Σύνδεση

View Full Version : 950 ή 990



Δεινόσαυρος
25/02/2015, 13:26
Ίσως να είμαι λιγάκι οφ-τοπικ, οπότε σόρυ, θα το ανοίξω ξέχωρα - αλλά μπορει κάποιος να μου δώσει μια σύντομη περίληψη διαφοράς του 950 με το 990, με έμφαση στη κατανάλωση; (Για ADV μιλάω, όχι SM, αν παίζει διαφορά)

Ψήνωμαι για 950 επειδή έχω ακούσει οτι το καρμπιρατέρ δίνει καλύτερο fuelling/αίσθηση, και γενικά βλέπω μεγαλύτερο ενθουσιασμό στους ιδιωκτήτες των 950. Απ' την άλλη δεν θέλω να παραμένω στο μεσαίωνα λόγω τεχνοφοβίας (όλες μου οι μεχρι τώρα μηχανές ήταν με καρμπ, πρώτη φορά κοιτάω να γίνω ψεκασμένος!). Από ηλεκτρονικά κάαατι σκαμπάζω, οπότε δεν με φοβήζουν οι χάρτες κλπ, αλλά νά:- θέλω τις μηχανές απλές. Ο μόνος λόγος που θα επέλεγα την 990 είναι για καλύτερη κατανάλωση.

Προς το παρών έχω μια Χασκυ 610ΤΕ του 2000, πολύ την γουστάρω, με ρόδες και 17" και 21/18" αλλά δεν θα την έπαιρνα για μακρύ ταξίδι. Τα δυο ΚΤΜ ADV σηκώνουν ρόδα 17αρα (a la SM), αμα λάχει; Θα μου έλειπε το ψιλο-σουπερμοτο στυλ αν δεν to είχα. Προς το παρών, βάζω τις μικρές ρόδες στη Χάσκυ για πόλη/πλάκα και τις μεγάλες για ταξίδι, ον-οφ και κανα ψευτoεντούρo.

stavrouliasp
25/02/2015, 14:21
Αν ο μονος λογος που θελεις να παρεις το 990 σε σχεση με το 950 ειναι η οικονομια, τοτε αστο. Η διαφορά είναι παρα πολύ μικρη. Μερικοι μαλιστα ισχυρίζονται ότι το 950 ειναι πιο οικονομικο, αν και εγω δεν εχω διαπιστώσει κατι τέτοιο.

Απο εκει και περα η αισθηση της τροφοδοσιας ειναι σαφως καλυτερη στο 950.

Abs δεν σε απασχολει;

Δεινόσαυρος
25/02/2015, 14:51
Αν ο μονος λογος που θελεις να παρεις το 990 σε σχεση με το 950 ειναι η οικονομια, τοτε αστο.
Όχι βέβαια! :p Άλλα επειδή πρόκειται να κάνει πολλά χλμ, το σκέφτεσαι κι αυτό!

Σ' ευχαριστώ για την επιβεβαίωση περί τροφοδοσίας.
Το ABS εὶναι κι αυτό θέμα.
Εκτός απ' την τροφοδοσία, μπορεί να πεί κανεις οτι το 990 υστερεί σε κάτι άλλο εν συγκρίσει με το 950;

Δεν μπορώ να το εξηγήσω λογικά αλλα το 990 δεν μου γεμίζει το μάτι με τον ίδιο τρόπο. Γι αυτό ρωτάω και τους γνώστες.

spyro
25/02/2015, 15:23
σου γέμιζαν το μάτι γιατί τα περισσότερα 950 είναι πιο ψηλά απο τα 990. πάντως ένα 990 είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο απο ένα 950 σε όλα εκτός απο:

1. την γλυκήτητα της απόκρισης του γκαζιού που έχει ένα carb. λεπτομέρεια που επηρρεάζει όμως πολλά
2. λόγω του οτι το 990 ήταν κοντότερο έχει και μικρότερες διαδρομές στις αναρτήσεις και ως εκ τούτου πιο ασφάλτινο και πιο σφηχτό απο τα 950.

τα 950 λόγω των μακριτερων διαδρομων στις αναρτήσεις αλλά και του carb οδηγείται πολυ πιο ευχάριστα στο χώμα. το 990 στρίβει καλύτερα (δεδομένου της ίδιας ικανότητας του οδηγού) στην άσφαλτο.

και τα 2 καίνε αρκετά. το abs και η αξιοπιστία είναι οι σημαντικότερες διαφορές που έχουν μεταξύ τους.

Δεινόσαυρος
25/02/2015, 15:49
σου γέμιζαν το μάτι γιατί τα περισσότερα 950 είναι πιο ψηλά απο τα 990.

Δεν τόχα σκεφτεί έτσι, αλλά ξες τπτ; Πιστευω πώς έχεις δίκιο! Στον άσχετο η οπτική εντύπωση παίζει πάντα μεγάλο ρόλο. Όσο νάναι, δείχνει πιο ικάνο οφ το 950.


τα 950 λόγω των μακριτερων διαδρομων στις αναρτήσεις αλλά και του carb οδηγείται πολυ πιο ευχάριστα στο χώμα.

Για μένα αυτοί είναι αρκετά σημαντικοί παράγοντες.



* το abs και η αξιοπιστία είναι οι σημαντικότερες διαφορές που έχουν μεταξύ τους.
* πάντως ένα 990 είναι καλύτερο και πιο αξιόπιστο απο ένα 950 σε όλα εκτός απο: [...]


Ειναι όμως και η διαφορά κανα δι-χίλιαρο :(
Τήν πληρώνω ευχαρίστως για την αξιοπιστία και τo ΑΒS, αλλα προτιμώ τις οφ αναρτήσεις, βρε γμτ.

Θα πρέπει να τα ζυγιάσω προσεκτικά.
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

===



ΥΓ. Κανα σχόλιο για ρόδες 17" (τύπου SM);
Μακάρι να μπορούσα να πάρω δύο μηχανες, αλλά χωρίς διαζύγιο δεν πρόκειται... LOL
Ούτε με διαζύγιο, γιατί τα διαζύγια κοστίζουν πάνω από μηχανή...
Μάλλον θα κρατήσω τη Χάσκυ για τον χαβαλέ.

spyro
25/02/2015, 16:23
....

Ειναι όμως και η διαφορά κανα δι-χίλιαρο :(
Τήν πληρώνω ευχαρίστως για την αξιοπιστία και τo ΑΒS, αλλα προτιμώ τις οφ αναρτήσεις, βρε γμτ.

Θα πρέπει να τα ζυγιάσω προσεκτικά.
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια.

===



ΥΓ. Κανα σχόλιο για ρόδες 17" (τύπου SM);
Μακάρι να μπορούσα να πάρω δύο μηχανες, αλλά χωρίς διαζύγιο δεν πρόκειται... LOL
Ούτε με διαζύγιο, γιατί τα διαζύγια κοστίζουν πάνω από μηχανή...
Μάλλον θα κρατήσω τη Χάσκυ για τον χαβαλέ.

οπότε είσαι για το 950 "S" μοντέλο 2006. μια χαρά επιλογή, αρκεί να είσαι σίγουρος για τα χλμ που θα γράφει.

οι 17άρες αντιτίθεται στις προτιμήσεις σου σε μακρύτερες αναρτήσεις και χωμάτινες ικανότητες. δεν τις έχω δοκιμάσει σε ένα adv ποτέ. αλλά δε βρίσκω και το λόγο. νομίζω οτι το 950 ή 990 sm θα κάνει τη δουλειά πολύ καλύτερα και πιο αρκετά πιο φθηνά.

Δεινόσαυρος
25/02/2015, 17:32
οπότε είσαι για το 950 "S" μοντέλο 2006. μια χαρά επιλογή, αρκεί να είσαι σίγουρος για τα χλμ που θα γράφει.
OK, κὰτι τέτοιο είχα ακούσει για το "S" μοντέλλο, και πάλι μερσί. Μάλλον κατα εκεί πάμε.


οι 17άρες αντιτίθεται στις προτιμήσεις σου σε μακρύτερες αναρτήσεις και χωμάτινες ικανότητες.
Εννοείται.
Αλλά έτσι για πλάκα το σκεφτόμουνα, δυο μηχανες σε μία. Το κάνω με την ΤΕ610, και δουλεύει αρκετά καλά, κι ας είναι οι αναρτήσεις στημένες για οφ. Τεράστια η διαφορά με την μικρή διάμετρο, με ελάχιστα έξοδα. Οταν είχαν πρωτοβγεί η μόνη διαφορά ήταν στις ρόδες και στο μπροστινο δίσκο!
Πάντως είναι δευτερεύον ζήτημα. Το σημαντικό είναι νάναι ταξιδιάρα με καλή ικανότητα οφ. Για καταστάσεις τύπου βουνήσιων λασπόδρομων (κυρίως), άμμους, δασόδρομους, άντε και τίποτα ψιλοβοτσλάκια/πετρούλες πού και πού.
Κάτι σαν αυτών των παιδιών το Ηπειρώτικο τουρ (http://www.mototrail.net/t4705-topic), αλλά να μπορώ να κάνω και κανα Στέλβιο και κανα 600χλμ μια στα τόσα.
Νά 'σαι καλά...

indianos950
25/02/2015, 17:44
Το Κτμ με τα λαστιχα 21-18 ξύνει μαρσπιέ κατω. Ξανασκέψου το για τροχούς

spyro
25/02/2015, 17:44
...
Αλλά έτσι για πλάκα το σκεφτόμουνα, δυο μηχανες σε μία. Το κάνω με την ΤΕ610, και δουλεύει αρκετά καλά, κι ας είναι οι αναρτήσεις στημένες για οφ. Τεράστια η διαφορά με την μικρή διάμετρο, με ελάχιστα έξοδα. Οταν είχαν πρωτοβγεί η μόνη διαφορά ήταν στις ρόδες και στο μπροστινο δίσκο!

...
Μη το συγκρίνεις με το husky. Δε χρειάζεσαι με το 950 τις 17άρες. Στρίβει τόσο καλά στο δρόμο με την 21’ που δε θα σου λείψει. Αν με το καλό τα καταφέρεις να το πάρεις θα δεις ότι δε χρειάζεσαι πολλα περισσότερα στο δρόμο.


...
Το σημαντικό είναι να ναι ταξιδιάρα με καλή ικανότητα οφ. Για καταστάσεις τύπου βουνήσιων λασπόδρομων (κυρίως), άμμους, δασόδρομους, άντε και τίποτα ψιλοβοτσλάκια/πετρούλες πού και πού.
Κάτι σαν αυτών των παιδιών το Ηπειρώτικο τουρ (http://www.mototrail.net/t4705-topic), αλλά να μπορώ να κάνω και κανα Στέλβιο και κανα 600χλμ μια στα τόσα.
...

Με τα παιδιά που παρέθεσες στο λίνκ έχω κάνει οφφ διαδρομές. Οι συγκεκριμένες διαδρομές θέλουν σίγουρα 21 ζάντα μπροστά και χωμάτινα λάστιχα.

Με τα μαμα scorpion θα πας παντού εκτός από ένα 10% των χιλιομέτρων που θα κάνεις κάτι πιο απαιτητικό (όπως το λινκ) στο οποίο θα έχει καβάτζα ένα ζευγάρι χωμάτινα.

Δεινόσαυρος
25/02/2015, 18:11
ΟΚ boys, νομίζω οτι μπήκα στο πνεύμα. (Θενκς Indianos950)
Το αφήνω για τις 17αρες, θα κρατήσω το Χάσκυ για τέτοια, και θα εστιαστώ στο 950αρι για τώρα.
Τα ξαναλέμε άμα τη αποκτήση.

DrBig
25/02/2015, 18:34
!7αρα ζαντα μπροστα θα μειωσει τραγικα το ιχνος και θα κανει κουλουβαχατα την γεωμετρια. Με 19αρα κατι γινεται, αλλα και παλι...

Στο θεμα της καταναλωσης τα 950 και 990 μια απο τα ιδια ειναι. Τα 950 παντα θα εχουν πλεονεκτημα στα χαμηλα-μεσαια λογω αρκετα μικροτερης διαμετρου αυλου καρμπυρατερ 43μμ νς (σωματος ψεκασμου) 46μμ (αν θυμαμαι καλα για το 46). Βεβαια οι δευτερευουσες πεταλουδες στα ψεκαστα και οι πιο ηπιοι εκκεντροφοροι στα πρωτα 990, βοηθουν να ανακτηθει ως ενα βαθμο η ροπη χαμηλα.

Στο θεμα της ομαλοτητας στο γκαζι...και τα μεν και τα δε μπορουν να λειτουργουν αψογα αλλα τα 990 θελουν κατι τις παραπανω σε χρημα για να γινουν 'ηλεκτρικα'.

Υψος αναρτησεων...Αν ο φιλος Δεινοσαυρος δεν ειναι πανω απο 190 (η τρελο τιμονι) να παρει το πιο χαμηλο που θα βρει αλλιως θα τα βρει σκουρα στα δυσκολα εκτος δρομου.

Αξιοπιστια...οι κινητηρες ειναι αμφοτεροι σκυλια και επισης και τα μεν και τα δε θελουν τις κλασσικες αναβαθμισεις σε τρομπες και τα ρεστα. Ψηφιζω 950 λογω ηλεκτρικης απλοτητας, αλλα αν επαιρνα τωρα καποιο θα επερνα το ψεκαστο.

Δεινόσαυρος
25/02/2015, 19:00
Χμ, μου δημιουργείται η εντύπωση οτι the master has spoken...

1.85 είμαι, αλλά καταλαβαίνω τί λές για το ύψος στα δύσκολα, καμιά φορά και με τη Χάσκυ τρομάζω, πουρόγερος γαρ. Τρελό τιμόνι μόνο στον ύπνο μου! Τί να κάνω γιατρέ μου; ήθελα χώματα στα γεράματα... LOL Όταν ήμουν πιτσιρικάς μου φαινόταν σαχλαμάρα το χώμα - τρέχα γύρευε.

Πάντως χρησιμότατα σχόλια αγαπητέ Δόκτωρα, ιδίως τα περί της ομαλοτητας στο γκαζι. Το καλό με τα ηλεκτρονικά είναι οτι πάντα κάτι μπορεί να γίνει. Και μάλλον με κατευθύνεις προς το 990.

DrBig
25/02/2015, 19:17
Εξαρταται το ποσα χρηματα εισαι σε θεση να διαθεσεις.
Σε καθε περιπτωση κι απο τιμες που βλεπω κατα καιρους στο car.gr ενα καλο 950 στα 4χιλ αποτελει καλλιτερη επενδυση απο ενα καλο 990 στα 6χιλ, αλλα αυτο ειναι καθαρα η προσωπικη μου αποψη.

spyro
25/02/2015, 22:07
1.85 είσαι μια χαρά για το 950 S

πυξιδας990
26/02/2015, 10:01
δεν παιζουν 17αρες στο adventure.
η ιδια η ktm το ελεγε στην παρουσιαση του sm950.
το θεωρουσε dangerous,για αυτο και κανανε αλλαγες στο sm.
στην αρχη ειχαν παρει ενα adventure,το γυμνωσανε,βαλανε 17αρες και αμοληθηκανε.
αποτελεσματα επικυνδυνα.

renos.xart
26/02/2015, 11:04
Αξιοπιστια...οι κινητηρες ειναι αμφοτεροι σκυλια και επισης και τα μεν και τα δε θελουν τις κλασσικες αναβαθμισεις σε τρομπες και τα ρεστα.

Συμφωνώ απόλυτα με τους κινητήρες διαμάντια. Αλλα θα διαφωνισω οτι όλα θέλουν τις αναβαθμίσεις σε τρομπες κτλ. Εξαρτάται απο το εκάστοτε μηχανάκι και τον ιδιοκτήτη του.

endopandou
26/02/2015, 11:15
Συμφωνώ απόλυτα με τους κινητήρες διαμάντια. Αλλα θα διαφωνισω οτι όλα θέλουν τις αναβαθμίσεις σε τρομπες κτλ. Εξαρτάται απο το εκάστοτε μηχανάκι και τον ιδιοκτήτη του.
Υπονοείς πως γνωρίζεις τον σωστό τρόπο χρήσης ώστε να μην βγάλει τρόμπα ένα 950-990 ?

renos.xart
26/02/2015, 11:18
Όχι δεν ξέρω τροπο χρήσης. Ξέρω όμως οτι το δικο μου με 63000 χλμ δεν έχει παρουσιασει τέτοιο πρόβλημα.

#Spamon#Αν εμφανιστεί στο μέλλον θα φταις εσύ γκαντεμη#spamoff#

stavrouliasp
26/02/2015, 16:07
Όχι δεν ξέρω τροπο χρήσης. Ξέρω όμως οτι το δικο μου με 63000 χλμ δεν έχει παρουσιασει τέτοιο πρόβλημα.

#Spamon#Αν εμφανιστεί στο μέλλον θα φταις εσύ γκαντεμη#spamoff#

Ούτε τρόμπα νερού, ούτε καυσίμου, ούτε συμπλέκτη (επάνω- κατω) ; Παίζει να είναι και το μόνο στον κόσμο όλο.

spyro
26/02/2015, 16:41
αυτό το μηχανάκι με την έννοια του pumping έχει πολυ σοβαρά ψυχολογικά θέματα.

εγω έχω αλλάξει τρόμπα συμπλεκτη άνω και κάτω και τρόμπα πίσω φρένου. θεωρώ οτι είμαι απο τους light σε προβλήματα pumping :p

MiltiadisK.D
26/02/2015, 16:59
Όχι δεν ξέρω τροπο χρήσης. Ξέρω όμως οτι το δικο μου με 63000 χλμ δεν έχει παρουσιασει τέτοιο πρόβλημα.

#Spamon#Αν εμφανιστεί στο μέλλον θα φταις εσύ γκαντεμη#spamoff#

Μήπως(λέω εγώ τώρα)το έχεις πάρει δεύτερο χέρι?Άν όχι πρέπει να είσαι η εξαίρεση στον κανόνα:)
Δεινόσαυρε ψηφίζω 950 S του 2004 ή ακόμα καλύτερα του 2005(κάπως δυσεύρεστα βέβαια).
Αν σε ενδιαφέρει ABS τότε το 990 απλό είναι μονόδρομος(990 S και R φαντάζομαι γνωρίζεις ότι δεν έχουν),αν τώρα σε πέρνει και οικονομικά θα πρότεινα 990 R:a29:;)

crfouras
03/03/2015, 22:22
@Δεινοσαυρος
Το βασικο ειναι οτι θα παρκαρεις στο γκαραζ σου KTM!!!
Τωρα οσο αφορα την αμεση συγκριση του 990/950, μπορω να πω απο προσωπικη χρηση, με αρκετα χλμ στην πλατη μου με 950 S, παλι καρμπυρατερ θα επερνα!!!
Συγνωμη αν στεναχωρω καποιους φανατικους υποστηρικτες του injection κ της τεχνολογιας που κουβαλαει το 990...........αλλα ρε παιδια.......το καρμπυρατερ ειναι αλλο πραγμα.
Δεν θα σταθω στο επιπεδο επιδοσεων, καταναλωσεων κτλ κτλ, μιας κ τα δυο, αν και εφ οσων μιλαμε για "μαμα" ειναι εφαμιλλα.
Ωστοσο εκεινο το οποιο εχει τεραστια διαφορα μεταξυ τους,ειναι η διαχειρηση καυσιμου κ η αποκριση στο γκαζι. ειδικοτερα μπορω να αναφερω, οπως και πολλοι αλλοι, τον εντονο δισταγμο κ στο αποτομο (ξαφνικο) τραβηγμα-κλοτσια που παρουσιαζει το 990, κατι το οποιο με εχει χαλασει αρκετα, ειδικοτερα σε σφιχτα κομματια, αλλα και στην πολη.
Επισης αν λαβουμε υπ οψιν οτι τελικα ΚΤΜ θα παρεις, παρε S!!!! Παρα το αυξημενο υψος σελας και τις διαδρομες αναρτησεων 265mm & 245mm (μονο τα τελευταια 950 του 2005), αξιζει οταν οδηγας το "θηριο", τουλαχιστον να καθεσε ψηλα!!! τιμη κ δοξα σε μια replica του Dakar!!!! Το συνολο της συμπεριφορας της μοτοσυκλετας, παρα το υψος κ κινουμενος σε ασφαλτινα κομματια οχι μονο δεν θα σε επηρεασει πουθενα.......αλλα τα περιθωρια κλισης ειναι μεγαλυτερα, αλλα θελει συνηθεια μιας και εν αρχη θα σου φαινεται σαν να πεφτεις απο ψηλα. Σημειωσε επισης οτι τα μοντελα 2005 φορανε 4.5 πισω στεφανι κ το ελαστικο "καθεται" κ δουλευει καλυτερα.
Στον τομεα των φρενων κ οσοι αναφερθηκαν στο ABS, ας με συγχωρεσουν κ παλι οι φιλοι, αλλα το συστημα ABS που φερει το 990, ειναι αθλιο!!! θα μπορουσα να πω μαλιστα οτι ο τροπος λειτουργιας κ η μειωμενη αισθηση φρεναρισματος με εχουν τρομαξει, αντιθετα με το 950 το οποιο δεν με εχει προδωσει ποτε απο φρενα. Φυσικα κρατα στο μυαλο σου οτι μιλαμε για φρενα τα οποια ανηκουν σε μια μεγαλο-κοπελα με πολλες επιρροες απο τον κοσμο του enduro και τα φρενα εχουν τοποθετηθει με γνωμονα να καλυψει και αναγκες off-road κ ουσιαστικα εκει ειναι που διαπρεπει. Δεν πιστευω οτι δεν θα σε καλυψουν σε καποια περιπτωση, ομως θελει συνηθεια να τα εκμεταλευτεις σωστα κ αποτελεσματικα.
Τωρα τα περι οσων ακουγονται περι τρομπες συμπλεκτη, βενζινης, πισω φρενου κτλ κτλ...........οι αποψεις ειναι πολλες!!! καποιοι δεν εχουν αντιμετωπισει το παραμικρο προβλημα, καποιοι εχουν μεινει στα βουνα στο πουθενα κ καποιοι αντικατεστησαν τα υπαρχοντα με αναβαθμισμενα aftermarket. Εγω προσωπικα, σε κανενα απο τα 3 950 που ειχα, ποτε δεν ειχα προβλημα!!! ομως στο τελευταιο που εχω στην κατοχη μου, προληπτικα εχω αλλαξει την κατω τρομπα με μια της Oberon, τρομπα βενζινης με μια της Facet + φιλτρο και στα πλαισια του σερβις των 45.000χλμ, αναβαθμισα την τρομπα νερου.
και το 950S κ το 990S μου αρεσουν κ μου αρεσουν πολυ, αν ομως τα λεφτα δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας θα σου προτεινα να παρεις το R!!!! Για εμενα ειναι το μονο το οποιο επιτρεπεται να στεκεται χωρις ιχνος "ντροπης" διπλα σε 950S κ το μονο με το οποιο θα αλλαζα το αγαπημενο μου 950S.
Αν τωρα εισαι ανθρωπος που θελει βελτιωσεις κ διαθετεις χρηματα, τοτε sky is the limit και τουλαχιστον σε επιπεδο 990 κ με αρκετα πλεον πραγματα να κυκλοφορουν στο εμποριο, μπορεις να εχεις στα χερια σου ενα πολυ καλο ΚΤΜ. Για το 950 το κοστος βελτιωσης ειναι πολυ μικροτερο κ ενδεχομενος "περιορισμενο" εν συγκριση με το ψεκαστο, αλλα αν βαλεις το χερι βαθια ολα γινονται.
Σημεωσε επισης οτι το 950 διαθετει εναν μικρο αποθηκευτικο χωρο κατω απο την σελα του, ικανος να φιλοξενησει εργαλεια, αδιαβροχα κτλ κτλ, κατι το οποιο απουσιαζει απο το 990, μιας κ εχουν φυτεψει την μοναδα του ABS εκει. Σου παραθετω κ καποιες διαφορες για τα 950.

http://en.wikipedia.org/wiki/KTM_950_Adventure

AggelakasK
04/03/2015, 10:08
@Δεινοσαυρος
Το βασικο ειναι οτι θα παρκαρεις στο γκαραζ σου KTM!!!
Τωρα οσο αφορα την αμεση συγκριση του 990/950, μπορω να πω απο προσωπικη χρηση, με αρκετα χλμ στην πλατη μου με 950 S, παλι καρμπυρατερ θα επερνα!!!
Συγνωμη αν στεναχωρω καποιους φανατικους υποστηρικτες του injection κ της τεχνολογιας που κουβαλαει το 990...........αλλα ρε παιδια.......το καρμπυρατερ ειναι αλλο πραγμα.
Δεν θα σταθω στο επιπεδο επιδοσεων, καταναλωσεων κτλ κτλ, μιας κ τα δυο, αν και εφ οσων μιλαμε για "μαμα" ειναι εφαμιλλα.
Ωστοσο εκεινο το οποιο εχει τεραστια διαφορα μεταξυ τους,ειναι η διαχειρηση καυσιμου κ η αποκριση στο γκαζι. ειδικοτερα μπορω να αναφερω, οπως και πολλοι αλλοι, τον εντονο δισταγμο κ στο αποτομο (ξαφνικο) τραβηγμα-κλοτσια που παρουσιαζει το 990, κατι το οποιο με εχει χαλασει αρκετα, ειδικοτερα σε σφιχτα κομματια, αλλα και στην πολη.
Επισης αν λαβουμε υπ οψιν οτι τελικα ΚΤΜ θα παρεις, παρε S!!!! Παρα το αυξημενο υψος σελας και τις διαδρομες αναρτησεων 265mm & 245mm (μονο τα τελευταια 950 του 2005), αξιζει οταν οδηγας το "θηριο", τουλαχιστον να καθεσε ψηλα!!! τιμη κ δοξα σε μια replica του Dakar!!!! Το συνολο της συμπεριφορας της μοτοσυκλετας, παρα το υψος κ κινουμενος σε ασφαλτινα κομματια οχι μονο δεν θα σε επηρεασει πουθενα.......αλλα τα περιθωρια κλισης ειναι μεγαλυτερα, αλλα θελει συνηθεια μιας και εν αρχη θα σου φαινεται σαν να πεφτεις απο ψηλα. Σημειωσε επισης οτι τα μοντελα 2005 φορανε 4.5 πισω στεφανι κ το ελαστικο "καθεται" κ δουλευει καλυτερα.
Στον τομεα των φρενων κ οσοι αναφερθηκαν στο ABS, ας με συγχωρεσουν κ παλι οι φιλοι, αλλα το συστημα ABS που φερει το 990, ειναι αθλιο!!! θα μπορουσα να πω μαλιστα οτι ο τροπος λειτουργιας κ η μειωμενη αισθηση φρεναρισματος με εχουν τρομαξει, αντιθετα με το 950 το οποιο δεν με εχει προδωσει ποτε απο φρενα. Φυσικα κρατα στο μυαλο σου οτι μιλαμε για φρενα τα οποια ανηκουν σε μια μεγαλο-κοπελα με πολλες επιρροες απο τον κοσμο του enduro και τα φρενα εχουν τοποθετηθει με γνωμονα να καλυψει και αναγκες off-road κ ουσιαστικα εκει ειναι που διαπρεπει. Δεν πιστευω οτι δεν θα σε καλυψουν σε καποια περιπτωση, ομως θελει συνηθεια να τα εκμεταλευτεις σωστα κ αποτελεσματικα.
Τωρα τα περι οσων ακουγονται περι τρομπες συμπλεκτη, βενζινης, πισω φρενου κτλ κτλ...........οι αποψεις ειναι πολλες!!! καποιοι δεν εχουν αντιμετωπισει το παραμικρο προβλημα, καποιοι εχουν μεινει στα βουνα στο πουθενα κ καποιοι αντικατεστησαν τα υπαρχοντα με αναβαθμισμενα aftermarket. Εγω προσωπικα, σε κανενα απο τα 3 950 που ειχα, ποτε δεν ειχα προβλημα!!! ομως στο τελευταιο που εχω στην κατοχη μου, προληπτικα εχω αλλαξει την κατω τρομπα με μια της Oberon, τρομπα βενζινης με μια της Facet + φιλτρο και στα πλαισια του σερβις των 45.000χλμ, αναβαθμισα την τρομπα νερου.
και το 950S κ το 990S μου αρεσουν κ μου αρεσουν πολυ, αν ομως τα λεφτα δεν ειναι ανασταλτικος παραγοντας θα σου προτεινα να παρεις το R!!!! Για εμενα ειναι το μονο το οποιο επιτρεπεται να στεκεται χωρις ιχνος "ντροπης" διπλα σε 950S κ το μονο με το οποιο θα αλλαζα το αγαπημενο μου 950S.
Αν τωρα εισαι ανθρωπος που θελει βελτιωσεις κ διαθετεις χρηματα, τοτε sky is the limit και τουλαχιστον σε επιπεδο 990 κ με αρκετα πλεον πραγματα να κυκλοφορουν στο εμποριο, μπορεις να εχεις στα χερια σου ενα πολυ καλο ΚΤΜ. Για το 950 το κοστος βελτιωσης ειναι πολυ μικροτερο κ ενδεχομενος "περιορισμενο" εν συγκριση με το ψεκαστο, αλλα αν βαλεις το χερι βαθια ολα γινονται.
Σημεωσε επισης οτι το 950 διαθετει εναν μικρο αποθηκευτικο χωρο κατω απο την σελα του, ικανος να φιλοξενησει εργαλεια, αδιαβροχα κτλ κτλ, κατι το οποιο απουσιαζει απο το 990, μιας κ εχουν φυτεψει την μοναδα του ABS εκει. Σου παραθετω κ καποιες διαφορες για τα 950.

http://en.wikipedia.org/wiki/KTM_950_Adventure
Εμένα πάντως με εχεις ψήσει !!!!...

bleach
04/03/2015, 12:49
Τρομερή τοποθέτηση! Πείστηκα και γω! ;)

DrBig
04/03/2015, 14:40
Εγω παντως εχω να πω τα καλλιτερα για τον ψεκασμο του 990 οπως και για το abs στο χωμα. Αυτα για μοντελα 09+ που παιρνουν autotune αν και το πιθανοτερο ειναι να μπαινει και στα προηγουμενα. Απο την αλλη, τα καρμπ ειναι σαφως πιο φτηνο να δουλεψουν τελεια, αλλα θελουν να αφιερωσεις περισσοτερο χρονο.

papadon
05/03/2015, 00:30
Συμφωνώ και με τις 2 παραπάνω δηλώσεις.
Προσωπικά σαν χρήστης 03' 950 Adv εδώ και ένα χρόνο(45.000km σε αυτό το διάστημα) έχω να προσθέσω τα εξής:
-Έχε κατα νου οτι στα 950 μιλάμε πλέον για ένα μηχανάκι το λιγότερο δεκαετίας. Συνεπώς οτιδήποτε σε σωληνάκι/κολάρο πιθανόν να θέλει αλλαγή.
-Αξονάκι και τσιμούχες τρόμπας νερού θα έπρεπε να αλλάξεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-Τρόμπα συμπλέκτη slave δεν έχει βγάλει ακόμα(έχει συνολικά 68.000km), ωστόσο έχω άλλη μία stock ανακατασκευασμένη κάτω από τη σέλα.Το τσιμουχάκι που συνήθως ξερένεται είναι ευτελούς αξίας.
-Τρόμπα συμπλέκτη master άλλαξα πιστόνι/ελατήριο και τσιμουχάκια. Κόστος 35 euro.
-Η μόνη ουσιαστική "ζημιά" αυτό το διάστημα ήταν ένας καμμένος ανορθωτής.

Προσωπικά προτιμώ το μοντέλο με τα carb λόγω απλότητας σχεδίασης και λειτουργίας. Τα περι "ομαλότητας" λειτουργίας εξαρτώνται από σετάρισμα/υψόμετρο/θερμοκρασία.
Η συμπεριφορά του σε άσφαλτο, αλλά και χώμα είναι πολύ καλή, άκρως διασκεδαστικό μηχανάκι, ικανοποιεί και τους "κανίβαλους" του είδους.
Από κατανάλωση 6-10lt/100km, αναλόγως τη χρήση.
Συστήνεται ανεπιφύλακτα ως αγχολυτικό καθημερινής χρήσης.

endopandou
05/03/2015, 06:45
Ωραίες αναλύσεις παίδες :beer: Διαφωνώ με 6 λίτρα κατανάλωση και με το ότι ο ψεκασμός του 990 είναι ομαλός. Τα μηχανάκια αυτά για να είναι 'στοιχειωδώς' αγχολυτικά καίνε από 8 λίτρα και πάνω, όσο για την ομαλότητα της παροχής, το καρμπιρατεράτο χωρίς να είναι τίποτα εξαιρετικό, είναι ασύγκριτα πιο γλυκό απ το ιτζέξιο χωρίς βήχες και μπουκώματα.



Το βασικο ειναι οτι θα παρκαρεις στο γκαραζ σου KTM!!!
Αυτό είναι μεγααααλη κουβέντα. Το βασικό είναι να χρησιμοποιείς αυτό που έχεις στο γκαράζ σου κατά το δυνατόν για τον σκοπό που κατασκευάστηκε;)

renos.xart
05/03/2015, 09:21
Αυτό είναι μεγααααλη κουβέντα. Το βασικό είναι να χρησιμοποιείς αυτό που έχεις στο γκαράζ σου κατά το δυνατόν για τον σκοπό που κατασκευάστηκε;)

Πείραζει αν διαφωνισω μαζί σου σε αυτό? Το βασικό (προσωπική άποψη) είναι αυτό που εχεις να σε ευχαριστεί, όπως και αν οδηγείς. Αφού εχεις €€ να το πάρεις και σου αρεσει, τι σημασία έχει αν είναι enduro και το πας μονο άσφαλτο πχ.

endopandou
05/03/2015, 10:04
Πείραζει αν διαφωνισω μαζί σου σε αυτό? Το βασικό (προσωπική άποψη) είναι αυτό που εχεις να σε ευχαριστεί, όπως και αν οδηγείς. Αφού εχεις €€ να το πάρεις και σου αρεσει, τι σημασία έχει αν είναι enduro και το πας μονο άσφαλτο πχ.


Μπορείς να διαφωνήσεις με μένα όσο θέλεις, μπορείς επίσης να αυτοπαραμυθιάζεσαι όσο θέλεις. Το θέμα παραμένει πως αν αγοράσεις adv για να το πηγαίνεις άσφαλτο και να το παίζεις στους γνωστούς σου και τα φόρα κάτσε καλάς, είσαι δήθεν. Κάτι σαν χιπστεράκι για να καταλάβεις, απλά αλλάζει η φορεσιά ώστε να προσαρμοστεί στην ανάγκη του ψευτοadv νεομοτοσυκλετιστή.

DrBig
05/03/2015, 10:13
Ωραίες αναλύσεις παίδες :beer: Διαφωνώ με 6 λίτρα κατανάλωση και με το ότι ο ψεκασμός του 990 είναι ομαλός. Τα μηχανάκια αυτά για να είναι 'στοιχειωδώς' αγχολυτικά καίνε από 8 λίτρα και πάνω, όσο για την ομαλότητα της παροχής, το καρμπιρατεράτο χωρίς να είναι τίποτα εξαιρετικό, είναι ασύγκριτα πιο γλυκό απ το ιτζέξιο χωρίς βήχες και μπουκώματα.


Και ομως....

endopandou
05/03/2015, 10:21
Και ομως....
αναφαίεσαι σε stock μορφή ή σε σεταρισμένο από ιδιώτη μοτό;

renos.xart
05/03/2015, 10:23
Είναι όντως μεγαααααλη κουβέντα τελικά. Δεν αρμόζει στο ποστ και συγνώμη για το οφ-τοπικ.

DrBig
05/03/2015, 10:31
αναφαίεσαι σε stock μορφή ή σε σεταρισμένο από ιδιώτη μοτό;

Το δευτερο. Αλλα τα LC8 αν δεν σεταριστουν με στοργη και προδερμ απο τον κατοχο (ειτε ειναι 950 ειτε 990) ειναι ετσι κι αλλιως 'ολιγον' προβληματικα, οποτε θεωρω δεδομενο το παραπανω.
Για παραδειγμα το δικο μου 950 που το πηρα καινουργιο ηταν προβληματικα φτωχο παντου ακομα και τελειως μαματο.

sapila racing
05/03/2015, 10:35
Μπορείς να διαφωνήσεις με μένα όσο θέλεις, μπορείς επίσης να αυτοπαραμυθιάζεσαι όσο θέλεις. Το θέμα παραμένει πως αν αγοράσεις adv για να το πηγαίνεις άσφαλτο και να το παίζεις στους γνωστούς σου και τα φόρα κάτσε καλάς, είσαι δήθεν. Κάτι σαν χιπστεράκι για να καταλάβεις, απλά αλλάζει η φορεσιά ώστε να προσαρμοστεί στην ανάγκη του ψευτοadv νεομοτοσυκλετιστή.

Δεν μπορείς να κρατηθείς ε? :rolleyes:
Πρέπει σωνει και καλά να την λες στον αλλο πάντα. Να το κοιταξεις παντως.

Allst@rf
05/03/2015, 10:42
Δεν μπορείς να κρατηθείς ε? :rolleyes:
Πρέπει σωνει και καλά να την λες στον αλλο πάντα. Να το κοιταξεις παντως.

Εμενα παντως δε μου φαινεται οτι την λεει σε κανεναν.

Μια χαρα κουβεντα κανει και δεν λεει στον αλλο οτι θελει να ακουει.

Μακαρι να ειμασταν ολοι ετσι λεω εγω.

sapila racing
05/03/2015, 10:56
Εμενα παντως δε μου φαινεται οτι την λεει σε κανεναν.

Μια χαρα κουβεντα κανει και δεν λεει στον αλλο οτι θελει να ακουει.

Μακαρι να ειμασταν ολοι ετσι λεω εγω.

οκ τοτε ειμαι εγω ο περίεργος που βλέπει τον endopandou να την λεει σε καποιον σε σχεδόν ολα του τα ποστ.
Πασο.

Black Mamba
05/03/2015, 11:04
950 δαγκωτο!!!
Το ειχα για λιγο καιρο, του 2003, το S.
Τα κανει ολα και συμφερει.
Οποσδηποτε να απαιτησεις βιβλιο συντηρησης και τυχουσες ανακλησεις.

Και αν καποια στιγμη βρε αδερφε, δεν σου φτανουν τα ΓκαΖα...
του πετας και 2 FCR επανω και εισαι αρχοντας!:D

πυξιδας990
05/03/2015, 11:08
διαβαζω και ....................
ειχα και τα 2,στο καπακι το ενα μετα το αλλο.
αν εδιαφερεσαι μονο για ασφαλτο,το 990 ειναι καλυτερο.
τα ιδια ψιλοκαινε.ξεγελιεσαι διοτι το 990 εχει μικροτερο το ενα ρεζερβουαρ λογω τρομπας.
εχω κανει με ιταλικη βενζινα 280 χλμ μονος και πηρε μεσα 18 λιτρα.
εχω κανει με βαλκανικη βενζινα 270 χλμ και πηρε μεσα 21,5 λιτρα.με αναθυμιασεις πηγαινα.
εχω κανει με ελληνικη βενζινα 230 χλμ και πηρε μεσα 18 λιτρα.
αβυσσος τι τα ποτιζουμε.

για το abs.
το πισω ουσιαστικα σε χαλαει που ειναι σαν μην υπαρχει,που δεν υπαρχει.
μπροστα κανει σωστη δουλεια.
πολλες φορες οταν πηγαιναμε αερα εδω κατω στο αστρος-λεωνιδιο το απενεργοποιουσα.οι διαφορα τοτε με 950 μηδαμινη.
φρενα εχει,δεν ειναι βεβαια smt,απλως μπρουμιτιζει πολυ,γι αυτο το 990 με τις χαμηλωτερες διαδρομες εχει καλυτερο feedback,το νοιωθεις πιο compact.


μιλαω αποκλειστικα για ασφαλτο,διοτι τετοιο αναφερθηκε

endopandou
05/03/2015, 11:15
Το δευτερο. Αλλα τα LC8 αν δεν σεταριστουν με στοργη και προδερμ απο τον κατοχο (ειτε ειναι 950 ειτε 990) ειναι ετσι κι αλλιως 'ολιγον' προβληματικα, οποτε θεωρω δεδομενο το παραπανω.
Για παραδειγμα το δικο μου 950 που το πηρα καινουργιο ηταν προβληματικα φτωχο παντου ακομα και τελειως μαματο.
Νομίζω πως τελικά σε δύστροπα μοτά το καλύτερο σετάρισμα έρχεται ακούσια με τον καιρό από τον χειριστή. Γενικά είναι δύσκολο μοτέρ, το αντίθετο από το 1190adv

DrBig
05/03/2015, 11:18
Και αν καποια στιγμη βρε αδερφε, δεν σου φτανουν τα ΓκαΖα...
του πετας και 2 FCR επανω και εισαι αρχοντας!:D

η ενα φιλτρο ITG και σωθικα factory pro και εισαι πολυ κοντα στην αποδοση των fcr στο 25% της τιμης ;)

Black Mamba
05/03/2015, 12:01
η ενα φιλτρο ITG και σωθικα factory pro και εισαι πολυ κοντα στην αποδοση των fcr στο 25% της τιμης ;)

Τωρα να ΣΕ πω οτι του ειχα βαλει σωθικα Factory και φιλτρο σε μαμα κουτι της DNA και το δυναμομετρο εδειξε κοντα στα 98 αλογακια.
Σαφως καλυτερο απο μαμα αλλα επινε το αμπακο και τρελη διαφορα στην αποκριση δεν...

DrBig
05/03/2015, 12:40
Τωρα να ΣΕ πω οτι του ειχα βαλει σωθικα Factory και φιλτρο σε μαμα κουτι της DNA και το δυναμομετρο εδειξε κοντα στα 98 αλογακια.
Σαφως καλυτερο απο μαμα αλλα επινε το αμπακο και τρελη διαφορα στην αποκριση δεν...

Το κιτ της φακτορυ ειναι υπερπληρες για να κανεις ο,τι θες αλλα η ρυθμιση μονο στο δρομο μπορει να γινει με wideband. Οι δε προτεινομενες ρυθμισεις στο κουτι δεν ειναι ο,τι καλλιτερο.

Black Mamba
05/03/2015, 12:54
Το κιτ της φακτορυ ειναι υπερπληρες για να κανεις ο,τι θες αλλα η ρυθμιση μονο στο δρομο μπορει να γινει με wideband. Οι δε προτεινομενες ρυθμισεις στο κουτι δεν ειναι ο,τι καλλιτερο.

OK, αλλα τοτε δεν επαιζε Wideband και προφανως θα ξεκινησε τις δυναμομετρησεις με τις προτινομενες ρυθμισεις...

modoxx
05/03/2015, 19:19
Για το 990 δεν έχω να πω πολλά δεν έχουμε γνωριστεί ακόμα και δεν το το βλέπω κιόλας
αλλα για το 950 έχω να σου πω άπειρα και θα τους κουράσουμε όλους κτμακιδεσ εδώ
χτυπα ένα καλοσυντηρημένο 950 και θα γελάς ακόμα και την ώρα που κοιμάσαι
πανευτυχής κάτοχος 950s του 2003 παρακαλώ δηλαδή ότι πιο παλιό υπάρχει.

Black Mamba
05/03/2015, 20:18
Για το 990 δεν έχω να πω πολλά δεν έχουμε γνωριστεί ακόμα και δεν το το βλέπω κιόλας
αλλα για το 950 έχω να σου πω άπειρα και θα τους κουράσουμε όλους κτμακιδεσ εδώ
χτυπα ένα καλοσυντηρημένο 950 και θα γελάς ακόμα και την ώρα που κοιμάσαι
πανευτυχής κάτοχος 950s του 2003 παρακαλώ δηλαδή ότι πιο παλιό υπάρχει.

Πεστα...
:beer:

AggelakasK
08/03/2015, 11:01
Πεστα...
:beer:
γεια χαρα και απο εμενα , νεος στο φορουμ και ευχομαι να μονιμοποιηθω σε λιγες μερες !! Εδω και λιγο καιρο λοιπον εχω αρχισει την αναζητηση για την επομενη !!! Ψαχνω , ακουω , διαβαζω και αναμενω την καταλληλη στιγμη ωστε να κανω την αγορα ! Νομιζω πως ειμαι κοντα ....Εχω καταληξει σε αυτο που παντοτε γουσταρα και ηθελα , adv. 950s ! Τα κανει ολα ! Το δυσκολο σε αυτη την επιλογη ειναι να βρεθει σε καλη κατασταση , πραγματικα μιλαμε για ειδος προς εξαφανιση! Στον αντιποδα 990 (2007-2008) παιζουν και παιζουν σε διαφορες τιμες για ολα τα γουστα !

Ktm.Prestige
11/03/2015, 22:38
γεια χαρα και απο εμενα , νεος στο φορουμ και ευχομαι να μονιμοποιηθω σε λιγες μερες !! Εδω και λιγο καιρο λοιπον εχω αρχισει την αναζητηση για την επομενη !!! Ψαχνω , ακουω , διαβαζω και αναμενω την καταλληλη στιγμη ωστε να κανω την αγορα ! Νομιζω πως ειμαι κοντα ....Εχω καταληξει σε αυτο που παντοτε γουσταρα και ηθελα , adv. 950s ! Τα κανει ολα ! Το δυσκολο σε αυτη την επιλογη ειναι να βρεθει σε καλη κατασταση , πραγματικα μιλαμε για ειδος προς εξαφανιση! Στον αντιποδα 990 (2007-2008) παιζουν και παιζουν σε διαφορες τιμες για ολα τα γουστα !

Και 950S θα βρεις εαν εχεις υπομονή και μπολικο ψάξιμο.Τα μειονεκτήματα φυσικά του 950 με το 990 τα είπαν οι προλαλήσαντες.
Επίσης θα βάλω και εγω το θέμα της μεταπώλησης που ίσως κάποιοι το περνάνε στα ψιλά.
Κατ'εμε πιο εύκολα θα φύγει ενα 990 απο οτι το 950...Δεν ειναι ολοι "πυροβολυμένοι" ώστε να πάρουν σχεδόν χιλιάρα μηχανή με
καρμπ για επιδόσεις και ρεμπρίζ.Οπότε ειναι και αυτος ενας παράγοντας σοβαρός.
Πάντως το 950S σίγουρα θα αφήσει ιστορία μόνο και μόνο απο την επιβλητική εμφάνιση του.
:beer: