PDA

View Full Version : CB500F - Λαμπάκι Λαδιών



maim2004
16/04/2015, 12:24
Καλησπέρα σε όλους,
Έχω ένα προβληματισμο τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την μοτοσυκλέτα μου (CB500F '14) και θα ήθελα τις συμβουλές σας αν γνωρίζετε.

Τις τελευταίες μέρες ανα άσχετα διαστήματα κατα την οδήγηση αναβει για 1-2 δευτερολεπτα το λαμπάκι των λαδιών και ύστερα σβήνει.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό ?? Χρειάζεται συμπλήρωμα το λάδι στη μηχανή ή φταίει κατι άλλο.?
Η μηχανή έχει κάνει 8000 χλμ μέχρι στιγμής. Μεγάλο service η HONDA έχει στις 12 χιλιάδες.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

zannisvel
16/04/2015, 12:26
Τη σταθμη λαδιου την εχεις κοιταξει?
Αν οχι κανε το ASAP!!!

sapila racing
16/04/2015, 12:52
Τη σταθμη λαδιου την εχεις κοιταξει?
Αν οχι κανε το ASAP!!!

+1074!
Θα το κολλήσεις το μηχανακι ετσι όπως το πας και δεν σε καλύπτει η εγγυηση.

McGyver
16/04/2015, 13:17
Αν και γράφεις "CB500F '14" έχε κι αυτό (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=140104) υπ' όψιν σου.

maim2004
16/04/2015, 13:25
Μου κάνει εντύπωση καινούργια μηχανή να έχει χάσει ( ή κάψει) λάδια μετά απο τόσο λίγο καιρό ώστε να μειωθεί η στάθμη τους. Επείδη όμως με φόβησες αρκετα sapila με το post σου το μηχανάκι πάει σήμερα το απόγευμα στο Γεωργούση για έλεγχο και συμπλήρωμα αν χρειάζεται.

sapila racing
16/04/2015, 13:30
Μου κάνει εντύπωση καινούργια μηχανή να έχει χάσει ( ή κάψει) λάδια μετά απο τόσο λίγο καιρό ώστε να μειωθεί η στάθμη τους. Επείδη όμως με φόβησες αρκετα sapila με το post σου το μηχανάκι πάει σήμερα το απόγευμα στο Γεωργούση για έλεγχο και συμπλήρωμα αν χρειάζεται.

Μπορείς πολύ εύκολα και μόνος σου να ελέγξεις την στάθμη και να συμπληρώσεις αν χρειάζεται.
Στο βιβλιαράκι που πηρες με το μηχανακι περιγράφεται η διαδικασία.

nickald
16/04/2015, 13:30
μου αναβοσβηνε το λαμπακι σε hornet και το προβλημα ηταν στον αισθητηρα πιεσης..... βεβαια ειχα τσεκαρει οτι δεν καιει λαδι.....

typhoon
16/04/2015, 13:40
Το λαμπάκι λαδιού δείχνει πίεση λαδιού.Το ότι ανάβει έστω και λίγο είναι πολύ κακό. Στη καλύτερη να έχει βλάβη ο αισθητήρας πίεσης που είναι ψιλοσπάνιο. Πρέπει όπωσδηποτε να ελέγξεις στά στάθμη στα λάδια ΑΜΕΣΑ!Η έλλειψη λιπαντικού κυριολεκτικά καταστρέφει τον κινητήρα. Δηλαδή καλύτερα να έχει λάδια μέσα και να το κοφτιάζεις κάθε μέρα παρά να μην έχει και να το πηγαίνεις χαλαρουήτα δουλειά σπίτι.

maim2004
16/04/2015, 13:51
μου κάνατε τη καρδια περιβολι.... :bigcry: Δεν θα το αντεξω αν έχει πάθει κάτι σοβαρο απο παραλειψη μου να μην ελεγξω νωρίτερα τα λάδια του...

zannisvel
16/04/2015, 14:33
μου κάνατε τη καρδια περιβολι.... :bigcry: Δεν θα το αντεξω αν έχει πάθει κάτι σοβαρο απο παραλειψη μου να μην ελεγξω νωρίτερα τα λάδια του...

Κατεβα και δες τα λαδα σου. Δεν ειναι δουλεια του συνεργειου. Καθε βδομαδα πρεπει να τα ελεγχουμε, οπως και τα λαστιχα, την αλυσιδα και τα υγρα μας.
Ουτε θα λερωθεις ουτε τιποτα. Και κουστουμι αν φορας παλι μπορεις να τα κοιταξεις, και ουτε θα το τσαλακωσεις.
Βρες ενα επιπεδο σημειο, κρατα ορθια τη μηχανη, και κοιτα τη σταθμη σου απο το τζαμακι (αν εχει τζαμακι το NC), αλλιως βγαζεις το dip-stick το σκουπιζεις το ξαναβαζεις μεσα χωρις να το βιδωσεις και το ξαναβγαζεις και βλεπεις που αν η σταθμη ειναι μεταξυ max και low.
Κανονικα πρεπει να ειναι ζεστο το μηχανακι, αλλα δες το και με κρυο το μοτερ καλου κακου.

maim2004
16/04/2015, 14:54
Καλα τα λές φίλε μου....
Εκτος ομως απο το να εχει την σωστη ποσότητα λαδιού που όπως λές μπορώ να τα συμπληρωσω μονος μου, δεν θα ηταν φρόνιμο να παω μεχρι το συνεργειο να μάθω τι παίχτηκε??
(καίει λάδια? χάνει απο κάπου? είχε βάλει λιγότερα στο 1ο service το συνεργείο? φταεί η φίσα της λάμπας και αναβει?) Για όλα αυτά θα ήθελα μια απάντηση απο το εξουσιοδοτημενο για να μου φύγει και η αγωνια μιας και είναι και στην εγγύηση ακομα η μηχανη.

Με κρύο μοτέρ δεν ανεβάζει λάδι και δεν φαίνεται απο το τζαμακι τι παίζει. Θέλει μια καλη βολτα πρωτα να κυκλοφορησει το λαδακι για να δείς στάθμη.

Ευχαριστώ πάντως για όλες τις απαντήσεις σας.

nickald
16/04/2015, 15:03
Ότι και να είναι θα πας στο συνεργειο.... αν καιει θα πρεπει να δεις τι παιζει... αν φταιει ο αισθητήρας θα πρεπει να τον αλλαξεις....

Αν ο αισθητήρας είναι ελλαττωματικος φθηνα θα τη βγαλεις.... αν δουλευει σωστα και καπου χανεις πιεση τοτε αρχιζουν τα βασανα....

Το θεμα είναι να ξερεις κ εσυ τι παιζει γιατι παπαριες από συνεργεια θα ακουσεις ένα σωρο.....

stathis78
16/04/2015, 18:28
Στο manual αναφέρεται ο τρόπος ελέγχου των λαδιών, είμαι σίγουρος γιατί έχεις τον ίδιο κινητήρα με το CB500X μου. Μην το παραμελήσεις καθόλου, είναι πολύ σοβαρό το θέμα των λαδιών.

alexandrosgs
16/04/2015, 22:29
Πρόσεχε μονο να είναι κρύο.
Μην προσθέσεις λάδι αν δε βεβαιώσεις για τη στάθμη.

maim2004
17/04/2015, 18:26
Κατόπιν επισκεψης στο συνεργείο τελικά χρειαζόταν λάδι η μηχανη....Απο τα 2,5lt που παίρνει το μοτέρ έλειπαν 750ml τα οποία απο ότι μου είπε ο μάστορας το μοτέρ αυτό τσιμπάει λαδάκι και κάθε 1000-1500 km χρειάζεται να συμπληρώνω λίγο.

Το βρίσκετε normal αυτό σε καινούργιο μοτέρ να τσιμπάει λάδι?? Οσοι κάτοχοι του CB500X έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο??

sapila racing
17/04/2015, 18:34
Κατόπιν επισκεψης στο συνεργείο τελικά χρειαζόταν λάδι η μηχανη....Απο τα 2,5lt που παίρνει το μοτέρ έλειπαν 750ml τα οποία απο ότι μου είπε ο μάστορας το μοτέρ αυτό τσιμπάει λαδάκι και κάθε 1000-1500 km χρειάζεται να συμπληρώνω λίγο.

Το βρίσκετε normal αυτό σε καινούργιο μοτέρ να τσιμπάει λάδι?? Οσοι κάτοχοι του CB500X έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο??

Πόσα χλμ ειχες κάνει κι έλειπαν 750ml?
Απ όσα έχεις γράψει δεν νομίζω οτι ξέρεις αν ηταν ακριβώς στην σωστή στάθμη τα λάδια μετα το service.
Σου προτείνω να ελέγξεις εσύ την στάθμη ώστε να ξέρεις που είναι, και μετα απο 1000 χλμ να τα ελέγξεις και πάλι.
Μόνο έτσι θα ξέρεις αν καίει λάδια και πόσα.
Τώρα δεν ξέρεις.

BabisStinson
17/04/2015, 18:43
Όπως στα είπε ο sapila racing. Επειδή το CB500X με ενδιέφερε αρκετά και παρακολουθώ όλα τα συναφή θέματα σε όλα τα forum κανένας δεν έχει παραπονεθεί για κάψιμο λαδιών από τον νέο αυτό κινητήρα.

Ξεκίνα σωστή παρακολούθηση.

maim2004
17/04/2015, 18:44
Θα το τσεκάρω απο δω και πέρα στα επόμενα 1000km...τωρα οπως λές και εσύ δεν μπορώ να τα υπολογίσω.

sapila racing
17/04/2015, 18:54
Θα το τσεκάρω απο δω και πέρα στα επόμενα 1000km...τωρα οπως λές και εσύ δεν μπορώ να τα υπολογίσω.

Ναι αλλά δες πόσο έχει τώρα ωστε να μπορείς να συγκρίνεις με την ένδειξη που θα παρεις σε 1000 χλμ.

maim2004
17/04/2015, 19:06
:beer: Η στάθμη είναι κάτω ακριβώς απο το max. οσο και να μειωθεί το λάδι θα φανει απο το τζαμακι.

nickald
17/04/2015, 20:01
τωρα εγω αμα πω οτι ακομη και με την προϊστορια των χονδαιικων μηχανακιων το 750ml μου φαινεται τραγικο θα με παρεξηγησουν λες οι χονδαιοι?

Τι θα πει ειναι φυσιολογικο στα 1000κμ να καιει το 1/3 της ποσοτητας λαδιου? Αυτο δεν ειναι τσιμπαει........ δαγκωνει και καταπινει σαν τον χαρχαρια του αμαζονιου.......

thunder ace
17/04/2015, 20:05
Πφφφφφ,σιγα τα ωα.

sapila racing
17/04/2015, 20:09
τωρα εγω αμα πω οτι ακομη και με την προϊστορια των χονδαιικων μηχανακιων το 750ml μου φαινεται τραγικο θα με παρεξηγησουν λες οι χονδαιοι?

Τι θα πει ειναι φυσιολογικο στα 1000κμ να καιει το 1/3 της ποσοτητας λαδιου? Αυτο δεν ειναι τσιμπαει........ δαγκωνει και καταπινει σαν τον χαρχαρια του αμαζονιου.......

Εκτός κι αν στο service δεν το γεμισαν σωστά. ;)

Προσωπικά εχω παραλάβει καινούριο μηχανακι Honda με 400ml παραπάνω απο το κανονικό, τίποτα δεν μου κάνει εντπύπωση.

Ξέρω και περίπτωση που το μηχανακι εφυγε απο το εξουσιοδοτημένο service χωρίς καθόλου λάδια.... :rolleyes:

AristidisZ
17/04/2015, 20:10
μη τρελλαθούμε κιόλας, "τσιμπάει" 750 ml...

Dant3
17/04/2015, 20:18
Υποθετω οτι το σερβις το εκανες στα 1000χλμ.
Αρα σου εκαψε σε 7000χλμ 750μλ.
Ειναι αρκετα.
Αρα η κατι παιζει και καιει λαδια η δε σου εβαλαν σωστη ποσοτητα.
Ειχε μεσα 1,7 λιτρα οποτε ζημια δεν παιζει να εγινε.
Αλλα επειδη δεν εχω δει και εγω να καιει αυτο το μοτερ λαδια,παρακολουθησε το.

maim2004
17/04/2015, 20:55
Φταίει το Made in Malaysia (οπως γράφει και ο αρ. πλαισίου ) μου φαίνεται, γιατι αλλίως τα μοτέρ του Ιαπωνα είναι σκυλια..:cool:

Specialized
17/04/2015, 22:44
Τα 750 ml είναι πάρα πολλά. Κανονικά δεν θα έπρεπε να είχε κάψει τίποτα, όπως τα περισσότερα Χόντα. Εικάζω ότι σου παρέδωσαν την μηχανή με μικρότερη ποσότητα από την κανονική. Το ελπίζω κιόλας. Έχω ακούσει και άλλες φορές να παραδώσουν μηχανή με τα λάδια συντήρησης που είναι λίγα σε ποσότητα και ποιότητα και όταν πωληθεί η μηχανή να μπει φρέσκο λάδι καλής ποιότητας.

Ακατανόητο, κατά την άποψή μου, το ότι δεν ξέρεις να μετρήσεις (ή βαριέσαι) τη στάθμη του λαδιού. Ελπίζω να μην το πληρώσεις ακριβά. Η μηχανή θέλει σχολαστικό έλεγχο, δεν είναι κάρο. Θα τα έχεις όλα καθαρά και ελεγμένα γιατί αλλιώς παίζεις και με την ασφάλεια σου.

Τέλος, τα λάδια θα τα αλλάζεις κάθε 6000 χλμ και θα βάζεις κατάλληλα. 12.000 είναι το σέρβις, τα λάδια κάθε 6000.

Dant3
18/04/2015, 02:59
Στο μτ παιζει να ειναι καθε 12000 λαδια.
Αν λεει καθε τοσο,καθε τοσο θα τα κανει.-

thunder ace
18/04/2015, 06:40
Καλημερα.Επειδη καταλαβαινω εχεις ανησυχησει πολυ(λογικο)ακουσε τι θα εκανα αν ειμουν στη θεση σου:πισω στον "μαστορα"και βγαλε τα παλια λαδια και φιλτρο.Καινουργια λαδια -φιλτρο,κανε μια βολτα 5 λεπτα,γυρνα στο συνεργειο,βαλε το μαστορα να κραταει τη μοτο ορθια,βεβαιωσου με τα ματακια σου οτι η σταθμη ειναι στη πανω γραμμη.Τις επομενες ημερες οταν γυρνας σπιτι ,κρατα τη ορθια για 15 δευτερολεπτα και κοιτα τη σταθμη.99% η μηχανη δεν καιει λαδια και το πιο πιθανο ειναι να σου ειχαν βαλει λαθος ποσοτητα.Αν περνανε οι ημερες και η σταθμη ειναι οκ,αλλα αναψει λαμπακι αμεσως συνεργειο.Εγω αυτα θα εκανα.

7Tolis
18/04/2015, 08:09
Δε παίζει να έχει καψει τόσο. Ούτε φριτεζα δε παίζει να καίει τόσο. Βάλε φρέσκα, επιβεβαίωσε στάθμη, όγκο και απλά έχε το νου σου. Και εγώ πιστεύω ανθρώπινο λάθος έχει συμβεί.

thunder ace
18/04/2015, 08:16
Δε παίζει να έχει καψει τόσο. Ούτε φριτεζα δε παίζει να καίει τόσο. Βάλε φρέσκα, επιβεβαίωσε στάθμη, όγκο και απλά έχε το νου σου. Και εγώ πιστεύω ανθρώπινο λάθος έχει συμβεί.

Τα "μαστορια " για ανθρωποι πιανονται;

devil's animal
18/04/2015, 10:18
Στο μτ παιζει να ειναι καθε 12000 λαδια.
Αν λεει καθε τοσο,καθε τοσο θα τα κανει.-

12000χλμ λαδια...μαλιστα...
ρε κατι λουλουδια μεταχειρισμενα που κυκλοφορουν βαση manual...:rolleyes:

Coyote.V
18/04/2015, 10:30
12000χλμ λαδια...μαλιστα...
ρε κατι λουλουδια μεταχειρισμενα που κυκλοφορουν βαση manual...:rolleyes:

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, το Βαρανδέρο αλλάζει λάδια κάθε 12000χλμ.... χαμηλόστροφο V2. Αυτό δεν αρέσει καθόλου στους μηχανικούς, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι δυστυχώς για αυτούς :D

Εγώ τα αλλάζω κάθε 10000χλμ για να είμαι ήσυχος.

Dant3
18/04/2015, 10:34
12000χλμ λαδια...μαλιστα...
ρε κατι λουλουδια μεταχειρισμενα που κυκλοφορουν βαση manual...:rolleyes:


Εφοσον ο κατασκευαστης δινει καθε τοσο,γιατι οχι?
Αν κινειται σε νορμαλ ρυθμους και δε σκιζεται και του βαζεις καλο λαδι τοτε δε βλεπω λογο για πιο συχνες αλλαγες.
Εμενα δινει καθε 6000χλμ.
Κανω καθε 5500χλμ καθαρα γιατι το σασμαν μετα τις 5000χλμ γινεται χαλια.
Ξερω αλλον με παρομοιο μοτερ που τα αλλαζει καθε 3000χλμ.Αν τα αλλαζα τοσο συχνα τοτε δε θα μπορουσα να μαζεψω ουτε ευρω για το τουονο που θελω.
Και φυσικα μετα απο 45000χλμ με μπολικο σκισιμο δε καιει ουτε ml(εκτος απο την τελευταια αλλαγη που εβαλα κατι castrol και τα ψιλοεκαιγε και τα εκαιγε και του αδελφου μου που εβαλε τα ιδια)

devil's animal
18/04/2015, 10:40
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, το Βαρανδέρο αλλάζει λάδια κάθε 12000χλμ.... χαμηλόστροφο V2. Αυτό δεν αρέσει καθόλου στους μηχανικούς, αλλά τι να κάνουμε, έτσι είναι δυστυχώς για αυτούς :D

Εγώ τα αλλάζω κάθε 10000χλμ για να είμαι ήσυχος.

ποιους μηχανικους??τι λες?
η αλλαγη λαδιων ειναι ισως το πιο απλο πραγμα που μπορει να κανεις καποιος στο μηχανακι του μετα το φουσκωμα των ελαστικων...

μονο τους θερμικους κυκλους να βαλεις (ζεσταμα-κρυωμα) σε 10 και σε 12κ χλμ τα λαδια θα γινουν νερο και θα σπανε για πλακα...δεν πα να το πηγαινεις και με 2κ στροφες μονιμα...


τεσπα, ο καθενας οπως γουσταρει για το μηχανακι του...
αλλα κατι τετοια ποστ μου θυμιζουν οτι δεν πρεπει να πουλησω ποτε τα μηχανακια μου και αν ποτε βρεθω στην θεση να παρω κατι μεταχειρισμενο θα πρεπει να ειναι αποκλειστικα απο γνωστο και να ελεγχθει πανω σε δυναμομετρο...

devil's animal
18/04/2015, 10:50
Εφοσον ο κατασκευαστης δινει καθε τοσο,γιατι οχι?
Αν κινειται σε νορμαλ ρυθμους και δε σκιζεται και του βαζεις καλο λαδι τοτε δε βλεπω λογο για πιο συχνες αλλαγες.
Εμενα δινει καθε 6000χλμ.
Κανω καθε 5500χλμ καθαρα γιατι το σασμαν μετα τις 5000χλμ γινεται χαλια.
Ξερω αλλον με παρομοιο μοτερ που τα αλλαζει καθε 3000χλμ.Αν τα αλλαζα τοσο συχνα τοτε δε θα μπορουσα να μαζεψω ουτε ευρω για το τουονο που θελω.
Και φυσικα μετα απο 45000χλμ με μπολικο σκισιμο δε καιει ουτε ml(εκτος απο την τελευταια αλλαγη που εβαλα κατι castrol και τα ψιλοεκαιγε και τα εκαιγε και του αδελφου μου που εβαλε τα ιδια)


γιατι ο κατασκευαστης καλο μου παιδια τα παραλεει σε ολα του...
θες βαρος? πιο ελαφρυ θα το πλασαρει...
θες δυναμη? παντα ειναι στον στροφαλο και σε ολα τα 4κυλινδρα προσθετουν καμια 20αρια, ετσι για να υπαρχουν...
θες διαστηματα σερβις? βαλε εκει χλμ να νομιζει οτι θα του βγει οικονομικα με τις αραιες αλλαγες...αλλα μολις το ζορισεις λιγο και σε καποια χρονια, ολο και κατι θα παρεις στο χερι...φυσιολογικη φθορα θα πουνε μετα..και ποιος θα το ψαξει μετα απο 4-5-8-10 χρονια?
καπως πρεπει να ζησουν και οι μαστορες...
καπως πρεπει να ζησουν και οι κατασκευαστες πουλωντας το καινουργιο μοντελο...

δυστυχως η ζημια που γινεται στο μοτερ δεν φαινεται αμεσα και ειναι κατι που παει πολυ αργα και θα το δεις σε βαθος χρονου..και παλι πολλοι θα το δικαιολογησουν...
αν ομως παρεις καινουργια 2 ιδια μηχανακια που εχουν ιδια χρηση και χλμ στον χρονο και στο ενα αλλαζεις λαδια οποτε λεει ο κατασκευαστης και στο αλλο τα αλλαζεις νωριτερα εως πολυ νωριτερα, θα δεις ποιο θα αντεξει παραπανω...

τεσπα, οπως ειπα και πιο πανω...
οπως γουσταρει ο καθενας για τα μηχανακια του και λογος δεν μου πεφτει..απλα κουβεντα κανω στα αυτονοητα για οποιον δεν θελει να τρωει την παραμυθα των κατασκευαστων...ολοι οι αλλοι ας αλλαζουν και 2-3χιλ χλμ αργοτερα απ'οτι λεει το manual...παλι δεν θα παθει κατι το μοτερ αν το πηγαινεις σε νορμαλ ρυθμους και δεν το σκιζεις...:rolleyes:

Coyote.V
18/04/2015, 11:00
ποιους μηχανικους??τι λες?
η αλλαγη λαδιων ειναι ισως το πιο απλο πραγμα που μπορει να κανεις καποιος στο μηχανακι του μετα το φουσκωμα των ελαστικων...

μονο τους θερμικους κυκλους να βαλεις (ζεσταμα-κρυωμα) σε 10 και σε 12κ χλμ τα λαδια θα γινουν νερο και θα σπανε για πλακα...δεν πα να το πηγαινεις και με 2κ στροφες μονιμα...


τεσπα, ο καθενας οπως γουσταρει για το μηχανακι του...
αλλα κατι τετοια ποστ μου θυμιζουν οτι δεν πρεπει να πουλησω ποτε τα μηχανακια μου και αν ποτε βρεθω στην θεση να παρω κατι μεταχειρισμενο θα πρεπει να ειναι αποκλειστικα απο γνωστο και να ελεγχθει πανω σε δυναμομετρο...


Εγώ ξέρω τι λέω... εσύ δεν κατάλαβες.
Επειδή είμαι σε τέσσερα πέντε φόρουμ γραμμένος έχω δει πολλά. Στο βαρανδέρο κλάμπ ας πούμε υπάρχουν άτομα οι οποίοι είναι της γνώμης ότι ακόμα και την βενζίνα πρέπει να στην βάζει μηχανικός. :lol: Λοιπόν αυτοί είναι πεπεισμένοι ότι πρέπει να αλλάζουν λάδια κάθε 6000κλμ επειδή ο μηχανικός τους θέλει να τους τα παίρνει κάθε 6000κλμ και όχι κάθε 12000κλμ πολλοί τα αλλάζουν κάθε 3-4000κλμ για να είναι σίγουροι :a09:
Ε... τους παράτησα γιατί κόντεψαν να με τρελάνουν.
Τα λάδια μπορεί να είναι τα ίδια αλλά οι κινητήρες όχι...οι χαμηλόστροφοι δεν σπάνε τα λάδια όπως οι πολύστροφοι, όπως και διαφορετικό σπάσιμο κάνει ο αερόψυκτος από τον υδρόψυκτο.... εδώ είναι το σημείο που μπερδεύονται οι περισσότεροι γιατί αντιμετωπίζουν όλες τις μηχανές ως ίδιες... Όχι φίλε δεν είναι ίδιες και ας έχουν δύο ρόδες. :)

Dant3
18/04/2015, 11:08
Μηχανη που ειχε μεσα λαδια ποτε δε χαλασε απο αυτο.
Ακομα και τηγανολαδο να τους εχεις μεσα ,αν εχει παντα λαδι μεσα,δε παθαινουν τιποτα.προφανως δεν υποστηριζω οτι βαλε του μεσα οτι θες και αστο.
Αλλα εαν το αφησεις μια-δυο φορα και 1000χλμ πανω απο οσα ειναι η αλλαγη ε δεν επαθε και τιποτα.
Ειδικα στα λαδια δε βαζουν οτι διαστηματα θελουν.
Τωρα θες να βαλουμε ενα πλανο 150000χλμ?
Με αλλαγη 3000χλμ αντι για 6000χλμ?
50Ε η καθε αλλαγη.3 λιτρα λαδι και φιλτρο και εργατικα.
τσακ μπαμ ,δινεις παραπανω στα 150000χλμ(που δεν ειναι και κανα τρομερο ποσο ε?) 1250Ε.
Οτι ζημια και να παθει τοτε,ηδη την εχεις γλιτωσει χρηματικα.
Και εααααν βγαλει ζημια.
Μη το κανουμε σαν αυτους που βαζουν στην αλυσιδα γρασσο καθε 100χλμ για να αντεξει 60000χλμ και εχουν πληρωσει 4 αλυσιδες μεχρι να φτασει τις 60000χλμ.

devil's animal
18/04/2015, 11:41
Εγώ ξέρω τι λέω... εσύ δεν κατάλαβες.
Επειδή είμαι σε τέσσερα πέντε φόρουμ γραμμένος έχω δει πολλά. Στο βαρανδέρο κλάμπ ας πούμε υπάρχουν άτομα οι οποίοι είναι της γνώμης ότι ακόμα και την βενζίνα πρέπει να στην βάζει μηχανικός. :lol: Λοιπόν αυτοί είναι πεπεισμένοι ότι πρέπει να αλλάζουν λάδια κάθε 6000κλμ επειδή ο μηχανικός τους θέλει να τους τα παίρνει κάθε 6000κλμ και όχι κάθε 12000κλμ πολλοί τα αλλάζουν κάθε 3-4000κλμ για να είναι σίγουροι :a09:
Ε... τους παράτησα γιατί κόντεψαν να με τρελάνουν.
Τα λάδια μπορεί να είναι τα ίδια αλλά οι κινητήρες όχι...οι χαμηλόστροφοι δεν σπάνε τα λάδια όπως οι πολύστροφοι, όπως και διαφορετικό σπάσιμο κάνει ο αερόψυκτος από τον υδρόψυκτο.... εδώ είναι το σημείο που μπερδεύονται οι περισσότεροι γιατί αντιμετωπίζουν όλες τις μηχανές ως ίδιες... Όχι φίλε δεν είναι ίδιες και ας έχουν δύο ρόδες. :)

μια χαρα εχω καταλαβει...
συμφωνουμε απολυτα οσον αφορα τα ειδη των κινητηρων και τα διαφορετικα "σπασιματα" του λαδιου...
εσυ ομως δεν λες να καταλαβεις οτι η φθορα ερχεται μετα απο χρονια και οχι σε 1-2-3 αλλαγες...
οπως επισης δεν εδωσες καθολου σημασια στους θερμικους κυκλους που εγραψα παραπανω...
γι'αυτο και ειπα: "ο καθενας κανει οτι καταλαβαινει με το μοτοσακο του"...
αστους αυτους λοιπον να αλλαζουν καθε 3-4χιλ χλμ και αλλαζε εσυ καθε 10...γουστο σου καπελο σου...οπως και δικο τους...




