View Full Version : Tenere 750 92'
Eversman
26/02/2015, 13:17
O γαμπρός μου, γνωστός σπάστης και κάφτης κινητήρων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών (ο ορισμός του υπεραιωνόβιου κάγκουρα), αφού διέλυσε το mega scooter που είχε τελευταία και μου το έφερε σε βίδες, έχει βαλθεί να αγοράσει το πιό πάνω μηχανάκι. Τenere 750 του 92' μετατροπή σε motard με 110000 χλμ.
Τenere δεν είχα ποτέ μου και επειδή για άλλη μία φορά ο κλήρος πέφτει σε εμένα για να ασχοληθώ με τα μηχανικά του (σέρβις, επισκευές κλπ) μέχρι να το διαλύσει και αυτό ή να το παρατήσει ελλείψει χρημάτων, θα ηθελα να με βοηθήσετε, όσοι από εσάς είχατε στην κατοχή σας αυτό το μηχανάκι σχετικά με τις ιδιαιτερότητες και τις βλάβες που τυχόν έβγαλαν.
Τί ιδιαίτερο να προσέξω στο συγκεκριμένο έν ολίγης, όταν μου το φέρει για να το τσεκάρω, σήμερα το απόγευμα :wave2:
το πιο σοβαρό που μου 'ρχεται στο νου είναι το πλαίσιο που κόβεται στο τρίγωνο κάτω που καταλήγουν οι σωλήνες του πλαισίου, κοντά στους ποδοστάτες.
επίσης ψωριάζουν σχετικά εύκολα εξάτμιση και ζάντες. Τα ρακόρ του τεπόζιτου ενδεχομένως να έχουν θεματάκι αν και είναι σπάνιο.
Επίσης το σασμάν είναι λίγο αργό, έχει διαδρομή μεγάλη μέχρι να κουμπώσει η επόμενη ταχύτητα, το νου σου όμως στη δευτέρα μην είναι "χτυπημένη" καμιά φουρκέτα και δεν κουμπώνει εύκολα.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα το γράψω.
Eversman
26/02/2015, 14:04
το πιο σοβαρό που μου 'ρχεται στο νου είναι το πλαίσιο που κόβεται στο τρίγωνο κάτω που καταλήγουν οι σωλήνες του πλαισίου, κοντά στους ποδοστάτες.
επίσης ψωριάζουν σχετικά εύκολα εξάτμιση και ζάντες. Τα ρακόρ του τεπόζιτου ενδεχομένως να έχουν θεματάκι αν και είναι σπάνιο.
Επίσης το σασμάν είναι λίγο αργό, έχει διαδρομή μεγάλη μέχρι να κουμπώσει η επόμενη ταχύτητα, το νου σου όμως στη δευτέρα μην είναι "χτυπημένη" καμιά φουρκέτα και δεν κουμπώνει εύκολα.
Αν θυμηθώ κάτι άλλο θα το γράψω.
Οπότε εστιάζω στο πλαίσο και στο κιβώτιο. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες :wave2:
O γαμπρός μου, γνωστός σπάστης και κάφτης κινητήρων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών (ο ορισμός του υπεραιωνόβιου κάγκουρα), αφού διέλυσε το mega scooter που είχε τελευταία και μου το έφερε σε βίδες, έχει βαλθεί να αγοράσει το πιό πάνω μηχανάκι. Τenere 750 του 92' μετατροπή σε motard με 110000 χλμ.
Τenere δεν είχα ποτέ μου και επειδή για άλλη μία φορά ο κλήρος πέφτει σε εμένα για να ασχοληθώ με τα μηχανικά του (σέρβις, επισκευές κλπ) μέχρι να το διαλύσει και αυτό ή να το παρατήσει ελλείψει χρημάτων, θα ηθελα να με βοηθήσετε, όσοι από εσάς είχατε στην κατοχή σας αυτό το μηχανάκι σχετικά με τις ιδιαιτερότητες και τις βλάβες που τυχόν έβγαλαν.
Τί ιδιαίτερο να προσέξω στο συγκεκριμένο έν ολίγης, όταν μου το φέρει για να το τσεκάρω, σήμερα το απόγευμα :wave2:
Με τόσα χιλιόμετρα θα καίει σίγουρα μπόλικο λαδάκι στην σβέλτη οδήγηση, οπότε να τσεκάρετε συχνά την στάθμη του λαδιού.
Eversman
07/03/2015, 08:55
Για την ιστορία, ενημερώνω ότι, ελέγχτηκε το μοτόρι, το οποίο ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ χρέπι! Όντως από την αριστερή πλευρά και χαμηλά κοντά στον ποδοστάτη, υπήρχε κόψιμο στο πλαίσιο. Επίσης υπήρχε διαρροή βενζίνης από κάρμπς και λαδιών από διάφορα σημεία,καθώς και κόλες/σιλικόνες/άλλα υλικά συναρμογής σε σημεία όπου θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο φλάντζες, οπότε απορρίφθηκε χωρίς συζήτηση. Ζητούσε και 1600 ευρώ :moutza:
Αντί αυτού, του βρήκα ένα TDM του 99' σε υπεράριστη κατάσταση, με καινούργια λάστιχα, σερβαρισμένο και έτοιμο για χρήση. Αφού ήπιαμε και καναδυό τσιπουράκια στο σπίτι του πωλητή, τελικά το πήραμε σε τιμή χαμηλότερη από αυτή που ζητούσε ο άλλος για το χρεπομηχάνημα, μαζί με μπουφάν και κράνος. Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα.
SHOOTER045
07/03/2015, 10:05
Φαντάζομαι το 850 πήρατε.
Αυτά τα μοτέρ είχαν την τάση να τσιμπάνε λαδάκι, όπως του super tenere.Πες του να κοιτάει τακτικά τον δείκτη, επίσης να προσέχει τον λεβιέ ταχυτήτων, όταν βολτάρει με 5η αν σπρώχνει τον λεβιέ ασυναίσθητα προς τα πάνω, θα φάει τα δισκάκια.
Κοίτα αν έχει γέφυρα στο μπροστινό πάνω απ το φτερό.
Θα δέσει σημαντικά με γέφυρα.
Επίσης ένα σετ ελατήρια εμπρός η ποίο χοντρό λάδι θα βελτιώσουν την σταθερότητα του.
Είχα και 750 tenere και tdm 900
akis_trevor
07/03/2015, 14:47
καλοταξιδο!!!:beer:
Αντε καλες βολτες...:beer:
Χαιρομαι γιατι εκανε τη σωστη επιλογη! Καλες βολτες και απροβληματιστα χιλιομετρα!
Eversman
07/03/2015, 19:59
Φαντάζομαι το 850 πήρατε.
Αυτά τα μοτέρ είχαν την τάση να τσιμπάνε λαδάκι, όπως του super tenere.Πες του να κοιτάει τακτικά τον δείκτη, επίσης να προσέχει τον λεβιέ ταχυτήτων, όταν βολτάρει με 5η αν σπρώχνει τον λεβιέ ασυναίσθητα προς τα πάνω, θα φάει τα δισκάκια.
Κοίτα αν έχει γέφυρα στο μπροστινό πάνω απ το φτερό.
Θα δέσει σημαντικά με γέφυρα.
Επίσης ένα σετ ελατήρια εμπρός η ποίο χοντρό λάδι θα βελτιώσουν την σταθερότητα του.
Είχα και 750 tenere και tdm 900
Έχει γέφυρα Δημήτρη και γενικά είναι πολύ προσεγμένο. Θα του πώ να έχει κατά νού για τα λαδάκια και τις ταχύτητες. Χθές το μεσημεράκι το πήγα μία καλή βολτίτσα και συμπεριφέρθηκε άψογα. 'Επαθα πολύ μεγάλη πλάκα βέβαια, γιατί συνηθισμένος τόσα χρόνια με την γριά, είχα ξεχάσει ότι υπάρχουν μηχανές που μπορούν να ξεπεράσουν τα 140 km/h :D Μετά το σόκ, ήρθαν οι σκέψεις ..."βρέ λές? ...."
Χαιρομαι γιατι εκανε τη σωστη επιλογη! Καλες βολτες και απροβληματιστα χιλιομετρα!
Αφού η αγορά αυτή έκανε τον γαμπρό να φορά πλέον κράνος και μπουφάν, ήταν σίγουρα η καλύτερη επιλογή! Να 'σαι καλά για τις συμβουλές και τις ευχές :wave2:
SHOOTER045
07/03/2015, 20:23
Και που να δεις το 900!!!
Θα ξανανιώσεις...
Και κύριος
Και κάγκουρας
amyroukai
08/03/2015, 10:24
To οτι τα πηρε με τη μηχανη, δεν σημαινει οτι θα τα φορεσει...
Καλοβολτο :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.