View Full Version : Kατανάλωση CB 600 2007.
Νικος Σαρ
07/04/2015, 22:15
Kαλησπέρα παίδες.
Αγόρασα πριν από κάτι μήνες ενα hornet του 2007 μεταχειρισμένο με 30.000 χιλ.Είναι σε καλή κατάσταση η μηχανή.Από όταν το πήρα άλλαξα μπουζί,λάδια,το έβαλα στο μηχάνημα για τον εγκέφαλο κλπ.Όλα κομπλέ.Ούτε ρετάρει,ούτε μπερδεύει,ούτε τίποτα.Έχει άψογη συμπεριφορά.Το πρόβλημα είναι ότι βγάζει πολύ κάπνα(μαύρη.οχι άσπρη)αν πχ του ανοίξω γκάζι σε στάση.Πολύ όμως.Και έχω και αυξημένη κατανάλωση εντός πόλης(με πολυ νορμάλ οδήγηση).Καίει 9-10/100 εντός.Τι μπορεί να φταίει και πόσο μπορεί να κοστίσει η επισκευή του;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Το πρωτο που κοιτάς ειναι το φίλτρο αέρος.
Ειναι 2007 μοντέλο ή ειναι καρμπυρατεράτο με άδεια του 2007;
Αν εναι με καρμπυρατέρ, ρώτα τον προκάτοχο μηπως αλλαξε τιποτα ζιγκλερ στα καρμπ για να μην ψάχνεις φαντασματα.
Αν ειναι injection μπορεί να θέλει ρύθμιση το tps ή να μην διαβάζει σωστα ο λάμδα ή καποιος απο τους αισθητήρες θερμοκρασιας αέρα, πίεσης εισαγωγής και πολλά αλλα.
Δεν το είχα ποτέ αλλα τα 9-10 λίτρα μου φαινονται αρκετούτσικα .
Αν υπάρχει δυνατότητα με καποιον φίλο σου, καλό θα ήταν να σε ακολουθήσε να δει αν καπνίζει το μηχανακι σου σε πορεία ή μονο σταματημενος
Αν καπνίζει μονο σταματημένο απλά μπορεί να πετάει κάπνες που εχουν συσσωρευτει στην εξάτμιση, αν καπνίζει στο δρόμο καλό θα ήταν να το κοιτάξεις για να μειώσεις και την κατανάλωση.
lykourgi
07/04/2015, 22:45
Αυτό είναι το moto.gr.
Μπήκε ο άνθρωπος να ρωτήσει γιατί το μηχανάκι του βγάζει κάπνα και ποιός του απάντησε;
Ο Kapnias. !!!!
Για όλα υπάρχει οκατάλληλος άνθρωπος. :lol:
Και πέρα από την πλάκα, οι συμβουλές σωστές. :a013:
Bob_o_mastoras
07/04/2015, 23:07
Μαυρος καπνος + αυξημενη καταναλωση = ατελης καυση => μαστορα γρηγορα
Αυτό είναι το moto.gr.
Μπήκε ο άνθρωπος να ρωτήσει γιατί το μηχανάκι του βγάζει κάπνα και ποιός του απάντησε;
Ο Kapnias. !!!!
Για όλα υπάρχει οκατάλληλος άνθρωπος. :lol:
Και πέρα από την πλάκα, οι συμβουλές σωστές. :a013:
Τυχαίο;;
Δεν νομίζω !!:lol::lol:
thunder ace
08/04/2015, 06:54
Το οτι βγαζει μαυρο καπνο ειναι καλο.Ασπρο μη βγαλει.Μια ρυθμιση και καθαρισες.
notakos600
08/04/2015, 07:32
Το οτι βγαζει μαυρο καπνο ειναι καλο.Ασπρο μη βγαλει.Μια ρυθμιση και καθαρισες.
Σωστός!
Νικος Σαρ
08/04/2015, 09:12
Τη περασα και κτεο πριν 1 μηνα και δε μου ειπαν κατι για καυσαερια.Το φιλτρο αερα ειναι καθαρο.Μου το εχει κανει και με την εργοσστασιακη και με μια arrow και με την akrapovic megaphone.Αν ηταν μονο καπνα θα ελεγα οκ στο συσωρευμενο.Αλλα υπαρχει και η καταναλωση.Συνδυασμένα τα 2 αυτα πανε σε κακο μειγμα.Αρα τι ακριβως εχει προβλημα και ποσο μπορει να μου κοστισει;
Νικος Σαρ
08/04/2015, 09:18
Α και αμα ηταν καρμπυρατερατο,δε θα ειχα ιδιαιτερο θεμα.Εχει ιντζεξιον και δεν υπαρχει,στη καλαματα που ειμαι,μαστορας που θα του επετρεπα να βαλει χερι στο ιντζεξιον.Αρα εχω προβλημα.Αν χρειαζεται ρυθμιση μεσω εγκεφαλου τοτε κομπλε.Αν θελει να πειραχτουν τα μπεκ,πρεπει να ανεβω αθηνα και θα μου βγει ο κουκος αηδονι.
εξουσιοδοτημενο δεν υπαρχει στον νομο;
7λιτρα με πολύ ελαφρυ χερι χτυπάει το δικο μου hornet 2007. Αν μερακλωθώ και καγκουριασω (που δεν το κανω ποτε γιατι είμαι νομοταγης χριστιανος και πληρωνω και τον ενφια) το βλεπω το 9αρι να ερχεται ευκολα.
Νορμαλ 9-10 εισαι για ελεγχο χτες κιολας....
sapila racing
08/04/2015, 11:02
Τη περασα και κτεο πριν 1 μηνα και δε μου ειπαν κατι για καυσαερια.Το φιλτρο αερα ειναι καθαρο.Μου το εχει κανει και με την εργοσστασιακη και με μια arrow και με την akrapovic megaphone.Αν ηταν μονο καπνα θα ελεγα οκ στο συσωρευμενο.Αλλα υπαρχει και η καταναλωση.Συνδυασμένα τα 2 αυτα πανε σε κακο μειγμα.Αρα τι ακριβως εχει προβλημα και ποσο μπορει να μου κοστισει;
Αυτη τη στιγμή ποιά εξάτμσιη έχει και τι φίλτρο αέρα? Δεν τo διευκρινίζεις.
Πόσα χλμ εχεις κανει με το τωρινό setup?
ειναι παραξενο ψεκαστο να καιει πλουσιο για οποιονδηποτε λογο και να μην αναβει λαμπακι
κανονικα θα επρεπε να το βλεπει αμεσα ο λ κι αν δεν μπορει να το διορθωσει ο εγκεφαλος να βγαζει check
μηπως εχει γινει καποια μαιμουδια στον λ;
Νικος Σαρ
08/04/2015, 11:23
Φιλτρο αερα εχει το εργοστασιακο αλλα ειναι σε αριστη κατασταση.Εξατμιση του εχω την akrapovic megaphone για να παρει και λιγο αερα το μοτερ.Παιδες του βαζω 23 ευρω(1,65 κατοσταρα=14 λιτρα)και μου βγαζει 140 χιλιομετρα και οχι ολα σε πολη.Αρα καιει 9-10/100.Δε ξερω τι φταιει.Ξερει κανεις να μου πει κοστος αποκαταστασης του λ ή επισκευης ή οτιδηποτε;
Κόστος δεν μπορεί να σου πεί κανεις και αν σου πει θα ειναι ψέματα.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτο και το καθενα εχει άλλη τιμη.
O λ δεν επισκευαζεται, αν δεν μετραει σωστα αντικαθισταται.
Αν καποιος αισθητήρας πιεσης ή θερμοκρασίας στην εισαγωγή δεν μετραει σωστα μπορει να ειναι χαλασμένος ή απλά να εχει σκιστει κάποιο σωληνάκι,
Μπορεί να εχει κολλήσει η βαλβίδα του pair ή να εχει σκιστει καποιο σωληνάκι και να μπερδεύει το λαμδα με οξυγόνο στα καυσαέρια,
Μπορεί να θέλει καλιμπραρισμα το tps.
Μπορεί να θέλει μπουζί.
Μπορεί να κατουράει καποιο μπεκ.
Μπορεί να εχει κολλήσει η βαλβίδα πίεσης της βενζιναντλίας και να εχει ανεβασμένη πίεση.
Τέλος μπορεί να μην είναι τιποτα απο τα παραπάνω.
Οπως και να έχει καλό θα είναι να το κοιτάξει κάποιος που τουλάχιστον εχει διαγνωστικο για να μπορεί να πάρει δεδομένα απο το μηχανάκι.
Εμενα μου ειχε τύχει πριν χρονια να ψάχνω βλάβη σε bandit 400 με διπλο μεταβλητο χρονισμο, το μηχανάκι εκαιγε τα εντερα του και δεν ανεβαζε ψηλά.
Αφου εψαχνα καμια βδομαδα οτι πιθανο και απίθανο βρηκα μια τσιμουχα στην εισαηωγη απο το φιλτροκούτι (κάποιο τσακαλάκι την έβαλε εκει) και του έκοβε τον αερα.
Θέλω να πω οτι όλα ειναι πιθανα και δυστυχως δεν θα πάρεις απάντηση εξ' αποστασεως (εκτος ισως αν εχει τυχει ακριβως το ιδιο σε κάποιον με το ιδιο μηχανάκι):wave2:
Νικος Σαρ
08/04/2015, 18:04
Οταν την ειχα πρωτοπαρει,πηγα στην αντιπροσωπεια και τη βαλαμε στον υπολογιστη.Δεν εδειξε καποιο προβλημα.Σκεφτηκα να της βαλω κανενα k&n μπας και ισορροπησει λιγο αναλογια αερα/βενζινης αλλα δε ξερω αν θα κανει κατι.Ενας αισθητηρας λ απο οτι ειδα κανει 40 ευρω αγορα(μεταχειρισμενος).Προσπαθω να αποφευγω τις αντιπροσωπιες γιατι σκιζουν απο αποψη χρηματων.Δε μπορω να πω οτι εχω καποιον εμπιστο μηχανικο να του πω κοιτα τη και πες μου τι εχει.Μπορει να μου βγαλουν καμια ταριφα 3 κατοσταρικα για 50 ευρω ζημια.Ενας θεος ξερει τι παιζει.
Νικος Σαρ
08/04/2015, 18:07
Και μπουζι εχω αλλαξει παντως.
ο λ υπαρχει και λειτουργει κανονικα;
Νικος Σαρ
08/04/2015, 21:18
Δε ξερω να σου πω τηλ αληθεια αν υπαρχει και λειτουργει.Θα παω αυριο σε ενα μαστορα να δω τι παιζει.Απλα παιρνω αποψης απο εσας να ξερω τι μπορει να παιζει πανω κατω.Μη παω με κατεβασμενα παντελονια εκει.
γενικα θα πρεπει να γνωριζεις τα εξης:
το μηχανακι σου προφανως δουλευει πλουσιο
κανονικα ο εγκεφαλος του ψεκασμου σου το καταλαβαινει αυτο μεσω του λ και μπορει να το διορθωσει μεσα σε καποια πλαισια αλλαζοντας τον χρονο ανοιγματος των μπεκ
αν δεν μπορεσει να το διορθωσει σε ειδοποιει αναβοντας λαμπακι και καταγραφοντας βλαβη
Μια διορθωση. Στα μηχανακια αν ο λαμδα δεν μετραει,δεν βγαζει σφαλμα. Σφαλμα βγαζει μονο αν ειναι καμμενο το θερμαντικο στοιχειο του. Το αντιστοιχο ισχυει και για αλλους αισθητηρες. Μπορει να υπολειτουργουν, αν ομως οι τιμες ειναι εντος οριων δεν βγαζουν ενδειξη σφαλματος
ο εγκεφαλος πρεπει να βλεπει απο τον λ μια ταση κυμαινομενη γυρω απο τα 0,45V
αν δεν την βλεπει ή τη βλεπει αλλοιωμενη δεν οφειλει να αναψει λαμπακι;
εκτος αν τον κοροιδευουν;)
ο εγκεφαλος πρεπει να βλεπει απο τον λ μια ταση κυμαινομενη γυρω απο τα 0,45V
αν δεν την βλεπει ή τη βλεπει αλλοιωμενη δεν οφειλει να αναψει λαμπακι;
εκτος αν τον κοροιδευουν;)
Ο εγκεφαλος αν βλέπει ταση κοντα στο 0 διαβάζει φτωχό μείγμα και ταση κοντα στο 1 πλούσιο μειγμα.
Σφάλμα βγάζει αν η ταση περασει το 1 βολτ (γιατι ξέρει οτι αυτο δεν γίνεται) και οπως είπα πριν αν δεν βλέπει το θερμαντικο στοιχείο.
Αυτα που βάζουν για να αφαιρεσουν το λαμδα εχουν μόνο μια αντίσταση για προσομείωση της αντιστασης του θερμαντικού στοιχείου και τιποτε άλλο.
@ Νικος Σαρ Αν εχεις φίλο με πολύμετρο μπορείς να μετρησεις αν δουλεύει ο λαμδα.
Στα 4 καλωδια που εχει, τα δυο ειναι η αντισταση στο 3ο ερχονται τα 12 volt και το 4ο στέλνει σημα στον εγκέφαλο.
Αυτο που στέλνει το σημα πρεπει αφου ζεσταθει ο λαμδα να παιζει συνεχως αναμεσα 0 και1 βολτ. Οταν μαρσαρεις ανεβαίνει προς το 1, οταν αφήνεις το γκάζι και για οσο πέφτουν ιι στροφές δειχνει 0. Οταν δουλεύει με σταθερες στροφες παιζει διαρκως αναμεσα στο 0 και το 1 (ισως 0.2- 0.8)
φιλε kapnia
o λ δεν παιρνει ταση απο τον εγκεφαλο παραγει ταση μονος του
τα 2 καλωδια ειναι οπως ειπες η αντισταση και τα αλλα δυο το σημα
για να μετρηθει σωστα χρειαζεται παλμογραφος
στο μηχανακι του παιδιου ο εγκεφαλος επιτρεπει πολυ πλουσιο μιγμα ενω θα επρεπε να κραταει στοιχειομετρικο
ειναι σαν μην λειτουργει ο λ ή σαν να μην υπαρχει καθολου
φιλε kapnia
o λ δεν παιρνει ταση απο τον εγκεφαλο παραγει ταση μονος του
τα 2 καλωδια ειναι οπως ειπες η αντισταση και τα αλλα δυο το σημα
για να μετρηθει σωστα χρειαζεται παλμογραφος
στο μηχανακι του παιδιου ο εγκεφαλος επιτρεπει πολυ πλουσιο μιγμα ενω θα επρεπε να κραταει στοιχειομετρικο
ειναι σαν μην λειτουργει ο λ ή σαν να μην υπαρχει καθολου
Εχεις δικιο,ζητώ συγνώμη, λαθος εκ παραδρομής,
γειωση ειναι το τριτο καλώδιο και σημα το τεταρτο.
Στο αυτοκίνητο μου που εχω αλλάξει καμια 20αρια λάμδα, δεν έδινε σφάλμα παρα μονο αν ηταν εντελώς βραχυκυκλωμένος.
Οταν απλά κολλούσε και έκαιγε τα εντερα του δεν ανέβαινε μεχρι το 1 βολτ αλλα επαιζε 0,1 με 0.2 βολτ.
Στο χορνετ ο λαμδα εχει 4 καλώδια, τα ασπρα ειναι το θερμαντικο στοιχείο.
Αν μετρήσεις με πολύμετρο τα άλλα δυο καλώδια με ζεστο μηχανάκι θα πρεπει να βλέπεις ταση πάνω απο 0.1 βολτ και συνεχώς να παίζει πάνω κάτω.
Τότε δουλεύει.
Επίσης στα μαρσαρίσματα θα πρέπει να ανεβαίνει προς τα πάνω η τάση.
οπως το λες οταν ειναι ανεπαρκης ο λ και δεν ανεβαινει πανω απο 0.2 τοτε ο εγκεφαλος καταλαβαινει φτωχο μιγμα και εμπλουτιζει με αποτελεσμα αυξημενη καταναλωση και ρυπους
υποθετω ομως οτι σε μια τετοια κατασταση συνεχους εμπλουτισμου πανω απο ενα οριο λειτουργει η αυτοδιαγνωση και αναβει check, τουλαχιστον στα αυτοκινητα ετσι ειναι
20αρια λ;:eek: τι αυτοκινητο;
οπως το λες οταν ειναι ανεπαρκης ο λ και δεν ανεβαινει πανω απο 0.2 τοτε ο εγκεφαλος καταλαβαινει φτωχο μιγμα και εμπλουτιζει με αποτελεσμα αυξημενη καταναλωση και ρυπους
υποθετω ομως οτι σε μια τετοια κατασταση συνεχους εμπλουτισμου πανω απο ενα οριο λειτουργει η αυτοδιαγνωση και αναβει check, τουλαχιστον στα αυτοκινητα ετσι ειναι
20αρια λ;:eek: τι αυτοκινητο;
Cordoba 1999 1.4 16v 101hp
Σκέψου οτι ειχα εφεδρικο, τον άλλαζα μονος μου και πηγαινα στην αντιπροσωπεία τους έδινα τον καμμενο και μου έδιναν καινουργιο μεσα στην εγγύηση. Το ανταλλακτικο ειχε 2 χρονια εγγύηση αλλα άντεχε το πολύ 6 μήνες (του έπινα το αίμα). Οπότε ήταν πάντα μεσα στην εγγύηση.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.