PDA

View Full Version : Suzuki Inazuma 250, Ninja 250 ή κάτι άλλο;



Panos76
16/04/2015, 09:28
Διαχωρίστηκε από το θέμα Suzuki Inazuma 250 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126607&highlight=250)





Ξεθάβω διότι μπήκε και αυτό στη λίστα των προτιμήσεων για αγορά.

Έχουμε κάποια άποψη για το μηχανάκι;

Μου κάνει εντύπωση που στο car έχει μόλις δύο μτχ.

Αξίζει έναντι κάποιου άλλου δυόμιση;

333988

notakos600
16/04/2015, 12:21
Ξεθάβω διότι μπήκε και αυτό στη λίστα των προτιμήσεων για αγορά.

Έχουμε κάποια άποψη για το μηχανάκι;

Μου κάνει εντύπωση που στο car έχει μόλις δύο μτχ.

Αξίζει έναντι κάποιου άλλου δυόμιση;

333988

Δεν περπάτησε ως όφειλε ή είναι ιδέα μου;

zannisvel
16/04/2015, 12:23
Οταν βγαινει το Ninja 250/300 γιατι καποιος να κοιταξει αλλου?

Panos76
16/04/2015, 12:26
Δεν περπάτησε ως όφειλε ή είναι ιδέα μου;

Αυτή την εντύπωση έχω και εγώ (γιατί όμως; Japan, 2Κύλινδρο, 250άρι, σχετικά φθηνό και αρκετά όμορφο).


Οταν βγαινει το Ninja 250/300 γιατι καποιος να κοιταξει αλλου?

Πολύ σωστό αυτό, αλλά δεν το κατέχω το στρητ με τίποτα και επιπλέον θα ήθελα κάτι πιο ''τουριστικό'' και φιλικό.

notakos600
16/04/2015, 12:29
Οταν βγαινει το Ninja 250/300 γιατι καποιος να κοιταξει αλλου?

Άντε βρες επιχείρημα να τον αντικρούσεις τώρα. :a10:

zannisvel
16/04/2015, 12:30
Πηγαινε δοκιμασε το, θα εκπλαγεις ευχαριστα με το ποσο φιλικο και τουριστικο ειναι. Θα σε βολεψει πολυ περισσοτερο απο το Wolf και το Inazuma που λογικα κοιτας.
:beer:

Panos76
16/04/2015, 12:37
Άντε και τα 1000+ € διαφορά στην τιμή τους.

Αλλά εγώ παίδες θα σκοτωθώ με το στρητ στην πρώτη στροφή φοβάμαι.

Επιπλέον αναζητώ κάτι φιλικό και εργατικό που θα με πάει στο νησάκι το καλοκαίρι άνετα (2κάβαλο με μπαγκάζια), να μπορεί να αντεπεξέλθει σε συνθήκες πόλης (50+Km/ημέρα), να είναι οικονομικό, φρέσκο (μαξ 5ετίας).

Κοιτάζω επίσης κ για τρανσάλπ, GS dakar 650 (μτχ, όλα), αλλά μου μπήκε η ιδέα για το σουτζούκι καινούριο.

SHOOTER045
16/04/2015, 12:45
Το εκανα βόλτα και αν δεν είχα παπί θα πήγαινα για τέτοιο, άνετο με ικανοποιητικά φρένα, οικονομικό σε γυμνό ότι καλύτερο.
Τα ΖΧ είναι άλλη κατηγορία.
Οι πιτσιρικάδες δεν το παίρνουν γιατί κοιτάνε cbr, ZX, και λοιπά ss των μικρών κυβικών.
Οι μεγάλοι το θεωρούν λίγο, αλλα μάλλον δεν το οδήγησαν.
Σε σχέση με cbf κλπ δεν έχει κάλυψη από αέρα, αλλά για μέσα την πόλη και χαλαρά ταξιδάκια είναι μανίτσα.
Α που σαι, αν το πάρεις άλλαξε το μπροστινό φτερό ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.
Μπορεί να ναι ιεροσυλία αλλά μου θύμισε B KING σε μικρογραφία

Panos76
16/04/2015, 12:54
Μπορεί να ναι ιεροσυλία αλλά μου θύμισε B KING σε μικρογραφία

:a2: Αυτό ακριβώς είναι που γούσταρα όταν έπεσε στο μάτι μου! :D

Θα δούμε, κάνω μια ψηλο έρευνα ώσπου να καταλήξω κάπου.

