View Full Version : Aprilia tuono gen1
L.omerta
19/03/2015, 17:41
Καλησπέρα σας! Ψάχνω εδώ και λίγο καιρό το εν λόγω μηχανάκι μιας και είναι παιδικός καημός και η σημερινη τίμη που παίζει πάρα πολύ δελεαστική! Κολλάω ρε γαμώτο όμως στα χιλιόμετρα. Βέβαια ξέρω ότι αν είναι καλά συντηρημένο ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι πολύ αξιόσπιστος... αλλά απο την άλλη 80000 χλμ δεν είναι παρα πολλά? Πόση ζωη να έχει ακόμα. Οπότε αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω...έστω οτί κολλάει και σου χτυπάει στρόφαλο μπιέλλα.. Πόσο κοστίζει στο περίπου η ζημιά για να υπολογίσω αν αξίζει η αγορά! Επίσης τι άλλο πολυ χοντρό θα μπορούσε να βγάλει και δεν μιλάω για σερβις αναλλωσιμων η περιφερειακών! Όποιος γνωρίζει παρακαλώ τα φώτα σας μπας και το πάρω απόφαση τελικά!!:wave2::wave2::a014:
Yianniss
20/03/2015, 08:41
Για να εχεις μια εικονα, εγω πουλησα το δικο μου με 65000χλμ, χωρις κανενα προβλημα. Τωρα εχει 75000χλμ παλι χωρις προβλημα.
Υπαρχουν παραδειγματα αυτου του μοτερ στο αμερικανικο φορουμ με 100.000χλμ χωρις κανενα προβλημα. Σημασια εχει να γινεται σωστη συντηρηση.
giannis21
20/03/2015, 09:21
Καλημερα φιλε μου.θα σου ελεγα να κανεις μια βολτα απο το apriliabikers.gr οπου τα παιδια θα λυσουν ολες σου τις αποριες.Να το παρεις λεω γω και δε θα το μετανοιωσεις!
alexxxcbr
20/03/2015, 10:33
Nα το παρεις.Μην αγχωνεσαι για τα χιλιομετρα.
Να το ψαξεις να ειναι καλα συντηρημενο.:wave2:
Αμα το γουστάρεις να το παρεις και καλα στεφανα....
Είναι εργαλειο για να διωχνει τις μαλακιες που σου κάθονται στο σβερκο μεσα στην εβδομαδα.....
Το δικο μου το εδωσα στα 50κ-παρα με τυπικα σερβιρίσματα και για μεγαλο διαστημα χρησης και εντος πολης σαν παπακι (με καταναλωση οσο 5 ινοβα βεβαια).
Εννοείται ότι ειχε καμποσα μιλια σκισιματος πανω του και πολλες μπιστες.....
Ξερω οτι εδω ρωταει το παλικαρι για το πρωτο αλλα με το δευτερο τι γινεται?
Αξιζει να παρει κανεις του 2006 που παρολο που ειναι λιγοτερους ιππους,λενε οτι ειναι λιγο πιο αξιοπιστο και εχει και καλυτερες δαγκανες και σελα συνοδηγου?
sapila racing
20/03/2015, 14:09
Ξερω οτι εδω ρωταει το παλικαρι για το πρωτο αλλα με το δευτερο τι γινεται?
Αξιζει να παρει κανεις του 2006 που παρολο που ειναι λιγοτερους ιππους,λενε οτι ειναι λιγο πιο αξιοπιστο και εχει και καλυτερες δαγκανες και σελα συνοδηγου?
Κατι μπερδεψες. Το 2006+ ( το δεύτερο Tuono δηλαδή ) ειναι καπου 10 ιππους δυνατότερο από το πρωτο.
Του 2006 ηταν διαφορετικο απο του 2007 και μετα εχω την εντυπωση.
Οταν βγηκε η 2η γενια,βγαλανε το R και factory οπου το factory ηταν πιο δυνατο και απο το 2007 βαλανε το μοτερ του factory και στο R και οι διαφορες του μεταξυ τους περιοριστηκαν απλα σε αναρτησεις και ζαντες.
Ομως μεταξυ 2006 και 2007 στα R,εχουν απο οτι εχω διαβασει διαφορα σε δαγκανες(πιο καλες του 2006,με 4 τακακια) ,πιο ανετη σελα συνοδηγου αλλα λιγοτερους ιππους ενω ειναι και διαφορετικες ανοχες σε μπιελα και βαρανε πιο δυσκολα.
Λαθος τα θυμαμαι?
sapila racing
20/03/2015, 18:20
Του 2006 ηταν διαφορετικο απο του 2007 και μετα εχω την εντυπωση.
Οταν βγηκε η 2η γενια,βγαλανε το R και factory οπου το factory ηταν πιο δυνατο και απο το 2007 βαλανε το μοτερ του factory και στο R και οι διαφορες του μεταξυ τους περιοριστηκαν απλα σε αναρτησεις και ζαντες.
Ομως μεταξυ 2006 και 2007 στα R,εχουν απο οτι εχω διαβασει διαφορα σε δαγκανες(πιο καλες του 2006,με 4 τακακια) ,πιο ανετη σελα συνοδηγου αλλα λιγοτερους ιππους ενω ειναι και διαφορετικες ανοχες σε μπιελα και βαρανε πιο δυσκολα.
Λαθος τα θυμαμαι?
Το Gen II βγηκε το 2006 και δεν νομίζω οτι υπαρχει διαφορά 2006-2007.
Για περισσότερα εδω απο τους πιο ειδικούς.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=142045&page=16&p=2494836&viewfull=1#post2494836
bros400pgm
20/03/2015, 18:29
Υπαρχει διαφορα στην διαμετρο των βαλβιδων (πιο μικρες του 06). Επισης δεν μπορει να δεχθει τον χαρτη για τις akrapovic evo και evo6 (μικρο το κακο).
Περιπου οπως τα ειπε ο dant3 ειναι. Η σελα μονο ως αξεσουαρ ή μπορει να την εδιναν καποια εποχη μαζι με την αγορα ενος tuono.
Το 08 μικρυναν οι ανοχες στον στροφαλο και ηθελαν προσοχη στην ποιοτητα του λαδιου και οταν ηταν κρυα.
06-07 είναι ίδια εκτός των διαφόρων που είχα γράψει στο link παραπάνω. Τα 06 έχουν άλλες brembo όπως σωστά έγραψες, άλλη σέλλα συνεπιβάτη + καπάκι μονοσελλου.
Τα περί ανοχων δεν ισχύουν για τα 06. Υπάρχουν περιστατικά με μπιελες σε όλες τις χρονιές.
Το 08 μικρυναν οι ανοχες στον στροφαλο και ηθελαν προσοχη στην ποιοτητα του λαδιου και οταν ηταν κρυα.
Δεν νομίζω πως ισχύει αυτό Κοσμά. Θέμα με κάποια μοτέρ που είχαν σφιχτές ανοχές εμφανίστηκε σε κάποια μοτέρ από το 06 και μετά.
Κάπου είχε γραφτεί πως τα μοτέρ με τον κωδικό NG στο μοτέρ είχαν το πρόβλημα, αλλά είναι άσχετο. Το NG σημαίνει new gear (close ratio gearbox) και το είχαν ακόμα και τα mille 03, και όλα τα gen II με μοτέρ V990RR που δεν είχαν φυσικά πρόβλημα.
Ποια μοτέρ είχαν σφιχτές ανοχές, είναι άγνωστο. Συνήθως βαραγαν γρήγορα πάντως.
Αρα ουσιαστικες διαφορας στα δευτερης γενιας δεν υπαρχει.
Σελα τη φτιαχνεις,οι brembo δε νομιζω να εχουν τραγικη διαφορα,αρα το πιο καλοσυντηρημενο βρισκεις και παιρνεις...
L.omerta
20/03/2015, 21:33
Ωραια ολα αυτά αλλά μια τιμή περίπου για στρόφαλλο μπιέλα εργασία γνωρίζει κανείς? Επίσης ανταλλακτικά παίζουν η θα πρεπει να ψάξεις για μεταχειρισμένα και e-bay? Εκεί είναι και η μόνη μου ένσταση ως προς την απόφαση!
bros400pgm
20/03/2015, 22:41
Δεν νομίζω πως ισχύει αυτό Κοσμά. Θέμα με κάποια μοτέρ που είχαν σφιχτές ανοχές εμφανίστηκε σε κάποια μοτέρ από το 06 και μετά.
Κάπου είχε γραφτεί πως τα μοτέρ με τον κωδικό NG στο μοτέρ είχαν το πρόβλημα, αλλά είναι άσχετο. Το NG σημαίνει new gear (close ratio gearbox) και το είχαν ακόμα και τα mille 03, και όλα τα gen II με μοτέρ V990RR που δεν είχαν φυσικά πρόβλημα.
Ποια μοτέρ είχαν σφιχτές ανοχές, είναι άγνωστο. Συνήθως βαραγαν γρήγορα πάντως.
Eιναι επισημη απαντηση απο τον Ed, μηχανικο στο AF1 store. Αυτο που ειδε ειναι οτι το διακενο μικρυνε. Φανταζομαι οτι εχει βαρυτητα η γνωμη του, οποτε και το κρατησα. Το οτι βαρανε ολα, θα ελεγα οτι ισχυει για ολες τις μαρκες.
Επισης, εγω προσωπικα, εχω τις ενστασεις μου για το μακρυ φιλτρο που φορεθηκε ως αναβαθμιση.
Ωραια ολα αυτά αλλά μια τιμή περίπου για στρόφαλλο μπιέλα εργασία γνωρίζει κανείς? Επίσης ανταλλακτικά παίζουν η θα πρεπει να ψάξεις για μεταχειρισμένα και e-bay? Εκεί είναι και η μόνη μου ένσταση ως προς την απόφαση!
Δεν ξεκινας καλα:smokin:. Παντως, στροφαλομπιελες κανουν απολα τα aprilia που φορανε τον rotax.
giannis21
20/03/2015, 22:53
αμα το παρεις παντως θα πρεπει να συνηθισεις σε αυτην την εικονα..332707
θα προλαβω να το μαζεψω για βολτα την κυριακη??:confused:
Eιναι επισημη απαντηση απο τον Ed, μηχανικο στο AF1 store. Αυτο που ειδε ειναι οτι το διακενο μικρυνε. Φανταζομαι οτι εχει βαρυτητα η γνωμη του, οποτε και το κρατησα.
Ναι, το NG παραδοξως o ED το είχε πει.
bros400pgm
21/03/2015, 08:39
αμα το παρεις παντως θα πρεπει να συνηθισεις σε αυτην την εικονα..
θα προλαβω να το μαζεψω για βολτα την κυριακη??:confused:
Mπορει να συνηθισει αμα θελει και στα εξωδικα προς καποιον γιαπωνεζο κατασκευαστη :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
endopandou
21/03/2015, 08:46
Τελικά δεν του απαντήσατε του ανθρώπου. Έχει έχει προβλήματα το πρώτο τουόνο και ποια είναι αυτά;
Ωραια ολα αυτά αλλά μια τιμή περίπου για στρόφαλλο μπιέλα εργασία γνωρίζει κανείς? Επίσης ανταλλακτικά παίζουν η θα πρεπει να ψάξεις για μεταχειρισμένα και e-bay? Εκεί είναι και η μόνη μου ένσταση ως προς την απόφαση!
Ο άτυχος κάτοχος gen II που θα γίνει το μοτέρ του Βαγδάτη, πρέπει να υπολογίζει για ένα χιλιάρικο μείον, με όλα μέσα.
Ανταλλακτικά υπάρχουν και θα βάλει μεταχειρισμένα από gen I που δεν παθαίνουν τίποτα και παρόλο που δεν είναι όμοιες οι μπιελες, είναι συμβατές και καλύτερης ποιότητας (άλλη κατεργασία σκλήρυνσης).
Η μόνη "συχνη" βλάβη που έχω ακούσει για Tuono-Mille gen I αφορά κούρεμα γραναζιου μίζας, αν η μπαταρία είναι πεσμένη και δεν μπορεί να γυρίσει την μίζα δυνατά.
Κάτι άλλο δεν έχω δει, αντιθέτως έχω δει μοτέρ ανοιγμένο με 80.000 για να τουμπανιαστει με πράγματα από Gen II και ήταν άψογο.
giannis21
21/03/2015, 09:16
Τελικά δεν του απαντήσατε του ανθρώπου. Έχει έχει προβλήματα το πρώτο τουόνο και ποια είναι αυτά;
Βασικα στο ερωτημα του πρωτου ποστ νομιζω δοθηκε απαντηση.Το μοτερ εχει φοβο να βαρεσει στροφαλο οσο οποιοδηποτε αλλο μηχανακι με τα ιδια χλμ.Για το κοστος επισκευης δεν πηρε απαντηση το παιδι αλλα νομιζω θα πρεπει να τον στειλουμε στον bill γιαυτο.
Τα μικροπροβληματα συνηθως λυνονται μεσω της συντηρησης γιαυτο τον προτρεπουν ολοι να βρει ενα "μερακλιδικο".
endopandou
21/03/2015, 09:25
Βασικα στο ερωτημα του πρωτου ποστ νομιζω δοθηκε απαντηση.Το μοτερ εχει φοβο να βαρεσει στροφαλο οσο οποιοδηποτε αλλο μηχανακι με τα ιδια χλμ.Για το κοστος επισκευης δεν πηρε απαντηση το παιδι αλλα νομιζω θα πρεπει να τον στειλουμε στον bill γιαυτο.
Τα μικροπροβληματα συνηθως λυνονται μεσω της συντηρησης γιαυτο τον προτρεπουν ολοι να βρει ενα "μερακλιδικο".
Το ότι όλες οι μηχανές εσωτερικής καύσης θα σπάσουν κάποτε δεν είναι απάντηση. Για την ιστορία ο Bill λέει πως είναι πολύ αξιόπιστο μοτέρ και πως το βασικό θέμα που βγάζουν είναι το κόμπλερ. Στρόφαλο έβγαζαν τα δεύτερης γενιάς
αμα το παρεις παντως θα πρεπει να συνηθισεις σε αυτην την εικονα..
θα προλαβω να το μαζεψω για βολτα την κυριακη??:confused:
Τωρα αν σου πω οτι δεν το ειδα ποτε ετσι σε καμια απο τις βολτες την κυριακη τι θα πεις?
Ποτε ομως....
giannis21
21/03/2015, 09:33
Με την απαντηση αυτη ηθελα να τονισω πως δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο προβλημα με τον κινητηρα αυτο.Και απο τα υπολοιπα ποστ αυτο βγαινει.
Προσφατα αγορασα το mile 2002 με 62000..
giannis21
21/03/2015, 09:35
Τωρα αν σου πω οτι δεν το ειδα ποτε ετσι σε καμια απο τις βολτες την κυριακη τι θα πεις?
Ποτε ομως....
το δικο μου ειναι αυτο που απλα εβγαλα τα πλαστικα για να κανω ελεγχο.Αυτο καλο ειναι ενας ιδιοκτητης να μπορει να το κανει.Τσεκαρισμα σε βασικα σημεια ανα τακτα χρονικα διαστηματα προς αποφυγη παρεξηγησεων.Ως το μεσημερι θα ειναι ετοιμο!!!
endopandou
21/03/2015, 09:59
Φίλε L.omerta από τα όχι λίγα που έχω διαβάσει στο ανοιχτό forum των apriliaνών, αλλά και από τις γνώμες των αρκετών apriliaνών γνωστών μου, καθώς και 2 κατά γενική ομολογία σοβαρών μαστόρων στην Αθήνα, βγαίνει το συμπέρασμα πως το 1st gen που θέλεις να πάρεις και σύμφωνα με τα χλμ που αναφέρεις αν δεν έχει ήδη κάποιο πρόβλημα δεν θα σου βγάλει κάτι σοβαρό.
Το μοτέρ του είναι γενικά αλεξίσφαιρο με μόνο θέμα το κόμπλερ για το οποίο -ΑΝ σου βγάλει θέμα- θα σου δώσει ο μάστορας λύση με πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που ζητάει η aprilia.
Τα δεύτερης γενιάς είναι άλλο πράγμα. Αν θέλεις τέτοιο ξεκίνα διάβασμα στα φόρουμ.
Όσο για την δύναμη θα σου λείψει μόνο σε σύγκριση με Γιαπωνέζικα i4 σε συγκεκριμένα κυνηγητά σε ανοιχτές δημοσιές, πουθενά αλλού. Φυσικά δεν είναι μόνο τα νούμερα της δύναμης, αλλά και η παροχή της. Σε αυτό αν δεν οδηγήσεις για να νιώσεις μόνος σου τι σημαίνει tuono δεν θα καταλάβεις, πάντως θα σου έλεγα πως στο συγκεκριμένο θέμα οι γνώμες που θα ακούσεις από κατόχους δεν θα είναι πάντα τόσο αντικειμενικές... Οδήγα το και αν σου αρέσει πάρτο με κλειστά μάτια, μην φοβάσαι την αξιοπιστία του.
bros400pgm
21/03/2015, 10:40
Μια ερωτηση: ποιο 4κυλινδρο ειναι πιο γρηγορο?
Εγω ειχα το RSV του 4 κ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα, αποσα ελεγαν για μπιελες, ηλεκτρικα, κομπλερ. Το ειχα παρει σχεδον και εκανε αρκετες χιλιαδες χλμ σε πιστα. Εαν υπαρχουν τα φραγκα, θα τσιμπαγα το 2ης γενιας. Το πρωτης ομως, ειναι σιγουρα best value for money.
Το προβλημα ειναι στο κοστος χρησης.... ρουφαει το πραμα... αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να το πουλησω το δικο μου...
Και τωρα που το πουλησα τα βλεπω στα ιντερνετς και τα ζαχαρωνω....
Μια ερωτηση: ποιο 4κυλινδρο ειναι πιο γρηγορο?
Εγω ειχα το RSV του 4 κ δεν ειχα το παραμικρο προβλημα, αποσα ελεγαν για μπιελες, ηλεκτρικα, κομπλερ. Το ειχα παρει σχεδον και εκανε αρκετες χιλιαδες χλμ σε πιστα. Εαν υπαρχουν τα φραγκα, θα τσιμπαγα το 2ης γενιας. Το πρωτης ομως, ειναι σιγουρα best value for money.
Σε συνθήκες ανοίγματος σε ανοιχτό δρόμο, τα Ss 4cyl είναι πιο γρήγορα. Σε πίστα, είναι άλλο καπέλο και εξαρτάται κυρίως από τον οδηγό και κυρίως πόσο πιο εύκολα μπορεί να πάει πολύ γρήγορα.
Για value for money, και τα δύο είναι τσάμπα. Υπάρχουν με 2-2.5-3-3.5 χιλιάρικα και απ' τα δυο... Οπότε, τι να λέμε?
bros400pgm
21/03/2015, 11:21
Ενταξει ρε συ. Δεν μιλαω για ss. Τα αντιστοιχα γυμνα, αντε να ειναι ελαχιστα πιο γρηγορα απο τα 1ης γενιας και σιγουρα πιο αργα απο τα 2ης. Νομιζω δεν λειψει σε καποιο το γκαζι του 4κυλινδρου. Θα του λειψει βεβαια το γεγονος να οδηγεις με 6η και 3000rpm :lol:
Το προβλημα ειναι στο κοστος χρησης.... ρουφαει το πραμα... αλλιως δεν υπηρχε περιπτωση να το πουλησω το δικο μου..
Σε σύγκριση με άλλα 1000αρια, δεν υπάρχει κάτι υπερβολικό. Πιο οικονομικό από ktm 990 adv, και ότι τα υπόλοιπα 4cyl τουλάχιστον σε συνθήκες βόλτας-ταξιδιού.
Στα πολλά χλμ θα κάψει, αλλά έτσι είναι οι κ@υλες. Τις πλΕρωνεις. :lol:
Ενταξει ρε συ. Δεν μιλαω για ss. Τα αντιστοιχα γυμνα, αντε να ειναι ελαχιστα πιο γρηγορα απο τα 1ης γενιας και σιγουρα πιο αργα απο τα 2ης. Νομιζω δεν λειψει σε καποιο το γκαζι του 4κυλινδρου. Θα του λειψει βεβαια το γεγονος να οδηγεις με 6η και 3000rpm :lol:
Το μόνο πρόβλημα με τα Tuono, είναι οι κάτοχοι άλλων γυμνών τα γνωρίζουν και δεν μπορείς να παίξεις εύκολα.
Μόνο τα TDM και τα varadero τσαμπουκαλευονται...:(
Τα οποια tdm τα τσαγιαζω και εγω με το ταπεινο 650αρι μου...
Απο θεμα φρενα-αναρτησεις τι διαφορες εχουν τα πρωτης και δευτερης γενιας?
Μακαρι να μπορεσω να παρω βεβαια factory 2ης γενιας...
Τα βεστρωμ ξεχασες :lol:
Επίτηδες ρε. Με τα 650 είναι αμφίβολο το αποτέλεσμα...θέλει χερά το Tuono για να τα βγάλει πέρα. Το 1000 είναι σε άλλο πλανήτη και εκτός ανταγωνισμού...
bros400pgm
21/03/2015, 12:17
Θα τολμησω να πω καμία διαφορα. Ιδιες τρομπες φορανε, ιδια σωληνακια υψηλης, αλλαζουν σε ακτινικα τα 2ης. Ισως εχουν ενα προτερημα οι 4τακακες των 06 αλλα παπαρια. Ολες οι brembo ειναι καλες.
Εαν παρεις fac να ξερεις δεν θα το μετανιωσεις.
μαλακία το factory ρε. έχει χρυσοσκατουλί πλαίσιο
Απο αναρτησεις παλι τα ιδια δε φορανε?
43αρι μπροστινο φουλ ρυθμισεις και πισω sachs φουλ?
Ιδια δεν ειναι και τα πλαισια και τα ψαλιδια?
Εαν ναι ,δηλαδη ουσιαστικα οι διαφορες ειναι μονο στην εμφανιση και στο μοτερ?
Το λεω γιατι με 2500 βρισκεις πρωτης γενιας τουμπανακι ενω για 2ης θες 3500-4000.
Δεν έχουν πολλά κοινά στοιχεία τα Gen 1 με 2.
Άλλο μοτέρ
Άλλο πλαίσιο/ψαλίδι
Άλλα φρένα
Άλλη αεροδυναμική
Άλλο αμορτισέρ
Μόνο το μπροστινό πρέπει να είναι ίδιο.
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σωθικά του
endopandou
21/03/2015, 13:25
με 2500 βρισκεις πρωτης γενιας τουμπανακι ενω για 2ης θες 3500-4000.
Που βρίσκεις τουμπανάκι 1st gen με 2500 και 2nd gen με 3500 - 4000 έχεις κάνα λινκ; Ρωτάω γιατί στο car δεν υπάρχουν...
Κοσμά στο μυαλό μου είχα ss αλλά στις διαδρομές που αναφέρομαι fzs 1000 η cb1 η Ζ 1000 δεν τα ακολουθείς με δικύλινδρο τέτοιας γενειάς που να χτυπάς τον ποπό σου κάτω.
Η διαφορά είναι πως ενώ τα i4 ψοφάνε για παρατεταμένα σκισίματα, τα v2 ψοφάνε στα παρατεταμένα σκισίματα. ;)
Δεν έχουν πολλά κοινά στοιχεία τα Gen 1 με 2.
Άλλο μοτέρ
Άλλο πλαίσιο/ψαλίδι
Άλλα φρένα
Άλλη αεροδυναμική
Άλλο αμορτισέρ
Μόνο το μπροστινό πρέπει να είναι ίδιο.
Δεν ξέρω τι γίνεται με τα σωθικά του
Μοτερ ναι οκ ,εχουν διαφορες.
Πλαισιο/ψαλιδι φαινονται ιδια.
Ενταξει μπορει να εχουν καποια μικροδιαφορα αλλα εγω μιλαω για καμια τρανταχτη που να σου κανει διαφορα σε γρηγορη οδηγηση η πιστα.
Φρενα παλι,περναει μονο σε ακτινικες.εχει αλλη?
Αεροδυναμικη,ναι οκ,παει μαζι με την διαφορετικη εμφανιση.
Αμορτισερ,εχουν διαφορετικο και εαν ναι ειναι τρανταχτα καλυτερο της 2ης γενιας?
Που βρίσκεις τουμπανάκι 1st gen με 2500 και 2nd gen με 3500 - 4000 έχεις κάνα λινκ; Ρωτάω γιατί στο car δεν υπάρχουν...
Κοσμά στο μυαλό μου είχα ss αλλά στις διαδρομές που αναφέρομαι fzs 1000 η cb1 η Ζ 1000 δεν τα ακολουθείς με δικύλινδρο τέτοιας γενειάς που να χτυπάς τον ποπό σου κάτω.
Η διαφορά είναι πως ενώ τα i4 ψοφάνε για παρατεταμένα σκισίματα, τα v2 ψοφάνε στα παρατεταμένα σκισίματα. ;)
Με λιγη γρηγορη αναζητηση
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6188250/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5906460/
Φυσικα φανταζομαι οτι θα πρεπει να τα δεις,δε μπορεις να καταλαβεις απο φωτο,αλλα ειδικα το 1ο φαινεται αρκετα καλο.
Γιατι να εχει θεμα σε παρατεταμενο σκισιμο?
Αφου βγαζει και τη δυναμη του ψηλα αν δε κανω λαθος,οποτε γιατι να εχει θεμα?
Για μενα ΜΗΝ το παρεις και ναι ειναι πολλα τα χιλιομετρα...
Κοιτα για κανα αλλο τιμονατο..:beer:
endopandou
21/03/2015, 13:41
...
Ναι έχεις δίκιο το πρώτο είναι τουμπανάκι. Το δεύτερο είναι εντελώς μαμά πλήν τα σώματα του ιτζέκσιο το οποίο εμένα δεν μου αρέσει.
Για το σκίσιμο... πρέπει να ζήσεις με i4 για να πιστέψεις πόσο μεγάλη διαφορά υπάρχει στα παρατεταμένα. Ψιλοβαριέμαι να γράφω αναλυτικά άσε που δεν είναι και του παρόντος :D
karavidas το μηχανάκι είναι πολύ καλό βρε συ, γιατί να μην το πάρει αφού δεν τρέχει τίποτα με τα χλμ;
Μοτερ ναι οκ ,εχουν διαφορες.
Πλαισιο/ψαλιδι φαινονται ιδια.
Ενταξει μπορει να εχουν καποια μικροδιαφορα αλλα εγω μιλαω για καμια τρανταχτη που να σου κανει διαφορα σε γρηγορη οδηγηση η πιστα.
Φρενα παλι,περναει μονο σε ακτινικες.εχει αλλη?
Αεροδυναμικη,ναι οκ,παει μαζι με την διαφορετικη εμφανιση.
Αμορτισερ,εχουν διαφορετικο και εαν ναι ειναι τρανταχτα καλυτερο της 2ης γενιας?
Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι εντελώς διαφορετικά, δεν ξέρω που βρίσκεις ομοιότητες. Μπροστινό είναι ίσως ίδιο, εκτός της μποτας που είναι για ακτινικα, και ίσως στο εσωτερικό του. Το πίσω είναι ιδίων χαρακτηριστικών, αλλά δεν μπαίνει από το ένα στο άλλο.
Κανένα από τα δύο δεν έχει full ρυθμίσεις στο πίσω, λείπει η απόσβεση συμπίεσης.
Το factory όπως αναφέρθηκε αξίζει κάθε € παραπάνω που έχει. Οι αναρτήσεις και οι ζάντες το μεταμορφώνουν.
Για μενα ΜΗΝ το παρεις και ναι ειναι πολλα τα χιλιομετρα...
Κοιτα για κανα αλλο τιμονατο..:beer:
Συμφωνώ, ιδίως κανένα FZ1 που λένε πως είναι αξιόπιστα :tooth:, ή κανένα Ζ1000 που τα περιφερειακά και το πλαίσιο είναι σταθμός στην ιστορία της μοτοσυκλέτας.
Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι εντελώς διαφορετικά, δεν ξέρω που βρίσκεις ομοιότητες. Μπροστινό είναι ίσως ίδιο, εκτός της μποτας που είναι για ακτινικα, και ίσως στο εσωτερικό του. Το πίσω είναι ιδίων χαρακτηριστικών, αλλά δεν μπαίνει από το ένα στο άλλο.
Κανένα από τα δύο δεν έχει full ρυθμίσεις στο πίσω, λείπει η απόσβεση συμπίεσης.
Το factory όπως αναφέρθηκε αξίζει κάθε € παραπάνω που έχει. Οι αναρτήσεις και οι ζάντες το μεταμορφώνουν.
Πασο τοτες,εαν εχουν οντως τετοιες διαφορες.
Θεωρεις οτι τα αξιζει τα παραπανω 1500Ε(χοντρικα) το 2ης γενιας για αυτα που δινει?
Υποτιθεται οτι πρεπει να πειτε οχι,για να μη με δυσκολευετε περισσοτερο!
Ασε που θα πρεπει να παρω και παπι για τις καθημερινες μετακινησεις.
:D:cry:
κοίτα απ'ότι έχω καταλάβει τα οικονομικά σου φτάνουν για το πρώτης γενιάς και θες να πιστεύεις ότι έχει μικροδιαφορές από το δεύτερης.
η πικρή αλήθεια είναι ότι το gen2 είναι μακράν ανώτερο. για να μην μιλήσουμε για το factory.
Ενταξει με λιγο ζορι χτυπιεται και το 2ης.
Απλα θελει υπομονη και f5 στο car για να πετυχεις το σωστο.
Ετσι και αλλιως δε μιλαω για αμεση αγορα για αυτο ρωταω γενικα ακομα.
Η αληθεια ειναι θελω να οδηγησω κιολας πρωτα ενα.αλλα με τετοιο κολλημα που εχω πρεπει να μου φανει πολυ χαλια για να μη παρω ενα.
Ειμαι ηδη κιολας σε ιταλικο v2 γυμνο,οποτε ειμαι προετοιμασμενος.
Κουμάντο στη τσέπη σου δεν κάνω αλλά γνώμη μου να κάνεις υπομονή να μαζέψεις άλλο 1,5 χιλιάρικο να χτυπήσεις gen2.
Το λευκό με τα 4400 φαίνεται πολύ καλό.
Κατι τετοιο θα γινει.
Οντως και ειναι και μναρος σε αυτο το χρωμα.και γενικοτερα το 2ης σε σχεση με το 1ης.
Το δεύτερης γενιάς είναι μακράν πιο όμορφο και κατά γενική ομολογία.
Ειδικά η υλοποίηση του πίσω μέρους είναι -θα τολμήσω να πω- μια από τις πιο πετυχημένες στην ιστορία της μοτοσυκλέτας.
Το μούτρο του σε κάποιους αρέσει σε κάποιους άλλους όχι. Εγώ του έχω βάλει μια ermax ζελατίνα και το έχω λατρέψει.
Οντως απο οσες εχω δει και εγω την ermax θα εβαζα.φτιαχνει αρκετα το μουτρο.
Ο κωλος,οντως ανεπαναληπτος.
Ειμαι ηδη κιολας σε ιταλικο v2 γυμνο,οποτε ειμαι προετοιμασμενος.
Αν το ιταλικό V2 που λες, είναι αυτό στο avatar σου...οχι δεν είσαι προετοιμασμένος. :D
Ε καλα ντε,τι μπορει να σε προετοιμασει?
Αυτο δε παει αλλο,δε μου φτανει το γκαζι :p
Υποτιθεται οτι πρεπει να πειτε οχι,για να μη με δυσκολευετε περισσοτερο!
Ασε που θα πρεπει να παρω και παπι για τις καθημερινες μετακινησεις.
:D:cry:
Δεν είναι καθόλου κακό το gen I, ίσα ίσα. Απλά το 2ο είναι συνολικά καλύτερο, ενώ έχουν και μεγάλη διαφορά στην αίσθηση μεταξύ τους. Στο 2ης γενιάς είσαι πάνω, ενώ στο 1ης είσαι μέσα. Ενα μειονέκτημα του Gen II είναι το ύψος σέλλας που είναι πολύ ψηλά και πιθανόν θα δυσκολέψει μετρίου αναστήματος αναβάτες.
Οντως απο οσες εχω δει και εγω την ermax θα εβαζα.φτιαχνει αρκετα το μουτρο.
Ο κωλος,οντως ανεπαναληπτος.
Προσωπικά δεν την χωνεύω, μου μοιάζει με φτυάρι. Εχω βάλει την skidmarx που οπτικά δείχνει στα μάτια μου ποιό όμορφη.
332730
Θα τολμησω να πω καμία διαφορα. Ιδιες τρομπες φορανε, ιδια σωληνακια υψηλης, αλλαζουν σε ακτινικα τα 2ης. Ισως εχουν ενα προτερημα οι 4τακακες των 06 αλλα παπαρια. Ολες οι brembo ειναι καλες.
Εαν παρεις fac να ξερεις δεν θα το μετανιωσεις.
Κοσμά, μια πρόχειρη που έριξα σε παλιά 0-300 δείχνει κάποιες διαφορές. Προκύπτει συμπερασματικά βέβαια, αλλά ενώ το 06 με τις Χ4 είναι καλύτερο από το SD στην μέτρηση των 100-0m (τεύχος 149), στο τεύχος 197 που χρησιμοποιούν ένα 08 με Χ2 δαγκάνες, το SD είναι καλύτερο. Ψιλά γράμματα, απλά ίσως να δίνουν κάτι περισσότερο οι Χ4.
Α, έχει και επιδόσεις, μόνο που το Aprilia φοράει 16-40 γρανάζια...:cry:
332735
332736
Lioulios
21/03/2015, 18:21
Μια εποχή που ήθελα να πάρω τουόνο , ΔΕΝ κοίταζα κάτι άλλο πέραν από τον κώλο του ΙΙ .
Δλδ πάλι καλά που δεν έχω κατέβει Κρήτη με το μηχανάκι ε? θα μου το κλεβες :lol:
Lioulios
22/03/2015, 14:07
Kράτα το στην αποθήκη (έχεις τώρα το άλλο εργαλείο που φυσά) ... και όταν πέσει η τιμή στα 3 χιλιάρικα ,μου το δίνεις ....Και θα βγεις και 3 χιλιάρικα κερδισμένος .
Κοσμά, μια πρόχειρη που έριξα σε παλιά 0-300 δείχνει κάποιες διαφορές. Προκύπτει συμπερασματικά βέβαια, αλλά ενώ το 06 με τις Χ4 είναι καλύτερο από το SD στην μέτρηση των 100-0m (τεύχος 149), στο τεύχος 197 που χρησιμοποιούν ένα 08 με Χ2 δαγκάνες, το SD είναι καλύτερο. Ψιλά γράμματα, απλά ίσως να δίνουν κάτι περισσότερο οι Χ4.
Α, έχει και επιδόσεις, μόνο που το Aprilia φοράει 16-40 γρανάζια...:cry:
Βύρωνα δεν καταλαβαίνω τις μετρήσεις φρεναρίσματος.
ΟΚ πες τουόνο από τουόνο διαφέρουν οι δαγκάνες. Στα άλλα μηχανάκια;
Στη μία το ΚΤΜ έχει 31,8μ στην άλλη 35,8μ
Στη μία το Γιαμάχα έχει 33,3μ στην άλλη 40,3μ
Βύρωνα δεν καταλαβαίνω τις μετρήσεις φρεναρίσματος.
ΟΚ πες τουόνο από τουόνο διαφέρουν οι δαγκάνες. Στα άλλα μηχανάκια;
Στη μία το ΚΤΜ έχει 31,8μ στην άλλη 35,8μ
Στη μία το Γιαμάχα έχει 33,3μ στην άλλη 40,3μ
Oi μετρήσεις είναι σε διαφορετικά τεστ, και με διαφορετικές συνθήκες (πιθανότατα ασφάλτου ή και οδηγού) πιστεύω. Στο ένα τεστ το aprilia είναι καλύτερο (με τις 4Χ) και στο άλλο είναι χειρότερο (με τις 2Χ) από το SD.
Μπορεί να είναι άσχετο συμπέρασμα μιας και δεν έχω διαβάσει πουθενά συγκριτικό μεταξύ των δύο, αλλά το οτι η aprilia άφησε τις Χ4 στο factory ανεξαρτήτως γενιάς, ενώ στο R τις άλλαξε ίσως λέει κάτι.
Φανταστικό μηχανάκι! Αν το πάρεις και το μάθεις πραγματικά γίνεται προέκτασή σου. Στο genII που είχα, άλλαξα άμεσα πίσω ανάρτηση(έβαλα από RSV Factory) και τρόμπα εμπρός φρένου(ακτινική brembo). Έχει πολύ μεγάλη διαφορά ανάλογα με το γρανάζωμα που θα έχεις, το stock είναι θεόμακρο. Επίσης.......οι σούζες........ Το κράτησα δύο χρόνια χρησιμοποιώντας το κάθε μέρα, στην κίνηση καίει τον πατέρα του και τη μάνα του, στην εθνική είναι λογικές οι καταναλώσεις του. Πάντως με το τεπόζιτο που έχει και στην εθνική όπου βλέπεις βενζινάδικο γέμιζε. Σε περίπου 50.000km που κάναμε μαζί δεν είχε καμία ζημιά με ευλαβική-όπως πάντα- συντήρηση. Σίγουρα μία μοτοσυκλέτα που ερωτεύτηκα, θα το ξαναέπαιρνα σίγουρα όχι όμως για καθημερινή χρήση.
Η συνηθισμένη του στάση
332944
chester24
23/03/2015, 22:51
Το genII εχει κωλαρα, γκαζι, φρεναρες, πλαισιαρα, τιμοναρα.... Το ειχα δυο χρονια... Αμα ειχα λεφτα για πεταμα θα το αγοραζα για δευτερο... Για τις κυριακατικες κ@υλες... :evil:
Θα δωσω κανα νεφρο να παρω ενα factory.
chester24
23/03/2015, 23:12
Περα απο την πλακα... Αυτα τα μεκανακια ειναι πολυ κ@υλερά....
Το δικο μου genII απλο, οχι φακτορυ κ εντελως μαμα.... Ουτε καν εξατμισεις.... Μονο ενα δοντι μικροτερο μπροστινο γραναζι.. Ουτε χερας ειμαι ουτε σουζες κανω... Στην δευτερα, ανοιγες το γκαζι κ στην ροπη του, σηκωνοταν μονο του...
Αυτα :cool:
Θα δωσω κανα νεφρο να παρω ενα factory.
δεν είναι τρελά τα λεφτά.
αν πείς ότι με 4500 βρήσκεις ένα καλό απλό τουόνο με άλλο 1,5 χιλιάρικο βρίσκεις factory.
δεν είναι τρελά τα λεφτά.
αν πείς ότι με 4500 βρήσκεις ένα καλό απλό τουόνο με άλλο 1,5 χιλιάρικο βρίσκεις factory.
και με λιγότερα...http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6259739/
πάνε ξεφτιλίστηκαν τα φάκτορυ.το 2010 που έψαχνα κάνανε 10 χιλιάρικα...
Αφου χαλανε,ποιος θα δωσει 10 χηνες για τις λαδιερες?
Αφου χαλανε,ποιος θα δωσει 10 χηνες για τις λαδιερες?
εγώ :bigcry:
skylaros
25/03/2015, 10:17
Από το 2010 έχουν περάσει και πέντε χρόνια, μεγαλώνουμε και μοιάζει σα να είναι χθες ...
harris_x
25/03/2015, 20:17
και με λιγότερα...http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6259739/
ρε τον κο. Γιώργο... :D
:)
Είναι κρίμα να το κρατάω κουκουλωμένο στο πάρκινγκ.Αλλαγή προτεραιοτήτων.
Θέλω να πάρω ένα πιο μεγάλο γαμόκουτο.
Εύχομαι να το πάρει κάποιος να το χαρεί,να το ταΐζει στροφιλίκι.
Απίστευτη μοτοσυκλέτα και μοναδική οδηγική εμπειρία.
Η πιο ΓΚαβλιάρα γκόμενα που καβάλησα ποτέ.
Ποϋτανα κριση...... υπο άλλες συνθηκες...... αυτό το fuckToy δεν θα το αφηνα....
giwrgos91
08/04/2015, 22:17
καλησπερα! θελω να αγοασω ενα aprilia tuono του 2007! μπορειτε να μου πειτε αν εναι αξιοπιστα?? ακουω διαφορα και ειμαι προβλιματισμενος ευχαριστω
chester24
09/04/2015, 07:20
καλησπερα! θελω να αγοασω ενα aprilia tuono του 2007! μπορειτε να μου πειτε αν εναι αξιοπιστα?? ακουω διαφορα και ειμαι προβλιματισμενος ευχαριστω
Να το παρεις... Γκ@μ@ει το εργαλειο... Μην ακους τιποτα. Δεν σπαει δεν χαλαει λεμε. Αντε καλοριζικο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.