Μηχανη που ειχε μεσα λαδια ποτε δε χαλασε απο αυτο.
Ακομα και τηγανολαδο να τους εχεις μεσα ,αν εχει παντα λαδι μεσα,δε παθαινουν τιποτα.προφανως δεν υποστηριζω οτι βαλε του μεσα οτι θες και αστο.
Αλλα εαν το αφησεις μια-δυο φορα και 1000χλμ πανω απο οσα ειναι η αλλαγη ε δεν επαθε και τιποτα.
Ειδικα στα λαδια δε βαζουν οτι διαστηματα θελουν.
Τωρα θες να βαλουμε ενα πλανο 150000χλμ?
Με αλλαγη 3000χλμ αντι για 6000χλμ?
50Ε η καθε αλλαγη.3 λιτρα λαδι και φιλτρο και εργατικα.
τσακ μπαμ ,δινεις παραπανω στα 150000χλμ(που δεν ειναι και κανα τρομερο ποσο ε?) 1250Ε.
Οτι ζημια και να παθει τοτε,ηδη την εχεις γλιτωσει χρηματικα.
Και εααααν βγαλει ζημια.
Μη το κανουμε σαν αυτους που βαζουν στην αλυσιδα γρασσο καθε 100χλμ για να αντεξει 60000χλμ και εχουν πληρωσει 4 αλυσιδες μεχρι να φτασει τις 60000χλμ.

προσπερνω το πρωτο κομματι που λεει οτι: "απλα να εχει λαδια το μοτερ" γιατι πραγματικα δεν μπορω ν'ασχοληθω περαιτερω...
επικεντρωνομαι ομως και λεω οτι αν δινεις 50€ σε καθε αλλαγη επειδη το πηγαινεις στον μαστορα φυσικα και εχεις ενα σοβαρο κοστος σε βαθος χρονου...
που ομως αν το εκανες μονος σου ..γιατι οπως προειπα ειναι κατι πολυ απλο, μπορεις να γλιτωσεις ενα σημαντικο κομματι...
και δεν ειναι αναγκη αν λεει το manual στα 6κ χλμ να αλλαζεις στα μισα..μπορεις να αλλαζεις στα 4κ..

οπως και να εχει, δεν ειναι μονο το προβλημα που μπορει να βγαλει,οπως να σπασει π.χ. μπορει να χασει σε αλογα επειδη το μοτερ εχει μακα μεσα και να εχεις ενα μοτερ που γενικα υπολειτουργει...

ειπαμε, ο καθενας οπως γουσταρει και αγαπα...

nickald
18/04/2015, 13:40
Να δηλωσω εξ αρχης οτι και εγω αλλαζω λαδια καθε 5-6κ μαζι με φιλτρο παντα......

Αφου ξεμπερδεψαμε με το παραπανω απλα να πω οτι υπαρχουν λαδια που μπορουν να αντεξουν 12κ και τους θερμικους κυκλους που θα προκυψουν. Αν θελετε να αναλυσουμε την διαδικασια παραγωγης λιπαντικων να το κανουμε αλλα επειδη ειναι μεγαλη κουβεντα θα πρεπει να αποδεχτουμε τα χαρακτηριστικα του καθε λιπαντικου οπως τα αναφερει η εταιρεια παραγωγης. ΑΝ αυτα ισχυουν (διατηρω τις επιφυλαξεις μου) γιατι και εγω ειμαι της λογικης οτι ολοι τα στρογγυλευουν οπως τους βολευει για να μη χαλασουν την διαθεση του αγοραστη και για να διατηρουν τους μελλοντικους πελατες τους. Μιλαω προφανως για τα εμπορικα λιπαντικα και οπως αυτα συσκευαζονται και πωλουνται γιατι επαναλαμβανω η δυνατοτητα να παραχθουν λιπαντικα που να διατηρουν τις ιδιοτητες τους στο περασμα του χρονου και της χρησης υπαρχει.

Ελπιζω αυτο που αναφερθηκε σε στυλ "λαδι να ειναι και ας ειναι και μινερβα ορεινα χωρΓια αρκαδιας" να ειναι απλα "που λεει ο λογος"......


Κανονικά δεν θα έπρεπε να είχε κάψει τίποτα, όπως τα περισσότερα Χόντα.

Αυτο τωρα δεν το λεμε σοβαρα, ναι? Το συγκεκριμενο μοτερ ΛΕΝΕ οτι δεν καιει λαδι..... μην πιασουμε αλλα μοτερ χονδα γιατι θα κλαιμε ολες μαζι.....

theofilos888
18/04/2015, 14:01
Απο το θεμα ξεφυγατε αλλα δεν πειραζει. Το μηχανακι του φιλου μπορει να εκαψε λαδι. Μπορει και οχι. Μεσα στις υποχρεωσεις του ως οδηγος-χειριστης μηχανηματος ειναι να ελεγχει τη σταθμη του πριν το οδηγησει. Θα το ελεγξει και θα δει.
Τωρα το θεμα των λαδιων και της αλλαγης του ειναι μεγαλο καπελο και ο καθενας κανει ο,τι τον φωτισει ο θεος.

Dant3
18/04/2015, 15:55
προσπερνω το πρωτο κομματι που λεει οτι: "απλα να εχει λαδια το μοτερ" γιατι πραγματικα δεν μπορω ν'ασχοληθω περαιτερω...
επικεντρωνομαι ομως και λεω οτι αν δινεις 50€ σε καθε αλλαγη επειδη το πηγαινεις στον μαστορα φυσικα και εχεις ενα σοβαρο κοστος σε βαθος χρονου...
που ομως αν το εκανες μονος σου ..γιατι οπως προειπα ειναι κατι πολυ απλο, μπορεις να γλιτωσεις ενα σημαντικο κομματι...
και δεν ειναι αναγκη αν λεει το manual στα 6κ χλμ να αλλαζεις στα μισα..μπορεις να αλλαζεις στα 4κ..

οπως και να εχει, δεν ειναι μονο το προβλημα που μπορει να βγαλει,οπως να σπασει π.χ. μπορει να χασει σε αλογα επειδη το μοτερ εχει μακα μεσα και να εχεις ενα μοτερ που γενικα υπολειτουργει...

ειπαμε, ο καθενας οπως γουσταρει και αγαπα...
Ενταξει το παραχοντρυνα εκει για να πω τη λογικη λιγο.
Απλα πιστευω οτι εαν εχεις ενα καλο λαδι και κανεις τις αλλαγες συμφωνα με το μανουαλ ,ααααντε ελαχιστα πιο νωρις,του στυλ αντι για 12000 ,στις 11000,δε προκειται να παθει το μοτερ ζημια.ζημια που θα γλιτωνες δηλαδη εαν εκανες την αλλαγη στις 6000.ισως να παει ελαχιστα πιο πισω,εαν ειναι να τη παθει αλλα δε θα τη γλιτωσεις σε καμια περιπτωση.

οι πιο πολλες ζημιες απο λαδια γινονται γιατι δεν εχει λαδι το μοτερ και οχι γιατι δεν γινονταν συχνα η στην ωρα τους.ενταξει υπαρχει και η υπερβολη βεβαια,οπως το περιστατικο με το ζητα που ειχε στο στρωμα τα λαδια 18000χλμ και το περηφανευταν.
Μιλαω παντα για φυσιολογικη χρηση.
Σε μηχανη για πιστα αλλαζουν τα πραγματα.

Εβαλα χοντρικα τα μισα διαστηματα σερβις και εβγαλα ενα ποσο γιατι ειναι αρκετοι αυτοι που τα 12 τα κανουν 6 και τα 6, 3 η 4.
Κατ εμε και με βαση καποιες μηχανολογικες γνωσεις που εχω λογω σχολης,ειναι μεγαλη υπερβολη.
Κανε το 12 ,11 και το 6 κανε το 5,5.
Οτιδηποτε παρακατω ειναι καθαρα σπαταλη χρηματων.

Και εγω που κανω τα σερβις μονος μου,40Ε μου βγαινει η αλλαγη.Και μαζευω το χρονο 15000χλμ.Αν αντι για 5000 εκανα καθε 4000 μου βγαινει ενα 40αρι παραπανω.Δε φαινεται μεγαλο ποσο αλλα μαζευεται λιγο λιγο και σε ταξιδιαρηδες η σε μηχανες με μεγαλη χρηση θα καλυψει και το ιδιο το κοστος της μηχανης.

stathis78
18/04/2015, 19:32
Έχω ένα CB500X αγορασμένο στις 29/1/2014, έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ. και την επόμενη στα 6.000χλμ. Το ύψος του λαδιού κατά την δεύτερη αλλαγή ήταν ελάχιστα πιο κάτω από την μέση του δείκτη, τσεκάρωντάς το από το τζαμάκι. Τώρα είμαι στα 9.500χλμ με σκοπό να κάνω αλλαγή στα 12.000χλμ και το λάδι βρίσκεται πάλι λίγο πιο κάτω από την μέση. Επίσης είμαι σίγουρος ότι ο μάστορας όταν μου άλλαξε τα λάδια είχε βάλει την σωστή ποσότητα γιατί το είχα ελένξει. Επόμενως καίει :(. Αν δώ όμως ότι συνεχίζει να πέφτει το λάδι θα του τα αλλάξω στα 11.000χλμ.

toyar
18/04/2015, 20:08
ρε παιδια λιγο ψυχραιμια:)
αν εκαιγε τοσο λαδι ωστε να κατεβαζει τη σταθμη θα εβγαζε εμφανη μπλε καπνο και θα ειχε και καταλοιπα στην ακρη του τελικου
μαλλον σας ξεγελαει η μετρηση

maim2004
20/04/2015, 09:18
Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλοι μου. Το 12000km ίσως είναι υπερβολικό για αλλαγή λαδιών (κατι θα ξέρει η HONDA) αλλα αν παρατηρήσω ξανά οτι κατεβαίνει η στάθμη θα τις κάνω τις αλλαγές λαδιων συχνότερα για να χω το κεφάλι μου ήσυχο.

Coyote.V
20/04/2015, 09:27
ρε παιδια λιγο ψυχραιμια:)
αν εκαιγε τοσο λαδι ωστε να κατεβαζει τη σταθμη θα εβγαζε εμφανη μπλε καπνο και θα ειχε και καταλοιπα στην ακρη του τελικου
μαλλον σας ξεγελαει η μετρηση

Εγώ θα έλεγα να περιμένουν μέχρι τα 15000 κλμ όπου συνήθως στρώνονται οι κινητήρες και ειδικά τα ελατήρια.... είναι φυσιολογικό σε ένα καινούριο άστρωτο κινητήρα να περνάνε λαδάκια από τα ελατήρια και να τα καίει. Προσωπικά θα άρχιζα να ανησυχώ μετά τα 15000κλμ ;)

zannisvel
20/04/2015, 09:56
Έχω ένα CB500X αγορασμένο στις 29/1/2014, έκανα την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ. και την επόμενη στα 6.000χλμ. Το ύψος του λαδιού κατά την δεύτερη αλλαγή ήταν ελάχιστα πιο κάτω από την μέση του δείκτη, τσεκάρωντάς το από το τζαμάκι. Τώρα είμαι στα 9.500χλμ με σκοπό να κάνω αλλαγή στα 12.000χλμ και το λάδι βρίσκεται πάλι λίγο πιο κάτω από την μέση. Επίσης είμαι σίγουρος ότι ο μάστορας όταν μου άλλαξε τα λάδια είχε βάλει την σωστή ποσότητα γιατί το είχα ελένξει. Επόμενως καίει :(. Αν δώ όμως ότι συνεχίζει να πέφτει το λάδι θα του τα αλλάξω στα 11.000χλμ.

Αν καταλαβα καλα η σταθμη ηταν λιγο πιο κατω απο το max, και τωρα ειναι λιγο πιο κατω απο τη μεση, μετα απο 8500 χλμ. Μην ανησυχεις καθολου, η διαφορα για την οποια μιλας ειναι παρα πολυ μικρη σε ογκο, και μπορει να φταιει το επιπεδο που τη μετρας, η θερμοκρασια του λαδιου κ.ο.κ..

Παντως προσωπικη μου αποψη οτι 12 χιλιαδες χιλιομετρα απο αλλαγη σε αλλαγη ειναι παρα πολυ μεγαλο διαστημα. Μπορει το μοτερ να αντεχει αλλα το μυαλο μου δε θα αντεχε τετοιο βαρος. Το φρεσκο λαδακι και φιλτρακι μονο καλο μπορο να κανει.

Το manual του XT600 αναγραφει αλλαγη καθε 6000 χλμ, απλο ορυκτελαιο, και φιλτρο καθε 12000. Για να δω ποιος ειναι γεναιος....:lol:

Dant3
20/04/2015, 12:31
Η suzuki στο μοτερ μου δινει φιλτρο καθε 3η αλλαγη.
Η Cagiva καθε 2η.
Εγω κανω καθε 2η.
Τσαμπα εξοδα κανετε...

thiseus
26/04/2015, 13:16
Το ιδιο προσεξα και εγω,μετα την αλλαγη στα 1000 χλμ,που την εκανα δεκεμβριο, τον αυγουστο μετα απο 3500 χλμ περιπου ειδα πως ηθελε συμπληρωμα.Στο σερβις του χρονου που εκανα εβαλα μοτουλ 5100 και βλεπω αλλαγη,ο ηχος του κινητηρα ειναι πιο γλυκος και δεν θελει συμπληρωμα μεχρι στιγμης,αλλα εχω μια αισθηση πως δεν ανεβαζει το μηχανακι στροφες οπως πριν και δεν εχει την ιδια αποδοση.το 500Χ το εχω απο τον νοεμβριο του 13.

maim2004
16/06/2015, 15:24
Καλησπέρα,
Μετά απο 2000 km και έλεγχο ανα τακτά χρονικά διαστήματα η στάθμη του λαδιου δείχνει να μην έχει κατέβει. Τείνω να πιστέψω οτι είχε λίγα λάδια μετα την πρώτη του αλλαγή λαδιων απο ανθρώπινο λάθος.

DAYMAN
16/06/2015, 18:13
Εκτός κι αν στο service δεν το γεμισαν σωστά. ;)

Προσωπικά εχω παραλάβει καινούριο μηχανακι Honda με 400ml παραπάνω απο το κανονικό, τίποτα δεν μου κάνει εντπύπωση.

Ξέρω και περίπτωση που το μηχανακι εφυγε απο το εξουσιοδοτημένο service χωρίς καθόλου λάδια.... :rolleyes:
Οπως στα λεει ο σαπιλας στα @#$δια τους αρκει να πουλησουν και μετα.....

maim2004
24/08/2015, 09:04
Έφτασαν τα χιλιόμετρα για το μεγάλο service (12000 κμ +)...Ξέρει κανείς μήπως πόσο πάει το μαλλί για τις εργασίες και τα αναλώσιμα του service (μέσες-άκρες) ?

catmaster
24/08/2015, 20:14
Έφτασαν τα χιλιόμετρα για το μεγάλο service (12000 κμ +)...Ξέρει κανείς μήπως πόσο πάει το μαλλί για τις εργασίες και τα αναλώσιμα του service (μέσες-άκρες) ?

Στα 12000 δεν είναι το μεγάλο service (το μεγάλο λέμε αυτό που χρειάζεται περισσότερες εργατοώρες - δηλαδή π.χ. έλεγχος βαλβίδων )

στο service για το δικό σου στα 12 χιλ απαιτείται μόνο λάδια - φίλτρο λαδιού σαν αναλώσιμα και κάποιοι έλεγχοι σε ντίζες , φρένα και αντιψυκτικό , τέντωμα και λίπανση αλυσίδας , αυτά δεν είναι μεγάλο κόστος το πολύ να υπολογίζεις γύρω στα 50-60 ευρώ

maim2004
25/08/2015, 11:28
Ευχαριστώ φίλε μου.

maim2004
26/08/2015, 11:15
Σύνολο 180Ε με αλλαγή τακάκια μπροστά. Λίγο ακριβά βγήκε αλλα μάλλον τά χουν αυτα τα εξουσιοδοτημένα.