποθέτεις ομως οτι ολοι έχουν την ίδια εμπειρία με εσένα ή τα ίδια λεφτά με εσένα ή τις ίδιες απαιτήσεις απο την μηχανή τους με εσένα. Αυτό ισχύει και για τις δυο πλευρές.

Peace out!!! make love not war!

Υ.Γ. Φίλε, κολλητέ, τσιμπιτέ, άπειρε ή έμπειρε που διαβάζεις αυτό εδώ το μηνυμα αν δεν εισαι σιγουρος αν ξέρεις να φρενάρεις/οδηγάς ή όχι πάρε μηχανή με ABS και οτι άλλο βοήθημα σου φτάνουν τα λεφτά να βάλεις. Καλύτερα να σε πούνε φλώρο παρά να φάς τα μούτρα σου γιατί πήγες να το παίξεις χεράς σε εμένα τον Vice απο το Moto.gr! Γράψε με στα @@ σου και κάνε αυτό που πραγματικά θα σε κάνει να νιώθεις άνετα πάνω στην μηχανή σου.Πράξε ανάλογα και μην παίζεις angry birds εδώ οδηγάς. Φόρα και κανα κράνος! Γενικά μην είσαι μ@λ@κας με την μηχανή. Είναι πιο σημαντικό από οτιδήποτε άλλο.

toyar
22/11/2014, 11:41
στο κατω κατω μπορεις να παρεις μηχανη με abs κι αν ντρεπεσαι να αφαιρεσεις το αυτοκολλητο:p

teogtp
22/11/2014, 11:50
Η μ@λακια ειναι,(εκτος απο το ασπρο το κολλωδες:D)οτι οι περισσοτεροι που αγοραζουν μηχανακια με ΑΒS νομιζουν οτι "γλυτωσαν" απο ενα ακομα βραχνα,αυτον του ελεγχομενου φρεναρισματος και της συνετης οδηγησης.
Δυστηχως γι'αυτους η πραξη τους αποδεικνυει το αντιθετο...........

amyroukai
22/11/2014, 14:42
Το abs θέλει τον τρόπο του, αλλά σου επιτρέπει να τον μάθεις χωρίς να σε ρίξει κάτω.

Bob_o_mastoras
22/11/2014, 15:42
Δηλαδη τι εννοειτε;;
Επειδη δεν εχω οδηγησει μηχανακι με abs (μαλλον :rolleyes:), τι διαφορα εχει με του αυτοκινητου;;;

amyroukai
22/11/2014, 17:11
Αντιθέτως με τις λαϊκές δοξασίες και πεποιθήσεις, το ABS θέλει να ξέρεις να φρενάρεις σωστά. Ή σε υποχρεώνει να μάθεις να φρενάρεις σωστά.
Όποιος πιάσει και χουφτώσει απότομα φρένα, κάθεται επάνω στο "αεικίνητο" ξαφνικά και αμέσως συμπεραίνει ότι "μαλακία το ABS δεν σε σταματάει, για πέταμα".
Αν όμως πιάσεις τα φρένα προοδευτικά, ήτοι μεταφέρεις με ήπιο τρόπο βάρος μπροστά για να αυξήσεις την πρόσφυση του τροχού και μετά πιάσεις το φρένο πιο γερά (ακούγεται σαν να "πετάς" μέτρα φρεναρίσματος στα σκουπίδια αλλά μόλις το μάθεις συνειδητοποιείς ότι κάθε άλλο παρά αυτό γίνεται), τότε το ABS σου επιτρέπει να πάρεις ΟΛΗ την πρόσφυση του τροχού και μόνο στις παλιές γενιές καταλαβαίνεις ότι μπερδεύεται εκεί που πας να σταματήσεις, μερικές φορές. Αλλά και πάλι, η θεωρία λέει ότι όσο κόβεις ταχύτητα τόσο λιγότερη πίεση μπορείς να ασκήσεις στα φρένα, οπότε το σωστό είναι πάλι να ελαφρώνεις την πίεση όσο πας να σταματήσεις. Το ABS είναι ένας υπέροχος δάσκαλος και αν μάθεις να οδηγείς στα όριά του, μπορείς χαλαρότατα να οδηγήσεις και μιά μοτοσικλέτα χωρίς ABS και να την φρενάρεις καλά. Και όσο καλός να είσαι, θα σε γλιτώσει και από μιά αφηρημάδα ή κάπου που θα ξεγελαστείς. Α, ακριβώς το ίδιο ισχύει ΚΑΙ στα αυτοκίνητα. Αν μεταφέρεις ήπια βάρος στους εμπρός τροχούς μπορείς να καθυστερήσεις πολύ την είσοδο του συστήματος σε λειτουργία.

