View Full Version : Κέντρο βάρους. Πού το θέλουμε;
pipe_smoker
11/03/2015, 20:58
η θέση του κέντρου βάρους δεν περιλαμβάνεται στα στοιχεία που ανακοινώνονται από τους κατασκευαστές.
Ε γι'αυτό ρωτάω.
Αλλιώς θα γκούγκλαρα για manual:D
amyroukai
11/03/2015, 21:01
Η ερωτηση "ενα τσιταχ η ενας ρινοκερως ειναι πιο ευελικτος" ειναι επιεικως κωμικη.
pipe_smoker
11/03/2015, 21:04
Η ερωτηση "ενα τσιταχ η ενας ρινοκερως ειναι πιο ευελικτος" ειναι επιεικως κωμικη.
Ρώτησα εγώ τίποτα τέτοιο?
amyroukai
11/03/2015, 21:18
Ρώτησα εγώ τίποτα τέτοιο?
280Kg ντερο, 200Kg cbr
245kg tiger, 190kg r6 (αν Θυμαμαι σωστα)
245kg η 265kg GS, 188 daytona...
Ελεγες λοιπον... ;
Εντιτ: αναμεσα σε πχ ενα cbf1000 και ενα gs1200 (που δεν εχουν τραγικη διαφορα βαρους) o hondas θα βλεπει το gs με το κυαλι...
pipe_smoker
12/03/2015, 00:59
280Kg ντερο, 200Kg cbr
245kg tiger, 190kg r6 (αν Θυμαμαι σωστα)
245kg η 265kg GS, 188 daytona...
Ελεγες λοιπον... ;
Εντιτ: αναμεσα σε πχ ενα cbf1000 και ενα gs1200 (που δεν εχουν τραγικη διαφορα βαρους) o hondas θα βλεπει το gs με το κυαλι...
Για κέντρο βάρους δε μιλάμε?
Που κολλάνε σκέτα τα κιλά? (εκτός κι αν κάπου το χάνω εγώ).
Δε με νοιάζει ποιό ειναι πιο ελαφρύ ή πιο βαρύ από το άλλο.
Ποιο έχει ψηλότερα ή χαμηλοτερα το κέντρο βάρους του ρωτάω.
Εντιτ: το τι θα γίνει ανάμεσα σε ενα gs κι ενα cbf1000, δεν το ξέρω.
Για να το λες εσύ κάτι ξέρεις. Wanna share?:D
Εντιτ2: ανάμεσα σε ενα gs800 κι ενα hornet (που έχουν καμία δεκαριά κιλά διάφορα), ποιός θα κρατάει κυαλι και γιατί?
Εντιτ3: παρακαλώ μη σταθούμε στα εντιτ και ξεχάσουμε τη βασική ερώτηση :p
οποιο μηχανακι εχει ψηλο κεντρου βαρους ειναι ευκολοτερο να εκτραπει απο την πορεια του σε σχεση με καποιο αλλο με χαμηλοτερο κεντρο βαρους...
βεβαια παιζει ρολο και το βαρος...
γιατι super sport ειναι και το nsr250, on-off ειναι και το caponord...λιγο βαρος με χαμηλο κεντρο για το πρωτο, πολυ βαρος με ψηλο κεντρο για το δευτερο...
η ιδανικη αναλογια ειναι ψηλο κεντρο βαρους με χαμηλο βαρος μοτοσυκλετας...κατι σαν τα mx...
γι'αυτο και τα supermotard θεωρουνται "παιχνιδια" στην ασφαλτο με πανευκολες αλλαγες κλισεων και γελοια προσπαθεια απο την μερια του αναβατη...
βεβαια το χαμηλο κεντρο βαρους μπορει να ειναι δυσκολοτερο στο ποσο ευκολα αλλαζει κλιση και εκτρεπεται απο την πορεια του αλλα ειναι πολυ σταθεροτερο κατα την διαρκεια της στροφης...
pipe....
Εχει απαντηθει απο την πρωτη σελιδα......!!!
Kai κατα την γνωμη μου ειναι η ποιο ολοκληρωμενη απαντηση...!
akaposto
12/03/2015, 07:28
Λύστε μου μια απορία....
Δεν θα στην λύσω γιατί δεν ξέρω την απάντηση, όμως...μιας και μπήκα στο τριπάκι να ψαχουλέψω
GS1200 / daytona 675
μετατρόχιο (ή μεταξόνιο είναι το σωστό; ) : 150.7 / 139.5 (σε εκατοστά)
κάστερ: δεν το ψάχνω με έπιασε βαρεμάρα
ύψος κέντρων τροχών (σε εκατοστά)
μπεμπέ: μπροστινός 32,93 / πισινός (!) 32,09
σουτιένε: μπροστινός 29,99 / πισινός (!) 31,49
(ή τέλος πάντων κάπου εκεί αν δεν έχω κάνει κάποιο λάθος στις πράξεις)
απο το οποίο -στατικά- βγαίνει περίπου διπλάσια κλίση στον νοητό άξονα μεταξύ των κέντρων των τροχών για το daytona σε σχέση με το bmw.
Ενδιαφέρον;
amyroukai
12/03/2015, 07:39
Ρεζερβουάρ BMW, εκει που είναι οι γαμπες σου όταν κάθεσαι. Ρεζερβουάρ σουτιεν, πάνω από τα γόνατά σου.
Μοτέρ BMW, έχει το ίδιο ύψος με τον εμπρός τροχό, μοτέρ ουμφ ανεβαίνει πιο ψηλά.
Απορία επίσης. Γράφτηκαν πολλά για το κακό, ψηλό ζύγισμα του ντερο, σε άλλο Φρεντ. Γράφτηκαν πολλά σε περιοδικά για το κακό ψηλό ζύγισμα του σουτιεν 1200, το οποίο το κάνει δυσκίνητο σε σχέση με το τενεΚε1200 που το πλησιάζει σε κιλά, αλλά έχει χαμηλά συγκεντρωμένο το βάρος. Αν ήταν όπως τα λέμε εδώ, δηλαδή ψηλό=καλό, δεν θα γράφονταν εντελώς διαφορετικά πράγματα;
akaposto
12/03/2015, 07:52
Amyroukai, να σου απαντήσω εγώ για αυτά που γράφω.
Δεν έχει ειπωθεί ακριβώς ότι το ψηλό κ.β. είναι το "καλό". Ανάμεσα σε δύο ίδιες κατά τα υπόλοιπα γεωμετρικά χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτες
έπεσε η ερώτηση πιο αλλάζει πιο εύκολα κλίση.
Ας πούμε ότι απαντήθηκε...που τέλος πάντων δεν το βλέπω να έχει γίνει κατανοητό, αλλά πάμε παρακάτω.
Εντάξει πήρε κλίση (εύκολα ή δύσκολα)
αλλάζουμε κεφάλαιο, ποιό διαγράφει πιο "ωραία" τις ακτίνες. Εντελώς διαφορετική ερώτηση.
Ειδικά για την "σύγκριση" τενεκέ και σουτιένε,
άλλο μετατρόχιο, άλλη κάστερ/ίχνος, στα χοντρά χοντρά.
Ποιός ειδήμονας κατάλαβε ότι φταίει, ανάμεσα σε όλες τις διαφορές, η θέση του κ.β., πραγματικά θα ενδιαφερόμουν να μας το εξηγήσει.
amyroukai
12/03/2015, 08:32
Τι να πω, μπορεί να είναι ένα από αυτά τα "counter intuitive" που λένε και οι κουτόφραγκοι πράγματα, σαν το counter steering κάτι και να είμαι "τυφλός" και δεν το βλέπω...
Η ερώτηση στο ποστ #1 πάντως ήταν ανάμεσα σε ένα SS και ένα on-off, όχι αυτό που λες εσύ.
Bladerunner
12/03/2015, 08:41
Η ερώτηση στο ποστ #1 πάντως ήταν ανάμεσα σε ένα SS και ένα on-off, όχι αυτό που λες εσύ.
Για να τονίσω τη διαφορά ύψους το έκανα. Νομίζω είναι σαφές σε οποιονδήποτε οδηγεί μηχανάκι ποια κατηγορία είναι γεννημένη για να στρίβει. Ή μήπως όχι; :lol:
amyroukai
12/03/2015, 08:48
Σου ξαναλέω η δική μου αίσθηση είναι ότι τα ον-οφ στρίβουν πολύ πιο ξεκούραστα στις ίδιες διαδρομές, στις ίδιες (νορμάλ) ταχύτητες, με λιγότερη προσπάθεια (αν συγκρίνουμε μηχανάκια περίπου στα ίδια κιλά). Τώρα θα μου πεις και ο άλλος πιστεύει ότι πατάει το μαρσπιέ και στρίβει και θα έχεις δίκιο, μπορεί απλά να πλανιέμαι πλάνην οικτράν...
Αν η ερώτηση ήταν ποιό θα γράψει καλύτερο χρόνο στα Μέγαρα, ποιό θα γείρει σε μεγαλύτερη γωνία και θα πάρει μιά στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα σαν όριο, σόρι δεν το πήγα εκεί και προφανώς έχεις δίκιο σε αυτό, πλεονέκτημα SS.
ΚΤΜ...... Μια κατηγορια μονη της στην σχολη του στριβειν.......:D
endopandou
12/03/2015, 18:32
η δική μου αίσθηση είναι ότι τα ον-οφ στρίβουν πολύ πιο ξεκούραστα στις ίδιες διαδρομές, στις ίδιες (νορμάλ) ταχύτητες, με λιγότερη προσπάθεια
Μια χαρά είναι η αίσθησή σου. Όσο μάλιστα αυξάνεται η ταχύτητα τόσο πιο εύκολα στρίβουν τα χαμηλόβαρα συγκριτικά με τα υψηλόβαρα.
Αρχή δυναμικής μοτοσυκλετών είναι. http://en.wikipedia.org/wiki/Bicycle_and_motorcycle_dynamics
Το γεγονός παραμένει πως σε 2 μοτά με ίδια χαρακτηριστικά αλλά διαφορετικό ΚΒ το χαμηλόβαρο θα στρίψει πάντα ταχύτερα και το υψηλόβαρο θα έχει καλύτερο έλεγχο στη στροφή.
χωρις να εχω επαρκείς γνώσεις φυσικής, καταλήγω σε ενα απλό συμπέρασμα
Εαν το σχέδιο των on-off (κ,β, ύψος αξόνων,υψος σελας, μεταξόνιο κλπ) έστριβε ευκολότερα και ταχύτερα, θα το εφάρμοζαν στους αγώνες ταχύτητας και δεν θα έβαζαν τα ss να παιδεύονται.
χωρις να εχω επαρκείς γνώσεις φυσικής, καταλήγω σε ενα απλό συμπέρασμα
Εαν το σχέδιο των on-off (κ,β, ύψος αξόνων,υψος σελας, μεταξόνιο κλπ) έστριβε ευκολότερα και ταχύτερα, θα το εφάρμοζαν στους αγώνες ταχύτητας και δεν θα έβαζαν τα ss να παιδεύονται.
Πιθανον γιατι οι αγωνες ταχυτητας εχουν σαφως λιγοτερες "απαιτησεις" ως προς το στριβειν απανωτα και να μην προλαβαινεις να παρεις ανασα ....
Απο υπολοιπους αλλου τυπου αγωνες με μοτο.......
Και εξηγουμε....
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα καρτ..... :ZZZ:
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα με αλεπαληλες φουρκετες και ευθειες των μεχρι 100...200.. μετρων....:ZZZ::ZZZ:
Το στριβειν δεν ειναι μονο με πανω απο 150κμ την ωρα μετα απο μια ευθεια των 2,5 κμ ....
Μην τρελαθουμε τελειως....
Με τα ψηλα στιβεις ευκολοτερα....
Με τα χαμηλα στριβεις απλα ......ασφαλεστερα στα πολλα κμ......
:wave2:
nikos_abel
13/03/2015, 10:51
Εγώ ξέρω ότι από τότε που έμπλεξα με τα μηχανάκια έχω χάσει κάθε έννοια κοινής λογικής.
Κοινή λογική -> Βλέπω εμπόδιο -> επιβραδύνω και ελίσσομαι για να το αποφύγω
Λογική κλέτας -> Βλέπω εμπόδιο -> ανοίγω το γκάζι και ελίσσομαι για να το αποφύγω
Κοινή λογική -> Βλέπω κίνδυνο -> Δεν τον χάνω από τα μάτια μου για να τον προσέχω
Λογική κλέτας -> Βλέπω κίνδυνο -> Κοιτάω οπουδήποτε αλλού εκτός από αυτόν
Κοινή λογική -> Χαμηλό κέντρο βάρους -> Καλύτερη σταθερότητα, δεν σαβουριάζομαι
Λογική κλέτας -> Χαμηλό κέντρο βάρους -> Θα σκάσω με τα μούτρα σε ότι είναι μπροστά μου γιατί ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
Αη σιχτήρ πια :lol:
Πιθανον γιατι οι αγωνες ταχυτητας εχουν σαφως λιγοτερες "απαιτησεις" ως προς το στριβειν απανωτα και να μην προλαβαινεις να παρεις ανασα ....
Απο υπολοιπους αλλου τυπου αγωνες με μοτο.......
Και εξηγουμε....
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα καρτ..... :ZZZ:
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα με αλεπαληλες φουρκετες και ευθειες των μεχρι 100...200.. μετρων....:ZZZ::ZZZ:
Το στριβειν δεν ειναι μονο με πανω απο 150κμ την ωρα μετα απο μια ευθεια των 2,5 κμ ....
Μην τρελαθουμε τελειως....
Με τα ψηλα στιβεις ευκολοτερα....
Με τα χαμηλα στριβεις απλα ......ασφαλεστερα στα πολλα κμ......
:wave2:
οκ
ας βαλω σε σειρα τις σκεψεις μου.
Οταν θελω να ξήσω μαρσπιέ, βάζω το ΚΒ χαμηλά , αλλα, με δυσκολία "ξεκολλάω" απο την κάθετο
Αμα θελω να εναλλάσσομαι απο 20 μοιρες δεξια σε 20 μοιρες αριστερα μεσα στο ιδιο δευτερολεπτο, χωρίς να θελω να πλαγιαζω στις 50 μοιρες με 150 χλμ τοτε βαζω το ΚΒ ψηλά.
αυτο που σκέφτομαι ανεξαρτιτα απο το ΚΒ όμως, ειναι,
1ον οσο πιο κοντα ειναι το τιμονι στον αξονα πειστροφης του κατευθυντήριου τροχού, τοσο πιο αμεσα (οχι ευκολα) στριβει η μοτο
2ον αφου δεν ειναι ευκολο το απο πανω μεγαλώνουμε τον μοχλό αρα ή βαζουμε τεράστια σε μήκος κλιπον ή βάζουμε τιμονακλα ή απομακρινόμαστε απο τον αξονα ή εναν συνδιασμο αυτων.
3ον εαν το κεντρο βαρους ειναι περιπου στην μεση του υψους, (οπου βαρος ειναι και ο αναβατης και υψος ειναι το συνολικό ΜΕ τον αναβάτη) τοτε μοιράζουμε-μειώνουμε τα πλην της καθε ακραίας εκδοχής δλδ τερμα πανω το ΚΒ ή τερμα κάτω.
αυτο ειναι και η αιτία που τα ρεζερβουαρ εφυγαν απο πανω απο τον σκελετό και κατέβηκαν απο κατω και τα μοτερ κρύφτικαν μεσα στον σκελετό, και ετσι φτάνουμε σε ένα μη χείρον βέλτιστο αποτέλεσμα, ανάλογα με το τι θέλουμε να κανει ευκολότερα η μηχανή μας.
μετα την ντύνουμε σαν SS η σαν ONOFF και την πουλάμε σε αυτους που θελουν να στριβουν διαφορετικα απο την αγορά τους
για πες........καλα καταλαβα?
οκ
ας βαλω σε σειρα τις σκεψεις μου.
Οταν θελω να ξήσω μαρσπιέ, βάζω το ΚΒ χαμηλά , αλλα, με δυσκολία "ξεκολλάω" απο την κάθετο
Αμα θελω να εναλλάσσομαι απο 20 μοιρες δεξια σε 20 μοιρες αριστερα μεσα στο ιδιο δευτερολεπτο, χωρίς να θελω να πλαγιαζω στις 50 μοιρες με 150 χλμ τοτε βαζω το ΚΒ ψηλά.
αυτο που σκέφτομαι ανεξαρτιτα απο το ΚΒ όμως, ειναι,
1ον οσο πιο κοντα ειναι το τιμονι στον αξονα πειστροφης του κατευθυντήριου τροχού, τοσο πιο αμεσα (οχι ευκολα) στριβει η μοτο
2ον αφου δεν ειναι ευκολο το απο πανω μεγαλώνουμε τον μοχλό αρα ή βαζουμε τεράστια σε μήκος κλιπον ή βάζουμε τιμονακλα ή απομακρινόμαστε απο τον αξονα ή εναν συνδιασμο αυτων.
3ον εαν το κεντρο βαρους ειναι περιπου στην μεση του υψους, (οπου βαρος ειναι και ο αναβατης και υψος ειναι το συνολικό ΜΕ τον αναβάτη) τοτε μοιράζουμε-μειώνουμε τα πλην της καθε ακραίας εκδοχής δλδ τερμα πανω το ΚΒ ή τερμα κάτω.
αυτο ειναι και η αιτία που τα ρεζερβουαρ εφυγαν απο πανω απο τον σκελετό και κατέβηκαν απο κατω και τα μοτερ κρύφτικαν μεσα στον σκελετό, και ετσι φτάνουμε σε ένα μη χείρον βέλτιστο αποτέλεσμα, ανάλογα με το τι θέλουμε να κανει ευκολότερα η μηχανή μας.
μετα την ντύνουμε σαν SS η σαν ONOFF και την πουλάμε σε αυτους που θελουν να στριβουν διαφορετικα απο την αγορά τους
για πες........καλα καταλαβα?
https://www.youtube.com/watch?v=BGwlQccUD-c
:wave2:
https://www.youtube.com/watch?v=BGwlQccUD-c
:wave2:
Ωπα!!
τα μοταρντ ειναι ενα ονοφ με χαμηλωμένο τοο ΚΒ καθως εχουν κατέβει τα κεντρα των τροχων προς το εδαφος, και εχει μικρύνει και η διαμετρος τους.
αλλος ενας παράγοντας για γρήγορο στρίψιμο περα απο τα ΚΒ και τα κλιπον
Αρα δεν εχουν πια τα χαρακτιριστικά των ονοφ αλλα πλησιάζουν προς τα SS με + το τιμόνι
Ωπα!!
τα μοταρντ ειναι ενα ονοφ με χαμηλωμένο τοο ΚΒ καθως εχουν κατέβει τα κεντρα των τροχων προς το εδαφος, και εχει μικρύνει και η διαμετρος τους.
αλλος ενας παράγοντας για γρήγορο στρίψιμο περα απο τα ΚΒ και τα κλιπον
Αρα δεν εχουν πια τα χαρακτιριστικά των ονοφ αλλα πλησιάζουν προς τα SS με + το τιμόνι
Ωπα... Τι ωπα...?? Ε..... Να τα βαλουμε να τρεχουν αγωνες ταχυτητας τοτε ( οπως αλλωστε υποστηριζεις παραπανω ........:) D
Εγω ... Απαντησα για κατι που εγραψες παραπανω ( σχετικα με το στριβειν ) εαν οντως δεν καταλαβες δεν τρεχει και τιποτα ......
:beer::beer:
kostas777
13/03/2015, 16:19
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα καρτ..... :ZZZ:
Φανταστειτε εναν αγωνα ςς σε μια πιστα με αλεπαληλες φουρκετες και ευθειες των μεχρι 100...200.. μετρων....:ZZZ::ZZZ:
...
Με τα ψηλα στιβεις ευκολοτερα....
Με τα χαμηλα στριβεις απλα ......ασφαλεστερα στα πολλα κμ......
ΟΚ
http://www.youtube.com/watch?v=pvGsp5jiSXM
http://www.youtube.com/watch?v=8oaathrV8Hg
http://www.youtube.com/watch?v=8czEqjZzKMk
ΟΚ
http://www.youtube.com/watch?v=pvGsp5jiSXM
http://www.youtube.com/watch?v=8oaathrV8Hg
http://www.youtube.com/watch?v=8czEqjZzKMk
Ναι τι..??? Σε Συγκριση με τι..???
( Παντως σε παρομοια βιντεο μονο αυτοι.......https://www.youtube.com/watch?v=pVoXGGXRl5k Δεν παιζονται...!!! :lol: )
kostas777
13/03/2015, 16:39
Ναι τι..??? Σε Συγκριση με τι..???
Πάλι τα ίδια θα λέμε...
Πάλι τα ίδια θα λέμε...
Οχι..... Απλα περιεργεια για ποια ιδια ( απο τα πολλα ) μιλας...
007mastras
17/03/2015, 16:54
καλησπέρα και απο μένα σορυ αλλά δέν διάβασα όλες της απαντήσεις είναι πάρα πολλές..
Εγώ είχα ένα scooter burgman 250 και ταυτόχρονα ο αδερφός μου ένα xt 660R οδηγόντας και τα 2 για αρκετό καιρό τεράστια διαφορά στης στροφές..Με το burgman (χωρίς να ενωωώ οτι το συγεκριμένο μοντέλο είναι καλό)έπερνα τις στροφές με απίστευτη ευκολία απο οτι με το xt όσο και να έγερνε δέν καταλάβαινα καμία απολύτος αμφιβολία οτι θα μου φύγει..παρα μόνο όταν έιχα 2ο ατομο+την μπαγααζιέρα πίσο τότε ήταν διαφορετικά δέν ένιωθα τόσο κομπλέ.γενικά τα σκουτερ σρίβουν πολύ καλύτερα για μένα..
Αν τις διαβάσεις δε θα λες τα ίδια.
007mastras
17/03/2015, 17:43
Αν τις διαβάσεις δε θα λες τα ίδια.
Δέν νομίζω.
Αυτό που έγραψα είναι η πρωσοπική μου άποψη όχι η αποψη που σχηματησα απο άτομα που μου είπαν κάτι επάνω στο θέμα, κάνε ενα κόπο να το ξαναδιαβάσεις.
Ξαναλέω ότι αν διαβάσεις θα αλλάξεις τα γραφόμενά σου. Κάνε τον κόπο.
007mastras
17/03/2015, 18:01
ΦΙλε μου και εγω ξαναλέω οτι εστριβα καλυτερα με to burgman που ειναι scooter απο το xt που είναι onoff τι θα γινει αν τα διαβάσω όλα αυτα η ακόμα αν διαβάσω όλα τα βιβλία και τις θεωρίες του κεντρου βάρους και της βαρήτητας που υπάρχουν θα αλλάξω γνώμη πάνω σε αυτό?
Μου αρέσει να τρωω κοκινιστό κοτόπουλο άν εσυ μου πείς οτι η καρμπονάρα είναι ποιό νόστημη λές να αλλάξω αγαπημένο φαγητο???????
Πάντα καλοπροαιρετα...:)
ΦΙλε μου και εγω ξαναλέω οτι εστριβα καλυτερα με to burgman που ειναι scooter απο το xt που είναι onoff τι θα γινει αν τα διαβάσω όλα αυτα η ακόμα αν διαβάσω όλα τα βιβλία και τις θεωρίες του κεντρου βάρους και της βαρήτητας που υπάρχουν θα αλλάξω γνώμη πάνω σε αυτό?
Μου αρέσει να τρωω κοκινιστό κοτόπουλο άν εσυ μου πείς οτι η καρμπονάρα είναι ποιό νόστημη λές να αλλάξω αγαπημένο φαγητο???????
Πάντα καλοπροαιρετα...:)
Φιλε μου όσες φορές και να το ξαναπείς, αλλές τόσες μπορούμε και 'μεις να μπαίνουμε και να σου λέμε ένας ένας, ή διαβάζεις το θρεντ και συνεννοούμαστε ή σταμάτα να είσαι τόσο απόλυτος.
Τι σημαίνει στρίβει καλύτερα?
Στρίβει με μεγαλύτερη ταχύτητα? Αλλάζει κλίσεις πιο εύκολα? Έχεις καλύτερο έλεγχο μέσα στη στροφή? Παίρνει μεγαλύτερες κλίσεις?
Τι από αυτά που σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι το ένα στρίβει καλύτερα από το άλλο οφείλετε στο κέντρο βάρους?
Αν βάλεις στο χτ 17ες ζάντες και τα οδηγήσεις και τα δύο μέσα σε μια πίστα κάρτ ποιο θα στρίβει "καλύτερα"?
Θα ξεκινήσουμε τη συζήτηση απ' την αρχή ή θα διαβάσεις το θρέντ απ' την αρχή.
Το καλοπροαίρετα εννοείται. ;) :beer:
Το θρεντ δεν αφορά το πως μεταφράζει ο καθένας το οτιδήποτε. Το τι ισχύει στην πραγματικότητα δεν εξαρτάται από το πως αντιλαμβανόμαστε ή μεταφράζουμε εμείς τις πληροφορίες που λαμβάνουμε.
Είμαι σίγουρος ότι δεν ήξερες πως το χτ μπορει να στρίβει με την ίδια ταχύτητα, στην ίδια στροφή με ένα σκούτερ αλλά να γέρνει λιγότερο.
Πολλοί από εμάς, αν όχι όλοι, πρώτα στρίψαμε μια μηχανή, παπί, σκούτερ και μετά μάθαμε πως στρίβει. Απ' τη στιγμή όμως που μάθαμε, μπορέσαμε να το κάνουμε με λιγότερη προσπάθεια ή με πιο σωστό, γρήγορο, αποτελεσματικό τρόπο.
Την κίνηση της μηχανής την διέπουν περισσότεροι νόμοι της φυσικής από κάθε άλλο όχημα πλην του ελικοπτέρου. Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε δε, σε σχέση με την ταχύτητα ή μη, μπορεί να είναι τόσες πολλές που μπορεί ο εγκέφαλος να μην μπορεί να τις αποκωδικοποιήσει όλες, ή τόσο γρήγορα ή αν δεν έχουμε τις απαραίτητες γνώσεις, τόσο σωστά και αποτελεσματικά. Με λίγα λόγια μπορεί να τρώμε κοτόπουλο με γεύση καρμπονάρας.
Αν όλα αυτά σε κάποιον φαίνονται αστεία ή υπερβολικά, ε δεν έγινε και τίποτα!
007mastras
17/03/2015, 19:17
Λέω οτι οδηγώντας και τα 2 ΕΓΩ έστριβα καλύτερα με το σκουτερ γιατι: έμπαινα καλύτερα μέσα στην στροφή,έβαγαινα καλύτερα μέσα στην στροφή έγερνα χωρίς ιδιέτερη πρσοπάθεια το κέντρο βάρους ΄στο burgman είναι πολύ χαμηλότερα απότι στο ΧΤ και με βόλευε πολυ,με το χτ ορισμένες φορές δέν ήμουν και 100% σιγουρος άν μπορώ να μπώ στη στροφή με μια χ ταχύτητα και έκοβα ενώ με το σκούτερ όχι.
Αν στρίβει με μεγαλήτερη ταχυτητα μπορεί και ναι, εγώ γενικά δέν τρέχω και τα 2 τα πάω το ίδιο, μέχρι εδώ η προσωπική μου άποψη.
Για να μηλίσουμε γενικά επι του συγεκριμένου πόστ πρέι όπος λετε να διαβάσω ολο το ποστ και να πώ μετά και εγώ.Θα το κάνω άυριο όμος γιατί τώρα θα μπώ ενα Λολάκι και βαριέμαι..
Με ενδιαφέρει πάντος γιατί πλέον το burgman δεν το έχω και είμαι στην αναζήτηση αγωράς μηχανής και έχω ψιλικαλήξει στο T-MAX 05-07 μοντέλο το οποίο δέν το έχω οδηγήσει ποτέ.
Οότε μιλάμε άυριο.:beer:
nikos_abel
17/03/2015, 21:20
Την κίνηση της μηχανής την διέπουν περισσότεροι νόμοι της φυσικής από κάθε άλλο όχημα πλην του ελικοπτέρου.
Άρα σας ρίχνω στα αυτιά :wlae:
Άρα σας ρίχνω στα αυτιά :wlae:
Για ελικόπτερο μίλησα, όχι για κρουαζιερόπλοιο. :lol:
nikos_abel
17/03/2015, 21:31
Για ελικόπτερο μίλησα, όχι για κρουαζιερόπλοιο. :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Ll9zNKYNork
:a43:
https://www.youtube.com/watch?v=Ll9zNKYNork
:a43:
Δεν θέλω να ανοίξω video, λόγο προσωρινής mobile σύνδεσης με ογκοχρέωση αλλά είδα τον τίτλο. Όταν ο οτε μου φέρει τη γραμμή θα δω και τι μπορεί να κάνει ένα κρουαζιερόπλοιο με μαλόσι. :a39:
nikos_abel
17/03/2015, 22:11
Δεν θέλω να ανοίξω video, λόγο προσωρινής mobile σύνδεσης με ογκοχρέωση αλλά είδα τον τίτλο. Όταν ο οτε μου φέρει τη γραμμή θα δω και τι μπορεί να κάνει ένα κρουαζιερόπλοιο με μαλόσι. :a39:
Καλά, μη φανταστείς τιποτα, έψαχνα ένα άλλο που ο τύπος περνάει ανάμεσα από κορίνες τρελά, αλλά δεν το έβρισκα και έβαλα αυτό για πλάκα.
taisteal
18/03/2015, 02:47
Δέν νομίζω.
Αυτό που έγραψα είναι η πρωσοπική μου άποψη όχι η αποψη που σχηματησα απο άτομα που μου είπαν κάτι επάνω στο θέμα, κάνε ενα κόπο να το ξαναδιαβάσεις.
Ο αδερφος μου εχει burgman,και οταν το πηρε εγω ειχα ενα xt.
Επειδη οδηγουσα και τα δυο αυτο που λες δεν παιζει.
Ισως το χαμηλοτερο κεντρο βαρους του σκουτερ σε κανει να πιστευεις οτι στριβει καλυτερα,αλλα δεν...
:)
007mastras
18/03/2015, 09:37
Ο αδερφος μου εχει burgman,και οταν το πηρε εγω ειχα ενα xt.
Επειδη οδηγουσα και τα δυο αυτο που λες δεν παιζει.
Ισως το χαμηλοτερο κεντρο βαρους του σκουτερ σε κανει να πιστευεις οτι στριβει καλυτερα,αλλα δεν...
:)
Ελα να τα στήσουμε τότε όποτε θές σε στροφές ργώ με σκουτερ εσύ με χτ... LoooL :D:D:D:beer:
RaGe_Raptor
18/03/2015, 10:19
Ελα να τα στήσουμε τότε όποτε θές σε στροφές ργώ με σκουτερ εσύ με χτ... LoooL :D:D:D:beer:
Άλλος ένας παγκόΖμιος πίσω από ένα πληκτρολόγιο....... :a23::rotflmao:
007mastras
18/03/2015, 10:24
Άλλος ένας παγκόΖμιος πίσω από ένα πληκτρολόγιο....... :a23::rotflmao:
Για πλάκα το είπα μάν..άραξε
Τουλάχιστο οι διατροφικές του συνήθειες βρίσκονται στο σωστό δρόμο..
Του λες του ανθρώπου, μην τα πετάς έτσι/ κάτσε διάβασε/ ενημερώσου και σου λέει για κόντρες με σκούπτρερ, σκούτρεπ, σκπούτρεπ..
007mastras
18/03/2015, 10:59
Κανενας σκουτεράς δέν είναι εδώ?
Το φορουμ αναφέρετει μόνο σε μηχανές συγκεκριμένου τύπου?
Γιατι σνομπάρετε τόσο?
Γιατί σνομπάρεις αναλύσεις 10 ατόμων, θεωρίες φυσικής και μηχανικής, γενικά τη συζήτηση αρκετών ατόμων που γνωρίζουν, για να μας πεις για τα μακαρόνια και το κοτόπουλο...
Τα συμπεράσματα δικά σου.
Οι υπόλοιποι έχουν κατασταλάξει.
007mastras
18/03/2015, 11:51
Οκ Οκ μην ταράζεσαι.Οπος τα λές είναι σου εχω πεί 10 φορες το ιδιο πραγμα και δεν καταλαβαινεις οτι ΑΠΛΑ ΕΞΕΦΡΑΣΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΕΙΑ ΟΟΕΕΕΟΟΟΟΟΟΟ δέν σ ειπε κανενας οτι αυτα που λες εσυ δεν ισχυουν ΕΓΩ ετσι οδηγούσα τέλος! εσύ οδήγα όπος θες !τεσπα ότι πείς τι να σου πω?να το πώ ξανά?δέν καταλαβαινει δεν καταλαβαίνει.Ασ ληξει εδώ μην απαντήσεις ξανά και μου πείς τα ίδια.
Πάω να διαβάσω κάτι ποιό εποικοδομητικο.
kostas777
18/03/2015, 12:15
Με το burgman (χωρίς να ενωωώ οτι το συγεκριμένο μοντέλο είναι καλό)έπερνα τις στροφές με απίστευτη ευκολία απο οτι με το xt
Προφανώς σου φαινόταν πιο εύκολο το burgman στον χειρισμό και στις αλλαγές κλίσης, λόγω του ότι είναι φτιαγμένο έτσι, να είναι δηλαδή εύκολο και να μην φοβίζει τον μέσο ή άπειρο αναβάτη. Δεν συμβαίνει όμως αυτό λόγω της θέσης του κέντρου βάρους. Παίζει και αυτόν κάποιο ρόλο, αλλά πιο πολύ παίζει ο γενικός σχεδιασμός της μοτοσυκλέτας. Το XT δεν είναι δύσκολο μηχανάκι, αλλά ένα σκούτερ είναι πιο εύκολο, γιατί είναι προορισμένο να κινείται αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον χωρίς πολλές απαιτήσεις.
Πάντα σε μια μοτοσυκλέτα ο σχεδιαστής προσπαθεί να βρει τον κατάλληλο συμβιβασμό ως προς τον προορισμό της χρήσης της μοτοσυκλέτας. Γιαυτό άλλωστε έχουμε τόσο πολλές κατηγορίες μοτοσυκλετών.
Γενικά:
Χαμηλό Κ.Β.: Μεγαλύτερη ευελιξία, μικρότερη σταθερότητα. Ευκολότερο να τη στρίψεις, πιο ασταθής ενώ παίρνει κλίση
Υψηλό Κ.Β.: Μικρότερη ευελιξία, μεγαλύτερη σταθερότητα. Δυσκολότερο να τη στρίψεις, πιο σταθερή ενώ παίρνει κλίση
@007mostras
Την ταραχή την βλέπω σε σένα με τα κεφαλαία σου έντονα κόκκινα (σαν το κοτόπουλο) γράμματα.
Ήρεμος παραμένω εξ αρχής.
Και η εμπειρία σου ελλιπής, εξ αρχής.
Όσο και να προσπαθείς λοιπόν να ανεβάσεις τόνους δεν θα καταφέρεις κάτι. Δεν θα το δω διαφορετικά.
Καλή συνέχεια στην αναζήτηση στριφτερού σκρούπφτερ. :wave2:
Ας μη δώσουμε συνέχεια και χαλάσουμε το θρεντ και ας μην είναι "εποικοδομητικό".
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.