PDA

View Full Version : Shoot Blasting



vaska
23/12/2014, 21:21
Από το '10 -'11 υπάρχει λέει στην Ελλάδα κι εφαρμόζεται σε δρόμους με μεγάλη ολισθηρότητα με εκπληκτικά αποτελέσματα

https://www.youtube.com/watch?v=W7TFMyaSCWY

https://www.youtube.com/watch?v=hJ_lDynjnak

Από την σελίδα τους στο φατσοβιβλίο, για όσους δεν βαριούνται να διαβάσουν. Ομολογώ εντυπωσιάστηκα.

" Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Η ΣΦΑΙΡΙΔΙΟΒΟΛΗΣ - "SHOTBLAST"
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΝΤΙΟΛΙΣΘΗΡΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ ΟΔΩΝ
1. ΓΕΝΙΚΑ – ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Η μέθοδος της «σφαιριδιοβολής» είναι μία διαδικασία η οποία δίνει την δυνατότητα δημιουργίας αντιολισθηρής επιφάνειας οδών.
Eφαρμόζεται με ειδικό μηχάνημα το οποίο εκτοξεύει με μεγάλη ταχύτητα μικροσκοπικές χαλύβδινες σφαίρες στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα, να δημιουργεί αδρή επιφάνεια της ασφάλτου αυξάνοντας την αντιολισθηρότητα σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ήδη αυτή η μέθοδος εφαρμόζεται ευρέως ανά την υφήλιο με άριστα αποτελέσματα.
Η νέα επαναστατική τεχνολογία της «σφαιριδιοβολής» μπορεί ν’ αυξήσει τα αντιολισθηρά χαρακτηριστικά των οδοστρωμάτων σε σημείο καλύτερο ακόμη και από τα καινούργια οδοστρώματα, με βασικότερα πλεονεκτήματα:
• Η οικονομία στην τιμή ανά τ.μ., που είναι πολύ μικρότερη από την κλασσική μέθοδο συντήρησης (κόστος περίπου στο 1/10 από το κόστος καινούργιας ασφαλτικής στρώσης)
• Την ταχύτητα κατά την εφαρμογή είναι 1,5km/h πράγμα που σημαίνει απόδοση 1,500m2 την ώρα (περίπου 10.000 με 15.000 μ2 την ημέρα). H όλη διαδικασία γίνεται με ένα πέρασμα του μηχανήματος
• Την μη όχληση της κυκλοφορίας. Δεν χρειάζεται διακοπή της κυκλοφορίας, διεξάγεται κανονικά.
• Δεν ρυπαίνει το περιβάλλον . Κατά την εφαρμογή της μεθόδου δεν υπάρχουν σκόνες ή κατάλοιπα υλικών, καθότι το μηχάνημα απορροφά όλα τα κατάλοιπα κόκκων και ασφάλτου μαζί με τα μεταλλικά σφαιρίδια και σε ειδικό διαχωριστήρα, χωρίζονται τα σφαιρίδια, τα οποία επαναχρησιμοποιούνται, από τα κατάλοιπα της σφαιροβολής, τα οποία διοχετεύονται στο πίσω μέρος του φορτηγού οχήματος εντός ειδικών σάκων. Με αυτό τον τρόπο με την διέλευση του μηχανήματος μένει πίσω ένα οδόστρωμα, έτοιμο προς χρήση.
• Αυξάνει την μικρουφή και την μακρουφή του οδοστρώματος.
• Παρατείνει την ζωή του οδοστρώματος για χρόνια χωρίς την ανάγκη να διαστρωθεί ξανά με νέα ασφαλτική στρώση.
• Αφαιρεί τα ελαστικά κατάλοιπα (και επί των διαδρόμων προσγείωσης των αεροδρομίων).
• Αφαιρεί την παλαιά διαγράμμιση από το οδόστρωμα. Δημιουργεί αδρή επιφάνεια επίσης για την διάστρωση νέας ασφαλτόστρωσης και διαγράμμισης.
• ΜΕΙΩΝΕΙ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ.
Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην ευρεία χρήση της ανωτέρα μεθόδου «σφαιροβολής», σήμερα μάλιστα που είναι απόλυτα αναγκαίο η εξοικονόμηση χρημάτων καθ’ όσον η νέα αυτή μέθοδος είναι οικονομικότατη και συγχρόνως φέρει καλύτερα αποτελέσματα.
2. ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ – ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
• την 09/09/2009 έγινε η πρώτη δοκιμαστική εφαρμογή στην Λεωφόρο Αθηνών στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και σε μήκος 150 μέτρων παρουσία αρμοδίων του ΥΠΕΧΩΔΕ και της ειδικής ομάδας μετρήσεων του Κεντρικού Εργαστηρίου Δημοσίων Έργων (Κ.Ε.Δ.Ε). Έγιναν μετρήσεις προ και μετά την εφαρμογή της μεθόδου και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά αφού ο δείκτης αντιολισθηρότητας σε μονάδες SRT αυξήθηκε σχεδόν κατά 100%.
...........................