Bob_o_mastoras
22/11/2014, 23:28
Nαι αλλα σε αυτο που λες που κολλαει το abs? Ουτως ή αλλως δεν θα τα τσαρουχωνα με τη μια.
Αν ομως με επιανε πανικος η εκανα καποιο στιγμιαιο λαθος και παταγα τερμα το μπροστινο δε θα εμποδιζε τους τροχους να μπλοκαρουν;
Λογικα ναι.
Εσυ μαλλον λες για το πως να το εκμεταλευτουμε καλυτερα ωστε να κοψουμε μετρα απο το φρεναρισμα απ'οτι καταλαβα.

Desperado
23/11/2014, 10:35
Άλλη μια φιλοσοφική κουβέντα, από αυτές που τόσο γουστάρω να διαβάζω στο moto.gr!! Το ABS είναι ένα βοήθημα φρεναρίσματος, που μπορεί στα φρένα πανικού να σε γλιτώσει από το να αγοράσεις οικόπεδο. Φυσικά και δεν υποκαθιστά τον οδηγό και τις ικανότητες του, ούτε θα κάνει κάποιον εξπερ στο φρενάρισμα, αλλά τον άπειρο θα τον βοηθήσει από το να μην φάει τα μούτρα του και τον έμπειρο όμως, μία φορά να το χρειαστεί θεωρώ ότι θα έχει αποδείξει την αξία του. Για μηχανές που πάνε χώμα πρέπει να μπορείς να το απενεργοποιείς διότι στο χώμα είναι άχρηστο. Για το δρόμο πιστεύω ότι καλό είναι να υπάρχει ( ξέρετε, ελληνικοί δρόμοι με την διάσημη πρόσφυση τους και έλληνες οδηγοί εκπαιδευμένοι να “βλέπουν” και μηχανές στον δρόμο). Η μηχανή μου δεν έχει ABS, αλλά θα ήθελα να έχει.....Η επόμενη που θα πάρω, μάλλον με ABS θα είναι.

Specialized
24/11/2014, 14:07
ABS = απαραίτητο. Η τεχνολογία που σώζει είναι εδώ. Μια φορά να λειτουργήσει αξίζει.

Έχω 2 μηχανές μια με και η άλλη χωρίς. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση.

Soctama
08/01/2015, 14:46
Ισχύει.. ABS= Μια φορά θα το χρειαστείς και θα είναι εκεί.!

Mits-fz6
09/01/2015, 00:04
Αναγνωρίζω στο 100% τα πλεονεκτήματα του ABS. Η γνώμη μου δεν έχει καμία δύναμη να καταρρίψει τα χρόνια των ερευνών για την δημιουργία - εξέλιξη του. Και αφού πολύ πιο σπουδαγμένοι και έμπειροι από μένα λένε πως ΠΡΕΠΕΙ! τότε μάλλον έτσι θα είναι. Προσωπικά όμως είμαι κατά του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος (τουλάχιστον στις μοτοσικλέτες). Η άποψη μου βασίζεται στο εξής απλό παράδειγμα από την οδηγική μου εμπειρία:

Για την ιστορία οδηγούσα πάντα μηχανή χωρίς abs.

