PDA

View Full Version : Παπί για μεσα στην πόλη



Federer_)
24/11/2014, 03:52
Παιδιά δεν θέλω να σας κουράσω με ενα χιλιοειπωμένο θέμα debate ομως δεν εχω τις απαραίτητες γνώσεις για να διαλέξω οποτε ορίστε το πρόβλημα μου ελπίζω να βοηθήσουν οι γνώστες του αντικειμένου:

Χρειάζομαι ενα παπί για μέσα στην πόλη αλλα και τα καλοκαιρια τα οποία δουλευω σεζον σε νησί στο οποιο χωρις μηχανάκι δεν παλεύεται.. Σκεφτόμουν μεταχειρισμένο στην αρχη ομως μου μπήκε η ιδεα να πάρω καινούριο και εμεινε!! Δεν έχω καποιον γνωστό για να πάρω μεταχειρισμένο και δεν πολυεμπιστεύομαι τον καθε τυχαιο να πάρω το μηχανάκι του το οποίο μπορεί να πληρώσω διπλά επειδή θα μου βγάλει το οποιοδήποτε πρόβλημα.. Οπως και να χει το καινούριο θα είναι ΄δικό' μου θα το στρώσω και μιας και δεν ειχα ποτε ξανα απο την αρχή δικο μου μηχάκι ειναι και η χαρά οσο να ναι (οδηγούσα μονο των δικών μου). Αξίζει ομως να πάρω καινούριο?? Τι λέτε??

Δεν μου πολυαρέσουν τα σκουτερ οπότε εχω 'καταλήξει' ας πούμε σε

- Daytona sprinter 125 efi το injection αλλα παντού διαβάζω οτι τρίζει απίστευτα και ξενερώνω εκτός αν αλλαξε κατι με το μοντελο του 14,

- Modenas kriss 125 efi injection και αυτο,

- Το καινούριο kaze r 115 το οποίο ειναι πολύ ομορφο ομως δεν έχω καταφέρει να βρώ σχολια περι οικονομιας/απόδοσης,αν εχει αλλάξει κατι δηλαδή(δεν εχω ιδεα απο μηχανάκια),

- Τέλος αν και άλλοι το δοξάζουν και άλλοι το μισουν Innova 125 anf injection.

Ευχαριστώ προκαταβολικά οσους ασχοληθούν με το θέμα μου!! Θέλω να παω απο εβδομάδα να πάρω καποιο γιατί το χρειάζομαι στη δουλειά μου (μετακίνηση οχι τύπου ντελίβερυ).

Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω οτι λόγω του οτι ειμαι φοιτητής και δουλεύω με ενδιαφέρει πρωτίστως να μην καίει πολύ και να βγώ κερδισμένος μακροπρόσθεμα στη σχέση μου με τον μάστορα για τα του παπιού!!

Bowleno
24/11/2014, 07:05
Καλημέρα, επειδή όπως κατάλαβα, σκοπεύεις σε "μακρύ αρραβώνα" (μην πω και γάμο) με το παπί, καλά κάνεις και πας για καινούργιο. Πάει αυτό.

Τώρα:
Το daytona 125 άστο, καλύτερο είναι το 110 όλοι εδώ θα στο πουν, ο λόγος είναι ότι το 125 είναι απλώς μεγαλύτερο πιστόνι με όλα τα άλλα ίδια με του 110 με ότι αυτό συνεπάγεται για μπιέλα, κομβίο κ.λ.π. πέρα από το τρίξιμο το 110 είναι σκυλί (το έχει ο μπατζανάκης μου) και τίμιο για τα λεφτά του.

Τα υπόλοιπα που έβαλες πλην του innova είναι και αυτά πολύ καλά, οπότε περί ορέξεως.... πάρε όποιο σου αρέσει περισσότερο και σε βολεύει (δοκίμασε τα όλα, δεν έχουν όλα την ίδια άνεση για όλους.)

Το innova δεν αξίζει τα λεφτά που κοστίζει (για καινούργιο, πάντα, μιλάμε) καθώς ποιοτικά στην τιμή του βρίσκεις πολύ καλύτερα μηχανάκια.

Από καταναλώσεις, παπιά είναι, όλα περίπου στα 2.5 -3 λίτρα στα 100 παίζουν. :wave2:

notakos600
24/11/2014, 07:20
Daelim ace 110 στα 1.595 καινούργιο, το έχει ένας courier που μου φέρνει πραγματάκια κάτι αιώνες, με κρύα, βροχές, ζέστες.
Σκυλί μαύρο, βενζίνη, αλλαγή λαδάκι και βουρ για δουλειά.
Κατά έναν περίεργο λόγο τα 110 είναι πιο ανθεκτικά από τα 125 σε αυτά τα αντίγραφα Honda.

http://www.daelim.gr/montelo.asp?id=409

327458

Bowleno
24/11/2014, 08:49
Κατά έναν περίεργο λόγο τα 110 είναι πιο ανθεκτικά από τα 125 σε αυτά τα αντίγραφα Honda.

http://www.daelim.gr/montelo.asp?id=409

327458

Ότι δηλαδή είπα πιο πάνω :a10:

notakos600
24/11/2014, 09:24
Ότι δηλαδή είπα πιο πάνω :a10:

:wave2:

irinia
24/11/2014, 11:34
AN ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ................ΑΣΕ ΤΟ ΝΤΕΜΙ



Kαί πάρε WAVE-110 HONDA
Είχα κάποια από αυτά που γράφεις,προκατόχους .
Μετά από 10000χλμ. ούτε τρίζει ,ούτε κιχ,εννοείται ψεκασμός.
Κατανάλωση 2 λίτρα στά 100χλμ....!!!!!
Με πολύ καλό αποθηκευτικό χώρο,πολύ χρήσιμο αυτό.

kostaskk
24/11/2014, 15:47
εγω θα σου ελεγα να ξανασκεφτεις το μεταχειρισμενο
κριση εχουμε, με λιγα λευτα στο χερι μετριτα θα μπορεσεις να παρεις κατι καλο φτηνά

Federer_)
24/11/2014, 16:07
Κατ'αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Εχω μέν κάποια μετρητα ομως δεν θελω να τα ακουμπήσω οποτε οι δόσεις ειναι μονοδρομος! Δουλεύω τα σαββατοκύριακα και θα δουλεύω σίγουρα χριστούγεννα,πάσχα και καλοκαίρι οποτε μεσα σε ένα χρονο μπορώ να πληρώσω ακομα και το crypton x! Απλά δεν το ανέφερα γιατι πιστεύω δεν αξίζουν τόσα λευτα για την χρήση που το θέλω! Το θέλω κυρίως για μετακινήσεις απο και προς τη δουλειά δουλειά που κάνουν και τα υπόλοιπα που αναφέρθηκαν!! Το honda wave αξίζει σε σχέση με τα υπολοιπα ?? Το ειχα δει και εγώ αλλα δεν ειμουν σίγουρος! Υπάρχει sprinter 110??

vaggeliskiki
24/11/2014, 16:07
εχω το innova 125i απο το 2010 το πηρα μετα απο καποιο διαστημα που ειχα πουλησει το v strom για μετακινηση μεσα στη πολη, του εχω κανει 7,500χλμ κ εκτος απο τα πλαστικα του που ψιλοτριζουν ειμαι πολυ ευχαριστημενος ειναι τρομερα οικονομικο παπακι!

Vice
24/11/2014, 16:09
Αν έχεις λεφτά για καινούριο και αν σκοπεύεις να το κρατήσεις για καιρό τότε προχώρα άφοβα.

Federer_)
01/12/2014, 17:11
Παιδιά τελικά αποφάσισα να πάρω καινουριο!! Αξίζει και γουστάρω κιολας!! :P Το θέμα τωρα ειναι οτι ειμαι αναμεσα σε δυο μοντέλα και δεν ξερω τι να κάνω help me!!!

Kaze 115 1890e
Crypton X135 2550e

Σαφώς το crypton πολύ καλυτερο αλλα αξίζει να το πάρω λετε? Τα οικονομικά μου λένε καζε αλλα το γουστάρω πολύ το crypton x..

vaggeliskiki
01/12/2014, 20:16
Aφου το γουσταρεις τοσο πολυ παρτο γιατι θα τα βλεπεις αυριο μεθαυριο στο δρομο κ θα λες τι βλακεια εκανα κ δεν πηρα αυτο που γουσταρα απο την αρχη!:)
Κατα την δικια μου αποψη να ξερεις πως το crypton ειναι πολυ καλυτερο!

zannisvel
02/12/2014, 16:36
Aφου το γουσταρεις τοσο πολυ παρτο γιατι θα τα βλεπεις αυριο μεθαυριο στο δρομο κ θα λες τι βλακεια εκανα κ δεν πηρα αυτο που γουσταρα απο την αρχη!:)
Κατα την δικια μου αποψη να ξερεις πως το crypton ειναι πολυ καλυτερο!

Δεν ξερω κατα ποσο συμφωνω μαζι σου. Αλλα 700€ ειναι τα εξοδα του ΚΑΖΕ R για τα επομενα 5 χρονια μαζι με τις βενζινη.

teogtp
02/12/2014, 16:41
Δεν ξερω κατα ποσο συμφωνω μαζι σου. Αλλα 700€ ειναι τα εξοδα του ΚΑΖΕ R για τα επομενα 5 χρονια μαζι με τις βενζινη.

+1340
Oh yes.......

o_gavros
02/12/2014, 17:47
είχα καζερ (του 2000).
έχω κρυπτονΧ απο το 2011.
Η μέρα με τη νύχτα!
ότι δίνεις για αρχική τιμή αγοράς για το Χ, το αποσβαίνεις εν καιρώ λόγω του άσπαστου χαρακτήρα του!

αμα ψαξεις παίζουν εδω διάφορα θρεντ που μπαίνουνοι παπιες σε συγκριση.
το Χ νικάει κατα κράτος.
Δεν καίει, δεν σπάει, δε χαλάει.
Δε νομίζω ότι μπορεί αλλο παπί να ισχυριστεί τα ιδια με πολύ σιγουριά.

kostaskk
02/12/2014, 19:00
καλο το x αν σου αρεσει παρα πολυ και θες να το κρατήσεις για χρονια (5-10 χρονια)

αλλα οι περισσοτεροι αλλαζουν τα παπια ποιο γρηγορα ή τα δινουν για να παρουν μηχανη,αυτοκίνητο κτλ
εχεις σκεφτει ποια θα ειναι η χασουρα αν το παρεις σημερα και το δωσεις του χρονου ιδια μερα? οι τιμες των μεταχειρισμενων x εχουν φτασει 1200-1500 ευρω
αν το βαλεις εσυ του χρονου για πουλημα στα 2 χιλιαρικα νομιζεις θα βρεις αμεσος αγοραστη? μαλλον δεν θα βρεις

και στα 2 χιλιαρικα να το δώσεις εχεις χασουρα 600+ ευρω μεσα σε εναν χρονο
τον δευτερο χρονο θα εχεις ξανα χασουρα λογο του οτι πρεπει να ριξεις την τιμη του λογο παλαιοτητας και χιλιομετρων που θα μαζευτουν (πες οτι το βαζεις αγγελια στα 1500)
οποτε στα 2 χρονια εχεις χασει 600+500= 1100 ευρω περιπου αλλα εχεις μετακινηθει οικονομικα και αξιόπιστα (κατι που στα 2 χρονια μπορούν να κανουν και αλλα απλα παπια χωρις ζημιες)

οποτε δεν ειναι καλη κινηση να το παρεις καινουριο αν σκοπευεις να το δωσεις γρήγορα ή αν το θες για αποστασεις 15-20 χιλιομετρων μεσα στην πολη καθε μερα
αν θες να κανεις 80-100-150 χιλιομετρα την μερα ή βολτες του τυπου 'αθηνα-θεσσαλονικη' τοτε αξιζει το x

