View Full Version : Μηχανη με 1000 ευρω?
Pan (dvs)
13/03/2015, 13:27
Με αφορμη κουβεντα που ειχα με φιλο, εριξα μια ματια στο car να δω τι παιζει ,στα on-off.
Αν βαζατε οριο τα 1000 αντε 1200 ευρω ,ποια θα ητανε η επιλογη σας και γιατι?
Ποια δεν θα γυριζατε ουτε να την κοιταξετε?
Aprilia PEGASO-650
Suzuki XF 650 Freewind
Bmw F 650 FUNDURO
Triumph Tiger 900 (885)
Yamaha XTZ Super Tenere 750
Suzuki DR 650 SE
Cagiva GRAN Canyon 650
Aprilia PEGASO-650
Suzuki XF 650 Freewind
Bmw F 650 FUNDURO
Τα ποιο γερα/οικονομικα
Cagiva Cagiva GRAN Canyon 650
καλο και αδικημενο...
Τα αλλα εκτος λογο γηρατος (μοντελα προ του 95) ή ελειψης μιζας (DR-γερασα)
spyrakos35
13/03/2015, 13:31
ντιαράκι χαλαρά....
οχι στο κάνυον γιατί είναι χρεπι στα περιφερειακά του
αυτην την αναζήτηση την κάνω καιρό
για τον επόμενο σκλάβο, χωρις να εχω καταλήξει.
το pegaso το φοβαμαι οτι θα μπλεξω, αν κ βρισκεις μερικους σε εξευτελιστικες τιμες.
το freewind ειναι κακασχημο,
DR650 R/S ή RSE θα γουσταρα περισσοτερο
τα canyon μια ζωή σε ενα συνεργειο τα βλεπω απο σχεδον
οταν πρωτοβγηκαν.
αυτο που κοιταω τον τελευταιο καιρο
ειναι κατι παλια tenere 660,
τα οποια btw ξερει κανεις αν ο κινητηρας
που φορανε ειναι ιδιος
με αυτον των σημερινών XT/Tenere ;
Pan (dvs)
13/03/2015, 13:46
..................
Τα αλλα εκτος λογο γηρατος (μοντελα προ του 95) ή ελειψης μιζας (DR-γερασα)
Ολα τα dr ηταν μανιβελατα?
αυτο που κοιταω τον τελευταιο καιρο
ειναι κατι παλια tenere 660,
τα οποια btw ξερει κανεις αν ο κινητηρας
που φορανε ειναι ιδιος
με αυτον των σημερινών XT/Tenere ;
Όχι ο κινητήρας αυτός ήταν 5βάλβιδος, καμία σχέση με τον σημερινό
Freewind,tenere.Το είχα και παλιότερα το freewind.Και για 1000 ευρώ πάλι ακριβό είναι.
τα 2 σουζουκια και μετα το bmw
triumph πολλα κυβικα
το grand δεν το ξερω αλλα το canyon ειναι συνωνυμο του κουμπαρα
tenere αποκλειεται να βρεθει της προκοπης
για το aprilia μιλαει η τιμη του
Τζιμ Άνταμς
13/03/2015, 14:03
Το KLE δεν το βάζουμε μέσα;
Λευκάδιος
13/03/2015, 14:13
Με αφορμη κουβεντα που ειχα με φιλο, εριξα μια ματια στο car να δω τι παιζει ,στα on-off.
Αν βαζατε οριο τα 1000 αντε 1200 ευρω ,ποια θα ητανε η επιλογη σας και γιατι?
Ποια δεν θα γυριζατε ουτε να την κοιταξετε?
Εγώ θα κοίταζα τα παρακάτω
Yamaha XTZ660(οντως δυσκολο να βρεθεί καλό)
Yamaha XT600(άπειρες επιλογές)
Suzuki DR 650 SE και RSE(με μίζα)
Honda NX650
Και το Freewind καλό και αξιόπιστο αλλά εγώ κοιτάζω περισσότερο την off πλευρά των on-off
Pan (dvs)
13/03/2015, 14:28
Το KLE δεν το βάζουμε μέσα;
Οχι λογω κυβικων.
akis_trevor
13/03/2015, 14:29
τενερε,χτ,dr,freewind.
οντως το τενερε το 750 που λετε ολοι ειναι πολυ καλη επιλογη, στη λεξη ζημια στο λεξικο εχει τη φωτο του...
Καλά..είστε λίγο εγκάθετοι και μπάιασντ(biased), που λεν´ και στο χωριό μου, που δεν έχετε σκεφτεί να βάλετε την υπερεπιλογή του Honda Transalp 600. Sorry αλλά σε αυτά τα λεφτά για ον οφφ ΔΕΝ υπάρχει τιμιότερο μεκανάκι! Τέλος.
Pan (dvs)
13/03/2015, 14:40
Καλά..είστε λίγο εγκάθετοι και μπάιασντ(biased), που λεν´ και στο χωριό μου, που δεν έχετε σκεφτεί να βάλετε την υπερεπιλογή του Honda Transalp 600. Sorry αλλά σε αυτά τα λεφτά για ον οφφ ΔΕΝ υπάρχει τιμιότερο μεκανάκι! Τέλος.
Oπως και το Αfrica,αλλα τα εβγαλα για αλλους λογους εκτος.
Δυσκολα τα βρισκεις σε καλη κατασταση σε τοσο χαμηλη τιμη.
akis_trevor
13/03/2015, 15:12
οντως το τενερε το 750 που λετε ολοι ειναι πολυ καλη επιλογη, στη λεξη ζημια στο λεξικο εχει τη φωτο του...
Ενω ο πηγασος ο παλιος τερας αξιοπιστιας..
taisteal
13/03/2015, 15:16
332310
zannisvel
13/03/2015, 15:16
XT, DR, KLR Θα κοιτουσα.
Τζιμ Άνταμς
13/03/2015, 15:56
Οχι λογω κυβικων.
Από την στιγμή που είδα πήγασο και μπέμπα μέσα θεώρησα λογικό να υπάρχει το ΚΛΕ. Είναι μεν 150 λιγότερα κυβικά αλλά δικύλινδρο και ίσως με ελάχιστη δύναμη παραπάνω (1-2 ίπποι). Και από αξιοπιστία δεν το συζητάμε ότι είναι μακράν καλύτερο.
Pan (dvs)
13/03/2015, 16:28
Από την στιγμή που είδα πήγασο και μπέμπα μέσα θεώρησα λογικό να υπάρχει το ΚΛΕ. Είναι μεν 150 λιγότερα κυβικά αλλά δικύλινδρο και ίσως με ελάχιστη δύναμη παραπάνω (1-2 ίπποι). Και από αξιοπιστία δεν το συζητάμε ότι είναι μακράν καλύτερο.
Στο θεμα των κυβικων μπηκε ενα οριο για να ειναι πιο ταξιδιαρικο.Με την ιδια λογικη υπαρχουνε και πολυ καλα 400αρια.
Τωρα στο θεμα αξιοπιστιας το Kle ,αν και δεν ειναι επι του παροντος,δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο τα αλλα.
Klr με 1000-1200 δεν ....
Έριξα μια ματιά στο car τώρα και η αλήθεια είναι πως με ταβάνι τα 1200 δεν βρήκα Τρανσαλπ που να αξίζει.
Έχει κάποια στα 1400 που φαίνονται εντάξει και μπορεί με μπλα-μπλα να κατέβει η τιμή, αλλά δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι θα γίνει κιόλας..
Αντιθέτως είδα κανα-δυο DR, μερικά Τενερε 660 5βάλβιδα και αρκετά Funduro σε αυτά τα λεφτά. Μεταξύ των 3 θα έπαιζα ανάλογα με το ποιο θα έβρισκα σε καλύτερη κατάσταση.
Προσωπική προτίμηση (από εμφάνιση κλπ) το Τενερέ.. πχ. αυτό (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5435875/)
.. αυτό το tenere ακριβώς κοίταγα κ εγω,
αλλά ηταν τα σχεδόν 100.000 χλμ που με κωλοσαν,
μου φανηκαν πολλα για μονοκυλινδρο.
