PDA

View Full Version : TZ 250 4DP2



basiliss13
10/12/2014, 22:26
Καλησπέρα,μετά από το rgv(εδώ ντεε)http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140669

καθώς και το honda rs250 τέτοιο καιρό (πέρσι ντεε)http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140678

πάμε να κάνουμε όλοι μαζί, βήμα βήμα την ανάσταση ενός tz250

basiliss13
10/12/2014, 22:37
καταρχήν να πω ότι το rgv πλέον είναι πολιτικο(βολτάρει ντε)και το rs έκανε 4 αγώνες φέτος,κανένα μηχανικό πρόβλημα.....και είναι ετοιμοπόλεμο για το νέο έτος(με το καλο ντε)

ο φίλος και κάτοχος του rs,πετάχτηκε σε αυτό το forum και έκανε ένα post,.....και επειδή σε αυτή την ζωή όλα πρέπει να πληρώνονται......θα πληρώσει..
328425τελικα δεν θα μπορουσε να ειχε παει σε καλυτερα χερια το rs
ισως θελει να τρεξει του χρονου με tz οποτε μου λεει αχαχαχαχαχα[/QUOTE]


έτσι ένα βραδυ πήγα σπίτι του ,και του λέω ήρθα...

συνοπτικές διαδικασίες,και αφού έχω πάρει extra φίλο ώστε να μην μπορεί να πει όχι(με το καλο ντε)



φορτώνονται όλα στο πορπαγκαζ,και βουρ για Χαλκίδα

basiliss13
10/12/2014, 22:58
το λοιπον.....λίγο ιστορία.....


το μηχανάκι αυτό δεν υπήρξε ποτε ολόκληρο(όπως το ακούς ντε)
κάποιος κάπου εδώ στην Ελλάδα εδώ και χρονια μάζευε ανταλλακτικά του,τσίμπησε(αγόρασε ντε)πλαίσιο,αργότερα ψαλίδι...και πάει λέγοντας....

ενώ έχει φτάσει περίπου στα 2/3,εγκαταλείπει την προσπάθεια και μένουν όλα σε κασονια σε μια αποθήκη,...ο επόμενος(ιδιοκτητης ντε)γρήγορα μαζεύει και ότι ακόμα χρειάζεται να ολοκληρωθεί(τα χοντρά τουλάχιστον)και πλέον είναι στο 95% ας πούμε...αλλα μας βγήκε τεμπελάκος,....εδώ είναι που μπαίνω εγώ στην μέση και ξεκινάει το project

328424


πάμε λίγο χοντρά χοντρά(λίγο γενικά ντε)να δούμε τι παίζει με αυτά τα μηχανάκια

με βάση τον αριθμό πλαισίου έχουμε ένα TZ250 4dp2 που έρχεται σε κυκλοφορία το 1993

από το προηγούμενο μοντέλο και μετά,τα περισσότερα ανταλλακτικά μπαίνουν από μοντέλο σε μοντέλο.....δεν είναι ίδια,....αλλα εύκολα μπορείς να το κανεις νεότερο μοντέλο,καθώς και το tzr250 3xv(πολιτικο μηχανάκι αυτό ντε)μοιράζεται παράδειγμα ίδιες κάσες μοτέρ,κ.α.

είναι ένα μηχανάκι που σήμερα βρίσκεις άφθονα ανταλακτινα(σε σχέση με τα honda ντε)και έχουν το τεράστιο πλεονέκτημα να πάρεις ένα 90 (μοντέλο ντε)και να το κανεις 99...

menelaos46
10/12/2014, 23:44
:beer::beer::beer::beer:

motomaniac
11/12/2014, 00:19
αντε παμε!!! :beer:

basiliss13
11/12/2014, 00:31
:beer::beer::beer::beer:
:beer:

basiliss13
11/12/2014, 00:33
αντε παμε!!! :beer::beer:


είμαι στην φάση καλο καθάρισμα, εύρεση manual,και γενικά προετοιμασίας πριν τον πόλεμο(το μοντάρισμα ντε)

sapila racing
11/12/2014, 09:30
Kαλή συνέχεια!
Με το μονταρισμα ντε!

:beer:

stam2
11/12/2014, 09:56
καλή συνέχεια και μαστίγωμα! (στα άλογα ντε)

buckley
11/12/2014, 10:29
Δώσε πόνο δίχρονο αδελφέ γιατί το section έχει κρεμάσει.
Αυτό το "ντε" πρέπει να το χρησιμοποιείς ντε και καλά ???

Julius
11/12/2014, 10:38
Δώσε πόνο δίχρονο αδελφέ γιατί το section έχει κρεμάσει.
Αυτό το "ντε" πρέπει να το χρησιμοποιείς ντε και καλά ???

ελα μου ντέ


Δώσεεεε (πόνο ντέ)


:a014:

Tedvj23
11/12/2014, 11:34
Δώσε πόνο δίχρονο αδελφέ γιατί το section έχει κρεμάσει. ->:beer:

Αυτό το "ντε" πρέπει να το χρησιμοποιείς ντε και καλά ???-> Και στα αλλα θεματακια στο πρωτο του ποστ που δινει τα λινκ το ιδιο εγραφε..

Kαλή συνέχεια!:beer:

Υ.γ.Buckley ειναι λιγο καινουργιο αυτο το μοτο για τα γουστα σου ε..?:lol:

buckley
11/12/2014, 11:53
Kαλή συνέχεια!:beer:

Υ.γ.Buckley ειναι λιγο καινουργιο αυτο το μοτο για τα γουστα σου ε..?:lol:

Στα δίχρονα το παραβλέπουμε αυτό ...

basiliss13
11/12/2014, 12:29
Kαλή συνέχεια!
Με το μονταρισμα ντε!

:beer:
νάσε καλά,....και έχε υπόψιν σου ότι μας έχεις βάλει σε μπελάδες(όνειρα ντε)ναμαστε καλά,και του χρόνου θα έχεις παρέα....:beer:

καλή συνέχεια και μαστίγωμα! (στα άλογα ντε)
:beer:

Δώσε πόνο δίχρονο αδελφέ γιατί το section έχει κρεμάσει.
Αυτό το "ντε" πρέπει να το χρησιμοποιείς ντε και καλά ???
στην σπάει λίγο εεε??(δεν σου αρέσει ντεεε αχαχχα):wave2:

ελα μου ντέ


Δώσεεεε (πόνο ντέ)


:a014::beer:


Kαλή συνέχεια!:beer:

Υ.γ.Buckley ειναι λιγο καινουργιο αυτο το μοτο για τα γουστα σου ε..?:lol:
:wave2:

menelaos46
11/12/2014, 12:43
Να το κάνουμε καμία βόλτα μόλις τελειώσει έτσι??? Και ίσως σας ψήσουμε κανένα σουβλάκι παραπάνω......

basiliss13
11/12/2014, 12:49
Να το κάνουμε καμία βόλτα μόλις τελειώσει έτσι??? Και ίσως σας ψήσουμε κανένα σουβλάκι παραπάνω......

το αντάλλαγμα είναι άκρως δελεαστικό....οποτε μέσα(σύμφωνοι ντε):a20:

basiliss13
11/12/2014, 12:56
σινεχαμε

όπως είπαμε είμαι σε φάση που ψάχνω όλα τα ανταλλακτικά,και βγαίνει λίστα από δουλειές,καθώς και ότι μου λείπει....
έχουμε λοιπόν βάσεις-πατάκια,

328436
αλλα δεν έχουμε λεβιέ ταχυτήτων,...θα δούμε...(όταν έρθει η ώρα ντε)

basiliss13
11/12/2014, 12:59
πίσω ανάρτηση κομπλέ.....θέλει service ,αλλα θα μπει πάνω ώστε να δω αν μου λείπει τίποτα από μοχλικό-βίδες
328437

από τα αυτοκόλλητα,έχει χρησιμοποιηθεί από γνωστη ομάδα κάποτε στους Ελληνικούς αγώνες

328438

basiliss13
11/12/2014, 13:05
από ζάντες,έχουμε μια μπροστινή pvm
328439
και πίσω γνήσια από τζ νεοτερου μοντέλου
328440


και οι δυο είναι μαγνησίου (racing λέμε ντε),αλλα θέλουν δουλίτσα για να μπούν,όπως αποστάτες-δισκόπλακες-δαγκάνες.....εν καιρό

basiliss13
11/12/2014, 18:35
ρολεμαν ψαλιδιου

328448

basiliss13
11/12/2014, 18:40
καλο καθάρισμα,γρασακι,και πάνω

328449

328450

basiliss13
11/12/2014, 18:45
η πάνω βάση του πίσω αμορτισέρ τώρα...αυτήν δεν την είχαμε,την φτιάξαμε(σε μηχανουργείο ντε)

θα ανεβάσω φωτογραφίες για το πως είναι,...και ότι ερώτηση εδώ είμαστε....

328451
328452

328453

basiliss13
11/12/2014, 18:47
και το μοχλικό,....εδώ μου λείπει μια βίδα,αλλα έτσι και αλλιώς θα βγει το αμορτισέρ για service
328454

basiliss13
11/12/2014, 18:51
πλαίσιο-ψαλίδι κομπλέ(έτοιμο ντε)

328455
328456

slzr
11/12/2014, 22:20
Ωραίος Βασίλη! :beer: Καλή συνέχεια.

motomaniac
11/12/2014, 22:37
τι μπροστινο θα μπει? Καλη συνεχεια!!!

basiliss13
11/12/2014, 22:55
το δικό του θα μπει...είναι πολύ ελαφρύ,και φυσικά πλήρες ρυθμιζόμενο

328465
328466
328467

basiliss13
30/03/2015, 23:58
εδώ πάμε σχετικά αργά(σαν της χελώνες ντεεε)

καταρχην το μπροστινό έχει μείνει στην μέση,μιας και είναι καθoδων οι μπότες από το τελευταίο μοντέλο,με ακτινικα (όχι με ακτίνες,ακτινικά ντεεε)

ασχολήθηκα μονο με την τιμονοπλακα,η οποια είναι από 3xv,οποτε βάση διακόπτη τον πούλο....(την έκοψα ντεεε)

333306

333307

basiliss13
31/03/2015, 00:03
έπιασα και την πίσω ζάντα,....εδώ έχω μια ζάντα χωρίς γραναζιέρα,και με ρολεμαν για 22mm πίρο,ενώ εγώ θέλω 20.....

οποτε βρήκα ρολεμαν,έφτιαξα και το σωληνάκι αποστάτη τους μέσα στην ζάντα,και πάμε από την πλευρά του γραναζιού.......αντιγραφή σε φρέζα-τόρνο της γραναζιερας,κατασκευή σινεμπλοκ από μαλακό ερταλον,και τοποθέτηση να δούμε τι κάναμε...(χωρίς ντεεεε....)

333308

333309

basiliss13
31/03/2015, 00:04
333310

333311

basiliss13
31/03/2015, 00:05
333312

333313

basiliss13
31/03/2015, 00:11
και παμε απο την αλλα πλευρά(από το δισκόφρενο ντεεε)

εδώ επίσης δεν έχουμε τίποτα....τσίμπησα μια δαγκάνα μαζί με την τρόμπα(από tuono ντεεε)και κοντεύω και την κατασκευή της βάσης(σύντομα ντεε)

333314

333315

byron
31/03/2015, 06:17
..τσίμπησα μια δαγκάνα μαζί με την τρόμπα(από tuono ντεεε)και κοντεύω και την κατασκευή της βάσης(σύντομα ντεε)



Κακή επιλογή καθώς το Tuono δεν έχει πίσω φρένο...

Συνέχισε και βλέπεις. :beer:

basiliss13
03/04/2015, 20:59
θέλω να πιστεύω ότι για 100 κιλά μηχανάκι θα είναι υπέρ αρκετή......ναι όπως το είπες...βλέποντας

byron
03/04/2015, 22:02
θέλω να πιστεύω ότι για 100 κιλά μηχανάκι θα είναι υπέρ αρκετή......ναι όπως το είπες...βλέποντας

Δεν έχει να κάνει με δύναμη, ή με βάρος. Απλά δεν δουλεύει σωστά, ίσα ίσα πιάνει το πίσω φρένο. Με εξαερώσεις κλπ διόρθωνε κάπως, αλλά γενικά ήταν προβληματική.

basiliss13
03/04/2015, 22:17
η τρόμπα είχε θέμα φαντάζομαι,...σωστά?

με έχεις βάλει σε σκέψη,....μιας και φτιάχνω την πίσω βάση για την δαγκάνα,και έχει δουλίτσα μιας και είναι συρτάρι στο ψαλίδι χωρίς κόντρα......εντωμεταξύ ο αδερφός μου έχει το mille,και νομίζω ίδια έχει?μια χαρά πίσω φρένο έχει πάντως....θα το τσεκάρω αύριο...

byron
03/04/2015, 22:51
η τρόμπα είχε θέμα φαντάζομαι,...σωστά?

με έχεις βάλει σε σκέψη,....μιας και φτιάχνω την πίσω βάση για την δαγκάνα,και έχει δουλίτσα μιας και είναι συρτάρι στο ψαλίδι χωρίς κόντρα......εντωμεταξύ ο αδερφός μου έχει το mille,και νομίζω ίδια έχει?μια χαρά πίσω φρένο έχει πάντως....θα το τσεκάρω αύριο...

Ναι το θέμα είναι στην τρόμπα. Υποτίθεται πως λόγω θέση που είναι δίπλα στο μοτέρ ζεσταινόταν, αλλά δεν είναι αυτή η αιτία. Αρκετοί στο αμερικάνικο φόρουμ της είχαν αλλάξει θέση, χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Ποιό Mille έχει ο αδελφός σου? Αν είναι το 1ης γενιάς μέχρι το 03, δεν έχει την ίδια τρόμπα νομίζω, και ούτε την ίδια θέση.
Δεν είναι κάτι δραματικό, αλλά αν πλασάρεις το μηχανάκι με πίσω φρένο...δεν θα το κάνεις. Ας πούμε οτι βοηθάει κατά 20% στο φρενάρισμα.

Κάτι που πρέπει να τσεκάρεις, επειδή είδα πως έχεις και τον λεβιέ είναι η ανάποδη θέση του. Ο άξονας του είναι μπροστά και το λεβιέ "κοιτάει" πίσω. Στα tuono-Mille αυτό έχει ως αποτέλεσμα να χτυπάει πάνω στο πλαίσιο σε περίπτωση πτώσης καθώς η φορά τον κλείνει προς τα μέσα και δεν τον ανοίγει προς τα έξω όπως γίνεται συνήθως. πιθανότατα δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω στο ΤΖ, απλά στο αναφέρω μιας και είσαι στο φτιάξιμο.

Το παρακάτω εννοώ.

333575

basiliss13
03/04/2015, 23:04
αυτό έχει...
333576

ωραία...τώρα ησύχασα.....ναι εννοείτε ότι ο λεβιές θα μπει από το τζ,καθώς έχω και την γνήσια τρόμπα ,....δαγκάνα δεν είχα,και 300+ μονο για δαγκάνα μεταχειρισμένη δεν.....έτσι κατέληξα εδώ...οποτε φαντάζομαι δεν θα έχω θέμα

byron
03/04/2015, 23:12
αυτό έχει...
333576

ωραία...τώρα ησύχασα.....ναι εννοείτε ότι ο λεβιές θα μπει από το τζ,καθώς έχω και την γνήσια τρόμπα ,....δαγκάνα δεν είχα,και 300+ μονο για δαγκάνα μεταχειρισμένη δεν.....έτσι κατέληξα εδώ...οποτε φαντάζομαι δεν θα έχω θέμα

Αυτό είναι 1ης γενιάς 2002-03 ή κάπου εκεί. Με τον ίδιο τρόπο πιάνει, αλλά δεν ξέρω αν φοράνε την ίδια τρόμπα. Αφού θα βάλεις την δικιά του όμως, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα, η δαγκάνα είναι μια χαρά.

sapila racing
04/04/2015, 12:20
Η δαγκάνα αυτη καθε αυτή δεν έχει πρόβλημα. Λόγω της τοποθέτησή της κατω απο το ψαλίδι και της θεσης του εξαερωτήρα για να κανεις σωστή εξαέρωση βοηθάει να την βγαζεις και να την εχεις ετσι που ο εξαερωτήρας να ειναι λίγο πιο ψηλά από το σωληνάκι.
Για την τρόμπα δεν ξερω, αλλά το μηχανακι ειναι παναλαφρο και δεν θα εχει πρόβλημα πιστεύω!
Καλή συνέχεια. :beer:

basiliss13
05/04/2015, 21:35
σήμερα ασχολήθηκα λίγο με το μπροστινό.....

έχουμε ένα μπροστινό από το 4dp,το οποιο θέλει σίγουρα λάδια-τσιμούχες,αλλα είναι σε πολύ καλή κατάσταση.....με λίγο ψάξιμο βρήκαμε ότι ίδια διάμετρο μπροστινό έχει και το 5ΚE-R (τελευταίο μοντέλο τζ)οποτε μιας και το κόστος είναι μικρό,(λίγο πάνω από 100 γνήσιες από γιαμάχα)ήρθαν οι καινούριες μπότες για να μπούν και ακτινικά φρένα...

και για να τα ξεκαθαρίσω λίγο για όσους δεν έχουν πολλές γνώσεις από αυτά.....το ποιο κάτω είναι το 4DP,και το επόμενο το τελευταίο 5KE-R,...αυτό που φτιάχνουμε τώρα,θα μοιάζει πολύ με 4KEκαι εξωτερικά-και αρκετά εσωτερικά....αλλα στην πραγματικότητα είναι το πρώτο...

333633

333634

basiliss13
05/04/2015, 21:39
333635

333636

basiliss13
05/04/2015, 22:07
Όπως βλέπουμε τα δυο καλαμια είναι διαφορετικά,οποτε θα κρατήσουμε μονο της μπότες.....δυστυχώς εδώ ,στης παλιές μπότες οι σκουλικοβιδες που έχουν για ασφάλεια είναι χαλασμένες....και μείναμε κάπου εδώ..

333639


333638

kostakis125
06/04/2015, 11:42
Μερακλης σε ολα και ασυμβιβαστος! Μπραβο Μπιλ...

basiliss13
22/05/2015, 18:55
335958

335959