10 η ώρα το βράδυ, σε ιδανικές συνθήκες οδήγησης, φορώντας ελαστικά 10.000χλμ, οδηγώντας fz6 χωρίς abs, γυρίζω από την δουλειά με την μηχανή εξαντλημένος και κινούμε σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης χωρίς διαχωριστικό με ταχύτητα στα 70χλμ/ω. Καθώς πήγαινα στην πορεία μου, στο αντίθετο ρεύμα ερχόταν μια BMW η οποία λίγα μέτρα πριν φτάσει στο ύψος μου κάνει έναν απότομο ελιγμό στρίβοντας αριστερά (του) κλείνοντας μου τον δρόμο μην δίνοντας μου άλλη διέξοδο παρά να συγκρουστώ πλαγιομετωπικά μαζί της. Την στιγμή εκείνη ενστικτωδώς μπλοκάρω τον πίσω τροχό (δεν ήθελε και πολύ) και σφίγγω την μανέτα πολύ δυνατά χωρίς όμως να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός. (Εμπειρικά και στην μηχανή μου και μόνο μπορώ να υπολογίσω τι μέτρο πίεσης θα μπορούσε να μπλοκάρει τον μπροστινό τροχό και σε τι συνθήκες) Χωρίς να το περιμένω κατάφερα να ακινητοποιήσω την μηχανή κάτι λιγότερο από μισό μέτρο πριν συγκρουστώ με το αυτοκίνητο. Μόλις ένα φρενάρισμα πανικού πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα.

Ένα μήνα περίπου αργότερα έκανα το πρώτο μάθημα οδήγησης (πρακτικής) για το απεριόριστο δίπλωμα. Στα χέρια μου έπεσε ένα hornet του 08' με abs. Γνωρίζοντας καλά να οδηγώ ξεκίνησα αμέσως να κάνω την πρώτη δοκιμασία. Στα πλαίσια της δοκιμασίας αυτής ήταν να επιταχύνω αλλάζοντας 2 ταχύτητες και να φρενάρω λίγο πριν την γραμμή τερματισμού. Ξεκινάω λοιπόν να επιταχύνω, έκανα τις προβλεπόμενες αλλαγές σχέσεων και όταν πλησίασα την γραμμή τερματισμού ξεκίνησα να πιάνω τα φρένα όπως θα τα έπιανα με το fazer μου. Την στιγμή εκείνη ενεργοποιείται το abs και με τα πολλά σφίξε ξεσφίξε της δαγκάνας κατέληξα να ακινητοποιώ την μηχανή 2,5 περίπου μέτρα μετά την γραμμή τερματισμού. Βρέθηκα προ εκπλήξεων. Το έκανα το συγκεκριμένο επαναλαμβανόμενες φορές και κάθε φορά που ενεργοποιούταν το abs έχανα τελείως την αίσθηση του που θα σταματήσει η μηχανή.

Εκείνη την στιγμή διαπίστωσα πως αν το fazer είχε abs στο παραπάνω παρολίγον ατύχημα που πήγα να πάθω ίσως δεν θα ήμουν όρθιος την στιγμή εκείνη.

Μπορεί ορθός να σχολιάσετε ότι "δεν ξέρεις να χειρίζεσαι το abs". Λόγο των συγκυριών και της οικονομικής μου κατάστασης δεν είχα την ευκαιρία να έχω μηχανή με abs αλλά κρίνω πως αν έπαιρνα μία θα είχα δυσάρεστα αποτελέσματα μέχρι να φτάσω στο σημείο να μάθαινα. Και πιστεύω ισχύει και το αντίστροφο. Αν δώσεις σε οδηγό που έχει μάθει με abs, μηχανή που δεν έχει, θα βρεθεί τελείως έξω από τα νερά του.

dimzan
09/01/2015, 01:21
Αναγνωρίζω στο 100% τα πλεονεκτήματα του ABS. Η γνώμη μου δεν έχει καμία δύναμη να καταρρίψει τα χρόνια των ερευνών για την δημιουργία - εξέλιξη του. Και αφού πολύ πιο σπουδαγμένοι και έμπειροι από μένα λένε πως ΠΡΕΠΕΙ! τότε μάλλον έτσι θα είναι. Προσωπικά όμως είμαι κατά του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος (τουλάχιστον στις μοτοσικλέτες). Η άποψη μου βασίζεται στο εξής απλό παράδειγμα από την οδηγική μου εμπειρία:

Για την ιστορία οδηγούσα πάντα μηχανή χωρίς abs.

10 η ώρα το βράδυ, σε ιδανικές συνθήκες οδήγησης, φορώντας ελαστικά 10.000χλμ, οδηγώντας fz6 χωρίς abs, γυρίζω από την δουλειά με την μηχανή εξαντλημένος και κινούμε σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης χωρίς διαχωριστικό με ταχύτητα στα 70χλμ/ω. Καθώς πήγαινα στην πορεία μου, στο αντίθετο ρεύμα ερχόταν μια BMW η οποία λίγα μέτρα πριν φτάσει στο ύψος μου κάνει έναν απότομο ελιγμό στρίβοντας αριστερά (του) κλείνοντας μου τον δρόμο μην δίνοντας μου άλλη διέξοδο παρά να συγκρουστώ πλαγιομετωπικά μαζί της. Την στιγμή εκείνη ενστικτωδώς μπλοκάρω τον πίσω τροχό (δεν ήθελε και πολύ) και σφίγγω την μανέτα πολύ δυνατά χωρίς όμως να μπλοκάρει ο μπροστά τροχός. (Εμπειρικά και στην μηχανή μου και μόνο μπορώ να υπολογίσω τι μέτρο πίεσης θα μπορούσε να μπλοκάρει τον μπροστινό τροχό και σε τι συνθήκες) Χωρίς να το περιμένω κατάφερα να ακινητοποιήσω την μηχανή κάτι λιγότερο από μισό μέτρο πριν συγκρουστώ με το αυτοκίνητο. Μόλις ένα φρενάρισμα πανικού πραγματοποιήθηκε χωρίς απρόοπτα.

Ένα μήνα περίπου αργότερα έκανα το πρώτο μάθημα οδήγησης (πρακτικής) για το απεριόριστο δίπλωμα. Στα χέρια μου έπεσε ένα hornet του 08' με abs. Γνωρίζοντας καλά να οδηγώ ξεκίνησα αμέσως να κάνω την πρώτη δοκιμασία. Στα πλαίσια της δοκιμασίας αυτής ήταν να επιταχύνω αλλάζοντας 2 ταχύτητες και να φρενάρω λίγο πριν την γραμμή τερματισμού. Ξεκινάω λοιπόν να επιταχύνω, έκανα τις προβλεπόμενες αλλαγές σχέσεων και όταν πλησίασα την γραμμή τερματισμού ξεκίνησα να πιάνω τα φρένα όπως θα τα έπιανα με το fazer μου. Την στιγμή εκείνη ενεργοποιείται το abs και με τα πολλά σφίξε ξεσφίξε της δαγκάνας κατέληξα να ακινητοποιώ την μηχανή 2,5 περίπου μέτρα μετά την γραμμή τερματισμού. Βρέθηκα προ εκπλήξεων. Το έκανα το συγκεκριμένο επαναλαμβανόμενες φορές και κάθε φορά που ενεργοποιούταν το abs έχανα τελείως την αίσθηση του που θα σταματήσει η μηχανή.

Εκείνη την στιγμή διαπίστωσα πως αν το fazer είχε abs στο παραπάνω παρολίγον ατύχημα που πήγα να πάθω ίσως δεν θα ήμουν όρθιος την στιγμή εκείνη.

Μπορεί ορθός να σχολιάσετε ότι "δεν ξέρεις να χειρίζεσαι το abs". Λόγο των συγκυριών και της οικονομικής μου κατάστασης δεν είχα την ευκαιρία να έχω μηχανή με abs αλλά κρίνω πως αν έπαιρνα μία θα είχα δυσάρεστα αποτελέσματα μέχρι να φτάσω στο σημείο να μάθαινα. Και πιστεύω ισχύει και το αντίστροφο. Αν δώσεις σε οδηγό που έχει μάθει με abs, μηχανή που δεν έχει, θα βρεθεί τελείως έξω από τα νερά του.

η σωστη συγκριση ειναι στο ιδιο μηχανακι με ιδια λαστιχα στην ιδια ασφαλτο , με abs και χωρις. Εσυ δοκιμασες αλλο μηχανακι, αλλου, με αλλα λαστιχα με abs. Κανονικα αλλαζουμε μια παραμετρο και κραταμε ολες τις αλλες σταθερες. Εσυ τις αλλαξες ολες και εξετασες τη μια που σε ενδιαφερει.


Το σωστο ειναι να παρεις ενα μηχανακι με abs και να φρεναρεις με το abs ενεργοποιημενο και απενεργοποιημενο. Απενεργοποιειται πολυ ευκολα αν τραβηξεις την ασφαλεια. Δοκιμασε το και γραψε ξανα εμπειριες. Εγω που το δοκιμασα εχω αλλη αποψη απο τη δικη σου

kostaskk
09/01/2015, 01:33
η σωστη συγκριση ειναι στο ιδιο μηχανακι με ιδια λαστιχα στην ιδια ασφαλτο , με abs και χωρις. Εσυ δοκιμασες αλλο μηχανακι, αλλου, με αλλα λαστιχα με abs. Κανονικα αλλαζουμε μια παραμετρο και κραταμε ολες τις αλλες σταθερες. Εσυ τις αλλαξες ολες και εξετασες τη μια που σε ενδιαφερει.


Το σωστο ειναι να παρεις ενα μηχανακι με abs και να φρεναρεις με το abs ενεργοποιημενο και απενεργοποιημενο. Απενεργοποιειται πολυ ευκολα αν τραβηξεις την ασφαλεια. Δοκιμασε το και γραψε ξανα εμπειριες. Εγω που το δοκιμασα εχω αλλη αποψη απο τη δικη σου
και ποιος σου ειπε οτι αν το απενεργοποιησεις το φρεναρισμα γινεται οπως σε ενα κανονικό μοτο με δισκοφρενα και κανονικό σύστημα?
οι μεγαλες διακλαδώσεις-σωληνάκια-εμβολο παπαρακια του abs ειναι ακομα πανω 'χαλοντας' το φρενάρισμα

Coyote.V
09/01/2015, 07:41
Θα ήθελα να κάνω μια παρατήρηση. Δεν έχουν όλες οι μηχανές το ίδιο ABS.

Πχ, με είχε τρομάξει ένα gs 650 που είχα όπως τον Mits-fz6 όσον αφορά την εμπλοκή και την απεμπλοκή του... τα φρένα έλυναν και σταμάταγε στον γάμο του καραγκιόζη....

Καμία σχέση όμως με τα φρένα που έχουν τα Varadero και πλέον τα καινούργια CBR-RR της Honda σε συνδυασμό με το CBS !!! Σε αυτά δεν νιώθεις καθόλου λύσιμο των φρένων αλλά συνεχή φρενάρισμα στο μέγιστο. To CBS δεν σου δίνει την δυνατότητα να παίξεις με το πίσω φρένο αλλά και ο δρόμος δεν είναι για παιχνίδια... αν θες παιχνίδια τράβα στα τζάμπο.

Το κυριότερο είναι ότι με ABS έχεις "τιμόνι" σε φρένο πανικού !

toyar
09/01/2015, 13:24
το λαθος που κανει καποιος που φρεναρει πρωτη φορα με abs ειναι οτι τρομαζει απο την αισθηση και χαλαρωνει την πιεση
η χρησιμοτητα του abs φαινεται οσο δυσκολευουν οι συνθηκες
σε καλο στεγνο δρομο με καλα λαστιχα και προσεκτικο φρεναρισμα δεν θα ενεργοποιηθει καν

alex14
09/01/2015, 13:35
Εχει ξαναμπει

https://www.youtube.com/watch?v=M3MfLcJLaCs

Στον στεγνο δρομο λιγο πολυ "το εχουμε" οι περισσοτεροι. Στον βρεγμενο ?? Ελαχιστοι.

bros400pgm
09/01/2015, 16:04
To video ειναι λιγο μουφα. Το να μαγκωσεις το φρενο, σαφεστατα ειναι επικινδυνο και θα πεσεις, ακομα και στο στεγνο. Αυτο που πρεπει να γινει, ειναι να φρεναρουν οπως πρεπει.

alex14
09/01/2015, 16:08
To video ειναι λιγο μουφα. Το να μαγκωσεις το φρενο, σαφεστατα ειναι επικινδυνο και θα πεσεις, ακομα και στο στεγνο. Αυτο που πρεπει να γινει, ειναι να φρεναρουν οπως πρεπει.

Οταν ο αναβατης βρισκεται σε πανικο , πραγμα πολυ πιθανο οταν δεν ειναι εμπειρος, δεν υπαρχει περιπτωση να φρεναρει οπως πρεπει. Εκει απευθυνεται το ABS και το κανει και πολυ καλα.

toyar
09/01/2015, 17:49
ολοι εχουμε μαγκωσει καποτε
οι πιο καλοι αφησαμε ξαναμαγκωσαμε κλπ
οι πιο κουλοι φαγαμε τα μουτρα μας
ε, αυτο το κανει το abs πολυ καλυτερα και γρηγοροτερα

DrIoannis
10/01/2015, 08:45
Δεν υπάρχει περίπτωση με τα σύγχρονα συστήματα ABS κάποιος να φρενάρει πιο αποτελεσματικά σε πραγματικές συνθήκες ΤΕΛΟΣ. Με το σύστημα που έχω εμπειρία σε ένα BMW S1000RR δεν έχει μπει ΠΟΤΕ αδικαιολόγητα και πάντα όταν ενεργοποιείται υπάρχει σοβαρός λόγος. Δεν μπορώ να διανοηθώ, αν υπάρχει η δυνατότητα κάποιος να μην θέλει να το έχει στη μηχανή του.
Σε μία μόνο περίπτωση το απενεργοποιώ...στην πίστα. Αυτό το κάνω γιατί λόγω του setup που έχω επιλέξει, στο οριακό έντονο φρενάρισμα όπου ο πίσω τροχός ελαφρώνει αρκετά και σε πολλές περιπτώσεις αποχωρίζεται το έδαφος, νοιώθω μία μικρή "πλεύση", λόγω των συνδυασμένων φρένων, στο πίσω μέρος. Αυτό το διαπίστωσα στο Μισάνο όπου έρχεσαι με πολλά και ξεκινάς φρένα υπό κλήση. Οπουδήποτε αλλού είναι απλά απαραίτητο.

bros 650
10/01/2015, 21:06
Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο.Ολα τα πραγματα χαλανε ετσι δεν ειναι?Το abs χαλαει?Εχει συμβει σε καποιον?Δηλαδη οι αισθητηρες δεν χαλανε ?καποιο αλλο μερος του συστηματος πεδησης κτλπ.Το abs λογικα εχει καποια πλακετα εγκεφαλο ετσι δεν ειναι?Ε αυτη δεν χαλαει ποτε?Σε ολες τις συσκευες που υπαρχει πλακετα ειναι συνηθισμενη βλαβη.Εδω εχει ακουστει κατι?.Γιατι αν δεν εχεις το συστημα εισαι παντα προσεκτικος και εχεις μαθει με τα χρονια να σταματας χωρις να μπλοκαρεις τον τροχο.Αν το εχεις το abs εχεις συνηθισει το συστημα να σε βοηθαει και επομενως σε μια ξαφνικη βλαβη που θα τυχει θα βρεθεις εντελως απροετοιμαστος.Εγω παντως ειμαι υπερ των ηλεκτρονικων βοηθηματων αν και περιπλεκουν τα μηχανηματα και μετα δεν μπορεις να βαλεις "χερι" συνηθως ειναι πιο ευαλωτα σε βλαβες.

amyroukai
10/01/2015, 21:44
Εχει λαμπακι βλαβης, δεν σε αφηνει με την απορια αν δουλευει.

teogtp
10/01/2015, 22:02
Αν εισαι αμελησεις την συντηρηση των φρενων σου(αλλαγη υγρων), το πιθανο ειναι να βρεθεις με φρακαρισμενη μοναδα ΑΒS αρα και βλαβη......

teogtp
10/01/2015, 22:03
Εχει λαμπακι βλαβης, δεν σε αφηνει με την απορια αν δουλευει.

Και αν καει ο γλομπος;:D

teo_g7
11/01/2015, 02:38
Και αν καει ο γλομπος;:D

329593

amyroukai
11/01/2015, 10:56
Και αν καει ο γλομπος;:Dδεν θ αναβει στο τσεκ των οργανων.

stefanos
11/01/2015, 11:40
Γιατι αν δεν εχεις το συστημα εισαι παντα προσεκτικος και εχεις μαθει με τα χρονια να σταματας χωρις να μπλοκαρεις τον τροχο.Αν το εχεις το abs εχεις συνηθισει το συστημα να σε βοηθαει και επομενως σε μια ξαφνικη βλαβη που θα τυχει θα βρεθεις εντελως απροετοιμαστος.

Ποτέ δεν μαθαίνεις να σταματάς χωρίς να μπλοκάρεις τον τροχό όσα χιλιόμετρα και να έχεις γράψει και όσο προσεκτικός και εκπαιδευμένος να είσαι.
Όταν σου πεταχτεί το αυτοκίνητο θα μπλοκάρεις τον τροχό και θα πέσεις ή θα καρφωθείς.
Ούτε το ABS θα σε σώσει σε αυτή την περίπτωση, αλλά θα σου δώσει την ευκαιρία να ελιχθείς για να ξεφύγεις.
Δεν έχει να κάνει με το φρενάρισμα αλλά με τον έλεγχο

Coyote.V
18/01/2015, 19:12
δεν θ αναβει στο τσεκ των οργανων.

Βασικά το λαμπάκι σβήνει όταν ξεκινάς και πιάσεις 5κλμ...

Mits-fz6
31/01/2015, 10:57
Στην περίπτωση που η μοτοσικλέτα σας δε διαθέτει ABS, εξασκηθείτε στο «φρενάρισμα πανικού». Σε ένα κλειστό από την κυκλοφορία χώρο, κινηθείτε με ταχύτητες πόλης και τερματίστε σταδιακά τη διαδρομή της μανέτας/ποδόφρενου φτάνοντας σε σημείο να μπλοκάρετε τους τροχούς. Απελευθερώστε στιγμιαία και ξαναπατήστε φρένο. Δοκιμάστε αρχικά με το πίσω, ύστερα με το εμπρός και μετά και με τα δύο μαζί. Με αρκετή εξάσκηση, θα μπορείτε να φρενάρετε απότομα, ελέγχοντας το μπλοκάρισμα των τροχών και θα συνηθίσετε να κατανέμετε σωστά την πίεση στα φρένα μεταξύ των δύο αξόνων.

patsavour
31/01/2015, 12:13
Νομιζω οτι το θεμα εχει εξαντληθει και αρχιζει και γινεται κουραστικο.Ολοι οι χεραδες υποψηφιοι ROSSI του φορουμ ας μην παρουν μηχανη με abs αφου τα καταφερνουν χωρις αυτο και ας αφησουν ολους τους αλλους ασχετους στην ασφαλεια των ηλεκτρονικων βοηθηματων Τους ευχομαι να μην διαπιστωσουν με τον τραγικοτερο τροπο την τρικυμια στο κρανιο τους.Ο κοσμος εχει φτασει στον Κρονο και αυτοι ακομα στο ταμπουρο με ντιζα. Ο μονος λογος που καποιος δεν θα παρει απο το 2017 και μετα ΑΒS ειναι να θελει και να του αρεσει κατι παλιοτερο.Αλλοιως ουδεις νοημων δεν εχει αλλο λογο.Ο ΝΟΩΝ ΝΟΗΤΩ