View Full Version : 950 adv. διαρροή λαδιού....
figo-migo
04/04/2015, 21:54
Δυστυχώς μετά από μια βόλτα αρκετών χιλιομέτρων (400) σήμερα διαπίστωσα μια μεγάλη κηλίδα λαδιού κάτω από τον κινητήρα του 950. Ψάχνοντας από που προέρχεται οπτικά, δεν κατόρθωσα να βγάλω άκρη εκεί στο δρόμο. Λάδι υπήρχε παντού, στη βάση των κυλίνδρων, στα καπάκια, γύρω από την αντλία δεξιά κλπ. Στην επιστροφή όπου σταματούσα άφηνα κάτω κηλίδες. Τελικά συμπλήρωσα 200ml και έφτασα στον προορισμό μου. Τι λέτε; Από που να ξεκινήσω; :sad:
SHOOTER045
04/04/2015, 22:01
Πλυσιμο
Στέγνωμα
Οπτικός έλεγχος
90% βαλβίδα πίεσης λαδιού. Στο πίσω μέρος του μπροστινού κυλίνδρου ανάμεσα στο v. Κοστος περί τα 40-50€ με τα εργατικά.
Εννοείται βέβαια ότι έχεις σωστή ποσότητα-στάθμη λιπαντικου.Αν έχει παραπάνω το βγάζει αναγκαδτικα απ οποία φλάντζα βρει κι αυτές των κυλινδρων κ της τρομπας είναι πολύ προσφορες
αισθητήρας πίεσης λαδιού. Στο πίσω μέρος του μπροστινού κυλίνδρου ανάμεσα στο v. Κοστος περί τα 40-50€ με τα εργατικά.
Εννοείται βέβαια ότι έχεις σωστή ποσότητα-στάθμη λιπαντικου.Αν έχει παραπάνω το βγάζει από το σωλήνα αναπνοής του στροφαλοφόρου, και το ανεβάζει στο φιλτροκούτι. Από εκεί λούζει όλη τη μηχανή.
Αυτά και από εμένα.
Γειά χαρά.
πυξιδας990
05/04/2015, 14:56
οτι ειπανα οι απο πανω
figo-migo
05/04/2015, 19:02
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά...για να καταλάβω καλύτερα :
Επειδή είχα βάλει πριν το ταξίδι περισσότερο λάδι στο δοχείο συμπλήρωσης (κρύα μηχανή στο max του δείκτη)
1) Η ένδειξη πίεσης λαδιού (κόκκινο λαμπάκι) υπάρχει και λειτουργεί κανονικά στο άνοιγμα κλείσιμο του κινητήρα. Η διαρροή δεν συνοδεύτηκε από κάποια ένδειξη. Βρήκα απλώς λάδια κάτω από την μηχανή και τον κινητήρα λούτσα στο λάδι. Αν έσπασε γιατί έχω ένδειξη κανονικά και δεν μένει αναμμένος π.χ;
2) Υπάρχει ενδεχόμενο λόγω πίεσης να την έχουν ακούσει τσιμούχες αντλίας και λοιπές φλάντζες και να θέλουν άλλαγμα;
ή η εκτόνωση από το σωλήνα αναπνοής του στροφαλοφόρου είναι αρκετή ώστε να ανακουφιστεί η πίεση;
3) Επίσης ο κινητήρας λειτουργεί άψογα, δεν εντόπισα λάδια στα καυσαέρια, η συμπίεση φαίνεται κανονική ούτε κάποιος περίεργος ήχος...
Το λάδι που περίσσευε, απο κάπου έπρεπε να φύγει, ή να καεί οπότε, αν κάποιο υλικό ήταν στο όριο της αστοχίας,απο εκεί το ξέρασε.Λαμπάκι δεν άναψε γιατι, δεν έφτασε ο ογκος του, κάτω του μινιμουμ που χρειάζεται ο κινητήρας για να δουλέυει σωστά.
Specialized
06/04/2015, 20:42
Επειδή είχα βάλει πριν το ταξίδι περισσότερο λάδι στο δοχείο συμπλήρωσης (κρύα μηχανή στο max του δείκτη)
Λάδια ελέγχουμε και συμπληρώνουμε αν χρειάζεται με τον κινητήρα ζεστό.
Lioulios
06/04/2015, 20:53
Μην τρελένεσαι . Δεν προκειται να παθει κατι η μηχανή . Ο LC8 δεν σπάει έτσι . Μιας και εκανες τη μαλακια και του εβαλες παραπάνω , δες να το μετρησεις τωρα να δεις αν ειναι στα ισα του . Πλυσιμο που σου ειπανε και οπτικος ελεγχος γιατι απο εκει που στο ξερασε , θα θελει μερεμετι .
