View Full Version : Εμπειρικές διαφορές street-on/off
Καλησπέρα σε όλους,
Θέλοντας να ανέβω κατηγορία από σκούτερ σε μοτοσυκλέτα, ψάχνοντας για μεταχειρισμένες βεβαίως βεβαίως, δε μπορώ να αποφασίσω αν θέλω street (που μου άρεζαν από μικρός) ή on/off (μετά από παρότρυνση φίλου λόγω των δρόμων στην Ελλάδα).
Όποιος έχει εμπειρία και από τις 2 κατηγορίες θα ήθελα ένα σχόλιο για τις διαφορές τους μέσα στην πόλη από άποψη οδήγησης-άνεσης-ποιότητας κατασκευής κλπ. Τι πραγματικά μετράει δηλ και τι όχι. Κατά πόσο ισχύει δηλ η συμβουλή του φίλου μου ότι λόγω κακοτεχνιών καλύτερα να έχω on/off πχ. Ή κατά πόσο είναι όντως πιο άνετες μέσα στην πόλη οι μεν ή οι δε
Εμπειρικά δηλ από όποιον έχει οδηγήσει και τις 2 κατηγορίες ένα γενικότερο σχόλιο
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
ΥΓ: Για την ιστορία και μόνο, τη μηχανή τη θέλω για καθημερινές μετακινήσεις, σε περιοχές χωρίς μεγάλη κίνηση και μποτιλιαρίσματα και κάπου κάπου καμιά εκδρομούλα, καμιά θάλασσα, γενικά όχι πολύ μακρυά από την πόλη
amyroukai
30/01/2015, 00:55
Έχοντας δει την "σκοτεινή πλευρά" των ον-οφ, μπορώ να σου πω ότι υπάρχει διαφορά στο θέμα λακκούβας αλλά εκτός και αν μένεις σε βομβαρδισμένη περιοχή δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα ώστε αυτό ν'αποτελέσει από μόνο του κριτήριο αγοράς. Ένα απλό στριτ 600άρι ας πούμε δεν σε κοπανάει (κάτι σαν cfb, er6, fazer, bandit, diversion κλπ). Το "πλεονέκτημα" της ον-οφ στην κίνηση (το ψηλό τιμόνι περνάει -συνήθως- πάνω από καθρέφτες ΙΧ) δεν το χρειάζεσαι απ' ότι λες γιατί δεν μπλέκεις με κίνηση. Η πιο όρθια θέση οδήγησης των ον-οφ σε μικρές διαδρομές πάλι δεν θα κάνει τόση διαφορά. Η σέλα ενός στριτ και ενός ον-οφ θα είναι το ίδιο φιλόξενη. Η ποιότητα εξαρτάται από το τι θα αγοράσεις, δεν υπάρχει σαφής γενική απάντηση για κάθε κατηγορία. Οδηγικά κατά κανόνα τα στριτ έχουν καλύτερα φρένα/στρίψιμο αλλά αν δεν μιλάμε για μεγάλες αποστάσεις και σβέλτες μετακινήσεις πάλι οι διαφορές δεν είναι κριτήριο. Αν αυτά που σου αρέΖουν είναι σούπερσπορ μηχανάκια (εννοώ cbr, zxr, gsxr κλπ), εκεί αυτό που λέει ο φίλος σου αποκτά βαρύτητα (ειδικά μετά την χαλαρουίτα του σκούτερ), αλλά επειδή μιλάς για μικρές διαδρομές πάλι νομίζω ότι δεν θα προλάβεις να κουραστείς είτε εντός είτε εκτός πόλης. Εμένα μου αρέΖουν αμφότερα πλέον... Το κάθε ένα έχει τις χαρές του. Αλλά αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορείς να δεις ο ίδιος τι θα σου αρέΖει σε κάθε κατηγορία.
Οπότε... Εγώ λέω ξεκίνα με ότι σ'αρέΖει γιατί καλά όλα τ' άλλα αλλά πρωτίστως πρέπει να σε φτιάχνει αυτό που καβαλάς. Είναι κρίμα να φορτωθείς (τυχαία λέω) ένα transalp και να βλέπεις τα cbf και να τα ζηλεύεις. :)
spyrakos35
30/01/2015, 02:47
... Εγώ λέω ξεκίνα με ότι σ'αρέΖει γιατί καλά όλα τ' άλλα αλλά πρωτίστως πρέπει να σε φτιάχνει αυτό που καβαλάς. Είναι κρίμα να φορτωθείς (τυχαία λέω) ένα transalp και να βλέπεις τα cbf και να τα ζηλεύεις. :)
όλα τα λ7 πιο πάνω.... το φουζουρού το πήρα από βίτσιο, επειδή μου άρεσε και επειδή μπορούσα.... μετά από πέντε χρόνια μαζί του, ακόμα ερωτευμένος τρελά.... πριν ήμουν "μεγαλονοφάς".... πλεον δεν ξέρω αν καλώς ήμουν.....
:beer:
taisteal
30/01/2015, 04:43
Οποτε μακρια απο ον-οφ...
:look:
spyrakos35
30/01/2015, 06:19
Οποτε μακρια απο ον-οφ...
:look:
Και απο βεσπες :p
Καλημέρα κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Στο θέμα λακούβας-κακοτεχνιών θέλω να πιστεύω ότι και οι street ανταποκρίνονται εξίσου καλά οπότε ΟΚ
Στο θέμα της κίνησης, είναι πρόβλημα αυτό για τις street; Ναι μεν δε κινούμαι και πολύ στο κέντρο, σπάνια να πετύχω δηλ μποτιλιάρισμα που να μη κουνιέται φύλλο, αλλά γενικά όπου και να πας κάποιους ελιγμούς τους θες, τους χρειάζεσαι.
Επίσης, έχουμε άποψη για το θέμα της κατασκευής; Εννοώ το στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Και σαν δομή, πως (και για τι) είναι φτιαγμένη η κάθε μια, και σαν προστασία της ίδιας της μηχανής. Οι ον-οφ για παράδειγμα θεωρώ είναι πιο προστατευμένες από (οιεσδήποτε) εξωτερικές παρεμβάσεις είτε καιρικές, είτε κάποιο στατικό έστω πεσιματάκι, είτε ακόμα και από κανα "χεράκι"... Μπορεί να είναι λίγο ιστορία συνωμοσίας αλλά μου περνά από το μυαλό ενίοτε, δε ξες πότε θα σε πετύχει ο μλκας της γειτονιάς
ΥΓ. ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ :D
CustomBoy
30/01/2015, 11:57
μπορείς να αναφέρεις 2-3 μοντέλα on off και 2-3 street (απο αυτα που πιθανό να οδηγουσες) για να δουμε τί περιπου εχεις στο μυαλό σου!? :D
Από ον-οφ (πάντα μεταχειρισμένα) v-strom και transalp, με μια κλίση στο πρώτο λόγω injection και γενικά σαν πιο ωραίο
Από street, fazer, bandit, ίσως και κάτι σε honda αλλά δεν έχω βρει κάτι
Bonus ερώτηση: Μια που σας βρήκα εδώ και ρουφάω γνώση, κάτι αρκετά σημαντικό, με τα στριτ, πεζοδρόμια καβαλάμε; Κουλ;
taisteal
31/01/2015, 02:23
Από ον-οφ (πάντα μεταχειρισμένα) v-strom και transalp, με μια κλίση στο πρώτο λόγω injection και γενικά σαν πιο ωραίο
Από street, fazer, bandit, ίσως και κάτι σε honda αλλά δεν έχω βρει κάτι
Bonus ερώτηση: Μια που σας βρήκα εδώ και ρουφάω γνώση, κάτι αρκετά σημαντικό, με τα στριτ, πεζοδρόμια καβαλάμε; Κουλ;
Αν εχεις σκοπο να καβαλας πεζοδρομια,ασε τα στριτ,και το στρωμ γιατι βρισκει ευκολα.
Αν σωνει και καλα θες 7 κυλινδρους που ειναι καλυτεροι απο μονοκυλινδρο στη πολη(:lol:)μην ανεβαινεις πεζοδρομια.
amyroukai
31/01/2015, 09:27
Και πεζοδρομια πας με στριτ αλλα πολυ χαλλλλαρα και με προσοχη, οχι κουλ. Για κουλαριστα πεζοδρομια μονο με εντουρο.
o_gavros
31/01/2015, 11:18
Καλημέρα κι ευχαριστώ για την ανταπόκριση.
Στο θέμα λακούβας-κακοτεχνιών θέλω να πιστεύω ότι και οι street ανταποκρίνονται εξίσου καλά οπότε ΟΚ...
I beg to differ :bawl: (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144111&p=2552576#post2552576)
Θα σου πρότεινα να ξεκιναγες με ένα ονοφάκι και αν δεις ότι δεν σε γεμίζει,απειρες οι αγγελίες με προς πώληση στριτ μηχανών
Στο θέμα λακούβας-κακοτεχνιών θέλω να πιστεύω ότι και οι street ανταποκρίνονται εξίσου καλά οπότε ΟΚ
No way, ξεχνα το αυτο με την υπαρχουσα οδοποιια στην Ελλαδα. Παροπλησα το ducati για αυτο το λογο!
Αν καβαλησεις στριταδικο για ενα διαστημα και μετα ον-οφ θα καταλαβεις τη χαοτικη διαφορα.
Οσοι πηραμε ον-οφ μετα απο στριτ βαζαμε σημαδι τις λακουβες επιτηδες τον πρωτο καιρο :p
AristidisZ
31/01/2015, 11:29
η ερώτηση πάντως είναι πολύ θεωρητική, γιατί δεν αναφέρεις μοντέλα...
τελείως διαφορετικό ένα on-off με 40~45 άλογα σε σύγκριση μέ ένα "street" των 100, τελείως διαφορετικό πράγμα ένα καινούριο on-off με π.χ. ένα cb400 (pipe ακούει ; :D )
γενικά μιλώντας πάντως, συμφωνώ με τον κωλόγαυρο από πάνω, τα on-off εξάλλου είναι απείρως πιο εμπορικά, οπότε ξεκινάς με ένα τέτοιο, που εκ προοιμίου θα είναι και πιο φτηνό σε συντήρηση και πιο εμπορικό, και αν δεις ότι δε σου κάνει, υπάρχει υπερπληθώρα προσφερόμενων "χαμηλών" μοτό, αν θες να αλλάξεις μετέπειτα
o_gavros
31/01/2015, 11:33
Οσοι πηραμε ον-οφ μετα απο στριτ βαζαμε σημαδι τις λακουβες επιτηδες τον πρωτο καιρο :p
ρε καταραμένοι μοταίοι μην βάζετε μπρίζες :p
Kάτι πολύ σημαντικό για μένα, με τα μεσαία-μεγάλα ον/οφ με την σχετική καγκελαρία, στις πτώσεις δεν παθαίνει ζημια το μηχανάκι, δεν σπάνε πλαστικά δεν σπάει κάτι και αν τα χειριστήρια στο τιμόνι δεν είναι πολύ σφιγμένα, σε μια πτώση απλά γυρνάνε πάνω στο τιμόνι αλλά δεν σπάνε. Αυτό είναι ιδιαίτερα αγχολυτικό.
Μιλάω εκ πείρας από χωμάτινες εκδρομές που κατα καιρούς κάνουμε κρας τεστ σε διάφορα μηχανάκια. Ποτέ σε εκδρομή δεν ακινητοποιήθηκε ον/οφ από πτώση.
panos_zip
01/02/2015, 00:59
Οσοι πηραμε ον-οφ μετα απο στριτ βαζαμε σημαδι τις λακουβες επιτηδες τον πρωτο καιρο :p
+1
Εγώ το έπαθα αυτό μόλις καβάλησα gs1200 με ολινς μετά απο 1050 τίγρη....
amyroukai
01/02/2015, 09:24
Τι μπετονιερες καβαλατε μωρε;
Εγω απλα εκανα ενα κλικ πιο ανοιχτη την αποσβεση συμπιεσης... fixed.
SHOOTER045
01/02/2015, 09:33
Έχοντας μια κάποια εμπειρία και από τα δύο και λόγω ότι τώρα κανείς την μετάβαση σε μοτοσυκλέτα, θα πρότεινα κάτι σε gs 650 / transalp 650-700/ v strom
Με το gs να είναι ποίο χαμηλό,ίσως ποιο οικονομικό και λιγότερο άνετο σε δικαβαλο.
Η κίνηση σε πόλη,ευνοεί το gs σε επαρχιακό και εθνική τα δικυλινδρα, στο χώμα το BMW / honda θα πάνε λόγω ακτινωτων τροχων.
Προσφέρουν ποίο καλή κάλυψη από αέρα, κάθεσαι σε ποιο φυσική θέση από ένα αντίστοιχο στριτ - με κάποιες εξαιρέσεις - και το γκάζι και η συντήρηση είναι λογική σε όλα. Επίσης σε αυτά συμπεριέλαβε ΧΤχ/r η το παλαιότερο domie 650 ίσως και αφρικα.
Τα λοιπά για πεζοδρόμια και λακκούβες στα είπαν Πίο πάνω.
Στριτ με άνετη θέση θεωρώ τα bandit ,cd, er6,versys,tdm και άλλα πολλά.
Ποιο μικρή διαδρομή αναρτήσεων από τα πρώτα, χειρισμός εξ ίσου εύκολος, φορτωμα κλπ.
Για άσφαλτο δεν θα προβληματίσουν, μικροανωμαλειες και πεζοδρόμια καβαλησουν με προσοχή.
Από εκεί και πέραη σημαντικο ποιο σου κάνει κλικ και πόσα αντέχει η τσέπη σου
(Ξανα)Ευχαριστώ άπαντες για τις συμβουλές
Γενικότερα από τα όσα έχω ακούσει και διαβάζω εδώ είναι μάλλον σοφότερη η επιλογή on/off, και μάλλον κλίνω προς V-Strom, μακάρι όταν θα έχω μαζέψει όλα τα λεφτά και θα είμαι έτοιμος για την αγορά να βρω κάτι καλό.
Έχουμε κάτι άλλο αξιοπρόσεκτο σε ότι αφορά την αγορά μεταχειρισμένου on/off (έστω και σαν link);
Επίσης, υπάρχει (έστω και σαν link) κάτι που να με προετοιμάσει στα ετήσια έξοδα συντήρησης; Ένας υπολογισμός (στο περίπου) για το πόσο κοστίζουν service, τέλη, ασφάλειες κλπ;
Τέλος, επειδή θέλω να κάνω και μια αναβάθμιση εξοπλισμού, παίζει ρόλο ο τύπος κράνους για τις συγκεκριμένες μηχανές; Δηλ με ένα κλασσικό full face καλής ποιότητας είμαστε ΟΚ, ε;
ΥΓ: κάτι που ανέφερα σε κάποιο σημείο αλλά δεν απαντήθηκε, ξέρει κανείς εαν υπάρχουν διαφορές στο στήσιμο μιας street με μια on/off;
SHOOTER045
03/02/2015, 20:21
Τα στάνταρ έξοδα είναι τα τέλη.
Οι ασφάλειες παίζουν πάνω κάτω σε τιμή και καλύψεις.
Τα αναλώσιμα λάδια φίλτρα αλυσιδογραναζα παίζουν σε τιμές όπως και τα λάστιχα.
Το σέρβις και αυτό εξουσιοδοτημένο η όχι έχει διαφορά σε τιμή.
Όταν μαζέψεις τα φράγκα με το καλό θα σου πούνε τα παιδιά εδώ για μηχανάκι, και ότι άλλο χρειαστεί.
Το στήσιμο σε στάνταρ μορφή γίνεται για να καλύπτει την πλειοψηφία των αγοραστών - αναβατών ,από εκεί και πέρα κάποια πράγματα μπορείς να τα αλλάξεις σύμφωνα με τα δικά σού στάνταρ και απαιτήσεις
ΥΓ: Για την ιστορία και μόνο, τη μηχανή τη θέλω για καθημερινές μετακινήσεις, σε περιοχές χωρίς μεγάλη κίνηση και μποτιλιαρίσματα και κάπου κάπου καμιά εκδρομούλα, καμιά θάλασσα, γενικά όχι πολύ μακρυά από την πόλη
Βασει αυτού (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=144062) Ktm 690. :evil:
Αστειεύομαι...:beer:
Το vstrom είναι καλό γι αυτό που περιγράφεις (αν όντως σκέφτεσαι να πας και καμία εκδρομή). Αν όχι σκέψου κατι πιο μικρό.
Nα πω κι εγω την γνωμη μου σαν κατοχος v-strom ''06 abs και τωρα ενος fazer fzs600 ''03.
To πρωτο το ειχα παρει καινουριο και το κρατησα 3 χρονια.Παρ'ολο τον ογκο και το βαρος του ειναι πολυ καλα ζυγισμενο και ευκολοδηγητο ακομα και μεσα στην κινηση.Γενικα πολυ φιλικο και για καποιον που ειναι αρχαριος.(θελει προσοχη στην αρχη,μεχρι να το μαθεις λογω βαρους,οταν κανεις αναστροφες ή στριβεις με λιγα χλμ γιατι μπορει να σου πεσει.)Συνηθιζεται ευκολα ομως και σε λιγο καιρο.Ειχα κανει και καποιες διαδρομες χωματινες αλλα σε σχετικα καλο χωματοδρομο-δεν ειναι για πολλα-αντιθετως πιστευω οτι ειναι πολυ κουραστικο για εκτος δρομου.Στιβαρη και πολυ ανετη σε ταξιδια με 140-160 χλμ ακομα και δικαβαλη.Σου δινει την αισθηση οτι καβαλας 1000αρι και οχι 650αρι (varadero ας πουμε).Προβληματα μηδεν....μονο συντηρηση!!! Να γνωριζεις οτι μετα το 2006 ειναι με δυο μπουζι τα v-strom για περισσοτερη οικονομια και εχουν και καποιες μικροδιαφορες στα ηλεκτρικα σε σχεση με τα προηγουμενα.
Εχω ακουσει επισης οτι κυκλοφορουν v-strom παραεισαγωγης,που λογω οτι εχουν προδιαγραφες για αλλες χωρες,αλλα ηρθαν στην Ελλαδα και ηταν πιο φθηνα εχουν λιγοτερα απο 70 αλογα!!!!! .(Το εχω ακουσει απο αλλους οποτε δεν ειμαι 100% σιγουρος....με επιφυλαξη λοιπον!!!!!!!)Αυτο το βλεπεις απο τον αρ.πλαισιου.
Με το transalp καμμια σχεση.Το transalp ειναι πενταταχυτο,παλια τεχνολογια,περισσοτερη καταναλωση,ποιοτικα κατωτερο,μπλα,μπλα,μπλα ΑΛΛΑ ΣΚΥΛΙ!!!!
Παμε τωρα στο fazer...ακι!!!!! Αλλη φιλοσοφια ο τετρακυλινδρος κινητηρας!!!!!!! Αλλη αισθηση,αλλος ηχος,αλλα αλογα.........ολα αλλα!!!!! Εδω χα'ι'δευεις το γκαζι και απλα ''φευγει''!!!!!! Πανευκολο οδηγικα κι αυτο,ευελικτο μεσα στην πολη,ξεκουραστο στις βολτες και πολυ πιο ''παιχνιδιαρικο''.Στριβει πολυ πιο ευκολα,φρεναρει καλυτερα (οπως αναφεραν και πιο πανω οι συμφορουμιτες) και ειναι οικονομικο αν το πας οικονομικα(6,5-7λιτρα/100).Ετσι και εχεις ''βαρυ χερι'' η καταναλωση ανεβαινει κατα πολυ!!!
Αν εισαι γενικα ''ηρεμος'' οδηγος το v-strom ειναι μια παρα πολυ καλη επιλογη και αν υπαρχει και δευτερο προσωπο θα το εκτιμησει καλυτερα απο αποψη σελας και ανεσης.Αν εισαι πιο μοναχικος στις μεγαλες διαδρομες και πιο ''τσαχπινης'' πηγαινε σε 4κυλινδρο οπως το fazer.
To σιγουρο ειναι οτι....οτι και να διαλεξεις απο τα δυο.....θα το ευχαριστηθεις γιατι ειναι δυο πολυ καλες επιλογες.
Ε.. δεν μπορώ , θα το πω... TDM!!! Ποδήλατο, εύκολο.ροπάτο, αλλά... θα σε βρίζουν όλοι! Έτσι... χωρίς λόγο... :lol::lol:
Μανολης67
04/02/2015, 20:48
MT-03
Για μένα είναι κούκλα! το οικονομικό μηχανάκι για όλες της δουλειές! και πάλι κούκλα! ημουν έτοιμος για αγορά, και το ζαχαρώνω ακόμη, μάλλον για τα γεράματα που θα ζαρώσω! τελικά νικησε στην επιλογή το χωμάτινο αδελφάκι του 660 R μόνο και μόνο για της χωμάτινες μοναχικές βόλτες!
Πρόταση δική μου, επιλογή δική σου φίλε μου.
https://www.google.gr/search?q=MT-03&safe=off&client=ubuntu&hs=kq7&channel=cs&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=aXfSVNXOM8n1UJivhPAJ&ved=0CCAQsAQ
Εμενα φιλε μου οπως τα λες για supermoto σε βλεπω...ktm 690 smc η' suzuki drz400 sm
akis_trevor
05/02/2015, 23:59
ειχα 2-3 μηχανακια στρητ,πριν λιγο καιρο πηρα το πρωτο μου ον οφ.για την χρηση που θες,πολη και κοντινες βολτιτσες μια στο οποτε,θα σε βολεψει καποιο ον οφ νομιζω.
πες μας παντως αν θες τι χρηματα διαθετεις και ποια μηχανακια σαρεσουν γιατι ον οφ και το τρανσαλπ 600 ον οφ και το gs 1200. ;)
Σε ότι αφορά το MT-03 κι εμένα στην αρχή μου άρεσε πολύ, μετά για κάποιους λόγους το απέρριψα, αλλά να πω την αλήθεια δε θυμάμαι για ποιους.
Γενικά ψάχνω μάλλον για V-Strom, δηλ μάλλον ον-οφ με το σκεπτικό της πιο χαλαρής και ξεκούραστης οδήγησης, και συγκριτικά με τα υπόλοιπα της κατηγορίας μάλλον το στρομ και τεχνολογικά και γιατί πρακτικά το θέλω κατά 90-95% για άσφαλτο, στα εκτός θέλω απλά μη κολλήσω, δε θα πηγαίνω για κυνήγι στα βουνά
Λεφτά προφανώς και για να ψάχνω μεταχειρισμένο δεν υπάρχουν, παρα ταύτα από τις τιμές που βλέπω ελπίζω να βρω κάτι στα 3-3μιση χιλιάρικα, έτσι ώστε μαζί με μεταβιβάσεις και τα σχετικά (συν μια αναβάθμιση κράνους και εξοπλισμού σε κάποιο βάθος χρόνου) μη τιναχτώ στον αέρα οικονομικά και μετά δεν έχω για βενζίνες... μπουχαχαχα
Μανολης67
11/02/2015, 19:30
Φίλε μου, εγω νομίζω ότι η επιλογή είναι θέμα καθαρά προσωπικό -συναισθηματικό, και όχι λογικής, το καλύτερο θα ήταν να μπορούσες να ειχες μια βδομάδα (δανεικό από κανένα φίλο) ενα fazer πχ και την άλλη βδομάδα ενα 660 h ενα v-strom τότε θα σου έβγαινε πιο μηχανάκι σου κάθεται καλύτερα, εγώ μετά από πολλές περιπλανήσεις κατέληξα στο ΧΤ και ξερό ψωμί χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα για σένα βέβαια, (στην επιλογή σου)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.