Σε γενικές γραμμές με βλέπω για ον οφφ, γυμνό ή σκούτερ.. :a01:

harris_x
16/04/2015, 13:11
Πολύ σωστό αυτό, αλλά δεν το κατέχω το στρητ με τίποτα και επιπλέον θα ήθελα κάτι πιο ''τουριστικό'' και φιλικό.πήγαινε και οδήγησέ το και θα δεις πως δεν έχει σχέση με ό,τι φοβάσαι.
Μια χαρά φιλικό είναι :winka:

teogtp
16/04/2015, 13:22
Το εκανα βόλτα και αν δεν είχα παπί θα πήγαινα για τέτοιο, άνετο με ικανοποιητικά φρένα, οικονομικό σε γυμνό ότι καλύτερο.
Τα ΖΧ είναι άλλη κατηγορία.
Οι πιτσιρικάδες δεν το παίρνουν γιατί κοιτάνε cbr, ZX, και λοιπά ss των μικρών κυβικών.
Οι μεγάλοι το θεωρούν λίγο, αλλα μάλλον δεν το οδήγησαν.
Σε σχέση με cbf κλπ δεν έχει κάλυψη από αέρα, αλλά για μέσα την πόλη και χαλαρά ταξιδάκια είναι μανίτσα.
Α που σαι, αν το πάρεις άλλαξε το μπροστινό φτερό ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.
Μπορεί να ναι ιεροσυλία αλλά μου θύμισε B KING σε μικρογραφία


Άντε και τα 1000+ € διαφορά στην τιμή τους.

Αλλά εγώ παίδες θα σκοτωθώ με το στρητ στην πρώτη στροφή φοβάμαι.

Επιπλέον αναζητώ κάτι φιλικό και εργατικό που θα με πάει στο νησάκι το καλοκαίρι άνετα (2κάβαλο με μπαγκάζια), να μπορεί να αντεπεξέλθει σε συνθήκες πόλης (50+Km/ημέρα), να είναι οικονομικό, φρέσκο (μαξ 5ετίας).

Κοιτάζω επίσης κ για τρανσάλπ, GS dakar 650 (μτχ, όλα), αλλά μου μπήκε η ιδέα για το σουτζούκι καινούριο.

Μητσε εμενα θυμησε μου να σε διαγραψω απο συμπεθερο.....................
Ακους εκει ιδιο με τον βασιλια η κλ@σομπανιερα...........
Φιλε μου ολα τα μηχανακια με τον ιδιο τροπο στριβουνε.Απλα καποια στριβουν με την "σκεψη" που λεει ο λογος και αλλα θελουν τον χωρο τους.

Panos76
16/04/2015, 13:31
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Θα ληφθούν υπόψη και θα κοιτάξω να οδηγήσω κ το κάβα κάποια στιγμή.

ps: Για την ώρα προσπαθώ να ανεβάσω μπάτζετ σε πιο σοβαρά επίπεδα ώστε να έχω βλέψεις.

SHOOTER045
16/04/2015, 13:32
Μητσε εμενα θυμησε μου να σε διαγραψω απο συμπεθερο.....................
Ακους εκει ιδιο με τον βασιλια η κλ@σομπανιερα...........
Φιλε μου ολα τα μηχανακια με τον ιδιο τροπο στριβουνε.Απλα καποια στριβουν με την "σκεψη" που λεει ο λογος και αλλα θελουν τον χωρο τους.

Μου θύμισε ΕΙΠΑ....
Εδω ο άλλος έλεγε στην Βάνα Μπάρμπα < μου θυμίζεις την μάνα μου >
Αλλά δεν τον πήραν με τις πέτρες

sapila racing
16/04/2015, 13:37
Μου θύμισε ΕΙΠΑ....
Εδω ο άλλος έλεγε στην Βάνα Μπάρμπα < μου θυμίζεις την μάνα μου >
Αλλά δεν τον πήραν με τις πέτρες

Σημερα πλέον μαλλον ισχύει. :p

SHOOTER045
16/04/2015, 13:45
Σημερα πλέον μαλλον ισχύει. :p

Ναι αλλά τότε......