Αν ειναι πάλι κατι αλλο , παλι μην τρελενεσαι . Ολα γινονται απλα και ομορφα .
πυξιδας990
06/04/2015, 21:58
εγω την βαλβιδα στο 950,την ειχα καταργησει.
αναξιοπιστο πραγμα.υπαρχουν περιπτωσεις που εσπασε αλλα δεν αναψε τιποτα
figo-migo
07/04/2015, 20:53
Λύσιμο φιλτροκούτι όλα καθαρά μέσα παραδόξως....
Πλύσιμο, καθάρισμα, και δούλεμα κινητήρα δεν έδειξε να χάνει από πουθενά άλλα λάδια...
Επόμενο βήμα προληπτική αλλαγή βαλβίδας πίεσης και αλλαγή λαδιών-φίλτρου με την ευκαιρία.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα έχασε. Αν υποθέσουμε ότι ήταν η βαλβίδα πίεσης, μάλλον θα πρέπει να ξαναβάλω μεγάλη ποσότητα λαδιού μέσα, για να δώ ότι χάνει από εκεί; Αν ήταν σπασμένη δεν θα έχανε όμως και με κανονική ποσότητα λαδιού μέσα;
Την προβλεπομενη ποσότητα ΑΚΡΙΒΏΣ ρε figomigo!Όχι παραπάνω για να δεις από που τα χάνει.
notakos600
08/04/2015, 07:39
Λύσιμο φιλτροκούτι όλα καθαρά μέσα παραδόξως....
Πλύσιμο, καθάρισμα, και δούλεμα κινητήρα δεν έδειξε να χάνει από πουθενά άλλα λάδια...
Επόμενο βήμα προληπτική αλλαγή βαλβίδας πίεσης και αλλαγή λαδιών-φίλτρου με την ευκαιρία.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα έχασε. Αν υποθέσουμε ότι ήταν η βαλβίδα πίεσης, μάλλον θα πρέπει να ξαναβάλω μεγάλη ποσότητα λαδιού μέσα, για να δώ ότι χάνει από εκεί; Αν ήταν σπασμένη δεν θα έχανε όμως και με κανονική ποσότητα λαδιού μέσα;
Φυρί-φυρί το πας να τις στείλεις αδιάβαστες τις τσιμούχες...
πυξιδας990
08/04/2015, 07:43
Λύσιμο φιλτροκούτι όλα καθαρά μέσα παραδόξως....
Πλύσιμο, καθάρισμα, και δούλεμα κινητήρα δεν έδειξε να χάνει από πουθενά άλλα λάδια...
Επόμενο βήμα προληπτική αλλαγή βαλβίδας πίεσης και αλλαγή λαδιών-φίλτρου με την ευκαιρία.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα έχασε. Αν υποθέσουμε ότι ήταν η βαλβίδα πίεσης, μάλλον θα πρέπει να ξαναβάλω μεγάλη ποσότητα λαδιού μέσα, για να δώ ότι χάνει από εκεί; Αν ήταν σπασμένη δεν θα έχανε όμως και με κανονική ποσότητα λαδιού μέσα;
η βαλβιδα πιεσης θα συνεχιζε να εχανε.
μιν-μαξ στο δεικτη ειναι 500γρ.
ακολουθα τη διαδικασια του manual στη μετρηση λαδιου.
ποσα χλμ εχει το μηχανακι?
Allst@rf
08/04/2015, 12:21
Πειτε του και τον σωστο τροπο να τσεκαρει σταθμη λαδιου...
:a01:
:D
πυξιδας990
08/04/2015, 16:56
Πειτε του και τον σωστο τροπο να τσεκαρει σταθμη λαδιου...
:a01:
:D
σωθηκε τωρα:uplate:
notakos600
08/04/2015, 21:57
σωθηκε τωρα:uplate:
:bawl:
figo-migo
09/04/2015, 17:15
Τον ξέρω τον τρόπο αλλά είπα να πειραματιστώ αφού έχει δοχείο λαδιού και όχι κάρτερ....
καρτερ εννοείς τα συμβατικά υγρά καρτερ που έχουν οι περισσότερες μοτο. Ο lc8 έχει ξηρό καρτερ, το κάτω μέρος του στροφαλου δηλαδή δεν βρίσκεται σε μπανιο λαδιου (υγρά καρτερ)αλλά λιπαινεται συνεχώς μέσω ψεκασμού ελαιου. Είναι στη λογική των δίχρονων κινητήρων.
Το δοχείο λαδιού που λες έχει πεπερασμενη χωρητικότητα. Μια μικρή ποσότητα κυκλοφορεί στο κύκλωμα λίπανσης μέσα στον κινητήρα . Το υπόλοιπο αποθηκευεται στο δοχείο όπου τραβάει η τρομπα. με σωστή στάθμη το δοχείο δεν γεμίζει πότε. Με παραπάνω καταληγει να γεμίζει κ η τρομπα να εξακολουθει να στέλνει ποσότητες λαδιού με πίεση προς την αποθήκη δοχείο. εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το λάδι δεν χωράει (έχει αυξήσει κ τον όγκο του από την θερμοκρασία) κ ψάχνει διέξοδο. Αδύναμος κρίκος συνήθως αποδεικνυονται οι φλατζες όπου αρχίζουν οι διαρροές.
Μην πειραματιστεις θα κάνεις ζημιά κ Μάλιστα ακριβή
καρτερ εννοείς τα συμβατικά υγρά καρτερ που έχουν οι περισσότερες μοτο. Ο lc8 έχει ξηρό καρτερ, το κάτω μέρος του στροφαλου δηλαδή δεν βρίσκεται σε μπανιο λαδιου (υγρά καρτερ)αλλά λιπαινεται συνεχώς μέσω ψεκασμού ελαιου. Είναι στη λογική των δίχρονων κινητήρων.
Το δοχείο λαδιού που λες έχει πεπερασμενη χωρητικότητα. Μια μικρή ποσότητα κυκλοφορεί στο κύκλωμα λίπανσης μέσα στον κινητήρα . Το υπόλοιπο αποθηκευεται στο δοχείο όπου τραβάει η τρομπα. με σωστή στάθμη το δοχείο δεν γεμίζει πότε. Με παραπάνω καταληγει να γεμίζει κ η τρομπα να εξακολουθει να στέλνει ποσότητες λαδιού με πίεση προς την αποθήκη δοχείο. εκεί αρχίζει το πρόβλημα. Το λάδι δεν χωράει (έχει αυξήσει κ τον όγκο του από την θερμοκρασία) κ ψάχνει διέξοδο. Αδύναμος κρίκος συνήθως αποδεικνυονται οι φλατζες όπου αρχίζουν οι διαρροές.
Μην πειραματιστεις θα κάνεις ζημιά κ Μάλιστα ακριβή
+1
οι περιπτώσεις είναι συγκερκιμένες. το πρόβλημα είναι ότι έχεις 2 ντεπόζιτα μπροστά σου και δε μπορείς να αξιολογήσεις σωστά. οπότε πρέπει να αφιερώσεις λίγο χρόνο στο βάλε βγάλε. Σκοπός σου είναι να δείς απο πόσο ψηλά έρχεται το λάδι. Περιπτώσεις δύσκολες:
1. φλάτζα κεφαλής
2. φλάτζα βάσης
3. ασφάλεια πίεσης λαδιού (αξία 20 ευρώ) η αλλαγή του όμως κοστίζει λογω οτι πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι για να φτάσεις εκεί
4. η υπερχύληση λογικά δε θα στο ξανακάνει τώρα που το πήρες χαμπάρι. δηλαδή έγινε μια φορά (έμαθες να συμπληρώνεις σωστά λάδι) και το ξέχασες. δε ξέρω γιατί πρέπει να είναι κάν θεμα συζήτησης.
5. τσιμουχάκι επιλογέα ταχυτήτων. ευκολα όμως διακρίνεις εάν το μοτέρ σου είναι καθαρό και απλά έχεις λάδια τριγύρω απο τον λεβιέ)
Το λαμπάκι ειδοποιεί για χαμηλή πίεση λαδιού και όχι ποσότητα. Αν ξεμείνει από λάδι και πάρει αέρα το κύκλωμα τότε θα ανάψει αλλά θα είναι αργά.
Ktm.Prestige
19/04/2015, 01:02
Sorry , οταν εγω στην καλή μου ειχα λάδια στο φιλτροκούτι , ο λογος που τα ανέβαζε ήταν χαλασμένο oring στο καπάκι του βολάν το οποίο οταν
αλλάχτηκε απο τότε δεν εβγαλε το παραμικρό.Μάλιστα την περιέργεια μου κίνησε ο σωλήνας αναθυμιάσεων , το χοντρό διάφανο σωληνάκι που κατεβαίνει μεχρι κάτω κοντά
στο καπάκι του συμπλέκτη. Τα ανεβάζει και απο αλλού μέσα στο φιλτροκούτι?
:confused:
ΥΓ.Κάπου το εχω ανεβάσει το thread με αναλυτικές φωτο αλλα που να ψάχνω τωρα.....
edit: εδω είμαστε παίδες ---> http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135627
Αυτά και από εμένα.
Γειά χαρά.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.