PDA

View Full Version : cb1300 vs gsxr1400 vs xjr1300



adam13
24/10/2005, 19:31
thelo na agoraso kainourgia mixani kai exo kataliksei se autes. poia einai kata tin gnomi sas i kaliteri kai giati?????

gtsiros
24/10/2005, 20:59
το cb γιατί είναι απλή, ματσό, ΤΕΡΑΣΤΙΑ, πανίσχυρη και με ολοκαίνουριο κινητήρα, γιατί το gsxr1400 που λες δεν υπάρχει και γιατί το xjr είναι παλιό.

cbanthropos
24/10/2005, 21:08
gsx1400 εννοει το παλικαρι... ;)

Εγω ψηφιζω CB1300 γιατι μου αρεσει πιο πολυ. Αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα..

Alex_Under
24/10/2005, 21:13
Και γω ψηφίζω CB γιατί απλά....

...αυτό έχω :D

adam13
24/10/2005, 22:10
kai ego gia cb leo na pao alla akouo sinexeia gia tin texnologia ton yamaha kai tin aksiopistia pou exoun oi kinitires ton suzuki kai exo arxisei kai xano mpala

la_villa
24/10/2005, 22:23
Και εγώ ψηφίζω cb.
Απο αξιοπιστία άλλο τπτ.
1000+ κυβικά είναι όλα.Αξιόπιστα είναι όλα εκτος απο yamaha,suzuki.:lol: :lol:

Όποιο σ'αρέσει πιο πολύ.

kinhsh
25/10/2005, 01:50
Καμμια,απο αυτες. Θα εχεις δωσει ενα σωρο λεφτα και δεν θα εχεις καμμια χρηστικοτητα

1. Λογω αερα ,δεν θα μπορεις να πας πανω απο 15 χλμ μακρια απο το σπιτι σου.
2. Θα εχεις ολα τα αγχη ,της κλοπης,της προσοχης,των σερβις κλπ
3. Θα το ανοιγεις το γκαζι να χαιρεσαι την ροπη της ; Mα τοτε το λαστιχο θα θελει συχνα αλλαγμα,το αντεχεις ;

adam13
25/10/2005, 05:50
kala oso afora ta peri klopis service ktl pisteuo oti oti mixanaki kai na exei kapoios tha prepei na anisixi kaneis ektos kai ean exei kanena papaki pou to pire me 500 euro metaxeirismeno kai leei oti kai na mou to klepsoun xestika kai gia ta service to paei sto mastro manoli tis geitonias pou kai ouzo na tou balei tha doulepsei.

oles tis sobares mixanes tis fovasai min stis klepsoun, peiraksoun ktl ktl kai eisai pant taktikos sta service.

sto thema tou aera tora exeis kapoio dikio an kai den tha einai 15 ta xlm alla giro sta 120 pou ekei tha me xtipaei alipta opos mou kanei sto 400 pou exo.;)

exo katebasei apo to aggliko site tis honda ena pdf kai exei ena polli mamato fairingaki pou me to pou to agoraso to mixanaki tha to tsimpiso mallon ara ston aera kapos tha tin boleuo.

i aporeia pou exo ego einai gia tin aksiopoistia tis mixanis se kathara mixanika meroi pano apo ta 1000 kai auto rotao edo mesa ean kapoios ta exei odigisei ta mixanakia i ta exei na mou pei gnomes entiposeis apo auta opos episis kai ti katanaloseis exoun (gia to gsx1400 mou exoun pei atoma pou to exoun oti kaiei to diplasio apo ena tdm 900).

to kako einai oti kai oi treis einai paromoiotipes kai apo emfanisi kai apo megethos me apotelesma na to psaxno tora kathara sta mixanika meroi mias kai apo emfanisi mou aresoun kai ta 3a.