απο την αλλη αν παρεις ενα φτηνο μεταχειρισμενο παπι η χασουρα σχεδον δεν υπαρχει ή ειναι μικροτερη
το kaze 115 καινουριο που θες θα εχει μικροτερη χασουρα απο το x οταν το πουλήσεις
με τα 700 ευρω που ειναι η διαφορα τους ακομα και αν το kaze r ανατιναχτεί 4 φορες και το φτιαξεις αλλες 4 φορες εχεις κερδος
τα λιφαν 110 μοτερ εχουν 160-180 ευρω με 700ε αγοραζεις 4+ μοτερ να εχουν και τα εγγόνια σου
φιλος εβγαλε 7 χρονια με τετειο μοτερ χωρις συχνες αλλαγες λαδιων ή προσεκτικη χρηση και συνεχιζει να λειτουργει μια χαρα ακομα
οποτε θεωριτικα τα 4 μοτερ θα φτασουν για 30+ χρονια χρησης :-p

σε ορισμενες περιπτωσεις για παπια των 500 ευρω μπορεις να το δωσεις και παραπανω απο οτι το πηρες

το x δεν σπαει δεν χαλαει και μπορει να κανει μακρινες αποστάσεις χωρις σταση και με μεγαλη ταχυτητα
αν το αφήνεις με λιγη βενζίνη μεσα ομως μπορει να καψει την αντλια βενζίνης
και σε περιπτωση κακης βενζίνης το κοστος καθαρισμου/αλλαγης του μπεκ η του ψεκασμου ειναι μεγαλο.

ενω το απλο παπακι με 10ε εχεις βαλει αλλο καρμπ το οποιο και ρυθμιζεις-καθαριζεις οποια στιγμη θελεις στην ακρη του δρομου χωρις εργαλεια αν μιλαμε για ρυθμιση τις βελόνας ή με ενα κατσαβιδι αν μιλαμε για ανοιγμα του μπολ-ζιγκλερ κτλ

o_gavros
02/12/2014, 19:37
Πολύ σωστά όλα όσα λες.
Ίσως έκρινα βάση της περίπτωσης μου που το πήρα για εργαλείο για ατελειωτα χιλιόμετρα μέχρι να τα φτύσει.
Αν δεν το πας σοβαρά για γάμο,τότε ίσως το Χ δεν ενδείκνυται.

toyar
02/12/2014, 20:15
η καλυτερη εφαρμογη του χ ειναι το delivery κι αυτο δειχνει ποσο καλο ειναι
τα παραπανω χρηματα ομως που κοστιζει αξιζουν αν το παιρνεις για να το παντρευτεις ή/και για να το σκιζεις

Dimos35
02/12/2014, 20:33
Να γίνω κακός και να βάλω άλλη μία παράμετρο;
Στη θέση σου θα έπαιρνα το crypton X αφενός γιατί είναι το καλύτερο, αφετέρου γιατί το γουστάρω, μόνο αν είχα να το βάζω τα βράδια σε κλειστό parking. Διαθέτεις τέτοιο;

Ζεύκας
02/12/2014, 21:00
με 2600 ευρώ θα έπαιρνα κούτα CBF125.

δεν θα έδινα τα λεφτά μου για παπί

yiannis172
02/12/2014, 22:57
Σε τι θεωρεις οτι υπερτερει το CBF εναντι του Χ;
Το οτι ειναι ''μηχανη'' και το αλλο παπι στην προκειμενη δεν παιζει και αν εχεις οδηγησει το Χ θα καταλαβαινεις τι εννοω.

dimzan
03/12/2014, 01:35
Σε τι θεωρεις οτι υπερτερει το CBF εναντι του Χ;
Το οτι ειναι ''μηχανη'' και το αλλο παπι στην προκειμενη δεν παιζει και αν εχεις οδηγησει το Χ θα καταλαβαινεις τι εννοω.

το cbf στριβει και φρεναρει μια χαρα για τα 125 κυβικα του. οπιος ψαχνει επιδοσεις μηχανης στα 125κυβικα τοτε ειναι λαθος εξ αρχης. Ας παρει 250 κυβικα μηχανη. τα 125αρια θα ειναι μια ζωη 125αρια.

το cbf το φορας καθοτι μοτοσυκλετακι, στο Χ ο κωλος σου ψαχνει προσφυση στη σελα οπως σε καθε παπι.

το ενα εχει συμπλεκτη, το αλλο οχι.

το ενα βγαζει 500χλμ με ενα τεποζιτο εντος πολης, το αλλο φανταζομαι θα ειναι επιτυχια αν βγαζει 150-200χλμ εντος πολης.

το ενα ειναι ασχημο (υποκειμενικο), το αλλο ειναι επισης ασχημο (υποκειμενικο).

το ενα δεν παει βημα, το αλλο σχεδον παει βημα.

το ενα δεν το κλεβουν, το αλλο ειναι πιο ευκολα στο στοχαστρο.

ΥΓ ειναι προφανες οτι δε μπορω τα παπακια. ισως τον φιλο βεβαια τον βολευει ενα παπακι αν καλυπτει τις αναγκες του.

kostaskk
03/12/2014, 01:56
το cbf πανω κατω τα ιδια γκαζια με το x θα εχει
ισως λιγο καλητερο ισως λιγο χειροτερο

επισης το cbf ειναι αυτο που λεμε 'παπι' με φερινκ
εχει 2 αναρτισεις πισω οπως και τα παπια
εχει 2 λεπτες μπουκαλες μπροστα οπως και τα παπια
εχει μονο δισκοφρενο μπροστα και αδυναμη δαγκανα οπως και τα παπια
εχει ταμπουρο πισω οπως τα παπια
και ειναι αεροψικτο οπως τα 'παλια' παπια (μειον αυτο)
τα μονα θετικα εναντι των παπιων που μπορω να του βρω ειναι η μεγαλη αυτονομια λογο μεγαλου ντεποζιτου
η καλυψη απο τον αερα λογο του φερινκ-ζελατινας, η καπως μεγαλητερη αποσταση του μοτερ απο το εδαφος και η 'πιθανη' μεγαλητερη αντοχη του πλαισιου σε ακραιες καταστασεις