Bob_o_mastoras
16/04/2015, 14:21
Πλακα πλακα θυμιζει πολυ B-King απο μπροστα. Μασκα, φαναρι και φτερο.
Τεο τζαμπα φορτωθηκες 1050 κυβικα επιπλεον.. :lol:

doctoras
16/04/2015, 19:11
Πάντως τα 3500 σκαρτα για το ιναζουμα ειναι παρά πολυ καλή και δελεαστική τιμή για να το πάρεις και να γουστάρεις!!

notakos600
16/04/2015, 19:59
Πάντως τα 3500 σκαρτα για το ιναζουμα ειναι παρά πολυ καλή και δελεαστική τιμή για να το πάρεις και να γουστάρεις!!

Καλά από τιμή τα σπάει, από εμφάνιση θυμίζει μπι-κιγκ, ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;

sapila racing
16/04/2015, 20:09
Καλά από τιμή τα σπάει, από εμφάνιση θυμίζει μπι-κιγκ, ε τι άλλο να ζητήσει κανείς;

Kατι λιγότερο απο 180+ κιλά απο ενα 250 με 25 ίππους ίσως? Ακόμα και το βαρύ δικύλινδρο GSX250 του 1980 πιο ελαφρύ ήταν.
Κατι κανουν αυτοί στην Suzuki, μαλλον ανακυκλώνουν αμόνια και τα κανουν μηχανακια. Δες πχ το bandit 650 που ειναι τερας.
Παντως δείχνει καλό για τα λεφτά του και δεν υπαρχουν και πολλά πλέον σε αυτη την κατηγορία.

alexandrosgs
16/04/2015, 20:43
Kατι λιγότερο απο 180+ κιλά απο ενα 250 με 25 ίππους ίσως? Ακόμα και το βαρύ δικύλινδρο GSX250 του 1980 πιο ελαφρύ ήταν.


Μια χαρά πήγαινε το gsx για οποίον θυμάται την εμπειρία. Το είχε ένας φιλος, εγώ είχα ενα cm250 το οποίο ηταν πιο αργό.
Μακάρι να ξεκινήσουν παλι να βγαίνουν τέτοια μηχανακια σε λογικές τιμες έστω και αν δεν είναι πια made in Japan. Το συγκεκριμένο είναι βαρύ γιατί είναι δικυλινδρο υδροψυκτο. Θα προτιμούσα κάτι σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο σε αυτή την κατηγορία για οικονομία και ευκολία συντήρησης, κάτι σαν sr250.

doctoras
16/04/2015, 21:17
Sapila το gsx δε θα έκανε 3500 αλλα καμία 6000 τουλάχιστο
Παίδες αναλογία τιμής παει και με 3,5κ δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα 250cc καινούργια μονο η suzukαρα μπορεί και δίνει τέτοιες τιμές και μπράβο της!
Τωρα στο utube που έβλεπα μερικά βίντεο απο το εν λογο μοντέλο ειναι εντυπωσιακός ο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ και πόσο ευστροφος ειναι και ας ειναι 180κ
Ενώ απο τα τεστ που διάβασα βάρος και δικυλινδρο κάνουν να συμπεριφέρεται ακλόνητα οπως μεγάλες μοτοσυκλετες οταν ανεβάζεις συνεπιβάτη κάτι που στα υπόλοιπα 250cc διακρίνεται εύκολα
*Νομίζω μονο σκούτερ υπάρχει σε 250cc σε παρόμοια τιμή
Στην φαση που ειμαι θα το θέλα το εργαλείο να το κρατήσω χρόνια γιατί περί εργαλείου πρόκειται!!

Bob_o_mastoras
16/04/2015, 21:24
Kαι (λεω εγω τωρα...:a13:) γιατι οχι ενα καλο μεταχειρο με λιγοτερα ή ενα σουπερ μεταχειρο με 3.500;;; :ninja:

alexandrosgs
16/04/2015, 21:44
Kαι (λεω εγω τωρα...:a13:) γιατι οχι ενα καλο μεταχειρο με λιγοτερα ή ενα σουπερ μεταχειρο με 3.500;;; :ninja:

Γιατί έτσι όπως πάμε τα 600αρια και 1000αρια θα καταντήσουν όπως τα αμερικανικά πλοια των 5 χιλιαδων κυβικων της δεκαετίας του 60 όταν ξεσπασε η πετρελαϊκή κρίση.
Κοτέτσια.

