PDA

View Full Version : ποιο ss???



peterTHErider
18/12/2014, 00:09
καλησπερα φιλοι μου...:wave2::wave2:
πραγματικα δεν θα ηθελα να ειμαι στη θεση του φιλου που εκανα σημερα την συγκεκριμενη κουβεντα...
ο φιλος μετα απο πολλα χρονια με το gsxr 600 αποφασισε να ανεβει κατηγορια και να παρει μεγαλο ss...και εδω αρχιζει ο προβληματισμος...τοσες πολλες και καλες επιλογες πραγματικα μπερδευουν παρα βοηθανε!για καλη του τυχη ο δικος μου δεν εχει θεμα οικονομικο :eyepop:και κοιταει για το panigale και τον βλεπω αυτο να περνει γιατι το γουσταρει πολυ,αλλα αν το καλοσκεφτεις ποιο να διαλλεξεις και γιατι???:confused:
θελω να μου πειτε εσεις αν θελετε με ποιο κριτηριο θα ξεχωριζατε καποιο γιατι εμενα πχ που δεν ειμαι της κατηγοριας ολα τελεια και σκληροπυρηνικα μου φαινονται και οποιο και να επερνα το ιδιο θα μου ηταν!:moutza:
ετσι λοιπον ποιο θα επιλεγατε απο τα(μοντελα 15)::confused::confused:
panigale
rsv4
s1000rr
zx10r
h2(στα ματια μου ειναι ss)
r1
cbr1000rr
gsxr1000
f4

για να κανω την αρχη εγω θα πηγαινα σε panigale με μονο κριτηριο επιλογης απο τα αλλα οτι ειναι σκετη καυλα το μεκανακι...

dimzan
18/12/2014, 00:56
αν τα χρηματα δεν ηταν προβλημα θα επαιρνα το s1000rr.

Δεν ειμαι χερας, οποτε θεωρω οτι τα ηλεκτρονικα θα με βοηθουσαν πολυ.

εχει ασχημη μουρη βεβαια για τα γουστα μου, αλλα του το συγχωρω

PetranGR
18/12/2014, 01:49
μόλις το πάρει να μας το βγάλεις φώτος να το δούμε .

Εγώ από όλα αυτά καθαρά το S1000RR!

Bradipous
18/12/2014, 01:59
Αν ειναι δυνατον να δωσεις τοσα λεφτα για τετοιο μηχανημα και να μην παρεις αυτο που σου αρεσει περισσοτερο αλλα αυτο που "λενε" πως ειναι καλυτερο.

Προσωπικα δεν θα κοιτουσα ιαπωνα. Μαλλον προς ιταλια και οχι απαραιτητα ντουκατι. :D

υ.γ. δεν θυμαμαι να εχει ξανανοιξει αντιστοιχο θεμα, οποτε :a014:

Lioulios
18/12/2014, 02:25
rsV4

amyroukai
18/12/2014, 06:30
Θα πηγαινα να καθησω επάνω σε όλα και θα έπαιρνα το πιο άνετο. Απο πλευράς επιδόσεων, όλα είναι πολύ πάνω από το επίπεδο μου... :)

RaGe_Raptor
18/12/2014, 08:35
δεν υπάρχει κανένα θέμα εδώ. ένα μηχανάκι υπάρχει, RSV4 κι επειδή δεν έχει οικονομικό πρόβλημα τότε Factory... kai 201hp και καύλα ήχος και το πιο στημένο πλαίσιο και τα καλύτερα in-house developed ηλεκτρονικά..κι αφού (πάλι) έχει λεφτά δε θα έχει πρόβλημα όταν χαλάσει,απλά θα το φτιάξει:D

Ζεύκας
18/12/2014, 08:46
Αφού δεν έχει θέμα οικονομικό ας πάρει όποιο γουστάρει =panigale.

Για τον μέσο χρήστη δεν υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους

peterTHErider
18/12/2014, 09:43
για να μην παρεξηγηθω,το θεμα δεν το ανοιξα για να δωσω απαντηση στο φιλο αλλα ως δικο μου προβληματισμο!δηλαδη ο φιλος και χερια εχει(με τον μεσο ορο) και εχει γνωση της αγορας και της κατηγοριας!και οταν λεμε δεν εχει θεμα οικονομικο θελω να πω πως τα 2000 πανω 2000 κατω δεν θα ειναι ο καθοριστικος του παραγοντας και εχει ενα μπατζετ πουλωντας και το μικρο λιγο πανω απο το 20αρικο!κλεινει προς panigale γιατι του αρεσει και φυσικα ειναι και πολυ καλο!
απλα εθεσα το θεμα γιατι ειδα οτι η κατηγορια πλεον εχει πολλες και φοβερες επιλογες και ηθελα να δω που κλεινει η λογικη του φορουμ!

stam2
18/12/2014, 10:15
γιατί δεν περιμένει και το νέο R1....???
ειδ'άλλως μάλλον για ιταλία θα πρότεινα...
το H2 μάλλον θα του πέφτει ακριβό ακόμα και για το budget που λες ότι έχει....

sniper
18/12/2014, 10:22
MV Agusta F4RR

γιατί όλα τ' αλλα τα εχουν όλοι... κι είναι και κούκλα!