ουτε αντιστροφες χοντρες μπουκαλες εχει ουτε εξεζητημένο αλουμινενιο πλαισιο-ψαλιδι εχει
brembo δεν νομιζω να φοραει οποτε πως ειναι καλητερο?
αυτο που εχει ειναι παραπανω βαρος και πιθανον ποιο 'αργη' γεωμετρια απο ενα παπι (μεγαλητερο μεταξόνιο,καστερ κτλ)
οτι ειναι ελαφρυ επιταχυνει-επιβραδυνει και αλλαζει κατευθινση γρηγορότερα απο κατι ποιο βαρύ


οποτε μην σου φανει απίθανο αν ενα ελαφρυ με ξυραφενια γεωμετρια παπι τσαγιαζει το cbf και σε επιδωσεις αλλα και σε στριψημο-φρεναρισμα,συμπεριφορα.

αν θες 'μηχανη' στα 125cc υπαρχουν aprilia rs 125-rs4125 , aprilia sx /rx125, wre125 που ειναι σαφος ανωτερα

dimzan
03/12/2014, 02:09
σε budget 2000-2500€ καινουριο ειναι αστειο να ψαχνουμε επιδοσεις.

μονο επιχειρημα που δεχομαι ειναι η εμφανιση και κατα ποσο τον φτιαχνει καποιον αυτο που θα καβαλησει.

γιατι οταν τα καβαλησει οδηγικα ειναι ξενερωτα και τα 2

skylaros
03/12/2014, 03:50
Έχετε δει τι μπορείς να αγοράσεις αυτή την περίοδο με 2500 στο χέρι ? Φίλος πουλάει γκαρσονιέρα στο κέντρο του Πειραιά (πιο κέντρο δε γίνεται) ημιυπόγεια με πίσω αυλή στα 5500... Βρίσκει Tuono gen1 σε αυτά τα λεφτά! Δηλαδή 2.500 για παπί???

Ζεύκας
03/12/2014, 16:40
Σε τι θεωρεις οτι υπερτερει το CBF εναντι του Χ;
Το οτι ειναι ''μηχανη'' και το αλλο παπι στην προκειμενη δεν παιζει και αν εχεις οδηγησει το Χ θα καταλαβαινεις τι εννοω.

Κατ'αρχάς ποτέ δεν θα ξόδευα 2600ευρώ απλά για να έχω ένα δίτροχο για να πηγαίνω μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη.
Χίλιες φορές να αγόραζα ένα καλοδιατηρημένο BMW f650gs με abs που μέχρι και ταξίδια κάνεις δικάβαλος και τριβάλιτσος.
Χαμηλή κατανάλωση, φθηνή συντήρηση και τα κάνει όλα και συμφέρει.

Τώρα, δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει crypton x -έχω εμπειρία από άλλα- και όπως και να το κάνουμε το παπί παραμένει παπί.
Η μοτοσυκλέτα, ακόμα και μια μικρή των 125κεκ έχει σαφώς ανώτερη οδηγική συμπεριφορά.
Κουμπώνεις πάνω της, στρίβεις με μεγαλύτερη άνεση γιατί τα πόδια βασίζονται στο τεπόζιτο, φρενάρεις και δεν περιμένεις
από τα χέρια και τα πέλματα να αναλάβουν την αδράνεια του σώματος.

Το παπί είναι σημαντικότατο κεφάλαιο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και έχει βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να
μετακινούνται γρήγορα και φθηνά
ΑΛΛΑ με 2600ε το παπί δεν είναι φθηνό μέσο μετακίνησης. Με 2600ε υπάρχουν μικρές μοτοσυκλέτες με κατανάλωση παπιού,
αναλώσιμα παπιού και μακράν ανώτερη συμπεριφορά.

Ζεύκας
03/12/2014, 16:51
το cbf πανω κατω τα ιδια γκαζια με το x θα εχει
ισως λιγο καλητερο ισως λιγο χειροτερο

επισης το cbf ειναι αυτο που λεμε 'παπι' με φερινκ
εχει 2 αναρτισεις πισω οπως και τα παπια
εχει 2 λεπτες μπουκαλες μπροστα οπως και τα παπια
εχει μονο δισκοφρενο μπροστα και αδυναμη δαγκανα οπως και τα παπια
εχει ταμπουρο πισω οπως τα παπια
και ειναι αεροψικτο οπως τα 'παλια' παπια (μειον αυτο)
τα μονα θετικα εναντι των παπιων που μπορω να του βρω ειναι η μεγαλη αυτονομια λογο μεγαλου ντεποζιτου
η καλυψη απο τον αερα λογο του φερινκ-ζελατινας, η καπως μεγαλητερη αποσταση του μοτερ απο το εδαφος και η 'πιθανη' μεγαλητερη αντοχη του πλαισιου σε ακραιες καταστασεις

ουτε αντιστροφες χοντρες μπουκαλες εχει ουτε εξεζητημένο αλουμινενιο πλαισιο-ψαλιδι εχει
brembo δεν νομιζω να φοραει οποτε πως ειναι καλητερο?
αυτο που εχει ειναι παραπανω βαρος και πιθανον ποιο 'αργη' γεωμετρια απο ενα παπι (μεγαλητερο μεταξόνιο,καστερ κτλ)
οτι ειναι ελαφρυ επιταχυνει-επιβραδυνει και αλλαζει κατευθινση γρηγορότερα απο κατι ποιο βαρύ


οποτε μην σου φανει απίθανο αν ενα ελαφρυ με ξυραφενια γεωμετρια παπι τσαγιαζει το cbf και σε επιδωσεις αλλα και σε στριψημο-φρεναρισμα,συμπεριφορα.

