View Full Version : VFR 800 vtec αλλαγή μπροστινό σε usd
meles21cbr
13/04/2015, 20:54
Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει την εν λόγο αλλαγή στο vfr του;Δεχτές οι όποιες παρατηρήσεις απο κάποιον που έχει κάνει κάτι ανάλογο σε αυτό ή άλλο μοτό.
Ψάχνω για μπροστινό σύστημα usd απο sp1,sp2 ,954,hornet ή ακόμα και απο άλλα μηχανάκια.
Το θέμα είναι περισσότερο αισθητικό.Δεν έχω αποφασίσει αν θα το επιχειρήσω τελικά αλλά με τρώει καιρό τώρα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
kostasdirt
14/04/2015, 18:03
Στο εξωτερικό έχει γίνει σίγουρα η μετατροπή γιατι κάποτε το έψαχνα και εγώ, εαν θες να το ψάξω και να σου στείλω.
Σίγουρα λοιπόν μπαίνει βέβαια θα έχεις αλλαγές στα φρένα θα χάσεις το linked και ίσως το ABS (δε ξέρω τι μοντέλο έχεις), απο την άλλη το usd μπροστινό θα προέρχεται απο μοντέλο με σίγουρα ισχυρότερα φρένα οπότε ίσως είναι θεμιτό.. οπτικά πάντως η αλλαγή αξίζει σίγουρα..
Καλύτερα να επενδύσεις τα χρήματα σε αναρτήσεις παρά να τα ξοδέψεις σε μετατροπή του μπροστινού σε USD.
Το διφραγκάκι μου...
meles21cbr
14/04/2015, 20:51
Εχουμε κάποιον που να έχει βελτιώσει τις αναρτήσεις του VFR του;
Και πιο το κόστος;Υπάρχει κάποιος που να ειδικεύεται σε αυτό;
Εχω ακούσει για τον WOLF (andreani).Αξίζει ο κόπος να το ψάξω για το USD;
Υπάρχει κάποιος εδώ που να έχει κάνει τέτοια μετατροπή;
Το δικό μου είναι του 2002 με CBS χωρίς abs.
sapila racing
14/04/2015, 21:04
Εχουμε κάποιον που να έχει βελτιώσει τις αναρτήσεις του VFR του;
Και πιο το κόστος;Υπάρχει κάποιος που να ειδικεύεται σε αυτό;
Εχω ακούσει για τον WOLF (andreani).Αξίζει ο κόπος να το ψάξω για το USD;
Υπάρχει κάποιος εδώ που να έχει κάνει τέτοια μετατροπή;
Το δικό μου είναι του 2002 με CBS χωρίς abs.
Το πηρούνι του VFR δεν ειναι κακό, λίγο μαλακό με standard set up βεβαια, αλλά και το μηχανακι δεν είναι SS.
Το πηρούνι βελτιώνεται εύκολα, με ελατήρια στα κιλα σου, με λαδια, με revalving, με cartridge κλπ.
Ενα USD δεν ειναι σωνει και καλά καλύτερο απο ενα RSU. Υπαρχουν RSU κλάσεις ανώτερα απο κάποια USD.
Πόσα χλμ έχεις στο μηχανάκι? Αν εχεις αρκετά χλμ μια επισκευή ή αλλαγή του πίσω αμορτισέρ θα σου δώσει θεαματικά αποτελέσματα.
Εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129411) ένας πολύ καλός μπούσουλας από εξαίρετο μέλος που πιστεύω πως θα σε βοηθήσει! Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις USD σε τέτοιο μηχανάκι όπως σου είπαν και παραπάνω. Δεν είναι απαραίτητο ότι ένα USD πχ θα "διαβάσει" καλύτερα το δρόμο σε σχέση με ένα συμβατικό. :)
telegonos
15/04/2015, 00:11
Από SP2 μην ψάχνεις, έχει τον χοντρό ''λαιμό'' (που δένει με 41mm παξιμάδι πάνω στην τιμονόπλακα) και δεν θα χωράει στο πλαίσιο του VFR και θα χρειαστεί πιο εκτεταμένη μηχανουργική δουλειά (ξήλωμα του άξονα, γέμισμα της πλάκας, και τοποθέτηση του λεπτού άξονα από το VFR).
To SP1 έχει τον λεπτό λαιμό, που θα ταιριάξει πολύ πιο εύκολα.
Και το 954 επίσης.
Έχω βάλει μπροστινό 954 σε RVF400 (είχε ζημειά το δικό του μπροστινό) και δούλεψε εξαιρετικά. Αλλά, άλλο RVF άλλο το Vtec 800.
meles21cbr
15/04/2015, 21:23
Ευχαριστώ πολύ όλους για την αμεσότητα.
Κάποιον που αναλαμβάνει την βελτίωση της ανάρτησης δεν έχουμε?
kostasdirt
17/04/2015, 17:30
Πίσω στο 2009 είχα πάρει ένα φοβερό catridge kit με εξωτερική ρύθμιση rebound από τον www.kservice.it ειδικά για το VFR μου είχε στείλει και τα λαδάκια του κομπλέ, πράγματι είχε δουλέψει υπέροχα.. τσεκάρω βέβαια την διεύθυνση τώρα και δεν...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.