View Full Version : Σωληνάκια υψηλης για africa twin
ψαχνω για τρομπα μπροστινού φρενου απο 16αρα κ πανω.θελω να εχει κ βαση για καθρέπτη.κ θα προτιμούσα να ειναι μαζι με την μανετα.την θελω για μια africa twin mod98.οποιος εχει κατι ας μου πει. επεισεις ψαχνω κ σωλινακια υψηλής αν εχει καποιος
τρομπα βρέθηκε,τωρα ψαχνω σωλινακια υψηλης για africa twin.αν κάποιος εχει κ δεν τα θελει η ξερει κανα καλο σιτε που τα εχει φτηνα ας μ πει!
αν γίνεται να αλλαξει κ ο τιτλο σε ζητησα σωλινακια υψηλής ακομα καλύτερα!
εχει κανεις ρε παιδες σωλινακια υψηλής π να μην τα θελει?
έστω καποιο μαγαζι που να πουλαει σωλινακια υψηλης σε καλη τιμη ξερει κανεις να μου προτινει? εχω βρει μαρκα frentubo στα 118 μπρος πισω
αξίζουν ειναι καλα? μπορω να βρω κατι πιο οικονομικο η τα ιδια καπου αλλου πιο οικονομικά?
αν γνωρίζει μπορεί και αξίζει να τα παραγγείλω απο ebay κ εχει δει κανεις κανα καλο σετ μπρος πίσω η εστω κ χώρια ας μου στείλει τα λινγκ ακριβως να τα παραγγείλω!
καμια βοηθεια-απάντηση ρε παιδια?
sapila racing
15/02/2016, 13:11
Τα fren tubo ειναι μια χαρα.
Για μπρός πίσω 118 Ευρω είναι σωστή τιμή.
Το πίσω ίσως σου έρθει πολύ απότομο όμως.
απο ebay γνωριζεις αν μπορω να τα βρω σε καλύτερη τιμη? αν γνωριζεις κ υπάρχει τπτ καλυτερο δωσε μου τα λιγν ακριβως για να τα παραγγείλω,γιατι ειμαι ασχετος με το θεμα
lookylook
21/02/2016, 18:47
αν έχεις εκεί κοντά κάποιο μαγαζί που να πουλά εργαλεία και είδη μηχανουργίου (κολλάρα, ρουλεμάν, βίδες, κλπ) να πας να φτιάξεις. Ρώτα πρώτα, μετά βγάλε τα σωληνάκια, και πηγαινέ τα του. Θα στα κάνει ίδια σε υψηλής. Και συνήθως η ποιότητα είναι ααα.
θα μου κανει τα απλα σωλινακια υψηλής μετατροπή δλδ? η θα μου κανει καινούργια απλα για να τα μέτρηση?
μενω νεα Σμύρνη δεν γνωρίζω καποιο τετοιο μαγαζι π να κανει αυτη τη δουλεια εδω,αν καποιος ξερει καποιο στη νεα Σμύρνη ας μου πει να παω!εστω κ σε καμια κοντινή περιοχη
catmaster
21/02/2016, 21:07
αν έχεις εκεί κοντά κάποιο μαγαζί που να πουλά εργαλεία και είδη μηχανουργίου (κολλάρα, ρουλεμάν, βίδες, κλπ) να πας να φτιάξεις. Ρώτα πρώτα, μετά βγάλε τα σωληνάκια, και πηγαινέ τα του. Θα στα κάνει ίδια σε υψηλής. Και συνήθως η ποιότητα είναι ααα.
τι λες βρε λεβέντη μου για μαγαζί με εργαλεία , για ΦΡΕΝΑ μιλάμε , σιγά μην πάει και στο πράκτικερ με τα φρένα ανά χείρας και ζητάει να του τα φτιάξουν και τον κοιτάνε σαν εξωγήινο
@ sgi
έτοιμο σετ πουλάνε πολλά καταστήματα , ρώτα στο Σπηλιώτη που έχει HEL που είναι πολύ καλά , επίσης στη Σπύρου Πάτση έχουν Goodridge , ρώτα και στο uride.gr μήπως έχουν και εκεί έτοιμο σετ και να σιγουρέψεις ότι το πάνω ρακόρ είναι ίδιο σπείρωμα μιας και λες ότι έχεις άλλη τρομπα φρένου
Bladerunner
22/02/2016, 09:36
αν έχεις εκεί κοντά κάποιο μαγαζί που να πουλά εργαλεία και είδη μηχανουργίου (κολλάρα, ρουλεμάν, βίδες, κλπ) να πας να φτιάξεις. Ρώτα πρώτα, μετά βγάλε τα σωληνάκια, και πηγαινέ τα του. Θα στα κάνει ίδια σε υψηλής. Και συνήθως η ποιότητα είναι ααα.
