PDA

View Full Version : Μοτοσυκλέτες σταθμοί στην ιστορία...



vkats
12/12/2014, 11:42
Ποιά μηχανή κατά τη γνωμη σας άλλαξε την ιστορία με κάποιον τεχνολογικό νεωτερισμό ή ακόμη και με μία νέα σχεδιαστική αντίληψη? Παρακαλώ αιτιολογήστε την γνώμη σας (όχι του στυλ: επειδή την είδα και έπαθα ζαβλαμά!!!).

RaGe_Raptor
12/12/2014, 11:50
GSXR750 '85
CBR900RR '92
R1 του '98
Need I say more???

vkats
12/12/2014, 11:58
GSXR750 '85
CBR900RR '92
R1 του '98
Need I say more???

You need to say WHY !!!

Και μην απαντήσεις...
WHY !!! :p

RaGe_Raptor
12/12/2014, 12:08
Μα είναι τόσο προφανές.. χάραξαν το δρόμο των sbk η καθεμία στον καιρό της...

vkats
12/12/2014, 12:11
Μα είναι τόσο προφανές.. χάραξαν το δρόμο των sbk η καθεμία στον καιρό της...

Ναι βρε αδερφέ.. Αλλά εξήγησέ μας γιατί. Τι το ιδιαίτερο είχαν?

stam2
12/12/2014, 12:15
BMW R12 1935
Πρώτη μοτοσυκλέτα με τηλεσκοπικό πηρούνι λαδιού.

Moto Guzzi Grand Prix 500 cc V8 1955
πρώτο μοτέρ με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής...

Kawasaki z1000 1980
πρώτη μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου

Ζεύκας
12/12/2014, 12:36
Honda c50.

η μοτοσυκλέτα που βοήθησε εκατομμύρια ανθρώπους στην καθημερινότητά τους.

nickald
12/12/2014, 12:50
Vespa

Γιατι ετσι

vkats
12/12/2014, 12:52
Vespa

Γιατι ετσι

Ακόμα και ¨Γιατί Ετσι¨, έχεις δίκιο!!!

sniper
12/12/2014, 12:59
BMW 1200GS.

Γιατί έδωσε γέλιο στη ζωή μας.

vkats
12/12/2014, 13:02
BMW 1200GS.

Γιατί έδωσε γέλιο στη ζωή μας.

Εισαι κακός...

sniper
12/12/2014, 13:07
Εισαι κακός...

Ειλικρινής.

gior-gos
12/12/2014, 13:34
Yamaha TDR 250
KTM Duke 620

Για πολλους, οι προγονοι των motard

Takata Dome
12/12/2014, 13:37
BMW R12 1935
Πρώτη μοτοσυκλέτα με τηλεσκοπικό πηρούνι λαδιού.

Moto Guzzi Grand Prix 500 cc V8 1955
πρώτο μοτέρ με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής...

Kawasaki z1000 1980
πρώτη μοτοσυκλέτα με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου

Νομίζω η R12 ήταν δεύτερη,ένα χρόνο πριν ήταν η Nimbus,και ακόμα παλιότερα,δοκίμαζε η Scott.

Ο ψεκασμός της Kawasaki πάντως,βασιζόταν στον L-Jetronic της Bosch,η οποία είχε δώσει τα δικαιώματά του και στην Nissan.Απο εκεί τον αγόρασε και τον προσάρμοσε η Kawasaki στα Z1000.Σε τεχνολογικό επίπεδο,αν και δεν είχε την πρωτοπορία χρονικά, ο ψεκασμός της CX ήταν νομίζω ανώτερος. Αυτά για την ιστορία και μόνο.

STOYBI
12/12/2014, 13:48
NR 750 ...

TDR 250....

:wave2:

akis_trevor
12/12/2014, 13:59
V-STROM

:bawl::bawl::bawl:

sapila racing
12/12/2014, 14:03
Νομίζω η R12 ήταν δεύτερη,ένα χρόνο πριν ήταν η Nimbus,και ακόμα παλιότερα,δοκίμαζε η Scott.

Ο ψεκασμός της Kawasaki πάντως,βασιζόταν στον L-Jetronic της Bosch,η οποία είχε δώσει τα δικαιώματά του και στην Nissan.Απο εκεί τον αγόρασε και τον προσάρμοσε η Kawasaki στα Z1000.Σε τεχνολογικό επίπεδο,αν και δεν είχε την πρωτοπορία χρονικά, ο ψεκασμός της CX ήταν νομίζω ανώτερος. Αυτά για την ιστορία και μόνο.

Η πρώτη Nimbus δεν ειχε υδραυλική απόσβεση στο πηρούνι.

Για τον ψεκασμό, μιλαμε για μοτο. Τα αυτοκίνητα είναι αλλο κεφάλαιο και φυσικά το βάρος και ο χώρος δεν είναι τόσο σημαντικά εκει. ;)


Eγώ θα πω την Honda CB750 K0.

DAYMAN
12/12/2014, 14:08
ktm 950 adv,africa twin 750,Honda 954rr

kostakis125
12/12/2014, 14:18
ktm 950 adv,africa twin 750,Honda 954rr

Εσυ το εχεσες γιατι το λες και σοβαρα!

SHOOTER045
12/12/2014, 14:22
YZ400F

kordix
12/12/2014, 14:31
gpz 600 r - το πρώτο σπορ 4κ 600 ρι

zzr 1100 για πρώτη φορά ram air που της εδινε φοβερή τελική για την εποχή της

τρανσάλπ 600 του 87, η πρώτη πολιτική χωμάτινη ον/οφ με φέρινγκ, περιμετρικό πλαίσιο κα

ΚΤΜ 400 - 520 κάπου το 2000, βάρος δίχρονου, άριστες επιδόσεις και επιτέλους αξιοπιστία στα ευρωπαϊκά καθαρόαιμα εντούρο.


και φυσικά

R 80 GS, η μοτό η οποία ξεκίνησε μια ολόκληρη κατηγορία που δυστυχώς εφτασε εδώ που έφτασε από θέματα βάρους, αξιοπιστίας, πουλμουρ και περιπέτειας σε στυλάκι, παραλιακά καφέ και με καλό καιρό αυστηρά.

stam2
12/12/2014, 14:36
θέλω να δω ένα ποστ με αμερικάνικη μοτοσυκλέτα και με σημαντικά στοιχεία που ήταν ιστορικός σταθμός για την μοτοσυκλετιστική ιστορία....

sapila racing
12/12/2014, 14:49
θέλω να δω ένα ποστ με αμερικάνικη μοτοσυκλέτα και με σημαντικά στοιχεία που ήταν ιστορικός σταθμός για την μοτοσυκλετιστική ιστορία....

Η Indian το 1904 χρησιμοποίησε στις μοτοσυκλέτες της για πρώτη φορά περιστροφικό σκρίπ γκαζιού και αβανς, με την ίδια ακριβώς μορφή που έχει και σήμερα. :)
Μεχρι τότε ο έλεγχος του γκαζιού και του αβανς ηταν με διαφορες μορφές λεβιέδων.

Bob_o_mastoras
12/12/2014, 14:57
Yamaha Dt1 1968. To πρωτο αξιοπιστο, φθηνο, πραγματικο enduro φυσικα εξ Ιαπωνιας.

328481

sapila racing
12/12/2014, 15:21
Yamaha Dt1 1968. To πρωτο αξιοπιστο, φθηνο, πραγματικο trailbike φυσικα εξ Ιαπωνιας.


Kαλύτερα έτσι νομίζω, γιατί ενω ειναι πραγματικά σημαντική μοτοσυκλέτα, πραγματικό enduro δεν ειναι. :wave2:

bulmont
12/12/2014, 15:40
328484

stam2
12/12/2014, 15:49
Η Indian το 1904 χρησιμοποίησε στις μοτοσυκλέτες της για πρώτη φορά περιστροφικό σκρίπ γκαζιού και αβανς, με την ίδια ακριβώς μορφή που έχει και σήμερα. :)
Μεχρι τότε ο έλεγχος του γκαζιού και του αβανς ηταν με διαφορες μορφές λεβιέδων.

:a10:

MG-KTiNoS
12/12/2014, 16:28
META TO TDM TO XAOS

:smokin:

STOYBI
12/12/2014, 17:11
Kαλύτερα έτσι νομίζω, γιατί ενω ειναι πραγματικά σημαντική μοτοσυκλέτα, πραγματικό enduro δεν ειναι. :wave2:


Για σημαντικη μοτοσικλετα εντουρο αρχιζουμε απο το 2 stroke κtm 250 exc απο 93 και μετα και...wr 250 yamaha 2 stroke και συνεχιζουμε με τα 400 520 της κτμ που περιεγραψε παραπανω ο kordix....

Ποιο πριν μονο moto cross....:wave2:

KAWAMANRIDER
12/12/2014, 17:34
ktm super duke 1290 r

γιατι εβαλε 90 αλογα σε ενα κυλινδρο και σε δυο 180 :D


kawasaki ninja h2r

γιατι χωρεσε εναν πυραυλο εδαφους εδαφους σε μηχανακι :D

endopandou
12/12/2014, 17:49
GSXR750 '85
CBR900RR '92
R1 του '98
Need I say more???
Σωραίος αυτά τα μοτά ήταν σημαντικά άλματα. Θα πρόσθετα το 916 και το c50

vkats
12/12/2014, 17:51
Ζητώ συγγνώμη γιατί δεν πρόσεξα οτι ήδη υπήρχε παρόμοιο θέμα του X_NR750 από τον Οκτώβριο. Αν το κρίνει σωστό κάποιος διαχειριστής ας τα ενοποιήσει.

RaGe_Raptor
12/12/2014, 18:02
Σωραίος αυτά τα μοτά ήταν σημαντικά άλματα. Θα πρόσθετα το 916 και το c50

νταξ' τώρα πήρες 'ταλικό και μεροληπτάς.........:smokin::lol:

dimmie_72
12/12/2014, 18:44
1998: YAMAHA WR400F

Tο 1ο 4χρονο υδρόψυκτο καθαρόαιμο enduro με βάρος από 2χρονο 250άρι.

DAYMAN
12/12/2014, 19:56
Εσυ το εχεσες γιατι το λες και σοβαρα!
τι εχεσα κωστακη και τι λεω σοβαρα;

zandesiro
12/12/2014, 20:29
328484

Το μονο που εχει ιστορια στην Ελλαδα-αξεπεραστο-....Ολα τα αλλα ειναι για το wikipedia!

DrEvil
12/12/2014, 20:37
και φυσικά

R 80 GS, η μοτό η οποία ξεκίνησε μια ολόκληρη κατηγορία που δυστυχώς εφτασε εδώ που έφτασε από θέματα βάρους, αξιοπιστίας, πουλμουρ και περιπέτειας σε στυλάκι, παραλιακά καφέ και με καλό καιρό αυστηρά.

:beer: :a10:

Lioulios
12/12/2014, 20:38
Hayabusa

mikes
12/12/2014, 20:50
kawasaki Z 750 2004
στην ουσια δημιουργησε την κατηγορια των street fighters..

και οπως ειπωθηκε, vespa και c50 για ευνοητους λογους..

kordix
12/12/2014, 21:08
Για σημαντικη μοτοσικλετα εντουρο αρχιζουμε απο το 2 stroke κtm 250 exc απο 93 και μετα και...wr 250 yamaha 2 stroke και συνεχιζουμε με τα 400 520 της κτμ που περιεγραψε παραπανω ο kordix....

Ποιο πριν μονο moto cross....:wave2:


Επίσης σημαντική εντούρο πρέπει να ήταν η Χάσκι 400 2τ απ ότι εχω διαβάσει αλλά λεπτομέρειες ας γράψει κανας πιο παλιός που να ξέρει περισσότερα ή να ειχε τέτοιο μηχανάκι.


Συμφωνώ για το ΥΖ 400 του 98, είναι η μοτό που "σκότωσε" τα δίχρονα από τις ΜΧ πίστες. Καταραμένα τετράχρονα :yuck:

kordix
12/12/2014, 21:12
ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ, vfr 750 r, κοινώς η θεϊκή RC 30.

V4 ;)

dimmie_72
12/12/2014, 21:20
Honda VTR1000F και Suzuki TL1000S.
Διατριβές καινοτομίας.

KAWAMANRIDER
14/12/2014, 09:40
kawasaki Z 750 2004
στην ουσια δημιουργησε την κατηγορια των street fighters..

και οπως ειπωθηκε, vespa και c50 για ευνοητους λογους..



το Ζ ηταν και ειναι wannabe streetfighter και προφανως δεν εγκαινιασε αυτο την εν λογω κατηγορια , πολυ καλο μεν το Ζ αλλα η πρωτια στα streetfighter ειχε γινει απο ευρωπη

SHOOTER045
14/12/2014, 10:50
Και στα super moto με το TDR

Tycho Moon
14/12/2014, 11:08
Yamaha TDR 250
KTM Duke 620

Για πολλους, οι προγονοι των motard

Συμφωνώ και επαυξάνω!

Προσθέτω το Monster 900. Το 1ο suberbike με τιμόνι...

balkan
14/12/2014, 11:37
Triumph Bonneville

panavour
14/12/2014, 11:53
4 μοτοσυκλετιστικοι σταθμοι που αλλαξαν και καθορισαν ο καθενας με τον τροπο του το μοτοσυκλετιστικον -γιγνεσθαι-.
Κατα χρονολογικη σειρα.

1. HONDA 50 CUB
2. HONDA CB 750
3. YAMAHA XT 500
4. KAWASAKI GPZ 900

O νοων νοειτω.

Και αν αναφερθουμε στα σκουτερ η VESPA

motomaniac
14/12/2014, 12:23
kawasaki Z 750 2004
στην ουσια δημιουργησε την κατηγορια των street fighters..

και οπως ειπωθηκε, vespa και c50 για ευνοητους λογους..

χαχαχχαχαχα ουτε για αστειο... το 1000 ηταν τουλαχιστον 1 χρονο πριν και αρκετα κιλα @@ καλυτερο για fighter. αλλα και παλι γεναρχης δεν ηταν. μαλλον το παλιο triumph εχει τα πρωτεια..

endopandou
14/12/2014, 14:09
το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike :confused:

mikes
14/12/2014, 15:17
το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike :confused:
εδω ειναι το ybr 250 με τα 21 αλογα ρε συ, δεν θα ειναι το monster 900 με τα 60??? :p :lol:

mikes
14/12/2014, 15:23
το Ζ ηταν και ειναι wannabe streetfighter και προφανως δεν εγκαινιασε αυτο την εν λογω κατηγορια , πολυ καλο μεν το Ζ αλλα η πρωτια στα streetfighter ειχε γινει απο ευρωπη


χαχαχχαχαχα ουτε για αστειο... το 100 ηταν τουλαχιστον 1 χρονο πριν και αρκετακιλα @@ καλυτερο για fighter. αλλα και παλι γεναρχης δεν ηταν. μαλλον το παλιο triumph εχει τα πρωτεια..

ποιο ηταν ρε παλικαρια? γιατι πριν απο το Ζ750 δεν θυμαμαι αλλο μηχανακι σε αυτο το στυλ και κατηγορια ουτε εξ' ευρωπης, αλλα ουτα και εξ' ιαπωνιας! μονο κατι κλασικα γυμνα στρογγυλοφαναρα θυμαμαι!

εκτως και αν σας μπερδεψε η παραλειψη μου να αναφερω οτι μιλουσα για το σχεδιαστικο κομματι.. γιατι η φαση "αρπαζω ενα κινητηρα απο σουπερσπορτ, τον ρυθμιζω καταλληλα και τον κουμπονω σε γυμνο μηχανακι" σαφως και προυπηρχε πολυ πριν απο το Ζ... (βλ. χορνετ κτλ....)

KAWAMANRIDER
14/12/2014, 15:38
ποιο ηταν ρε παλικαρια? γιατι πριν απο το Ζ750 δεν θυμαμαι αλλο μηχανακι σε αυτο το στυλ και κατηγορια ουτε εξ' ευρωπης, αλλα ουτα και εξ' ιαπωνιας! μονο κατι κλασικα γυμνα στρογγυλοφαναρα θυμαμαι!

εκτως και αν σας μπερδεψε η παραλειψη μου να αναφερω οτι μιλουσα για το σχεδιαστικο κομματι.. γιατι η φαση "αρπαζω ενα κινητηρα απο σουπερσπορτ, τον ρυθμιζω καταλληλα και τον κουμπονω σε γυμνο μηχανακι" σαφως και προυπηρχε πολυ πριν απο το Ζ... (βλ. χορνετ κτλ....)

το μουτρο του Z ηταν κλοπη paste απο benelli , οχι οτι ειναι κακο απαραιτητα μιας και την σχεδιαστικη γραμμη αυτη πλεον την εχουν υιοθετησει ολες οι εταιρειες , αλλα επισης και ολο το στησιμο streetfighter ξεκινησε απο ιταλους νωριτερα , για να μην μπερδευτουμε δεν εννοω τα τυπου cafe racer αγγλικης σχολης ή ιταλικα ,

γενικα το Ζ ειναι ενα εξαιρετικο naked με πολυ δυναμη αλλα λογω βαρους και χαμηλομεσαιων δεν το λες streetfighter , απο τους πρωτοπουρους του ειδους ηταν - απλα παραδειγματα - , η benelli - tnt - και η aprilia με το πρωτο tuono , επισης και η cagiva με το raptor , οχι τοσο σε δυναμη αλλα σχεδιαστικα και στησιμο

Tycho Moon
14/12/2014, 17:03
το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike :confused:

Θα μπορούσαμρ να πούμε super bike το Vmax επειδή βγάζει 140 άλογα; :D

Bob_o_mastoras
14/12/2014, 17:12
Θα μπορούσαμρ να πούμε super bike το Vmax επειδή βγάζει 140 άλογα; :D

:plaf:
Αισχος για μηχανακι...

:lol:

SHOOTER045
14/12/2014, 19:25
:plaf:
Αισχος για μηχανακι...

:lol:

Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε

Bowleno
14/12/2014, 19:47
Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε

Το έχω κάνει εγώ και ακόμα μαζεύω το σκατό από την κάλτσα....:sick:

Τρελό γκάζι, ανύπαρκτα φρένα, κράτημα....


Και για την ιστορία, CB 750 για μένα... έβαλε τον πολύ κόσμο στα "μεγάλα" κυβικά με (σχετική....) ασφάλεια

Zid
14/12/2014, 20:33
Moτοσυκλέτες σταθμοί βάση πωλήσεων αξιοπιστίας και ποιότητας... ? ή μοτοσυκλέτες νεωτερισμοι τεχνολογικα και αισθητικα?

KRS
14/12/2014, 20:50
το monster 900 με τα 60 άλογα είναι super bike :confused:

Sbk δεν είναι αλλά έχει 75 άλογα.
Από κει και πέρα το πρώτο είχε 888 πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που θα ζήλευαν πολλά japan sbk το 93..

Μοτοσυκλέτες σταθμοί:

rc30-45-51
916 '94, monster 900 '93
duke 620
tdr 250
nsr 250 mc21

kostakis125
14/12/2014, 20:59
τι εχεσα κωστακη και τι λεω σοβαρα;

Σε 100 χρονια+ μοτοσυκλετας δηλαδη πιστευεις οτι οι καλυτερες ειναι το 990 το africa και το 954???
Πες μας και το γιατι?

endopandou
14/12/2014, 21:19
Sbk δεν είναι αλλά έχει 75 άλογα.
Από κει και πέρα το πρώτο είχε 888 πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα που θα ζήλευαν πολλά japan sbk το 93..

Είναι προφανές πως μπερδεύετε τα Ιαπωνικά sport turing με τα ss τους. Αυτό δε, γίνεται σχεδόν μόνο από ντουκατίστι. Χωρίς να σε γνωρίζω ποντάρω πως είσαι και εσύ ένας... :wave2:

Για την ιστορία... τα αγωνιάρικα Ιαπωνικά της εποχής ήταν δίχρονα, πανάλαφρα, με πλαίσια ντουβάρια και πραγματικά πιστάδικη συμπεριφορά.
σημ. εκείνα τα δίχρονα είναι ακόμα και σήμερα καταπληκτικά σε ορεινές διαδρομές και πίστα.

Αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_monster_900%2093.htm δεν υπήρξε με κανέναν τρόπο σταθμός σε κανένα είδος μοτο, άσε που με 200 γεμάτα κιλά και 60 αερόψυχτα άλογα που έμεναν τα 50 άμα ζεσταίνονταν μόνο φάιτερ δεν ήταν. Ένα απλό street με πλαίσιο σιδηροσωλήνα και σφιχτό set up στις αναρτήσεις ήταν.
Ο σταθμός των εξωτικών κόκκινων ήταν μόνο το 916 το οποίο έφερε για πρώτη φορά τετράχρονο ημιαγωνιστικό μηχάνημα στην ευρεία παραγωγή.

Το πρώτο φάιτερ παραγωγής που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γενάρχης κατηγορίας ήταν αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_speed_triple%2099.htm
και μετά ακολούθησε η aprilia με το εντελώς πολεμικό tuono.

:beer:

KRS
14/12/2014, 21:40
Για την ιστορία... τα αγωνιάρικα Ιαπωνικά της εποχής ήταν δίχρονα, πανάλαφρα, με πλαίσια ντουβάρια και πραγματικά πιστάδικη συμπεριφορά.
σημ. εκείνα τα δίχρονα είναι ακόμα και σήμερα καταπληκτικά σε ορεινές διαδρομές και πίστα.

Αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ducati/ducati_monster_900%2093.htm δεν υπήρξε με κανέναν τρόπο σταθμός σε κανένα είδος μοτο, άσε που με 200 γεμάτα κιλά και 60 αερόψυχτα άλογα που έμεναν τα 50 άμα ζεσταίνονταν μόνο φάιτερ δεν ήταν. Ένα απλό street με πλαίσιο σιδηροσωλήνα και σφιχτό set up στις αναρτήσεις ήταν.
Ο σταθμός των εξωτικών κόκκινων ήταν μόνο το 916 το οποίο έφερε για πρώτη φορά τετράχρονο ημιαγωνιστικό μηχάνημα στην ευρεία παραγωγή.

Το πρώτο φάιτερ παραγωγής που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί γενάρχης κατηγορίας ήταν αυτό: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/triu/triumph_speed_triple%2099.htm
και μετά ακολούθησε η aprilia με το εντελώς πολεμικό tuono.

:beer:

Tα cbr600, zzr600 κλπ τότε ήταν sport touring ή έγιναν μετά;
Δεν διαφωνώ καθόλου ότι τα japan250αρια δίχρονα ήταν και είναι race replica.

Για το μονστερ το 900 δεν τα λες καλά και δεν είσαι αντικειμενικός,60 άλογα κοντά είχε το 620.
Επειδή τον κινητήρα τον ξέρω καλά, 73 άλογα τροχό έχει μαμά, το καρμπυρατεράτο, που με εξάτμιση-φίλτρο πας σε 75.
Τώρα αν έχεις 4κύλινδρο αυτά τα άλογα σου φαίνονται αστεία, δεκτό. Και φυσικά στριτφάιτερ δεν ήταν..το s4 μονστερ ήταν όμως.
Το triple βγήκε το '97, 4 χρόνια αργότερα και το τουόνο 10..
Το θέμα είναι ότι εκείνη την εποχή η σύγκριση με κάτι ζεφυρους, φουρακια, ληστές κ.α ήταν αστεία..
Σταθμός ήταν γιατί ήταν το μηχανάκι που κράτησε την κατηγορία των γυμνών ζωντανή.

endopandou
14/12/2014, 21:51
Για το μονστερ το 900 δεν τα λες καλά και δεν είσαι αντικειμενικός
Ένα στριτάκι με σπορ σφιχτό σετ απ ήταν. Τίποτα παραπάνω.
328611


(Τα cbr και zzr ήταν sport turing αποκλειστικά.)

KRS
14/12/2014, 21:57
Ό,τι πεις:beer:
Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring:lol:

endopandou
14/12/2014, 22:28
Ό,τι πεις:beer:
Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring:lol:
Έχω την εντύπωση πως συγχέεις την έκδοση SS με το monster το οποίο ήταν πιο ήπια ρυθμισμένο. Ωστόσο αν κάποια πιο αξιόπιστη πηγή από το mcs δίνει άλλο νούμερο ιπποδύναμης οκ μην το κουράσουμε άλλο.

Περί ορολογίας... Όχι μόνο όταν βγήκαν τα cbr και zzr, ουδέποτε υπήρξε όρος SBK για 600 μηχανάκι. Μερικά από αυτά που ακολούθησαν πιο εξειδικευμένο δρόμο λέγονται απ το gsxr του 1998 και μετά ss. Ο όρος SBK ξεκίνησε δειλά από το 1988 σε ότι ήταν κατά βάση πιστάδικο και πάνω από 750cc.
Για το τι είναι πάντως αυτά τα 2 έχω προσωπική άποψη... ;)

:beer:

KRS
14/12/2014, 22:51
Έχω την εντύπωση πως συγχέεις την έκδοση SS με το monster το οποίο ήταν πιο ήπια ρυθμισμένο. Ωστόσο αν κάποια πιο αξιόπιστη πηγή από το mcs δίνει άλλο νούμερο ιπποδύναμης οκ μην το κουράσουμε άλλο.



Tην ίδια περίπου ιπποδύναμη είχαν, (ss έχω)..Οι ελέφαντες ήταν πιο ήπια ρυθμισμένοι, λίγο πάνω από τους 65 ίππους.

Η ορολογία είναι φυσικά σωστή, απλά θεωρώ ότι SS ήταν και αυτά τότε. Μετά το R1 και το Gsxr του '98 τα SS εξελίχθηκαν σε πιο εξειδικευμένες μοτο..
π.χ thunderace που έκανες και τουρισμό άνετα , μετά R1 μόνο βόλτα-πίστα.

Bob_o_mastoras
15/12/2014, 02:00
Κάνε βόλτα - αν - βρεις κανένα από εκείνα τα ( ανοιχτά) με το v-boost και έλα να μιλήσουμε

Πριιιτς! :nono::p:D
Βαρυ αμερικανικο heavy metal (κυριολεκτικα ομως) μηχανακι. Δεν ειναι του στυλ μου.

Σοβαρα τωρα, ειναι μηχανακι που κοιταει σαφως προς Αμερικα μερια. Δεν μπορω να βρω την ουσια του.

slzr
15/12/2014, 02:06
ΥΑΜΑΗΑ Ζ 125 (https://www.google.gr/search?q=yamaha+z+125&client=firefox-a&hs=TtL&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=sb&tbm=isch&imgil=nHIHfRycFzWRpM%253A%253BP-RXzBifd34GyM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.bikepics.com%25252Fmembers%25252Fxotzas%25252F01z125%2 5252F&source=iu&pf=m&fir=nHIHfRycFzWRpM%253A%252CP-RXzBifd34GyM%252C_&usg=__DNlg1jnwSR3-N43jRH38AACiJkY%3D&biw=1920&bih=1063&ved=0CCoQyjc&ei=dDKOVNzkF9GtadSMgeAE#facrc=_&imgdii=_&imgrc=bTyhdui16iHP3M%253A%3Bj0xWPU_RFXuC2M%3Bhttp%253A%252F%252Fp1.bikepics.com%252F2004%25255C05%25 255C12%25255Cbikepics-149051-320.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.bikepics.com%252Fyamaha%252Fz125%252F%3B320%3B240) ... για μένα. Επαναπροσδιόρησε όλα τα παπιά. Βέβαια κανένα δεν κατάφερε να το πιάσει σε πλαίσιο,φρένα, κινητήρα.... ΚΑΙ εμφάνιση!

KotsosDR
15/12/2014, 02:25
SUZUKI - DR 800 BIG

328626

γιατι ηταν το μεγαλυτερο μονοκυλινδρο ever...

328625



και γιατι 20 χρονια μετα , το αντιγραφουν ακομα..... :lol::lol::lol:


328624

Λευκάδιος
15/12/2014, 02:37
Σταθμός ήταν γιατί ήταν το μηχανάκι που κράτησε την κατηγορία των γυμνών ζωντανή.Εκτός αυτού κρατησε και την ντουκατι όρθια γιατι ειχε οικονομικά προβληματα εκεινη την εποχή.Αν θυμαμαι καλα υπηρχε και M400 για την Ιαπωνικη αγορά που ηταν πραγματικα ψόφιο.

Λευκάδιος
15/12/2014, 03:26
Moτοσυκλέτες σταθμοί βάση πωλήσεων αξιοπιστίας και ποιότητας... ? ή μοτοσυκλέτες νεωτερισμοι τεχνολογικα και αισθητικα?

Συμφωνα με το αρχικό ποστ το ζητουμενο ειναι η αισθητικη ή η τεχνολογικη καινοτομία :wave2:
Στα
Vespa,C50,CB750 KO,GPZ900,BMW R80GS,XT500,WR400F,KTM950Adv,CBR900 1992,R1 '98,aGSXR750 '85 θα προσθεσω τα RG250('83)και FZR1000(1987) λογο των πλαισιων τους και το Ducati 851 που εβαλε την Ιταλικη εταιρεια στην συγχρονη εποχη.

Zid
15/12/2014, 09:10
Συμφωνα με το αρχικό ποστ το ζητουμενο ειναι η αισθητικη ή η τεχνολογικη καινοτομία :wave2:

. Ναι σωστά.. απλα ο τιτλος λίγο το μπερδεύει..

Δλδ οπως είδα πολλοι έγραψαν για μοτο που δεν ειχαν τεχνολογικό νεωτερισμό ουτε σχεδιαστικά ηταν και κάτι το τρομερο..

:)

astroman76
15/12/2014, 13:59
τα μηχανακια που θα μηνουν στην ιστορια και ειναι στανταρ...

στα γρηγορα και μαλλον θα ξεχασω κατι...

Honda - C50 - CB750 - CBX1000 XR250/350/500/600 -RC30- CBR900RR - NR750 - XRV650 ισως VF750/NSR250/CB400F

Yamaha DT1 XS650 RD400/250 RD/LC250/350/500 FZ750 Vmax FZR1000 R1 YZ400F

Kawasaki H1/2 Z1 900 Z1R Z1000R GPZ900R ZZR1100C1 ZX10R

Suzuki GT550/380 GS1000 RG250Gamma Katana 1100 GSXR750 85 Hayabusa

μαλλον ξεχασα μερικα... και οι ευρωπαιοι εχουν πολλα μηχανακια σταθμους αλλα λιγο πολυ τα ξερουμε...

υπαρχουν και τα ΜΧ αλλα ειναι λιγο πιο πολυπολοκα τα πραγματα εκει πρεπει να βαλεις τις χρονιες που γηναμε μεγαλες αλλαγες οπως υδροψυξη/μονοσοκ/φρενα.πλαισια κτλ...

astroman76
15/12/2014, 14:02
Ό,τι πεις:beer:
Αν οι γνώσεις περιορίζονται στo τι λέει το ιντερνετ και όχι οι δυναμομετρήσεις των τότε περιοδικών, οκ.

Τα zzr και cbr, sbk τα λέγατε τότε...μετά έγιναν sport-touring:lol:

μπερδευεσε η καβασακι ειχε το ZXR 750 στα SBK απλα η χοντα ειχε τα RC30/45 που δεν τα αγοραζε ο κοινος θνητος αρα το CBR900RR μολις βγηκε το βαλανε κοντρα στα παντα ακομη και στα σπορ τουρκιν ZZR/FZR/GSXR1100

ΝIKOLTSOS
15/12/2014, 15:16
1) Bimota Tesi 3D ----λόγο ψαλιδιών και σχέδιου.
2) Yamaha wr450F 2-trac---- το πρώτο 2χ2.
3) Ducati Desmosedici RR---- no coments.
4) Cagiva C593--- ίσως το πιο ατίθασο αγωνιστικό ever.
5) Kawasaki h2--- για τα γνωστά.

Ακούω...:)

*Δεν βάζω KTM γιατι δεν ξέρω αν είμαι αντικειμεντικός.
** έχω αρκετές μοτοσυκλέτες ακόμα στο μυαλό μου.

Bowleno
15/12/2014, 15:45
Πριιιτς! :nono::p:D
Βαρυ αμερικανικο heavy metal (κυριολεκτικα ομως) μηχανακι. Δεν ειναι του στυλ μου.

Σοβαρα τωρα, ειναι μηχανακι που κοιταει σαφως προς Αμερικα μερια. Δεν μπορω να βρω την ουσια του.

Όταν μάζευα το σκατό από την κάλτσα μετά την βόλτα που το έκανα (τι βόλτα δηλαδή, 3 χιλιόμετρα μπρος πίσω....Δεν χρειαζόταν και άλλο....) κι εγώ την έψαχνα την ουσία του, φονέας φαναριών και τίποτα άλλο....

dudukas
15/12/2014, 16:42
Να προσθαισω το africa 650 το οποιο με ενα εξτρα ντεποζητο εμπαινε ντακαρ....
328641

astroman76
15/12/2014, 21:10
1) Bimota Tesi 3D ----λόγο ψαλιδιών και σχέδιου.
2) Yamaha wr450F 2-trac---- το πρώτο 2χ2.
3) Ducati Desmosedici RR---- no coments.
4) Cagiva C593--- ίσως το πιο ατίθασο αγωνιστικό ever.
5) Kawasaki hp2--- για τα γνωστά.

Ακούω...:)

*Δεν βάζω KTM γιατι δεν ξέρω αν είμαι αντικειμεντικός.
** έχω αρκετές μοτοσυκλέτες ακόμα στο μυαλό μου.

η βιμοτα δεν εκανε κατι κενουργιο με το ψαλιδι ηδη το δοκιμασανε σε Νεσσι Λαβερτα/Καβασακι και elf...

το 2χ2 ξανα δεν ητανε κατι κενουργιο ηδη το Savage 2x2 ετρεχε σε αγωνες μοταρτ/ΜΧ

το Cagiva οκ 500 διχρονο αλλα επρος στο bigbang NSR απλα εψανχε τρυπα να κρηφθει οπως και καθε αλλο διχρονο 500, αλλα γενικως η κουβετα ειναι για στρεετ, τα αγωνιστικα με τον ενα η αλλο τροπο και με το τι καναν στους αγωνες καταληγουν να ειναι μυθοι η παρταλια!

το HP2 καβασακι ποιο ειναι?

Lioulios
16/12/2014, 23:33
το καινούριο

ΝIKOLTSOS
17/12/2014, 00:47
η βιμοτα δεν εκανε κατι κενουργιο με το ψαλιδι ηδη το δοκιμασανε σε Νεσσι Λαβερτα/Καβασακι και elf...

το 2χ2 ξανα δεν ητανε κατι κενουργιο ηδη το Savage 2x2 ετρεχε σε αγωνες μοταρτ/ΜΧ

το Cagiva οκ 500 διχρονο αλλα επρος στο bigbang NSR απλα εψανχε τρυπα να κρηφθει οπως και καθε αλλο διχρονο 500, αλλα γενικως η κουβετα ειναι για στρεετ, τα αγωνιστικα με τον ενα η αλλο τροπο και με το τι καναν στους αγωνες καταληγουν να ειναι μυθοι η παρταλια!

το HP2 καβασακι ποιο ειναι?

1) Ήταν στην παραγωγή η Nessie II ή η Laverda?? Αν ναι, οκ πάσο.
Γιατί οι πληροφορίες μου λένε ότι οι μόνες μοτοσυκλέτες παραγωγής με Hub-center steering είναι η Bimota Tesi 3D και η Vyrus 985 C3.
Οι δυο πρώτες ήταν κατασκευές κάποιων Άγγλων αντιπρόσωπων, νομίζω.

2) Ναι όντως δεν ήταν κάτι καινούριο... Εμφανίστηκε το 1924 σε ένα Raleigh 350 για trial. Εσύ αναφέρεσαι μάλλον στα Γαλλικά Yamaha και Hugsvarana των αδερφών Savard.
Oι Οποίοι χρησιμοποιούν, αλυσίδα για την μεταφορά της κίνησης και σύστημα διεύθυνσης με βραχίονα. Θεωρώ πως δεν ήταν κα η πιο έξυπνη λύση, μιας και η honda είχε φτιάξει από το 1988 xr 250 2x2 με υδραυλικό σύστημα μετάδοσης.
Το wr450 2x2 δεν είναι το αγαπημένο μου, TT600r 2x2, αλλά είναι το πρώτο σε παραγωγή και λέει πολλά.

3) Είπα ατίθασο... όχι πιο γρήγορο όχι πιο επιτυχημένο.
Άρα θα μείνει στην ιστορία για την δυστροπία του. και το nsr για κάποιον άλλο λόγο...

4) Το διόρθωσα.
:beer:

sotos 8
17/12/2014, 06:52
Μια μοτοσυκλέτα που εισήγαγε το deltabox πλαίσιο τις 5βαλβιδες κεφαλές το σύστημα μεταβλητής διατομής εξαγωγής Exup(στο μοντέλο του '89) δεν μπορει παρα να ειναι ένας μικρός σταθμός στην ιστορια της σύγχρονης μοτοσυκλέτα .
YAMAHA FZR 1000 1987.

The Yamaha FZR1000 is a motorcycle produced by Yamaha from 1987 to 1995. The 1989 version, crowned the "Bike of the Decade" by Cycle World, had 0-60 acceleration of 2.9 seconds, and a top speed of over 167 mph.

328764

motomaniac
18/12/2014, 22:43
το vmax το παλιο το καβαλησα κι εγω.. οντως μακραινει χερια... και μετα αντε να ψαξεις πωες να σταματησεις μετα τα Γουβια στο επομενο φαναρι. να πω οτι αν ημουν ευθειακιας θα το γουσταρα? ναι...

ΝIKOLTSOS
18/12/2014, 23:34
το vmax το παλιο το καβαλησα κι εγω.. οντως μακραινει χερια... και μετα αντε να ψαξεις πωες να σταματησεις μετα τα Γουβια στο επομενο φαναρι. να πω οτι αν ημουν ευθειακιας θα το γουσταρα? ναι...

http://caferacers.gr/index.php/history/290-yamah-vmax-retrospective

Christos ktm R
19/12/2014, 06:08
Honda cub 90, Yamaha Xt 550, Kawasaki zx 12

SHOOTER045
19/12/2014, 07:04
το vmax το παλιο το καβαλησα κι εγω.. οντως μακραινει χερια... και μετα αντε να ψαξεις πωες να σταματησεις μετα τα Γουβια στο επομενο φαναρι. να πω οτι αν ημουν ευθειακιας θα το γουσταρα? ναι...

Ένα τέτοιο κίτρινο όπως αυτό στην φώτο, είχα οδηγήσει κάποτε

kordix
19/12/2014, 07:23
Μια μοτοσυκλέτα που εισήγαγε το deltabox πλαίσιο τις 5βαλβιδες κεφαλές το σύστημα μεταβλητής διατομής εξαγωγής Exup(στο μοντέλο του '89) δεν μπορει παρα να ειναι ένας μικρός σταθμός στην ιστορια της σύγχρονης μοτοσυκλέτα .
YAMAHA FZR 1000 1987.

The Yamaha FZR1000 is a motorcycle produced by Yamaha from 1987 to 1995. The 1989 version, crowned the "Bike of the Decade" by Cycle World, had 0-60 acceleration of 2.9 seconds, and a top speed of over 167 mph.



328764


Όντως σημαντική μοτοσυκλέτα το FZR 1000 αλλά η τεχνολογία genesis για πρώτη φορά βρήκε εφαρμογή στο FZ 750.

Λευκάδιος
20/12/2014, 05:10
Πρωτο και τελευταιο μηχανακι με εγκριση τυπου(σε καποιες χωρες) που δεν υποχρεωνε τον αναβατη να φοραει κρανος.Επιασε πάτο στις πωλήσεις και αποσυρθηκε μετα απο δυο χρονια στην παραγωγη.
BMW C1 :cry:
328908

Λευκάδιος
20/12/2014, 06:44
Buell σειρά SB,μπροστινο φρενο ZTL(πατέντα του Buell),πλαισιο που εκτελουσε χρεη ρεζερβουαρ και ψαλιδι ως δοχειο λαδιου.
328910

dimitrisag
22/12/2014, 10:24
1) Yamaha XT. Όλα. Γιατί ήρθαν για να μείνουν και θα μείνουν!
2) Honda XRV Africa. Επανάσταση
3) Kreidler Florett. Ο παλιός είναι αλλιώς παιδιά...
4) Honda CB400SF
5) Kawasaki Ninja H2r. Το μέλλον στις επιδόσεις...

astroman76
22/12/2014, 15:34
να ρωτησω για ποιο λογο το CB400SF?

Δεινόσαυρος
24/02/2015, 14:58
Να πώ και `γω μία που δεν είδα να αναφέρει άλλος; (σόρυ αν μου διέφυγε κάποια ανάρτηση)

YAMAHA FJ1100!
331701

Είχε την «ατυχία» να βγεί το 1984, την ίδια χρονιά με το 900αρι το Νίντζα.
Ποιός όμως καβαλάει ακόμα Νίντζα του 84;

Η μεγάλη Γιαμάχα κοντεύει να αποκτήσει cult status, με λέσχες ΗΠΑ και ΗΒ και πολλους φίλους Αυστράλια, Αφρική και όπου οι αποστάσεις είναι μεγάλες. Άθραυστος κινητήρας εφάμιλος του GSXR1100 (κάποιοι έχουν κάνει >300k χλμ), το πρώτο lateral frame concept, λίγο α λα bimota, άνετο και με συνεπιβάτη, βαστάει 220 όλη μέρα άμα λάχει, βασικά λέω οτι είναι το πρὼτο σύγχρονο sport tourer, αν και αλλού ήθελε να το πάει η Γιαμάχα, αλλά είπαμε... το Νίντζα 900...

Εν τούτις, με αναβαθμισμένη ανάρτηση, φρένα (συνήθως από R1) και ενίοτε ρόδες από Genesis/EXUP για να σηκώνει μονδέρνα λάστιχα 17" κυκλοφορούν πολλές ακόμα, και οι ιδιοκτήτες τους τις χαίρονται. Δεν είναι ακριβώς μηχανή μουσείου, κι ας έχει 30αριάσει! Ο κινητήρας ζει ακόμα και στην XJR την 13αρα, αλλά προσωπικά νομίζω οτι το XJR ήταν ένα βήμα προς τα πίσω σε σχέση με το FJ1200. (Ποτέ δεν κατάλαβα την έννοια του «ρετρό», για μόστρα μου φάνταζε...)

Αν έβγαινε ακόμα FJ13 (λαιμαι τώρα), με ψεκασμό, και κάποιες τεχνολογίες Fazer, μπορεί να συναγωνιζόταν ZZR1400 και Hayabusa, αλλα φαίνεται η Γιαμάχα κιώτεψε.... :p

Είχε άραγε κανείς εδώ ποτέ FJ 11αρα ή 12αρα;