PDA

View Full Version : Κυλινδροπίστονο piaggio 50cc 2t



dimikou
30/12/2014, 09:10
Χαιρετώ την παρέα και εύχομαι χρόνια πολλά και καλά με υγεία!!
Συγχωρέστε με, είμαι άσχετος με τον χώρο, στον οποίο μόλις μπήκα.
Από μέρες έχω προβληματιστεί με ένα piaggio liberty 50cc 2t που έχω. Στις 24/12 ξαφνικά έκανε ένα μεταλλικό ήχο και έσβησε η μηχανή (φυσικά δεν ξαναπήρε). Το πήγα στα χέρια στον μηχανικό ο οποίος αφού το είδε έβγαλε διάγνωση:Έφυγε η δεξιά ασφάλεια του πιστονιού και αυτό κόλλησε στον κύλινδρο. Θεραπεία: Κυλινδροπίστονο!
Κι εδώ ανοίγονται οι εξής επιλογές, όπως μου τις εξέθεσε:
1) Σετ piaggio: 120ευρώ + 40(εργατικά)
2) Σετ ιταλικό (που το δίνει λέει η εταιρεία αλλά δεν κατάλαβα μάρκα) το οποίο ανεβάζει και την απόδοση ελαφρώς (φαντάζομαι λόγω διαμέτρου): 95+40
3) Σετ ημιτασιόν πιο φτηνό...

Ποια επιλογή πιστεύετε ότι πρέπει να προτιμήσω και γιατί; Επιπλέον αν πάρω το 2ο δεν θα χρειαστούν και κάποιες αλλαγές σε θέματα μετάδοσης ή καρμπιρατέρ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχωρέστε με αν έκανα κάποιο λάθος στην περιγραφή.

kostakis125
30/12/2014, 09:39
κομπλε κυλινδροπιστονο με φλατζες ημιτασιον 36,5 ευρω
http://www.ebay.it/itm/CYLINDRE-SCOOT-ADAPTABLE-PIAGGIO-50-TYPHOON-ZIP-2T-LIBERTY-2T-GILERA-50-STALKE-/361035581747?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item540f65c933

κομπλε κιτακι 70αρι με κεφαλη καπου 75 ευρω
http://www.ebay.it/itm/70cc-Cylinder-Kit-Big-Bore-PIAGGIO-Diesis-Fly-Free-50-2T-AC-Liberty-NRG-Sfera-/221458582329?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item338ff5cb39

Εγω θα επελεγα καποιο 70αρι κιτακι που και χωρις να αλλαξεις κατι αλλο απο εξατμιση καρμπυρατερ θα παρει τα πανω του το σκουτερακι σου!

dimikou
30/12/2014, 11:16
Καλή σου μέρα φίλε μου!
Μπερδεύομαι πάρα πολύ ως προς τη μάρκα στο 2ο που μου στέλνεις. Big bore είναι η μάρκα και κάνει για τα piaggio που λέει; Ή big bore είναι ο τύπος και piaggio η μάρκα του κιτ;

CustomBoy
30/12/2014, 12:38