View Full Version : Από που σβήνετε το μηχανάκι? Kλειδί η Run/Off (κόφτη)
ΡΕ αγαπες, διαβαζετε καθόλουτις αρχικες σελιδες ή δεν μαμιουνται αυτοί που γραψαν τότε..??? :D
Έμαθα πως το μηχανάκι του δάλτωνα σβήνει με.. πυροσβεστήρα :bawl:
ΡΕ αγαπες, διαβαζετε καθόλουτις αρχικες σελιδες ή δεν μαμιουνται αυτοί που γραψαν τότε..??? :D
Αφήστε τις εκτακτες αναγκες κ.λ.π. και καταλαβετε πρωτα πως δουλευει το kill switch και πως ο κανονικός διακόπτης...
Και μη σπατε τα @@ αυτών που εχουν μηχανακια χωρίς κεντρικό διακόπτη...
Αυτά που δεν έχουν κεντρικό διακόπτη είναι για χρήση εκτός δρόμου ή κλεμμένα. Ο κόκκινος διακόπτης έχει κόκκινο χρώμα για να είναι εύκολα αναγνωρισιμος απο τους υπόλοιπους σε περίπτωση (και παλι) ανάγκης.
nikos_abel
13/03/2017, 14:23
....δεν μαμιουνται αυτοί που γραψαν τότε..???
:D x 2
Και αυτοί που εχουν Δαλτωνισμό να πανε να μαμηθούνε....!!!!!
...
Γιατι δεν τους λες την αληθεια...??? :rolleyes:
"" το kill switch υπαρχει στο τιμονι της μοτοσυκλετας για σβησει τον κινητηρα πριν απο πιθανη πτωση ή μετα απο πτωση κοβωντας το ρευμα απο την αναφλεξη και αφηνει μονο στα υπολοιπα συστηματα (φωτα - δεικτες κατευθηνσης) ετσι ωστε να ειμαστε ορατη στο σημειο πτωσεις αλλα και για ασφαλη μετακινηση της μοτοσυκλετας χωρις τη λειτουργια του κινητηρα.
Αυτο ομως γινεται με βραχυκυκλωμα στον ανωρθωτη και μπορει να εχει σαν συνεπεια το καψιμο του ανωρθωτη ενω ο κεντρικος διακοπτης ανοιγει το ηλεκτρικο κυκλωμα παροχης ρευματος των συστηματων ολης της μοτοσυκετας χωρις βραχυκυκλωμα. ""
:p
Μανολης67
13/03/2017, 18:18
το kill switch υπαρχει στο τιμονι της μοτοσυκλετας .
αλλα και για ασφαλη μετακινηση της μοτοσυκλετας χωρις τη λειτουργια του κινητηρα.
Το τερματίσαμε.
Μαλλον θα εννοούν κάτι τέτοιο..
379673
ο κεντρικος κοβει το ρευμα απο παντου ενω το kill μονο απο την ηλεκτρονικη (στα καρμπυρατερατα) οποτε δεν προκαλει καμμια ζημια
με το kill κανεις 2 κινησεις αντι για μια και ειναι πως εχει συνηθισει κανεις
Coyote.V
13/03/2017, 19:29
Σοβαρά ρε παλικάρια τώρα γιατί το θέμα έχει ξεπεράσει τα όρια του ψυχαναγκασμού.
Υπάρχει κάποια βεβαιωμένη βλάβη από κάποια εταιρία που να έχει αποδειχτεί ότι φταίει το σβήσιμο από το κιλ σουίτσ;
Έστω και από τον μηχανικό της γειτονιάς...
telegonos
13/03/2017, 23:29
Ο μύθος λέει, σε κάποιες πρώτης γεννιάς ηλεκτρονικές, κάποιων μοτό της δεκαετίας του ΄80, με δομή εκφόρτισης πυκνωτή.
Πάταγες το κιλ σουιτς -λέει- και επειδή δεν είχε προβλεφτεί σωστά τι κάνει το περισευούμενο φορτίο η ηλεκτρονική, το διοχέτευε λάθος και έκαιγε το κύκλωμα.
Τώρα γιατί από το κλειδί, είχε προβλέψει τι να κάνει το φορτίο, άγνωστο.
Κατά μια άλλη εκδοχη του μύθου, το ίδιο γινόταν αλλά όχι από το φορτίο του πυκνωτή, αλλά από το πηνίο ρεύματος της ηλεκτρονικής, που συνέχιζε να παράγει ρεύμα μέχρι να σταματήσει να περιστρέφεται ο κινητήρας.
Άλλο που έχω διαβάσει, ότι κάποια αυτεπαγωγή γινόταν, από το κλείσιμο του κυκλώματος η οποία επίσης κάτι έκαιγε στην ηλεκτρονική
Τρέχα γύρευε. Παίζει να είναι πιο μεγάλη μπούρδα κι από τους ψεκασμούς. Το γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν (χρειάζονται να πιστεύουν) παλαβές ιστορίες είναι ολόκληρο ψυχολογικοκοινωνικό φαινόμενο, που το ερευνά η επιστήμη.
Τι πραγματικά συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες που πραγματικά συναντάμε σήμερα.
Ο κεντρικός διακόπτης (κλειδί) αποκόπτει το ρεύμα από ΟΛΑ τα κυκλώματα της μοτό. (με εξαίρεση κάποιες που ΔΕΝ κλείνει το κύκλωμα του ανεμιστήρα ψυγείου)
Ο διακόπτης kill switch αποκόπτει το ρεύμα από τα κυκλώματα ανάφλεξης (ηλεκτρονική-πολλαπλασιαστές) - (και τροφοδοσίας καυσίμου στα ψεκαστά). Το ίδιο κάνει και ο διακόπτης stand ή ο διακόπτης πτώσης (όταν αυτοί υπάρχουν)
Και στις δύο περιπτώσεις σβήνει το μοτέρ. ΤΕΛΟΣ.
Οτιδήποτε άλλο, είναι απόδειξη γιατί τα λεφτά που δίνουμε για παιδεία, είναι χαμένα. Γιατί αν στο 2017, παράγουμε ακόμα ανθρώπους, που ενώ δεν έχουν καμία σοβαρή γνώση πως δουλεύει το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας τους, εντούτοις αρθρογραφούν κι επιμένουν με πείσμα στα φόρουμ, ότι το κιλ σουίτς κάνει κακό, ε μην απορούμε μετά που πάμε σαν κοινωνία, τι κυβερνήσεις βγάζουμε κ.ο.κ.
Stavrakos
14/03/2017, 01:10
Απο kill switch εσβηνα την βεσπα μεχρι που αρχισε να σβηνει την ωρα που οδηγουσα επειδη εφαγε φολα το κιλλ του σουιτς....
Stefanos73
14/03/2017, 06:34
Ακόμα; Αισίως φτάσαμε 8 σελίδες για το σβήσιμο της μοτοσικλέτας.
Ο μύθος λέει, σε κάποιες πρώτης γεννιάς ηλεκτρονικές, κάποιων μοτό της δεκαετίας του ΄80, με δομή εκφόρτισης πυκνωτή.
Πάταγες το κιλ σουιτς -λέει- και επειδή δεν είχε προβλεφτεί σωστά τι κάνει το περισευούμενο φορτίο η ηλεκτρονική, το διοχέτευε λάθος και έκαιγε το κύκλωμα.
Τώρα γιατί από το κλειδί, είχε προβλέψει τι να κάνει το φορτίο, άγνωστο.
Κατά μια άλλη εκδοχη του μύθου, το ίδιο γινόταν αλλά όχι από το φορτίο του πυκνωτή, αλλά από το πηνίο ρεύματος της ηλεκτρονικής, που συνέχιζε να παράγει ρεύμα μέχρι να σταματήσει να περιστρέφεται ο κινητήρας.
Άλλο που έχω διαβάσει, ότι κάποια αυτεπαγωγή γινόταν, από το κλείσιμο του κυκλώματος η οποία επίσης κάτι έκαιγε στην ηλεκτρονική
Τρέχα γύρευε. Παίζει να είναι πιο μεγάλη μπούρδα κι από τους ψεκασμούς. Το γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν (χρειάζονται να πιστεύουν) παλαβές ιστορίες είναι ολόκληρο ψυχολογικοκοινωνικό φαινόμενο, που το ερευνά η επιστήμη.
Τι πραγματικά συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες που πραγματικά συναντάμε σήμερα.
Ο κεντρικός διακόπτης (κλειδί) αποκόπτει το ρεύμα από ΟΛΑ τα κυκλώματα της μοτό. (με εξαίρεση κάποιες που ΔΕΝ κλείνει το κύκλωμα του ανεμιστήρα ψυγείου)
Ο διακόπτης kill switch αποκόπτει το ρεύμα από τα κυκλώματα ανάφλεξης (ηλεκτρονική-πολλαπλασιαστές) - (και τροφοδοσίας καυσίμου στα ψεκαστά). Το ίδιο κάνει και ο διακόπτης stand ή ο διακόπτης πτώσης (όταν αυτοί υπάρχουν)
Και στις δύο περιπτώσεις σβήνει το μοτέρ. ΤΕΛΟΣ.
Οτιδήποτε άλλο, είναι απόδειξη γιατί τα λεφτά που δίνουμε για παιδεία, είναι χαμένα. Γιατί αν στο 2017, παράγουμε ακόμα ανθρώπους, που ενώ δεν έχουν καμία σοβαρή γνώση πως δουλεύει το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας τους, εντούτοις αρθρογραφούν κι επιμένουν με πείσμα στα φόρουμ, ότι το κιλ σουίτς κάνει κακό, ε μην απορούμε μετά που πάμε σαν κοινωνία, τι κυβερνήσεις βγάζουμε κ.ο.κ.
Αυτή η τελευταία παράγραφος τι ακριβώς ρόλο παίζει στο κατά τα άλλα επεξηγηματικο ποστ σου;
Θα μπορούσες να μας πεις μ@λακες κατ'ευθείαν. ......
amyroukai
14/03/2017, 07:48
Περιμένω το επόμενο νήμα "Πόσες ηλεκτρονικές έχουν καεί από επιλογή ταχύτητας με τον διακόπτη σταντ κατεβασμένο" πως και πως. Not.
Κάτι μΕ λέει πως θα πάμε για λοκ, στοκ αντ σμόκιν' ελεκτρόνικς...
Κάτι μΕ λέει πως θα πάμε για λοκ, στοκ αντ σμόκιν' ελεκτρόνικς...
Όχι μέχρι να προσεγγίσουμε την αλήθεια. Ας μιλήσουν και οι γέροντες του φόρουμ να φτάσουμε σε ένα συμπέρασμα.
Μια φορά πάτησα το kill switch στοχεύοντας έναν κάφρο που μου πετάχτηκε από Stop. Και νόμιζα ότι αστόχησα ο άσχετος
Coyote.V
14/03/2017, 08:02
Μια φορά πάτησα το kill switch στοχεύοντας έναν κάφρο που μου πετάχτηκε από Stop. Και νόμιζα ότι αστόχησα ο άσχετος
Θα φταίει το γεγονός ό,τι δεν είχες στο σήμα της Μερσεντές στο μπροστινό φτερό...
Stefanos73
14/03/2017, 08:12
Μια φορά πάτησα το kill switch στοχεύοντας έναν κάφρο που μου πετάχτηκε από Stop. Και νόμιζα ότι αστόχησα ο άσχετος
Τώρα, πραγματικά, έδωσες μια άλλη διάσταση στο θέμα. Top Gun και τέτοια!
Ο μύθος λέει, σε κάποιες πρώτης γεννιάς ηλεκτρονικές, κάποιων μοτό της δεκαετίας του ΄80, με δομή εκφόρτισης πυκνωτή.
Πάταγες το κιλ σουιτς -λέει- και επειδή δεν είχε προβλεφτεί σωστά τι κάνει το περισευούμενο φορτίο η ηλεκτρονική, το διοχέτευε λάθος και έκαιγε το κύκλωμα.
Τώρα γιατί από το κλειδί, είχε προβλέψει τι να κάνει το φορτίο, άγνωστο.
Κατά μια άλλη εκδοχη του μύθου, το ίδιο γινόταν αλλά όχι από το φορτίο του πυκνωτή, αλλά από το πηνίο ρεύματος της ηλεκτρονικής, που συνέχιζε να παράγει ρεύμα μέχρι να σταματήσει να περιστρέφεται ο κινητήρας.
Άλλο που έχω διαβάσει, ότι κάποια αυτεπαγωγή γινόταν, από το κλείσιμο του κυκλώματος η οποία επίσης κάτι έκαιγε στην ηλεκτρονική
Τρέχα γύρευε. Παίζει να είναι πιο μεγάλη μπούρδα κι από τους ψεκασμούς. Το γιατί οι άνθρωποι πιστεύουν (χρειάζονται να πιστεύουν) παλαβές ιστορίες είναι ολόκληρο ψυχολογικοκοινωνικό φαινόμενο, που το ερευνά η επιστήμη.
Τι πραγματικά συμβαίνει στις μοτοσυκλέτες που πραγματικά συναντάμε σήμερα.
Ο κεντρικός διακόπτης (κλειδί) αποκόπτει το ρεύμα από ΟΛΑ τα κυκλώματα της μοτό. (με εξαίρεση κάποιες που ΔΕΝ κλείνει το κύκλωμα του ανεμιστήρα ψυγείου)
Ο διακόπτης kill switch αποκόπτει το ρεύμα από τα κυκλώματα ανάφλεξης (ηλεκτρονική-πολλαπλασιαστές) - (και τροφοδοσίας καυσίμου στα ψεκαστά). Το ίδιο κάνει και ο διακόπτης stand ή ο διακόπτης πτώσης (όταν αυτοί υπάρχουν)
Και στις δύο περιπτώσεις σβήνει το μοτέρ. ΤΕΛΟΣ.
Οτιδήποτε άλλο, είναι απόδειξη γιατί τα λεφτά που δίνουμε για παιδεία, είναι χαμένα. Γιατί αν στο 2017, παράγουμε ακόμα ανθρώπους, που ενώ δεν έχουν καμία σοβαρή γνώση πως δουλεύει το ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας τους, εντούτοις αρθρογραφούν κι επιμένουν με πείσμα στα φόρουμ, ότι το κιλ σουίτς κάνει κακό, ε μην απορούμε μετά που πάμε σαν κοινωνία, τι κυβερνήσεις βγάζουμε κ.ο.κ.
Οκκκκ δηλαδη οσοι εχουν απορια η πουνε μια μαλακια για το killswitch ειναι αμόρφωτοι ασχετοι και ευθύνονται για την κατασταση στη χωρα μας....:rolleyes:
Περαστικα και....αυτο βασικα περαστικα και παρε καμια αδεια να χαλαρωσεις...:wave2:
amyroukai
14/03/2017, 08:26
Οκκκκ δηλαδη οσοι εχουν απορια η πουνε μια μαλακια για το killswitch ειναι αμόρφωτοι ασχετοι και ευθύνονται για την κατασταση στη χωρα μας....:rolleyes:
Περαστικα και....αυτο βασικα περαστικα και παρε καμια αδεια να χαλαρωσεις...:wave2:
Συριζαίος, στάνταρ :bawl:
Συριζαίος, στάνταρ :bawl:
Οι ευρωπαιοι ειναι φιλοι μας...η αγγελα μας λατρευει και την αγαπαμε............και ο τσιπρακος ειναι το καλυτερο παιδακι allaround ΑΛΛΑ η Ελλαδα μπορει μονη της δυνατη χωρις να χρειαζεται ευρωπαικα κονδυλια και υποστιριξη ρεεε ....................................που βλεπεις το Συριζαιο πες μου οχι πες μου..:bawl::bawl:
ρε γμτ... πως ηταν αυτο το κολπακι με το kill switch που πεταγε φλογιδια το Αργαλειο:confused::hmm::hmm:
ρε γμτ... πως ηταν αυτο το κολπακι με το kill switch που πεταγε φλογιδια το Αργαλειο:confused::hmm::hmm:
Καρυδωνεις το γκάζι και πατάς το kill.
Πρόσεξε μην πάει το δάχτυλο παρακατ και πατησεις το D γιατί. .....gg phone home ......
379698
Καρυδωνεις το γκάζι και πατάς το kill.
Πρόσεξε μην πάει το δάχτυλο παρακατ και πατησεις το D γιατί. .....gg phone home ......
379698
Ναι αυτό!
Ώστε δεν είναι γι αυτό το kill switch... Κρίμα..
Ναι αυτό!
Ώστε δεν είναι γι αυτό το kill switch... Κρίμα..
Kαι ελεγες πεταει το Αfricaa??πετααειιι ε..σου κοψε τα φτερα(της honda) ο παλιο τεντιμποης απο πανω:D
Kαι ελεγες πεταει το Αfricaa??πετααειιι ε..σου κοψε τα φτερα(της honda) ο παλιο τεντιμποης απο πανω:D
Δεν ξέρω αν γίνεται σε ΠΣεκαστα.. Και μήπως κάνει ζημΝια η χρήση του killswitch δια την παρασκευη φωκου..
Με ενα σπιρτο στο τεποζιτο δε χρειαζεσαι ουτε killswitch ουτε ψεκασμο ουτε καν να βαλεις μπρος..υπερθεμα με βεγγαλικα:p
Με ενα σπιρτο στο τεποζιτο δε χρειαζεσαι ουτε killswitch ουτε ψεκασμο ουτε καν να βαλεις μπρος..υπερθεμα με βεγγαλικα:p
Αυτό το έκανε το caponord που είχα με μεγάλη επιτυχία θα έλεγα..
Και κααααπου εδω μπαίνει ο κύριος υπουργός με τον ιπτάμενο πουλαρο να μας πει ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο όταν πατάει το δικό του kill, ανάβουν τα αλαρμ ,κλανουν οι τσιμουχες και το φανάρι γίνεται strobe light. ...
:D
Και κααααπου εδω μπαίνει ο κύριος υπουργός με τον ιπτάμενο πουλαρο να μας πει ότι για κάποιο ανεξήγητο λόγο όταν πατάει το δικό του kill, ανάβουν τα αλαρμ ,κλανουν οι τσιμουχες και το φανάρι γίνεται strobe light. ...
:D
τςτςτς εχουμε φωτογραφικο υλικο απο τον εν λογο κυριο τη μια και μοναδικη φορα που το πατησε..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
379699
:D
Και σαν γνήσιο ιταλικό που τιμά τον λόγο του, παίζει και να μην δουλεύει.
Να είναι kill εδώ και καιρό.
amyroukai
14/03/2017, 09:48
Σας πληροφορώ ότι τον πήγασο (καλά, και το fazer) τα σβήνω από το kill μόλις περάσω την αυλόπορτα και ρολάρουν αρχοντικά ως την θέση στάθμευσης τους λίγο παρακάτ', είναι το προσωπικό τεστ "σε πόσο καλή κατάσταση είναι τα ρουλεμάν των τροχών και η αλυσίδα" και 110,000 χιλιόμετρα (στην την ιδιοκτησία μου) μετά το Ιαπωνικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, ο δε πήγασος στο service manual γράφει οτι ΠΡΕΠΕΙ να γυρνάς το kill στο off και να μιζάρεις μέχρι να βγάλει λάδι μιά βιδούλα στο δοχείο του φίλτρου λαδιού, κάθε φορά που αλλάζεις φίλτρο, κατά συνέπεια είναι σχεδιασμένο να "δουλέψει" και έτσι. Οπότε, kittens, τα δικά μου πειράματα ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ δείχνουν πως είστε φαιδροί και εγκάθετοι αφ' ενός, ότι το kill δεν σκοτώνει τίποτα πλην της προσωρινής λειτουργίας του κινητήρα αφ' ετέρου. Φυσικά, αν κάνετε ότι κάνω και το δικό σας μπουρδελάκι ανατιναχτεί, το κρίμα στο λαιμό σας. :lol:
Σας πληροφορώ ότι τον πήγασο (καλά, και το fazer) τα σβήνω από το kill μόλις περάσω την αυλόπορτα και ρολάρουν αρχοντικά ως την θέση στάθμευσης τους λίγο παρακάτ', είναι το προσωπικό τεστ "σε πόσο καλή κατάσταση είναι τα ρουλεμάν των τροχών και η αλυσίδα" και 110,000 χιλιόμετρα (στην την ιδιοκτησία μου) μετά το Ιαπωνικό δεν έχει κανένα πρόβλημα, ο δε πήγασος στο service manual γράφει οτι ΠΡΕΠΕΙ να γυρνάς το kill στο off και να μιζάρεις μέχρι να βγάλει λάδι μιά βιδούλα στο δοχείο του φίλτρου λαδιού, κάθε φορά που αλλάζεις φίλτρο, κατά συνέπεια είναι σχεδιασμένο να "δουλέψει" και έτσι. Οπότε, kittens, τα δικά μου πειράματα ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ δείχνουν πως είστε φαιδροί και εγκάθετοι αφ' ενός, ότι το kill δεν σκοτώνει τίποτα πλην της προσωρινής λειτουργίας του κινητήρα αφ' ετέρου. Φυσικά, αν κάνετε ότι κάνω και το δικό σας μπουρδελάκι ανατιναχτεί, το κρίμα στο λαιμό σας. :lol:
Άμα ο αναβάτης είναι Ευρωπαίος by the book κι ετς δεν φοβάται τίποτα ρε ,μόνο να προσέχεις μη ξεφυλλίζοντας το ευαγγέλιο κολλήσουν τίποτα σελίδες ...
https://www.youtube.com/watch?v=G08pqAaJi5k
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Πεθυμήσατε καλο, ωμό κ άγριο σεξ ρε κουφαλες..??? :D
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Πεθυμήσατε καλο, ωμό κ άγριο σεξ ρε κουφαλες..??? :D
Όχι αλλά αν έχεις καμιά άκρη...
nikos_abel
14/03/2017, 14:10
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Πεθυμήσατε καλο, ωμό κ άγριο σεξ ρε κουφαλες..??? :D
Όχι αλλά αν έχεις καμιά άκρη...
Πάνω ο Ολντ, κάτω ο Σνάιπερ (ζήτω το κλείδωμα! )
379702
SHOOTER045
14/03/2017, 14:18
Δεν ξέρω αν γίνεται σε ΠΣεκαστα.. Και μήπως κάνει ζημΝια η χρήση του killswitch δια την παρασκευη φωκου..
Σε ψεκαστα ΔΕΝ δουλεύει.
Μόνο σε καρμπυρατερατα πιάνει.
Εξακριβωμένο
Πόσες ηλεκτρονικές έχουν καεί από επιλογή ταχύτητας με τον διακόπτη σταντ κατεβασμένο?:D
Μανολης67
14/03/2017, 19:49
το kill switch υπαρχει στο τιμονι της μοτοσυκλετας .
αλλα και για ασφαλη μετακινηση της μοτοσυκλετας χωρις τη λειτουργια του κινητηρα.
Ti εννοεί ο ποιητής? πως μετακινείται η μοτοσυκλέτα με σβηστό κινητήρα? ρυμουλκούμενη ή σε κατωφέρεια (ετσι αναγράφει ο ΚΟΚ)
και αν ναι δεν πάμε για κιβωτιο?
amyroukai
14/03/2017, 19:55
το kill switch υπαρχει στο τιμονι της μοτοσυκλετας .
αλλα και για ασφαλη μετακινηση της μοτοσυκλετας χωρις τη λειτουργια του κινητηρα.
Ti εννοεί ο ποιητής? πως μετακινείται η μοτοσυκλέτα με σβηστό κινητήρα? ρυμουλκούμενη ή σε κατωφέρεια (ετσι αναγράφει ο ΚΟΚ)
και αν ναι δεν πάμε για κιβωτιο?
Σπρωχτή ΕΚΤΟΣ αν είναι το βαρίδι του Τέρε του αναστημένου
Μια μέρα να ξαναπιάσουμε τη κουβέντα για το βεντιλατερ...
Μια μέρα να ξαναπιάσουμε τη κουβέντα για το βεντιλατερ...
Μπροστά στο τζάκι με ρακί
Έχω την εντύπωση οτι ειστε απο τις περιπτώσεις όπου η ασκηση περιττής βίας επιβάλλεται...!!!
Έχω την εντύπωση οτι ειστε απο τις περιπτώσεις όπου η ασκηση περιττής βίας επιβάλλεται...!!!
Ναι αλλαααα δε θα πιασει τοπο ειμαστε περα απο καθε θεραπεία πλεον βιαιη και μη και περα απο καθε σωτηρια :D:p
Ειστε σαχλοί και σας σιχάθηκα..
Αμυρουουουου....!!
Που'σαι γαμώ το φελέκι μου...??? :D
Πελάτες...!!!
amyroukai
15/03/2017, 13:51
τώρα εννοεί να βάλω σκούπα καi να σβήσω το σύμπαν, να φορτώσω κάρτες το πόπολο, να κλειδώσω το μαγαζί γιατί ο μπάρμαν σχόλασε, όλα μαζί... :lol:
λοιπόν επειδή εξαντλήθηκε και δεν θα κυκλοφορήσει άλλο τεύχος, κάναμε και την πλακίτσα μας και όλα, ας το κλείσω και βλέπουμε. Ευχαριστούμε δια την συμμετοχήν σας, ελπίζουμε να σας ξαναδούμε με λιγότερο σπαμ και πΧιό πολλή ουσία.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.