PDA

View Full Version : Τρόμπα μπροστινού φρένου



nikoloul
19/12/2014, 21:58
Σπέρα παίδες... Έχει αλλάξει κανείς την τρόμπα στο bandit 650 k5; Για το κόστος θέλω να μάθω, και πόσο εύκολο είναι to DIY...

sapila racing
20/12/2014, 11:01
Σπέρα παίδες... Έχει αλλάξει κανείς την τρόμπα στο bandit 650 k5; Για το κόστος θέλω να μάθω, και πόσο εύκολο είναι to DIY...

Γιατί να την αλλάξεις? Αν έχει πρόβλημα επισκευάζεται.
Αν δεν εχει καλή αίσθηση το φρένο, δεν νομίζω οτι φταίει η τρόμπα.

amyroukai
20/12/2014, 11:14
Γιατί να την αλλάξεις? Αν έχει πρόβλημα επισκευάζεται.
Αν δεν εχει καλή αίσθηση το φρένο, δεν νομίζω οτι φταίει η τρόμπα.

Δεν μπαίνουν στις βάσεις στις μπότες τα 4έμβολα του υδρόψυκτου δυστυχώς. Αυτή είναι η καλύτερη μόντα που μπορεί να γίνει για τα φρένα, αν φτιάξει βάσεις σε μηχανουργείο ή αν βρει και τις μπότες "τσάμπα" στον ι-μπέη. Αν δε βρει "τσάμπα" ολόκληρα καλάμια υδρόψυκτου, τότε έχει και την #2 καλύτερη μόντα, ήτοι τα πΧιο σφιχτά ελατήρια.


Ον τόπικ, γενικά θα δώσεις διψήφιο αριθμό ευρώ για μιά μετάχειρη από κάτι-οτιδήποτε που να μπαίνει στην διάμετρο του τιμονιού σου (αλλά υπολόγιζε και την μανέτα) και το να την αλλάξεις μόνος σου είναι εύκολο.

sapila racing
20/12/2014, 11:19
Δεν μπαίνουν στις βάσεις στις μπότες τα 4έμβολα του υδρόψυκτου δυστυχώς. Αυτή είναι η καλύτερη μόντα που μπορεί να γίνει για τα φρένα, αν φτιάξει βάσεις σε μηχανουργείο ή αν βρει και τις μπότες "τσάμπα" στον ι-μπέη. Αν δε βρει "τσάμπα" ολόκληρα καλάμια υδρόψυκτου, τότε έχει και την #2 καλύτερη μόντα, ήτοι τα πΧιο σφιχτά ελατήρια.


Ον τόπικ, γενικά θα δώσεις διψήφιο αριθμό ευρώ για μιά μετάχειρη από κάτι-οτιδήποτε που να μπαίνει στην διάμετρο του τιμονιού σου (αλλά υπολόγιζε και την μανέτα) και το να την αλλάξεις μόνος σου είναι εύκολο.

Το Κ5 εχει τις άθλιες διπίστονες με γλύστρα?
Τότε ναι σηκώνει βελτίωση.
nikoloul ακου τον amyrou το κατεχει το θεμα bandit!

amyroukai
20/12/2014, 12:50
Άθλιες δεν τις λες, αλλά σε συνθήκες πίεσης είναι αλήθεια ότι τελειώνουν νωρίς.
Για τα δικά μου αρχάρια τότε βήματα ήταν ακριβώς ότι έπρεπε, μαζί με το ABS. Οδηγώντας πρόσφατα σχετικά ένα, ναι νόμιζα ότι δεν σταματάει :bawl:

Τρόμπα θα άλλαζα τελευταία πάντως, αν και εφ' όσον έβλεπα ότι δεν με κάλυπταν όλα τα άλλα. Χοντρά λάδια για να μην βουτάει πολύ, αν μπορέσεις να βρεις και πιο σκληρά γραμμικά ελατήρια, μετά δαγκάνες και σωληνάκια... Η κακή εμπρός ανάρτηση ξεγελάει σχετικά με την αποτελεσματικότητα του φρένου.

mauros listis
20/12/2014, 14:11
εγω με σωληνάκια υψηλης σταματαω οποτε θελω παντως!

sapila racing
20/12/2014, 15:47
Άθλιες δεν τις λες, αλλά σε συνθήκες πίεσης είναι αλήθεια ότι τελειώνουν νωρίς.
Για τα δικά μου αρχάρια τότε βήματα ήταν ακριβώς ότι έπρεπε, μαζί με το ABS. Οδηγώντας πρόσφατα σχετικά ένα, ναι νόμιζα ότι δεν σταματάει :bawl:

Τρόμπα θα άλλαζα τελευταία πάντως, αν και εφ' όσον έβλεπα ότι δεν με κάλυπταν όλα τα άλλα. Χοντρά λάδια για να μην βουτάει πολύ, αν μπορέσεις να βρεις και πιο σκληρά γραμμικά ελατήρια, μετά δαγκάνες και σωληνάκια... Η κακή εμπρός ανάρτηση ξεγελάει σχετικά με την αποτελεσματικότητα του φρένου.

Τις είχα παλιά σε ενα Kawasaki ZR7. Ειχα βαλει σωληνακια υψηλής, τακακια Carbone Lorraine, κι ελατήρια Hyperpro στο πηρούνι και συνήλθε το πράγμα, αλλά και πάλι δεν είχε σοβαρά φρένα.
Η διαφορά όμως ήταν μεγάλη απο μαμα.

Tωρα οσον αφορά τον nikoloul, η τρόμπα δεν νομίζω οτι φταίει σε τίποτα, τα υπόλοιπα ναι.

nikoloul
20/12/2014, 17:56
Ρε παιδιά... Ξεκιν'ωντας να πω οτι είμαι καραάσχετος...

Το μωρό το οδηγάω κανα μήνα, και για μ'ενα τα φρένα του είναι άριστα. Ο μάστορας όμως, στο μεγάλο service που έκανα προχτές μου είπε οτι το μπροστινό δεν επιστρέφει καλά, όπως θα περίμενε, και ότι ίσως στο επόμενο χρειαστεί ν' αλλάξουμε την τρόμπα.



Αυτα...

McTalas
20/12/2014, 18:10
Δαγκανες καθαρισατενα φυγει η μακα?

andreaspetr
20/12/2014, 18:11
ενα καλο καθαρισμα σε δαγκανα εμβολακια πειρους κλπ ισως βοηθαγε την κατασταση.

sapila racing
20/12/2014, 19:01
Ρε παιδιά... Ξεκιν'ωντας να πω οτι είμαι καραάσχετος...

Το μωρό το οδηγάω κανα μήνα, και για μ'ενα τα φρένα του είναι άριστα. Ο μάστορας όμως, στο μεγάλο service που έκανα προχτές μου είπε οτι το μπροστινό δεν επιστρέφει καλά, όπως θα περίμενε, και ότι ίσως στο επόμενο χρειαστεί ν' αλλάξουμε την τρόμπα.



Αυτα...

To μπροστινό δεν επιστρέφει καλά? Εννοεί το φρένο?
Αν η τρόμπα δεν απελευθερώνει πίεση πλήρως και άμεσα όταν αφήνεις την μανέτα, τότε μπορεί να θελει επισκευή, αλλαγή όμως όχι. Και αν συμβαίνει τετοιο πράγμα θα σου φρενάριζε απο μόνο του και θα ηταν και πολύ επικίνδυνο.
Πρόσεξε τι σου λέει για να μην πλερώνεις αδικα.

nikoloul
20/12/2014, 19:07
όχι, δεν κανει τπτ απ ολα αυτα... εμενα μου φαινονται μια χαρα!

DoctoR_k6
20/12/2014, 22:02
Βαλε τις 4εμβολες του gsr κ θα δεις μεγαλη διαφορα.
Αν μπει ενα φιλαρακι θα σου πει τα παντα περι μετατροπης στο bandit.
Κ για μπροστινο αλλα κ πισω αναρτηση. Δεν φανταζεσαι διαφορα απο ενα μαμα...
Μπες στις φωτο των bandit κ ριξε μια ματια.

amyroukai
21/12/2014, 08:19
όχι, δεν κανει τπτ απ ολα αυτα... εμενα μου φαινονται μια χαρα!

Υπάρχει περίπτωση όντως να μαγκώνει λίγο το εμβολάκι της αντλίας λόγω βρώμας, αν ο προηγούμενος άφηνε "για πάντα" τα υγρά μέσα. Οπότε λύνεις καθαρίζεις και βάζεις φρέσκα υγρά. Κιτ επισκευής δεν νομίζω να θέλει.
Αν ο μάστορας πάλι εννοούσε ότι δεν επιτρέφουν τα εμβολάκια στις δαγκάνες πίσω, τότε λύνεις, βγάζεις τακάκια, οδοντόβουρτσα σκληρή ανά χείρας, brake cleaner, λίγη σαπουνάδα και σε 20 λεπτά θα γυαλίζουν (και δεν θα κολλάνε από τη βρώμα). Αλλά θα το καταλάβεις και αυτό γιατί (λογικά) θα έχεις πολύ ανομοιόμορφη φθορά στα τακάκια (το λίγο ανομοιόμορφο είναι αναμενόμενο) και θα "λεκιάζουν" οι δίσκοι σου από θερμοκρασία.


@δόκτωρ οι 4έμβολες δεν μπαίνουν "εύκολα" γιατί οι τρύπες τους είναι 5,5εκ απόσταση ενώ οι 2έμβολες είναι στα 5 (από μνήμης, μην βαράτε αν έχω πέσει έξω κανένα χιλιοστό). Και από τη στιγμή που τον καλύπτουν τα φρένα, δεν έχει λόγο να ξοδευτεί.

nikoloul
21/12/2014, 14:06
Thx guys...

nikoloul
27/12/2014, 12:50
Οπότε έχουμε και λέμε...

Όταν το μάθω λίγο, αλλαγή τακάκια με μεταλλικά ΕΒΗ ΗΗ (και τα πίσω; Ή πίσω να βάλω οργανικά; Μιλάμε για χρήση 50-50 πόλη/μικρά ταξίδια) και σωληνάκια υψηλής (μόνο το μπροστά; ).
Αλλαγή τις δαγκάνες με τετραπίστονες από το υδρόψυκτο είναι λίγο δύσκολο έτσι;

sapila racing
27/12/2014, 16:17
Οπότε έχουμε και λέμε...

Όταν το μάθω λίγο, αλλαγή τακάκια με μεταλλικά ΕΒΗ ΗΗ (και τα πίσω; Ή πίσω να βάλω οργανικά; Μιλάμε για χρήση 50-50 πόλη/μικρά ταξίδια) και σωληνάκια υψηλής (μόνο το μπροστά; ).
Αλλαγή τις δαγκάνες με τετραπίστονες από το υδρόψυκτο είναι λίγο δύσκολο έτσι;

Καπου εγραψες οτι τις προάλλες σου μπλόκαρε το μπροστινό και σε ξάφνιασε αν δεν κανω λάθος.
Οπότε αστο όπως είναι μεχρι να το συνηθισεις, αφού σου μπλοκάρει έτσι μετα θα κινδυνεύεις.
Αν αποφασίσεις να δυναμώσεις τα φρένα με τακάκια και σωληνάκια θέλει ταυτόχρονα και ελατήρια στο πηρούνι, οπότε υπολόγισε κι αυτό το κόστος.

amyroukai
27/12/2014, 19:34
Εγω θα ελεγα πρωτα αναρτηση, μετα τακακια μεταλλικα παντου, μετα σωληνακια. Οι δαγκανες οχι δεν ειναι, απλα θελει να φτιαχτει μια βαση σε μηχανουργειο.

nikoloul
28/12/2014, 15:57
Εγω θα ελεγα πρωτα αναρτηση, μετα τακακια μεταλλικα παντου, μετα σωληνακια. Οι δαγκανες οχι δεν ειναι, απλα θελει να φτιαχτει μια βαση σε μηχανουργειο.

1. Και πίσω μεταλικά σωληνάκια;
2. 'Οταν λες ανάρτηση τι εννοείς; 'Αλλο, καλύτερο ελατήριο; Ακόμη κι αν οι ρυθμίσεις SAG είναι ok; Προσφατα έχουν αλαχτεί λαδια/τσιμούχες...

Pan (dvs)
28/12/2014, 16:11
Οπότε έχουμε και λέμε...

Όταν το μάθω λίγο, αλλαγή τακάκια με μεταλλικά ΕΒΗ ΗΗ (και τα πίσω; Ή πίσω να βάλω οργανικά; Μιλάμε για χρήση 50-50 πόλη/μικρά ταξίδια) και σωληνάκια υψηλής (μόνο το μπροστά; ).
Αλλαγή τις δαγκάνες με τετραπίστονες από το υδρόψυκτο είναι λίγο δύσκολο έτσι;

Να βαλεις μεταλλικα,να βαλεις υψηλης,να αλλαξεις δαγκανες.........

Μην κανεις τιποτε προς το παρον,εκτος απο μια καλη αλλαγη υγρων.Σε 6 μηνες που θα ξερεις τι θελεις το ξανασυζητας.

Μια χαρα φρενα εχεις,εκτος αν εισαι ο γκαζοφονιας της παρεας.



Υ.Γ.Ο Ληστης ,για εναν μεσο οδηγο εχει αριστα φρεανα.

nikoloul
28/12/2014, 16:13
Να βαλεις μεταλλικα,να βαλεις υψηλης,να αλλαξεις δαγκανες.........

Μην κανεις τιποτε προς το παρον,εκτος απο μια καλη αλλαγη υγρων.Σε 6 μηνες που θα ξερεις τι θελεις το ξανασυζητας.

Μια χαρα φρενα εχεις,εκτος αν εισαι ο γκαζοφονιας της παρεας.

Μάλλον αυτό θα κάνω...

p.s.: Είμαι ο γκαζοφονιάς της παρέας... Μόνο εγώ έχω μηχανη, και χτες το άνοιξα μεχρι 70 km/h!!!!! :eek:

Pan (dvs)
28/12/2014, 16:15
Θα στρωσουνε και αν χρειαστει να αλλαξεις τακακια προτιμησε μαλακα.Οσο δουλευονται τοσο θα στρωνουνε.Μην κανεις πλουσια τα συνεργεια.

amyroukai
28/12/2014, 19:22
1. Και πίσω μεταλικά σωληνάκια;
2. 'Οταν λες ανάρτηση τι εννοείς; 'Αλλο, καλύτερο ελατήριο; Ακόμη κι αν οι ρυθμίσεις SAG είναι ok; Προσφατα έχουν αλαχτεί λαδια/τσιμούχες...

Aν το sag είναι ΟΚ, τότε ίσως να ήθελες πιο χοντρά λάδια/πιο υψηλή στάθμη λαδιού γιατί κάπου είχες γράψει ότι υπό πίεση "γονατίζει" μπροστά. Το κακό γίνεται αφ' ενός γιατί το ηλίθιο "προοδευτικό" ελατήριο δεν έχει προβλέψιμη συμπεριφορά παρά το σωστό sag που αναφέρεις και γιατί με τα λεπτά λάδια που φοράει από το εργοστάσιο επιτρέπει στο καλάμι να συμπιεστεί πολύ γρήγορα. Αυτό το πράγμα με τα δήθεν προοδευτικά ελατήρια στα στριτ μηχανάκια δεν το κατάλαβα ποτέ και δεν θα το καταλάβω ποτέ. Είναι και παραπλανητικός ο όρος, αφού πρακτικά είναι δύο σκληρότητες μόνο, την προοδευτικότητα που την είδαν; Η μαλακή σειρά σπειρών "καταρρέει" με το άγγιγμα του φρένου, γονατίζει το μηχανάκι, βράδι "χάνεις" τα φώτα και τη στροφή, σε πανικοβάλλει χωρίς λόγο κλπ κλπ κλπ... Τέλος πάντων, λέμε τώρα, οι δικές μου παρατηρήσεις και στη χρήση που του κάνω σημαίνει ότι δεν βολεύτηκα ποτέ και δεν θα βολευτώ ποτέ προοδευτικά. Αν έχεις χρήματα (κανένα 100ρικο πάνω κάτω) τα γραμμικά μπροστινά είναι μιά πολύ ωραία βελτίωση.

Το πίσω μεταλλικό σωληνάκι δεν το θεωρώ αναγκαίο από πλευράς αίσθησης κλπ, αλλά βοηθάει κάπως στο να κρυώνει τα υγρά, οπότε κακό δεν είναι. Αν είσαι στριμωγμένος από πλευράς χρημάτων (ή απλά θέλεις με όσο λιγότερα να δεις τη μέγιστη ωφέλεια) άλλαξε τα εμπρός και άστο για αργότερα.



ΩΠΑ μίστερ Πάνο σόρι αλλά μέγα λάθος. Τα "μαλακά" τακάκια κάνουν πολύ χαζή ζημιά στους δίσκους. Τα νέων γενεών ΗΗ φρενάρουν το ίδιο καλά από κρύα, έχουν αποτελεσματικότητα στην βροχή και αν χρειαστεί να αλλάξει δισκόπλακες στις 200,000χλμ αντί για τις 250,000χλμ λόγω φθοράς από τα σκληρά τακάκια, σιγά τ'αυγά.

Pan (dvs)
29/12/2014, 13:12
Συμφωνουμε αλλα εχω την εντυπωση οτι τα μαλακα δινουν περισσοτερη σιγουρια ,σαν αισθηση,στους πιο νεους οδηγους.

nightraider
29/12/2014, 23:13
αν καθαρισεις τα φρενα θα εχεις φουλ αισθηση, σαν καινουριο. Κανονικα δεν πρεπει κανεις να αλλαζει τακακια χωρις να τα καθαριζει. Και φρεσκα υγρα ανα εξαμηνο, τσαμπα ειναι. Μεγαλη διαφορα αυτα τα δυο. Πριν ασχοληθει καποιος με μοντες, να κανει πρωτα μια λεπτομερη συντηρηση. Μετα θα μπορει να κρινει το πραγματικο αποτελεσμα της μοντας