Σύνδεση

View Full Version : Aprilia Caponord 1200



Ichigo
26/12/2014, 19:30
Δεν ξέρω για το αν σας φαίνεται "λίγο" αλλά όταν θρονιάστηκα πάνω της την καταβρήκα και ερωτεύτηκα τη μουτράκλα της. Άνετα θα συμβίωνα μαζί της για χρόνια καθώς έχει το κατάλληλο στήσιμο και όσα αλογάκια πρέπει για τα τουριστικά γούστα μου. Όσο για το βάρος δεν το βλέπω τραγικό καθώς άμα έχεις συνηθίσει σε Bandit δε σε σκιάζει τίποτα :D. Αρώτηξις που θα ήθελα να έχει απάντηση είναι σε ποιον θα το εμπιστευόσουν για σερβις με τόσα μπλιμπλικια πάνω χώρια του ότι τα συνεργεία του αντιπροσώπου ασχολούνται με σκουτεράκηδες μόνο;;;... :confused:

Η λογική λέει Τίγρης ο 1050ος του Θριάμβου αλλά ο έρωτας φωνάζει για Β. Ακρωτήρι... Να δούμε ποιος θα νικήσει άραγε... :smokin:

329090

antsoar
26/12/2014, 21:30
Από κοντά και στο χρώμα που το είδαμε ήταν πιο όμορφο :a2::p

Ichigo
26/12/2014, 21:48
Και μετά πήρα σβάρνα τις αντιπροσωπίες να το ζαχαρώνω... :p
Για να δούμε... :D

DrBig
27/12/2014, 07:06
νομιζω χρειαζεται να λυθει το μισο μηχανακι για να γινει σερβις στον πισω κυλινδρο :(

irinia
27/12/2014, 07:59
ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ................





Όταν δε πήγα να ρωτήσω σχεδόν 2 χρόνια πριν που βγήκε και ρώτησα αν θα έρθει κάποιο να το δω από κοντά πριν αγοράσω
ο ντήλερ αφού γέλασε με νόημα σχεδόν ειρωνικά μου είπε ......τρελλός είσαι που να το βρούμε 16 χιλιάρικα μηχανάκι να το
βάλουμε βιτρίνα.Πουλούσε από προσπέκτους ο άνθρωπος όπως το 1970 το Ντάτσουν...!!!!
Επίσης ρώτησα σέρβις κ.λ.π.....:lol::confused:
ΟΛΕ.............ΟΛΕ..........ΟΛΕ...!!!!
Κατά εδώ πάνω ΑΚΟΜΑ..........ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΝΕΝΑ, αν κανείς Βόρειος είδε..??
Ένα κάτι δηλαδή σαν να ζεις Βόρεια Κορέα και να ψάχνεις συνεργείο για Πόρσε...........
Μετά ήρθε ο έρωτας ,Πλατωνικός λέμε και πριν το δω άρχισα να διαβάζω διάφορα απο τα τεστ ακόμα....!!!
Μερικούς σας ξύνεται πραγματικά ο κώλος ,πάνε πάρε ρε λεβέντη μου ένα βεστρομάκι και συ 650 τώρα που το
κατέβασαν και ένα χιλιαρικάκι.Αλλιώς κάτσε να το κυκλοφορήσει πρώτα κανένας Ιταλός και βλέπουμε...!!!

faraway
27/12/2014, 08:12
νομιζω χρειαζεται να λυθει το μισο μηχανακι για να γινει σερβις στον πισω κυλινδρο :(

Γιατί μόνος του θα το κάνει ? :lol:


Τώρα στη βασική σου ερώτηση ichigo ,
υπάρχουν εξουσιοδοτημένα στη περιοχή σου που είναι καλά συνεργεία .
Δεν θέλω να γράφω ονόματα , ψάξου ...

Μην τρελαίνεσαι , δεν έχει κάτι ιδιαίτερο το capo1200 μηχανικά .
Ένα v2 μοτέρ είναι που θέλει τη προβλεπόμενη συντήρηση του όπως ορίζει ο κατασκευαστής .