αν θες 'μηχανη' στα 125cc υπαρχουν aprilia rs 125-rs4125 , aprilia sx /rx125, wre125 που ειναι σαφος ανωτερα

Το παπί υπήρχε και υπάρχει για να πηγαίνεις στη δουλειά σου ΦΘΗΝΑ και σβέλτα.

(Εκτός κι αν είσαι καυλωμένος πιτσιρικάς) δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να σε νοιάζει αν το παπάκι πρέπει να έχει "τούμπανο" μοτέρ,
"εξεζητημένο" αλουμινένιο πλαίσιο-ψαλίδι, γεωμετρία "ξυράφι" και να είναι "δικαστής" μικρών μοτοσυκλετών.

Για μένα παπάκια όπως το crypton x ή το fx της suzuki παλιότερα είναι ανούσια.

yiannis172
03/12/2014, 19:30
Κατ'αρχάς ποτέ δεν θα ξόδευα 2600ευρώ απλά για να έχω ένα δίτροχο για να πηγαίνω μικρές αποστάσεις μέσα στην πόλη.
Χίλιες φορές να αγόραζα ένα καλοδιατηρημένο BMW f650gs με abs που μέχρι και ταξίδια κάνεις δικάβαλος και τριβάλιτσος.
Χαμηλή κατανάλωση, φθηνή συντήρηση και τα κάνει όλα και συμφέρει.

Τώρα, δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει crypton x -έχω εμπειρία από άλλα- και όπως και να το κάνουμε το παπί παραμένει παπί.
Η μοτοσυκλέτα, ακόμα και μια μικρή των 125κεκ έχει σαφώς ανώτερη οδηγική συμπεριφορά.
Κουμπώνεις πάνω της, στρίβεις με μεγαλύτερη άνεση γιατί τα πόδια βασίζονται στο τεπόζιτο, φρενάρεις και δεν περιμένεις
από τα χέρια και τα πέλματα να αναλάβουν την αδράνεια του σώματος.

Το παπί είναι σημαντικότατο κεφάλαιο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και έχει βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να
μετακινούνται γρήγορα και φθηνά
ΑΛΛΑ με 2600ε το παπί δεν είναι φθηνό μέσο μετακίνησης. Με 2600ε υπάρχουν μικρές μοτοσυκλέτες με κατανάλωση παπιού,
αναλώσιμα παπιού και μακράν ανώτερη συμπεριφορά.

Δεν ειπα πως δεν ειναι ακριβο το Χ αλλα συνεκρινα καθαρα στο τεχνικο κομματι.Καλο το παραμυθι του ''τα CBF/YBR ειναι μοτοσυκλετες και λογω αυτου στριβουν/φρεναρουν καλυτερα απο οποιοδηποτε παπι'' αλλα δεν ισχυει στην περιπτωση που συζηταμε.Γιατι το monoshock για παραδειγμα,του X,οι αρχαιολογιες (τεχνολογικα) αυτες μονο να το ονειρευτουν μπορουν.Και μη μου πειτε για ζυγισματα κτλ γιατι οι Γιαπωνεζοι εχουν αποδειξει πως και σε μεγαλυτερες κατηγοριες μοτο το εχουν παραμελησει το θεμα αυτο οχι σε αυτην τη φθηνη κατηγορια.....
''Μοτοσυκλετες'' (γιατι μονο εντος εισαγωγικων μπορεις να τις βαλεις) σαν κι αυτες ειναι τιμιες κατασκευες αλλα οχι να τις μυθοποιησουμε κιολας.

Ζεύκας
03/12/2014, 20:36
Δεν ειπα πως δεν ειναι ακριβο το Χ αλλα συνεκρινα καθαρα στο τεχνικο κομματι.Καλο το παραμυθι του ''τα CBF/YBR ειναι μοτοσυκλετες και λογω αυτου στριβουν/φρεναρουν καλυτερα απο οποιοδηποτε παπι'' αλλα δεν ισχυει στην περιπτωση που συζηταμε.Γιατι το monoshock για παραδειγμα,του X,οι αρχαιολογιες (τεχνολογικα) αυτες μονο να το ονειρευτουν μπορουν.Και μη μου πειτε για ζυγισματα κτλ γιατι οι Γιαπωνεζοι εχουν αποδειξει πως και σε μεγαλυτερες κατηγοριες μοτο το εχουν παραμελησει το θεμα αυτο οχι σε αυτην τη φθηνη κατηγορια.....
''Μοτοσυκλετες'' (γιατι μονο εντος εισαγωγικων μπορεις να τις βαλεις) σαν κι αυτες ειναι τιμιες κατασκευες αλλα οχι να τις απομυθοποιησουμε κιολας.

Φίλε μου ναι, το crypton x μπορεί να έχει φοβερό στήσιμο και γεωμετρία και δυνατό μοτεράκι και να στρίβει καλύτερα από τα cbf125 ας πούμε.

Αλλά εγώ σαν οδηγός νιώθω περισσότερη αυτοπεποίθηση να έχω το ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια μου παρά ένα κενό.
Και στα δικά μου γούστα θα στρίψω γρηγορότερα με το cbf παρά με το crypton

dimzan
04/12/2014, 00:35
Δεν ειπα πως δεν ειναι ακριβο το Χ αλλα συνεκρινα καθαρα στο τεχνικο κομματι.Καλο το παραμυθι του ''τα CBF/YBR ειναι μοτοσυκλετες και λογω αυτου στριβουν/φρεναρουν καλυτερα απο οποιοδηποτε παπι'' αλλα δεν ισχυει στην περιπτωση που συζηταμε.Γιατι το monoshock για παραδειγμα,του X,οι αρχαιολογιες (τεχνολογικα) αυτες μονο να το ονειρευτουν μπορουν.Και μη μου πειτε για ζυγισματα κτλ γιατι οι Γιαπωνεζοι εχουν αποδειξει πως και σε μεγαλυτερες κατηγοριες μοτο το εχουν παραμελησει το θεμα αυτο οχι σε αυτην τη φθηνη κατηγορια.....
''Μοτοσυκλετες'' (γιατι μονο εντος εισαγωγικων μπορεις να τις βαλεις) σαν κι αυτες ειναι τιμιες κατασκευες αλλα οχι να τις μυθοποιησουμε κιολας.

επισης στις μηχανες ειναι χαρακτηριστικο πως θα στριψουν μονο αν οδηγος ξερει να στριψει.

δεν ειναι σαν το αμαξι που στριβεις το τιμονι και οποιο μπει καλυτερα (που και παλι πρεπει να ξερεις πως να μπεις στη στροφη).

στη μηχανη αν δε στριψεις σωστα πεφτεις, και ελαχιστοι ξερουν να στριψουν σωστα ενα διτροχο, ειτε αυτο ειναι cbf ειτε x (ουτε εγω ξερω να στριβω). Και οσοι λενε πως ξερουν συνηθως δεν ξερουν. Ελαχιστοι ξερουν. Ελαχιστοι θα εκμεταλευτουν το πραγματικο οφελος του μονοσοκ και της γεωμετριας. Και στην τελικη γιατι να κυνηγας ενα παπακι με ρισκο να σκοτωθεις οταν με 1500€ παιρνεις ενα καλοσυντηρημενο cb400 που μονο βενζινη ζηταει παραπανω και ειναι καλυτερο παντου. 'Η ενα sv. 'Η ενα χορνετ. 'Η τελοσπαντων μια μηχανη 250-600κκ.

Τα μοχλικα και οι επιδοσεις στα παπακια ειναι για να χαιρονται οι καγκουρες στις καφετεριες , οπως τις μετρανε σε μεγεθος, τις οθονες των κινητων τους.


ΥΓ κυκλοφορωντας με το cbf εχει τυχει να πεσω σε γκαζιαρηδες ντελιβεραδες -και μη- παποβιους. Περιεργως παει πολυ καλα το cbf, αν και χεστηκα αν θα φτασω πρωτος στο φαναρι ή οχι. Ειναι μονο η χαρα της στιγμης, γιατι κοντραρονται διτροχα των 1000-1500€. Ενα 125αρι εχει συνηθη ταχυτητα κινησης τα 50-70χλμ την ωρα. Σιγα μην δω πιο στιβει καλυτερα οταν ηδη δε μπορει να διατηρησει ψηλες ταχυτητες. Δεν ειδα σε καμια κλειστη διαδρομη να μαχονται Innova astrea address και x για το ποιο στριβει καλυτερα

sniper35mk
04/12/2014, 04:12
Φιλε θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Kawasaki zx135... αεροψυκτο και με καρμπυρατερ μεν αλλά πολύ ωραιο στήσιμο, δυνατό γκάζι, πιστεύω το μαζευει το crypton, καινε τα ιδια κ για καινουριο σου ερχετάι κ από 300-500 εύρω φθηνότερο... Τα κλεβουν πιο αραιά από τα crypton...καλές αγορές

notakos600
04/12/2014, 07:26
Και το ΧΤ 600 παπί είναι και το βρίσκεις από 1000-2000.
Αν θέλεις παπί για τη δουλειά σου πάρε ένα κινέζικο καινούργιο ή γιαπωνέζικο μεταχείρω σε καλή κατάσταση.
Ποιος νοήμων άνθρωπος στα χρόνια της Μεγάλης Κρίσης θα ''έσκαγε'' 3 χήνες παρά κάτι ψηλά για παπί;

irinia
04/12/2014, 08:32
Φιλε θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το Kawasaki zx135... αεροψυκτο και με καρμπυρατερ μεν αλλά πολύ ωραιο στήσιμο, δυνατό γκάζι, πιστεύω το μαζευει το crypton, καινε τα ιδια κ για καινουριο σου ερχετάι κ από 300-500 εύρω φθηνότερο... Τα κλεβουν πιο αραιά από τα crypton...καλές αγορές

ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ



Της Καβασάκι και διάβασε,μην τον κάψουμε τον άνθρωπο.
Ένα πρόβλημα που επί 3 χρόνια έκαναν το κορόιδο και αντί να λυθεί
τελείωσε το ΖΧ...!!!
Αν δεν το κατέχετε το σπορ μη τα πετάτε έτσι.
Παρά το ότι τα διάβαζα,το πήρα και τον ήπια..!!
Μόλις πιάναμε 17-18 βαθμούς τότε δούλευε κάπως σωστά.
ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ το λένε ..!!
Όταν δε έβρεχε..?? ΠΑΝΗΓΥΡΙ
Μετά από ένα χρόνο το βαρέθηκα και το έδωσα αφού μου είχε σπάσει τα νεύρα.
Όσο για τα πλαστικά..?? τα είχα γεμίσει σφήνες γιατί έτριζε από το ρελαντί μέχρι ψηλά σαν ΛΑΤΕΡΝΑ.
Γιαυτό λεβέντη μου όταν λες κάτι πες το υπεύθυνα και όχι μόνο για να πεις.
Για τυχόν αμφιβολίες kawasaki bikers μπές να διαβάσεις αυτά που έγραψαν ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ,και όχι αυτοί
που τους άρεσε το χρώμα.
Αυτός ήταν και ο βασικός λόγος που η εταιρεία εγκατέλειψε αυτό το μοτέρ και ξαναγύρισε στα 115 κυβικά,
στα όποία είχε βγάλει ΑΘΡΑΥΣΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ,κάιζερ, ΑΘΑΝΑΤΑ...!!!
Το χοντάκι λοιπόν που έχω τώρα wave-110 μετά από 1,5 χρόνο και 9500 χλμ. δεν τρίζει ,δεν σβήνει ,δουλεύει
ρολόι παντού ,έχει ΨΕΚΑΣΜΟ ,καίει ΜΟΝΟ 2 λίτρα στα 100 και από σέρβις 0,8 λίτρα λάδι κάθε 4000 χλμ. λέει η χόντα,
κάθε 2000-3000 τα αλλάζω έγώ, κόστος 8 εύρώ για ένα απλό λαδάκι..!!
Τραβάει μια χαρά ,ξεκινάει άνετα και με δευτέρα ,κατοσταρίζει κιόλας,έχει και πολύ καλό αποθηκευτικό χώρο,αδιάβροχο,
λουκέτο,αλυσσίδα χοντρή..!!
Και προπαντός ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ...!!!
1730 ευρώπουλα το πήρα, 2100 πλήρωσα το ΖΧ και μετά από 1 χρόνο και 8500 χλμ. τό έδωσα ΕΥΤΥΧΩΣ 1300..!!
Ανέβηκε και ένα κατοστάρικο το wave και τώρα αν θελήσω να το πουλήσω σίγουρα θα είναι πάνω από 1300..!!
Τώρα για το τι μαζεύει το ΖΧ..?? Τα κρύπτον με πέρναγαν σαν σταματημένο,το wave μέχρι τα 70 -80 τουλάχιστον είναι γρήγορο
δε χρειάζεται να μαζέψει κανέναν εννοείται,πετάγεται μπροστά από αυτοκίνητα λεωφορεία που είναι το ζητούμενο
για λόγους ασφαλείας ,και ακόμα και με 2 άτομα πάει μια χαρά ,ανηφόρες κ.λ.π....

bruno
04/12/2014, 11:58
Μονο που το wave δεν βλεπετε.Τα kazer και τα kriss μια χαρα βγηκαν,το μοτερ ειναι ιδιο,οποτε πας εκει.

irinia
05/12/2014, 09:57
Μονο που το wave δεν βλεπετε.Τα kazer και τα kriss μια χαρα βγηκαν,το μοτερ ειναι ιδιο,οποτε πας εκει.




ΤΟ ΚΑΙΖΕΡ


Το έχω λιώσει.........ΑΘΡΑΥΣΤΟ
Τό κρίς όμως ..?? το δεύτερο με τα χρώματα όχι το πρώτο το μαύρο με καρμπυρατέρ,
ίδιο πράμμα με το Καβασάκι,παίζαμε συνέχεια με το καρμπυρατέρ,ΕΤΡΙΖΕ λιγότερο από το καβασάκι
πήγαινε χειρότερα απ'ότι υποσχόταν και στις 8500 χλμ. ΜΠΙΕΛΑ..!!
Ναι το μοτεράκι το καλό το έβαλε η καβασάκι στα τρία νέα της μηχανάκια για το 115 μιλάμε,το ένα δεν μοιάζει
με παπί ,τα άλλα δύο μου φάνηκαν ΠΟΛΥ ΨΕΥΤΙΚΑ στην κατασκευή τους..!!!Αν ήθελα με το ζόρι καβασάκι
θα έπαιρνα εκείνα τα παλιά τα τζόυ τα γκρί που υπάρχουνε ακόμα στα μαγαζιά,γερά κι αυτά χωρίς αποθηκευτικό χώρο όμως.
Όμως κι αυτό καρμπυρατέρ,τώρα πια ο ψεκασμός ξευτελίστηκε και φθηνός και αξιόπιστος γιατί να ψαχνόμαστε με κάρμπ..??
Τώρα τι δε βλέπεται στό wave..?? Θέμα αισθητικής καθαρά,χωρίς να τρελλαίνομαι πολλοί μου λένε τι ωραίο μηχανάκι..!!

zannisvel
05/12/2014, 11:16
Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν και καθαρα προσωπικη μου αποψη. ( Πρεπει να τα λεμε αυτα για να μη γινει καμια παρεξηγηση)

Ολα τα παπια ειναι ιδια. (στα ματια μου)
Το Wave ειναι παπι.
Το Wave δεν ειναι ασχημο.
Το παπι ειναι για μεσα στη πολη.
Το παπι ειναι χρησιμο γιατι ειναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και ΜΙΚΡΟ.
ΔΕΝ θα εδινα τοσα λεφτα (3000€) για ενα παπι.
Δεν χρειαζεται ενα παπι να παταει Busa.
Πρεπει να ειναι αξιοπιστο.

:)

alex14
05/12/2014, 13:11
Χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν και καθαρα προσωπικη μου αποψη. ( Πρεπει να τα λεμε αυτα για να μη γινει καμια παρεξηγηση)

Ολα τα παπια ειναι ιδια. (στα ματια μου)
Το Wave ειναι παπι.
Το Wave δεν ειναι ασχημο.
Το παπι ειναι για μεσα στη πολη.
Το παπι ειναι χρησιμο γιατι ειναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ και ΜΙΚΡΟ.
ΔΕΝ θα εδινα τοσα λεφτα (3000€) για ενα παπι.
Δεν χρειαζεται ενα παπι να παταει Busa.
Πρεπει να ειναι αξιοπιστο.

:)

Σωστος

Μονο να προσθeσω κατι ακομα
-το παπι πρεπει να ειναι "απλο", υδροψυξη,injection κτλ δεν χρειαζονται

yiannis172
05/12/2014, 16:36
Αυτο που πολλοι εχετε συνδεσει τον ψεκασμο με την πολυπλοκοτητα και το καρμπ με την απλοτητα δεν μπορω να το καταλαβω απο που το βγαζετε.Ισχυει ακριβως το αντιθετο....σε ενα ψεκαστο οχημα γενικα δεν εχεις ουτε την ασταθη συμπεριφορα ουτε τα....στραβοξυπνηματα του καρμπυρατερ.Το δουλεμα ειναι σταθερα σωστο και ιδιο ανεξαρτητως καιρου και απο θεμα ''hardware'' ας λυσει καποιος ενα καρμπυρατερ και ενα σωμα ψεκασμου,ειδικα για παπι,για να δει ποιο ειναι το πολυπλοκο και ποιο εχει 1002 παραπανω πραγματα να συντηρησεις και να επισκευασεις.

alex14
05/12/2014, 16:46
Αυτο που πολλοι εχετε συνδεσει τον ψεκασμο με την πολυπλοκοτητα και το καρμπ με την απλοτητα δεν μπορω να το καταλαβω απο που το βγαζετε.Ισχυει ακριβως το αντιθετο....σε ενα ψεκαστο οχημα γενικα δεν εχεις ουτε την ασταθη συμπεριφορα ουτε τα....στραβοξυπνηματα του καρμπυρατερ.Το δουλεμα ειναι σταθερα σωστο και ιδιο ανεξαρτητως καιρου και απο θεμα ''hardware'' ας λυσει καποιος ενα καρμπυρατερ και ενα σωμα ψεκασμου,ειδικα για παπι,για να δει ποιο ειναι το πολυπλοκο και ποιο εχει 1002 παραπανω πραγματα να συντηρησεις και να επισκευασεις.

