PDA

View Full Version : Προφόρτιση μπροστινού



nikoloul
26/12/2014, 20:07
Ρε παιδιά, το GSF 650N k5, έχει ρύθμιση για προφόρτιση στο μπροστινό; Όχι έτσι;;; :confused:

cosgili
26/12/2014, 20:28
Νομίζω ότι φοράει το ίδιο μπροστινό με το κ8. Αν ισχύει αυτό, έχει

nikoloul
26/12/2014, 21:10
Στο πίσω ξέρω ότι ρυθμίζεται και η προφόρτιση αλλά και η επαναφορά... Στο μπροστά που είναι αυτη η ρύθμιση ρε φίλε; Μόνο προφόρτιση μπορώ να ρυθμίσω στο μπροστινό;

cosgili
26/12/2014, 21:16
Ναι μόνο προφόρτιση από το πάνω μέρος του πηρουνιού. Έχει 2 παξιμάδια και 2 διαβαθμισμένα αξονάκια. Όσο λιγότερες εγκοπές από τα αξονάκια βλέπεις, τόσο πιο προφορτισμένα έχεις τα ελατήρια.

nikoloul
02/01/2015, 19:24
Και επανέρχομαι σαν βλαμμένος... Να υποθέσω ότι οι βίδες που μου λες είναι αυτές;;;


329306


Γιατί στο δικό μου εκεί ΔΕΝ έχει παξιμάδι... Άλλα μια βίδα καπελωτή από πάνω, που το manual λέει να τη σφίξω στα 23 Nm...

amyroukai
02/01/2015, 21:28
Εχει μια βιδα εκει που δειχνεις που τη γυρνας ευκολα με κερμα 10c. Αυτην εννοει. Στο κεντρο της ταπας του πηρουνιου.

nikoloul
03/01/2015, 14:41
Η παραπανω φωτο δεν ειναι το δικο μου, αυτη ειναι απο τη μηχανη μου...

329338

Το παξιμαδι 1 εχει μια ενσωματωμενη ροδελα απο κατω. Αυτη σφιγγω με την προκαθορισμενη ροπη;

Η βιδα 2 ειναι πλακε απο τις δυο μεριες... Αυτην (με μια πενσα) σφιγγω για να προφορτισω;

Η απλα κρατας τη βιδα 2 και σφιγγοντας το παξιμαδι 1 προφορτιζει;

Συγνωμη προκαταβολικα για το πρηξιμο...

wolfi
03/01/2015, 14:50
Την βίδα 1ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΑΣ.
Η βίδα 2 έχει κάτι γραμμές στήν διάμετρο αυτή έχει την ροδέλα που πατα πάνω στο ελατήριο.
Η φωτο που εχεις πιο πανω είναι ΤΈΡΜΑ ΤΣΙΤΟΜΕΝΩ

nikoloul
03/01/2015, 14:54
Μαλιστα, οποτε παιζω με τη 2... Επειδη εγω γραμμες/νουμερα δε βλεπω, τωρα φαινεται πολυ η λιγο σφιγμενη;

wolfi
03/01/2015, 14:59
Στο γράφω και πιο πάνω ότι είναι ΤΈΡΜΑ σφιγμενη.

nikoloul
03/01/2015, 15:12
Thx wolfie, να σαι καλά!

amyroukai
03/01/2015, 20:25
Ναι μπερδευτηκα με το παρον μηχανακι... οντως τερμα εισαι. Αν σου φαινεται πολυ μαλακο οι φτηνες λυσεις ειναι: ανοιγεις κοκκινο καπακι (με τον εμπρος τροχο στον αερα) και βαζεις πιο πολυ λαδι. Μικραινεις τον ογκο αερα, μικραινεις λοιπον το συμπιεζομενο μερος, αρα περιπου σφιγγεις "ελατηριο".

Ανοιγεις κοκκινο καπακι, βγαζεις τον αποστατη και βρισκεις ιδιο σωληνα πιο μακρυ. Το ποσο πιο μακρυς ο αποστατης ειναι εμπειρικο, δοκιμες, οπως με το λαδι. Αλλα αν το sag ειναι καλο, τοτε για το μαλακο ελατηριο μονο αλλαγη σε σωζει στ'αληθεια.

nikoloul
04/01/2015, 13:18
Ευχαριστω amyr...

amyroukai
04/01/2015, 21:03
Αν επιτρεπεται, ποσα κιλα εισαι; μου κανει εντυπωση το οτι τερμα προφορτιση δεν σε κραταει, τριψηφια κιλα αναβατης συν 40αρι τανμπαγκ ημουν οκ χωρις τερμα σφιξιμο.

cosgili
04/01/2015, 21:53
Αν επιτρεπεται, ποσα κιλα εισαι; μου κανει εντυπωση το οτι τερμα προφορτιση δεν σε κραταει, τριψηφια κιλα αναβατης συν 40αρι τανμπαγκ ημουν οκ χωρις τερμα σφιξιμο.
Γιάννη παίζει ρόλο και η κατάσταση της ανάρτησης. Μπορεί να μην έχει γίνει ποτέ σερβις και να είναι ένας απλός σουμιές.;)

dimzan
05/01/2015, 01:27
κι εμενα μου φαινεται υπερβολη σφιγμενη στο τερμα, εκτος αν εισαι 110-120 κιλα


για την ιστορια, στο δικο μου που ειναι υγροψυκτο, τις εχω τερμα χαλαρες. Ειμαι ομως 70 κιλα και εβαλα και λιγο πιο χοντρα λαδια στο σερβις που εκανα στο μπροστινο αμορτισερ.

nikoloul
05/01/2015, 06:52
75 κιλα ειμαι :)

MG-KTiNoS
05/01/2015, 07:48
να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
Γιατί θέλεις να αλλάξεις τις ρυθμίσεις?
Τι σε οδήγησε σ αυτή την απόφαση?

stam2
05/01/2015, 09:43
να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
Γιατί θέλεις να αλλάξεις τις ρυθμίσεις?
Τι σε οδήγησε σ αυτή την απόφαση?

σχετικότατο είναι.....

kordix
05/01/2015, 11:11
Πρέπει να μετρησεις στατικό - δυναμικό σάγκ για να ρυθμίσεις την προφόρτιση. Δεν μπορείς να επέμβεις μπροστά χωρίς να τσεκάρεις και το πίσω ή το αντίστροφα, ώστε να υπάρχει ισορροπία στο πόσο βυθίζεται η μοτο από το δικό της βάρος και με σένα πάνω. Το πόσο γρήγορα ή αργά θα συμπιέζεται ή θα επαναφέρει δεν σε ενδιαφέρει γιατί το μπάντιτ δεν εχει τέτοιες ρυθμίσεις.

Διάβασε το παρακάτω να ενημερωθείς, είναι το "ευαγγέλιο" των αναρτήσεων
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418

amyroukai
05/01/2015, 13:24
Το πόσο γρήγορα ή αργά θα συμπιέζεται ή θα επαναφέρει δεν σε ενδιαφέρει γιατί το μπάντιτ δεν εχει τέτοιες ρυθμίσεις.

Ζμπαθα με, ενδιαφερει σαφως. Δεν εχει ρυθμισεις, για αυτο βαζουμε πιο χοντρο λαδι, το "μαμα" ειναι βλακωδως λεπτο, δηθεν για ανεση.

kordix
05/01/2015, 13:51
Ζμπαθα με, ενδιαφερει σαφως. Δεν εχει ρυθμισεις, για αυτο βαζουμε πιο χοντρο λαδι, το "μαμα" ειναι βλακωδως λεπτο, δηθεν για ανεση.

Βρε το ξέρω ότι είναι σημαντικό αλλά το γραψα ετσι για να μην ψάχνει το παλικάρι τους ρυθμιστές των αποσβέσεων που ΔΕΝ εχει το μηχανάκι. Πάντως για βοηθάτε οι γνώστες των bandit γιατί τέρμα προφορτισμένο ελατήριο δεν είναι και ότι καλύτερο, εκτός και αν είναι σουμιές το ελατήριο.

amyroukai
05/01/2015, 14:42
Για τα κιλα του δεν θελει τερμα, μαλλον δυο γραμμες ορατες θα ηταν καλυτερα. Αλλα αυτο το -μπιπ- προοδευτικο ελατηριο που φοραει, γονατιζει πολυ ακομα και σε μετρια φρενα. Μαλλον για αυτο τα ειχαν σφιξει τερμα, αλλα δεν κανει δουλεια ετσι.

Το θεμα ειναι πως δεν τρεχει απο οτι λεει, δεν πιεζεται κλπ καθ'οτι νεος, οποτε μαλλον ακαιρο το ψαξιμο, πλην της περιπτωσης "εχω και ψαχνω να το στησω στα μετρα μου" οποτε σετακι γραμμικα μπροστινα, το ξαναειπαμε :)

Pan (dvs)
05/01/2015, 19:48
Διάβασε το παρακάτω να ενημερωθείς, είναι το "ευαγγέλιο" των αναρτήσεων
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=12418

Παρα το νεαρο της ηλικιας του (τοτε :D)εκανε εξαιρετικη δουλεια.Αν ειχε καποιος το κουραγιο,να βαλει και μερικες φωτο,παραλληλα,θα ηταν για βιβλιαρακι τσεπης.

OldMan :beer:

DrBig
05/01/2015, 21:39
Για νορμαλ χρηση δρομου τα ελατηρια μεταβλητης σκληροτητας ειναι μια χαρα, δεν υπαρχει λογος να αλλαχτουν.
Το δε υπερβολικο βυθισμα σε δυνατα φρενα πιο πολυ εχει να κανει με σταθμη (ποσοτητα) και ιξωδες λαδιου (η βαλβινγκ), παρα με σκληροτητα ελατηριου. Αυτο υπο την προυποθεση οτι σε λιγα φρενα δεν βυθιζεται υπερβολικα.

amyroukai
06/01/2015, 00:06
Αυτο υπο την προυποθεση οτι σε λιγα φρενα δεν βυθιζεται υπερβολικα.

Αυτο ακριβως λεω, βυθιζει πολυ το στοκ ελατηριο ακομα και σε χαλαροτατους ρυθμους.


Αυτο το "μεταβλητη σκληροτητα" δεν ειναι λιγο παραπλανητικο; εχει πχ 10εκ. μαλακές και 30εκ. σκληρες, δεν ειναι μεταβολη δαυτο, σαν δυο διαφορετικα ελατηρια σε σειρα μοιαζει περισσοτερο.

DrBig
06/01/2015, 01:36
Αυτο το "μεταβλητη σκληροτητα" δεν ειναι λιγο παραπλανητικο; εχει πχ 10εκ. μαλακές και 30εκ. σκληρες, δεν ειναι μεταβολη δαυτο, σαν δυο διαφορετικα ελατηρια σε σειρα μοιαζει περισσοτερο.

Τα προοδευτικα ελατηρια που σεβονται τον εαυτο τους εχουν μεταβλητο βημα στις σπειρες :)
Στην πραξη ομως, ακομη κι αυτα που δεν εχουν ειναι ολιγον τι προοδευτικα...

nikoloul
06/01/2015, 07:29
1) Δε θέλω να τις αλλάξω ρε αρχηγέ... να τις τσεκάρω θέλω, αν το SAG είναι οκ για μένα, άλλα και για να ξέρω πως δουλεύει το πράγμα :D

2) Κordix το 'χω διαβάσει, αλλά σ' ευχαριστώ πολύ!

3) Ρύθμιση επαναφοράς το πίσω έχει αν δε κάνω λάθος... Ένας άλλος λόγος που ξεκίνησα την όλη κουβέντα είναι γιατί το μανουαλ δε λέει ΠΟΥΘΕΝΑ για προφόρτιση στο μπροστινό!!!

4) Ο λόγος που είναι "τέρμα" σφιγμένα είναι γιατί έτσι τα χε ο προηγούμενος... Και απλά ψάχνομαι να τα βάλω εκεί που πρέπει. :confused:

Και πάλι σας ευχαριστώ για τη βοήθεια σας παίδες!!!

amyroukai
06/01/2015, 10:11
Το user manual λες; Δεν το θυμαμαι αυτο. Στο service manual γραφει.

nikoloul
06/01/2015, 10:44
Ένα βρήκα στο νετ, αυτό εδώ... GSF 650 k5.pdf (http://www.manualdoautomovel.com.br/areatecnica/manuais_de_motos/manuais_de_motos/manual_de_servicos_gsf650_s_2004.pdf)

Σελιδες 5-13 ως 5-20 δε βρηκα κατι... Για το πίσω λεει

mauros listis
10/01/2015, 18:27
ερωτηση,μπαινει up side down μπροστινο στο δικο μας?κ αν ναι από τι μηχανακι?θεωρω την καλυτερη λυση για αναρτηση.