Σύνδεση

View Full Version : Σχετικά με ΚΤΕΟ



George_Sp
29/11/2014, 16:44
Καλησπέρα.
Σήμερα πέρασα επιτυχώς τη μηχανή το 1ο της ΚΤΕΟ μιας και είναι με 1η άδεια 2009. Θέλω να ρωτήσω όμως πέρα από τα φώτα, την καυσανάλυση και τη στάθμη θορύβου, στα υπόλοιπα που ελέγχονται πάνω στη μηχανή.


Σύστημα πέδησης:
Φρένα (α)
Λάστιχα (β)
Αναρτήσεις (γ)

Είμαι από πρόσφατο σέρβις μπροστινού, αλλαγή σε τακάκια και υγρά φρένων και με δισκόπλακες σε άριστη κατάσταση. Λάστιχα με 14.000χλμ επάνω τους αλλά επειδή δε τα ζορίζω (τσεκάρω πιέσεις ανά 10ημέρες) και προσπαθώ να τα τρώω ομοιόμορφα έχουν πολύ ψωμί ακόμα να με βγάλουν μέχρι αρχές καλοκαιριού εύκολα.

Τα αποτελέσματα του μηχανήματος στη μέτρηση πέδησης ήταν 78% εμπρός 40% πίσω. Βάση αυτού του συνδέσμου
http://www.kteohellas.gr/category/182/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%83%CE%B7-%CF%86%CF%81%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%83-.html



θα πρεπε να με κόψει για το πίσω και να ξαναπεράσω έλεγχο εντός 20ημερών.
τελικά τί ισχύει;

o_gavros
29/11/2014, 16:52
για το δεκαευρω γινεται ρε παλίκαρε η δουλειά, τι το ψυρίζεις τόσο;

George_Sp
29/11/2014, 17:09
15 :)

το ξέρω για ποιο λόγο γίνεται με ενδιαφέρει όμως να μάθω και για τις μετρήσεις που γίνονται.
Είναι αναξιόπιστα τα μηχανήματα μέτρησης ή/και θέλουν καλιμπράρισμα μετά το τεστάρισμα 100 οχημάτων, άρα έπεσα σε κακά μηχανήματα μέτρησης;
(περίεργο βέβαια γιατί το συγκεκριμένο ΚΤΕΟ είναι ανοιχτό λιγότερο από έτος και δείχνει εξοπλισμένο με τα πάντα και προσεγμένο) Είναι σωστά τα μηχανήματα και η μηχανή δείχνει χαμηλά επίπεδα πέδησης λόγω χιλιομέτρων στα ελαστικά ή επειδή έχω καταργήσει το πίσω abs, διάβασε ότι να ναι;

mikes
29/11/2014, 17:32
ρε παλικαρε, αυτες οι τιμες αφορουν σε αυτοκινητα...
στις μηχανες ουτως η αλλως το πισω φρανο βοηθητικο ειναι.. με το μπροστινο φρεναρουν!

George_Sp
29/11/2014, 17:51
αν αφορούσαν μόνο αυτοκίνητα γιατί καταγράφικε στη δική μου καρτέλα κτεο στα αποτελέσματα του ελέγχου;

για το φρενάρισμα στη μηχανή γνωρίζω.
επι του συγκεκριμένου που ρωτάω όμως να απαντάμε :)

mikes
29/11/2014, 18:15
οι τιμες στο λινκ που παρεθεσες είναι για αυτοκίνητα! το 40% πισω μπορει να είναι σοβαρη ελλειψη για κουτι, αλλα φυσιολογικη για μοτοσυκλετα!

εχω την αισθηση ότι και πριν επι του συγκεκριμενου που ρώτησες απαντησα... διαβασε στο λινκ πως προκυπτει η τιμη της συνολικης αποδοσης φρεναρίσματος και θα καταλάβεις ποσο σχετικο είναι το σχολιο μου περι μπροστινου και πισω φρενου...

επισης η κατραγηση του abs ΔΕΝ επιρεαζει τη μετρηση καθως αυτή αφορα τη στιγμη λιγο πριν μλοκαρει ο τροχος, στιγμη κατά την οποια το συστημα είναι ούτως η αλλως ανενεργο

CustomBoy
29/11/2014, 18:32
κ στο δικο μου που ειναι περασμένο κτεο (μοντελο 91 klr250 με ταμπουρο πισω κ μονο δισκοφρενο εμπρος) οι τιμες δινουν

ΠΈΔΗ ΠΟΡΕΙΑΣ

ΑΠΟΔΟΣΗ(%) ΣΥΝΟΛΙΚΉ 73.16-> ΟΠΙΣΘΙΟΥ ΤΡΟΧΟΥ 43.896

ΠΕΔΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ βαθμολογημενη με -> ***

επίσης αποσβεστήρες κραδασμών(Αμορτισερ)? βαθμολογημένα με 3 αστρα -> ***


το 40% για τον πίσω τροχό ειναι ΥΠΕΡ αρκετό πιστευω....κ με βάση μονο τα τυπικά (ΚΟΚ) τόσο ειναι τα ποσοστα πέδησης (εμπρος-πισω ) που πρεπει να πληρεί ενα δίτροχο(70-30% απο οσο θυμαμαι)...

ετσι κιαλλιως οπως καποιος ειπε ηδη ,ειναι συμπληρωματικη η χρήση του

virus
30/11/2014, 07:55
Είμαι από πρόσφατο σέρβις μπροστινού, αλλαγή σε τακάκια και υγρά φρένων και με δισκόπλακες σε άριστη κατάσταση.

και μονο η αλλαγη στα τακακια που εκανες προσφατα δεν προλαβαν να πατησουν. αν πηγαινες με τα παλια θα ηταν παραπανω απο 40%.