Pan (dvs)
13/03/2015, 17:37
.. αυτό το tenere ακριβώς κοίταγα κ εγω,
αλλά ηταν τα σχεδόν 100.000 χλμ που με κωλοσαν,
μου φανηκαν πολλα για μονοκυλινδρο.
Eχεις την εντυπωση οτι τα αλλα που γραφουνε 45.000 χλμ (μεσα σε 15-20 χρονια) ειναι τα πραγματικα?
Πάνω κάτω μηχανάκια αυτής της κατηγορίας (500 και πάνω κυβικά, με τιμή +-χιλιάρικο) κάπου τόσα χιλιόμετρα πρέπει να έχουν. Από 80Κ και πάνω το βρίσκω φυσιολογικό για μια μοτοσυκλέτα του '96,'97,'98. Αν βρεις παρακάτω, ή πρόκειται για ειδική περίπτωση, ή πρόκειται για "ειδικό" κατέβασμα κοντέρ.
Αν μιλούσαμε για κανα 250άρι ονοφφάκι, ναι, θα μπορούσε να έχει και 40Κ χλμ.
Δεινόσαυρος
13/03/2015, 18:10
Αν βαζατε οριο τα 1000 αντε 1200 ευρω ,ποια θα ητανε η επιλογη σας και γιατι?
Εντελώς προσωπική επιλογή:
1) Triumph Tiger 900 (885) - αλήθεια, βρίσκεις με χιλιάρικο;; Και ΟΚ, δεν είναι και πολύ ον-οφ, αλλά γαμάτο μηχανάκι για τα λεφτὰ. Το καλύτερο για αποστάσεις.
2) Bmw F 650 FUNDURO - μόνο απο ο,τι ακούω, δεν τα ξέρω, αλλα πολύ καλά λόγια
3) Suzuki DR 650 SE - έχει μίζα, έτσι; αλλιώς τσού. Ίδιο μοτέρ με το 4) Δώσε άλλα 500 και βάλε ρόδες SM ;)
4) Suzuki XF 650 Freewind - πάντα μου άρεσαν, έστω εκκεντρική εμφάνιση, και λιαν αξιόπιστα. Old school stylee mc
5) Yamaha XTZ Super Tenere 750 - για νοσταλγία, αν είναι σε καλή κατάσταση (με χιλιάρικο, ρε; ), παίζει και για πρώτη επιλογή.
Τσου:
Aprilia PEGASO-650
Cagiva GRAN Canyon 650
Ωραία μηχανάκια τα άνωθεν, αλλά φοβάμαι το μπλέξιμο, δυσκολία με ανταλλακτικά (ιδίως Cagiva).
Δεν θάλεγα όχι, πάντως αν τάβρησκα πολύ φτηνά.
alexzafeir
13/03/2015, 18:11
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6160671/ :smokin:
akis_trevor
13/03/2015, 18:23
κατι που ξεχασα να γραψω πριν.
το κανυον ξεχνα το!!!!μιλαμε για το 600 σε αυτα τα λεφτα...
το εχει ο μπαρμπας μου,το ειχε παρει απο καινουργιο,πιτσιρικος ημουν που το χαζευα.μετα απο κανα δυο χρονια,δεν θυμαμαι ακριβως, και πολλλλααααααα προβληματα,εβγαλε το 500αρι μοτερ και το εκανε τραμπα.
γενικα ξερω οτι βγαζουν προβληματα.το εχει και το κυκλοφορει οποτε ερχεται πατρα κανα καλοκαιρι,οποτε με την χρηση που κανει πλεον δεν μπορω να σου πω αν του βγαζει τπτ...
zannisvel
13/03/2015, 18:32
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5883321/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6015271/
Ξέρω είναι πάνω από το budget αλλά πιστεύω έχουν room for negotiation και πρέπει να είναι και σχετικά κοντά σου.
:beer:
Pan (dvs)
13/03/2015, 18:42
Το μπατζετ ειναι συγκεκριμενο.
Τις αποψεις σας θελω με βαση αυτα τα στοιχεια που εδωσα.Αν ητανε να παρω εγω κατι απο αυτα,δεν θα εδινα την f 650.;)
Eversman
13/03/2015, 19:02
Πάνο έγραψες "ταξιδιάρικο", οπότε να υποθέσω για χαλαρά ασφάλτινα χιλιόμετρα ως επί το πλείστον.
Funduro και Freewind. Δέν σπάνε δεν χαλάνε, ευκολία στο λύσιμο-δέσιμο. Ιδίως για το Freewind, τρέφω μία αδυναμία, το θεωρώ "απλό" και απέριττο, χωρίς τσιμπραγκαλίδια και φρού-φρού. Καθώς είμαι "παλιομοδίτης",το ξαναγόραζα χωρίς προβληματισμό.
τα freewind τα χρησιμοποιουν ασφαλιστικες τυπου οδικη βοηθεια, καταγραφη ατυχηματος κλπ
απειρα χλμ χωρις service και συνεχιζουν...........
sapila racing
13/03/2015, 19:14
Το μπατζετ ειναι συγκεκριμενο.
Τις αποψεις σας θελω με βαση αυτα τα στοιχεια που εδωσα.Αν ητανε να παρω εγω κατι απο αυτα,δεν θα εδινα την f 650.;)
Αν ήθελα μηχανάκι και είχα αυτα τα χρήματα θα περίμενα λίγο να μαζεψω αλλα 200-300 να φτασουν στα 1500 ώστε να παρω ενα αξιοπρεπές μηχανάκι και να εχω και χρήματα να το μαζέψω αν χρειαστεί.
Με 1000ρικο δεν νομίζω οτι παίρνεις μηχανακι απο αυτά που έβαλες και να αντέξει να κάνει χλμ.
Δεινόσαυρος
13/03/2015, 19:14
Ιδίως για το Freewind, τρέφω μία αδυναμία, το θεωρώ "απλό" και απέριττο, χωρίς τσιμπραγκαλίδια και φρού-φρού. Καθώς είμαι "παλιομοδίτης"[...]
Χαίρομαι που βλέπω οτι δεν είμα ο μόνος! Συνήθως γελάνε όταν λέω freewind.
====
Pan, έχεις κάποιο λόγο που αποστρέφεσαι το φαντουράκι; Τόβαλα δεύτερο, μόνο γιατί ακούω καλά λόγια.
Επιμένω οτι τιγράκι - αν βρείς για χιλιάρικο - είναι μακράν η καλύτερη επιλογή.
Αλλιώς τζουτζούκι, είτε το ένα είτε το άλλο, αναλόγως τί το θες.
Aprilia PEGASO-650 ποτε ΞΑΝΑ!Suzuki και τα 2 δαγκωτο.
Pan (dvs)
13/03/2015, 19:31
====
Pan, έχεις κάποιο λόγο που αποστρέφεσαι το φαντουράκι; Τόβαλα δεύτερο, μόνο γιατί ακούω καλά λόγια.
..................
Ισα ισα εκανα πολλα και απροβληματιστα χλμ σε χωμα και ασφαλτο.
Αν ήθελα μηχανάκι και είχα αυτα τα χρήματα θα περίμενα λίγο να μαζεψω αλλα 200-300 να φτασουν στα 1500 ώστε να παρω ενα αξιοπρεπές μηχανάκι και να εχω και χρήματα να το μαζέψω αν χρειαστεί.
Με 1000ρικο δεν νομίζω οτι παίρνεις μηχανακι απο αυτά που έβαλες και να αντέξει να κάνει χλμ.
Δεν μας λειπουνε τα 300.Ο σκοπος ειναι να μπει στην αυλη ,μια μηχανη χαμηλου κοστους,για να μην σκουριασουνε τα κατσαβιδια μας.
Eversman
13/03/2015, 19:37
Χαίρομαι που βλέπω οτι δεν είμα ο μόνος! Συνήθως γελάνε όταν λέω freewind.
Δε βαριέσαι φίλε μου! Όλα υποκειμενικά είναι. Εμένα μια φορά, δεν με άφησε ποτέ, με πήγε σχεδόν παντού και δεν είδε άλλο μηχανικό εκτός από εμένα. Ξέρω και άλλους πάντως, που τους αρέσει εξίσου :beer:
KotsosDR
13/03/2015, 19:47
dr 800 ;)
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5995778/
Δεινόσαυρος
13/03/2015, 19:49
Ισα ισα εκανα πολλα και απροβληματιστα χλμ σε χωμα και ασφαλτο.
OK, σόρυ, παρεξήγησα την προηγούμενη ανάρτησή σου. Ωραίος!
Στο θεμα των κυβικων μπηκε ενα οριο για να ειναι πιο ταξιδιαρικο.Με την ιδια λογικη υπαρχουνε και πολυ καλα 400αρια.
Τωρα στο θεμα αξιοπιστιας το Kle ,αν και δεν ειναι επι του παροντος,δεν νομιζω οτι ειναι καλυτερο απο τα αλλα.
Klr με 1000-1200 δεν ....
απο οτι λες κρινω πως δεν εχεις οδηγησει ποτε κανενα απο τα παραπανω.. αν κανω λαθος πες μου. αλλα το kle ειναι 2κυλινδρο καμια σχεση λοιπον με ψωφιμια τυπου freewind και pegaso. (μιλαω στα λεφτα που λες και στις αντιστοιχες χρονολογιες.) τα kle μπορει να ειναι 500cc αλλα ειναι πολυ δυνατοτερα και πολυ πιο ξεκουραστα (ο κηνητηρας τους) αν θες να τα πας ταξιδι.οκ πρεπει να φτιαξεις την σελα αλλα δεν θα ασχοληθεις με τιποτα αλλο. οσο για βασικα προβληματα μονο βολαν και ΑΝ στο βγαλουν ποτε. ενω με τα αλλα θα εισαι πολυ συχνα συνεργειο ετσι εχω δει ως παλαιος κατοχος kle που ΠΟΤΕ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα. καπου ειχα ξανα γραψει για τα kle (χωρις να τα συγκρινω προσπαθω να το αποφευγω στις μηχανες ειναι γουστο) ψαξε λιγο τα post μου και κατι σχετικο θαβρεις να παρεις μια αποψη.να μου πεις για τα φρενα να το συζητησουμε και να σου πω και την λυση, αλλα αν ειναι αξιοπιστο το pegaso ή το bmw σε σχεση με το kle?? να γελασω??
sapila racing
13/03/2015, 20:11
Ισα ισα εκανα πολλα και απροβληματιστα χλμ σε χωμα και ασφαλτο.
Δεν μας λειπουνε τα 300.Ο σκοπος ειναι να μπει στην αυλη ,μια μηχανη χαμηλου κοστους,για να μην σκουριασουνε τα κατσαβιδια μας.
Σωστό και μου αρέσει αυτός ο τρόπος σκέψης.
Ομως θα πρέπει να ψαξεις καλά και να παρεις αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατασταση κινητήρα κυρίως.
πχ το Tenere 660 στην αγγελία με τα 95000 χλμ δεν κάνει γιατί δεν φτανουν τα κατσαβίδια, θα χρειαστεί πολλά πράγματα το μοτέρ του σε σχετικά λίγα χλμ.
Ρε παιδιά έχετε καταλάβει ότι έχουμε 2015 και μιλάτε για μηχανάκια 20ετίας;;
Με χιλιάρικο το μόνο αξιοπρεπές που μπορείς να αγοράσεις είναι παπάκι ή μοτοσυκλετάκι 125 κυβικά
KotsosDR
13/03/2015, 20:26
Ρε παιδιά έχετε καταλάβει ότι έχουμε 2015 και μιλάτε για μηχανάκια 20ετίας;;
Με χιλιάρικο το μόνο αξιοπρεπές που μπορείς να αγοράσεις είναι παπάκι ή μοτοσυκλετάκι 125 κυβικά
:nono: μια χαρα αξιοπρεπεια εχουν τα on off 20ετιας , για τα συγχρονα απο την αλλη δεν ειμαι και τοσο σιγουρος....
SHOOTER045
13/03/2015, 21:50
:nono: μια χαρα αξιοπρεπεια εχουν τα on off 20ετιας , για τα συγχρονα απο την αλλη δεν ειμαι και τοσο σιγουρος....
Ακριβώς.
Είχαμε super tenere 750 στο σώμα που έγραψαν χιλιάδες των χιλιάδων χιλιόμετρα.
Και δεν σταμάτησαν να δουλεύουν ποτέ. ( Τα σημερινά που έχουμε άλλα λιγότερο αλλά περισσότερο, έχουν και είχαν τα θεματακια τους)
Προσωπικά δεν τα πρόλαβα, αλλά ήταν ένας λόγος που κάποτε το 2004 το αγόρασα, και μια φορά ανεβαίνουμε Αλεξανδρούπολη για καφέ με cbr 1000/xx,dusa,r1 κλπ και εγώ με το παλιό ταπεινό ΧΤΖ,με πήγε άνετα, ακόμα και στις ευθείες πού κυνηγούσα τα τέρατα με 200+ .
Φτάνουμε παραλία Αλεξανδρούπολης παρκάρουμε δίπλα δίπλα και καθόμαστε για καφέ, κάποια στιγμή έρχεται ένα ζευγάρι ( θα ταν 50+ σίγουρα τότε) βλεπουν το tenere κοντοστεκονται, πάνε γύρω γύρω, το κοιτάνε φωτογραφίζονται,μας ρωτάνε ποιανού είναι, λέω δικό μου.
Να το χαίρεσαι νεαρέ μου ,είπαν και έφυγαν.
Άρχισε μετά το πειραγμα < μαλάκα τέτοιο είχε ο μπάρμπας όταν την γνώρισε, με τέτοιο πήγαινε σχολείο, με τέτοιο την παντρεύτηκε > και άλλα τέτοια.
Τελείωσε η καζούρα ήπιαμε τον καφέ, κάναμε βόλτα στην πόλη, φάγαμε και πήραμε τον δρόμο για πίσω, και άρχισαν οι racers που πειραζαν την γρια κουμπινα μου- Μήτσο, αλλάζουμε μέχρι Καβάλα, Θεσσαλονίκη κλπ έφαγα βάρυνα, η μέση μου ο κώλος μου, κουράστηκα κλπ.
Εκεί επιβεβαιώθηκα για την γριά μου.Ειχε ψυχή
Να είναι καλά όπου και αν βρίσκεται
332329
332327
Και η γριά μου
]332330
dimmie_72
13/03/2015, 22:18
Φτάνουμε παραλία Αλεξανδρούπολης παρκάρουμε δίπλα δίπλα και καθόμαστε για καφέ, κάποια στιγμή έρχεται ένα ζευγάρι ( θα ταν 50+ σίγουρα τότε) βλεπουν το tenere κοντοστεκονται, πάνε γύρω γύρω, το κοιτάνε φωτογραφίζονται,μας ρωτάνε ποιανού είναι, λέω δικό μου.
Να το χαίρεσαι νεαρέ μου ,είπαν και έφυγαν.
αναμνήσεις... μ'ένα τέτοιο τους πήγαινε ο μπαμπάς για μπάνιο :cool:
textuadon
13/03/2015, 23:02
Όσο αφορά το 660 με τα 100.000χλμ όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να τον φέρω σε επαφή με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη στα χέρια του οποίου έκανε τις 96.000 απο αυτά.Είναι φίλος. Φοράει και μπροστινό απο S.Tenere 750 που εχει διπλά δισκόφρενα.
Χρηστος FZR
13/03/2015, 23:14
καποτε εφτιαχναν μηχανακια με τρομερη αξιοπιστια. 11 χρονια με το fzr to genesis και δεν εχει ζητησει τιποτα, και ειναι μηχανακι 27 χρονων πλεον.
εχω γυρισει τη μιση ελλαδα με αυτο, και πανελληνιες με καψιματα και εθνικη με τερμα γκαζι για πολλα χλμ και ποσα αλλα που δεν θυμαμαι.
στα τοσα χρονια εχω αλλαξει μια τρομπα βενζινης προσφατα και εκανα ανακατασκευη την πλεξουδα περισυ μονος μου. σερβις και αναλωσιμα πριν την ωρα τους.
και ο πρωην ιδιοκτητης εντελως καγκουρας.
εμπιστευομαι περισσοτερο ενα μηχανακι 20ετιας η 10ετιας καλοσυντηρημενο παρα ενα συγχρονο γαμιστερο χιλιαρι η ον οφ.
Λευκάδιος
13/03/2015, 23:15
απο οτι λες κρινω πως δεν εχεις οδηγησει ποτε κανενα απο τα παραπανω.. αν κανω λαθος πες μου. αλλα το kle ειναι 2κυλινδρο καμια σχεση λοιπον με ψωφιμια τυπου freewind και pegaso. (μιλαω στα λεφτα που λες και στις αντιστοιχες χρονολογιες.) τα kle μπορει να ειναι 500cc αλλα ειναι πολυ δυνατοτερα και πολυ πιο ξεκουραστα (ο κηνητηρας τους) αν θες να τα πας ταξιδι.οκ πρεπει να φτιαξεις την σελα αλλα δεν θα ασχοληθεις με τιποτα αλλο. οσο για βασικα προβληματα μονο βολαν και ΑΝ στο βγαλουν ποτε. ενω με τα αλλα θα εισαι πολυ συχνα συνεργειο ετσι εχω δει ως παλαιος κατοχος kle που ΠΟΤΕ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα. καπου ειχα ξανα γραψει για τα kle (χωρις να τα συγκρινω προσπαθω να το αποφευγω στις μηχανες ειναι γουστο) ψαξε λιγο τα post μου και κατι σχετικο θαβρεις να παρεις μια αποψη.να μου πεις για τα φρενα να το συζητησουμε και να σου πω και την λυση, αλλα αν ειναι αξιοπιστο το pegaso ή το bmw σε σχεση με το kle?? να γελασω??
Γιατι ψοφίμι το freewind σε σχέση με το kle?Συνολικά έχουν παρόμοιες επιδόσεις με διαφορετικό τρόπο λειτουργίας των κινητήρων τους.Πιο ροπάτο το xf και πιο υψηλόστροφο το kle.
Και επειδή είχα kle αν επέλεγα παλιό δικυλινδρο θα προτιμούσα ΤΑ600.
:nono: μια χαρα αξιοπρεπεια εχουν τα on off 20ετιας , για τα συγχρονα απο την αλλη δεν ειμαι και τοσο σιγουρος....
σαφώς και υπάρχουν αξιοπρεπή 20χρόνα με ανώτερης ποιότητας μέταλλα κτλ αλλά μιλάμε για χιλιάρικο εδώ.
βρες μου κάποιο στο car.gr που να μη θέλει τπτ και να είναι στην πένα
Χρηστος FZR
13/03/2015, 23:25
με χιλιαρικο και πενα δεν γινεται. σιγα μην βαλει ο ιδιοκτητης του καινουρια λαστιχα και αλυσιδογραναζα για να το δωσει μετα ενα χιλιαρικο.
αν δωσεις χιλιαρικο να παρεις τετοιο μηχανακι, πρεπει να εχεις και ενα πεντακοσαρικο αερα για μαζεματα.
Γιατι ψοφίμι το freewind σε σχέση με το kle?Συνολικά έχουν παρόμοιες επιδόσεις με διαφορετικό τρόπο λειτουργίας των κινητήρων τους.Πιο ροπάτο το xf και πιο υψηλόστροφο το kle.
Και επειδή είχα kle αν επέλεγα παλιό δικυλινδρο θα προτιμούσα ΤΑ600.
επιδει τα εχω σιγκρινει διπλα διπλα σε πολλα πολλα. και σε "ταξιδι" και σε πολη και σε αρκετα. και ναι σιγουρα μαζι σου για το ΤΑ600 καλητερα φρενα και πιο ποληθρονα για ταξιδια. νομιζω ομως ειπαμε 1000 ευρο. +οτι τα kle τα περνανε πιο "μπαρμπαδες" δεν ειναι τοσο κακοποιημένα η πλειοψηφία τουλαχιστον.
Λευκάδιος
14/03/2015, 02:16
επιδει τα εχω σιγκρινει διπλα διπλα σε πολλα πολλα. και σε "ταξιδι" και σε πολη και σε αρκετα. και ναι σιγουρα μαζι σου για το ΤΑ600 καλητερα φρενα και πιο ποληθρονα για ταξιδια. νομιζω ομως ειπαμε 1000 ευρο. +οτι τα kle τα περνανε πιο "μπαρμπαδες" δεν ειναι τοσο κακοποιημένα η πλειοψηφία τουλαχιστον.
Και εγω τα έχω συγκρίνει καθώς ο αδερφος μου ειχε '99άρι ΤΑ600.Ο δημιουργος του νήματος τόνισε στο αρχικο ποστ οτι το μπατζετ είναι1000-1200 ευρώ ;-) .Με μια γρήγορη ματιά είδα ότι υπάρχουν ΤΑ στα 1200 αλλά θα πιστεψω τον est που είπε νωρίτερα ότι μάλλον δεν αξίζουν όπως αυτά των 1400ευρώ.
Οσον αφορά τους 'μπαρμπάδες'(προσθέτω και ''γιατρούς',ναυτικους' κλπ) και τα λιγότεροο κακοποιημένα εγω είμαι επιφυλακτικός.Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τέτοιων μοτοσυκλετών μπορεί μα μην τις κακοποιουν αλλά δεν τις συντηρούν όπως πρέπει.Και μπορεί εξωτερικά να γυαλίζουν αλλά όταν αρχισεις το λύσιμο για γενικό έλεγχο να θέλουν πολύ χρήμα για μαζέματα.
οσο μεγαλωνω τοσο πιο παραξενος γινομαι και τοσο με μπερδεβουν οι ανθρωποι και δεν σας καταλαβενω πλεον... ρε παλικαρι μιλαμε για kle σε σχεση με τι?? με freewind? ναι το kle παρα τα 500 κυβικα του ειναι πιο δυνατο και πιο ανθεκτικο στα πολλα χιλιομετρα χωρις σταση (aka ταξιδι) σε σχεση με το 650 freewind, το funduro, τον pegaso . και ξαφνικα μου λες για kle με TA. ναι συμφωνω το ΤΑ ειναι καλητερο απο ολα στην λιστα του ποστ για τα δεδομενα ζητησης. αλλα αξιοπρεπες kle, freewind, pegaso βρησκεις απο 900-1200€ ενω για funduro, TA, XTZ πας 1400€ + .. ετσι ειναι η αγορα τι να κανουμε. και οπως εχω ξανα πει χωρις να ξερω τισ τιμες για αλλες μοτο σε kle που απο βιτσιο δικο μου γιατι ειχα λεφτα αφου αγορασα εκεινο το kle τον 600€ και τα ηθελα ολα καινουργια μεσα ανοιξα μοτερ και αλαξα μπιστονια, ελατηρια, καθαρισα βαλβιδες κτλπ περιφεριακα. (μαζι με εργασια σε φιλο μαστορα) εδωσα 300. οποτε με κατω απο 1000€ ειχα μηχανακι με αριστο μοτερ απο τα χερια μου.
με 300 ευρω ανοιξες δικυλινδρο αλλαξες εμβολα ελατηρια και service στην κεφαλη;:confused:
KotsosDR
14/03/2015, 08:56
το Κle ειναι ποιο ψοφιμι απο το freewind και για να παει σωστα πρεπει να το πας πανω απο 7000 σαλ ... .
αα ειναι και πολυ ποιο σταθερο στα χλμ , (το xf ) και σιγουρα ποιο ανετο στο δικαβαλο ταξιδι για τον συνεπιβατη
κατα τα αλλα μια χαρα ειναι το kle , το ειχα
παρε αυτο που σε καυλωνει καλητερα. και ασε μας να λεμε... εδω βλεπεις ο καθενας εχει τις δικες του εμπειρίες
εγω με kle και φιλος με freewind μαζι σε πολλα = καλύτερο το kle
o kotsosDR με kle και φιλος του με freewind xf = καλυτερο το freewind
o Λευκαδιος kle vs ΤΑ600 =καλυτερο το ΤΑ.
η μηπως ημουν εγω ΓΑΜΑΤΟΣ και το KLE μου ΤΟΥΜΠΑΝΟ και γ#%@ και εσπερνε οποτε δεν ειμαι αντικειμενικος με τα kle?? :p χαχαχα
και ναι toyar τα kle εχουν φτηνα ανταλακτικα μαμα καινουργια σε σχεση με αλλα μηχανακια.
οκ για να το λες:beer:
την εποχη που ειχα ενα eliminator δεν μου ειχε μεινε αυτη η εντυπωση
notakos600
14/03/2015, 14:16
Χιλιάρικο και αξιοπρεπής μοτοσυκλέτα σε αυτά τα κυβικά δεν παίζει παίδες με την καμμία.
Σιγουράτζα το έτερο χιλιάρικο στην άλλη τσέπη για να (νομίζεις) πως το έκανες ξανά μοτοσυκλέτα.
Οπότε τζίφος, εκτός κι αν συζητάμε πως θα απαλλάξουμε από τα χρέπια τους πρώην ιδιοκτήτες τους.
Μοναδική και σπάνια περίπτωση να ξέρεις το μηχανάκι και τον ιδιοκτήτη.
Να κανω μια ερωτηση....μονοκυλινδρο,δυκυλινδρο η δεν απασχολει το θεμα αυτο?
Εχεις κατα νου να κατσαβιδιασεις μονος σου το μηχανακι που θες να παρεις η οχι??
Πιστευω οτι πρωτα πρεπει να ξεκαθαριστουν αυτα!!!
Μηχανακια στα 1000-1200 ευρω βρισκεις αλλα σιγουρα οχι τελεια!!!!
Bob_o_mastoras
15/03/2015, 17:00
Aμα κανεις υπομονη μεχρι μετα το καλοκαιρι θα σου πουλησω το Dominator 1000 ευρω. Δωρο η μεταβιβαση, λουκετο abus, disclock abus, μπαγαζιερα Givi. Θα εχει και λαστιχα 3-4 μηνων. Ειναι σε πολυ καλη κατασταση (φυσικα :D ) ! Θα θελει πιθανον αλλαγη λαδια-φιλτρο που θα τα αλλαξω αρχη καλοκαιριου οποτε μεχρι το φθινοπωρο θα εχει κανει τα χιλιομετρακια του και θα θελει καινουργια.
Ψησου...:a01:
υ.γ. Υπαρχει περιπτωση και να αλλαξω γνωμη οποτε μην το δεσεις σχοινι-κορδονι. :look:
Pan (dvs)
16/03/2015, 13:52
Να κανω μια ερωτηση....μονοκυλινδρο,δυκυλινδρο η δεν απασχολει το θεμα αυτο?
Εχεις κατα νου να κατσαβιδιασεις μονος σου το μηχανακι που θες να παρεις η οχι??
Πιστευω οτι πρωτα πρεπει να ξεκαθαριστουν αυτα!!!
Μηχανακια στα 1000-1200 ευρω βρισκεις αλλα σιγουρα οχι τελεια!!!!
Κατα προτιμηση μονοκυλινδρο.
Χιλιάρικο και αξιοπρεπής μοτοσυκλέτα σε αυτά τα κυβικά δεν παίζει παίδες με την καμμία.
Σιγουράτζα το έτερο χιλιάρικο στην άλλη τσέπη για να (νομίζεις) πως το έκανες ξανά μοτοσυκλέτα.
Οπότε τζίφος, εκτός κι αν συζητάμε πως θα απαλλάξουμε από τα χρέπια τους πρώην ιδιοκτήτες τους.
Μοναδική και σπάνια περίπτωση να ξέρεις το μηχανάκι και τον ιδιοκτήτη.
Συνονοματε γι αυτο βαζω οριο τα 1000.Υπολογιζω οτι στην πορεια θα χρειαστει και αλλα,εκτος εαν πετυχω την περιπτωση.Τα αλλα 1000 που λες τα θεωρα πολλα.
σαφώς και υπάρχουν αξιοπρεπή 20χρόνα με ανώτερης ποιότητας μέταλλα κτλ αλλά μιλάμε για χιλιάρικο εδώ.
βρες μου κάποιο στο car.gr που να μη θέλει τπτ και να είναι στην πένα
Βρηκα στην Κορινθο,αλλα το τσιμπησε αλλος.Το ειδα στο Μεσολογγι και ητανε αστερι.Εχω και ενα tenere απο χερι,αλλα το σκεφτομαι.
Pan (dvs)
16/03/2015, 13:58
απο οτι λες κρινω πως δεν εχεις οδηγησει ποτε κανενα απο τα παραπανω.. αν κανω λαθος πες μου. αλλα το kle ειναι 2κυλινδρο καμια σχεση λοιπον με ψωφιμια τυπου freewind και pegaso. (μιλαω στα λεφτα που λες και στις αντιστοιχες χρονολογιες.) τα kle μπορει να ειναι 500cc αλλα ειναι πολυ δυνατοτερα και πολυ πιο ξεκουραστα (ο κηνητηρας τους) αν θες να τα πας ταξιδι.οκ πρεπει να φτιαξεις την σελα αλλα δεν θα ασχοληθεις με τιποτα αλλο. οσο για βασικα προβληματα μονο βολαν και ΑΝ στο βγαλουν ποτε. ενω με τα αλλα θα εισαι πολυ συχνα συνεργειο ετσι εχω δει ως παλαιος κατοχος kle που ΠΟΤΕ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα. καπου ειχα ξανα γραψει για τα kle (χωρις να τα συγκρινω προσπαθω να το αποφευγω στις μηχανες ειναι γουστο) ψαξε λιγο τα post μου και κατι σχετικο θαβρεις να παρεις μια αποψη.να μου πεις για τα φρενα να το συζητησουμε και να σου πω και την λυση, αλλα αν ειναι αξιοπιστο το pegaso ή το bmw σε σχεση με το kle?? να γελασω??
Και τα εχω οδηγησει και υπηρξα ιδιοκτητης καποιων απο αυτα.Μονο το Cagiva δεν το εχω καβαλησει.
Το kle δεν το κατακρινω ουτε το συγκρινω με τα αλλα,απλα δεν μου καθεται στο ματι.
TIGER900( 855)Είναι αυτό που έχει κόστος 100-1200 ευρώ περίπου. Το 885 είναι το ιντζεκσιον μετά το 2000 το 855 είναι καρμπυρατερ και το καλύτερο από όλα για μεγάλο ταξίδι πολύ αξιόπιστο άνετο με χώρους αλλά μεγάλο βάρος. Πολύ γρήγορο επίσης. Αλλά υπάρχει ένα αλλά, η μίζα και το πρόβλημα που χρειάζεται να κατεβάσετε μοτέρ, το ίδιο όμως και λίγο νεότερο έχει την μίζα σε σημείο που έχει εύκολα προσβάσιμο. Φρόντισε αν να βρεις αυτό τα κάνει όλα πολύ καλά ακόμη και από σημερινές μοτο
vagmark2002
23/03/2015, 15:10
Γεια σας και απο μενα.Η γνωμη μου ειναι πως μεχρι 1000 ευρω ειναι δυσκολο να βρεις μηχανακι που να μην σου ζητησει πολλα.Αυτο που προσπαθεις να μετριασεις ειναι το οτι αυτα που θα σου ζητησει να ειναι χαμηλου κοστους.Αν παμε πισω λοιπον σε εκεινες τις εποχες κατασκευης τους Θα δουμε οτι τα μηχανακια που δεν εσπαγαν και εκαναν ταξιδια απροβληματιστα ειναι τα transalp,τα funduro και τα freewind.Διαβαζω για 1-2 ιππους παραπανω και διαφορα τετοια αλλα εγω πιστευω οτι οταν επιλεγεις να παρεις ενα τετοιο παλαιο μοτορι εισαι αρκετα συνειδητοποιημένος και ξερεις τι ζητας απο αυτο.Εγω λοιπον μετα απο αρκετες μηχανες που περασαν απο τα χερια μου(αναβατης απο το '90) αγορασα το 2010 ενα funduro το οποιο εκραζα οταν πρωτοβγηκε.Το πηρα γιατι οτι και να παθει βρισκω ανταλλακτικα και στο περιπτερο,κανει ταξιδακια,εχει αξιοπρεπεστατη ροπη,χαμηλο κοστος συντηρησης,και μπορω να το φτιαχνω μονος μου γιατι ειναι πολυ απλο.Δεν λεω πως ειναι το καλυτερο μηχανακι αλλα ξερω τι ζηταω απο την αγορα που εκανα,ξερω επισης πως θα το παντρευτω,και ή θα το σπασω ή θα το χαρισω στο τελος.
zandesiro
23/03/2015, 20:35
Ως κατοχος μιας μηχανης 1200 ευρω (ΧΤ600Ε) που πηρα για ταξιδια και οχι για καθε μερα (δε μου χρειαζετε λογο επαρχιας)...Θα σας πω το κριτηριο που με εκανε να παρω ΧΤ.
Απο την λιστα και τις μηχανες που αναφερθηκαν πιο πανω,αν καποιος βαλει στο car.gr ανταλακτικα-μαρκα-μοντελο θα δει οτι το ΧΤ εχει γυρω στα 2500, ολα τα αλλα ειναι πολυ πιο κατω...Αυτο με εκανε να παρω ΧΤ ενω κοιτουσα και για DR-KLE-KLR-TRANSALP600-F650GS....
Αποτελεσμα της παραπανω συγκρισης ειναι η φθηνη συντηρηση και αμεση ευρεση ανταλλακτικών χωρις ταλαιπωρια...
Καλα ολα, αλλα οταν μιλαμε για μια μηχανη 1000-1200 ευρω το μπατζετ ειναι "στενο" οποτε ολα τα ευρω μετρανε...
Η προσωπικη μου αποψη...
Bob_o_mastoras
23/03/2015, 20:45
Εγω απο μονοκυλινδρα θα προτεινα το Dominator (oxι για να το πουλησω :p) αλλα ειναι πιο ταξιδιαρικο απο το XT. Kαι με μια ιδεα παραπανω γκαζι.
Κατα τα αλλα αν στοχος ειναι τα ταξιδια, Transalp, Kle.
Pan (dvs)
23/03/2015, 20:46
Ως κατοχος μιας μηχανης 1200 ευρω (ΧΤ600Ε) που πηρα για ταξιδια και οχι για καθε μερα (δε μου χρειαζετε λογο επαρχιας)...Θα σας πω το κριτηριο που με εκανε να παρω ΧΤ.
Απο την λιστα και τις μηχανες που αναφερθηκαν πιο πανω,αν καποιος βαλει στο car.gr ανταλακτικα-μαρκα-μοντελο θα δει οτι το ΧΤ εχει γυρω στα 2500, ολα τα αλλα ειναι πολυ πιο κατω...Αυτο με εκανε να παρω ΧΤ ενω κοιτουσα και για DR-KLE-KLR-TRANSALP600-F650GS....
Αποτελεσμα της παραπανω συγκρισης ειναι η φθηνη συντηρηση και αμεση ευρεση ανταλλακτικών χωρις ταλαιπωρια...
Καλα ολα, αλλα οταν μιλαμε για μια μηχανη 1000-1200 ευρω το μπατζετ ειναι "στενο" οποτε ολα τα ευρω μετρανε...
Η προσωπικη μου αποψη...
Εσυ μην μιλας καθολου.
Μου εβαλες τα φυτιλια και τρεχω, αλλα xt δεν βρισκω.:D
notakos600
23/03/2015, 20:58
Ως κατοχος μιας μηχανης 1200 ευρω (ΧΤ600Ε) που πηρα για ταξιδια και οχι για καθε μερα (δε μου χρειαζετε λογο επαρχιας)...Θα σας πω το κριτηριο που με εκανε να παρω ΧΤ.
Απο την λιστα και τις μηχανες που αναφερθηκαν πιο πανω,αν καποιος βαλει στο car.gr ανταλακτικα-μαρκα-μοντελο θα δει οτι το ΧΤ εχει γυρω στα 2500, ολα τα αλλα ειναι πολυ πιο κατω...Αυτο με εκανε να παρω ΧΤ ενω κοιτουσα και για DR-KLE-KLR-TRANSALP600-F650GS....
Αποτελεσμα της παραπανω συγκρισης ειναι η φθηνη συντηρηση και αμεση ευρεση ανταλλακτικών χωρις ταλαιπωρια...
Καλα ολα, αλλα οταν μιλαμε για μια μηχανη 1000-1200 ευρω το μπατζετ ειναι "στενο" οποτε ολα τα ευρω μετρανε...
Η προσωπικη μου αποψη...
+600
γι' αυτό έχω 2...:beer:
Pan (dvs)
24/03/2015, 07:57
Ουσιαστικα η μηχανη πρεπει να ειναι μονοκυλινδρη,χωρις πολλα πολλα.Φεριγκ και πολλα πλαστικα ,μονο φασαρια θα ειναι.Ελαφρια,να φτιαχνετε ευκολα απο καποιον ο οποιος εχει μετριες γνωσεις στα μηχανολογικα (οπως εγω),να υπαρχουνε ανταλλακτικα,να ειναι ελαφρια.....Σπαρτιατικη.
Οπως λεει και πιο πριν ο zandesiro "φθηνη συντηρηση και αμεση ευρεση ανταλλακτικών χωρις ταλαιπωρια..."
Aπο τις μηχανες που εβαλα στο αρχικο ποστ υπηρξα ιδιοκτητης ,η τις ειχα στην κατοχη μου για μεγαλο διαστημα,των Bmw F 650 FUNDURO,Yamaha XTZ Super Tenere 750 και Suzuki DR 650 SE.xt ειχα το 550 αλλα με ειχε κρεμασει καναδυο φορες με τον ανορθωτη.
Επισης το Triumph Tiger 900 (885) ανα πασα στιμη μπορω να το παρω απο φιλο 700-800 ευρω και το μονο που θελει ειναι λαστιχα.
Ολες τους καλες και αξιοπιστες (στα χερια μου),αλλα δεν εχουνε αυτο το κατι που θα ηθελα.Στο αρχικο ποστ θα μπορουσα να βαλω και το klr 650 ,αλλα το ξεχασα.Νομιζω τελικα,οτι αυτο και το xt εχουνε τις προδιαγραφες που θελω.
Ο λογος που εβαλα οριο τα 1200 ευρω ειναι οτι απο την μια θα χρειαστουνε και αλλα για να τη μαζεψω και απο την αλλη βρισκω σε αυτες τις τιμες ,μηχανες σε αρκετα καλη κατασταση,αρκει να εχω υπομονη.
Θεματα που με απασχολουνε ομως ειναι με η χωρις abs,το οποιο συντομα θα γινει υποχρεωτικο.Μανιβελα για να μην κολλαω η μιζα?
SHOOTER045
24/03/2015, 08:35
Πανο θα σου πω για dominator 650.
Κάποτε μας είχαν φέρει κάτι μαύρα με άσπρα γραφικά, νομίζω απ τα τελευταία και μάλλον ιταλικά μόνο μιζατα.
Τα είχαμε για δευτερατζες - τριτατζες ( μαζί με κάτι ΧΤ600) εγώ προτιμούσα το domi.
Παραδόξως με βόλευε πολύ και μόνος μού είχα φτιάξει την σέλα και αγόρασα μια ζελατίνα της givi για τις βροχές και τα κρύα.
Άλλαζε πολλά χέρια, περνούσε εβδομάδες η και μήνες απραξίας και ΠΑΝΤΑ δούλευε, μόνο μια φορά ένας συνάδελφος το μπούκωσε στο λάδι γιατί το τσέκαρε κρύο και ζεστό και το φουλαρε, μόνο φλάντζα κεφαλής άλλαξα τότε.
Αλλά γενικά αν το πας ψηλά τσιμπάει.
Πηγαίνει άνετα με 130-140 από εκεί και πάνω ζορίζεται και στην τελική σχεδόν μπαίνει στα κόκκινα.
Από φίλο που είχε το μανιβελομιζατο δεν άκουσα ΠΟΤΈ παράπονο και έκανε τρελά ταξίδια φορτωμένος και δεν το άλλαζε ( ούτε νομίζω να το άλλαξε) σκεπτόμενος την απλότητα και την αξιοπιστία τής κατασκευής.
Μονοκυλινδρο, καρμπ, ηλεκτρικά αφθαρτα, καλή αυτονομία, μίζα + μανιβέλα, επαρκή φρένα για τα κιλά και τα κυβικά του.
Αυτά
SHOOTER045
24/03/2015, 08:36
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6066459/
Με γειες
Και στα λεφτά που λες http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5365230/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6090238/
Τα ίδια φαντάζομαι ισχυουν και για τα ΧΤΖ660 - τα παλιά - αλλά εκείνο δεν το είχα δεν το ξέρω
endopandou
24/03/2015, 08:47
Αν αυτό το ντομι έχει 35000 χλμ εγώ είναι καρδινάλιος :p
Αν αυτό το ντομι έχει 35000 χλμ εγώ είναι καρδινάλιος :p
+1... ούτε ένα καλό γύρισμα δεν μπορούν να κάνουν....
Λευκάδιος
24/03/2015, 09:11
Aπο τις μηχανες που εβαλα στο αρχικο ποστ υπηρξα ιδιοκτητης ,η τις ειχα στην κατοχη μου για μεγαλο διαστημα,των και Suzuki DR 650 SE.xt ειχα το 550 αλλα με ειχε κρεμασει καναδυο φορες με τον ανορθωτη.
Ολες τους καλες και αξιοπιστες (στα χερια μου),αλλα δεν εχουνε αυτο το κατι που θα ηθελα.Στο αρχικο ποστ θα μπορουσα να βαλω και το klr 650 ,αλλα το ξεχασα.Νομιζω τελικα,οτι αυτο και το xt εχουνε τις προδιαγραφες που θελω.
Γιατί προτιμάς το XT απ'το DR650SE?Προσωπικά πέρα απο την αφθονία στην αναζητηση μεταχειρισμένων XT δεν νομίζω να υπερτερεί σε κάτι άλλο του DR.
Μονοκυλινδρο, καρμπ, ηλεκτρικά αφθαρτα, καλή αυτονομία, μίζα + μανιβέλα, επαρκή φρένα για τα κιλά και τα κυβικά του.
ΑυτάΜίζα-μανιβέλα είχαν μόνο τα μοντέλα '88-'89 όπως και μικρότερη αυτονομία λόγο μικρότερου ντεπόζιτου(μέχρι το '91).
Δεν παρακολούθησα όλη τη συζήτηση από την αρχή αλλά για εμένα είναι μονόδρομος: http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6114193/
Κατά τα λοιπά, το φρίγουιντ το πήρε ο κουμπάρος μου καινούριο το 2003 (στο όμορφο μπλε του), του έχει κάνει 35.000 Km μέσα σε 12 χρόνια, στην ουσία το έχει παρατημένο και δεν του έχει βγάλει ποτέ τίποτα, πέρα από τα αναλώσιμα.
Μια φορά ήρθε στο χωριό (180km διαδρομή) αλλά βλαστήμησε. Κατέβηκε κ πήγαινε σαν κομπρεσέρ με το ελαιόψυκτο μονοκύλινδρο. :D
Το KLE επίσης ότι πιο τίμιο και γρήγορο δεν μπορείς να πεις. (παρωχημένο μόνο σε εμφάνιση).
Για τα άλλα δεν έχω ιδιαίτερη άποψη. Χόντα και μόνο χόντα είναι το ρεζουμέ :D
Bob_o_mastoras
24/03/2015, 11:19
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6066459/
Με γειες
Και στα λεφτά που λες http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/5365230/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6090238/
Τα ίδια φαντάζομαι ισχυουν και για τα ΧΤΖ660 - τα παλιά - αλλά εκείνο δεν το είχα δεν το ξέρω
Eλα παρε παρε παρε!!! Σπαρταραει λεμε!!! Φρεσκο πραμα!!! 1 χιλιαρικο μονο μανταμ!!! :D:D
332950
zannisvel
24/03/2015, 16:43
Eλα παρε παρε παρε!!! Σπαρταραει λεμε!!! Φρεσκο πραμα!!! 1 χιλιαρικο μονο μανταμ!!! :D:D
332950
Bob το αποφάσισες; Θα φυγεις απο την Thumper-ο-οικογενεια?
Pan (dvs)
24/03/2015, 17:02
Αν αυτό το ντομι έχει 35000 χλμ εγώ είναι καρδινάλιος :p
Aν βρω μηχανη, με λιγοτερο απο 65.000,θα γινω εγω καρδιναλιος.Οτι και να γραφουνε....γραμμενα τα εχω.
Γιατί προτιμάς το XT απ'το DR650SE?Προσωπικά πέρα απο την αφθονία στην αναζητηση μεταχειρισμένων XT δεν νομίζω να υπερτερεί σε κάτι άλλο του DR.
Κοιτα δεν το εχω αποκλεισει και αυτο.Προσφατα εχασα ενα πολυ καλο κομματι.
zannisvel
24/03/2015, 18:06
Παντως σαν κατοχος XT μονο καλα εχω να σου πω.
Μπορεις να φτιαξεις τα παντα μονος, και ειναι αξιοπρεπεστατο σε ολα του.
Το μονο που δε μπορει να κανει ειναι ταξιδι με πανω απο 120-130.
Ανταλακτικα βρισκεις παντου και αυτο το θεωρω το πιο καλο του σημειο μιας και σε μηχανες 15 ετιας ολο και κατι θα χρειαστεις και ειναι αμαρτια να το πληρωσεις και να περιμενεις και 2 βδομαδες να ερθει απ'εξω.
Ντομι, ΧΤ και DR στα σημεια παιζουν και νομιζω οτι η πιο λογικη αγορα ειναι το XTακι.
notakos600
24/03/2015, 18:24
Παντως σαν κατοχος XT μονο καλα εχω να σου πω.
Μπορεις να φτιαξεις τα παντα μονος, και ειναι αξιοπρεπεστατο σε ολα του.
Το μονο που δε μπορει να κανει ειναι ταξιδι με πανω απο 120-130.
Ανταλακτικα βρισκεις παντου και αυτο το θεωρω το πιο καλο του σημειο μιας και σε μηχανες 15 ετιας ολο και κατι θα χρειαστεις και ειναι αμαρτια να το πληρωσεις και να περιμενεις και 2 βδομαδες να ερθει απ'εξω.
Ντομι, ΧΤ και DR στα σημεια παιζουν και νομιζω οτι η πιο λογικη αγορα ειναι το XTακι.
:beer:
endopandou
24/03/2015, 19:05
Πάντως παίδες οκ καλά γαϊδουράκια είναι τα ΧΤ τα ντομι κλπ αλλά μόνο εγώ βρίσκω την απόδοσή τους υπερβολικά βαρετή; Δεν μιλάω για απόλυτη δύναμη ούτε για τελικές μα για τον τρόπο που αποδίδουν. Τα μηχανάκια φωνάζουν πως δεν θέλουν να δουλεύουν ψηλά την ώρα που το klr πχ σε παρακαλάει για σκίσιμο.
Για να το συνεχίσω λίγο, προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο να οδηγώ ένα kle anhelo από ένα ΧΤ και ας μην πήγαινα πιο γρήγορα σε καμιά ευθεία. Δηλαδή πραγματικά με αυτό κάτι κάνεις, ενώ με τα ΧΤ-φαντούρο-ντόμι δεν κάνεις ποτέ τίποτα. Σαν να μετακινείς όγκο είναι, σαν να είσαι 40 και να πρέπει να πας με 60άρα :eyepop: (σόρυ ΧΤάκηδες μην αρχίσετε τα υστερικά πλιζ... :p ) :beer:
SHOOTER045
24/03/2015, 19:08
Eλα παρε παρε παρε!!! Σπαρταραει λεμε!!! Φρεσκο πραμα!!! 1 χιλιαρικο μονο μανταμ!!! :D:D
332950
εμενα με ρώτησες?
Και αν ερθω στο νησί με τι θα κάνω βόλτα?
amyroukai
24/03/2015, 19:40
εμενα με ρώτησες?
Και αν ερθω στο νησί με τι θα κάνω βόλτα?
Ρε μητσε, κωλοτρυπιδα εχει μεινει αφιλητη στο φλορουμ; πρωταθλητης brownnose 2015 πας να βγεις;
SHOOTER045
24/03/2015, 19:49
Ρε μητσε, κωλοτρυπιδα εχει μεινει αφιλητη στο φλορουμ; πρωταθλητης brownnose 2015 πας να βγεις;
Οοοουυυυυ γιεεεεεεεεεε
KotsosDR
24/03/2015, 20:38
332983
καλα ειναι να εχει και λιγο ροπη ε?
KotsosDR
24/03/2015, 20:40
https://www.youtube.com/watch?v=VJMYMC4jxKM :lol:
Pan (dvs)
24/03/2015, 20:47
Πάντως παίδες οκ καλά γαϊδουράκια είναι τα ΧΤ τα ντομι κλπ αλλά μόνο εγώ βρίσκω την απόδοσή τους υπερβολικά βαρετή; Δεν μιλάω για απόλυτη δύναμη ούτε για τελικές μα για τον τρόπο που αποδίδουν. Τα μηχανάκια φωνάζουν πως δεν θέλουν να δουλεύουν ψηλά την ώρα που το klr πχ σε παρακαλάει για σκίσιμο.
Για να το συνεχίσω λίγο, προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο να οδηγώ ένα kle anhelo από ένα ΧΤ και ας μην πήγαινα πιο γρήγορα σε καμιά ευθεία. Δηλαδή πραγματικά με αυτό κάτι κάνεις, ενώ με τα ΧΤ-φαντούρο-ντόμι δεν κάνεις ποτέ τίποτα. Σαν να μετακινείς όγκο είναι, σαν να είσαι 40 και να πρέπει να πας με 60άρα :eyepop: (σόρυ ΧΤάκηδες μην αρχίσετε τα υστερικά πλιζ... :p ) :beer:
Η αληθεια ειναι οτι οταν ψαχνεις μια μηχανη για να τη φορτωσεις μπαγαζιερες και αντισκηνα δεν ψαχνεσαι για επιδοσεις.Τα 120 στο ταξιδι ειναι αρκετα καλα.Οσο για το χωμα,με μηχανη φορτωμενη σαν νταλικα , οσο λιγοτερο νευρικη ειναι τοσο το καλυτερο.
stefanos
24/03/2015, 21:08
Aπο τις μηχανες που εβαλα στο αρχικο ποστ υπηρξα ιδιοκτητης ,η τις ειχα στην κατοχη μου για μεγαλο διαστημα,των Bmw F 650 FUNDURO,Yamaha XTZ Super Tenere 750 και Suzuki DR 650 SE.xt ειχα το 550 αλλα με ειχε κρεμασει καναδυο φορες με τον ανορθωτη.
Νομίζω το πιο άσπαστο μοτέρ είναι το suzuki.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου.
Γνώμη μου πάντως είναι ότι εάν και εφόσον κατσαβιδιάζεις μονοκύλινδρο
μπορείς να κάνεις το ίδιο και σε δικύλινδρο,
και γενικά η αναζήτηση της απλότητας και του σπαρτιάτικου καταλήγει σε XR ας πούμε
που δεν έχει τίποτα πάνω του να χαλάσει μέν
αλλά δεν ζούμε στην Αυστραλιανή έρημο ή τη Σιβηρία δε, ώστε να φοβόμαστε μη μείνουμε από μπαταρία ή ανορθωτή και πεθάνουμε στην ερημιά.
Νομίζω το πιο άσπαστο μοτέρ είναι το suzuki.
καλά μην παίρνεις κι όρκο. στα χεράκια μου τα έφτυσε :lol:
Bob_o_mastoras
25/03/2015, 00:21
Bob το αποφάσισες; Θα φυγεις απο την Thumper-ο-οικογενεια?
Προσωρινα, με σκοπο την αγορα μιας Africa και επειδη παιζουν και αλλα εξοδα που πρεπει να βγουν...
Αλλα, μετα το καλοκαιρι θα το σπρωξω ουτως ή αλλως (αν φυγει :a7:). Το καλοκαιρι το χρειαζομαι και πιο πριν δεν γινεται να δωσω και τα επιπλεον λεφτα για το africa.
Μετα, απο του χρονου, καλοκαιρι 2016 δλδ, θα παρω και κατι μονοκυλινδρο φθηνο και ελαφρυ μονο για διασκεδαση αλλα λιγα κυβικα λογικα. Μπορει και διχρονο ομως :a01: ... Κανα wr125 ή sms125 πχ..
@Mητσος. Μη φοβασαι. Το καλοκαιρι εκει θα ειναι το μοτορι. Αλλιως θα νοικιασεις vespa! :lol:
Pan (dvs)
25/03/2015, 07:34
Νομίζω το πιο άσπαστο μοτέρ είναι το suzuki.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου.
Γνώμη μου πάντως είναι ότι εάν και εφόσον κατσαβιδιάζεις μονοκύλινδρο
μπορείς να κάνεις το ίδιο και σε δικύλινδρο,
και γενικά η αναζήτηση της απλότητας και του σπαρτιάτικου καταλήγει σε XR ας πούμε
που δεν έχει τίποτα πάνω του να χαλάσει μέν
αλλά δεν ζούμε στην Αυστραλιανή έρημο ή τη Σιβηρία δε, ώστε να φοβόμαστε μη μείνουμε από μπαταρία ή ανορθωτή και πεθάνουμε στην ερημιά.
Στεφανε οσο λιγοτεροι,τοσο καλυτερα.Ειπαμε σπαρτιατικο οχι ομως και solex.:D
Oσο για το δευτερο που λες,καπου γραφω για μπαγαζιερες και αντισκηνα.Θα ειναι μηχανη ειδικου σκοπου.
Eversman
25/03/2015, 10:58
σαν να είσαι 40 και να πρέπει να πας με 60άρα
Υπάρχουν 60άρες που φυσάνε μεσιέ Μάνος. Ψυχούλα έχουν κι αυτές :D
Το XΤ είναι πολύ τίμιο, "απλό" και πολυχρηστικό μηχανάκι, αλλά αυτό που με χάλαγε ήταν όταν σε ταξίδι σε Ε.Ο. και με 3 μποφόρ, έπρεπε να δένω τα χέρια στο τιμόνι με ιμάντες για να μην με πάρει ο αέρας. Ήταν βέβαια το μοναδικό μηχανάκι που είχα ποτέ χωρίς φέρινγκ/ζελατίνα και μου έκατσε άσχημα.
George_M.
25/03/2015, 15:02
333003
αν βρεις κανενα τετοιο...θα σε βολεψει.
χρονια τωρα δεν μ'εχει στεναχωρησει ποτε.
Για κοιτα κια αυτο μηπως ειναι καλη περιπτωση...
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-HONDA,XL-141730608.html
Για κοιτα κια αυτο μηπως ειναι καλη περιπτωση...
http://www.xe.gr/automoto/used-bikes-HONDA,XL-141730608.html
65.000 χλμ? ποσα αντεχουν τα transalp?
Λευκάδιος
07/04/2015, 16:55
65.000 χλμ? ποσα αντεχουν τα transalp?
Αν είναι καλοσυντηρημένα για άλλα 65.000 άνετα.Αν και το συγκεκριμένο για να το δίνει και για ανταλλακτικά(και σ'αυτη την τιμή) θα θέλει μπόλικα μαζέματα.Σημαντικό σημείο ελεγχου σε ΤΑ με πολλά χιλιόμετρα είναι να τσεκαριστεί για φθορά ο άξονας που μπαίνει το μπροστινό γρανάζι
Pan (dvs)
07/04/2015, 17:45
65.000 χλμ? ποσα αντεχουν τα transalp?
Εχουνε διακοσαρισει αρκετα.Αυτες οι μηχανες εαν εχουνε σωστη συντηρηση,δεν μασανε απο χιλιομετρα.
MG-KTiNoS
07/04/2015, 17:58
Από το 99 έως το 2015 το ΧΤ δεν με άφησε ΠΟΤΕ
Η μόνη βλάβη που έπαθε ήταν η μίζα.
Pan (dvs)
07/04/2015, 18:02
Από το 99 έως το 2015 το ΧΤ δεν με άφησε ΠΟΤΕ
Η μόνη βλάβη που έπαθε ήταν η μίζα.
Βρηκα κανα δυο,για να δουμε.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6363479/
sernodas2
16/04/2015, 16:05
ρε μπας κ το θες???
οχι οτι καίγομαι να το δωσω,
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127769
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.