Bob_o_mastoras
16/04/2015, 22:00
Γιατί έτσι όπως πάμε τα 600αρια και 1000αρια θα καταντήσουν όπως τα αμερικανικά πλοια των 5 χιλιαδων κυβικων της δεκαετίας του 60 όταν ξεσπασε η πετρελαϊκή κρίση.
Κοτέτσια.

Δε λεω για 600αρι και σιγουρα οχι για 1000αρι (:eek:).. Για δουλεια το θελει το παιδι!
Κατσε να περιηγηθω λιγο στα αδυτα του car.gr και θα επιστρεψω με προτασεις! :)

RIFF RAFF
16/04/2015, 22:01
Κοιτά και το vtr250 σε μεταχειρισμένο
Είναι στολίδι .

Bob_o_mastoras
16/04/2015, 22:11
Yπαρχει παντως και το cbr 250 (Σαρακακη τη μιζα μου plz :lol:)..

Για να μην κοιταω τζαμπα και επειδη δεν γνωριζω ακριβως τι θελει ο Πανος, ας μας διευκρινησει λιγο περισσοτερο ποσα διαθετει, τι ειδος μηχανης προτιμα (street, on-off κλπ) και σε ποσα κυβικα προσανατολιζεται να κινηθει.

:)

alexandrosgs
16/04/2015, 22:14
Τα μόνα που ίσως αξίζουν σε τέτοιες τιμες μεταχειρω στα 250 είναι τα klx250 τα οποία είναι ελάχιστα.
Τα 400αρια δεν υπάρχουν πια τα πάτησε το τρενο:D
Τοτε γιατί όχι καινουριο;

Bob_o_mastoras
16/04/2015, 22:20
Mπηκα λιγο car με ταβανι 3500 και κυβικα μεχρι 450 και επεσα σε κατι crf 250x, 450x Kxf 450, drz 400 κλπ και διαολιστικα!! :evil::vroum:
(καθημερινα all round μηχανακια... :D)

alexandrosgs
16/04/2015, 22:26
Οτι πρεπει για καθημερινη δουλεια δηλαδη:D

sapila racing
17/04/2015, 09:20
Μια χαρά πήγαινε το gsx για οποίον θυμάται την εμπειρία. Το είχε ένας φιλος, εγώ είχα ενα cm250 το οποίο ηταν πιο αργό.
Μακάρι να ξεκινήσουν παλι να βγαίνουν τέτοια μηχανακια σε λογικές τιμες έστω και αν δεν είναι πια made in Japan. Το συγκεκριμένο είναι βαρύ γιατί είναι δικυλινδρο υδροψυκτο. Θα προτιμούσα κάτι σε αερόψυκτο μονοκύλινδρο σε αυτή την κατηγορία για οικονομία και ευκολία συντήρησης, κάτι σαν sr250.

Το GSX ηταν ποιοτικό μηχανακι, εχω παράδειγμα που άντεξε 250.000 χλμ πριν πεθανει οριστικά λόγω τζόγων στον στρόφαλο.
Τότε διαφημίστηκε σαν sport 250, το πρωτο 8βαλβιδο 2κυλινδρο, με TSCC στον θαλαμο καυσης και τα ρεστα.
Εγώ με CB250RS μονοκύλινδρο τα περναγα σαν σταματημένα πάντως, και σε εκκίνηση, επιταχυνση, τελική, φρένα, στροφές, παντού.
Μονο μια φορά με περασε ενα σε κατηφόρα στην Εθνική, λόγω 6ης που εγω δεν είχα, μολις ισιωσε ο δρόμος με εχασε όμως.
Αρα τι να το κανεις?

Καλα κι εσυ CM καβαλούσες? :cry:

Το SR250 καλό και τίμιο αλλά λίγο λόγω αρχίου 2βαλβιδου προερχόμενου ακόμα απο το πρωτο XT250.
Συμφωνώ οτι ενα 250 αερόψυκτο μονοκύλινδρο ειναι οτι πρέπει αλλά ο κόσμος δεν θα το προτιμήσει εύκολα. Υπάρχει βέβαια το CBF!
Αυτό που λείπει ειναι ενα 250 με μοτέρ δυνατό σαν του SRX250 με 2ΕΕΚ που πήγαινε 160 για την πλάκα. :wave2:


