PDA

View Full Version : Καδένα εντός 4000 χλμ. ?



Σελίδες : 1 [2]

amyroukai
19/06/2015, 20:39
Ντάξει... Εγώ πάλι, κυκλοφορούσα τέσσερα χρόνια με ένα μηχανάκι βαμμένο... με τέσσερα διαφορετικά μαύρα. Κοινώς ζαμανφού :)

Οι ήχοι αν προδίδουν σοβαρή δομική ζημιά, αξίζουν ενασχόλησης, αλλά εδώ τα έχει τσεκάρει όλα.
Το ότι το μοτέρ γερνώντας θα "ακούγεται" γενικώς παραπάνω θεωρείται φυσιολογικό και δεν αξίζει ενασχόλησης.



Μιά ερώτηση τώρα που μπορεί και να είναι χαζή: Πες ότι βάζει τον μηχανικό τεντωτήρα και του γ@μει τη μάνα στο τέντωμα και δεν ακούγεται τσίκι τσίκι. Το τι ζόρι θα τραβάει η αλυσίδα με τόσο τέντωμα, όπως και όσα συνδέονται με την αλυσίδα αυτή, το λογαριάζουμε ή όχι; Αν θεωρήσουμε ότι η αλυσίδα της μετάδοσης οφείλει να έχει "μπόσικα", γιατί να ακυρωθεί αυτό της αλυσίδας των εκκεντροφόρων, απλά για να πάψει το τσίκι τσίκι;

notakos600
19/06/2015, 20:45
Να ήταν να βγάλει άλλα 100.000 χιλιόμετρα χωρίς λύσιμο και με τον μηχανικό τεντωτήρα να σκορπίσει σε 10.000...

PetranGR
20/06/2015, 19:06
το οτι δεν φοβασαι που θα σου πηδηξει την τσεπη ειναι αστειο παντως. και στο λεω πολυ φιλικα. στο δικο μου κουδουναει το συμπαν αλλα ειναι και τα γεραματα (της μηχανης). ignore list και παμε γερα...

τι εννοείς που δεν φοβάμαι ; εδώ φοβάμαι μην μου μείνει στα χέρια.


Ειναι μικρος ακομα γιαννης....

Καποτε πληρωνα καινουριο πλαστικο για γρατζουνιτσα ενα ποντο που μονο εγω εβλεπα.....


Αυτό έκανα κι εγώ κάποτε...


Ντάξει... Εγώ πάλι, κυκλοφορούσα τέσσερα χρόνια με ένα μηχανάκι βαμμένο... με τέσσερα διαφορετικά μαύρα. Κοινώς ζαμανφού :)

Οι ήχοι αν προδίδουν σοβαρή δομική ζημιά, αξίζουν ενασχόλησης, αλλά εδώ τα έχει τσεκάρει όλα.
Το ότι το μοτέρ γερνώντας θα "ακούγεται" γενικώς παραπάνω θεωρείται φυσιολογικό και δεν αξίζει ενασχόλησης.

Μιά ερώτηση τώρα που μπορεί και να είναι χαζή: Πες ότι βάζει τον μηχανικό τεντωτήρα και του γ@μει τη μάνα στο τέντωμα και δεν ακούγεται τσίκι τσίκι. Το τι ζόρι θα τραβάει η αλυσίδα με τόσο τέντωμα, όπως και όσα συνδέονται με την αλυσίδα αυτή, το λογαριάζουμε ή όχι; Αν θεωρήσουμε ότι η αλυσίδα της μετάδοσης οφείλει να έχει "μπόσικα", γιατί να ακυρωθεί αυτό της αλυσίδας των εκκεντροφόρων, απλά για να πάψει το τσίκι τσίκι;

Δεν διαφωνώ αλλά βλέπω ότι πολλά άτομα χρησιμοποιούν APE τεντωτήρα ,μηχανικό. Ένας στην Αλάσκα έχει και How to ,και έχει κάνει πολλές χιλιάδες μίλια χωρίς τάκ τάκ τάκ.
Εμένα άλλο με προβληματίζει,πως γίνεται κάποιες μέρες να μην ακούγεται έστω και σε σκήσιμο και κάποιες να ακούγεται από το μόλις πάρει μπρος...
Αυτό κοντεύει να με τρελάνει.



Να ήταν να βγάλει άλλα 100.000 χιλιόμετρα χωρίς λύσιμο και με τον μηχανικό τεντωτήρα να σκορπίσει σε 10.000...

Τι εννοείς;

teogtp
20/06/2015, 20:08
Αυτο που σου έγραψε και και ο αμυρου.
Απο το εργοστάσιο έχει υπολογιστεί να δουλεύει η καδεναε κάποια ανοχή. Αν εσυ καργαρεις με τον μηχανικό τεντωτηρα την καδενα ώστε να μην την ακούς αυτη με την σειρα της θα την "ακούσει "αρκετά νωρίτερα.

Coyote.V
21/06/2015, 09:52
[QUOTE=PetranGR;2603089]ναι αλλά μπορεί μια να ακούγονται και μια όχι ? πιο πάνω έχω βάλει και ηχογράφηση.



Ναι έτσι κάνουν τα μπεκ.... μια ακούγονται και μια δεν ακούγονται ανάλογα με την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Ένας τρόπος για να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος είναι το στηθοσκόπιο....:D να πάρεις ένα πολύ μακρύ κατσαβίδι και να το ακουμπάς στο μοτέρ έχοντας κολλημένο το ένα αυτί σου στην λαβή και το άλλο βουλωμένο....
Θα το ακουμπάς σε διάφορα σημεία του μοτέρ με πίεση αλλά σε κάποιο σημείο το τακ τακ θα είναι εντονότερο. Εκεί θα είναι και το σημείο που έχεις το πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα.


Από την ηχογράφηση δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

Coyote.V
21/06/2015, 09:56
[QUOTE=PetranGR;2603089]ναι αλλά μπορεί μια να ακούγονται και μια όχι ? πιο πάνω έχω βάλει και ηχογράφηση.



Ναι έτσι κάνουν τα μπεκ.... μια ακούγονται και μια δεν ακούγονται ανάλογα με την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Ένας τρόπος για να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος είναι το στηθοσκόπιο....:D να πάρεις ένα πολύ μακρύ κατσαβίδι και να το ακουμπάς στο μοτέρ έχοντας κολλημένο το ένα αυτί σου στην λαβή και το άλλο βουλωμένο....
Θα το ακουμπάς σε διάφορα σημεία του μοτέρ με πίεση αλλά σε κάποιο σημείο το τακ τακ θα είναι εντονότερο. Εκεί θα είναι και το σημείο που έχεις το πρόβλημα.
Αν δεν ακούς το τακ τακ μέσα από το κατσαβίδι τότε είναι τα μπεκ γιατί ο ήχος δεν μεταφέρεται από τα λάστιχα εισαγωγής των σωμάτων στον υπόλοιπο κινητήρα . Ελπίζω να βοήθησα.


Από την ηχογράφηση δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

PetranGR
21/06/2015, 11:35
Αυτο που σου έγραψε και και ο αμυρου.
Απο το εργοστάσιο έχει υπολογιστεί να δουλεύει η καδεναε κάποια ανοχή. Αν εσυ καργαρεις με τον μηχανικό τεντωτηρα την καδενα ώστε να μην την ακούς αυτη με την σειρα της θα την "ακούσει "αρκετά νωρίτερα.

Δεν αμφιβάλλω,αλλά ίσως τώρα ακόμα και με καινούργια καδένα να έχει μεγαλύτερα κενά ξέρω γω; ας βάλω και μηχανικό και βλέπουμε.


[QUOTE=PetranGR;2603089]ναι αλλά μπορεί μια να ακούγονται και μια όχι ? πιο πάνω έχω βάλει και ηχογράφηση.



Ναι έτσι κάνουν τα μπεκ.... μια ακούγονται και μια δεν ακούγονται ανάλογα με την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Ένας τρόπος για να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος είναι το στηθοσκόπιο....:D να πάρεις ένα πολύ μακρύ κατσαβίδι και να το ακουμπάς στο μοτέρ έχοντας κολλημένο το ένα αυτί σου στην λαβή και το άλλο βουλωμένο....
Θα το ακουμπάς σε διάφορα σημεία του μοτέρ με πίεση αλλά σε κάποιο σημείο το τακ τακ θα είναι εντονότερο. Εκεί θα είναι και το σημείο που έχεις το πρόβλημα. Ελπίζω να βοήθησα.


Από την ηχογράφηση δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

[QUOTE=PetranGR;2603089]ναι αλλά μπορεί μια να ακούγονται και μια όχι ? πιο πάνω έχω βάλει και ηχογράφηση.



Ναι έτσι κάνουν τα μπεκ.... μια ακούγονται και μια δεν ακούγονται ανάλογα με την θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Ένας τρόπος για να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος είναι το στηθοσκόπιο....:D να πάρεις ένα πολύ μακρύ κατσαβίδι και να το ακουμπάς στο μοτέρ έχοντας κολλημένο το ένα αυτί σου στην λαβή και το άλλο βουλωμένο....
Θα το ακουμπάς σε διάφορα σημεία του μοτέρ με πίεση αλλά σε κάποιο σημείο το τακ τακ θα είναι εντονότερο. Εκεί θα είναι και το σημείο που έχεις το πρόβλημα.
Αν δεν ακούς το τακ τακ μέσα από το κατσαβίδι τότε είναι τα μπεκ γιατί ο ήχος δεν μεταφέρεται από τα λάστιχα εισαγωγής των σωμάτων στον υπόλοιπο κινητήρα . Ελπίζω να βοήθησα.


Από την ηχογράφηση δεν μπορώ να βγάλω άκρη.


μικρό εννοείς λεπτό ή μικρό στο μήκος του σωλήνα του σίδερου; αν είναι να τοκάνω.

Θα πάω να βάλω 100άρα σήμερα 1 ντεπόζιτο μπας και καθαρίσει...αν όντως παίζει και κάτι τέτοιο...

Coyote.V
21/06/2015, 11:40
Μακρύ κατσαβίδι.... η χειρολαβή δεν αλλάζει ιδιαίτερα, το μήκος από το σιδερένιο κομμάτι αλλάζει. Θα μπορέσεις με αυτό τον τρόπο να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος.... δεξιά, αριστερά, στην κεφαλή, στο κάρτερ... κλπ

337464

PetranGR
21/06/2015, 11:43
Μακρύ κατσαβίδι.... η χειρολαβή δεν αλλάζει ιδιαίτερα, το μήκος από το σιδερένιο κομμάτι αλλάζει. Θα μπορέσεις με αυτό τον τρόπο να καταλάβεις από ποιο σημείο έρχεται ο θόρυβος.... δεξιά, αριστερά, στην κεφαλή, στο κάρτερ... κλπ



οκ σήμερα πιστεύω θα το πάρω μαζί μου και όταν το ακούσω θα σταματήσω να δώ.

Coyote.V
21/06/2015, 11:45
οκ σήμερα πιστεύω θα το πάρω μαζί μου και όταν το ακούσω θα σταματήσω να δώ.

Είμαι σίγουρος ότι το τακ τακ έρχεται από τα μπεκ σου... είναι η μόνη περίπτωση που ο θόρυβος μειώνεται με τις θερμοκρασίες ή αυξάνεται. Και υπ όψιν δεν είναι πρόβλημα είναι φυσιολογικό.

PetranGR
21/06/2015, 12:07
Είμαι σίγουρος ότι το τακ τακ έρχεται από τα μπεκ σου... είναι η μόνη περίπτωση που ο θόρυβος μειώνεται με τις θερμοκρασίες ή αυξάνεται. Και υπ όψιν δεν είναι πρόβλημα είναι φυσιολογικό.

ναι αλλά πως εξηγείς ότι με το που μπήκε ,νέος τεντωτήρας ο ήχος ελαττώθηκε περίπου 30-40 % και έμεινε σε άκυρες στιγμές,και μόλις μπήκε ο παλιός τεντωτήρας ( ο οποίος και εκείνος ήταν μηνών , χωρίς πολλά χλμ πάνω του και αυτός αγορασμένος καινούργιος για το κλασσικό τακ τακ τακ ) , ο ήχος επέστρεψε πάλι πολύ;

Nostradamus
21/06/2015, 16:51
Απορω ο παλιανθρωπας γιατι δεν εχει γραψει ακομη...

Συνηθως τα τεχνικα τα εχει εξ ολοκληρου....

Coyote.V
22/06/2015, 08:46
ναι αλλά πως εξηγείς ότι με το που μπήκε ,νέος τεντωτήρας ο ήχος ελαττώθηκε περίπου 30-40 % και έμεινε σε άκυρες στιγμές,και μόλις μπήκε ο παλιός τεντωτήρας ( ο οποίος και εκείνος ήταν μηνών , χωρίς πολλά χλμ πάνω του και αυτός αγορασμένος καινούργιος για το κλασσικό τακ τακ τακ ) , ο ήχος επέστρεψε πάλι πολύ;

Δεν ξέρω... τι να σου πω ;
Μήπως ήταν και οι δύο περιπτώσεις μαζί ; Μήπως επειδή έκανε περισσότερο θόρυβο ο τεντώνοντας δεν άκουγες τα μπεκ και εστίαζες εκεί; Σίγουρα μέσα από καλώδια και οπτικές ίνες δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου πω κάποια μυστικά διάγνωσης όπως το παραπάνω για να σε βοηθήσω.

Εσύ τουλάχιστον εντόπισες με την μέθοδο που σου είπα από που έρχεται ο θόρυβος ;

PetranGR
24/06/2015, 14:58
Απορω ο παλιανθρωπας γιατι δεν εχει γραψει ακομη...

Συνηθως τα τεχνικα τα εχει εξ ολοκληρου....

ίσως δεν τον εμπνέει ..


Δεν ξέρω... τι να σου πω ;
Μήπως ήταν και οι δύο περιπτώσεις μαζί ; Μήπως επειδή έκανε περισσότερο θόρυβο ο τεντώνοντας δεν άκουγες τα μπεκ και εστίαζες εκεί; Σίγουρα μέσα από καλώδια και οπτικές ίνες δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σου πω κάποια μυστικά διάγνωσης όπως το παραπάνω για να σε βοηθήσω.

Εσύ τουλάχιστον εντόπισες με την μέθοδο που σου είπα από που έρχεται ο θόρυβος ;

Έχω ρωτήσει και 2-3 άτομα τα μπέκ δεν μπορεί να κάνουν τέτοιο θόρυβο,αλλά πιστεύω ότι κάτι παραπάνω ίσως ξέρεις.

Το γέλιο είναι ότι εδώ και 2 μέρες που έχω να γράψω,έβαλα 2 φορές 100άρα από Shell V-Power Racing,από γνωστό μαγαζί να στο πώ και έτσι,και το αστείο; δεν ακούστηκε καθόλου. Εστίασα πάρα πολύ και δεν ακουγόταν. Τώρα το μεσημέρι που γυρνούσα από περιφερειακό σε φανάρι της πόλης που είχε πάει 60 βαθμούς ,στο επόμενο που είχα 62 ακούστηκε και μετά αμέσως σταμάτησε,αλλά δεν το έχω ακούσει ξανά.

θα με χαζέψει η μηχανή δεν παίζει.

toyar
24/06/2015, 16:04
μια και μιλας για συγκεκριμενη θερμοκρασια............
μηπως εκει αναβει το βεντιλατερ σου;

PetranGR
24/06/2015, 17:08
μια και μιλας για συγκεκριμενη θερμοκρασια............
μηπως εκει αναβει το βεντιλατερ σου;

όχι,το βεντιλατέρ ανάβει στους 104,όχι σε τόσο χαμηλούς βαθμούς

toyar
24/06/2015, 17:24
κανονικα ναι αλλα το εχεις τσεκαρει;

PetranGR
24/06/2015, 17:43
κανονικα ναι αλλα το εχεις τσεκαρει;

ναι καμία σχέση.

notakos600
24/06/2015, 17:54
Τι άλλο μπορεί να συνδέεται με την συγκεκριμένη θερμοκρασία;

PetranGR
26/06/2015, 22:57
Τι άλλο μπορεί να συνδέεται με την συγκεκριμένη θερμοκρασία;

από 24 όπως έγραψα,που είχα ήδη 2 μέρες,σήμερα συνεχίζουμε παιδιά ,η μηχανή δεν ξανά έκανε θόρυβο όπως τις άλλες φορές.

Το εμφανίζει στιγμαία στους 60 και μέχρι τους 61-62 έχει φύγει ήδη .
Δηλαδή το πολύ εξαφανίστηκε (τσάμπα μου φαίνεται παρήγγειλα τον μηχανικό ΑΡΕ τεντωτήρα)

daz
27/06/2015, 01:24
από 24 όπως έγραψα,που είχα ήδη 2 μέρες,σήμερα συνεχίζουμε παιδιά ,η μηχανή δεν ξανά έκανε θόρυβο όπως τις άλλες φορές.

Το εμφανίζει στιγμαία στους 60 και μέχρι τους 61-62 έχει φύγει ήδη .
Δηλαδή το πολύ εξαφανίστηκε (τσάμπα μου φαίνεται παρήγγειλα τον μηχανικό ΑΡΕ τεντωτήρα)

Μωρέ πολλά έκανες τζάμπα.

Ή μάλλον μόνο τζάμπα δε τα έκανες!

:D