328838

peterTHErider
18/12/2014, 11:08
γιατί δεν περιμένει και το νέο R1....???
ειδ'άλλως μάλλον για ιταλία θα πρότεινα...
το H2 μάλλον θα του πέφτει ακριβό ακόμα και για το budget που λες ότι έχει....

Stam σου ξαναλεω φιλε μου πως η λιστα που εβαλα δεν αφορα τον φιλο καθως απο οτι φαινεται οτι εχει καταληξει αλλα γενικα ως προς θεμα για συζητηση γιατι νομιζω πως ισως για πρωτη φορα οι επιλογες ειναι τοσες πολλες και τοσο κοντα μεταξυ τους!
Δηλαδη αν εσυ αγοραζες ενα απο την παραπανω λιστα ποιο θα ηταν?γιατι αν εγω επρεπε να διαλεξω δεν θα ηξερα τι να κανω!απλα αφορμη για τον προβληματισμο αυτο ηταν η κουβεντα με τον φιλο!

spyro
18/12/2014, 11:17
MV Agusta F4RR

γιατί όλα τ' αλλα τα εχουν όλοι... κι είναι και κούκλα!

328838

τα MV Agusta ήταν πάντα με διαφορά τα πιο κακώς εργονομικά, πιο δυσκολόστριφτα και πιο αργά μηχανάκια σε όλα τα συγκριτικά που έχω διαβάσει για τα μεγάλα SS εξ απ' ανάκαθεν.

peterTHErider
18/12/2014, 11:20
Και ποιο ειναι πιο γρηγορο και ευκολο σε δημοσιο δρομο και οχι στην πιστα με εναν μεσο οδηγο?

stam2
18/12/2014, 11:21
Stam σου ξαναλεω φιλε μου πως η λιστα που εβαλα δεν αφορα τον φιλο καθως απο οτι φαινεται οτι εχει καταληξει αλλα γενικα ως προς θεμα για συζητηση γιατι νομιζω πως ισως για πρωτη φορα οι επιλογες ειναι τοσες πολλες και τοσο κοντα μεταξυ τους!
Δηλαδη αν εσυ αγοραζες ενα απο την παραπανω λιστα ποιο θα ηταν?γιατι αν εγω επρεπε να διαλεξω δεν θα ηξερα τι να κανω!απλα αφορμη για τον προβληματισμο αυτο ηταν η κουβεντα με τον φιλο!


τώρα το 'πιασα...!
είναι τόσος ο ενθουσιασμός του φανταστικού απεριόριστου μπάτζετ που ομολογουμένως μπερδεύεσαι...!!
Ωστόσο ψηφίζω υπομονή μέχρι να βγει και το R1 για το θέμα επιδόσεων...
Ειδ' άλλως από αισθητική οι μακαρονάδες έχουν πάντα αβαντάζ....

spyro
18/12/2014, 11:37
Και ποιο ειναι πιο γρηγορο και ευκολο σε δημοσιο δρομο και οχι στην πιστα με εναν μεσο οδηγο?

το πιο γρήγορο παίζεται στα δευτερόλεπτα. στον μέσο οδηγό δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. τα πιο "φιλικά" σε γενικές γραμμές ήταν τα gsxr και τα cbr χωρίς να υστερούν απο ταχύτητα και δυνατότητες. πρόσφατα κάπου έπαιξε ένα thread εδω μέσα για το πόσο γρήγορο παραμένει το Κ6 αν θυμάμαι καλά έναντι πολυ πιο σύγχρωνων και ακριβών SS

dimzan
18/12/2014, 12:33
στη λιστα θα προσεθετα και το kawasaki h2. Με λιγη αναομνη βεβαια μεχρι να ρθει ελλαδα. Πιστευω ομως οτι για τα επομενα 2-3 χρονια θα ειναι οτι πιο brutal σε επιταχυνση. Στις στροφες δεν ξερω, αλλα λογικα θα πηγαινει και εκει πολυ καλα.

sniper
18/12/2014, 12:42
τα MV Agusta ήταν πάντα με διαφορά τα πιο κακώς εργονομικά, πιο δυσκολόστριφτα και πιο αργά μηχανάκια σε όλα τα συγκριτικά που έχω διαβάσει για τα μεγάλα SS εξ απ' ανάκαθεν.

Τώρα θα βάλεις και όρια στα γούστα μας ή θα το πάρει κάποιος να κατέβει στο ΠΠΤ; :tooth: :moutza:

menelaos46
18/12/2014, 12:42
Ρ1 :beer:

RaGe_Raptor
18/12/2014, 12:48
Ρ1 :beer:

για το mclaren λες ,ε???:lol:

Ζεύκας
18/12/2014, 12:48
Ηθελα να μάθω με ποιά κριτήρια θα επιλέξουμε σσ του 2015.

Ούτε κριτικές έχουμε διαβάσει.
Ούτε έχει καβαλήσει κάποιος να μας πει την άποψή του.
Ούτε καν τα έχουμε δει από κοντά εδώ στην Ελλάδα.

PetranGR
18/12/2014, 12:49
Ηθελα να μάθω με ποιά κριτήρια θα επιλέξουμε σσ του 2015.