Sapila το gsx δε θα έκανε 3500 αλλα καμία 6000 τουλάχιστο
Παίδες αναλογία τιμής παει και με 3,5κ δεν υπάρχει μοτοσυκλέτα 250cc καινούργια μονο η suzukαρα μπορεί και δίνει τέτοιες τιμές και μπράβο της!
Τωρα στο utube που έβλεπα μερικά βίντεο απο το εν λογο μοντέλο ειναι εντυπωσιακός ο τρόπος λειτουργίας του μοτέρ και πόσο ευστροφος ειναι και ας ειναι 180κ
Ενώ απο τα τεστ που διάβασα βάρος και δικυλινδρο κάνουν να συμπεριφέρεται ακλόνητα οπως μεγάλες μοτοσυκλετες οταν ανεβάζεις συνεπιβάτη κάτι που στα υπόλοιπα 250cc διακρίνεται εύκολα
*Νομίζω μονο σκούτερ υπάρχει σε 250cc σε παρόμοια τιμή
Στην φαση που ειμαι θα το θέλα το εργαλείο να το κρατήσω χρόνια γιατί περί εργαλείου πρόκειται!!

Δεν έχεις κι αδικο για την τιμή ενός υποτιθέμενου GSX σήμερα...
Με συνεπιβάτη όμως το GW θα κολλάει κάπως στις ανηφόρες και λόγω και του βάρους με 24 ιππους, θα αλλάζεις ταχυτητες συχνά.
Πως εγινε κι ενα δικύλινδρο με μεγαλύτερη συμπίεση βγάζει λιγότερους ίππους σε σχέση με ενα μονοκύλινδρο με χαμηλότερη συμπίεση ακριβώς στις ίδιες στροφές, δεν το έχω καταλάβει ακόμα. :confused:

Οπως είπα παντως και πριν η τιμή του είναι πολύ καλή για τα σημερινά δεδομένα και θα έπρεπε να πουλάει, αλλά δεν το βλέπω στον δρόμο.

Συγκριση τεχνικών χαρακτηριστικών με το CBR εδω:
http://www.team-bhp.com/forum/attachments/motorbikes/1076404d1366635046-suzuki-inazuma-250cc-launched-update-price-slashed-1-lakh-cbr250vsgw250spekcopy1.jpg

:wave2:

Panos76
17/04/2015, 09:40
Κοιτάζοντας για διάφορες επιλογές έπεσε το μάτι μου στο ιναζούμα -την ύπαρξη του οποίου είχα ξεχάσει- οπότε θα σας πω συνοπτικά τι θα ήθελα (λες κ ξέρω) και τι θα ήθελα να αποφύγω.

Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν μου αρέσουν τα καινούρια μηχανάκια. Μου αρέσουν τα 90ς εως 00ς, αλλά από την άλλη θέλω να αποφύγω την αγορά παλιού μηχανακίου. :a31: (πχ θα μου άρεσε ένα DR350 του 90φεύγα αλλά στο σήμερα)

Θα μου πεις πάρε καινούριο με ρετρό εμφάνιση, πχ θα μου άρεσε επίσης το SR400 (το καινούριο) αλλά από την άλλη θα ήθελα ένα χρηστικό μηχανάκι. (να φορτώνει km καθημερινά, να παρέχει κάποια προστασία από τα στοιχεία, να έχει κάποιες μεταφορικές ικανότητες).

Οπότε καταλήγω σε συμβιβαστικές -για τα γούστα μου- λύσεις όπως τρανσάλπ, Χμαξ, κλπ. (μου είναι αδιάφορο αν πάω από μηχανάκι σε σκούτερ, όλα μηχανάκια του θεού είναι).

Τέλος, αν είχα επιλογή τώρα, θα κατέληγα σε KLX250 ή CRF250 αλλά θέλω κ κάποια τελική που να τρώγεται.

Όπως καταλαβαίνετε είμαι λίγο ''τρικυμία εν κρανίω'', αλλά πιστεύω να βρω το δρόμο μου εν καιρώ.

Επί του παρόντος δεν βιάζομαι, αφενός διότι οι οικογενειακές μου υποχρεώσεις καθιστούν απαραίτητη την καθημερινή χρήση αυτοκινήτου κ αφετέρου έχω την πολυτέλεια χρόνου να μαζέψω ένα αξιοπρεπές ποσό (3-4Κ).

PS: Γενικά σαν τύπος μοτοσυκλέτας μου αρέσουν: σέροου, DR, Χτ (μέχρι 2005), κάβα W800, bonneville triumph, και κάποιες 80ς bmw.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την υπομονή σας :owned: