View Full Version : Dakar Rally 2015
Allst@rf
11/01/2015, 19:13
Συγνωμη, αλλα αυτο με το οποιο τρεχει το HRC δεν ειναι πρωτοτυπο. Τo crf 450 x ειναι ουσιαστικα.
Παντε και παρτε το αμα θελετε. Ουτε 60%, ουτε 90%.. 100%!! :p Πουλανε και κιτακια να το κανεις ιδιο με το Dakar. Αυτο για οποιον θελει τη συγκεκριμενη μοτο να τρεχει στις ερημους της Ελλαδας. :lol:
Προφανως και δεν εχει σχεση με το νεο Αφρικα αλλα η νικη στο Dakar θα βοηθησει τη Honda να αποδειξει (για τους καχυποπτους) οτι εχει τo know how να κανει καλα χωματινα μηχανακια.
Ναι καλα...
Πανε παρε αυριο το πρωι ενα ktm γιατι η ktm κερδιζει το dakar σερι εδω και χρονια ,οποτε ξερει να φτιαχνει καλα χωματινα μηχανακια...
:rolleyes:
Lioulios
11/01/2015, 19:19
Eγώ έβαλα φωτό ένα 990 adv που χει σημαία το βεδουίνο και γράφει πάνω dakar.Ακόμα και στην πιάτσα , τα μηχανάκια αυτά λέγωνται ..." το 990 το Ντακάρ" ...
Ε , με την ίδια λογική , όταν θα βγει το Κάφρικα (και αν εχει πάρει και Ντακάρ η χόντα ) ... εκεί θα δούμε ρεκλάμα.
...Όποιος και να ήταν , τό ίδιο θα έκανε .
Bob_o_mastoras
11/01/2015, 19:26
οποτε ξερει να φτιαχνει καλα χωματινα μηχανακια...
:rolleyes:
Oυδεις το αμφισβητει αυτο.
Allst@rf
11/01/2015, 20:03
Oυδεις το αμφισβητει αυτο.
Το μαρκετινγκ γνωριζει και κανει καλα τη δουλεια ,στοχευοντας στο χρημα και στη μουρη...
Δεν γινεται ομως να τσιμπισω σε τετοια κολπα πωλησεων γιατι
1.δεν εχω λεφτα (τι πρωτοτυπο :rolleyes:)
2.αυτα τα λιγα χρονια με την ενασχοληση μου με τις μοτοσυκλετες προσπαθησα να δω πισω απο το προφανες
Οποτε το νικαω αγωνες αρα φτιαχνω καλα μηχανακια για τον λαουτζικο προσωπικα δε μου λεει πολλα πραγματα γιατι πολυ απλα ΔΕΝ αγοραζουμε τα ιδια μηχανακια με τους παγκοσμιους...
Ελπιζω να το πιασες τωρα...
:wave2:
MG-KTiNoS
11/01/2015, 20:36
Το μαρκετινγκ γνωριζει και κανει καλα τη δουλεια ,στοχευοντας στο χρημα και στη μουρη...
Δεν γινεται ομως να τσιμπισω σε τετοια κολπα πωλησεων γιατι
1.δεν εχω λεφτα (τι πρωτοτυπο :rolleyes:)
2.αυτα τα λιγα χρονια με την ενασχοληση μου με τις μοτοσυκλετες προσπαθησα να δω πισω απο το προφανες
Οποτε το νικαω αγωνες αρα φτιαχνω καλα μηχανακια για τον λαουτζικο προσωπικα δε μου λεει πολλα πραγματα γιατι πολυ απλα ΔΕΝ αγοραζουμε τα ιδια μηχανακια με τους παγκοσμιους...
Ελπιζω να το πιασες τωρα...
:wave2:
Κατ αρχήν το μάρκετινγκ δεν ξέρει τίποτε.
Το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη.
Το τμήμα μάρκετινγκ μελετάει και μετά υποθέτει πως τα πράγματα θα πρέπει να γίνουν έτσι ή αλλιώς.
Μια από τις επιλογές λοιπόν της Χόντα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με καθαρά μηχανάκια
γιατί απλά οι νόμοι έτειναν να καταργήσουν την οφ ρόουντ οδήγηση.
Επέλεξαν ακόμα να φτιάχνουν μηχανάκια για τους πολλούς και όχι για τους λίγους εξπερτ του αθλήματος.
Η επιλογή τους αυτή τους έκανε νο1 στο κόσμο
Η ΚΤΜ επέλεξε να καλύψει το κενό που άφησε η Χόντα στην αγορά, δηλαδή να φτιάξει μηχανάκια που δεν είχαν οι άλλοι γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία.
Όλες αυτές ήταν επιλογές που έγιναν κατόπιν οικονομικής μελέτης της αγοράς.
Κατά τ άλλα η Χόντα που κερδίζει φτιάχνει και καλά μηχανάκια για το λαουτζίκο -παίζει να είναι και τα καλύτερα-
Το ενδιαφέρον της Χόντα για το Ντακάρ ξύπνησε όταν αυτό πήγε Αμερική.
Μύρισε αίμα και φυσικά θα συμμετέχει, φυσικά θα παίξει ρόλο πρωταγωνιστή και φυσικά θα φτιάξει μηχανάκια για να εξαργυρώσει.
υγ
Όταν παίζεις το ρόλο του "ξύπνιου" ρε φίλε έχεις πολύ πλάκα.
Αλλά τελικά δεν μας είπες...
Ποιό μηχανάκι αντέχει πιο πολύ στο τουμπίδι ???
:rotflmao:
Το μαρκετινγκ γνωριζει και κανει καλα τη δουλεια ,στοχευοντας στο χρημα και στη μουρη...
Οποτε το νικαω αγωνες αρα φτιαχνω καλα μηχανακια για τον λαουτζικο προσωπικα δε μου λεει πολλα πραγματα γιατι πολυ απλα ΔΕΝ αγοραζουμε τα ιδια μηχανακια με τους παγκοσμιους...
Ελπιζω να το πιασες τωρα...
:wave2:
Απο το μαρκετινκγ βλεπεις εσυ αγωνες σημερα........
Και πολυ περοσσοτερο απο αυτο οδηγεις μοτοσυκλετα......( Αλλιως αμα δεν θα πουλαγε, δεν θα εφτιαχνε και αμα δεν θα εφτιαχνε, δεν θα οδηγαγες..;) )
Το νικαω αγωνες αρα φταχνω καλα μηχανακια ισχυει....... ( Γνωμη μου..)
Το οτι των παγκοσμιων τα μηχανακια ( ειδικα σε εντουρο - μοτο κροςς) εχουν βαση το δικο σου-μου μηχανακι και αυτο ισχυει.....
Τωρα γιατι το μηχανακι σου-μου δεν σου εχουν αναρτησεις των 10000 ευρω... Η λοιπα παρελκομενα καποιων χιλιαδων ευρω...)
Πολυ απλα γιατι δεν υπαρχει λογος.... Και λεφτα να ειχες...!!! ;)
:wave2:
Κατ αρχήν το μάρκετινγκ δεν ξέρει τίποτε.
Το μάρκετινγκ είναι μια επιστήμη.
Το τμήμα μάρκετινγκ μελετάει και μετά υποθέτει πως τα πράγματα θα πρέπει να γίνουν έτσι ή αλλιώς.
Μια από τις επιλογές λοιπόν της Χόντα ήταν ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ με καθαρά μηχανάκια
γιατί απλά οι νόμοι έτειναν να καταργήσουν την οφ ρόουντ οδήγηση.
Επέλεξαν ακόμα να φτιάχνουν μηχανάκια για τους πολλούς και όχι για τους λίγους εξπερτ του αθλήματος.
Η επιλογή τους αυτή τους έκανε νο1 στο κόσμο
Η ΚΤΜ επέλεξε να καλύψει το κενό που άφησε η Χόντα στην αγορά, δηλαδή να φτιάξει μηχανάκια που δεν είχαν οι άλλοι γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία.
Όλες αυτές ήταν επιλογές που έγιναν κατόπιν οικονομικής μελέτης της αγοράς.
Κατά τ άλλα η Χόντα που κερδίζει φτιάχνει και καλά μηχανάκια για το λαουτζίκο -παίζει να είναι και τα καλύτερα-
Το ενδιαφέρον της Χόντα για το Ντακάρ ξύπνησε όταν αυτό πήγε Αμερική.
Μύρισε αίμα και φυσικά θα συμμετέχει, φυσικά θα παίξει ρόλο πρωταγωνιστή και φυσικά θα φτιάξει μηχανάκια για να εξαργυρώσει.
υγ
Όταν παίζεις το ρόλο του "ξύπνιου" ρε φίλε έχεις πολύ πλάκα.
Αλλά τελικά δεν μας είπες...
Ποιό μηχανάκι αντέχει πιο πολύ στο τουμπίδι ???
:rotflmao:
Η honda δεν ειχε φυγει ποτε απο την εκτος δρομου....
Το ιδιο και η yamaha....!
Aπλα η ΚΤΜ ασχοληθηκε μονο με την εκτος δρομου.. ( Κατι με τον λουμιδη στους καφεδες ενα πραγμα..) Και για αυτο εφτασε εκει που εφτασε...!!!
Τοσο απλο...!!!
In other news o coma σήμερα στο πρώτο σκέλος της marathon μείωσε την διαφορά σε λίγο παραπάνω απο 6 λεπτά και ο barreda με επιβεβαίωσε καταφθανοντας με σπασμένο τιμόνι. Το βράδυ λογικά θα το αντικαταστήσει με αυτο απο κάποιον άλλο αγωνιζόμενο.
MG-KTiNoS
11/01/2015, 20:59
Η honda δεν ειχε φυγει ποτε απο την εκτος δρομου....
Το ιδιο και η yamaha....!
Aπλα η ΚΤΜ ασχοληθηκε μονο με την εκτος δρομου.. ( Κατι με τον λουμιδη στους καφεδες ενα πραγμα..) Και για αυτο εφτασε εκει που εφτασε...!!!
Τοσο απλο...!!!
Όχι...
Η Χόντα έφυγε κάποτε από το Ντακάρ και δεν έχει μηχανάκι adv 950 1000 ακόμα.
Από επιλογή δεν έχει τέτοια μηχανάκια.
Δεν φτιάχνει δηλαδή και δεν εμπορεύεται.
Έχει ξεχάσει ακόμα τα ψευτοεντούτο (XL) και τα εντούρο (XR) για το κοινό και έχει περιοριστεί μόνο σε "επαγγελματικά" CRF
Από επιλογή το ξαναλέω.
Δεν έχει κανένα πρόβλημα αύριο να προσλάβει τον οποιονδήποτε να φτιάξει το οτιδήποτε...
Bob_o_mastoras
11/01/2015, 21:24
Προφανως το κανει απο επιλογη αλλα αξιζει ενα κραξιμο που δεν εξελιξε ή εστω διατηρησε τη σειρα των XR και ειδικα το 650. :a37::a52:
Με το μοτερ του 650R θα μπορουσε να κανει παπαδες σε πολους τομεις. Τωρα γιατι δεν θελει δεν μπορω να καταλαβω..; :confused:
Και μου βγαζει το fmx με το μοτερ απο το Dominator, αν εχεις το θεο σου! :eleison: Που δεν ειναι κακο μοτερ αλλα ειναι ΠΑΛΙΟ!!!!
Και εγκατελειψε και τελειως τα μονοκυλινδρα πλεον πλην των enduro-mx. :a52:
Όχι...
Η Χόντα έφυγε κάποτε από το Ντακάρ και δεν έχει μηχανάκι adv 950 1000 ακόμα.
Από επιλογή δεν έχει τέτοια μηχανάκια.
Δεν φτιάχνει δηλαδή και δεν εμπορεύεται.
Έχει ξεχάσει ακόμα τα ψευτοεντούτο (XL) και τα εντούρο (XR) για το κοινό και έχει περιοριστεί μόνο σε "επαγγελματικά" CRF
Από επιλογή το ξαναλέω.
Δεν έχει κανένα πρόβλημα αύριο να προσλάβει τον οποιονδήποτε να φτιάξει το οτιδήποτε...
Μιλαμε για εκτος δρομου οδηγηση...
Η χοντα κλπ γιαπωνεζοι δεν ειχαν βλεψεις εκεινα τα χρονια για κατι τοσο υπερβολικο στα μεγαλα οπως το adv...!
Αλλωστε ... Το "πολιτικο" adv ειναι ονν οφφ... Τωρα το οτι ειναι ποιο εντυπωσιακο και με ποιο πολλες δυνατοτητες απο τα αφρικα , βεραντερο , σουπερ τενερε κλπ ....
Απλα δεν λεει τιποτα ... Κια οσοι τα πηρανε δεν τα χρησιμοποιησαν ποτε περα απο οτι εκαναν και οι υπολοιποι με τα γιαπωνεζικα....;)
Για ψευτοεντουρο δεν τιθετε πλεον θεμα τυχης απο την στιγμη που υπαρχουν τα χτ τρανσαλπ κλπ....
ο ανταγωνισμος πλεον τιθετε μονο στα.....ΟΦΦ...
Οπου xoντα, γιαμαχα ... Ενω απο 2000-2007 ειχαν αρχισει να χανουν το παιχνιδι....
Εδωσαν λιγο βαση και κοιτανε την ΚΤΜ στα ματια..... Και οχι μονο αυτοι ...καθως υπαρχουν και ευρωπαικα εργοστασια οπου ανεβασαν ακομα παραπανω τον ανταγωνισμο οπως ΒΕΤΑ . GAS klp...
:wave2:
Επίσης σαν σήμερα πριν 10 χρόνια έφυγε ο τεράστιος F.Meoni
329616
RIP
Επίσης σαν σήμερα πριν 10 χρόνια έφυγε ο τεράστιος F.Meoni
329616
RIP
rip
Allst@rf
11/01/2015, 22:23
Απο το μαρκετινκγ βλεπεις εσυ αγωνες σημερα........
Και πολυ περοσσοτερο απο αυτο οδηγεις μοτοσυκλετα......( Αλλιως αμα δεν θα πουλαγε, δεν θα εφτιαχνε και αμα δεν θα εφτιαχνε, δεν θα οδηγαγες..;) )
Το νικαω αγωνες αρα φταχνω καλα μηχανακια ισχυει....... ( Γνωμη μου..)
Το οτι των παγκοσμιων τα μηχανακια ( ειδικα σε εντουρο - μοτο κροςς) εχουν βαση το δικο σου-μου μηχανακι και αυτο ισχυει.....
Τωρα γιατι το μηχανακι σου-μου δεν σου εχουν αναρτησεις των 10000 ευρω... Η λοιπα παρελκομενα καποιων χιλιαδων ευρω...)
Πολυ απλα γιατι δεν υπαρχει λογος.... Και λεφτα να ειχες...!!! ;)
:wave2:
Οκ εχεις ενα δικιο αλλα επειδη δεν εγινα εντελως κατανοητος στην ουσια ηθελα να πω οτι αν τυχον βγαλει η χοντα νεο africa προσωπικα δε θα το σκεφτω καν οτι μπορει να ειναι καλο μηχανακι επειδη η χοντα τρεχει στο ντακαρ, γιατι δεν τρεχει με το αφρικα...
Επισης και crf 450 να παω να παρω επειδη η χοντα τρεχει με αυτο στο ντακαρ δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο γιατι πολυ απλα ακομα και το πλαισιο τους ειναι η μερα με την νυχτα...
Εγω αυτο που ξερω για τους αγωνες ειναι οτι υπαρχουν για να εξελισουν τεχνολογιες που καποια στιγμη θα περασουν και στα πολιτικα μηχανακια...
Ολα τα αλλα που λες το γιατι οδηγαω μοτοσυκλετα και γιατι βλεπω αγωνες με συγχωρεις αλλα δε τα καταλαβαινω...
:wave2:
Οκ εχεις ενα δικιο αλλα επειδη δεν εγινα εντελως κατανοητος στην ουσια ηθελα να πω οτι αν τυχον βγαλει η χοντα νεο africa προσωπικα δε θα το σκεφτω καν οτι μπορει να ειναι καλο μηχανακι επειδη η χοντα τρεχει στο ντακαρ, γιατι δεν τρεχει με το αφρικα...
Επισης και crf 450 να παω να παρω επειδη η χοντα τρεχει με αυτο στο ντακαρ δεν θα εχει καμια σχεση με αυτο γιατι πολυ απλα ακομα και το πλαισιο τους ειναι η μερα με την νυχτα...
Εγω αυτο που ξερω για τους αγωνες ειναι οτι υπαρχουν για να εξελισουν τεχνολογιες που καποια στιγμη θα περασουν και στα πολιτικα μηχανακια...
Ολα τα αλλα που λες το γιατι οδηγαω μοτοσυκλετα και γιατι βλεπω αγωνες με συγχωρεις αλλα δε τα καταλαβαινω...
:wave2:
Kανεις δεν αγοραζει μηχανακι βαση ενος αγωνα μονο...
Αλλα με την παρουσιαση μια μαρκας σε αγωνες συνολικα ( ανεξαρτητου μοντρελου...)
Οχι ... το crf 450 και καθε 4μιση του ντακαρ εχουν βαση τα μηχανακια παραγωγης......
Οι οποιες μετατροπες στα συγκεκριμενα μηχανακια , εχουν γινει για τον συγκεκριμενο αγωνα.... ( εξτρα τανκ βενζινης , εξτρα τανκ νερου, εργαλειοθηκες , κλπ ..)
που σε συνδιασμο με τις πολυ υψηλες ταχυτητες του αγωνα , οι μετατροπες και οι κοντρα ενισχυσεις ειναι απαραιτητες αλλιως...
Τα μηχανακια θα σκορπουσαν στην πρωτη μεγαλη ευθεια του αγωνα , στο πρωτο στουμπι με 150+.....
Το ζουμι ειναι οι πωλησεις και το συνολικο ιματζ μιας εταιρειας στους αγωνες......
Και Φορμουλα 1 δεν προκειται να αγορασει κανεις ..... Ειναι ομως το ακριβοτερο πρωταθλημα στον κοσμο.....
Τυχαιο..? Δεν νομιζω...!
:wave2:
Ας επιστρέψουμε στα του αγώνα μιας και υπάρχουν αρκετά threads που αναλύουν θέματα όπως τα παραπάνω..
Πρίν λίγο ήταν η εκκίνηση της 2ης μέρας της marathon ειδικης στα salt-flats της Salar de Uyuni με τα μηχανάκια να φέυγουν ανα 30 οπως περίπου στο MX
329627
Live εδω: http://new.livestream.com/accounts/10468276/boliviatv
Eversman
12/01/2015, 12:58
Bρέ τον κακομοίρη τον Patricio. Γκαντέμης ακόμη δεν άρχισε. Ωραία ανταπόκριση. Τhanks Mariner.
edit
Και casevac και απ΄όλα.
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 13:09
O φιλος μας ο http://dakartracking.com γιατι δεν γραφει τπτ ακομα για σημερα;;;
Ο Βολιβιανος λεει Βarreda πρωτος και ο Coma μετα.
Πάτα επάνω που λέει Live timing monitor (http://dakartracking.com/live.php?stage=0&type=M) έχει πάρει χρόνους
GIOTIS750
12/01/2015, 13:54
amyroukai:beer:
https://www.youtube.com/watch?v=9ccpCmv1ccU&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=9ccpCmv1ccU&feature=player_detailpage
GIOTIS750
12/01/2015, 13:56
https://www.youtube.com/watch?v=d119G2natzs&feature=player_detailpage
https://www.youtube.com/watch?v=d119G2natzs&feature=player_detailpage
Eversman:beer:
Tο κρύο και το αλάτι αποδεκάτησαν σήμερα οδηγούς και μηχανές. Ο Barreda έχει μείνει 1:30 ώρα πίσω λόγω κάποιας βλάβης και τον ρυμουλκούνε ωστε να μπορέσει να φτάσει στο μπιβουάκ
Lioulios
12/01/2015, 18:20
Kαι τώρα ?
amyroukai
12/01/2015, 18:24
Kαι τώρα ?
Και τώρα κλαίει σύσσσωμο το τμήμα μάρκετινγκ της Χόνδα γιατί πάει στράφι η καμπάνια...
Υπομονή να δούμε τι θα γίνει, σε λίγο λογικά οι πρώτοι θα ξεκινάνε για το 2ο μέρος της ειδικής που είναι τα τελευταία 38 χιλιόμετρα προς το μπιβουάκ. Διαβάζω και κάτι για 46 αναβάτες με υποθερμία.. :(
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 19:03
Ο Barreda έχει μείνει 1:30 ώρα πίσω λόγω κάποιας βλάβης και τον ρυμουλκούνε ωστε να μπορέσει να φτάσει στο μπιβουάκ
:eek::faint::plaf: Γ@μω την τρελα μου γ@μω!!! :mad::bigcry::a52: Βγηκα για ενα καφε και γ@μηθηκε το συμπαν (του HRC)... :(
Oσο εβλεπα την αναμεταδοση απο τη Βολιβια οντως το τερεν ηταν πολυ δυσκολο! Αλατι και βροχα παντου και ορατοτητα μηδεν..
Και τώρα κλαίει σύσσσωμο το τμήμα μάρκετινγκ της Χόνδα γιατί πάει στράφι η καμπάνια...
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα έεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι :bawl:
Είπα να μη πω τίποτα αλλά δεν άντεξα... :D
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 20:55
Aκομα δεν τερματισε ο Barreda... :bigcry:
Συμπερασμα: Αν θελετε να τρεχετε σε αποξηραμενες λιμνες αλατιου (salt plains αγγλιστι) μην επιλεξετε το crf 450 x, δεν κανει... παρτε exc ή wrf... :cry:
:lol::lol:
Aκομα δεν τερματισε ο Barreda... :bigcry:
Συμπερασμα: Αν θελετε να τρεχετε σε αποξηραμενες λιμνες αλατιου (salt plains αγγλιστι) μην επιλεξετε το crf 450 x, δεν κανει... παρτε exc ή wrf... :cry:
:lol::lol:
Ποοοο και ήμουνα έτοιμος να χτυπήσω crf x για να πηγαίνω στις αλυκές στην Ανάββυσο. Θα γινόμουνα του αλατιού :p:rolleyes::)
Πέρα από την πλάκα αυτές οι ανατροπές είναι και η μαγεία του αγώνα. Εχουμε δρόμο όμως ακόμα για να δούμε τι θα γίνει...
Εχουμε κανα νεώτερο;
Το βράδι έχει να πέσει πολύ πλύσιμο και πολύ WD40 για να φύγουν τα αλάτια.. :lol: Πολλοί βρέθηκαν αντιμέτωποι ακόμα και με νερό βάθους 50εκ. και στον ανεφοδιασμό που υπήρχε μετά το τέλος των αλυκών πολλές μηχανές δεν μπορούσαν να πάρουν μπροστά για αρκετή ώρα. O Coma φάνηκε στην tv σε κάποια φάση να τα χώνει στον Ettiene
Σημερινά αποτελέσματα:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 02:56:19 - -
2 10 PEDRERO GARCIA (ESP) YAMAHA 02:56:30 00:00:11 -
3 18 SVITKO (SVK) KTM 02:56:31 00:00:12 -
4 26 PRICE (AUS) KTM 02:57:00 00:00:41 -
5 29 SANZ PLA-GIRIBERT (ESP) HONDA 02:58:55 00:02:36
Εντυπωσιακή η 5η θέση της Laia Sanz!
Γενική κατάταξη:
1 1 COMA (ESP) KTM 28:51:12 - -
2 7 GONCALVES (PRT) HONDA 29:00:23 00:09:11 -
3 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 29:02:23 00:11:11 -
4 26 PRICE (AUS) KTM 29:07:08 00:15:56 -
5 18 SVITKO (SVK) KTM 29:17:42 00:26:30 -
O Price ρώταγε προχτές ποιά είναι η καλύτερη θέση που έχει πάρει ποτέ rookie στον αγώνα και θέλει να χτυπήσει βάθρο :)
Το βράδι έχει να πέσει πολύ πλύσιμο και πολύ WD40 για να φύγουν τα αλάτια.. :lol: Πολλοί βρέθηκαν αντιμέτωποι ακόμα και με νερό βάθους 50εκ. και στον ανεφοδιασμό που υπήρχε μετά το τέλος των αλυκών πολλές μηχανές δεν μπορούσαν να πάρουν μπροστά για αρκετή ώρα. O Coma φάνηκε στην tv σε κάποια φάση να τα χώνει στον Ettiene
Σημερινά αποτελέσματα:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 02:56:19 - -
2 10 PEDRERO GARCIA (ESP) YAMAHA 02:56:30 00:00:11 -
3 18 SVITKO (SVK) KTM 02:56:31 00:00:12 -
4 26 PRICE (AUS) KTM 02:57:00 00:00:41 -
5 29 SANZ PLA-GIRIBERT (ESP) HONDA 02:58:55 00:02:36
Εντυπωσιακή η 5η θέση της Laia Sanz!
Γενική κατάταξη:
1 1 COMA (ESP) KTM 28:51:12 - -
2 7 GONCALVES (PRT) HONDA 29:00:23 00:09:11 -
3 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 29:02:23 00:11:11 -
4 26 PRICE (AUS) KTM 29:07:08 00:15:56 -
5 18 SVITKO (SVK) KTM 29:17:42 00:26:30 -
O Price ρώταγε προχτές ποιά είναι η καλύτερη θέση που έχει πάρει ποτέ rookie στον αγώνα και θέλει να χτυπήσει βάθρο :)
Mariner :beer::beer::beer:
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 21:44
H τυχη του HRC και του νεου Africa ειναι στα χερια ενος μεσηλικα Πορτογαλου... :rolleyes:
:plaf::bigcry::panic:
H τυχη του HRC και του νεου Africa ειναι στα χερια ενος μεσηλικα Πορτογαλου... :rolleyes:
Για σκουτεράκι το βλέπω στο τέλος το νέο άφρικα απλά με την γνωστή τριχρωμία.. :lol: :lol: :lol:
Για σκουτεράκι το βλέπω στο τέλος το νέο άφρικα απλά με την γνωστή τριχρωμία.. :lol: :lol: :lol:
Αν είναι έτσι ενδιαφέρομε :p
Σημερινά αποτελέσματα:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 02:56:19 - -
2 10 PEDRERO GARCIA (ESP) YAMAHA 02:56:30 00:00:11 -
3 18 SVITKO (SVK) KTM 02:56:31 00:00:12 -
4 26 PRICE (AUS) KTM 02:57:00 00:00:41 -
5 29 SANZ PLA-GIRIBERT (ESP) HONDA 02:58:55 00:02:36
Οι τέσσερις πρώτοι στο μισό δευτερόλεπτο, πόσα χιλιόμετρα είπαμε ήταν η ειδική!!! :alien::eyepop::dizzy:
Η Laia 9η γενικής :beer::beer::beer:
Toby :a014:
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 22:24
Θελω η Laila να σωσει την παρτιδα! :D:beer:
Αυτοκίνητα μεν αλλα έχει πλάκα.. Slipstream τώρα και στο dakar :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=BKCul5VO9Z4
Κλεμμένο από το ADVrider, μιλάμε γελάω εδώ και κανα τέταρτο
''I eat Hondas for breakfast''
329663
"... but they need salt...":bawl::lol::bawl::lol::lol:
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 22:58
Κλεμμένο από το ADVrider, μιλάμε γελάω εδώ και κανα τέταρτο
''I eat Hondas for breakfast''
329663
"... but they need salt...":bawl::lol::bawl::lol::lol:
Ασε μας ρε μπαρμπα-Coma, κοιτα μην σου φυγει η μασελα καθως τα τρως! :p:p
Allst@rf
12/01/2015, 23:00
329661329662
Αν βγει ποτε το νεο αφρικα ,θα εχει και δωρεαν σκοινι HRC δεκα μετρα στα εργαλεια του ελπιζω,ετσι;
:bawl:
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 23:06
Αν βγει ποτε το νεο αφρικα ,θα εχει και δωρεαν σκοινι HRC δεκα μετρα στα εργαλεια του ελπιζω,ετσι;
:bawl:
:bawl::bawl::bawl:
Κακιες... :p
Bob_o_mastoras
12/01/2015, 23:10
Ιδου:
329665
Το επισημο σχοινι ΟΕΜ του HRC! :lol:
lykourgi
12/01/2015, 23:20
Σιγά την πρωτοτυπία.
Και εκεί τους πρόλαβε η γιαμάχα, με τον γάντζο ρυμούλκησης στο τενερέ. :D
Allst@rf
12/01/2015, 23:20
Ιδου:
329665
Το επισημο σχοινι ΟΕΜ του HRC! :lol:
Και αν δε βρεθει μηχανακι να σε τραβηξει εκει στην ερημια που θα βγεις για το rtw ταξιδι το κανεις θηλια και κρεμιεσαι απο τις τυψεις που ξοδεψες τοσα λεφτα για ενα χρεπι που σε αφησε στην ερημια...
Η ktm επρεπε να το χε standard εξοπλισμο τοσα χρονια και υστερα απο κατι χιλιαδες αναβατες να εχουν μεινει και γω δε ξερω απο τι ζημια ...
:rolleyes:
Αυτοκίνητα μεν αλλα έχει πλάκα.. Slipstream τώρα και στο dakar :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=BKCul5VO9Z4
:bawl:
ρε τι έγινε εχθές.
ο κορίτσαρος 5ος παρακαλώ. 2 λεπτά μόνο απο τον πρώτο. μπροστά ακόμα και απο coma. το γεγονός οτι έκανε αυτό που έκανε, σημαίνει οτι και τα Honda μπορούσαν να τη βγάλουν τη λίμνη. και εγώ με την ktm είμαι αλλά κρίμα για τον αγώνα.
μάλλον θα το σκεφτούν του χρόνου για τέτοιες ειδικές. γιατί είναι οκ να έχεις πολλά χλμ σε δύσκολους δρόμους απο πέτρες, λάσπες, βουνά και ποτάμια αλλά το να έχεις μια απέραντη ευθεία πάνω σε αλάτι απλά δεν έχει νόημα. σκοτώνεις τα μηχανάκια χωρίς κανένα λόγο. κρίμα
Ιδου:
329665
Το επισημο σχοινι ΟΕΜ του HRC! :lol:
στου κρεμασμένου το σπίτι δεν μιλάνε για σκοινί....
Eversman
13/01/2015, 08:05
Μου φαίνεται ότι η αλατοπίστα, ήταν καταστροφή για όλους. Και για τις μότο και για τους αναβάτες.
Kάπως έτσι ήταν τα ηλεκτρικά στο τέλος της ημέρας
329683
Bob_o_mastoras
13/01/2015, 14:03
Tα δυο Honda του Esquerre και Goncalves πρωτα και ακολουθει σε αποσταση 5' ο Coma και o Price. O Barreda... κλαφ'τα :cry:
Αυριο ομως ειναι Τεταρτη και ο Coma εχει καθε λογο να φοβαται! :lol::p
ΝIKOLTSOS
13/01/2015, 14:58
Mariner που τσ βρίσκεις????
Συνέχισε...!!!!
Λευκάδιος
13/01/2015, 16:35
Mariner που τσ βρίσκεις????
Συνέχισε...!!!!
+1,Μαρίνο :beer:
+1,Μαρίνο :beer:
+1 :beer:
MG-KTiNoS
13/01/2015, 18:36
329701
There are Dakar hero and there are HERO. Honda's HRC Joan Barreda Dakar leader as of today is one of them...he had a terrible Crash on today's special !!! Check the picture... 120 km to go and he rode the bike like you see on the pictures and he ONLY LOST 4MIN!!!!! to the leader KTM 's Marc Coma!!!!! and keep the lead for Honda. Il ya des héros! Joan Barreda, le leader du dakar en ce moment a eu un gros crash. Et il a remonter sur a Moto et a terminé la spéciake avec seulement 4min de retard sur COMA...et reste le leader du dakar pour Honda.
Mariner που τσ βρίσκεις????
Συνέχισε...!!!!
Εύκολα.. το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι κάπως έτσι όσο το παρακολουθείς :lol:
329703
(ξέρω, ξέρω.. :a019:)
Γενικά έχω και πολύ φωτογραφικό υλικό αλλα δυστυχώς απο την στιγμή που έχουν κόψει το hotlink δεν την παλεύω να τις βάζω σαν attachments. Λογικά στο τέλος που θα τις μαζέψω όλες θα τις ανεβάσω κάπου για όποιον ενδιαφέρεται. Πάω τώρα να δώ τι έχει γίνει τις τελευταίες ώρες γιατι είχα μια δουλειά και έχασα επαφή για λίγο :sad:
:beer: σε όλους
GIOTIS750
13/01/2015, 20:01
Εύκολα.. το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι κάπως έτσι όσο το παρακολουθείς :lol:
329703
(ξέρω, ξέρω.. :a019:)
Γενικά έχω και πολύ φωτογραφικό υλικό αλλα δυστυχώς απο την στιγμή που έχουν κόψει το hotlink δεν την παλεύω να τις βάζω σαν attachments. Λογικά στο τέλος που θα τις μαζέψω όλες θα τις ανεβάσω κάπου για όποιον ενδιαφέρεται. Πάω τώρα να δώ τι έχει γίνει τις τελευταίες ώρες γιατι είχα μια δουλειά και έχασα επαφή για λίγο :sad:
:beer: σε όλους
Εισαι απαιχτος!!!
329709
:beer::beer::beer:
Σημερινά αποτελέσματα:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
5 RODRIGUES (PRT) HONDA 05:06:14 - -
7 GONCALVES (PRT) HONDA 05:10:05 00:03:51 -
1 COMA (ESP) KTM 05:13:48 00:07:34 -
2 BARREDA BORT (ESP) HONDA 05:26:01 00:19:47 -
22 PIZZOLITO (ARG) HONDA 05:26:21 00:20:07 -
18 SVITKO (SVK) KTM 05:27:54 00:21:40 -
Στο μεταξύ πολλοί γκρινιάζανε για την χτεσινή μέρα, το support τμήμα της KTM για τους αναβάτες ξεπούλησε απο πλεξούδες και ηλεκτρικά, αλλά ήρθε ο Casteu με την παρακάτω δήλωση να υπενθυμίσει σε όλους την διάσημη ατάκα του Etienne το 2009 "Dakar is Dakar"
"It was tough. For the first 50 km it was okay, but in the middle there was a lot of water. Still, we rode through it at around 140 or 150 kmph and in some places there was about 15 cm of water. The bike was flying above the water. But I don't think Etienne should have any regrets at all: it was amazing for the riders. That's what the Dakar is about: you need to know how to handle the race, the repairs, the terrain, the climate… If it's just to ride the dunes around Iquique, you'd come along with your mates to have a laugh with an endurance bike. But this, this is what the Dakar is all about! One week ago, we were in Argentina wondering how we were going to manage to get out of the furnace like 50 degree heat and this morning we were wondering if we would need our waterproofs and double screen goggles. It's the hardest race in the world and I think the organisers were right to take this decision. There is a very strong emerging generation, but today you could see that experience counts a lot. At the refuelling point, most of the riders were the older ones, apart from one young lady who left us most of us trailing. On the salt lake, she was the one leading the pack. She's incredible, she's always there. She's one hell of a lady!"
Τουλάχιστον στο τέλος είχαν ωραία θέα
329712
Αποτελέσματα γενικής μέχρι τώρα:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 COMA (ESP) KTM 34:05:00 - -
7 GONCALVES (PRT) HONDA 34:10:28 00:05:28 -
31 QUINTANILLA (CHL) KTM 34:31:52 00:26:52 -
26 PRICE (AUS) KTM 34:36:31 00:31:31 -
18 SVITKO (SVK) KTM 34:45:36 00:40:36 -
11 FARIA (PRT) KTM 35:06:22 01:01:22 -
9 CASTEU (FRA) KTM 35:36:26 01:31:26 -
29 SANZ PLA-GIRIBERT (ESP) HONDA 35:59:37 01:54:37 -
Εύκολα.. το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι κάπως έτσι όσο το παρακολουθείς :lol:
(ξέρω, ξέρω.. :a019:)
Γενικά έχω και πολύ φωτογραφικό υλικό αλλα δυστυχώς απο την στιγμή που έχουν κόψει το hotlink δεν την παλεύω να τις βάζω σαν attachments. Λογικά στο τέλος που θα τις μαζέψω όλες θα τις ανεβάσω κάπου για όποιον ενδιαφέρεται. Πάω τώρα να δώ τι έχει γίνει τις τελευταίες ώρες γιατι είχα μια δουλειά και έχασα επαφή για λίγο :sad:
:beer: σε όλους
Πώς τα πάει το F5 σε αυτά τα πληκτρολόγια απο Mac; :p
Πώς τα πάει το F5 σε αυτά τα πληκτρολόγια απο Mac; :p
Τς τς τς.. αυτά είναι για τους ερασιτεχνες.. έχω script που κάνει μόνο του refresh κάθε 30" :P :P
Τρομερή φωτό, πέρασαν δύσκολες στιγμές εχθές στο αλάτι
329717
Μικρή λεπτομέρεια: Είχε πλάκα να βλέπεις τους παγκόσμιους να τρέχουν σήμερα με ολοκαίνουργιες γυαλιστερές φόρμες, και όλοι οι υπόλοιποι ακόμα μες στη μπίχλα :lol:
Προλάβανε και βάλανε μπουγάδα όσο άλλοι τους φτιάχνανε τα μηχανάκια..
329718
ΝIKOLTSOS
14/01/2015, 01:13
6 Άτομα πάνω από μια μηχανή και άλλοι τα κάνουν όλα μόνοι τους που λέει ο λόγος...
Πάντως οι εταιρίες πρέπει να μάζεψαν πολλά data από εχθές.
Συνέχισε έτσι Mariner!!!!
Bob_o_mastoras
14/01/2015, 01:29
To πατακι HRC ειναι ολα τα λεφτα! :D Το θελω για το σπιτι μου! :)
MG-KTiNoS
14/01/2015, 07:27
η Μάνα σου το ξέρει ότι θες τέτοιο χαλι...?
Allst@rf
14/01/2015, 07:42
για τους θαυμαστες τις laia
http://serresrally.com/index.php/19-news/166-interview-with-laia-sanz
και άλλοι τα κάνουν όλα μόνοι τους που λέει ο λόγος...
Δεν το λέει ο λόγος, οι Malle Moto τα κάνουν πραγματικά όλα μόνοι τους έχοντας στην διάθεσή τους μόνο όσα πράγματα μπορούν να χωρέσουν (συμπεριλαμβάνοντας σκηνές/sleeping bag,ρουχα etc etc) σε ένα κουτί 100x40x40 (και μέγιστου βάρους 50κ μέχρι πριν μερικά χρόνια, δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα αυτό) και ό,τι μπορούν να κουβαλήσουν πάνω τους. Aυτοί είναι οι πραγματικοί ήρωες του Dakar, που ξενυχτάνε πολλές φορές στην ειδική και φτάνουν άυπνοι στον τερματισμό λίγα λεπτά πριν χρειαστεί να ξεκινήσουν την διαδρομή της επόμενης ημέρας. Οι ιστορίες τους ειναι πραγματικά συγκλονιστικές και μόνο απο αυτούς μπορείς να καταλάβεις το μέγεθος και την δυσκολία αυτού του αγώνα. Ωραίοι οι επαγγελματίες οδηγοί και οι αστέρες που προσφέρουν θέαμα και προσελκύουν κοινό αλλά το πραγματικό dakar είναι στις πίσω θέσεις.
sapila racing
14/01/2015, 12:59
. Ωραίοι οι επαγγελματίες οδηγοί και οι αστέρες που προσφέρουν θέαμα και προσελκύουν κοινό αλλά το πραγματικό dakar είναι στις πίσω θέσεις.
+ 1074!!
Ευχαριστούμε για την συνεχή ενημέρωση. :beer:
ΝIKOLTSOS
14/01/2015, 14:09
Φανταζόμουν ότι αυτά θα ανήκουν στο παρελθόν...
Έχεις ενημέρωση και για αυτούς...?
GIOTIS750
14/01/2015, 19:57
https://www.youtube.com/watch?v=yEILh2J5k8Q
https://www.youtube.com/watch?v=yEILh2J5k8Q
GIOTIS750
14/01/2015, 19:58
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GA9J3Ep1bT8
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=GA9J3Ep1bT8
GIOTIS750
14/01/2015, 20:14
https://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=lkz83jzxbVU
https://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=lkz83jzxbVU
.................................................................................................... .........................................................................................
Paris Dakar 2015 Matt Campbell survives high-speed crash in desert race.
https://www.youtube.com/watch?v=HDEPGy2w5II&feature=player_detailpage
οκ εντάξει. το πήρε πάλι φέτος.
οκ σχεδόν (δε τελείωσε ακόμα) αλλά δε σταματιέται
329786
Bob_o_mastoras
16/01/2015, 04:01
οκ εντάξει. το πήρε πάλι φέτος.
οκ σχεδόν (δε τελείωσε ακόμα) αλλά δε σταματιέται
329786
Tι δε σταματιεται;;;;; Πλακα μου κανεις;;; Οσο ελειπε ο Bort πηρε ενα-δυο ειδικες και τελος...:rolleyes:
Παλι τωρα τριτο-τεταρτος ειναι απλα σταθερος. Κλαϊν!
HRC ρε!!! :smokin:
Tι δε σταματιεται;;;;; Πλακα μου κανεις;;; Οσο ελειπε ο Bort πηρε ενα-δυο ειδικες και τελος...:rolleyes:
Παλι τωρα τριτο-τεταρτος ειναι απλα σταθερος. Κλαϊν!
HRC ρε!!! :smokin:
Εκεί είναι ρε το γαμάτο με τα Rally, δεν χρειάζεσαι μόνο ταχύτητα αλλα σταθερότητα και στρατηγική. Εκεί ο Coma είναι άπιαστος αλλα φυσικά μέχρι και τελευταία στιγμή όλα παίζονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Lopez πριν μερικά χρόνια που έμεινε λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό και έχασε το βάθρο. Δυστυχώς ο Goncalves χρειάστηκε να αλλάξει κινητήρα στη 2η Marathon (πήρε του Barreda που ήταν φρέσκος, ο οποίος με την σειρά του πήρε του Israel που αναγκαστικά ήταν και το τέλος του αγώνα γι'αυτόν) οπότε τα 15' ποινής μείωσαν ακόμα περισσότερο τις πιθανότητές του για νίκη.
Χτεσινή ειδική:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 21 JAKES (SVK) KTM 03:28:08 - -
2 11 FARIA (PRT) KTM 03:28:16 00:00:08 -
3 26 PRICE (AUS) KTM 03:28:50 00:00:42 -
4 1 COMA (ESP) KTM 03:29:13 00:01:05 -
5 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 03:30:46 00:02:38 -
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 1 COMA (ESP) KTM 41:43:03 - -
2 7 GONCALVES (PRT) HONDA 42:04:15 00:21:12 00:16:00
3 26 PRICE (AUS) KTM 42:14:46 00:31:43 -
4 31 QUINTANILLA (CHL) KTM 42:16:18 00:33:15 -
5 18 SVITKO (SVK) KTM 42:31:10 00:48:07 -
6 11 FARIA (PRT) KTM 43:23:46 01:40:43 00:40:00
329798
329799
329800
Δείτε και ένα ωραίο βίντεο από τον Οndrej Κlymciw (#160) που περιγράφει τα όργανα πλοήγησης σε ένα Rally bike
https://www.youtube.com/watch?v=90eP8w-RZCs (έχει αγγλικούς υπότιτλους)
και μερικές φωτογραφίες ακόμα:
329801
329803
και τα σχετικά αφιερωματα απο το Big Picture και In Focus
http://www.theatlantic.com/photo/2015/01/the-2015-dakar-rally/384478/
http://www.bostonglobe.com/news/bigpicture
Bob_o_mastoras
16/01/2015, 15:39
Εκεί είναι ρε το γαμάτο με τα Rally, δεν χρειάζεσαι μόνο ταχύτητα αλλα σταθερότητα και στρατηγική. Εκεί ο Coma είναι άπιαστος αλλα φυσικά μέχρι και τελευταία στιγμή όλα παίζονται. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Lopez πριν μερικά χρόνια που έμεινε λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό και έχασε το βάθρο. Δυστυχώς ο Goncalves χρειάστηκε να αλλάξει κινητήρα στη 2η Marathon (πήρε του Barreda που ήταν φρέσκος, ο οποίος με την σειρά του πήρε του Israel που αναγκαστικά ήταν και το τέλος του αγώνα γι'αυτόν) οπότε τα 15' ποινής μείωσαν ακόμα περισσότερο τις πιθανότητές του για νίκη.
Συμφωνω απολυτα Mariner. Απλα χθες με επιασε ο καημος λογω καταναλωσης οινοπνευματος. :beer:
Lioulios
16/01/2015, 15:39
:beer:
Bob_o_mastoras
16/01/2015, 19:43
Ασχετο λαογραφικο στοιχειο:
Τα παπουτσια που φοραει εδω ο Barreda ειναι τα παραδοσιακα Καταλανικα παπουτσια με σολα απο σχοινι. Λεγονται espadrilles.
Σαν να εσκαγε κανας Ελληνας εκει με τσαρουχι! :lol:
329813
329814
Ή εισαι Catalan ή δεν εισαι!
Ασχετο λαογραφικο στοιχειο:
Τα παπουτσια που φοραει εδω ο Barreda ειναι τα παραδοσιακα Καταλανικα παπουτσια με σολα απο σχοινι. Λεγονται espadrilles.
Σαν να εσκαγε κανας Ελληνας εκει με τσαρουχι! :lol:
Μαλλον όχι ακριβώς, δεν είναι τα καταλανικά. Αν προσέξεις στις φωτό όλοι φοράνε τα ίδια, τους τα δίνουν εκει πέρα στις marathon ειδικές και πιθανά είναι κάτι αντίστοιχο τοπικό, στη marathon της βολιβίας τους είχαν δώσει τα πόντσο, τα χαρακτηριστικά τους σκουφάκια και κάτι τραγικά πασουμάκια.. :lol:
Στα του αγώνα, o Coma πάει συντηριτικά καθώς δεν απειλείται ουσιαστικά απο κάποιον παρά μόνο απο κάποια ατυχία και ο Price θέλει να γίνει ένας απο τους ελάχιστους ρούκι που έχουν πατήσει βάθρο
Αποτελέσματα ειδικής:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
26 PRICE (AUS) KTM 03:19:04 - -
2 BARREDA BORT (ESP) HONDA 03:20:59 00:01:55 -
7 GONCALVES (PRT) HONDA 03:22:06 00:03:02 -
21 JAKES (SVK) KTM 03:22:12 00:03:08 -
18 SVITKO (SVK) KTM 03:24:05 00:05:01 -
1 COMA (ESP) KTM 03:25:29 00:06:25 -
Γενικής:
Pos. N° Name Mark Time variation Penalty
1 COMA (ESP) KTM 45:08:32 - -
7 GONCALVES (PRT) HONDA 45:26:21 00:17:49 00:16:00
26 PRICE (AUS) KTM 45:33:50 00:25:18 -
31 QUINTANILLA (CHL) KTM 45:45:29 00:36:57 -
18 SVITKO (SVK) KTM 45:55:15 00:46:43 -
11 FARIA (PRT) KTM 46:59:11 01:50:39 00:40:00
πυξιδας990
17/01/2015, 09:15
329833
And it's over! Με μια μειωμένη ειδική λόγο άσχημων καιρικών συνθηκών ο Coma έγινε ο 3oς αναβάτης με 5 τίτλους μετά τους Neveu και Despres.
329867
Άξια 2ος ο Goncalves που έχει δείξει φοβερή σταθερότητα τα τελευταία χρόνια τόσο στο Dakar όσο και στο WCCC και μονίμως τον κυνηγούσαν οι ατυχίες. 3ος ο ρούκι Τ. Price που έγινε ο 3ος που καταφέρνει να ανέβει στο βάθρο στην 1η του συμμετοχή μετά τους A.Haydon (1998) και A.Cox (1999). Επίσης εντυπωσιακή η 9η θέση της L.Sanz που είναι η καλύτερη θέση που έχει πάρει ποτέ γυναίκα απο την αρχή του αγώνα!
329868
Και μια μικρή ιστορική αναδρομή με όλους τους νικητές μέχρι σήμερα:
1979 Neveu
1980 Neveu
1981 Auriol
1982 Neveu
1983 Auriol
1984 Rahier
1985 Rahier
1986 Neveu
1987 Neveu
1988 Orioli
1989 Lalay
1990 Orioli
1991 Peterhansel
1992 Peterhansel
1993 Peterhansel
1994 Orioli
1995 Peterhansel
1996 Orioli
1997 Peterhansel
1998 Peterhansel
1999 Sainct
2000 Sainct
2001 Meoni
2002 Meoni
2003 Sainct
2004 Roma
2005 Despres
2006 Coma
2007 Despres
2008 --------
2009 Coma
2010 Despres
2011 Coma
2012 Despres
2013 Despres
2014 Coma
2015 Coma
Kαι του χρόνου! :beer: :beer: :beer:
Όλα πορτοκαλί ρεεεεεε:bawl:
Bob_o_mastoras
17/01/2015, 16:57
Αντε κουφ@λες το τσιμπησατε παλι το Dakar.. :lol::p
Συγχαρητιρια λοιπον!
Και του χρονου με το HRC no1!!! :D
Όπως καταλάβατε δεν θα παρουσιαστεί φέτος το νέο Africa :bawl:
taisteal
17/01/2015, 18:57
Όπως καταλάβατε δεν θα παρουσιαστεί φέτος το νέο Africa :bawl:
:lol::lol:
Περτικαλι..
:a016:
Όπως καταλάβατε δεν θα παρουσιαστεί φέτος το νέο Africa :bawl:
Φταίει που το dakar φέτος έγινε Νότια Αμερική. Για φαντάσου το: "Honda South America"...
Το έπαιρνες??? Δεν νομίζω..τρε μπανάλ!!!:lol:
And it's over! Με μια μειωμένη ειδική λόγο άσχημων καιρικών συνθηκών ο Coma έγινε ο 3oς αναβάτης με 5 τίτλους μετά τους Neveu και Despres.
329867
Άξια 2ος ο Goncalves που έχει δείξει φοβερή σταθερότητα τα τελευταία χρόνια τόσο στο Dakar όσο και στο WCCC και μονίμως τον κυνηγούσαν οι ατυχίες. 3ος ο ρούκι Τ. Price που έγινε ο 3ος που καταφέρνει να ανέβει στο βάθρο στην 1η του συμμετοχή μετά τους A.Haydon (1998) και A.Cox (1999). Επίσης εντυπωσιακή η 9η θέση της L.Sanz που είναι η καλύτερη θέση που έχει πάρει ποτέ γυναίκα απο την αρχή του αγώνα!
329868
Και μια μικρή ιστορική αναδρομή με όλους τους νικητές μέχρι σήμερα:
Kαι του χρόνου! :beer: :beer: :beer:
και με μία απλή μετατροπή ο πίνακας βγάζει τα παρακάτω αποτελέσματα που αφορούν το πλήθος των τροπαίων του κάθε πολυπρωταθλητή...
Peterhansel - 6
Neveu - 5
Despres - 5
Coma - 5
Orioli - 4
ΝIKOLTSOS
19/01/2015, 13:06
Μπράβο την Sanz...
Εγώ βρίσκω πιο ενδιαφέρον το ο,τι οι 36 νίκες έχουν πάει σε 12 μόνο άτομα, οι μοναδικοί με ένα μόνο τιτλο είναι οι Lalay και Roma και όλοι οι νικητές προέρχονται απο 4 χώρες (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Βέλγιο). Οι κατασκευαστές πάλι είναι μόνο 5 (ΚΤΜ,BMW, Cagiva, Honda,Yamaha)
Bob_o_mastoras
19/01/2015, 13:19
Εγώ βρίσκω πιο ενδιαφέρον το ο,τι οι 36 νίκες έχουν πάει σε 12 μόνο άτομα, οι μοναδικοί με ένα μόνο τιτλο είναι οι Lalay και Roma και όλοι οι νικητές προέρχονται απο 4 χώρες (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και Βέλγιο). Οι κατασκευαστές πάλι είναι μόνο 5 (ΚΤΜ,BMW, Cagiva, Honda,Yamaha)
Mαλλον παιζει πολυ μεγαλο ρολο η εμπειρια. ;)
Τι έγινε ρε παιδιά; το HRC δεν είναι το υπεργαμάτο τμήμα που όπου κι αν συμμετέχει σηκώνει κούπα με το καλημέρα; :smokin:
Bob_o_mastoras
19/01/2015, 13:41
Τι έγινε ρε παιδιά; το HRC δεν είναι το υπεργαμάτο τμήμα που όπου κι αν συμμετέχει σηκώνει κούπα με το καλημέρα; :smokin:
ΕΙΝΑΙ! :smokin::smokin::smokin:
devil's animal
19/01/2015, 13:58
μπραβο τους...
:beer::beer::beer:
Lioulios
19/01/2015, 15:05
πιστεύει κανεις , αν ετρεχε ο κομα με χόντα ...δεν θα το επαιρνε ?????
πιστεύει κανεις , αν ετρεχε ο κομα με χόντα ...δεν θα το επαιρνε ?????
Πιθανά.. η στρατηγική της χοντα ήταν τελικά αστεία, μόλις το "'ολα για τον Barreda" βγήκε απο την μέση αρχίσανε τα ανέκδοτα. Να σου θυμίσω επίσης πόσο άπατος πήγε πέρσυ ο Despres?
ΝIKOLTSOS
19/01/2015, 15:21
Πιθανά.. η στρατηγική της χοντα ήταν τελικά αστεία, μόλις το "'ολα για τον Barreda" βγήκε απο την μέση αρχίσανε τα ανέκδοτα. Να σου θυμίσω επίσης πόσο άπατος πήγε πέρσυ ο Despres?
+1 στα bolt,
τα πραοηγούμενα θέλουν μια εξήγηση...
MG-KTiNoS
19/01/2015, 15:22
Πάντως να χάνεις το Ντακάρ για λεπτά πρέπει να πονάει πολύ....
υγ
Εδώ χάνεις τερματισμό στο 36ωρο για ένα λάστιχο και σε πιάνει τρέλα...
ΕΙΝΑΙ! :smokin::smokin::smokin:
Ναι ναι πρωταθλητής σ'όλα τα σπορ παντοτινε σαν τον βάζελο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Πάντως να χάνεις το Ντακάρ για λεπτά πρέπει να πονάει πολύ....
υγ
Εδώ χάνεις τερματισμό στο 36ωρο για ένα λάστιχο και σε πιάνει τρέλα...
:p
χα
μπραβο στον πολυπρωταθλητή.
αλλά ένα μεγάλο μπράβο όμως στον κορίτσαρο. μόνο 2 ώρες απο το πρώτο! μετα απο τόσες μέρες αγώνα. και πάλι ρισπεκτ και μεγκα ρισπεκτ. μακάρι να το σηκώσει κάποια στιγμή. είναι μικρή ακόμα και φαινεται να μην απέχει πολυ.
Bob_o_mastoras
19/01/2015, 16:13
Ναι ναι πρωταθλητής σ'όλα τα σπορ παντοτινε σαν τον βάζελο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
Mονο ΠΑΟΚ! :smokin::smokin::smokin::smokin::smokin:
Μη με βαζεις τωρα να ψανχω τους τιτλους του HRC.. :lol::p
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.