PDA

View Full Version : ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ YAMAHA TW (TRAILWAY) 125cc



vasilis26
21/03/2015, 16:46
καλησπέρα παιδιά ! Συγγνώμη αν το τόπικ υπάρχει ήδη! αν όντως υπάρχει παρακαλώ να μου στείλετε το link αλλιώς αν ξέρετε να με βοηθήσετε!

Επιθυμώ να ΛΥΣΩ μια yamaha tw 125 τελείως να την βάψω , γενικά να την κάνω καινούρια από την αρχή εκτός από τον κινητήρα.

Έχετε καμμιά ιδέα; :)

SHOOTER045
21/03/2015, 16:54
Αν δεν έχεις μανιουλ βγάλε όσες φωτογραφίες μπορείς περισσότερες.
.κυρίως από εξαρτήματα που δεν φαίνονται.
Σταθεροποιησε την μότο και ξεκινα σέλα, τεποζιτο, μοτέρ ηλεκτρικά.
Αν υπάρχουν συνδέσεις ηλεκτρικών με διαφορετικά χρώματα η αλλαγμενες φυσες σημείωσε με χαρτοταινια ποίο πάει που.
Καλή αρχή και δώσε φώτο

vasilis26
21/03/2015, 16:59
ψάχνω manual ή αλλιώς εγχειρίδιο αλλά δεν υπάρχει στα Ελληνικά. :/
Είμαι γενικά άσχετος με αυτά .. ο πατέρας μου δε έχει μια "ιδέα" λόγω το ότι είναι β. αρχιτέκτονας αλλά μην νομίζεις πως ξέρει..απλά γνωρίζει το "μονοπάτι".. Φοβάμαι μην κάνουμε καμιά βλακεία..και μετά τρέχουμε. Γνωρίζετε να υπάρχει κάποιο εγχειρίδιο στα Ελληνικά; Ίσως αν πάρω τηλ την αντιπροσωπία της yamaha να έχουν;

Black Mamba
21/03/2015, 17:12
Μπες εδω να σου βγουν τα ματια στο διαβασμα...
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=422523&highlight=tw125

Καλη συνεχεια!
:wave2:

vasilis26
21/03/2015, 17:16
ευχαριστώ πολύ black Mamba! Αν και έχω Lower στα Αγγλικά ( σιγά το πτυχίο θα μου πεις τώρα) θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη αλλά πιο πολύ ψάχνω κάτι στα Ελληνικά. :)

Tedvj23
21/03/2015, 18:12
Καλη αρχη και πολλες φωτο να περνουμε ματι..:beer:

vasilis26
28/03/2015, 12:44
Παιδιά καλησπέρα και πάλι! Λοιπόν χθες έγινε η μεταβίβαση της μηχανής ( απλά μέρες πριν είχαμε συμφωνήσει προφορικά για το deal της TW).. Επισήμως πλέον είναι στην κατοχή μου. Το 1ο μου βήμα είναι είτε να την πάω σε κάποιον μάστορα είτε να την λύσω μόνος μου ( έιμαι σχετικά άσχετος με αυτά ). Θα δω.. Σκοπός μου είναι να την "αναστήσω" από την αρχή ..;) :D .


YΓ : Φωτογραφίες πως ανεβάζουμε;