PDA

View Full Version : rolling burnout πως στα κομματια γενεται???



Dalt0n
16/04/2015, 10:38
γνωριζεται πως ειμαι κατοχος ενος sport 400cc κοντα στα 50 αλογα......πως στα κομματια γινεται το rolling burnout??????

Tedvj23
16/04/2015, 10:46
Οχι ρε μαγκα περιμενω απαντησεις..:a014:

Bladerunner
16/04/2015, 10:53
Αν κάποιος ξέρει και θέλει να απαντήσει... το κάνει.

Ειρωνείες και άσχετα σχόλια να λείπουν.

dimmie_72
16/04/2015, 11:09
Την κοντράρεις σε ένα σταθερό σημείο και ενεργείς ακολουθώντας τη ρήση του τιτανοτεράστιου cult καλλιτέχνη, "βάστα τοίχο, θα... ζζζμπρώξω".

Y.Γ. Ούτε ειρωνικό, ούτε άσχετο αλλά δεν παρεξηγιέμαι κι εύκολα :bawl:

sniper
16/04/2015, 11:12
Την κοντράρεις σε ένα σταθερό σημείο και ενεργείς ακολουθώντας τη ρήση του τιτανοτεράστιου cult καλλιτέχνη, "βάστα τοίχο, θα... ζζζμπρώξω".

Y.Γ. Ούτε ειρωνικό, ούτε άσχετο αλλά δεν παρεξηγιέμαι κι εύκολα :bawl:

Aυτό είναι το κλασσικό κι εύκολο burnout (και δεν την κοντράρεις πουθενά αν δεν θες να πειράξεις τα ρουλεμάν σου και τα καλάμια σου - απλά κρατάς σταθερά τα μπροστά φρένα {και δεν τ' αφήνεις για κανένα λογο}).

Bladerunner
16/04/2015, 11:12
Την κοντράρεις σε ένα σταθερό σημείο και ενεργείς ακολουθώντας τη ρήση του τιτανοτεράστιου cult καλλιτέχνη, "βάστα τοίχο, θα... ζζζμπρώξω".

Αυτό είναι το στατικό burnout. Στο rolling το μηχανάκι κινείται είτε ευθεία είτε κυκλικά. (Donut burnout)

Edit: Φυσικά και δεν τη κοντράρεις! Όπως με πρόλαβε ο από πάνω κύριος.

sniper
16/04/2015, 11:23
Αυτό είναι το στατικό burnout. Στο rolling το μηχανάκι κινείται είτε ευθεία είτε κυκλικά. (Donut burnout)

Edit: Φυσικά και δεν τη κοντράρεις! Όπως με πρόλαβε ο από πάνω κύριος.

Eδώ (https://www.youtube.com/watch?v=oP968vAvwsg)δίνουν κάποιες οδηγίες.


Κι εδώ (https://www.youtube.com/watch?v=CLk77m4GK0M)ένα όμορφο βιντεάκι... Στατικό, rolling και ορθιος δίπλα στο μηχανάκι... :a18:

sapila racing
16/04/2015, 11:25
Dalt0n, φαντάζομαι οτι το γνωρίζεις οτι μεχρι να το πετύχεις θα φας και μερικές τούμπες ε?

panagiotis dim
16/04/2015, 11:31
γνωριζεται πως ειμαι κατοχος ενος sport 400cc κοντα στα 50 αλογα......πως στα κομματια γινεται το rolling burnout??????

ποιό 1000 εχεις σκοπό να πάρεις?

dimmie_72
16/04/2015, 11:57
Aυτό είναι το κλασσικό κι εύκολο burnout (και δεν την κοντράρεις πουθενά αν δεν θες να πειράξεις τα ρουλεμάν σου και τα καλάμια σου - απλά κρατάς σταθερά τα μπροστά φρένα {και δεν τ' αφήνεις για κανένα λογο}).

:a23: το φαντασιώθηκα και καταλήγω ότι τελικά έχουν προχωρήσει πολύ οι παραγωγές από την εποχή των 70s :winka:

Bowleno
16/04/2015, 12:30
rolling burnout με 50 μουλάρια; :tooth:

Dalt0n
16/04/2015, 12:32
rolling burnout με 50 μουλάρια; :tooth:

στατικό burnout κάνω και με 4η

sniper
16/04/2015, 12:34
rolling burnout με 50 μουλάρια; :tooth:

και με παπι.. και με σκουτερ...

pipe_smoker
16/04/2015, 12:38
Μάθε πρώτα να κάνεις στατικό και μετά κάνε και rolling....

Για το στατικό (κι εγώ cb400 είχα όταν το έκανα μια φορά όλη κι όλη να δω τί το τόσο δύσκολο έχει):

Βρες έναν δρόμο γυαλί (εγώ διάλεξα ανηφόρα. Οι φυσικοί του φόρουμ μπορεί να πουν αν παίζει ρόλο ή όχι απλά σε ανηφόρες πάντα φίδιαζα το αμάξι οπότε είπα να μην αλλάξω)

Κάτσε στην άκρη του δρόμου και κατά προτίμηση βράδυ μην έρθει κανείς και πέσει πάνω σου.

Πάτα μπροστά φρένο τέρμα και μην το αφήσεις για κανένα λόγο.

Συμπλέκτη, 1η στο κιβώτιο.

Άνοιξε γκάζι με την παλάμη σου χωρίς να αφήσεις καθόλου το φρένο. Αν έχεις πολύ μικρά χέρια ασ'το να πάει στο διάολο.

Ξεκίνα να αφήνεις συμπλέκτη μέχρι να νιώσεις ότι το μηχανάκι ζορίζεται και πάει να ξεκινήσει.

Δώσε κι άλλο γκάζι, άσε κι άλλο συμπλέκτη, σταδιακά όλα αυτά. (κατά τη γνώμη μου καλύτερα να φας λίγο δίσκο, παρά το απότομο "στρόφαρε μέχρι τις 11.000 κι αμόλα κι ό,τι γίνει")

Ε κάπου εκεί θα αρχίσει να γλιστράει.

Άφηνε συμπλέκτη και δίνε γκάζι.

Ρούφα ντουμάνια να γιομίσουν τα πλεμόνια σου να γουστάρεις.

Για να σταματήσει πάτα τέρμα συμπλέκτη και κλείσε αμέσως το γκάζι (για να απομονώσει τελείως το γκάζι το λέω, μη γίνει καμιά μαλακία και βρει πρόσφση στο ξαφνικό εκεί που θα κλείνεις και ψάχνεσαι).

Άμα δε φας τα μούτρα σου και ζήσει το μηχανάκι τα ξαναλέμε.

pipe_smoker
16/04/2015, 12:40
στατικό burnout κάνω και με 4η

Ωραία.

Ξεκίνα να αφήνεις σιγά σιγά το φρένο κι ετοιμάσου να πρέπει να βάλεις και τα πόδια πάνω.

Έχε και κανάν άλλο για παρέα καλού κακού (να πάρει τηλέφωνο το μάστορα, το 166 κλπ)

Dalt0n
16/04/2015, 12:41
Έχω δοκιμάσει αρκετές φορές να κάνω με 1η αλλά μου μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός πάντα και γλυτώνω την πτώση στο παρά πέντε. ..
Δεν ζητάω πολλά. .Θέλω να προχωράει το μηχανάκι με 4-5 χλμ/ και το πίσω λάστιχο να καίγεται

VANDA
16/04/2015, 12:43
Θέλω να προχωράει το μηχανάκι με 4-5 χλμ/ και το πίσω λάστιχο να καίγεται

Εύκολο φαίνεται αυτό. Έναν αναπτήρα θέλει.

Bowleno
16/04/2015, 12:43
με αυτό το μΕχανάκι; δεν......

sapila racing
16/04/2015, 12:43
στατικό burnout κάνω και με 4η


Ωπα! Σε τι οδόστρωμα? :confused:
Μωσαικό? :D

Dalt0n
16/04/2015, 12:44
Μάθε πρώτα να κάνεις στατικό και μετά κάνε και rolling....

Για το στατικό (κι εγώ cb400 είχα όταν το έκανα μια φορά όλη κι όλη να δω τί το τόσο δύσκολο έχει):

Βρες έναν δρόμο γυαλί (εγώ διάλεξα ανηφόρα. Οι φυσικοί του φόρουμ μπορεί να πουν αν παίζει ρόλο ή όχι απλά σε ανηφόρες πάντα φίδιαζα το αμάξι οπότε είπα να μην αλλάξω)

Κάτσε στην άκρη του δρόμου και κατά προτίμηση βράδυ μην έρθει κανείς και πέσει πάνω σου.

Πάτα μπροστά φρένο τέρμα και μην το αφήσεις για κανένα λόγο.

Συμπλέκτη, 1η στο κιβώτιο.

Άνοιξε γκάζι με την παλάμη σου χωρίς να αφήσεις καθόλου το φρένο. Αν έχεις πολύ μικρά χέρια ασ'το να πάει στο διάολο.

Ξεκίνα να αφήνεις συμπλέκτη μέχρι να νιώσεις ότι το μηχανάκι ζορίζεται και πάει να ξεκινήσει.

Δώσε κι άλλο γκάζι, άσε κι άλλο συμπλέκτη, σταδιακά όλα αυτά. (κατά τη γνώμη μου καλύτερα να φας λίγο δίσκο, παρά το απότομο "στρόφαρε μέχρι τις 11.000 κι αμόλα κι ό,τι γίνει")

Ε κάπου εκεί θα αρχίσει να γλιστράει.

Άφηνε συμπλέκτη και δίνε γκάζι.

Ρούφα ντουμάνια να γιομίσουν τα πλεμόνια σου να γουστάρεις.

Για να σταματήσει πάτα τέρμα συμπλέκτη και κλείσε αμέσως το γκάζι (για να απομονώσει τελείως το γκάζι το λέω, μη γίνει καμιά μαλακία και βρει πρόσφση στο ξαφνικό εκεί που θα κλείνεις και ψάχνεσαι).

Άμα δε φας τα μούτρα σου και ζήσει το μηχανάκι τα ξαναλέμε.

με στατικό έχω κάψει αρκετά λάστιχα. ..στο Rolling θέλω ιδιαίτερα

Dalt0n
16/04/2015, 12:44
Ωπα! Σε τι οδόστρωμα? :confused:
Μωσαικό? :D

άσφαλτο ...!

pipe_smoker
16/04/2015, 12:45
με αυτό το μΕχανάκι; δεν......

Με όλα γίνεται;)

sniper
16/04/2015, 12:45
Ωπα! Σε τι οδόστρωμα? :confused:
Μωσαικό? :D

Θηβών, οποιοδήποτε της Νάουσας/Έδεσσας.

Dalt0n
16/04/2015, 12:46
με αυτό το μΕχανάκι; δεν......

βλέπω να το κάνουν innova και ninja 250 και δν μπορώ εγώ?

sapila racing
16/04/2015, 12:47
Έχω δοκιμάσει αρκετές φορές να κάνω με 1η αλλά μου μπλοκάρει ο μπροστινός τροχός πάντα και γλυτώνω την πτώση στο παρά πέντε. ..
Δεν ζητάω πολλά. .Θέλω να προχωράει το μηχανάκι με 4-5 χλμ/ και το πίσω λάστιχο να καίγεται

Ρίξε λίγο πετρέλαιο και βαλε του φωτια και κανε rolling burnout πανω του.
Μετα θα είναι πολύ θεαματικό, αλλά ίσως και λίγο πιο επικίνδυνο. :p

sniper
16/04/2015, 12:49
βλέπω να το κάνουν innova και ninja 250 και δν μπορώ εγώ?

Ε κάποιοι μπορουν, κάποιοι όχι, μην το παιρνεις εντελώς προσωπικά.

7Tolis
16/04/2015, 13:05
Με Honda dj 50 έκανα διάφορες ταρζανιές αλλά δυσκολεύομαι να θυμηθώ πόσες τούμπες είχα αρπάξει. Με το που ξεκινήσει το στατικό, άφηνε φρένο. Θα έχει τάση να διπλωσει ο μπροστινός. Εκεί είναι το δύσκολο.

teogtp
16/04/2015, 13:10
βλέπω να το κάνουν innova και ninja 250 και δν μπορώ εγώ?


Ε κάποιοι μπορουν, κάποιοι όχι, μην το παιρνεις εντελώς προσωπικά.

Ετσι ακριβως ειναι.............https://www.youtube.com/watch?v=YJMWWE9C9aU

Bladerunner
16/04/2015, 13:16
To αρχικό ερώτημα απαντήθηκε, υπάρχουν εκατοντάδες βίντεο στο youtube για εμπέδωση, ο Dalt0n θα κάνει πολύ καιρό να ξαναγράψει, οπότε το παρόν κλειδώνει.