View Full Version : CBR600F ή SV650S?
Καλησπέρα, επειδή σκέφτομαι να αλλάξω την Virago μου και να πάω σε κάτι πιο σπορ ήθελα μια γνώμη σ αυτά τα 2 μοντέλα. Γνώμονας ΔΕΝ είναι η ιπποδύναμη, για την ακρίβεια προτιμώ τα λιγότερα άλογα του SV. Κριτήρια είναι μόνο τα εξής:
-κατανάλωση κινητήρα
-κόστος συντήρησης
-αξιοπιστία
-θέση οδήγησης (και τα δυο είναι σκυφτά με κλιπ ον άλλα έχω ακούσει καλά λόγια για το CBR, για το SV δεν ξερω...)
-επάρκεια ανταλλακτικών
Σ αυτά τα 2 μοντέλα έχω καταλήξει , CBR600F (2001 και μετά ) ή SV650S (2003 και μετά)
ΥΓ, SV με fairing δεν έχω πετύχει προς πώληση, αξίζει η αγορά fairing απ το ebay η θα την πάθουμε? Αυτά και ευχαριστώ εκ των προτέρων. :)
Καταναλωση,κοστος σαφως υπερεχει το sv.
Αξιοπιστια εχουν εξισου καλη.ασπαστα και τα δυο.
Θεση,παρομοια,ανεβα και στα δυο για να δεις τι σε βολευει.
ανταλλακτικα δε θα εχεις θεμα.
Εγω προσωπικα θα προτιμουσα το cbr οχι τοσο λογω της παραπανω ιπποδυναμης αλλα λογω καλυτερου στησιματος(φρενα αναρτησεις,δες το cbr με τις φουλ ρυθμισεις)
Επισης δεν θα εχεις και το εξτρα εξοδο για το φερινγκ.
Bob_o_mastoras
18/03/2015, 01:25
Εφοσον δεν σε ενδιαφερουν τοσο τα αλογα κοιτα για το SV ειδικα αμα ειναι να κινεισαι συχνα στην πολη. Ο δικυλινδρος εχει ροπη χαμηλα προσφεροντας ευκολια.
πυξιδας990
18/03/2015, 08:05
cbr.
παιζει ενα καλο
harris_x
18/03/2015, 08:05
ό,τι λέει παρακάτω:
Καταναλωση,κοστος σαφως υπερεχει το sv.
Αξιοπιστια εχουν εξισου καλη.ασπαστα και τα δυο.
Θεση,παρομοια,ανεβα και στα δυο για να δεις τι σε βολευει.
ανταλλακτικα δε θα εχεις θεμα.
Εγω προσωπικα θα προτιμουσα το cbr οχι τοσο λογω της παραπανω ιπποδυναμης αλλα λογω καλυτερου στησιματος(φρενα αναρτησεις,δες το cbr με τις φουλ ρυθμισεις)
Επισης δεν θα εχεις και το εξτρα εξοδο για το φερινγκ.
Pan (dvs)
18/03/2015, 08:13
Εγω θα ελεγα το sv.Kανε λιγο υπομονη μηπως το βρεις με φεριγκ,αλλιως δεν αξιζει τον κοπο να βαλεις μετα.
endopandou
18/03/2015, 08:13
πάντως να πας από βιράγκο σε cbr ή sv είναι τεράστιο βήμα σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση το οποίο ίσως να μην σου αρέσει
harris_x
18/03/2015, 08:16
πάντως να πας από βιράγκο σε cbr ή sv είναι τεράστιο βήμα σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση το οποίο ίσως να μην σου αρέσει
το είχα γράψει κι εγώ αλλά το έσβησα γιατι δεν έχω χρόνο για κουβέντα...
I totally agree
:beer:
πάντως να πας από βιράγκο σε cbr ή sv είναι τεράστιο βήμα σε εντελώς διαφορετική κατεύθυνση το οποίο ίσως να μην σου αρέσει
το είχα γράψει κι εγώ αλλά το έσβησα γιατι δεν έχω χρόνο για κουβέντα...
I totally agree
:beer:
Οπωτε ενα cbf 600 ισως ειναι η ποιο "λογικη" μεταβαση.
harris_x
18/03/2015, 08:26
Οπωτε ενα cbf 600 ισως ειναι η ποιο "λογικη" μεταβαση.
ίσως είναι.
εκτός αυτού το cbf συγκρίνεται με το sv.
Το cbr όχι. Είναι εντελώς άλλη κατηγορία.
Ενταξει δεν ειναι και διαφορετικη κατηγορια.
Εαν μιλαγε για το γυμνο sv ,τοτε ναι.
Σιγουρα το cbf ειναι πιο φιλικο λογω θεσης και απο τα δυο αλλα παλι σε καταναλωση κοστη θα εισαι πιο πανω απο sv.
Εγω παλι θα προτιμουσα cbr600f.πιστευω οτι σου δινει πιο πολλες δυνατοτητες,ειδικα σε ταξιδι.
SHOOTER045
18/03/2015, 12:13
SV650s γιατί έτσι
zannisvel
18/03/2015, 12:21
SV650s γιατι το ειχε ενας φιλος μου και ειναι μια χαρα μηχανακι και κανει και σουζες με τη σκεψη.
Εχει ομως και τη πιο ασχημη εξατμιση ever.
SHOOTER045
18/03/2015, 12:34
SV650s γιατι το ειχε ενας φιλος μου και ειναι μια χαρα μηχανακι και κανει και σουζες με τη σκεψη.
Εχει ομως και τη πιο ασχημη εξατμιση ever.
Με ένα σετ διπλές, γαμει όμως
akaposto
18/03/2015, 12:37
Τι τρέλα κουβαλάς στο κεφάλι;
Ποιό σου αρέσει; Αυτό να πάρεις.
Γρήγορα πάνε και τα δύο.
Βασικά όλα γρήγορα πάνε.
Ίσως να κάτσεις πιο βολικά στο cbr.
Το sv είναι πιο ελαφρύ πιο μαζεμένο, ίσως να σου κάτσει καλύτερα η μετάβαση. Όμως μην το βλέπεις σαν μηχανάκι πόλης.
Παίζει να κόβει λιγότερο και το απο honda.
Απο την άλλη το cbr αν δεν το κυνηγήσεις δεν θα σε τρομάζει.
(ναι ρε καγκούρια το μπουζούκι παίζει να σε τρομάζει αν κάτσεις πάνω και το χουφτώσεις, μαμά με γκάζι σηκώνεται απο ρελαντί, πετάς πίσω και ένα 48 ταψί και το κάνεις καγκουρόχημα)
Σχεδόν σίγουρα θα καίει λιγότερο το μπουζουκάκι. Ειδικά στο "χαλαρό" mode. Να υπολογίζεις ότι κάτω απο 5,5lt/100, αν δεν κατεβαίνεις να το σπρώχνεις,
δεν θα πέσεις με κανένα απο τα 2. Προς τα πάνω...sky is the limit.
Οχι δεν αξίζει να πληρώσεις μετά τα πλαστικά.
Η μεγάλη διαφορά για μένα είναι άλλη. Το sv που λες, 2003+, είναι ψεκαστό. Το cbr καρπυλατέρια.
Με ότι σημαίνει αυτό για το καθένα.
killbill
18/03/2015, 14:03
Λοιπόν, εγω θα έλεγα CBR αν θέλεις μηχανάκι που τα΄κάνει όλα (λογικά θα καίει περισσότερο βέβαια απο το SV. Αλλά υπερτερεί σε φρένα, αναρτήσεις, κινητήρα, είναι ευκολοδήγητο έχει κάλυψη απο αέρα λόγω φαίριγκ.
Το κυκλοφορώ σαν καθημερινό (παλαιότερα κέντρο Αθήνα), δεν με έχει κουράσει πουθενά, ζεσταίνεται γρηγορότερα το καλοκαίρι (δουλευει το βεντιλατέρ φουλ στην κίνηση).
Απο αξιοποιστία θεωρώ ότι και τα δυο είναι καλά. Με το cbr καλύπτεις καθημερινή μετακίνηση, ταξίδι, πίστα (αν γουστάρεις να μπείς).
Τέλος να αναφέρω (αν δεν το ξέρεις) το cbr του 2001 υπάρχει και ψεκαστό και καρπυρατέρ, προτίμησε το ψεκαστό με τα διπλά φώτα (το μονο φως είναι καρμπυρατερατο).
Αυτά, καλή επιλογή.
το 650 ειναι πολυ καλο μηχανακι αλλα το cbr για μενα ειναι οτι πρεπει και σελα μονοκοματι εχει
πας και τα ταξιδια σου ανετα.
αν θες γκαζια και κολπα παρε sv και αν σε περνει απο εξωδα το 1000
SHOOTER045
18/03/2015, 14:10
το 650 ειναι πολυ καλο μηχανακι αλλα το cbr για μενα ειναι οτι πρεπει και σελα μονοκοματι εχει
πας και τα ταξιδια σου ανετα.
αν θες γκαζια και κολπα παρε sv και αν σε περνει απο εξωδα το 1000
Αχχχχχχ
Τι τρέλα κουβαλάς στο κεφάλι;
Ποιό σου αρέσει; Αυτό να πάρεις.
Γρήγορα πάνε και τα δύο.
Βασικά όλα γρήγορα πάνε.
Ίσως να κάτσεις πιο βολικά στο cbr.
Το sv είναι πιο ελαφρύ πιο μαζεμένο, ίσως να σου κάτσει καλύτερα η μετάβαση. Όμως μην το βλέπεις σαν μηχανάκι πόλης.
Παίζει να κόβει λιγότερο και το απο honda.
Απο την άλλη το cbr αν δεν το κυνηγήσεις δεν θα σε τρομάζει.
(ναι ρε καγκούρια το μπουζούκι παίζει να σε τρομάζει αν κάτσεις πάνω και το χουφτώσεις, μαμά με γκάζι σηκώνεται απο ρελαντί, πετάς πίσω και ένα 48 ταψί και το κάνεις καγκουρόχημα)
Σχεδόν σίγουρα θα καίει λιγότερο το μπουζουκάκι. Ειδικά στο "χαλαρό" mode. Να υπολογίζεις ότι κάτω απο 5,5lt/100, αν δεν κατεβαίνεις να το σπρώχνεις,
δεν θα πέσεις με κανένα απο τα 2. Προς τα πάνω...sky is the limit.
Οχι δεν αξίζει να πληρώσεις μετά τα πλαστικά.
Η μεγάλη διαφορά για μένα είναι άλλη. Το sv που λες, 2003+, είναι ψεκαστό. Το cbr καρπυλατέρια.
Με ότι σημαίνει αυτό για το καθένα.
Απο το 2002 και μετα και το cbr600f ψεκαστο είναι αν δεν κάνω λάθος. Είναι με την καινούρια μούρη με τα 2 φανάρια μπροστά! Cbr600f pgm-fi
ΣΒούρα για τον ήχο, τα άρπαγμα από χαμηλά, το απίστευτο μούτρο και κώλο, και για να οδηγάς παιχνίδι και όχι μηχανάκι.
Υστερεί σε φρένα και αναρτήσεις σε σχέση με το cbr, αλλά μετά το virago και τα 2 θα σου φανούν διαστημόπλοια.
Υπερτερεί σε βάρος, κατανάλωση και χαρακτήρα. :wave2:
alexzafeir
18/03/2015, 19:05
Ειχα το cbr600fs και το cagiva raptor 650 (ειχε το μοτερ sv)
To cbr600 εμενα μου άρεσε περισσοτερο καταναλωση σαφως μεγαλυτερη απο το sv650
Ανετο στα ταξιδια, γκαζι, πολυ καλα φρενα πολυ καλος κινητηρας
Το raptor το αγαπησα, ροπη, ατσαλινος κινητηρας αν σου αρεσει περισσοτερο το sv κανε υπομονη να βρεις με fairing
Tελος μεταξυ cbr600 και cbf προτιμω cbr ...
Ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις :) Γενικα ξερω οτι ειναι μεγαλο βημα αλλα το μονο ενδιαμεσο σε σπορτ ειναι ninja300 και αμφιβαλω αν αξιζει τα χρηματα του. Ουτως η αλλως νευρικο χερι δεν εχω ουτε ορεξεις για πραγματα περαν των δυνατοτητων μου.
SHOOTER045
18/03/2015, 19:32
Αν και προτιμώ το sv δεν ξέρω κανένα s να πωλείται.
Αν δεν βιάζεσαι περίμενε.
Αν καταλήξεις σε cbr ξέρω 2 ,το ένα συμφορουμιτη το άλλο φίλου από εδώ
alexzafeir
18/03/2015, 20:20
Ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις :) Γενικα ξερω οτι ειναι μεγαλο βημα αλλα το μονο ενδιαμεσο σε σπορτ ειναι ninja300 και αμφιβαλω αν αξιζει τα χρηματα του. Ουτως η αλλως νευρικο χερι δεν εχω ουτε ορεξεις για πραγματα περαν των δυνατοτητων μου.
Mην σε αγχωνει η μεταβαση σε τετοιο μηχανακι - κανείς δεν γεννήθηκε σε supersport moto ολοι καποιο στιγμη πήραμε ενα ποιο δυνατο μοτο που στην αρχη μας ψιλοτρομαζε ..
Bob_o_mastoras
18/03/2015, 22:21
Αν και προτιμώ το sv δεν ξέρω κανένα s να πωλείται.
Μητσο εχεις μπει car.gr τελευταια;;; :confused:
Μονο S υπαρχουν! Εγω ψαχνω που και που μπας και εμφανιστει κανα naked τιμονατο και τπτ.. :(
S αλλα οχι με full fairing , αυτο εννοει μαλλον :P
Γιατί δεν παιρνεις ενα Βεστρώμ να ησυχάσεις;
Γιατι δυστυχως δε μ αρεσει καθολου
amyroukai
18/03/2015, 22:50
Μητσο εχεις μπει car.gr τελευταια;;; :confused:
Μονο S υπαρχουν! Εγω ψαχνω που και που μπας και εμφανιστει κανα naked τιμονατο και τπτ.. :(
Εχει 650 τιμονατο.
https://www.youtube.com/watch?v=7380mjIVQ4E
αυτό.Οπως είναι για επανάληψη.
Εγω sv650 τιμονατο λεω..:beer:
Shaolin Monk
20/03/2015, 21:46
Ενω θεωρητικα ειναι στην ιδια κατηγορια, προκειται γα δυο διαφορετικες μοτοσυκλετες τελειως. Στην πολη υπερτερει σαφεστατ το Σβιν, αλλα απο εκει και περα το CBR ειναι ετη φωτος μακρια. Δινει την αισθηση (και ειναι) πολυ μεγαλυτερης μοτοσυκλετας, εχει μεγαλυτερο εύρος χρήσης, φορτωνεται καλυτερα, βολικοτερο για δυο ατομα, εχει περισσοτερα γκαζια αμα γουσταρεις για μια γΛηγορη βολτα και γενικα ειναι καλυτερη μοτοσυκλετα κατα την ταπεινη μου γνωμη.
Οσο για το περασμα απο το βιραγκο σε 600-650, δεν τρεχει τιποτε, δεν ειναι και τιποτα φοβερο. Φοβερο θα ηταν να περνουσε σε 1290 και μονο αν ηταν ανωριμος! Αυτα ειναι γενικοτερα φιλικα μηχανακια...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.