Ούτε κριτικές έχουμε διαβάσει.
Ούτε έχει καβαλήσει κάποιος να μας πει την άποψή του.
Ούτε καν τα έχουμε δει από κοντά εδώ στην Ελλάδα.


What he said.

Στην Ελλάδα νέα μοντέλα SS δεν έχω δεί ούτε 1 φορά.

sniper
18/12/2014, 12:49
Ηθελα να μάθω με ποιά κριτήρια θα επιλέξουμε σσ του 2015.

Ούτε κριτικές έχουμε διαβάσει.
Ούτε έχει καβαλήσει κάποιος να μας πει την άποψή του.
Ούτε καν τα έχουμε δει από κοντά εδώ στην Ελλάδα.

Kι ούτε θα τα δούμε.

RaGe_Raptor
18/12/2014, 12:52
Ηθελα να μάθω με ποιά κριτήρια θα επιλέξουμε σσ του 2015.

Ούτε κριτικές έχουμε διαβάσει.
Ούτε έχει καβαλήσει κάποιος να μας πει την άποψή του.
Ούτε καν τα έχουμε δει από κοντά εδώ στην Ελλάδα.

δεν έχω καβαλήσει κανένα καινούριο μα οι απόψεις μου βασίζονται στα συγκριτικά τεστ που ενώ Ελλάδα νέκρωσαν,Αμερική ο χορός καλά κρατεί...μιλάμε για ΠΟΛΥ πράμα..όρεξη να'χεις να διαβάζεις...(κι έχω!!) συγκριτικά με βάση κυβικά,άλλο με βάση τιμή,συγκριτικό αχταρμάς απ'όλες τις κατηγορίες κτλ,κτλ..η λίστα είναι ατελείωτη...


edit:να μην ξεχάσω τα μέχρι πρόσφατα συγκριτικά με το Κ5/Κ6 1000 κόντρα στα '12-'13-'14 μοντέλα...:smokin:

edit2:δε λέω ότι έχω ολοκληρωμένη και σφαιρική άποψη αλλά μια γεύση παίρνεις ρε παιδί μου...

peterTHErider
18/12/2014, 12:58
στη λιστα θα προσεθετα και το kawasaki h2. Με λιγη αναομνη βεβαια μεχρι να ρθει ελλαδα. Πιστευω ομως οτι για τα επομενα 2-3 χρονια θα ειναι οτι πιο brutal σε επιταχυνση. Στις στροφες δεν ξερω, αλλα λογικα θα πηγαινει και εκει πολυ καλα.

το εχω βαλει φιλε μου...

Ζεύκας
18/12/2014, 13:00
Kι ούτε θα τα δούμε.

Ολόσωστος. Βασικά δεν θυμάμαι να έχω δει ss1000 των τελευταίων 2 ετών.
Δεν θυμάμαι να έχω δει gsxr1000 του 2012. Η rsv4 factory.

s1000rr 2-3 φορές και μια φορά panigale στα Μέγαρα.
Θα ανοίξω θρεντ "τι ss έχετε πετύχει μοντέλο 2011 και μετά;"


δεν έχω καβαλήσει κανένα καινούριο μα οι απόψεις μου βασίζονται στα συγκριτικά τεστ που ενώ Ελλάδα νέκρωσαν,Αμερική ο χορός καλά κρατεί...μιλάμε για ΠΟΛΥ πράμα..όρεξη να'χεις να διαβάζεις...(κι έχω!!) συγκριτικά με βάση κυβικά,άλλο με βάση τιμή,συγκριτικό αχταρμάς απ'όλες τις κατηγορίες κτλ,κτλ..η λίστα είναι ατελείωτη...


edit:να μην ξεχάσω τα μέχρι πρόσφατα συγκριτικά με το Κ5/Κ6 1000 κόντρα στα '12-'13-'14 μοντέλα...:smokin:

Αμερική-Αγγλία βγάζουν φοβερά τεστ. Και Γερμανία-Γαλλία αλλά δεν καταλαβαίνω Χριστό χαχαχαχ

Ζεύκας
18/12/2014, 13:01
το εχω βαλει φιλε μου...


HP2 βγάζει η BMW.

H2 & H2R η Kawasaki

peterTHErider
18/12/2014, 13:07
HP2 βγάζει η BMW.

H2 & H2R η Kawasaki

δικο μου λαθος...καταλαθος εβαλα το hp2 αντι για Η2...

RaGe_Raptor
18/12/2014, 13:08
Ολόσωστος. Βασικά δεν θυμάμαι να έχω δει ss1000 των τελευταίων 2 ετών.
Δεν θυμάμαι να έχω δει gsxr1000 του 2012. Η rsv4 factory.

s1000rr 2-3 φορές και μια φορά panigale στα Μέγαρα.
Θα ανοίξω θρεντ "τι ss έχετε πετύχει μοντέλο 2011 και μετά;"


Αμερική-Αγγλία βγάζουν φοβερά τεστ. Και Γερμανία-Γαλλία αλλά δεν καταλαβαίνω Χριστό χαχαχαχ
αν τελικά το ανοίξεις να μεταφερθεί παρακαλώ η απάντησή μου....:lol:
RSV4R & FACTORY
TUONO V4
PANIGALE R TRICOLORE
S1000RR & HP4
και από πολύ ακριβά DESMOSEDICI RR (αν και δεν είναι '11+)
όλα αυτά στην πόλη μου..:D

spyro
18/12/2014, 13:09
Τώρα θα βάλεις και όρια στα γούστα μας ή θα το πάρει κάποιος να κατέβει στο ΠΠΤ; :tooth: :moutza:

:a26:

γούστα είναι αυτά ρε....?

να συμορφωθείς πάραυτα
:D

KAWAMANRIDER
18/12/2014, 13:10
MV Agusta F4RR

γιατί όλα τ' αλλα τα εχουν όλοι... κι είναι και κούκλα!

328838

σωστος μαν ,

συμφωνω για ss ας παρει την ομορφια mv ή τον κανιβαλο ktm 1290 :D να γουσταρει και ας μην ειναι ss

Ζεύκας
18/12/2014, 13:10
αν τελικά το ανοίξεις να μεταφερθεί παρακαλώ η απάντησή μου....:lol:
RSV4R & FACTORY
TUONO V4
PANIGALE R TRICOLORE
S1000RR & HP4
και από πολύ ακριβά DESMOSEDICI RR (αν και δεν είναι '11+)
όλα αυτά στην πόλη μου..:D

Ντουμπάι μένεις; Ζυρίχη;

peterTHErider
18/12/2014, 13:19
σωστος μαν ,

συμφωνω για ss ας παρει την ομορφια mv ή τον κανιβαλο ktm 1290 :D να γουσταρει και ας μην ειναι ss

αν και υποκειμενικα ειναι αυτα αλλα το panigale το θεωρω με διαφορα το πιο ομορφο ss...

RaGe_Raptor
18/12/2014, 13:27
αν και υποκειμενικα ειναι αυτα αλλα το panigale το θεωρω με διαφορα το πιο ομορφο ss...

από αυτά που έχω δεί από κοντά το panigale είναι όντως εντυπωσιακό,αν και νομίζω πως ο χρωματικός συνδυασμός tricolore συμβάλλει σ'αυτό..για εμένα δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από MV Agusta.. το θέμα είναι πως αν και λέμε ότι για το μέσο αναβάτη όλα είναι το ίδιο,τα συγκεκριμένα είναι τα πιο δύστροπα και δύσκολα στην κατηγορία τους..και ειδικά για το δρόμο..χαρακτηριστικά ανέφερε αγγλικός τύπος ότι γεμίσανε οι αντιπροσωπείες near new μεταχειρισμένα panigale αφού άλλο περίμεναν κι άλλο τους βγήκε...μεταφέρω τα λόγια τους δεν έχω προσωπική εμπειρία επί του θέματος..

KAWAMANRIDER
18/12/2014, 13:33
αν και υποκειμενικα ειναι αυτα αλλα το panigale το θεωρω με διαφορα το πιο ομορφο ss...

καλα εμενα μου αρε πιο πολυ το mv αλλα εννοειται οτι το panigale ειναι απο τα ομορφοτερα μηχανακια ever ;)

peterTHErider
18/12/2014, 13:34
από αυτά που έχω δεί από κοντά το panigale είναι όντως εντυπωσιακό,αν και νομίζω πως ο χρωματικός συνδυασμός tricolore συμβάλλει σ'αυτό..για εμένα δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από MV Agusta.. το θέμα είναι πως αν και λέμε ότι για το μέσο αναβάτη όλα είναι το ίδιο,τα συγκεκριμένα είναι τα πιο δύστροπα και δύσκολα στην κατηγορία τους..και ειδικά για το δρόμο..χαρακτηριστικά ανέφερε αγγλικός τύπος ότι γεμίσανε οι αντιπροσωπείες near new μεταχειρισμένα panigale αφού άλλο περίμεναν κι άλλο τους βγήκε...μεταφέρω τα λόγια τους δεν έχω προσωπική εμπειρία επί του θέματος..

αυτο ειναι αποτελεσμα αλλου λαθους...δηλαδη ο καθε ενας απο αλλες κατηγοριες εβλεπε το panigale του τρεχανε τα σαλια και το επαιρνε!συν οτι οπως λες ειναι απο τα πιο δυστροπα της κατηγοριας τους την παθαιναν ασχημα και ταλαιπωριοντουσαν και τρεχανε να τα δωσουν!δηλαδη ενας προπονημενος και κατασταλαγμενος σουπερσπορας απο το r1 πχ θεωρω πως δεν θα ειχε προβλημα!

toyar
18/12/2014, 13:36
για ss αφου δεν εχει οικονομικο προβλημα ας παρει οτι γουσταρει, ετσι κι αλλιως σε κανα εξαμηνο θα παει για αλλο
οταν ομως ο συγκεκριμενος φιλος σου σκεφτει να διαλεξει γυναικα πες το μας μπας και βολεψουμε καμμια κουνιαδα-αδελφη-ξαδελφη:smokin:

peterTHErider
18/12/2014, 13:41
για ss αφου δεν εχει οικονομικο προβλημα ας παρει οτι γουσταρει, ετσι κι αλλιως σε κανα εξαμηνο θα παει για αλλο
οταν ομως ο συγκεκριμενος φιλος σου σκεφτει να διαλεξει γυναικα πες το μας μπας και βολεψουμε καμμια κουνιαδα-αδελφη-ξαδελφη:smokin:

μην τρελαινεσαι ρε αδερφε...αν ηταν ετσι θα του ειχα δωσει ηδη την δικια μου αδερφη...:lol:

stam2
18/12/2014, 13:46
δηλαδη ενας προπονημενος και κατασταλαγμενος σουπερσπορας απο το r1 πχ θεωρω πως δεν θα ειχε προβλημα!

Ε, δεν είναι και το πιο συνηθισμένο για κάποιον που έχει μάθει σε Ι4 να πηδήξει σε 1200cc L2....
ρώτα και το φίλο μου το Δημήτρη το 08 που με προιστορία ετών σε R1, πήρε το 1098 και ψαχνόταν με τις ροπές και τα άλογα μέσα στις στροφές...

peterTHErider
18/12/2014, 13:53
Ε, δεν είναι και το πιο συνηθισμένο για κάποιον που έχει μάθει σε Ι4 να πηδήξει σε 1200cc L2....
ρώτα και το φίλο μου το Δημήτρη το 08 που με προιστορία ετών σε R1, πήρε το 1098 και ψαχνόταν με τις ροπές και τα άλογα μέσα στις στροφές...

ναι οκ δικιο εχεις αλλα αλλου τπ πηγαινα εγω...το προβλημα του δημητρη ηταν στον τροπο αποδοσης του κινητηρα και οχι στο στησιμο και στον απολυτο χαρακτηρα.δηλαδη θελω να σου πω πως αν εγω απο το gt παω στο panigale που το βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια το πιθανοτερο ειναι να το δωσω στο μηνα γιατι δεν θα μπορω να το παω οπως οι τυποι στην αγγλια...αν το παρει ομως ο δημητρης στο μηνα θα το εχει μαθει και θα του πινει τι αιμα...καταλαβαινεις τι θελω να πω?

RaGe_Raptor
18/12/2014, 14:03
Ε, δεν είναι και το πιο συνηθισμένο για κάποιον που έχει μάθει σε Ι4 να πηδήξει σε 1200cc L2....
ρώτα και το φίλο μου το Δημήτρη το 08 που με προιστορία ετών σε R1, πήρε το 1098 και ψαχνόταν με τις ροπές και τα άλογα μέσα στις στροφές...

για την ιστορία,άλλο φρούτο το panigale.έχασε τον V2 χαρακτήρα του με βαρβάτες μεσαίες από τη στιγμή που αποφάσισαν να βγάλουν άλογα...και γι'αυτό το κάνανε 1299 για το '15

renos.xart
18/12/2014, 14:14
Το RC8 R αφησες απ'εξω.

sniper
18/12/2014, 14:16
.... αν το παρει ομως ο δημητρης στο μηνα θα το εχει μαθει και θα του πινει τι αιμα...καταλαβαινεις τι θελω να πω?
σιγα με τα αιματα δρακουλες....

Το RC8 R αφησες απ'εξω.
Αμην.

peterTHErider
18/12/2014, 14:20
σιγα με τα αιματα δρακουλες....

Αμην.

αιμα απο παρθενες κορασιδες...
η αληθεια ειναι πως επιτηδες το αφησα εκτος γιατι σε σχεση με τις τελευταιες ανανεωσεις μου φαινεται πως εχει μεινει αρκετα πισω...:lipssealed::lipssealed:

DrBig
18/12/2014, 14:41
αιμα απο παρθενες κορασιδες...
η αληθεια ειναι πως επιτηδες το αφησα εκτος γιατι σε σχεση με τις τελευταιες ανανεωσεις μου φαινεται πως εχει μεινει αρκετα πισω...:lipssealed::lipssealed:

Ομως...
Εμφανισιακως δεν παιζεται και ειναι και πολυ καλο SS για κοινους θνητους.

RaGe_Raptor
18/12/2014, 14:45
GSXR ρε....γιατί πλέον δεν αγοράζει κανείς και είναι σπάνιο..:cry::lol:

stam2
18/12/2014, 15:16
ναι οκ δικιο εχεις αλλα αλλου τπ πηγαινα εγω...το προβλημα του δημητρη ηταν στον τροπο αποδοσης του κινητηρα και οχι στο στησιμο και στον απολυτο χαρακτηρα.δηλαδη θελω να σου πω πως αν εγω απο το gt παω στο panigale που το βλεπω και μου τρεχουν τα σαλια το πιθανοτερο ειναι να το δωσω στο μηνα γιατι δεν θα μπορω να το παω οπως οι τυποι στην αγγλια...αν το παρει ομως ο δημητρης στο μηνα θα το εχει μαθει και θα του πινει τι αιμα...καταλαβαινεις τι θελω να πω?

R1 είχα... και μάλλιστα του 03 που είναι το πιο όμορφο :blush: κι όμως επειδή το είχα καβαλήσει αρκετά και το άλλο, από το να πας μία βόλτα μέχρι το να το κυνηγήσεις έχει μεγάλη διαφορά... Σαφώς είναι θέμα συνήθειας βέβαια...

τώρα περί 1299.... καληνύχτα Μαργαρίτα....
(περιμένουμε το νέο προέδρα της Δημοκρατίας να ευνοηθούν οι αγορές και να κυλίσει η ανάπτυξη μέσα από το αυλάκι των μεταρρυθμίσεων...)

Vagelis26b
19/12/2014, 21:00
Για μενα f4rr σβηστα,με κριτηριο την εμφανιση...Δυστυχως το ντουκατι δε μ αρεσει δεν εχει αυτο το κατι των σειρων 916-1098/1198, εγινε πολυ εξωγηινο,ε αυτα βεβαια ειναι υποκειμενικα.τεσπα αφου ο φιλος εχει τη δυνατοτητα να παρει καποιο απο αυτα σιγουρα θα ειναι κορυφαιο ο,τι κ αν παρει.Αντε καλες βολτες!!

spyro
21/12/2014, 19:34
αν εμενα δε με πειραζαν τα λεφτα τοτε το gsxr θα παιρνα, θα το κανα τουμπανο και τα υπολοιπα θα τα χαλαγα σε λαστιχα και πίστες.

αν ειχα λεφτα αλλα δε με νοιζαν τα μηχανακια και απλα ηθελα να ρηξω καμια γκομενα, θα παιρνα to desmo 1098.

μακραν οτι πιο ψαρωτικο και ομορφο εχω δει στο δρομο απο ss, ever. ειδικα αμα ειναι και το rr ...

RaGe_Raptor
21/12/2014, 19:47
αν εμενα δε με πειραζαν τα λεφτα τοτε το gsxr θα παιρνα, θα το κανα τουμπανο και τα υπολοιπα θα τα χαλαγα σε λαστιχα και πίστες.

αν ειχα λεφτα αλλα δε με νοιζαν τα μηχανακια και απλα ηθελα να ρηξω καμια γκομενα, θα παιρνα to desmo 1098.

μακραν οτι πιο ψαρωτικο και ομορφο εχω δει στο δρομο απο ss, ever. ειδικα αμα ειναι και το rr ...

γιατί όχι κάποιο άλλο? cbr ας πούμε...από περιέργεια ρωτάω..

Pan (dvs)
21/12/2014, 19:59
τα MV Agusta ήταν πάντα με διαφορά τα πιο κακώς εργονομικά, πιο δυσκολόστριφτα και πιο αργά μηχανάκια σε όλα τα συγκριτικά που έχω διαβάσει για τα μεγάλα SS εξ απ' ανάκαθεν.

Δε μπα να ναι οτι θελει και εγω αυτο θα επαιρνα.

spyro
21/12/2014, 20:03
γιατί όχι κάποιο άλλο? cbr ας πούμε...από περιέργεια ρωτάω..

τα τελευταία τα cbr μας βγηκαν αναξιοπιστα, αλλα και αξιοπιστα να ταν νομίζω οτι είναι τα πιο ασχημα απο ολα. απλά με απωθούν έτσι χάλια που είναι η μουρη τους.

και για το kawasaki εδω που τα λεμε πάντως τρεφω μια ιδαίτερη εκτιμηση.

Neodammerung
22/12/2014, 00:43
Εξαρτάται για τι χρήση θα πάει...

Για πόλη και πέριξ, καμιά βόλτα σε δρόμο, ίσως παραλίες κλπ GSXR, διότι είναι από τα φιλικότερα και ευκολότερα ss για τον μέσο αναβάτη.
Τα CBR όχι, λόγω αντιπροσώπου κυρίως + ακριβότερων ανταλλακτικών σε σχέση με suzuki, αλλά για πίστα είναι προτιμότερο λόγω καλύτερης συμπεριφοράς και κινητήρα στις μεσαίες.
Για πίστα επίσης, το RSV4 ('12) είναι από τα καλύτερα εργαλεία όσον αφορά τον χειρισμό στις στροφές, έχει καλύτερα ηλεκτρονικά από τα περισσότερα και γενικώς είναι πολύ ισορροπημένο μηχανάκι με μικρό όγκο. Μειονέκτημα για τους μεγαλόσωμους είναι η μικρή ανεμοκάλυψη κι επίσης η εύκολη υπερθέρμανση του κινητήρα, ειδικά σε συνθήκες πόλης & καλοκαίρι. Επίσης πίνει αρκετά.
Το S1000RR είναι από τα δυνατότερα μαζί με το ZX10R, αλλά δεν το λες ούτε τρομερά ευκολοδήγητο όπως το GSXR, ούτε "κυρία" στην συμπεριφορά, όπως το aprilia που είναι πολύ πιο ακριβές. Είναι μηχανάκι κανίβαλος και το αγαπούν εκτός των άλλων κι οι ευθειάκηδες :D

Τα παραπάνω είναι προσωπική εμπειρία, εκτός από το ZX10 και το CBR που δεν τα έχω οδηγήσει. Επίσης δεν ξέρω τι παίζει με τα RSV4 του '15 που έχουν facelifting για μεγαλύτερη ανεμοκάλυψη και περισσότερα bhp.

devil's animal
22/12/2014, 10:42
RSV4 FACTORY...

sniper
22/12/2014, 10:55
τα τελευταία τα cbr μας βγηκαν αναξιοπιστα, ....

Πόσα δλδ έχεις δει να σκορπάνε και βγαίνει αυτό το πόρισμα; Στα SBK, ο Sykes παραλιγο να γίνει φλαμπέ με το ΖΧ10

pipe_smoker
22/12/2014, 11:19
Πόσα δλδ έχεις δει να σκορπάνε και βγαίνει αυτό το πόρισμα; Στα SBK, ο Sykes παραλιγο να γίνει φλαμπέ με το ΖΧ10

Απ'οσο εχω ακουσει ενα θεμα με λαδια υποτιθεται οτι υπαρχει στις τελευταιες φουρνιες cbr1000.
Ασπροι καπνοι, Βατικανο, Παπας και τα ρεστα. Δεν ξερω αν αναφερεται σε αυτο ο σπυρος.
Ουτε κατα ποσο ισχυει στο ακεραιο ξερω, ουτε αν (κλασικο φαινομενο) σε αυτον που συνηθιζει να ειναι αξιοπιστος μολις εμφανιστει κατι γιγαντωνεται και βουιζει ο τοπος.

Παντως απο τα οσα διαβαζω περι ασχημιας, παιζει να ειμαι και ο μονος που μου αρεσει το cbr (ειδικα το μουτρο).
Ενα λευκο του '08 αν θυμαμαι καλα συγκεκριμενα με ειχε κανει να δακρυσω.

Ειπαμε αγριαδα και κακια και τα ρεστα λογω σουπερσπορτιλας αλλα μην το ακουμπας και τρυπιεσαι απο τις πολλες γωνιες λες και πιανεις γαιδουραγκαθο.

RaGe_Raptor
22/12/2014, 11:34
It has grown on me... Αυτό έπαθα με το cbr .. Στην αρχή δε μπορούσα να το βλέπω ώσπου έφτασε να μου αρέσει κιόλας ... Πάντως αυτή τη στιγμή δε θα έπαιρνα ss που δεν έχει IMU (inertial measurement unit) το οποίο είναι το next level όσο αναφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα .. R1 & 1299 Panigale '15 έχουν μόνο..προσδοκώ και το GSXR1000 '16 να έχει.. Κι όλα αυτά γιατί είμαι παΓΚόσμιο κουλάδι....

sniper
22/12/2014, 11:37
Εγω όσα έχω δει κι έχω παει "βολτες" μαζί τους, δεν ειδα ντουμάνι και ήμουν σε θέση να βλέπω (πίσω τους δλδ, αγκομαχουσα να τους φτάσω με τη χοντρή).. ότι καίνε, ναι, κάτι έχει ακουστεί αλλά δεν έχω ακούσει να σκάνε κινητήρες κι άρα δεν υπάρχει πρόβλημα.

Το αν ειναι ωραία ή όχι, είναι υποκειμενικό. Κι εμένα οπτικά δεν μου άρεσαν ποτέ.

spyro
22/12/2014, 11:44
Πόσα δλδ έχεις δει να σκορπάνε και βγαίνει αυτό το πόρισμα; Στα SBK, ο Sykes παραλιγο να γίνει φλαμπέ με το ΖΧ10

δε θα σου επισυνάψω τα δεκάδες φόρα και thread στο εξωτερικό περι του θέματος. Instead θα σου θυμίσω οτι με έναρξη τα μοντέλα του 2008 και μετά μετά απο αμέτρητα παράπονα παγκοσμίως σε όλα τα φόρα για την υπερβολική κατανάλωση λαδιού λόγω κακής ποιότητας ελατηρίων στα πιστόνια, οι Αμερικάνοι (ποιοι άλλοι?) πήραν τη τύχη στά χέρια τους:


Class Action Lawsuit
Honda CBR 1000 Oil Consumption Class Action | Norman Taylor & Associates - California Lemon Law (http://www.normantaylor.com/Lemon-Law-Blog/2011/June/Honda-CBR-1000-Oil-Consumption-Class-Action.aspx?redirect_referrer=http%3a%2f%2fwww.fireblades.org%2fforums%2fhonda-fireblade%2f99463-2012-cbr-1000rr-oil-burning-issue.html)


δυστηχώς δε είδα κάποιο αποτέλεσμα για τη δίκη αλλα δεν έχει σημασία καθόλου. απο 2008 έως 2011 πολλά απο τα cbr καταφέρναν να γίνουν έτσι:

329002


και κάτι άλλο, η καραμέλα της κακής βενζίνης για τις ζημιές στα πιστόνια δεν ήταν επηνόηση της Triumph με το 1050. Επηνόηση της Honda UK ήταν με τα CBR 1000. :D

sniper
22/12/2014, 11:47
δε θα σου επισυνάψω τα δεκάδες φόρα και thread στο εξωτερικό περι του θέματος. Instead θα σου θυμίσω οτι με έναρξη τα μοντέλα του 2008 και μετά μετά απο αμέτρητα παράπονα παγκοσμίως σε όλα τα φόρα για την υπερβολική κατανάλωση λαδιού λόγω κακής ποιότητας ελατηρίων στα πιστόνια, οι Αμερικάνοι (ποιοι άλλοι?) πήραν τη τύχη στά χέρια τους:


Class Action Lawsuit
Honda CBR 1000 Oil Consumption Class Action | Norman Taylor & Associates - California Lemon Law (http://www.normantaylor.com/Lemon-Law-Blog/2011/June/Honda-CBR-1000-Oil-Consumption-Class-Action.aspx?redirect_referrer=http%3a%2f%2fwww.fireblades.org%2fforums%2fhonda-fireblade%2f99463-2012-cbr-1000rr-oil-burning-issue.html)


δυστηχώς δε είδα κάποιο αποτέλεσμα για τη δίκη αλλα δεν έχει σημασία καθόλου. απο 2008 έως 2011 πολλά απο τα cbr καταφέρναν να γίνουν έτσι:

329002


και κάτι άλλο, η καραμέλα της κακής βενζίνης για τις ζημιές στα πιστόνια δεν ήταν επηνόηση της Triumph με το 1050. Επηνόηση της Honda UK ήταν με τα CBR 1000. :D

Αν δεν σπάσει ο κινητήρας, πρόβλημα δεν υπάρχει.

amyroukai
22/12/2014, 11:53
Ω ρε, μη δουν χιλιαρι να τσιμπαει λιγο λαδι, να το βγαλουν αχρηστο...

spyro
22/12/2014, 11:56
Αν δεν σπάσει ο κινητήρας, πρόβλημα δεν υπάρχει.

φήμες λένε οτι στο δικό σου μηχανάκι παίζει να μην συμπλήρωνες λάδι ποτέ μεταξύ των αλλαγών. οι ίδιες υποστηρίζουν οτι στα καινούργια μπορείς να φτάσεις και 800-900ml τα 1000χλμ. μετά απο τα πρώτα 20.000 - 25.000 χλμ

sniper
22/12/2014, 12:03
φήμες λένε οτι στο δικό σου μηχανάκι παίζει να μην συμπλήρωνες λάδι ποτέ μεταξύ των αλλαγών. οι ίδιες υποστηρίζουν οτι στα καινούργια μπορείς να φτάσεις και 800-900ml τα 1000χλμ. μετά απο τα πρώτα 20.000 - 250.000 χλμ

Μ@λακίες λένε οι φήμες πες τους... Αν το πας τέζα το μηχανάκι (όποιο κι αν ειναι αυτό) θα κάψει λάδι. Αυτά που δεν καίνε είναι αυτά που πάνε παρκινγκ-καφέ.
Και τις ξέρω αυτές τις φήμες (που ισχύουν κατα 90%), και δεν ξέρω γιατί "τσακωκόμαστε" αφου σε κανένα απο τους 2 δεν αρεσει αυτο το μηχανάκι.

F4RR λέμε.

spyro
22/12/2014, 12:08
Μ@λακίες λένε οι φήμες πες τους... Αν το πας τέζα το μηχανάκι (όποιο κι αν ειναι αυτό) θα κάψει λάδι. Αυτά που δεν καίνε είναι αυτά που πάνε παρκινγκ-καφέ.
Και τις ξέρω αυτές τις φήμες (που ισχύουν κατα 90%), και δεν ξέρω γιατί "τσακωκόμαστε" αφου σε κανένα απο τους 2 δεν αρεσει αυτο το μηχανάκι.

F4RR λέμε.

δε τσακώνεται κανένας ρε τρελέ. σιγά μην τσακωθώ για τον ματρακά :p. πάντως όποιος θέλει το κοιτάει στο νετ. Cbr 1000rr oil consumption. θα δει τα χίλια μυρια.

sniper
22/12/2014, 12:15
δε τσακώνεται κανένας ρε τρελέ. σιγά μην τσακωθώ για τον ματρακά :p. πάντως όποιος θέλει το κοιτάει στο νετ. Cbr 1000rr oil consumption. θα δει τα χίλια μυρια.

Αν κάποιος ψάξει για προβλήματα, θα βρει σε όλα τα μηχανάκια. Ακόμα και για transalp...

devil's animal
22/12/2014, 18:54
η πλακα ειναι οτι δεν εχει και τα τρελα αλογα (σε σχεση με τα αλλα) που να δικαιολογει το καψιμο λογω πουσαρισμενου μοτερ...:hmm:

δεν ξερω τι γινεται με το sp...ισως αυτο να αξιζει λογω και των εξτρα που εχει επανω...

nick_VFR
22/12/2014, 19:23
για ss αφου δεν εχει οικονομικο προβλημα ας παρει οτι γουσταρει, ετσι κι αλλιως σε κανα εξαμηνο θα παει για αλλο
οταν ομως ο συγκεκριμενος φιλος σου σκεφτει να διαλεξει γυναικα πες το μας μπας και βολεψουμε καμμια κουνιαδα-αδελφη-ξαδελφη:smokin:
μην τρελαινεσαι ρε αδερφε...αν ηταν ετσι θα του ειχα δωσει ηδη την δικια μου αδερφη...:lol:


Λέμε για τις γυναίκες καμμιά φορά τι φάρα είναι... αλλά και εμείς δεν πάμε πίσω! :p

p@nos
23/12/2014, 01:21
κανιβαλε μονο...

SHOOTER045
23/12/2014, 07:28
Αν κάποιος ψάξει για προβλήματα, θα βρει σε όλα τα μηχανάκια. Ακόμα και για transalp...

spam on
περα απ το 600 που δεν ειχα ποτε
το 650 και 700 που ειχα και εχω
ειχαν και εχουν τα θεματακια τους
spam of