Απο τη αλλη , δεν εχω ακουσει κανεναν να πει "εμεινα απο καρμπιρατερ" ενω το "τα εκλασε η τρομπα" το εχουμε ακουσει ουκ ολιγες φορες. Μην μπερδευεις την πολυπλοκοτητα με την αξιοπιστια. Και ο 4χρονος κινητηρας ειναι πιο πολυπλοκος απο τον 2χρονο αλλα γενικα και πιο αξιοπιστος.
Να εξηγουμαστε, μιλαω για παπια οχι γενικα.

notakos600
05/12/2014, 16:50
Το καρμπυρατέρ έχει εξαρτήματα που αλλάζονται με πολύ μικρό κόστος.
Ακόμη και ολόκληρο στοιχίζει ελάχιστα πια, το πετάς και βάζεις καινούργιο.
Ο ψεκασμός από την άλλη έχει πολύ ακριβότερα μέρη.
Αντλία καυσίμου, σώμα ψεκασμού, μονάδα διαχείρησης.
Πιό αξιόπιστο μπορεί, πιο φθηνό όμως όχι.

toyar
05/12/2014, 17:01
ο ψεκασμος μπαινει λογω προδιαγραφων ρυπων και το καρμπυρατερ καταργειται οριστικα οποτε δεν εχει νοημα να τα συγκρινουμε

zannisvel
05/12/2014, 18:54
Καλα κανονιστε να τσακωθειτε για τα καρμπυρατερ και τα injection....:lol:

alex14
05/12/2014, 19:04
Καλα κανονιστε να τσακωθειτε για τα καρμπυρατερ και τα injection....:lol:

Οχι ρε,συζητηση κανουμε :a016::a015::hunter:

:lol:

irinia
05/12/2014, 21:24
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ



Εμένα τόσα παπιά μου τα είχε πρήξει το καρμπυρατέρ,αν είναι να χαλάσει κάποια στιγμή ένας ψεκασμός παπιού
παρότι λέτε ότι είναι πιο αξιόπιστος , ΑΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ο γαμημένος,αν είναι όμως να περιμένω να πιάσουν οι ζέστες
μη μου σβήνει με 100 στη στροφή και κατηφόρα..??
Πόση διαφορά έχει πια αυτός ο ψεκασμός στην τιμή που αν χαλάσει θα μας βάλει μέσα επειδή δεν είχαμε καρμπυρατέρ..??
10 παπιά με καρμπυρατέρ,ε τώρα πήρα ένα με ψεκασμό,ησύχασα χειμώνα καλοκαίρι ούτε τσόκ,ούτε μαλακίες.
Κι άμα χαλάσει ,χάλασε τι να κάνουμε όλα τα μηχανάκια ψεκασμό έχουν πια.
Ενάμιση χρόνο τώρα που δε σβήνει στα φανάρια,που δεν κάνει γαργάρες,μετά από 1 λεπτό ραπτομηχανή κάθε πρωί,που καίει λιγότερο
καύσιμο από το ΖΧ ε ας χαλάσει το δικαιούται λέμε......το άλλο χαλασμένο το πήρα ..!!

notakos600
05/12/2014, 21:28
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ



Βρε κι εγώ με τον ψεκασμό είμαι, απλά με πιάνει καμιά φορά η νοσταλγία του εξαερωτήρα.
Νοσταλγία του κώλου δλδ, πόσα πρωινά δεν είχα κατεβάσει κι εγώ όλο το ορθόδοξο εορτολόγιο σπρώχνοντας κάποιο καρμπυρατεράτο να πάρει μπρος.
Ψεκασμός και πάλι ψεκασμός. :beer:

irinia
05/12/2014, 21:41
Βρε κι εγώ με τον ψεκασμό είμαι, απλά με πιάνει καμιά φορά η νοσταλγία του εξαερωτήρα.
Νοσταλγία του κώλου δλδ, πόσα πρωινά δεν είχα κατεβάσει κι εγώ όλο το ορθόδοξο εορτολόγιο σπρώχνοντας κάποιο καρμπυρατεράτο να πάρει μπρος.
Ψεκασμός και πάλι ψεκασμός. :beer:




ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.............




Να κατεβείς από το ΣΕΙΧ-ΣΟΥ με το γαμημένο το Μοντέσσα Η-7 μια βλέπω το δικό σου στη φωτογραφία, τσουλώντας το επειδή πεισματικά
δεν δούλευε το ΚΩΛΟ-καρμπυρατέρ και πήγαινε με τέρμα γκάζι ίσα -ίσα να μη σβήσει και εγώ από δίπλα φυσικά πεζός............
και ξαφνικά ξεμπουκώνει τραβάει μιά σούζα μόνο του φυσικά, με παίρνει και μένα παραμάζωμα και φεύγει 4-5 μέτρα αυτό κι εγώ μπάλλα...!!
Και που ήμουνα..?? Στην πάνω μεριά της έκθεσης Θεσσαλονίκης από εκεί που είναι το πανεπιστήμιο,περίοδος έκθεσης και έγινα νούμερο
μέσα στο δρόμο,το σήκωσα και με όση αξιοπρέπεια μου έμεινε καβάλησα και έφυγα ,το μπουρδέλλο με είχε κατεβάσει από το βουνό ποδαράτο
και δούλεψε μπροστά στην έκθεση...!!