vaska
23/12/2014, 21:22
..............................
• Την 18/02/2010 έγινε δοκιμαστική εφαρμογή στην Λ. Καραμανλή - Αθηνάς στη Βουλιαγμένης μήκους 200 μέτρων στην αριστερή λωρίδα με κατεύθυνση Αθήνα-Σούνιο, όπου και πάλι έγιναν μετρήσεις προ και μετά την εφαρμογή από το ΚΕΔΕ με τα ίδια αποτελέσματα. Στην ίδια θέση και με παρέλευση 14 μηνών έγιναν νέες μετρήσεις (07/04/11) όπως και μετά την παρέλευση 31 μηνών (28/09/12), με άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα.
• Τον Φεβρουάριο και Μάρτιο 2010 έγινε εκτεταμένη εφαρμογή της μεθόδου στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ (πάνω από 60.000μ2.) και στις πλέον επικίνδυνες θέσεις της περιοχής του ΥΜΗΤΤΟΥ. Τα αποτελέσματα μετρήσεων από την ομάδα του Ε.Μ.Π. δίνουν αύξηση των συντελεστών αντιολισθηρότητας πάνω από 100% όπως και μετά την παρέλευση 15 μηνών (20/05/2011) έχουμε επιστολή των Αττικών Διαδρομών ότι τα ατυχήματα στις περιοχές εφαρμογής της μεθόδου μειώθηκαν από 93 σε 15 (μείωση 85%). Μετά την παρέλευση 31 μηνών έχουμε επιστολή από τις Αττικές Διαδρομές που βεβαιώνει ότι και με την εκπνοή του χρόνου εγγύησης (2 ετών) η συμπεριφορά του οδοστρώματος παραμένει άκρως ικανοποιητική.
• Την 24/10/2011 έγινε δοκιμαστική εφαρμογή στο 42ο χλμ Εθνικής Οδού Τρίπολης – Σπάρτης στην θέση «ΣΤΡΟΦΗ ΚΟΠΙΤΑ» με την παρουσία αρμοδίων της Περιφέρειας Πελοποννήσου καθώς και τοπικών καναλιών της περιοχής. Έπειτα από το διάστημα αυτό και ως και σήμερα τόσο η Τροχαία Σπάρτης όσο και η Περιφέρεια διαβεβαίωνει ότι στην εν λόγω στροφή δεν καταγράφηκε ούτε ένα ατύχημα.

• Την 23/01/2012 έγινε δοκιμαστική εφαρμογή στην Κέρκυρα στον διάδρομο του Κρατικού Αερολιμένα «Ι.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» όπου εκτελέστηκαν εργασίες καθαρισμού σε επιφάνεια 3.500 m2. Τα αποτελέσματα ήτανε εξαιρετικά διότι αφαιρέθηκαν παντελώς τα ελαστικά κατάλοιπα από το οδόστρωμα του διαδρόμου και ταυτόχρονα δημιουργήθηκε μια αδρή επιφάνεια με εξαιρετική αντιολισθηρή συμπεριφορά, το οποίο διαπιστώθηκε μακροσκοπικά και επιβεβαιώθηκε με μετρήσεις που έγιναν με ειδικό μηχάνημα της Υπηρεσίας «ΚΑΚΚ» μετά τον καθαρισμό του οδοστρώματος.
• Την 11/10/2012 έγινε δοκιμαστική εφαρμογή στην Εξωτερική Περιφερειακή Θεσσαλονίκης (ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ) σε μήκος 600 μέτρων η οποία μέχρι και σήμερα δίνει άκρως ικανοποιητικά αποτελέσματα: ΠΡΙΝ την μέθοδο 1,56 ατυχήματα ανά μήνα, ΜΕΤΑ την σφαιριδιοβολή 0,22 ατυχήματα ανά μήνα.
3. ΕΚΤΕΛΟΥΜΕΝΑ & ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑ
Σήμερα, μετά και την ένταξη της νέας αυτής επαναστατικής μεθόδου στα τιμολόγια έργων του Υπουργείου Υποδομών (ΦΕΚ 3094Β/5-12-2013), και με την έκδοση όλων των σχετικών αποφάσεων, η σφαιριδιοβολή εφαρμόζεται πλέον στους δρόμους της χώρας μας με εξαιρετικά αποτελέσματα! Ήδη σήμερα μεγάλα τμήματα των δρόμων της Αθήνας μέσω έργων που εκτελούν οι Περιφέρειες, οι Δήμοι αλλά και οι ιδιωτικές οδοί, μειώνεται επιτέλους η επικινδυνότητα σε όφελος των οδηγών."

theofilos888
23/12/2014, 21:29
Αντε να το δουμε στην πραξη....

amyroukai
23/12/2014, 21:43
Ναι. Μολις κανονιστει η μιζα του καθε δημαρχου, θα το δουμε... :(

Θα επρεπε ηδη να δουλευει παντου.

vaska
23/12/2014, 21:44
Ναι. Μολις κανονιστει η μιζα του καθε δημαρχου, θα το δουμε... :(

Θα επρεπε ηδη να δουλευει παντου.

+1200

teogtp
23/12/2014, 21:49
Θα με πειτε γκρινιαρη αν υποψιαστω ακομη χειροτερη ποιοτητα ασφαλτοστρωσης απο τους εργολαβους, γνωριζοντας οτι καποια στιγμη θα "βελτιωθει" η δουλεια τους;

amyroukai
23/12/2014, 21:50
Θεωρητικα, οφειλουν να παραδωσουν εργο κατα τις ισχυουσες προδιαγραφες. Το γνωστο χαλι.

akis_trevor
23/12/2014, 21:51
εκτος απο τις μιζες δεν ξερω μην το παρεις κανεις και δεν εχει ατομο να ξερει να το δουλεψει....:bawl:

vaska
23/12/2014, 21:56
Πάντως λέει ήδη παίζει Ελλάδα. Έχουν κάνει Λιμανάκια, Θεσσαλονίκη, Αττική οδό κλπ κλπ

akis_trevor
23/12/2014, 22:01
Πάντως λέει ήδη παίζει Ελλάδα. Έχουν κάνει Λιμανάκια, Θεσσαλονίκη, Αττική οδό κλπ κλπ

ποτε ηταν που ξηλωσανε και ξανα ασφαλτοστρωσαν ολο το κεντρο της πατρας ρε μπιλ;το 09' νομιζω.κορινθου μαιζωνος κλπ.που ξεκινησαν οι αγωνες καρτ πρωτη φορα.στα 2 χρονια παλι μνι ηταν οι δρομοι,δεν μιλαω για τωρα καν ετσι...μακαρι να δωσει καμια λυση το συστημα αυτο γιατι σοβαρα εργα δεν βλεπω...

vaska
23/12/2014, 22:25
ποτε ηταν που ξηλωσανε και ξανα ασφαλτοστρωσαν ολο το κεντρο της πατρας ρε μπιλ;το 09' νομιζω.κορινθου μαιζωνος κλπ.που ξεκινησαν οι αγωνες καρτ πρωτη φορα.στα 2 χρονια παλι μνι ηταν οι δρομοι,δεν μιλαω για τωρα καν ετσι...μακαρι να δωσει καμια λυση το συστημα αυτο γιατι σοβαρα εργα δεν βλεπω...

δεν ξηλώνει τπτ αυτό το σύστημα που σημαίνει δεν θα χρειαστεί εκ νέου ασφαλτόστρωση. Στην περίπτωση που λες πασάλειμμα ήταν μόνο για τους αγώνες και για να δείξουν ότι κάτι έκαναν. Άλλωστε όταν περνάνε καθημερινά τόσα λεωφορεία περιμένεις να μην γυαλίσει ο δρόμος??

akis_trevor
23/12/2014, 22:28
δεν ξηλώνει τπτ αυτό το σύστημα που σημαίνει δεν θα χρειαστεί εκ νέου ασφαλτόστρωση. Στην περίπτωση που λες πασάλειμμα ήταν μόνο για τους αγώνες και για να δείξουν ότι κάτι έκαναν. Άλλωστε όταν περνάνε καθημερινά τόσα λεωφορεία περιμένεις να μην γυαλίσει ο δρόμος??

ναι το ειδα οτι αυτο το μηχανημα,περναει πανω απτον "δρομο" και κανει οτι κανει..
ρε φιλε,περνανε και λεοφωρεια και αυτοκινητα κλπ...και στην βορειοτερη ευρωπη δεν περνανε αυτα τα οχηματα;;;τι διαολο δεν εχουν βαρυτητα εκει;;;

vaska
23/12/2014, 22:30
ναι το ειδα οτι αυτο το μηχανημα,περναει πανω απτον "δρομο" και κανει οτι κανει..
ρε φιλε,περνανε και λεοφωρεια και αυτοκινητα κλπ...και στην βορειοτερη ευρωπη δεν περνανε αυτα τα οχηματα;;;τι διαολο δεν εχουν βαρυτητα εκει;;;


Μωρέ και βαρύτητα έχουν και απ' όλα, αλλά έχουν και διαφορετικό είδος τάπητα.

akis_trevor
23/12/2014, 22:32
Μωρέ και βαρύτητα έχουν και απ' όλα, αλλά έχουν και διαφορετικό είδος τάπητα.

εκει ηθελα να καταληξω ;)...
:a10:

Λευκάδιος
24/12/2014, 00:24
• Η οικονομία στην τιμή ανά τ.μ., που είναι πολύ μικρότερη από την κλασσική μέθοδο συντήρησης (κόστος περίπου στο 1/10 από το κόστος καινούργιας ασφαλτικής στρώσης)
• Παρατείνει την ζωή του οδοστρώματος για χρόνια χωρίς την ανάγκη να διαστρωθεί ξανά με νέα ασφαλτική στρώση.

Όλα τα παραπάνω συνηγορούν στην ευρεία χρήση της ανωτέρα μεθόδου «σφαιροβολής», σήμερα μάλιστα που είναι απόλυτα αναγκαίο η εξοικονόμηση χρημάτων καθ’ όσον η νέα αυτή μέθοδος είναι οικονομικότατη και συγχρόνως φέρει καλύτερα αποτελέσματα.
.Η μειωση του κόστους κατά 1/10 και η παραταση της ζωης του οδοστρωματος δεν θα μειωσει το κερδος στους ανάδοχους των έργων?Εκτός αν γλιτωσουν μεροκάματα(απολυσεις) και αποφασισουν να το εφαρμοσουν σε ολη την χώρα.

Bradipous
24/12/2014, 01:06
Αν ειναι αυτο που καταλαβα, στην περιφερειακη Θεσσαλονικης μετα το Τιταν, δεν το εκαναν επειδη ηταν γυαλι ο δρομος αλλα για να εξομαλυνουν τις ανωμαλιες που ειχαν δημιουργηθει απο τα φορτηγα (δεξια λωριδα) και το πετυχαν. Ο δρομος βεβαια ειναι σαν να περασε φρεζα αλλα η αισθηση ειναι μια χαρα. Επισης δεν ειναι για 600 μετρα που λεει αλλα για κανα 2 χιλιομετρα απο το ενα και αλλο τοσο απο το αλλο ρευμα.
Καθε φορα που περναω αναρωτιεμαι πως μπορει να εκαναν ετσι τον δρομο.

Σε τοσα σημεια το εχουν δοκιμασει, κανεις σας δεν το εχει συναντησει;

DAYMAN
24/12/2014, 10:19
:beer:
Ναι. Μολις κανονιστει η μιζα του καθε δημαρχου, θα το δουμε... :(

Θα επρεπε ηδη να δουλευει παντου.

amyroukai
24/12/2014, 12:05
Σε τοσα σημεια το εχουν δοκιμασει, κανεις σας δεν το εχει συναντησει;Λες και όταν περνάς έχει πινακίδα "εδώ εφαρμόστηκε πιλοτικά το shot blasting" βραδύποδα... Που να ξέρεις τι μλκια πατάς κάθε φορά "για 100-200μέτρα" σε μιά διαδρομή πόσων χιλιομέτρων, αν τύχει να είσαι και στη λωρίδα της δοκιμής κιόλας;

stam2
24/12/2014, 12:27
Στη Θηβών έχει και είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα σε σχέση με το πριν....

amyroukai
24/12/2014, 13:42
Οτιδήποτε είναι καλύτερο από τη Θηβών. Ειδικά βρεγμένη. Ε ντάξει, όχι οτιδήποτε, μην υπερβάλλω. Τεφλόν με γράσο και πάγο μπορεί να είναι χειρότερο :bawl:

stam2
24/12/2014, 13:44
Οτιδήποτε είναι καλύτερο από τη Θηβών. Ειδικά βρεγμένη.

:D ήμουν σίγουρος ότι κάποιος θα το πει αυτό...
οκ, πάντως τώρα η ποιότητα είναι σαν να περνάς τη Συγγρού... λέμε τώρα...

GIXXERAKIAS
24/12/2014, 13:54
Στη Θηβών έχει και είναι πολύ καλό το αποτέλεσμα σε σχέση με το πριν....

Στην Θηβών επειδή περνάω συχνά πυκνά έχουν κάνει άλλη δουλειά....σαν να έχουν "λυώσει" ξανά την άσφαλτο και να την κάνανε πιό άγρια με έξτρα χαλίκι μέσα και κάποιο είδος σαν χρώματισμο της πίσσας.

amyroukai
24/12/2014, 13:57
Σε πΧοιό ύψος έχει τελεστεί η μαγική αυτή τελετή;

stam2
24/12/2014, 15:09
Στην Θηβών επειδή περνάω συχνά πυκνά έχουν κάνει άλλη δουλειά....σαν να έχουν "λυώσει" ξανά την άσφαλτο και να την κάνανε πιό άγρια με έξτρα χαλίκι μέσα και κάποιο είδος σαν χρώματισμο της πίσσας.

Μα με αυτό το μηχανημα έγινε!

είναι λίγο πάνω από την Ιερά Οδό αν θυμάμαι καλά...

pipe_smoker
24/12/2014, 15:11
Οτιδήποτε είναι καλύτερο από τη Θηβών. Ειδικά βρεγμένη. Ε ντάξει, όχι οτιδήποτε, μην υπερβάλλω. Τεφλόν με γράσο και πάγο μπορεί να είναι χειρότερο :bawl:

Μπα δεν είναι χειρότερο.
Εκεί δε θα ξεκινήσεις καν, ώστε να επιταχύνεις, ώστε να χρειαστεί να φρενάρεις, ώστε να πέσεις.
Θα γλιστρήσεις και θα πέσεις από στάση:lol:


Σχετικά με το shotblasting....
Είδα κάποια βιντεάκια σχετικά με το πώς δουλεύει κλπ.
Οκ, ούτε διατριβή έκανα ούτε μηχανικός είμαι ούτε από οδοποιία σκαμπάζω και πολλά (έχουμε εδώ άνθρωπο που σκαμπάζει αν θέλει να μας πει).
Αλλά αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι "τρώει" το οδόστρωμα ώστε να το κάνει πιο σαγρε (sic) και να αυξήσει τα επίπεδα τριβής (μειώσει την ολισθηρότητα τέλος πάντων).

Η λογική μου λέει ότι "τρώγοντας" κάτι αυτό φθείρεται, μέχρι που κάποια στιγμή τελειώνει κιόλας.
Από τα λίγα που διάβασα κατάλαβα ότι πρόκειται για αρκετά ντελικάτα μηχανήματα, οπότε κάτι σημεία σε κάτι δρόμους που είναι λες κι έχει περάσει φρέζα μάλλον από κάτι άλλο έγιναν εκτός κι αν εμείς προτιμήσαμε πάλι να ψωνίσουμε από την ίδια φουρνιά που είχαμε πάρει και τα υποβρύχια που πήγαιναν με τις πάντες.

Παρ'όλα αυτά, έστω ότι την κάνει πολύ φίνα τη δουλειά, και ισιώνει ανωμαλίες, μειώνει την ολισθηρότητα κλπ χωρίς να χάνει η άσφαλτος την αίσθηση της ασφάλτου (γιατί αλλιώς τσάμπα το κουβεντιάζουμε, ας τα οργώσουνε και με τραΧτέρ), πόσες φορές μπορεί να γίνει αυτό το πράγμα?
Άντε κι έχουμε μία άσφαλτο γυαλί. Περνάμε το κόλπο. Ξαναγίνεται κώλος. Το ξαναπερνάμε. Ε κάποια στιγμή δε χρειάζεται ασφαλτόστρωση από την αρχή ο ρημάδης ο δρόμος?
Όχι ότι είναι λίγο πράγμα να γλιτώσεις 2 ασφαλτοστρώσεις στο ενδιάμεσο.
Αλλά δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω και τί φθορά μπορεί να προκαλεί, όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. Κοινώς αν, ανάλογα την άσφαλτο και τη χρήση, μπορεί να προκαλέσει ζημιά.

Άλλο η χρήση επιφανειακά στους αεροδιαδρόμους για να φεύγει το λάστιχο όπως διάβασα ότι γίνεται στα εξωτερικά, κι άλλο να έχεις έναν κεντρικό δρόμο που περνάνε χιλιάδες οχήματα κάθε μέρα ο οποίος χρειάζεται ασφαλτόστρωση κανονικότατη και να πάει ο Έλλην εργολάβος στη λύση του "ξύσε για να μη γλιστράει".

Ξαναλέω, μπορεί να λέω και μλκίες γιατί δεν το κατέχω το θέμα επιστημονικά.
Και σίγουρα αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε μια Θηβών ρδέλο, και σε μια Θηβών σοτμπλάστεντ μάδαφακα, θα επέλεγα το δεύτερο.

Αλλά επειδή δε με αρέσουν τέτοια διλήμματα, γιατί πολλές φορές υπάρχει και η επιλογή C, εκτός από την Α και τη B αλλά για χ,ψ λόγους την έχουμε ξεγραμμένη, μπαίνω σε σκέψεις όσο να'ναι...
Και λέω μήπως επειδή ανακαλύψαμε τις ήπιες αντιβιοτικές ιδιότητες του φασκόμηλου, ετοιμαζόμαστε να το βαφτίσουμε το νέο θαύμα, και να το πουλάμε στα φαρμακεία αντί για klaricid και zinadol.

Bob_o_mastoras
24/12/2014, 17:08
Μη τις γελάς καθόλου τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων!

Περί shotblasting δεν γνωρίζω. Αυτο που γνωριζω είναι ότι η διαφθορα και η λαμογια σε αυτη τη χώρα είναι σε τέτοιο επίπεδο που το shot blasting πρέπει να γινει σε κεφάλια αν θέλουμε να δουμε σωστά δημοσια έργα.

pipe_smoker
24/12/2014, 17:33
Μη τις γελάς καθόλου τις θεραπευτικές ιδιότητες των βοτάνων!

Περί shotblasting δεν γνωρίζω. Αυτο που γνωριζω είναι ότι η διαφθορα και η λαμογια σε αυτη τη χώρα είναι σε τέτοιο επίπεδο που το shot blasting πρέπει να γινει σε κεφάλια αν θέλουμε να δουμε σωστά δημοσια έργα.


Περί βοτάνων επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Όχι ότι δεν έχουν τις ιδιότητές τους κι αυτά σαφώς, αλλά η όποια σύγκριση με φαρμακευτικά σκευάσματα (ή προτίμηση των πρώτων αντί των δευτέρων) είναι ατυχής.
Τέσπα, μην το αναλύσουμε.

Στο δεύτερο που λες συμφωνώ 100%:beer:

Bowleno
24/12/2014, 17:43
Αυτή η Θηβών.... πολύς πόνος είναι λέμε (Αιγάλεω μένω....)

Από το ύψος της καβάλας και προς Ίλιον κ.λ.π., κανονική σκοτώστρα είναι, διάσπαρτη εκκλησάκια γαμώ το και κανενός το αυτί δεν έχει ιδρώσει τόσα χρόνια :(

Θυμάμαι μια χρονιά όταν είχα το κρύπτον, ψιλόβρεχε και περίμενα σε ένα φανάρι, ανάβει το πράσινο, αμοίγω γκάζι και....δεν συμβαίνει τίποτα! έμεινα ακίνητος εκεί, κοιτάω ρε έκοψε αλυσίδα; και βλέπω τον πίσω τροχο να φέρνει μια σβούρα και πάρτε με κάτω..... ε, από τότε δεν έχει αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ! κωλόδρομος, όποτε αναγκαστικά περνάω από εκεί (κάθε μέρα δηλαδη....) πάω κάτι παραπάνω από σαλίγκαρος.....

Bob_o_mastoras
24/12/2014, 17:52
Περί βοτάνων επίτρεψέ μου να διαφωνήσω.
Όχι ότι δεν έχουν τις ιδιότητές τους κι αυτά σαφώς, αλλά η όποια σύγκριση με φαρμακευτικά σκευάσματα (ή προτίμηση των πρώτων αντί των δευτέρων) είναι ατυχής.
Τέσπα, μην το αναλύσουμε.

Στο δεύτερο που λες συμφωνώ 100%:beer:

Αν πάθαινα πνευμονία, ναι, θα προτιμούσα την κλαρυθομικινη (klaricid), για μια γρυπη όμως η κρυολόγημα θα έπαιρνα βότανα.

Σαφώς η θεραπευτική ισχύ και η στοχευμενη δραση πολλών φαρμάκων δεν μπορεί να συγκριθεί με τη δράση των βοτάνων χωρίς όμως να ακυρώνουν τις θεραπευτικές και ευεγερτικες ιδιότητες των τελευταίων.
:)

amyroukai
24/12/2014, 18:03
Άλλο η χρήση επιφανειακά στους αεροδιαδρόμους για να φεύγει το λάστιχο όπως διάβασα ότι γίνεται στα εξωτερικά, κι άλλο να έχεις έναν κεντρικό δρόμο που περνάνε χιλιάδες οχήματα κάθε μέρα ο οποίος χρειάζεται ασφαλτόστρωση κανονικότατη και να πάει ο Έλλην εργολάβος στη λύση του "ξύσε για να μη γλιστράει".

Σε γενικές γραμμές, η ασφαλτόστρωση δεν είναι πανάκεια. Αν το υπόστρωμα του δρόμου είναι ότι να'ναι η 5ποντη ασφαλτική στρώση που μπαίνει τελευταία δεν κάνει δουλειά. Αυτό που γίνεται με αυτήν την τεχνική είναι μιά φτηνή και εύκολη διόρθωση της τελικής επιφάνειας, η οποία όμως δεν είναι γιατρειά γιατί ο δρόμος πάσχει γενικότερα. Έχουμε ξαναπεί ότι οι προδιαγραφές έχουν μείνει πολλά χρόνια πίσω, οι εργολάβοι λένε ότι δεν βολεύονται γιατί τα υλικά που παρέχονται σήμερα δεν συμβαδίζουν με τις ελληνικές προδιαγραφές (είναι μερικές δεκαετίες πιο εξελιγμένα) αλλά το γκρικ δημόσιο δεν αλλάζει κάτι, μάλλον γιατί δεν μπορεί να αποφασίσει ποιά επιτροπή "ειδικών" θα πάρει μερικά μιλιόνια για να μεταφράσει τσάτρα πάτρα κάποιο ξένο κανονισμό.

Αν η παρούσα επιλογή είναι να περιμένει ο δήμος ή το υπουργείο να ξοδέψει Χ λεφτά ασφαλτοστρώνοντας ή να κάνει μιά εξίσου ελλιπή δουλειά σε πολύ μεγαλύτερη έκταση με το ίδιο κόστος και μηδέν όχληση, γιατί να μην κάνει το shoot/shot blasting και αν κάποτε σταματήσουμε να είμαστε αφρικανική χώρα, ξαναφτιάχουν τους δρόμους σωστά. Λέμε τώρα μια λογική θεωρία.

stefanos
25/12/2014, 00:16
Καλή φάση είναι.
Γρήγορο, δεν κλείνει ο δρόμος για να γίνει της παλαβής, και η παραλιακή από τότε που το κάνανε είναι σημαντικά καλύτερη.
Βέβαια επειδή τα έργα αποφασίζονται από πολιτικούς που μόνο σκοπό έχουν τα έυκολα και φτηνά ψηφουλάκια,
πιθανόν για να γλυτώσουν το κόστος της διαγράμμισης δεν περάσαν τις γραμμές για να μην τις χαλάσουν :cry:

pipe_smoker
25/12/2014, 10:13
Σε γενικές γραμμές, η ασφαλτόστρωση δεν είναι πανάκεια. Αν το υπόστρωμα του δρόμου είναι ότι να'ναι η 5ποντη ασφαλτική στρώση που μπαίνει τελευταία δεν κάνει δουλειά. Αυτό που γίνεται με αυτήν την τεχνική είναι μιά φτηνή και εύκολη διόρθωση της τελικής επιφάνειας, η οποία όμως δεν είναι γιατρειά γιατί ο δρόμος πάσχει γενικότερα. Έχουμε ξαναπεί ότι οι προδιαγραφές έχουν μείνει πολλά χρόνια πίσω, οι εργολάβοι λένε ότι δεν βολεύονται γιατί τα υλικά που παρέχονται σήμερα δεν συμβαδίζουν με τις ελληνικές προδιαγραφές (είναι μερικές δεκαετίες πιο εξελιγμένα) αλλά το γκρικ δημόσιο δεν αλλάζει κάτι, μάλλον γιατί δεν μπορεί να αποφασίσει ποιά επιτροπή "ειδικών" θα πάρει μερικά μιλιόνια για να μεταφράσει τσάτρα πάτρα κάποιο ξένο κανονισμό.

Αν η παρούσα επιλογή είναι να περιμένει ο δήμος ή το υπουργείο να ξοδέψει Χ λεφτά ασφαλτοστρώνοντας ή να κάνει μιά εξίσου ελλιπή δουλειά σε πολύ μεγαλύτερη έκταση με το ίδιο κόστος και μηδέν όχληση, γιατί να μην κάνει το shoot/shot blasting και αν κάποτε σταματήσουμε να είμαστε αφρικανική χώρα, ξαναφτιάχουν τους δρόμους σωστά. Λέμε τώρα μια λογική θεωρία.

Thank you.
Με κάλυψες.

Άρα επιλέγουμε το Β όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ, μπας και δούμε μισή χαρά στα σκέλια μας, γιατί η πραγματική λύση που είναι το C aka ξύλωμα και σιάξιμο aka Ηλία ρίχ'το δε θα έρθει στον αιώνα τον άπαντα γιατί το Άφρικα, Άφρικα ήταν, είναι και θα είναι, γνωστό και ξακουστό, χιλιοτραγουδισμένο και χιλιοειπωμένο.

7Tolis
25/12/2014, 18:28
Στο κρίκο το συζητούσαμε μια φορά με τον παίκτη νομίζω. Στο Παλαιό Φάληρο στη Ποσειδώνος αυτό έχουν κάνει και είναι μια χαρά. Το μοναδικό μείον που βλέπεις άμεσα, είναι πως όπου υπάρχει διάβαση πεζών και στη διαγραμμιση του δρόμου, δεν έχει εφαρμοσθει γιατί θα χανοντουσαν οι γραμμές. Έτσι όμως παραμένει γύρω από τις γραμμές ένα πλαίσιο παλαιάς ασφάλτου. Η πρόσφυση πάντως με αυτή τη μέθοδο ανεβαίνει κατακόρυφα.

k7600
06/01/2015, 23:56
πρέπει να το έχουν κάνει και στην παραλιακή στο ύψος του Δέλτα Φαλήρου, επειδή περνάω πολύ συχνά από εκεί, παρατήρησα ότι το τελευταίο διάστημα η άσφαλτος δεν γυαλίζει όπως παλιά , η διαγράμμιση των λωρίδων είναι πιο θαμπή από πριν και πραγματικά κρατάει πολύ καλύτερα απο πριν. Μάλιστα αναρωτήθηκα τι έκαναν. γιατί λέω να έριξαν καινούρια άσφαλτο αποκλείεται αφού αχνοφαίνονται οι διαγραμμίσεις άρα παίζει να έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο...
και σε έναν άλλο δρόμο το παρατήρησα αλλά δεν θυμάμαι που ...

alres
07/01/2015, 07:09
Το σύστημα αυτό είναι καλό ως ημίμετρο μόνο. Και πολύ θα ήθελα να μάθω το κόστος να περάσεις με δαύτο 10 χιλιόμετρα δρόμου πάνω κάτω, πόσο διαρκεί το αποτέλεσμα και το αντίστοιχο κόστος για ασφαλτόστρωση.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι στην Αττική Οδό από τότε που φτιάχτηκε νομίζω το 2003, μια φορά έχει πέσει άσφαλτος...Μία και καλή για πολλά χρόνια. Και κρατάει. Και περνάνε και χιλιάδες οχήματα κάθε μέρα.

Δεν είναι δυνατό σε δρόμο που ασφαλτοστρώνεται σήμερα, σε 1,5 χρόνο να φτιάχνεις τη χωρίστρα σου κοιτώντας κάτω...

Εντάξει τα λιμακάκια ήταν πολλά χρόνια χάλια, αλλά όλοι οι άλλοι δρόμοι σε τραγικά μικρούς χρόνους γίνονται γυαλί.

Οι σοβαρές λύσεις είναι μια φορά. Και εν πάσει περιπτώσει, τι νόημα έχει να πληρώνεις κάθε είδους φόρο για να ταξιδεύεις πάνω σε άσφαλτο όχι καινούρια αλλά χιλιομπαλωμένη

Neodammerung
07/01/2015, 11:34
Ο χρόνος ζωής αυτής της μεθόδου στους δρόμους που έχουμε στις πόλεις (με ασβεστολιθικής προέλευσης αδρανή) είναι λιγότερο από χρόνο. Σε δρόμους όπως η Αττική οδός, θα διαρκέσει αρκετά περισσότερο κι είναι έξυπνο να εφαρμόζεται. Δεν είναι απαραίτητη δηλαδή η εκ νέου ασφαλτόστρωση, εφ' όσον υπάρχει αρκετό πάχος και καλής ποιότητας τάπητας.

Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν καταργούν τον ασβεστόλιθο. Εντάξει, το ξέρω, έχουμε άφθονα κοιτάσματα κι είναι φθηνός. Δεν είναι όμως κι ανάγκη να αντικατασταθεί με γρανίτες εισαγωγής. Υπάρχουν στην Ελλάδα εργοστάσια των οποίων οι βιομηχανικές σκωρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, με πολύ μικρότερο κόστος απ' αυτό των γρανιτών.
Από το 1965 (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=480&article=11489) είναι γνωστό πως ο ασβεστόλιθος είναι έγκλημα...

dimmie_72
07/01/2015, 11:59
Ο χρόνος ζωής αυτής της μεθόδου στους δρόμους που έχουμε στις πόλεις (με ασβεστολιθικής προέλευσης αδρανή) είναι λιγότερο από χρόνο. Σε δρόμους όπως η Αττική οδός, θα διαρκέσει αρκετά περισσότερο κι είναι έξυπνο να εφαρμόζεται. Δεν είναι απαραίτητη δηλαδή η εκ νέου ασφαλτόστρωση, εφ' όσον υπάρχει αρκετό πάχος και καλής ποιότητας τάπητας.

Εγώ αναρωτιέμαι γιατί δεν καταργούν τον ασβεστόλιθο. Εντάξει, το ξέρω, έχουμε άφθονα κοιτάσματα κι είναι φθηνός. Δεν είναι όμως κι ανάγκη να αντικατασταθεί με γρανίτες εισαγωγής. Υπάρχουν στην Ελλάδα εργοστάσια των οποίων οι βιομηχανικές σκωρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν, με πολύ μικρότερο κόστος απ' αυτό των γρανιτών.
Από το 1965 (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=480&article=11489) είναι γνωστό πως ο ασβεστόλιθος είναι έγκλημα...

Βιομηχανικές σκουριές από την παραπλεύρως "Χαλυβουργική" για λόγους μείωσης κόστους χρησιμοποιήθηκαν στον ίσως χειρότερο δρόμο της Ελλάδος στην είσοδο του Βόλου από τον Ε75. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας που προκαλούν τη διαστολή-συστολή των μετάλλων τον έχουν καταστήσει παντελώς ακατάλληλο ακόμα και για επισκευή.

sniper
07/01/2015, 12:07
... χειρότερο δρόμο της Ελλάδος στην είσοδο του Βόλου από τον Ε75. ....


Mπα, υπάρχει ακόμα ο Αλεξ/πολη-Φέρες. Εκεί δεν θες shoot blasting, σχέτο blasting αρκεί.

dimmie_72
07/01/2015, 13:06
Mπα, υπάρχει ακόμα ο Αλεξ/πολη-Φέρες. Εκεί δεν θες shoot blasting, σχέτο blasting αρκεί.

O χειρότερος με την έννοια ότι δεν παίρνει κανενός είδους επισκευή λόγω του χρησιμοποιηθέντος υποστρώματος. Μόνο ξήλωμα.

Neodammerung
07/01/2015, 22:41
Βιομηχανικές σκουριές από την παραπλεύρως "Χαλυβουργική" για λόγους μείωσης κόστους χρησιμοποιήθηκαν στον ίσως χειρότερο δρόμο της Ελλάδος στην είσοδο του Βόλου από τον Ε75. Οι αυξομειώσεις της θερμοκρασίας που προκαλούν τη διαστολή-συστολή των μετάλλων τον έχουν καταστήσει παντελώς ακατάλληλο ακόμα και για επισκευή.

Δηλαδή όλα αυτά τα φουσκώματα που έχει αυτό το κομμάτι, είναι συνέπεια της χρήσης των σκωριών αυτών; Πίστευα πως φταίει το υπόστρωμα γι' αυτό, όχι τα αδρανή της τελικής αντιολισθητικής στρώσης.
Διότι αν είναι έτσι, δεν μιλάμε για αδρανή υλικά αλλά για πολύ ενεργητικά :lol:

dimmie_72
07/01/2015, 22:55
Δηλαδή όλα αυτά τα φουσκώματα που έχει αυτό το κομμάτι, είναι συνέπεια της χρήσης των σκωριών αυτών; Πίστευα πως φταίει το υπόστρωμα γι' αυτό, όχι τα αδρανή της τελικής αντιολισθητικής στρώσης.
Διότι αν είναι έτσι, δεν μιλάμε για αδρανή υλικά αλλά για πολύ ενεργητικά :lol:

Τα αποτελέσματα της μελέτης της Περιφέρειας μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες προσωρινών παρεμβάσεων περιγράφονται εδώ. (http://www.myvolos.net/archives/35421)
Προσωπικά με πάνω από 80-100 χλμ/ω με τινάζει απ τη σέλα ενώ απότι γνωρίζω μέλος του forum σε περσινή ετήσια στο Πήλιο μη γνωρίζοντας προφανώς την κατάσταση εκσφενδονίστηκε από tuono.

Προσοχή παιδιά αφορά τα πρώτα 4-5 χλμ. κατά την είσοδο για Βόλο από Βελεστίνο.

Neodammerung
08/01/2015, 22:50
Στο link που έβαλες γράφει πως τα κάναν κουλουβάχατα με την "σκουριά". Λάθος κοκκομετρία, λάθος πυκνότητα, περιεκτικότητα σε μέταλλα κλπ. Συνεπώς δεν φταίνε οι σκωρίες, αλλά η τεχνική υλοποίηση.
Οι βιομηχανικές σκωρίες (http://www.aeiforos.gr/skyra.htm) είναι άριστα μη μεταλλικά αδρανή (http://library.tee.gr/digital/m2070/m2070_mouratidis.pdf) για αντιολισθηρούς τάπητες. Ο δρόμος αυτός στην είσοδο του Βόλου είναι μια κατασκευαστική αποτυχία γενικότερα, όχι αντιπροσωπευτικό δείγμα χρήσης σκωριών.

Anyway, ένας λόγος που δεν πάω Βόλο με μοτό, είναι αυτό το τμήμα.

stefanos
08/01/2015, 23:44
Δεν έχουμε ΜΜΜ λιμάνια αεροδρόμια σιδηροδρόμους και συζητάμε για δρόμους.
Εχουν γίνει το ταυτόσημο των "έργων" των πολιτικών μας.
Και στην τελική ούτε αυτοκίνητα φτιάχνουμε ούτε μοτοσυκλέτες ούτε καν πατίνια.
Δεν βλέπω γιατί τόση "καψούρα" με τους δρόμους.
Δεν βλέπω το λόγο να ξοδεύουμε τόσο χρήμα.
Είπαμε 7 μύρια για 4 χιλιόμετρα προβληματικής Εθνικής οδού πρίν 10 χρόνια?
Να υποθέσω ότι αυτή η επένδυση έχει αποσβεστεί από την ευκολία που παρέχει ο δρόμος στα φορτηγά που
πάνε εξωτερικό με τις εξαγωγές μας απο την βιομηχανική περιοχή του Βόλου.:lol:
Ή εξυπηρετούνται καλύτερα τα φορτηγά που αδειάζουν τα καράβια στο λιμάνι του Βόλου:bawl:

stam2
10/01/2015, 07:29
Δηλαδή όλα αυτά τα φουσκώματα που έχει αυτό το κομμάτι, είναι συνέπεια της χρήσης των σκωριών αυτών; Πίστευα πως φταίει το υπόστρωμα γι' αυτό, όχι τα αδρανή της τελικής αντιολισθητικής στρώσης.
Διότι αν είναι έτσι, δεν μιλάμε για αδρανή υλικά αλλά για πολύ ενεργητικά :lol:

αν κατάλαβα σωστά για ποιό τμήμα μιλάτε, πέρυσι με το αυτοκίνητο που πέρασα από εκεί, ένιωθα σαν να οδηγώ φορτηγό που έχει σούστες κάτω από το κάθισμα... αναπηδούσαμε ομαδικώς μέσα στο αυτοκίνητο....!!!

teogtp
10/01/2015, 11:50
αν κατάλαβα σωστά για ποιό τμήμα μιλάτε, πέρυσι με το αυτοκίνητο που πέρασα από εκεί, ένιωθα σαν να οδηγώ φορτηγό που έχει σούστες κάτω από το κάθισμα... αναπηδούσαμε ομαδικώς μέσα στο αυτοκίνητο....!!!

Μιλαμε και γαμω τα ρολλερ κοστερ!
Οι μικρες μου πανηγυριζουν καθε φορα που περναμε απο εκει.

dimmie_72
22/03/2016, 21:28
και φτου ξαναμανά και πάλι απ την αρχή...
http://www.taxydromos.gr/Topika/217928-3hlwnontai-ta-samarakia-3ekinoyn-meta-to-pasxa-oi-ergasies.html

πάντως αθροιστικά η κατά καιρούς επισκευή τις τελευταίες 10ετίες πρέπει να είναι υπερ10πλάσια του αρχικού κόστους κατασκευής :lol:

teogtp
22/03/2016, 21:35
και φτου ξαναμανά και πάλι απ την αρχή...
http://www.taxydromos.gr/Topika/217928-3hlwnontai-ta-samarakia-3ekinoyn-meta-to-pasxa-oi-ergasies.html

πάντως αθροιστικά η κατά καιρούς επισκευή τις τελευταίες 10ετίες πρέπει να είναι υπερ10πλάσια του αρχικού κόστους κατασκευής :lol:

Να κινειται το χρημα ρε φιλε........
Επενδυουμε σε θεσεις εργασιας.
Εργο πνοης και αναπτυξης.
Τι γκρινιαριδες ρπστμ!
:D