Το έχεις κάνει; Πού;
lookylook
22/02/2016, 10:00
τι λες βρε λεβέντη μου για μαγαζί με εργαλεία , για ΦΡΕΝΑ μιλάμε , σιγά μην πάει και στο πράκτικερ με τα φρένα ανά χείρας και ζητάει να του τα φτιάξουν και τον κοιτάνε σαν εξωγήινο
σιγά ρε φιλαράκο..δεν του είπα να πάει στα Lindl..Τα φρένα είναι καθαρά θέμα φυσικής. Μεταφέρεις τη δύναμη από το πόδι σου, μέσω υγρών, σε σημειακή έξοδο, που είναι η τρυπούλα στο σωληνάκι, και σπρώχνεις το έμβολο της δαγκάνας. Απλά το "υψηλής" δεν διαστέλλεται και μεταφέρει αυτούσια τη δύναμή σου. Τώρα ΑΝ ΕΣΕΝΑ το πόδι σου ασκεί μεγαλύτερες πιέσεις από τόρνους και υδραυλικές πρέσσες, μηχανήματα ιδιαίτερα απαιτητικά, στα οποία φτιάχνουν σωληνάκια υψηλής, τα καταστήματα με είδη μηχανουργείου, μη το κάνεις. Εδώ προτάσεις κάνουμε.
lookylook
22/02/2016, 10:13
Το έχεις κάνει; Πού;
Το έχω κάνει στο πίσω φρένο σε ένα Husky TE 610 ψεκαστό του 11' Εξαιρετική δουλειά, εξαιρετική αλλαγή στη αίσθηση.
Το έκανα Χανιά. Απλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω όνομα. Κόστος 18€. Η ονομασία που έχουν στον χώρο, τα σωληνάκια υψηλής, είναι "μαρκούτσια" Το μόνο θέμα είναι να έχει το κατάστημα ίδιας γωνίας μεταλλικά άκρα πράγμα εύκολο εκτός και αν έχεις τίποτα περίεργα φρένα. Σε άλλη πόλη δεν ξέρω.
το παλιό (που δεν είναι και παλιό, απλά είναι απλό)
352794
το υψηλής σε χρώμα κοκκινο που το ζήτησα.
352795
Bladerunner
22/02/2016, 10:41
Στα "home made" μαρκούτσια, ο κίνδυνος ελοχεύει στο πρεσάρισμα των ρακόρ, με αποτέλεσμα να δακρύζουν και να ...μένεις από φρένα.
sapila racing
22/02/2016, 10:46
Το έχω κάνει στο πίσω φρένο σε ένα Husky TE 610 ψεκαστό του 11' Εξαιρετική δουλειά, εξαιρετική αλλαγή στη αίσθηση.
Το έκανα Χανιά. Απλά δεν ξέρω αν επιτρέπεται να πω όνομα. Κόστος 18€. Η ονομασία που έχουν στον χώρο, τα σωληνάκια υψηλής, είναι "μαρκούτσια" Το μόνο θέμα είναι να έχει το κατάστημα ίδιας γωνίας μεταλλικά άκρα πράγμα εύκολο εκτός και αν έχεις τίποτα περίεργα φρένα. Σε άλλη πόλη δεν ξέρω.
το παλιό (που δεν είναι και παλιό, απλά είναι απλό)
352794
το υψηλής σε χρώμα κοκκινο που το ζήτησα.
352795
Μαρκούτσια λέγονται ολα τα σωληνακια, οχι μονο τα υψηλής.
Ναι υπαρχουν μαγαζιά που κανουν αυτη την δουλειά.
Παντως ενα κιτ για μια μοτοσυκλέτα απο σοβαρή εταιρεία κοστίζει γυρω στα 100 Ευρω για 3 σωληνακια μαζί με τα ρακόρ τους, δεν ειναι κατι υπερβολικό και ξερεις και οτι ειναι σωστα πρεσαρισμένο/συναρμολογημένο και με σωστά υλικά και θα αντέξει και στον χρόνο.
Εγώ προτιμώ τα φρένα μου να ειναι βασει καποιων προδιαγραφών και οχι φτιαγμένα στον μαστρο Μητσο της γειτονιάς.
Είναι ενα θέμα που έχει ξανασυζητηθεί πολλάκις εδω μεσα.
lookylook
22/02/2016, 11:15
Μαρκούτσια λέγονται ολα τα σωληνακια, οχι μονο τα υψηλής.
Α..ευχαριστώ δεν το ήξερα..
lookylook
22/02/2016, 11:36
...φτιαγμένα στον μαστρο Μητσο της γειτονιάς...
Το αν διαλέγει κάποιος τον μαστρο-Μήτρο είναι δικό του θέμα. Εγώ επειδή είμαι μηχανολόγος μηχανικός έκανα σωληνάκι σε κατάστημα που κάνουν σωληνάκια για μηχανήματα που το ένα από αυτά κοστίζει όσο όλες οι μοτοσυκλέτες που μιλάνε αυτή τη στιγμή στο Forum. Τώρα για τις σοβαρές εταιρείες με τις "προδιαγραφές"..Αν εσύ έχεις αγοράσει κάτι αντίστοιχο και μαζί σου στείλανε και τις προδιαγραφές κατασκευής θα ήθελα να το δω. Δεν θέλω να απαξιώσω εταιρείες και κατασκευές, αλλά επειδή στο χώρο της μηχανολογίας είμαι πολύ πριν γεννηθούν κάποιοι από δω μέσα, θα ήθελα να πω μη θεωρείτε καλά μόνο τα επώνυμα και απαξιώνετε τα πάντα με ευκολία. Έχω δει κατασκευές από υλικά πρώτης επιλογής που αν το έκανε μια επώνυμη εταιρεία θα έπρεπε να πουλήσεις και την αδερφή σου για να το αγοράσεις.Δεν είναι όλοι απατεώνες. Μια "σοβαρή" εταιρεία στη παγκοσμιοποίηση μπορεί να γίνει "σοβαρή" και σε μια νύχτα με σωστή διαφήμιση και σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα. Άλλωστε στο χώρο της μοτοσυκλέτας έχει σχολιαστεί πολλάκις πόσο κλέφτες είναι αρκετοί σε αναλώσιμα,ανταλλακτικά,εργασία και προσφέρουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το να τα ξεχωρίζει κάποιος δεν είναι κακό. Το υψηλής που έφτιαξα εγώ είναι πολύ ακριβότερο από πολλά που κυκλοφορούν. Απλά στα άλλα οι μεταπωλητές βγάζουν τόσα, που τελικά ανεβάζουν στο τριπλάσιο το αρχικό κόστος. Έτσι φαίνεται το ιδιοκατασκευασμένο φτηνό άρα κατά μια λογική κακό.Και αυτό είναι ενα θέμα που έχει ξανασυζητηθεί πολλάκις εδω μεσα. Επειδή όμως η αλήθεια του καθενός είναι μόνο δικιά του και σίγουρα τα θέματα ασφαλείας δεν είναι τυχαία θέματα ο καθένας σταθμίζει τα δεδομένα, και αποφασίζει.
sapila racing
22/02/2016, 11:49
Το αν διαλέγει κάποιος τον μαστρο-Μήτρο είναι δικό του θέμα. Εγώ επειδή είμαι μηχανολόγος μηχανικός έκανα σωληνάκι σε κατάστημα που κάνουν σωληνάκια για μηχανήματα που το ένα από αυτά κοστίζει όσο όλες οι μοτοσυκλέτες που μιλάνε αυτή τη στιγμή στο Forum. Τώρα για τις σοβαρές εταιρείες με τις "προδιαγραφές"..Αν εσύ έχεις αγοράσει κάτι αντίστοιχο και μαζί σου στείλανε και τις προδιαγραφές κατασκευής θα ήθελα να το δω. Δεν θέλω να απαξιώσω εταιρείες και κατασκευές, αλλά επειδή στο χώρο της μηχανολογίας είμαι πολύ πριν γεννηθούν κάποιοι από δω μέσα, θα ήθελα να πω μη τσιμπάτε με τα επώνυμα και απαξιώνετε τα πάντα με ευκολία. Έχω δει κατασκευές από υλικά πρώτης επιλογής που αν το έκανε μια επώνυμη εταιρεία θα έπρεπε να πουλήσεις και την αδερφή σου για να το αγοράσεις.Δεν είναι όλοι απατεώνες. Μια "σοβαρή" εταιρεία στη παγκοσμιοποίηση μπορεί να γίνει "σοβαρή" και σε μια νύχτα με σωστή διαφήμιση και σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα. Άλλωστε στο χώρο της μοτοσυκλέτας έχει σχολιαστεί πολλάκις πόσο κλέφτες είναι αρκετοί σε αναλώσιμα,ανταλλακτικά,εργασία και προσφέρουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το να τα ξεχωρίζει κάποιος δεν είναι κακό Και αυτό είναι ενα θέμα που έχει ξανασυζητηθεί πολλάκις εδω μεσα.
ΟΚ θα σου απαντήσω.
Κι εγω Μηχανολόγος Μηχανικός είμαι.
Θέλεις και ημερομηνία γέννησης? :rolleyes:
Ναι εχω αγοράσει σωληνάκι υψηλής οχι μόνο με προδιαγραφές κατασκευής, αλλά και με πιστοποιητικό δοκιμής για το συγκεκριμένο σωληνάκι που αγορασα, με ημερομηνία ώρα, και bar δοκιμής. Ok ήταν λίγο πιο ακριβό, αλλά δεν με πείραξε.
Δεν μιλάω για δειγματοληπτικό έλεγχο, αλλά για έλεγχο όλης της παραγωγής 100%.
Eίναι σωληνακι Lucas TRW που εχω στο BMW μου.
http://www.lucas.info/index.php?p1=5&p2=11&p3=14&p4=50
Το σημαντικό είναι το κομμάτι αυτό:
'Every hose is pressure tested before dispatch, and the test report is delivered with the part.'
Το αποτέλεσμα της δοκιμής το έχω ακόμα.
To θέμα είναι οτι τα φρένα είναι ζωτικής σημασίας σε ένα όχημα, και δεν παει να ειναι σωστό το μηχανημα, τα υλικά κλπ, αν κατι παει στραβά στην κατασκευή αυτός που θα την πάθει ασχημα ειναι ο οδηγός. Ενα σωληνάκι που έχει δοκιμαστεί πριν εγκατασταθεί είναι απείρως πιο ασφαλές απο ένα που δεν έχει δοκιμαστεί.
Εφ όσον είσαι Μηχανολόγος θα ξέρεις φαντάζομαι οτι ο ποιοτικός έλεγχος είναι το Α και το Ω στο καυτασκευαστικό κομμάτι.
lookylook
22/02/2016, 12:15
ΟΚ θα σου απαντήσω.
Κι εγω Μηχανολόγος Μηχανικός είμαι.
Θέλεις και ημερομηνία γέννησης? :rolleyes:
Ναι εχω αγοράσει σωληνάκι υψηλής οχι μόνο με προδιαγραφές κατασκευής, αλλά και με πιστοποιητικό δοκιμής για το συγκεκριμένο σωληνάκι που αγορασα, με ημερομηνία ώρα, και bar δοκιμής. Ok ήταν λίγο πιο ακριβό, αλλά δεν με πείραξε.
Δεν μιλάω για δειγματοληπτικό έλεγχο, αλλά για έλεγχο όλης της παραγωγής 100%.
Eίναι σωληνακι Lucas TRW που εχω στο BMW μου.
http://www.lucas.info/index.php?p1=5&p2=11&p3=14&p4=50
Το σημαντικό είναι το κομμάτι αυτό:
'Every hose is pressure tested before dispatch, and the test report is delivered with the part.'
Το αποτέλεσμα της δοκιμής το έχω ακόμα.
To θέμα είναι οτι τα φρένα είναι ζωτικής σημασίας σε ένα όχημα, και δεν παει να ειναι σωστό το μηχανημα, τα υλικά κλπ, αν κατι παει στραβά στην κατασκευή αυτός που θα την πάθει ασχημα ειναι ο οδηγός. Ενα σωληνάκι που έχει δοκιμαστεί πριν εγκατασταθεί είναι απείρως πιο ασφαλές απο ένα που δεν έχει δοκιμαστεί.
Εφ όσον είσαι Μηχανολόγος θα ξέρεις φαντάζομαι οτι ο ποιοτικός έλεγχος είναι το Α και το Ω στο καυτασκευαστικό κομμάτι.
τότε φίλε μου το site της lukas που μετά το πρώτο link είναι σε html δημοτικού (πάτα κλικ όπου θέλεις και δες πάνω τι σου βγάζει η διεύθυνση) στο φτιάχνω εγώ για τον μαστρο-Μήτρο σε 10 λεπτά.Και τον κάνω και αυτόν lukas
και του δίνω και έναν ποιοτικό έλεγχο σε μία μέρα. Μήπως μπορείς να κοινοποιήσεις το σημείο στο site που δείχνει το iso της Louka Trust; Και μια φωτογραφία από τα εργοστάσια της; Εφ όσον είσαι Μηχανολόγος θα ξέρεις φαντάζομαι οτι ο ποιοτικός έλεγχος είναι το Α και το Ω στο καυτασκευαστικό κομμάτι και πιστοποιείται με iso.
lookylook
22/02/2016, 12:25
To θέμα είναι οτι τα φρένα είναι ζωτικής σημασίας σε ένα όχημα, και δεν παει να ειναι σωστό το μηχανημα, τα υλικά κλπ, αν κατι παει στραβά στην κατασκευή αυτός που θα την πάθει ασχημα ειναι ο οδηγός. Ενα σωληνάκι που έχει δοκιμαστεί πριν εγκατασταθεί είναι απείρως πιο ασφαλές απο ένα που δεν έχει δοκιμαστεί.
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Χωρίς iso όμως ούτε εσύ ξέρεις αν η Lukas το δοκίμασε. Επειδή η κουβέντα πάει λάθος, ξαναλέω, δεν σημαίνει πως τα επώνυμα είναι πάντα αυτό που λένε, δεν σημαίνει πως τα ανώνυμα είναι πάντα κακά. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. Τα επώνυμα να μην είναι αυτό που λένε και τα ανώνυμα πάντα καλά.!! Εδώ προτάσεις κάνουμε. Δεν υποχρεώνουμε. Είμαι σίγουρος ότι η Lukas είναι ένας άριστος βιοτέχνης. Αν έχει iso κατασκευής και ελέγχου ποιότητας
(που να ισχύει ακόμα) τότε είναι και κάποιες κλάσεις ανώτερος. Αν όχι τότε στα μάτια μου και στις γνώσεις μου είναι ίδιος με τον δικό μου
sapila racing
22/02/2016, 12:35
τότε φίλε μου το site της lukas που μετά το πρώτο link είναι σε html δημοτικού (πάτα κλικ όπου θέλεις και δες πάνω τι σου βγάζει η διεύθυνση) στο φτιάχνω εγώ για τον μαστρο-Μήτρο σε 10 λεπτά.Και τον κάνω και αυτόν lukas
και του δίνω και έναν ποιοτικό έλεγχο σε μία μέρα. Μήπως μπορείς να κοινοποιήσεις το σημείο στο site που δείχνει το iso της Louka Trust; Και μια φωτογραφία από τα εργοστάσια της; Εφ όσον είσαι Μηχανολόγος θα ξέρεις φαντάζομαι οτι ο ποιοτικός έλεγχος είναι το Α και το Ω στο καυτασκευαστικό κομμάτι και πιστοποιείται με iso.
Εννοείς οτι σε μια ημέρα θα κανεις εσυ τον ποιοτικό έλεγχο του μαστρο Μητσου και θα εκδώσεις πιστοποιητικά ISO/TS 16949 που θα τυπωσεις εσύ και θα του δώσεις και μια ιστορία στην κατασκευή φρένων οχημάτων που να ξεκινάει απο το 1925? Επίσης θα πείσεις και ομάδες στο Motogp να βάλουν κι αυτοί φρένα του μαστρο Μητσου!
Να δώ εσένα ποιός θα σε πιστοποιήσει....
Κατάλαβα τον τρόπο που σκέφτεσαι, κι εισαι και Μηχανολόγος όπως λες και εκτίθεσαι.
Δεν χρειάζεται να το συνεχίσω. Ο κόσμος που διαβαζει δεν είναι χαζός. ;)
H lucas πλέον είναι TRW, κι εφ όσον εσυ κρίνεις την ποιότητα απο το site, δες κι αυτό
http://www.trwmoto.com/
Οποιος θέλει λοιπόν ας βαλει 'φτιαχτά, κι οποιος θέλει ας βάλει ΄έτοιμα' κι αν θέλει ας βάλει και και δοκιμασμένα.
lookylook
22/02/2016, 12:42
μαζί σου τα έχεις τα χαρτιά του iso;:D
Εμένα πάντως άλλο site μου έστειλες στην αρχή..:)
harris_x
22/02/2016, 12:45
μαζί σου τα έχεις τα χαρτιά του iso;:D
Ξυνεσαι λιγάκι ή μου φαίνεται;
Αρκετά νομίζω...
lookylook
22/02/2016, 12:46
Εννοείς οτι σε μια ημέρα θα κανεις εσυ τον ποιοτικό έλεγχο του μαστρο Μητσου και θα εκδώσεις πιστοποιητικά ISO/TS 16949 που θα τυπωσεις εσύ και θα του δώσεις και μια ιστορία στην κατασκευή φρένων οχημάτων που να ξεκινάει απο το 1925? Επίσης θα πείσεις και ομάδες στο Motogp να βάλουν κι αυτοί φρένα του μαστρο Μητσου!
Να δώ εσένα ποιός θα σε πιστοποιήσει...
εννοούσα πως αν δεν δω στο site iso το τι λέει η εταιρία για τον εαυτό της είναι λόγια του αέρα. Είναι δύσκολο να καταλάβει το νόημα ένας σπουδασμένος όπως εσύ;
lookylook
22/02/2016, 12:52
και για να λέμε και το σωστό όντως η TRW ;έχει άλλες προδιαγραφές. Αλλά δεν είπαμε για αυτήν στην αρχή.
TRWmoto - Automotive industry standards
In addition to ISO 9001, ISO 14001 (environmental management), TRW also has ISO/TS 16949 certification, the latest quality standard for the international automotive industry. To achieve maximum quality and therefore safety, every individual product must pass additional tests based on internal guidelines before it gets to market. The work involved is huge - but for TRWmoto it is essential. Ultimately, customers in many countries throughout the world put their trust in the consistently high quality and safety of products with the TRW-Lucas brand name.
stefanos
22/02/2016, 12:53
Το ότι κάποιος μηχανικός μέσα από τις γνώσεις του ή την εμπειρία του υιοθετεί μια λύση στην μοτοσυκλέτα του,
δεν σημαίνει ότι τη συγκεκριμένη λύση μπορεί να την εφαρμόσει ο καθένας στην μοτοσυκλέτα του.
lookylook
22/02/2016, 12:56
Το ότι κάποιος μηχανικός μέσα από τις γνώσεις του ή την εμπειρία του υιοθετεί μια λύση στην μοτοσυκλέτα του,
δεν σημαίνει ότι τη συγκεκριμένη λύση μπορεί να την εφαρμόσει ο καθένας στην μοτοσυκλέτα του.
απολύτως σωστός.
θεωρητικα ολοι δικιο εχετε
πρακτικα κυκλοφορουν εξω οχηματα ρημαδια με μαρκουτσια ξεχασμενα απο το θεο κι εγω δεν θυμαμαι ποτε να εγινε ατυχημα απο διαρροη υγρων φρενου
απλα γιατι τα σωληνακια αυτα εχουν τεραστιους συντελεστες ασφαλειας απο κατασκευης ακομα και τα κινεζικα υποπροιντα
αναφερομαι σε πολιτικη χρηση και οχι σε ακραιες συνθηκες πιστας οπου και τα πιστοποιημενα εργοστασιακα εχουν τα θεματα τους
εχει κανεις ρε παιδες σωλινακια υψηλής π να μην τα θελει?
Θα σου πω τι έκανα εγώ στο funduro μου.
Μου ζήταγαν 110 ευρώ,επειδή όμως ψάχνομαι γενικά σαν άτομο,βρήκα σε κατάστημα σωληνάκια της shark ξοδεύοντας το εξωφρενικό ποσό των 26 ευρών.
Είναι μάλιστα πολύ προσεγμένα στην κατασκευή τους,εδώ στην Κέρκυρα τα έχουν βάλει και σε suzuki strom
τι λες βρε λεβέντη μου για μαγαζί με εργαλεία , για ΦΡΕΝΑ μιλάμε , σιγά μην πάει και στο πράκτικερ με τα φρένα ανά χείρας και ζητάει να του τα φτιάξουν και τον κοιτάνε σαν εξωγήινο
@ sgi
έτοιμο σετ πουλάνε πολλά καταστήματα , ρώτα στο Σπηλιώτη που έχει HEL που είναι πολύ καλά , επίσης στη Σπύρου Πάτση έχουν Goodridge , ρώτα και στο uride.gr μήπως έχουν και εκεί έτοιμο σετ και να σιγουρέψεις ότι το πάνω ρακόρ είναι ίδιο σπείρωμα μιας και λες ότι έχεις άλλη τρομπα φρένου
Καλά τα λέει ο λεβέντης!!!!
Το έχεις κάνει; Πού;
Μπαίνω σφήνα
DIMAX
Λ.Αθηνών 122 απέναντι από τον Σαρακάκη
Τηλ.2105154551
γνωρίζει κανεις να μου πει τι μηκος εχουν τα σωλινακια υψηλης για africa twin? και για τα μπροστα κ τα πισω!
ξερω οτι λογικα θα ειναι το ιδιο με τα απλα αλλα δεν μπορω να τα μετρησω με ακριβεια ενω ειναι πανω στη μηχανη.
αν γνωρίζει καποιος ας μου πει!
γνωρίζει κανεις να μου πει τι μηκος εχουν τα σωλινακια υψηλης για africa twin? και για τα μπροστα κ τα πισω!
ξερω οτι λογικα θα ειναι το ιδιο με τα απλα αλλα δεν μπορω να τα μετρησω με ακριβεια ενω ειναι πανω στη μηχανη.
αν γνωρίζει καποιος ας μου πει!
Με σπάγγο είναι πανεύκολο
ειμαι ψιλοασχετος γι αυτο ρωταω να μου πει αν ξερει καποιος σιγουρα μην κανω κανα λαθος κ μετα δεν κανουν!
η αν ξερει καποιος να μετραει καλα τα σωλινακια του(απο αφρικα παντα) κ δεν βαριέται να μετρήσει κ να μου πει!
ειμαι ψιλοασχετος γι αυτο ρωταω να μου πει αν ξερει καποιος σιγουρα μην κανω κανα λαθος κ μετα δεν κανουν!
η αν ξερει καποιος να μετραει καλα τα σωλινακια του(απο αφρικα παντα) κ δεν βαριέται να μετρήσει κ να μου πει!
Κάτσε να το δω λίγο.....stay tuned
lookylook
05/03/2016, 02:25
δεν τα μετράς..τα βγάζεις και τα πηγαίνεις για να στα κάνουν ίδια.. Δεν έχουν να δουν μόνο το μήκος..Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζουν..Γωνίες ρακόρ,σπειρώματα, περιστροφές κλπ. Αν πας τη μοτοσυκλέτα από το κατάστημα θα σου εξηγήσουν..Προσοχή στην επιλογή καταστήματος.
δεν τα μετράς..τα βγάζεις και τα πηγαίνεις για να στα κάνουν ίδια.. Δεν έχουν να δουν μόνο το μήκος..Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που πρέπει να γνωρίζουν..Γωνίες ρακόρ,σπειρώματα, περιστροφές κλπ. Αν πας τη μοτοσυκλέτα από το κατάστημα θα σου εξηγήσουν..Προσοχή στην επιλογή καταστήματος.
'Ιδια ακριβώ αποκλείεται,ειδικά στα μπροστινά φρένα.Δηλαδή αν δεν βρεθεί διακλαδωτής και βάλει 2 σωληνάκια που να ξεκινάνε από την τρόμπα και να καταλήγουν ένα σε κάθε δισκόπλακα,λες να έχει πρόβλημα;;;
Εγώ κατηγορηματικά λέω όχι
Που κολλάνε τα σπειρώματα;;;;;;;Οι τρόμπες και οι βίδες παραμένουν οι ίδιες!!!!
Τα ρακόρ πάλι τα βλέπεις αν είναι ίσια,45 μοιρών ή 90 μοιρών.
Δεν χρειάζεται να είσαι πτυχιούχος πολυτεχνείου,αλλά λίγο να πιάνουν τα χέρια σου.
Προσωπικά.στη δική μου μηχανή επειδή δεν βρήκα ρακορ των 90 μοιρών προσάρμοσα των 45 αφού υπήρχε χώρος και μάλιστα με καλύτερη διευθέτηση από τα ορίτζιναλ
Προσοχή στην επιλογή καταστήματος....τι θέλεις να πεις;;;;Αν το αναφέρεις για θέμα κόστους συμφωνώ,αλλά μέχρι εκεί
catmaster
05/03/2016, 08:06
έχει αγοράσει άλλη τρόμπα , το γράφει ...
έχει αγοράσει άλλη τρόμπα , το γράφει ...
Αν δεν κάνει η βίδα της μαμίσιας τρόμπας-99% κάνει-παίρνει μια άλλη βίδα,χρειάζεται εξειδικευμένο συνεργείο γι'αυτό;;;;
Όλα τα παραπάνω τα γράφω γιατί δεν θέλω να του φανεί βουνό,η όλη διαδικασία, του ενδιαφερόμενου
Δεν έχω πρόθεση να πουλήσω πνεύμα και *γνώσεις*
lookylook
05/03/2016, 08:46
'Ιδια ακριβώ αποκλείεται,ειδικά στα μπροστινά φρένα.Δηλαδή αν δεν βρεθεί διακλαδωτής και βάλει 2 σωληνάκια που να ξεκινάνε από την τρόμπα και να καταλήγουν ένα σε κάθε δισκόπλακα,λες να έχει πρόβλημα;;;
Εγώ κατηγορηματικά λέω όχι
Που κολλάνε τα σπειρώματα;;;;;;;Οι τρόμπες και οι βίδες παραμένουν οι ίδιες!!!!
Τα ρακόρ πάλι τα βλέπεις αν είναι ίσια,45 μοιρών ή 90 μοιρών.
Δεν χρειάζεται να είσαι πτυχιούχος πολυτεχνείου,αλλά λίγο να πιάνουν τα χέρια σου.
Προσωπικά.στη δική μου μηχανή επειδή δεν βρήκα ρακορ των 90 μοιρών προσάρμοσα των 45 αφού υπήρχε χώρος και μάλιστα με καλύτερη διευθέτηση από τα ορίτζιναλ
Προσοχή στην επιλογή καταστήματος....τι θέλεις να πεις;;;;Αν το αναφέρεις για θέμα κόστους συμφωνώ,αλλά μέχρι εκεί
Δεν μπορώ να μαντέψω πως είναι η μοτοσυκλέτα του καθενός. Ναι αν δεν γίνει διακλαδωτής και πάει ένα σωληνάκι στη κάθε δισκόπλακα δεν πειράζει. ΟΜΩΣ πχ στο 950 αν καταργούσες την επέκταση έπρεπε να βάλεις και πιο μακρυά βίδα στη πάνω τρόμπα, διότι κατέβαζες κανούργιο από πάνω, και να φτιάξεις πατέντα για το προστατευτικό στο καλάμι να κρατά το σωληνάκι. Στο 610, το σωληνάκι τα ρακόρ δεν τα είχε αντικριστά, αλλά έκανε μια περιστροφή για να μπορεί να μπει στη τρόμπα. Επίσης το ένα ρακόρ ακουμπά πάνω στο ψαλίδι και αν έχει πάνω από μια κλίση απλά δεν χωρά. Με βάση αυτά δεν θεωρώ σωστό να πάει κάποιος με μόνο δεδομένο..το μήκος..Αφού το σωληνάκι θα βγεί που θα βγεί, γιατί να μην πάει τη μοτοσυκλέτα στο μαγαζί, να ρωτήσει μπορείτε να το φτιάξετε, και μετά να ξαναπάει με το/τα σωληνάκι/κια στο χέρι; Το "προσοχή στην επιλογή καταστήματος" είναι μια συμβουλή γενική και συμφωνα με αυτά που έχουν ειπωθεί παραπάνω. Δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο κατάστημα που μπορεί να είναι άριστο. Φυσικά και η διαδικασία δεν είναι βουνό. :wave2:
lookylook
05/03/2016, 08:51
μπορείς να δεις και τη φωτογραφία που έχω αναρτήσει στη 1η σελίδα από το 610. Θα καταλάβεις τι λέω με το σωληνάκι.
μπορείς να δεις και τη φωτογραφία που έχω αναρτήσει στη 1η σελίδα από το 610. Θα καταλάβεις τι λέω με το σωληνάκι.
Κατάλαβα τι λες.είμαι από τους μοτοσυκλετιστές που λύνουν-δένουν μοτόρια,χόμπυ 30 ετών,
και εσύ όμως φέρθηκες πολύ έξυπνα με την επιλογή σου στην αντικατάσταση των φρένων σου
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.