kinhsh
25/10/2005, 06:39
Το xjr με τα ολινς αμορτισερ 1300,το εχω οδηγησει. Πολυ ευχαριστη μηχανη απο γκαζια,αλλα μολις βγηκα στον ανοιχτο δρομο και ανοιξα 140 παρκαρισα δεξια και την ξαναεδωσα στον ιδιοκτητη.
απο μηχανικα μερη αυτες οι μηχανες δεν εχουν προβλημα,ειναι αντοχης.(αφοι οι ιδιοκτητες τους δεν κανουν χλμ) .Ενα αλλο πραγμα που δεν μου αρεσε στο 1300 ειναι που οταν με 140 το πλαγιαζα δεξια αριστερα το πιρουνι και ολο το συνολο του τιμονιου ηταν σκετη απογοητευση,η μηχανη επλεε και δεν εδινε ακριβεια στην πορεια της.
Ο ιδιοκτητης της που του αρεσει ο αερας την παει και με 200 ρες για λιγη ωρα.Αλλα η καταναλωση απογειωνεται λογω αεροδυναμικων αντιστασεων.Εγω με το ζχ10 εκαψα σε β ολτα 14 ευρω και αυτος 18.

AFTER
25/10/2005, 07:34
ZRX 1200

Alex_Under
25/10/2005, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Καμμια,απο αυτες. Θα εχεις δωσει ενα σωρο λεφτα και δεν θα εχεις καμμια χρηστικοτητα

1. Λογω αερα ,δεν θα μπορεις να πας πανω απο 15 χλμ μακρια απο το σπιτι σου.
2. Θα εχεις ολα τα αγχη ,της κλοπης,της προσοχης,των σερβις κλπ
3. Θα το ανοιγεις το γκαζι να χαιρεσαι την ροπη της ; Mα τοτε το λαστιχο θα θελει συχνα αλλαγμα,το αντεχεις ;

Μιλάμε για έλλειψη χρηστικότητας σε μηχανάκια (μηχανάκια...?) με 10+ Kg ροπής? Έλεος....

1). Μέσα σε 3 μήνες έχω κάνει 5.000 χλμ από τα οποία τα 3800 είναι καθαρά ταξίδια. Το μακρύτερο ταξίδι είναι 200 χλμ χωρίς στάση. Σίγουρα πάνω απ'τα 140 πρέπει να έχει @ρχιδι@ για να αντέξεις αρκετά αλλά με ένα ευμεγέθες tankbag (ταξίδι δίχως αποσκευές πάς? Δεν πας) ή με ένα flyscreen τα πράγματα γίνονται πολύ καλλύτερα. Για την σέλα καλλύτερα να μη μιλήσουμε (για το cb μιλώντας πάντα). Ότι πιο άνετο υπάρχει. Προσπάθησε να πας ταξίδι 150+km με ένα CBR600 -1000 και μετά έλα να μου πεις.
2. Τα άγχη της κλοπής τα έχεις με κάθε μηχανή αλλά θα είναι μικρότερα από το αν πάρεις π.χ. ένα 600άρι πολύ απλά γιατί α) Είναι βαριές μηχανές και δύσκολα κάποιος θα την μετακινήσει β) Δεν είναι best sellers οπότε να την κλέψει μία κάποιος για να την κάνει ανταλλακτικά για τις υπόλοιπες 10 (και αν...) που κυκλοφορούν πανελλαδικά, χλωμό.
3. Μετά από 5.000χλμ το πίσω Dunlop είναι σαν καινούργιο. Του δίνω χαλαρά ακόμη 12.000 χλμ και αυτό γιατί όπως και προείπα είναι βαριά μηχανάκια αυτά με αποτέλεσμα ο κάθετος συντελεστής τριβής να είναι μεγαλύτερος και αρα να μην σπινιάρεις απλά ανοίγωντας λίγο το γκάζι. Δύσκολα θα γίνεις βαρκάρης σε τέτοια μηχανή.

Όσον αφορά το design τώρα...οκ όλα είναι 70's στυλ, όλα έχουν στρογγυλοφάναρα και τους λείπουν τα fairing αλλά νομίζω ότι το CB είναι το πιό μοντέρνο-retro μηχανάκι που υπάρχει και αυτό το στηρίζω σε δύο λόγους. Την έλλειψη ψυκτών απ'τον κινητήρα και την υπέροχα sexy κοφτή ουρά του.

Όσον αφορά τα σερβις...Ο κατασκευαστής προτείνει λάδια κάθε 12.000 χλμ και γενικό κάθε 24.000.

gtsiros
25/10/2005, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam13
kai ego gia cb leo na pao alla akouo sinexeia gia tin texnologia ton yamaha kai tin aksiopistia pou exoun oi kinitires ton suzuki kai exo arxisei kai xano mpala

Πρώτα-πρώτα, το xjr έχει παμπάλαιο κινητήρα. Πάει αυτό.

Όσο γι'αυτό με τον κινητήρα που λες, δεν καταλαβαίνω... Δηλαδή ο κινητήρας του cb μπορεί να πει κανείς ότι δεν είναι όσο αξιόπιστος όσο του gsx;

idi
25/10/2005, 09:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
ZRX 1200

ΧΑΛΑΡΑ +1200.....





26778

el_hymador
25/10/2005, 09:58
ε αφου ειπατε ολοι την γνωμη σας να πω και εγω........


ΥΑΜΑΗΑ ΜΤ-01


....γιατι ολα τα υπολοιπα εχουν ελειψη ροπης.....:wacko:


26782

sapila racing
25/10/2005, 10:17
Κι εγώ θα έλεγα να σκεφτείς το ZRX1200. Αν και σταμάτησε να βγαίνει από φέτος.
Είναι πολύ καλύτερα στημένο μηχανάκι από τα άλλα που είναι λίγο πολύ βολτίσια. Το XJR ΠΟΛΥ βολτίσιο, είξαι λίγο βάρκα γιαλό.

Ολα τα μεγάλα γυμνά με στρογγυλό φανάρι και όργανα μου αρέσουν, το CB λιγότερο ακριβώς για τους λόγους που αρέσει περισσότερο στο adam.
Δηλαδή την κοφτή ουρά και το υδρόψυκτο μοτέρ χωρίς ψύκτρες, είμαι λίγο αρχαιολάγνος, φαίνεται κι από τα μηχανάκια μου.

Εγώ προτίμησα Hornet 900 γιατί δεν μου χρειάζεταο παρπάνω ροπή και γκάζι, αλλά είναι πολύ ελαφρύτερο και καλύτερα στημένο, επίσης πάει και στην πίστα αξιοπρεπώς.

Εδώ να πώ ότι ο Σαρ%$@ης μου την έχει κάνει ήδη. Εχω δώσει προκαταβολή από τέλος Ιουλίου κι ακόμα τίποτα....
Και πριν από 15-16 χρόνια είχα δώσει όρκο να μην ξαναπάρω Honda, καθώς είχα μείνει χωρίς μηχανάκι για 6 μήνες (CB250RS κοκοράκια και εκκεντροφόρος).

sapila racing

aggelos_xr
25/10/2005, 14:14
εμφανισιακά το gsx 1400 είναι τέλειο.Και εαν βαρεθείς το γκάζι το κάνεις και έτσι


26825

Alex_Under
25/10/2005, 15:38
To CB δεν χρειάζεται modif-ιες για να γίνει κουκλί. Είναι από μόνο του...


26843

Alex_Under
25/10/2005, 15:41
Και αν σε ενοχλεί πια τόοοσο ο αέρας... τότε πάρε το S


26844

adam13
26/10/2005, 05:43
kala to cb me to fairing einai kata tin gnomi mou teleios retro kai tairiazei se alles ilikies para stin dikia mou. en oligis den mou aresei katholou kai epeidi kai to kawasaki tou moiazei ligo mprosta den to ebala kan mesa stin sigkrisi.

oraia to yamahaki bgike apo tin mesi ara tora emeinan 2 mixanes i honda kai i suzuki. as psifisoume loipon tin kaliteri sta simeia kai as nikisi o kaliteros :)

Alex_Under
26/10/2005, 09:52
Ok. Ας μιλήσουν οι αριθμοί λοιπόν. Εγώ θα πω για το CB όποιος ξέρει ας παραθέσει τα του GSX.

HONDA CB1300 ABS

Τιμή (11.390 χωρίς ABS, 12.390 με ABS, 13.200 με bikini fairing)

Engine: Liquid-cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4 Engine Displacement 1284,4 cc Bore & Stroke 78 x 67.2 mm
Compression Ratio: 9.6 : 1
PGM-FI electronic fuel injection
Max. Power Output: 114 bhp@7,500rpm Max. Torque: 11,9 Kg@5,500rpm
Ignition: Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Gearbox: 5-Speed Final Drive #530 O-ring sealed chain Length x Width x Height 2,220 x 790 x 1,120 mm Wheelbase 1,515 mm
Seat Height: 790 mm
Ground Clearance: 135 mm
Fuel Capacity: 21 litres (including 4.5-litre warning light reserve)
Dry Weight: 234 kg
Wheels Front: U-section 5-spoke cast aluminium
Wheels Rear: U-section 5-spoke cast aluminium
Tyres Front: 120/70 ZR17M/C (58W)
Tyres Rear: 180/55 ZR17M/C (73W)
Suspension Front: 43 mm cartridge-type telescopic fork with adjustable compression and rebound damping, 109 mm axle travel
Suspension Rear: Dual conventional dampers with 5-step adjustable spring preload, 116 mm axle travel
Brakes Front: 310 x 4.5 mm dual disc with 4-piston callipers ABS and sintered metal pads
Brakes Rear: 256 x 6 mm dual-piston calliper disc with ABS and sintered metal pads


Αλλά τελικά αυτό που δεν μπορούν να σου πούν οι αριθμοί είναι η βελούδινη αίσθηση του γκαζιού και γενικότερα του κινητήρα. Το μοντέλο 2003-4 είχε ήδη από τους πιο γραμμικούς κινητήρες, απ'το 2005 όμως εξαλείψαν με επαναχαρτογράφηση του ψεκασμού και μια μικρή τρύπα που υπήρχε στις χαμηλές. Αυτός ο κινητήρας δεν ξέρει τι θα πει "σκορτσάρισμα". Όσο για τα φρένα, είναι παραπάνω από αρκετά. Θα πρότεινα το ABS. Μέσα σε 4 μήνες που το έχω το μηχανάκι, το ABS φάνηκε ήδη χρήσιμο σε 3 περιπτώσεις.
Είμαι 110 κιλά και η τελική που μου έχει δώσει είναι 230 κοντερίσια. Η μαμά Honda λέει 225, ύποθέτω πραγματικά, άρα κοντερίσια ίσως να δει κάποιος 240-245. Παραπάνω από αρκετα για μηχανάκι χωρίς ανεμοπροστασία, πίστεψέ με.

Πάρε και ένα συγκριτικό ανάμεσα στο CB και σε άλλες γνωστές μηχανές. Θα προσέξεις το CB είχε την καλύτερη επιτάχυνση ακόμη και από R1, Fireblade ZX-10R


26871

Alex_Under
26/10/2005, 09:59
και η συνέχεια του τεστ...


26874

idi
26/10/2005, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από alnotas
Θα προσέξεις το CB είχε την καλύτερη επιτάχυνση ακόμη και από R1, Fireblade ZX-10R


:a029: :a029: :a029: :a029: :a029: :a31: :a31: :a31: :a31: :a31: :a31: :a31:

Alex_Under
26/10/2005, 10:10
Idi, είσαι γνωστός σαλτιμπάγκος αγόρι μου γι' αυτό, και αυτή εδώ η απάντηση μου, είναι περιττή. Το παιδί ΔΕΝ θέλει kawasaki, εσύ γιατί κολλάς ΚΑΙ σε αυτό το topic με μόνο σκοπό (όπως πάντα) να το σκατώσεις και να το γελιοποιήσεις.
Εντάξει, είπαμε, δεν γουστάρεις HONDA, μας το βαλες και στο avatar σου, με γεια σου και χαρά σου.
Τι φυτρώνεις εκεί που δεν σε σπέρνουν?


(άσε μην απαντήσεις,...τι να πεις άλλωστε, πάλι βωμολοχίες και χειρονομίες. Σαν να μιλάω σε 12χρονο.... τσ τσ τσ)

ΤΕΛΟΣ

idi
26/10/2005, 10:12
εισαι γνωστος παπαρολογος και ειναι 2η φορα που γραφεις την ιδια παπαρια...

παρε το ρημάδι σου απο τους δρομους βαλ'το σε κανα μουσειο και κοιτα το ...

που θες να περασεις και ΖΧ10, CBR1000 GSXR1000....

κανα παπι περνας???


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

sapila racing
26/10/2005, 11:15
alnota,
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ο idi έχει δίκιο που κοροιδεύει.

To CB περνάει τα SS στα 0-100 γιατί είναι μακρύ και βαρύ (άρα δεν σουζάρει εύκολα) κι έχει πολύ ροπή χαμηλά.
Τα SS σουζάρουν από σταση και χάνουν πολύ.
Με τον ίδιο τρόπο το ZR7 πατάει για παράδειγμα το Hornet 600 στα 0-100 και μετά το Hornet εξαφανίζεται.

Τα 0-100 δεν έχουν και πολύ σημασία στις μηχανές, αν κοιτάξεις τα 0-400 (1/4 mile για τους Αγγλους) που είναι σημαντικη μέτρηση θα δείς την παραγματικότητα.
Τα 0-400 θεωρούνται επιτάχυνση, τα 0-100 είναι απλώς εκκίνηση :beer:


sapila racing

Alex_Under
26/10/2005, 12:22
.


26882

adam13
26/10/2005, 17:34
dld gia na ta baloume kato 13200 me to bikini + ena kalo kranos + teli + to derma pano sto ntepozito poso bgainei etsi apo periergeia gia na to patho to kardiako.

tespa to cb tha paro etsi kai allios giati einai kai gamo ta mora kai as riskaro n me xorisei i arraboniastikia mou :P

nassosxlvbros
26/10/2005, 17:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam13
thelo na agoraso kainourgia mixani kai exo kataliksei se autes. poia einai kata tin gnomi sas i kaliteri kai giati?????

το CB το'χω κανει βολτα και ειναι παιχνιδακι! ηταν στις πρωτες μου επιλογες σαν στρητ,αλλα μαλλον (για μενα)ειναι too much για καθημερινη μετακινηση,βολτα δουλεια κλπ...

καλοδρομο!

Alex_Under
26/10/2005, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από adam13
dld gia na ta baloume kato 13200 me to bikini + ena kalo kranos + teli + to derma pano sto ntepozito poso bgainei etsi apo periergeia gia na to patho to kardiako.

tespa to cb tha paro etsi kai allios giati einai kai gamo ta mora kai as riskaro n me xorisei i arraboniastikia mou :P
Κοίτα, εγώ, μαζί με χαρτιά,τέλη κτλ βγήκε 12.500 αλλά ο τύπος μου έκανε 1000? δώρα. Έτσι πήρα και συναγερμό και κράνος και κάγκελα και bagster και tank pad και κλειδαριές ABUS τζάμπα. Δεν είναι και λίγα εεε? Επειδή δεν μ'αρεσει η διαφήμιση, αν θες να σου πω από που το πήρα, στείλε e-mail... :wave2: