Σύνδεση

View Full Version : αγορά africa



Giannis.Gko
03/04/2015, 02:59
καλησπέρα
σκάφτομαι να αγοράσω μηχανή και από την αναζήτηση που έχω κάνει μέχρι τώρα έχω καταλήξει στην africa. έχω αφήσει ανοιχτό και το ενδεχόμενο για τρανσαλπ. Η χρήση που θέλω να κάνω είναι σπιτι δουλεια (8km ασφαλτος, χωμα), και μικρά ταξιδια.
θα ήθελα γενικές γνώμες για τη μηχανή. συμπεριφορά στο δρόμο (και μεσα στη κινηση), κατανάλωση, συχνά προβλήματα. Επίσης αν πρέπει να ψάχνω από κάποια χρονιά και μετά, και γενικά πληροφορίες για τα διαφορετικά μοντέλα. Τέλος τι πρέπει να τσεκάρω πριν την αγορα της μηχανής;

spyrakos35
03/04/2015, 05:25
Καλημερα....

Budget?

YianPep
03/04/2015, 11:29
καλησπέρα Γιάννη,

1.Στο θέμα των προβληματων τα πιο 'κλασικα' τρόμπα βενζίνης-ανορθωτής(αν προκύψουν) λύνονται σχετικά οικονομικά.Σίγουρα μιλάμε για μηχανή 15ετίας και βάλε οποτε προβλήματα λογω παλαιοτητας πιθανόν να υπάρξουν,εξαρτάται την κατάσταση της μηχανής και κατ επέκταση την προσοχή των προηγούμενων κατόχων.

2.Η κατανάλωση νομίζω είναι σχετική εγω λέω7-8/100 αλλος μπορεί να πει λιγότερο άλλος περισσότερο.Εξαρτάται απ το χερι του καθενός και την σωστή συντήρηση της μοτό.

3.Στο θέμα συμπεριφορά θεωρώ καλύτερη λύση να βρείς μία να τη βολτάρεις(αν είναι εφικτό) και να σχηματίσεις δικιά σου γνώμη.

4.Διαφορές μοντέλων
333520

καλωσόρισες κι ελπίζω να βοήθησα :wave2:

Eversman
03/04/2015, 12:13
Βαριά μηχανή, με χαμηλή ιπποδύναμη για τα κυβικά της, ξεπερασμένη τενολογικά, με ασθενικά φρένα σε σχέση με άλλες. Παρόλ' αυτά για κάποιους από εμάς, παραμένει ιδιαίτερη και όμορφη μοτοσυκλέτα η οποία μας πάει και μας φέρνει παντού, έχοντας πλέον μάθει να ζούμε με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα της.

Μέσα στην πόλη θα σου φανεί το βάρος της και θα σε δυσκολέψει σε μανούβρες και ελιγμούς (μέχρι να την συνηθίσεις), ενώ στην Ε.Ο. θα σε ταξιδέψει άνετα με δύο άτομα και φορτωμένη με 130 χλμ. Μήν περιμένεις να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο, αλλά άν έχει συντηρηθεί σωστά (αναρτήσεις/λάστιχα) είναι σαν σε ράγες και σταθερή. Σε καλά χέρια (βλ. τον συμφορουμίτη και φίλο Kordix-συγγνώμη που σε αναφέρω Κώστα, αλλά είσαι παράδειγμα πρός μίμηση :)) το μηχανάκι κάνει τα απίστευτα και μπορεί να κινηθεί σε στενά κομμάτια με ΠΟΛΥ σβέλτους ρυθμούς.Εκεί που θα την ευχαριστηθείς περισσότερο είναι σε χώμα και σε βρεγμένο. Συμπεριφέρεται καλύτερα απ΄ότι στην ξερή άσφαλτο, όσο παράδοξο και άν σου ακούγεται αυτό.

Κατανάλωση αναλόγως της συντήρησης/ρύθμισης/συγχρονισμού των κάρμπς κυμαίνεται από 5.0 εώς και την εξωφρενική τιμή 10 (ξερύθμιστα, ασυντήρητα). Μήν περιμένεις να έχεις την χαμηλή κατανάλωση πιό σύγχρονων μοτοσυκλετών. Σε ταξίδι και πάνω από τις 6000 rpm, θα ρουφάει καύσιμο κάργα. Ίσως και λίγο λαδάκι, αλλά αυτά είναι στα αναμενόμενα της συγκεκριμένης μοτό.

Συντήρηση και με βασικές γνώσεις την κάνεις μόνος σου. Ανταλλακτικά υπάρχουν, πέραν εξειδικευμένων που πρέπει να τα φέρεις από έξω. "Συχνό" πρόβλημα, η αντλία βενζίνης, ο ανορθωτής, το μπροστινό γρανάζι της αλυσίδας κίνησης( υπάρχουν όλα σαν ανταλλακτικά). Σάν κινητήρας είναι άφθαρτος, ΕΦΟΣΟΝ το λαδάκι του αλλάζεται με ευλάβεια στα προβλεπόμενα χρονικά διαστήματα, υπάρχει πάντα στη σωστή στάθμη και δεν τον ζορίζεις αναίτια και συνεχόμενα.

Γενικά άν δεν ξέρεις τον προηγούμενο ιδιοκτήτη- έτσι ώστε να γνωρίζεις ότι έχει συντηρηθεί σωστά- μήν προβείς εύκολα σε αγορά. Θέλει πολύ ψάξιμο να βρείς μοτό 20ετίας σε καλή κατάσταση.

Ψάξε λίγο στο φόρουμ, υπάρχει section για τις Αφρικάνες, θα κατατοπιστείς λίγο περισσότερο. Μακάρι να βρείς κάποια Αφρικάνα και να βολτάρουμε κάποια στιγμή και μαζί :wave2:

SHOOTER045
03/04/2015, 14:05
Από Africa δεν ξέρω.
Από transalp 650/700 όμως ναι.
Το 700 θα ξεφεύγει σε τιμή.
Το 650 ίσως σε παίρνει οικονομικά, και το συμπαθώ ποίο πολύ.
Το άφησα με κάπου 75.000 Χιλ.
Πέρα από την κλασική συντήρηση δεν έβγαλε το παραμικρό.
Στο τέρμα γκάζι και ειδικά παρατεταμένο τσιμπάει ελάχιστο λάδι, αλλά παραπάνω βενζίνη.
Πίο φρέσκο από το Africa και ποίο ευκινητο.
Νομίζω ότι βγήκε και έκδοση 650 με abs, αν πετύχεις τέτοιο μην τα τσιγκουνευτεις.
Αν θες περισσότερα ινφο πες μου

est
03/04/2015, 14:14
Όλα μια χαρά και όπως τα λέτε, εκτός από το abs στο 650. Τρανσάλπ 650 με abs δεν υπάρχει.

SHOOTER045
03/04/2015, 14:22
Όλα μια χαρά και όπως τα λέτε, εκτός από το abs στο 650. Τρανσάλπ 650 με abs δεν υπάρχει.

Νομιζω είπα για 650abs ,έτσι διάβασα κάπου, μπορεί και εδώ μέσα.
Προσωπικά δεν έχω δει κανένα

Giannis.Gko
03/04/2015, 16:51
to budget mou einai 2500 to polu 3000 an vrw kati polu kalo...

Cpt. Haddock
03/04/2015, 16:52
Με τετοιο μπατζετ βρισκεις και πιο καινουρια μηχανακια αν δεν κανω λαθος, εκτος αν θελεις οπωσδηποτε μια αφρικα.

Giannis.Gko
03/04/2015, 17:13
sorry skalwsa 1500 h8ela na pw mexri 2000!

SHOOTER045
03/04/2015, 17:41
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6208640/

est
03/04/2015, 18:06
Προσωπικά, σε τέτοια μηχανάκια προτιμώ να βλέπω 70.000-80.000 χιλιόμετρα παρά 20.000-30.000

Panos76
20/04/2015, 14:11
Ξεθάβω διότι http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4094858/ :eyepop:

Τι σας λέει; Η τιμή είναι ακριβή αλλά μάλλον δικαιολογημένα.

zannisvel
20/04/2015, 14:16
6000 για Africa?
Λιγο ακομα και παιρνεις το ΤΑ700 καινουριο, αν ψαχνεις κατι σε Honda.
Και πολλα ακομα μεταχειρισμενα που μπορουν να κανουν οτι κανει και το Africa.

Panos76
20/04/2015, 14:24
Είναι πάρα πολλά, αλλά προφανώς απευθύνεται σε λάτρεις του μοντέλου που το θέλουν καινούριο εν έτη 2015.

Bob_o_mastoras
20/04/2015, 14:27
:a014::a014:

Και 'γω για Africa ψαχνομαι να παρω σε λιγους μηνες. Αλλα λιγο upgraded. Που και που βγαζουν κατι λουλουδια στο car σε καλες τιμες αλλα φευγουν εν ριπη οφθαλμου..
Ειναι και κατι τραγικοι που τα ζητανε 4 και 5 χιλιαρικα χωρις εξτρα... :rolleyes:

Pan (dvs)
20/04/2015, 14:32
sorry skalwsa 1500 h8ela na pw mexri 2000!

Σιγουρα θα βρεις κατι σε αυτα τα λεφτα.Τωρα για το τι πρεπει να προσεξεις περα απο τα κλασσικα που βλεπω οτι το εχεις ψαξει,ειναι ο ιδιοκτητης και η καλη εμφανιση της μηχανης.

Απο εκει και περα λαχειο ειναι και οτι σου κατσει.

zannisvel
20/04/2015, 14:32
Εχεις δικιο , απλα νομιζα οτι το κοιτουσες και σου ειπα τη γνωμη μου.
Ο καθενας μπορει να δωσει οσα θελει για ο,τι θελει. Αλλα αν ζηταει τη γνωμη του κοινου, τη δινουμε.
Παντως ειναι απο τα πιο καθαρα Africa.
:beer:

Panos76
20/04/2015, 14:35
Εχεις δικιο , απλα νομιζα οτι το κοιτουσες και σου ειπα τη γνωμη μου.
Ο καθενας μπορει να δωσει οσα θελει για ο,τι θελει. Αλλα αν ζηταει τη γνωμη του κοινου, τη δινουμε.
Παντως ειναι απο τα πιο καθαρα Africa.
:beer:

Ναι βρε, κουβέντα κάνουμε, το θρεντ δεν είναι δικό μου, αλλά το θυμήθηκα ψάχνοντας για εμένα κ έπεσε το μάτι μου σε αυτό - κ πραγματικά εντυπωσιάστηκα!

Εγώ είμαι για NR και πάνω :D

zannisvel
20/04/2015, 14:40
Αν βρεις ΝR με 6Κ, μαλλον θα τσακωθουμε για ποιος θα το παρει. ;) Νομιζω ουτε πιστονι δε βρισκεις σε αυτα τα λεφτα.

MiltiadisK.D
20/04/2015, 14:58
Ξεθάβω διότι http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4094858/ :eyepop:

Τι σας λέει; Η τιμή είναι ακριβή αλλά μάλλον δικαιολογημένα.

Ανακατασκεύη είναι έτσι.Έψαχνα africa αρκετούς μήνες.Υπήρχαν λίγες σε λογικές τιμές όπως πχ 1999 μοντέλο ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ με 17.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ και κάποια έξτρα στα 2100$,απο μεσήλικα/σοβαρό αναβάτη,δεν το πρόλαβα λόγο απόστασης.Θέλει αρκετό ψάξιμο και περισσότερη υπομονή,προσωπικά κουράστηκα,βαρέθηκα(πρόβλημα και η απόσταση)ανέβηκε το μπάτζετ μου αρκετά και πήρα πιο σύγχρονη μοτό.
Εξακολουθώ να τις χαζεύω όμως;):beer:
ΥΓ με 5800$ πέρνεις BMW GS 800 ή KTM 990:evil::a07:

Giannis.Gko
21/04/2015, 18:42
παιδια τι σημαινει εκθεσιακό ακριβώς. Τι χρήση κανει το εκθεσιακό δηλαδη? κανει test drive?
ειναι καλό για μια μηχανη να ειναι εκθεσιακή?

Stergios69
22/04/2015, 07:28
παιδια τι σημαινει εκθεσιακό ακριβώς. Τι χρήση κανει το εκθεσιακό δηλαδη? κανει test drive?
ειναι καλό για μια μηχανη να ειναι εκθεσιακή?
Απλά σημαίνει ότι είναι σε κατάσταση βιτρίνας, τόσο καλή, που είναι για έκθεση σε αντιπροσωπεία... Πολύ καλή κατάσταση...