Τώρα αν αρχίσει τα παρατράγουδα όπως κάποτε ο προκάτοχος του ,
που τα συνεργεία σήκωναν τα χέρια ψηλά μιας και οι λύσεις ήταν εκτός manual κατασκευαστή ,
άλλου παπά ευαγγέλιο . ;)

Βέβαια άλλες εποχές τότε άλλες τώρα .

Το συγκεκριμένο εξάλλου δεν έχει κάποιο νέο μοτέρ για τα εξουσιοδοτημένα ,
αλλά το γνωστό v2 που φοράει και το dorsoduro 1200 ,
οπότε ξέρουν και από τη μικρή εμπειρία μου σου μεταφέρω πως δεν έχω ακούσει φοβερά παρατράγουδα για το μοτέρ . :)

Βάζεις σαν επιλογή capo 1200 και τίγρη 1050 , αν θα ήθελες να ξεφύγεις από
τη καφενειακού τύπου συζήτηση ''είχα ένα φίλο κάποτε που .... χάλασε '' κτλ ,
μπορείς να δεις και το νέο versys 1000 που βελτιώθηκε πολύ αισθητικά ,
έχει το γνωστό σε σένα 4Ι μοτέρ και είναι και Ιάπωνας οπότε γλυτώνεις τις κουβέντες καφενείου
και αντί να μιλάς για χαρακτήρα στις βλάβες , θα μιλάς για προβλεπόμενη συντήρηση καθώς θα αλλάζεις πχ μπιέλες .:lol::lol:

http://www.kawasaki.com/Products/2015-VERSYS-1000-LT

πυξιδας990
27/12/2014, 08:17
λευκο γαμαει-αλλα και κοκκινακι.
μεχρι στιγμης καμια δεκαρια εδω και 2 χρονια,εχω δει να περνανε απο εδω κατω

spyro
27/12/2014, 08:22
2 μηχανακια έχεις στο μυαλό σου. Caponord και Τιγρη. To ερώτημα είναι ένα. "θα τα βρώ σκούρα με το δίκτυο της aprilia στην Ελλάδα?

οκ τώρα που βάλαμε τα πράγματα στη θέση τους για το ποια είναι τα ερωτήματα, ας απαντήσουμε:

προφανως το caponord υπερέχει στην Ελλάδα πολυ περισσότερο και σαφώς καλύτερα σε υποστήριξη service και δίκτυου.

Εάν τα ερωτήματα σου είναι άλλα ας τα συζητήσουμε. Αλλά μέχρι τώρα εγώ βλέπω μόνο αυτά. Για αυτά τα ερώτηματα δεν υπάρχει μήπως και μπορεί και η άποψη του φίλου μου. Ξεκάθαρα με το capo θα έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο απο ότι με τον Τίγρη

DrBig
27/12/2014, 08:34
Γιατί μόνος του θα το κάνει ? :lol:


Το θεμα ειναι τι χρεωνουν οι εξουσιοδοτημενοι για σερβις αν τους παιρνει μια μερα.

Εχω δει κανα δυο στο δρομο, πολυ ομορφο μηχανακι, αλλα με την ελευση του FJ09 στην κατηγορια , δεν εχει νοημα.

teogtp
27/12/2014, 09:28
Ενα λευκό τεστ ride έχουμε εδώ στο Βόλο.
Πανέμορφο το άτιμο.

Ichigo
27/12/2014, 10:16
Ένας από τους λόγους που το έχω στις επιλογές μου, πέρα από ότι είναι καραμ0υν@ρος και ναι το θέλω σε ασπρούλι :a07:, είναι και ο κινητήρας δλδ ΔΕΝ είναι πουσαρισμένος από την Aprilia οπότε δεν πιστεύω πως έχω κάτι να φοβάμαι. Τώρα τις καφενειακές τύπου συζητήσεις τύπου παρε Ιάπωνα :rolleyes: blah blah :a16: που πας να μπλέξεις κλπ τις ακούω βερεσέ. Τα ίδια άκουγα όταν πήρα ιταλικό σκούτερ, το τι άκουσα από τον περίγυρό μου δεν περιγράφεται, anyway σε λίγο θα κλείσω ένα ευτυχισμένο χρόνο μαζί του με πολλά χλμ.

Και μια παρένθεση εδώ προς Terens και λοιπούς: Αν είσαι μερακλής με το όχημά σου και ξέρεις να το ακούς, να βλέπεις, να ενημερώνεσαι και να διαβάζεις για τα χούγια του KAI ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ είσαι μια χαρά. Και όσο να ναι petrolhead είμαι με ότι όχημα και αν έχω/είχα μέχρι στιγμής. Η γενιά μου επίσης έχει το Internet οπότε πολλές κακοτοπιές μπορούν να αποφευχθούν και μπορείς να βρεις και πολλά how-to.

Είδα και τα specs του FJ09 στην EICMA δε μου κανε κούκου. Για τυπικό all rounder το βλέπω αν και βελτιωμένο αρκετά αλλά μόνο που θα χει τι ρετσινιά του TDM όχι ευχαριστώ :D. To Versys είναι ποιο συμπαθές αλλά το όνομα Kawasaki δεν το χα και ποτέ σε ιδιαίτερη υπόληψη. Άσε που θα βλέπω το Capo και θα χτυπιέμαι που δεν έκανα την υπέρβαση να το αγοράσω όπου και απο φρένα και αναρτήσεις είναι ποιο ολοκληρωμένο απ όλα αυτά.

Με την εξάτμηση έχω μόνο μια ένστασις... Παίζει να βρίσκει εύκολα κάτω όταν έχεις βαλίτσες αλλά δε νομίζω ότι θα με χαλάσει και πολύ

MG-KTiNoS
27/12/2014, 10:36
Και μια παρένθεση εδώ προς Terens και λοιπούς: Αν είσαι μερακλής με το όχημά σου και ξέρεις να το ακούς, να βλέπεις, να ενημερώνεσαι και να διαβάζεις για τα χούγια του KAI ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ είσαι μια χαρά. Και όσο να ναι petrolhead είμαι με ότι όχημα και αν έχω/είχα μέχρι στιγμής. Η γενιά μου επίσης έχει το Internet οπότε πολλές κακοτοπιές μπορούν να αποφευχθούν και μπορείς να βρεις και πολλά how-to.

Είδα και τα specs του FJ09 στην EICMA δε μου κανε κούκου. Για τυπικό all rounder το βλέπω αν και βελτιωμένο αρκετά αλλά μόνο που θα χει τι ρετσινιά του TDM όχι ευχαριστώ :D. To Versys είναι ποιο συμπαθές αλλά το όνομα Kawasaki δεν το χα και ποτέ σε ιδιαίτερη υπόληψη. Άσε που θα βλέπω το Capo και θα χτυπιέμαι που δεν έκανα την υπέρβαση να το αγοράσω...


Ελπίζω να μην έχει τίποτα προβλήμα με τίποτα ταχυσύνδεσμους και πάρει φωτιά ο κώλος σου, για να δούμε ποιός έχει ρετσινιές και ποιός όχι....
:lol:

Ichigo
27/12/2014, 10:52
Ελπίζω να μην έχει τίποτα προβλήμα με τίποτα ταχυσύνδεσμους και πάρει φωτιά ο κώλος σου, για να δούμε ποιός έχει ρετσινιές και ποιός όχι....
:lol:

Ναι κάποτε... Που και αυτό προλάβαινες τ άλλαζες αν είχες ψάξει που πονάει! ;) Ενώ το TDM το 850 τέρας αξιοπιστίας και αυτό τότε... :D Θες να σου πω για beverly να καραφλιάσεις;;; :D

bros400pgm
27/12/2014, 11:05
Ναι κάποτε... Που και αυτό προλάβαινες τ άλλαζες αν είχες ψάξει που πονάει! ;)



H aprilia ελεγε για ελεγχο των σωληνωσεων καυσιμου καθε 7500χλμ, δηλαδη με καθε service. Το οτι κανενας δεν το εκανε ειναι αλλη ιστορια. Φυσικα αυτο δεν καθιστα τους ταχυσυνδεσμους της στο συγκεκριμενο μοντελο μη ελλατωματικους οταν στα γιασπαν αντεχουν πολυ περισσοτερο.
Εφοσον λοιπον εκανες το τσεκ και εβλεπες οτι καθε 7500χλμ ηθελε αλλαγμα, ηθελε λιγο μυαλο για να πας να αγορασεις εναν μεταλλικο και να κανεις δουλεια σου :rolleyes:

Yianniss
27/12/2014, 11:44
Με την εξάτμηση έχω μόνο μια ένστασις... Παίζει να βρίσκει εύκολα κάτω όταν έχεις βαλίτσες αλλά δε νομίζω ότι θα με χαλάσει και πολύ

Νομιζω οτι η εξατμιση ρυθιζεται σε 2 θεσεις. Για ψαχτο.

faraway
27/12/2014, 11:57
Nαι ρυθμίζεται , λόγο βαλιτσών .

Έχει τη χαμηλή και τη ψηλή ας πούμε .

Στη χαμηλή μπαίνει απαραίτητα , για να κουμπώσουν οι βαλίτσες .
Αν δεν κατέβει δλδ δεν μπαίνει η μία βαλίτσα . ;)

faraway
27/12/2014, 11:58
Ένας από τους λόγους που το έχω στις επιλογές μου, πέρα από ότι είναι καραμ0υν@ρος και ναι το θέλω σε ασπρούλι :a07:, είναι και ο κινητήρας δλδ ΔΕΝ είναι πουσαρισμένος από την Aprilia οπότε δεν πιστεύω πως έχω κάτι να φοβάμαι. Τώρα τις καφενειακές τύπου συζητήσεις τύπου παρε Ιάπωνα :rolleyes: blah blah :a16: που πας να μπλέξεις κλπ τις ακούω βερεσέ. Τα ίδια άκουγα όταν πήρα ιταλικό σκούτερ, το τι άκουσα από τον περίγυρό μου δεν περιγράφεται, anyway σε λίγο θα κλείσω ένα ευτυχισμένο χρόνο μαζί του με πολλά χλμ.

Και μια παρένθεση εδώ προς Terens και λοιπούς: Αν είσαι μερακλής με το όχημά σου και ξέρεις να το ακούς, να βλέπεις, να ενημερώνεσαι και να διαβάζεις για τα χούγια του KAI ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ είσαι μια χαρά. Και όσο να ναι petrolhead είμαι με ότι όχημα και αν έχω/είχα μέχρι στιγμής. Η γενιά μου επίσης έχει το Internet οπότε πολλές κακοτοπιές μπορούν να αποφευχθούν και μπορείς να βρεις και πολλά how-to.

Είδα και τα specs του FJ09 στην EICMA δε μου κανε κούκου. Για τυπικό all rounder το βλέπω αν και βελτιωμένο αρκετά αλλά μόνο που θα χει τι ρετσινιά του TDM όχι ευχαριστώ :D. To Versys είναι ποιο συμπαθές αλλά το όνομα Kawasaki δεν το χα και ποτέ σε ιδιαίτερη υπόληψη. Άσε που θα βλέπω το Capo και θα χτυπιέμαι που δεν έκανα την υπέρβαση να το αγοράσω όπου και απο φρένα και αναρτήσεις είναι ποιο ολοκληρωμένο απ όλα αυτά.

Με την εξάτμηση έχω μόνο μια ένστασις... Παίζει να βρίσκει εύκολα κάτω όταν έχεις βαλίτσες αλλά δε νομίζω ότι θα με χαλάσει και πολύ

Σύμφωνα με αυτά που γράφεις , σε κόβω για έτοιμο ...
οπότε βουρ στο ψαχνό . :beer:

DrBig
27/12/2014, 12:54
...
Και μια παρένθεση εδώ προς Terens και λοιπούς: Αν είσαι μερακλής με το όχημά σου και ξέρεις να το ακούς, να βλέπεις, να ενημερώνεσαι και να διαβάζεις για τα χούγια του KAI ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ είσαι μια χαρά. Και όσο να ναι petrolhead είμαι με ότι όχημα και αν έχω/είχα μέχρι στιγμής. Η γενιά μου επίσης έχει το Internet οπότε πολλές κακοτοπιές μπορούν να αποφευχθούν και μπορείς να βρεις και πολλά how-to.

Είδα και τα specs του FJ09 στην EICMA δε μου κανε κούκου
...

Οταν ομως ξερεις απο μηχανακι δεν ψωνιζεις με τα σπεκς

Ichigo
27/12/2014, 13:02
Οταν ομως ξερεις απο μηχανακι δεν ψωνιζεις με τα σπεκς

Γιατί ρε ΔόΧτωρα το χει φέρει καμιά αντιπροσωπεία; Ας το φέρει να το δοκιμάσουμε έστω για ένα TD.

Και γιατί να διαφέρει από τα υπόλοιπα σε αυτά τα λ7 που θα κοστίζει;; Δε θα θέλει κανά 2000αρο σε περιφερειακά και μόντες για να πλησιάσει αυτά που θέλει να ανταγωνιστεί; :p

DrBig
27/12/2014, 13:40
Γιατί ρε ΔόΧτωρα το χει φέρει καμιά αντιπροσωπεία; Ας το φέρει να το δοκιμάσουμε έστω για ένα TD.

Και γιατί να διαφέρει από τα υπόλοιπα σε αυτά τα λ7 που θα κοστίζει;; Δε θα θέλει κανά 2000αρο σε περιφερειακά και μόντες για να πλησιάσει αυτά που θέλει να ανταγωνιστεί; :p

Τι σε κανει να πιστευεις οτι το απριλια δεν θα θελει κανα 2000ρο σε μοντες? Αν μη τι αλλο, το γιαμαχα δεν θα θελησει τιποτε στον κινητηρα. Του καπο πρεπει να ειναι ταφος συγκριτικα και ειναι και 60 κιλα βαρυτερο. Επισης πρεπει να καιει τον αμπακο. Και εγω το γουσταρα, αλλα δεν νομιζω να ειναι και η καλλιτερη αγορα πλεον.

Περι κ@βλας ομως δεν τιθεται λογος, αλλα η κ@βλα δεν σηκωνει συζητηση....

Ichigo
27/12/2014, 14:17
Τι σε κανει να πιστευεις οτι το απριλια δεν θα θελει κανα 2000ρο σε μοντες? Αν μη τι αλλο, το γιαμαχα δεν θα θελησει τιποτε στον κινητηρα. Του καπο πρεπει να ειναι ταφος συγκριτικα και ειναι και 60 κιλα βαρυτερο. Επισης πρεπει να καιει τον αμπακο. Και εγω το γουσταρα, αλλα δεν νομιζω να ειναι και η καλλιτερη αγορα πλεον.

Περι κ@βλας ομως δεν τιθεται λογος, αλλα η κ@βλα δεν σηκωνει συζητηση....

1200 είναι όλο και κάτι θα καίει. Άλλωστε η βενζίνη σε οποιοδήποτε μηχανάκι είναι η κορυφή του παγόβουνου από άποψη εξόδων. Τα 125 CV του capo για μένα είναι μια χαρά. 240 τελική δίνει ο κατασκευαστής 200 στην έκδοση travel με βαλίτσες πάνω. Το βάρος είναι 214kg στο απλό και 228kg στην έκδοση travel απουσία υγρών. Οπότε υπολογίζω καμια 250αρα το απλό και γυρω στα 260-270 το travel με φουλ τεπόζιτα γεμάτο και βαλίτσες πάνω. Το άλλο είναι 210kg πλήρες αλλά αυτό δε μου λέει και πολλά. Για τουρισμό το θέλω όχι για μανούβρες στην πόλη.

Δεν αντιλέγω ότι ο τρικύλινδρος της Yamaha-που σημειωτέον δεν έχει περπατήσει πολύ ακόμα- δε θα κάνει τίμια για τα λ7 του αυτά που πρέπει να κάνει αλλά δε θα ήθελα να βλέπω το Capo και κάθε Capo και κάθε ΚΤΜ ολοκληρωμένα από στήσιμο και να ονειρεύομαι τις Brembo και τα λογής μπλιμπλίκια που εγώ ποτέ δε θα χω. Το ζω εδώ και χρόνια με το κατά τ` άλλα υπέρ του δέοντος τίμιο Bandit από το οποίο είμαι ευχαριστημένος αλλά ένα ελατηριάκι μπροστά αναγκάστηκα να το αλλάξω με γραμμικό και ποιο σκληρό. Τα φρένα του με μια καλή εξαέρωση επίσης λειτουργούν μια χαρά αλλά Brembo δεν είναι :D. Γενικά εμείς εδώ στην Ελλάδα έχουμε χούι τη γιαπωνεζοπληξία μήπως να ξεφεύγαμε λίγο;; :D

ευτυχώς που δεν πήρα SH μόνο αυτό... :evil:

bros400pgm
27/12/2014, 14:20
Κοιταξτε σε μερικα χρονια να βγει value for money το 1200 (οπως το 1000) μπας και το τσιμπισουμε. Ειδικα εκεινο το Rally που ειναι μουρλια.:smokin:

πυξιδας990
27/12/2014, 17:58
https://www.youtube.com/watch?v=X2CB88rTyyU
παρε φιλε,ωραια πραγματα

akis_trevor
27/12/2014, 18:05
δεν ξερω γιατι αλλα οπως το βλεπω μου βγαζει ενα:ειμαι μαουνα και φαινομαι!βεβαια δεν το εχω δει απο κοντα και εσυ δεν εισαι εγω,αλλα λεμε...
το ζουπερ τενερε και το καινουργιο στρωμα το 1000(μιας και για το καβα ειπες οτι δεν ψηνεσαι)δεν τα βαζεις με τπτ στο παιχνιδι;το λεω επειδη ειναι σε αυτα τα λεφτα.

Ichigo
27/12/2014, 18:23
Πάσης φύσεως ιάπωνες αποκλείονται! :D

bros400pgm
27/12/2014, 18:26
Πάσης φύσεως ιάπωνες αποκλείονται! :D



Ωχ. Σου ερχεται :smokin:

akis_trevor
27/12/2014, 18:27
Πάσης φύσεως ιάπωνες αποκλείονται! :D

:a10:
τοτε να ευχηθω με το καλο και θα περιμενουμε νεα.... ;)

Pan (dvs)
27/12/2014, 18:41
δεν ξερω γιατι αλλα οπως το βλεπω μου βγαζει ενα:ειμαι μαουνα και φαινομαι!βεβαια δεν το εχω δει απο κοντα και εσυ δεν εισαι εγω,αλλα λεμε...
το ζουπερ τενερε και το καινουργιο στρωμα το 1000(μιας και για το καβα ειπες οτι δεν ψηνεσαι)δεν τα βαζεις με τπτ στο παιχνιδι;το λεω επειδη ειναι σε αυτα τα λεφτα.

Το χαλβαδιαζα κανα μισαωρο.Δεν ειναι μαουνα.

akis_trevor
27/12/2014, 18:52
Το χαλβαδιαζα κανα μισαωρο.Δεν ειναι μαουνα.

μπορει...δεν το εχω δει απο κοντα...απτις φωτος μου φαινεται να ειναι πολυ μακρυ.λιγη σημασια εχει :)

Viking
27/12/2014, 19:09
Εγώ θα κοιτούσα κι εδώ. Είναι στοκ, με φουλ εξοπλισμό και δέχονται και προσφορές γιατί δεν φεύγει με τίποτα.

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3592730/

Pan (dvs)
27/12/2014, 19:21
Μοντελο 5ετιας και 11000 ευρω?

Viking
27/12/2014, 19:55
Μοντελο 5ετιας και 11000 ευρω?
Μιλάμε για 1200άρι, πολύ δυνατό, με ohlins πίσω και με ακριβά έξτρα πάνω.
Αν παίξει παζάρι, στο δεκαχίλιαρο, αξίζει και με το παραπάνω, άποψή μου..
Ελαφρύτερο των "καινούριων" και με (φαινομενικά τουλάχιστο) καλύτερες on και off δυνατότητες.
Αν ήμουν στο ψάξιμο όπως ο φίλος, θα πήγαινα να το δω από κοντά.

foogr01
27/12/2014, 19:56
Να πάρεις αυτό που σ' αρέσει και γουστάρεις !
Εφόσον τα έχεις υπολογίσει όλα (service, βλάβες -που μπορεί να μην υπάρξουν κιόλας- κλπ.) και βγαίνεις, νομίζω ότι το κριτήριο είναι να γουστάρεις αυτό που καβαλάς !

Go 4 it :beer:

amyroukai
27/12/2014, 20:15
Στα τεστ παντως το αγγελιαζομενο μορινι δεν ειχε τοσο καλες κριτικες. Αναρτηση κακορυθμισμενη θυμαμαι, χωρις δυνατοτητα επεμβασης, κακη σελα (την ειχαν σκαψει πολυ γιατι προεκυψε ψηλο) και εκτος της υπεροχης εμφανισης, λιγα καλα λογια.

Το απριλια πολυ ομορφο και δεν δειχνει μεγαλο απο κοντα. Δεν θα το ψωνιζα, αλλα καταλαβαινω γιατι αρεσει.

Pan (dvs)
27/12/2014, 20:29
Μιλάμε για 1200άρι, πολύ δυνατό, με ohlins πίσω και με ακριβά έξτρα πάνω.
Αν παίξει παζάρι, στο δεκαχίλιαρο, αξίζει και με το παραπάνω, άποψή μου..
Ελαφρύτερο των "καινούριων" και με (φαινομενικά τουλάχιστο) καλύτερες on και off δυνατότητες.
Αν ήμουν στο ψάξιμο όπως ο φίλος, θα πήγαινα να το δω από κοντά.

Toσα χρονια πολλοι το ειδαν,πολλοι το απεριψαν.Δεν ειναι ασχημο εμφανησιακα αλλα οι κριτικες δεν ηταν και οι καλυτερες.Αν θυμαμαι καλα ειχε και θεματα με ανταλλακτικα.

devil's animal
27/12/2014, 22:39
αφου το γουσταρεις τοσο πολυ παρ'το για να μην σου μεινει απωθημενο...
:beer::beer::beer:






βεβαια θα χασεις καμποσα χιλιαρικα μετα στην μεταπωληση για να παρεις τον ιαπωνα, αλλα χαλαλι...μια ζωη την εχουμε βρε αδερφε...:p:lol:

NickSt
28/02/2015, 20:07
Εγω φιλε σχω το dorso 750 72700 km κανενα προβλημα απο Ιούνιο 2010 που το πηρα. Τα παλια μοτερ aprilia καμια σχεση με τα επομενα. Τα ηλεκτρικα ηταν sagem στα παλια τα εδωσαν απο το 2010 κ αυτα αλλου. Για να μη λεμε κ οτι μας ερθει... pegaso παλιο κινητήρας rotax οτι κ τα σμρ bmw... οποτε εσυ τι θα επαιρνες; το 450 bmw kymco κινητηρας... οποτε ασε τι γινοταν κ σ λεω αφοβα αλλα με τετοια λεφτα κοιτα κ multistrada 1200 .