View Full Version : Καινούργιος στον χώρο, βοήθεια για αγορά enduro
AntonisMAK
07/05/2015, 08:40
Την καλημέρα μου σε ολα τα μέλη,
Θελω να μπω εδώ και καιρό στον χώρο του enduro μιας και μένω Σερρες και εχουμε καταπληκτικά βουνά, έχω ενα Derbi senda 50 SM, ειμαι 16 ετών και σκέφτομαι να πάρω ενα enduro με 1000€ το πολυ 1500€ για να το έχω μέχρι τα 18 που απο εκει και μετα βλέπουμε και κανουμε, σκέφτομαι για ενα 125 δίχρονο, σκέφτομαι για KTM μοντέλο του 00 μέχρι του 03 κάπου εκει γιατί μόνο αυτα τα βρίσκω με τα λεφτά που μπορώ να διαθέσω, μιας και δεν γνωρίζω πολλα, γενικα τα enduro 2T 125 ειναι αξιόπιστα, έχουν πολλα έξοδα; Και τέλος, τα 125 ειναι μια καλη αρχή για enduro στην ηλικία μου;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
SHOOTER045
07/05/2015, 09:32
Τα εντουρο 2τ και όλα τα 2τ είναι αξιόπιστα αναλόγως της κατάστασης που θα το βρεις και της συντήρησης που θα κάνεις.
Αφού βρεις το μηχανάκι, αν δεν ξέρεις από μηχανικά πάρε μαζί σού κάποιον που ξέρει.
Επειδή μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια το σκίσιμο θεώρησε το δεδομένο.
Έλεγξε μοτέρ για περίεργους ήχους, φθορά στο σκελετό από μπότες σημαίνει πολυυυυ σκίσιμο / αγώνες.
Τροχούς για τζόγους ρουλεμάν κλπ
Φρένα / δίσκους / μελανιασμα / πάχος δίσκων
Αναρτήσεις για διαρροές / τσιμουχες μπροστινού / πίσω
Τα υπόλοιπα γίνονται.
Πλαστικά και αυτοκόλλητα είναι πταίσματα.
Τιμόνι να είναι ίσιο και να μην έχει φάει γερές τούμπες.
Αφού το πάρεις κάνε μια αλλαγή σε υγρά φρενών, παραφλου κλπ.
Καλό λάδι ΠΑΝΤΑ στην μίξη.
Σαζμανολαδο ανάλογα την χρήση που θα κάνεις ( συνήθως έχουν ωρομετρητη λειτουργίας)
Σκέψου ότι για να πάς βουνό να το ευχαριστηθείς και με ασφάλεια θέλει φουλ εξοπλισμό
Κράνος, μπότες, θώρακα κλπ.
Δίπλωμα παίζει?
Αν όχι δρομολογησε το άμεσα.
Εκτός και αν μένεις πάνω σε βουνό και ξεκινάς απευθείας και ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙΣ ΠΟΤΈ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ.
Βάλε και ασφάλεια να σαι καλυμμένος και ξεκίνα.
AntonisMAK
07/05/2015, 10:00
Ευχαριστώ πολυ για την γρήγορη απάντηση
Έχω διπλωμα για 50cc γιατί ειμαι 16 ακόμη, μένω κοντά σε βουνό, αν και εδώ Σερρες με την αστυνομία δεν εχουμε θέματα, απλα θέλει να εχεις καποιο διπλωμα για να γνωρίζεις τον Κ.Ο.Κ αν και εγω μόνο για βουνό το θελω.
Εξοπλισμό φυσικά και θα αγοράσω, γνωρίζεις μήπως ποσο κοστίζει ένας ολοκληρωμένος εξοπλισμός; Καινούργιος η μεταχειρισμένος;
Αυτα τα 125 που κοιτάω που ειναι περιπου 12-13 χρόνων, θα χρειαστουν ανακατασκευή το μοτέρ λογο ηλικίας;
SHOOTER045
07/05/2015, 10:10
Το δίπλωμα ΠΑΝΤΑ χρειάζεται, εκτός αν το έχεις σπίτι - βουνό - σπίτι.
Δεν μιλάω μόνο για την αστυνομία και τον κοκ.
Αλλά η στραβή δεν θα ρωτήσει το πότε και το πού.
Μιλάω για ατύχημα και όχι τούμπα στο βουνό.
Ανακατασκευή δεν χρειάζεται, αρκεί να μην είναι λιωμένο - όπως σου είπα παραπάνω - και να έχει γίνει καλή επισκευή.
Εξοπλισμο θα βρεις και εδώ μέσα, πάνε στις αγγελίες εξοπλισμού αναβάτη
AntonisMAK
07/05/2015, 10:34
Αυτά εδώ τα δυο μου κίνησαν την προσοχή, ειναι και στην περιοχή μου
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6361889/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6342296/
Και τέλος αυτο που φαίνεται και καλο συντηρημένο αλλα ειναι μακριά απο εμένα
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6183034/
SHOOTER045
07/05/2015, 10:50
Το τρίτο απο Κοζάνη
Το δεύτερο αποκλείεται
Το πρώτο έτσι και έτσι, αφού είναι και απ τα μέρη σου,πηγαίνεις κοιτάς κλπ.
Υπ όψιν και τα τρία είναι ΜΧ δηλαδή χωρίς φώτα.
Για να ψάξεις για εντούρο ΚΤΜ θα ψάξεις για EXC όχι SX
AntonisMAK
07/05/2015, 11:13
Τι διάφορες εχει ενα 125 MX με ενα enduro; Ειχα ακούσει οτι το MX εχει 4 ταχύτητες και οτι ειναι πιο κουραστικό, δηλαδή με MX για enduro δεν μπορώ να παω, άσχετα οτι θα το ήθελα και για motocross γιατί εχουμε πίστες εδώ αλλα θελω περισσότερο enduro, τα φώτα ειναι σημαντικά;
Προσπερνάω το γεγονός ότι δεν έχεις δίπλωμα αφού το θέλεις μόνο για βουνό και πάω στο γεγονός ότι τα δίχρονα 125 είναι το καλύτερο σχολείο στο χώμα. Και το χώμα θα είναι το καλύτερο φροντιστήριο για τις εισαγωγικές στο χώρο των μηχανών.
Όσο πιο πίσω πας σε χρονολογία κατασκευής τόσο πιο "άμεση" απόδοση θα έχει και ανάλογα μικρότερο εύρος, ειδικά τα 125. Έτσι μαθαίνεις να "μετράς" πόσες κατεβάζεις πριν από μια στροφή ή πριν από ένα αλματάκι για να μη σου κρεμάσει. Μαθαίνεις να τσιμπάς τον συμπλέκτη όταν χρειάζεται και πάνω απ' όλα μαθαίνεις να διαχειρίζεσαι υστερική απόδοση με χαμηλές ταχύτητες επάνω σε ένα μηχανάκι που δεν ειναι μόνο πανάλαφρο αλλά έχει και πανάλαφρα κινητά μέρη, που δε σου δίνουν αυτή τη "βαριά" αίσθηση που σου δίνει η λειτουργία ενός τετράχρονου.
Τα 250 2χρονα έχουν πολύ περισσότερη δύναμη παντού,μαζεύουν πολύ περισσότερα χλμ στα ευθειάκια και μπορούν να τρομάξουν πολλούς και πολύ πιο έμπειρους που θα προσπαθήσουν να χουφτώσουν το γκάζι σε μια στροφή.
Τα τετράχρονα έχουν πιο γραμμική απόδοση και είναι πιο εύκολα (σε γενικές γραμμές) αλλά είναι πιο βαριά έχουν πιο βαριά αίσθηση όταν στροφάρουν και πρέπει να πας σε πολύ πιο καινούριο μοντέλο για να σου δώσει αυτά που μπορεί να κάνει ένα 125.
Ένα πιο καινούριο δίχρονο έχει πιο γραμμική απόδοση που βοηθά στην διαχείριση της πρόσφυσης, αλλά είναι λιγότερο "ενθουσιώδες" στην ροπή του.
Το 200αρι πάντρεψε τα 250αρια με τα 125. Λίγο απ' τη δύναμη του 250 με την ελαφριά αίσθηση και το στροφάρισμα του 125.
Το α και το ω σε ένα δίχρονο είναι η σωστή ρύθμιση. Η αναλογία βενζίνης, αέρα και διχρονόλαδου που θα ρίχνει στον θάλαμο καύσης. Ένα καλορυθμισμένο δίχνονο είναι έτη μπροστά κάποιο που είναι στο περίπου.
Είναι αξιόπιστα όταν είναι καλορυθμισμένα. Σε αντίθετη περίπτωση δεν το έχουν σε τίποτα να κολλήσουν.
Για να τα επισκευάσεις είναι πολύ πιο εύκολο ακόμα και από παπί και ασύγκριτα πιο οικονομικό από ένα τετράχρονο. Μετά από πολλές ώρες σκισίματος το πολύ πολύ να θελήσουν ένα σετάκι ελατήρια (θα σε προειδοποιήσουν με ένα χαρακτηριστικό ήχο) για να δουλέψουν και πάλι σαν καινούρια.
Όσο σκισμένο και να είναι, ακόμα και αν ο κύλινδρος έχει φθορές η κτμ δίνει 3 διαφορετικά μεγέθη στο πιστόνι ανάλογα με την φθορά του κυλίνδρου.
Ένα σκισμένο τετράχρονο δεν το έχει σε τίποτα να σε βάλει φυλακή οικονομικά.
thunder ace
07/05/2015, 12:12
Παλια ,ενας πολυ μεσα στα κολπα των μοτοκρος-εντουρο μου ειπε:Οταν πας να αγορασεις τετοιο (μεταχειρ)μηχανακι ΔΥΟ πραματα προσεξε:τον λαιμο και το σασμαν.
Τι διάφορες εχει ενα 125 MX με ενα enduro; Ειχα ακούσει οτι το MX εχει 4 ταχύτητες και οτι ειναι πιο κουραστικό, δηλαδή με MX για enduro δεν μπορώ να παω, άσχετα οτι θα το ήθελα και για motocross γιατί εχουμε πίστες εδώ αλλα θελω περισσότερο enduro, τα φώτα ειναι σημαντικά;
Εντούρο θα πάρεις.
Τα mx έχουν πραγματικά διακόπτη ον-οφφ. Δλδ αυτό που σου περιέγραψα πιο πάνω σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Δουλεύουν μόνο στις υψηλές στροφές με υστερία ενώ στα χαμηλομεσαία δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Η απόδοση αυτή τα βοηθά να "παίρνουν φόρα" σε πολύ μικρή απόσταση πριν το άλμα αλλά μόνο από κάποιον έμπειρο. Δεν υπάρχει κάτι που δεν μπορείς να κάνεις με ένα εντουρό. Και αγωνιζόμενους σε πίστα sx έχω δει να τρέχουν με εντούρο μηχανάκια.
Το εντούρο θα σε βοηθήσει πολύ περισσότερο στην διαχείρηση της δύναμης και συνεπώς της πρόσφυσης του πίσω τροχού που είναι πολύ σημαντικό όταν θέλεις να ανέβεις μια ανηφόρα πχ.
Τα mx έχουν πολύ μικρότερες ανοχές και χρειάζονται πιο συχνή συντήρηση.
Έχουν πολύ πιο σκληρές αναρτήσεις που θέλουν δυνατά χτυπήματα και φόρα για να δουλέψουν.
Δε συγχωρούν εύκολα όταν πηγαίνεις αργά και θα σε προδώσουν αν δεν έχεις τα κότσια να κρατήσεις το γκάζι στο στοπ.
Δεν είναι για αρχάριους στο χώμα. Θα αργήσεις πολύ περισσότερο να μάθεις αυτά που θα μάθεις με ένα εντούράκι.
AntonisMAK
07/05/2015, 12:18
Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας, ολα αυτα θα τα έχω κατα νου οταν θα αγοράσω το μηχανάκι, απλα επειδη δεν έχω πολλα χρήματα βρίσκω μόνο MX, με MX για enduro στο βουνό μπορεις να πας;
Παλια ,ενας πολυ μεσα στα κολπα των μοτοκρος-εντουρο μου ειπε:Οταν πας να αγορασεις τετοιο (μεταχειρ)μηχανακι ΔΥΟ πραματα προσεξε:τον λαιμο και το σασμαν.
Ναι ρε 'συ, ακριβώς αυτό! Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να με απασχολήσει σε ένα εντούρο-μχ.
AntonisMAK
07/05/2015, 12:19
Σορρυ τωρα είδα την απαντηση
Υπάρχουν κομμάτια μεταξύ Λαϊλιά και Βροντούδων που δεν περνιούνται (ασχέτως εποχής..) με μικρο δίχρονο και νέο οδηγό...;)
AntonisMAK
07/05/2015, 12:23
Τα enduro που βρίσκω ομως ειναι πολυ πιο ακριβά απο τα MX, τωρα με προβληματισατε, οπότε δεν λεει να πάρω MX
@oldman απο Σερρες εισαι;
Παλια ,ενας πολυ μεσα στα κολπα των μοτοκρος-εντουρο μου ειπε:Οταν πας να αγορασεις τετοιο (μεταχειρ)μηχανακι ΔΥΟ πραματα προσεξε:τον λαιμο και το σασμαν.
ΚΑΝΕΝΑ από τα 2 δεν ισχύει για τα enduro...
(ΚΑΙ τα 2 ισχυουν για τα ΜΧ..)
Δεν ξερω κανενα μοτοκροσσά που η ποτανα η κενωνία τον αναγκασε να παρει enduro και να το μαμάει τα πρέκια στα τραπέζια και στα 3πλα γιαμπς...;)
@oldman απο Σερρες εισαι;
Εγω σΕ μίλησα όμορφα...:smokin:
Σας ευχαριστώ όλους για την πολύτιμη βοήθεια σας, ολα αυτα θα τα έχω κατα νου οταν θα αγοράσω το μηχανάκι, απλα επειδη δεν έχω πολλα χρήματα βρίσκω μόνο MX, με MX για enduro στο βουνό μπορεις να πας;
Δες παραπάνω τι σου εγραψα και πρόσθεσε το γεγονός ότι ένα mx θα είναι πραγματικά σκισμένο. Ένα ετνουράκι μπορεί να την έχει ψιλογλιτώσει, αλλά και αγώνες να έχει η καταπόνηση που θα έχει δεχτεί θα είναι ασύγκριτα μικρότερη ενός mx.
To mx σε όλη του την ζωή απ' όσους και να πέρασε έκανε μόνο τρία πράγματα. Σκίσιμο, άλματα και πτώσεις. Δεν οδηγήθηκε ποτέ νορμάλ, δεν οδηγήθηκε πάντα από γνώστες και δεν ξέρεις πόσες φορές έχει καρφωθεί με τον μπροστινό τροχό στο έδαφος μετά από άλμα.
Κάνε λίγο οικονομία και υπομονή και πάρε αυτό που πρέπει.
AntonisMAK
07/05/2015, 12:34
Αχχχ, με βλέπω με το 50αρι το derbi το sm να τρέχω στα βουνά, χαχα
δυστηχως πρεπει να μαζέψω λεφτά και να το πάρω, πρώτα ομως πρεπει να πουλήσω το μηχανάκι που έχω, πριν 2 μήνες μου δίνανε 1500€, για να δουμε τωρα....αν δεν το πουλήσω με βλέπω να κάθομαι και να χαζεύω τους endurαδέσποτα της περιοχής μου...
Υπάρχουν κομμάτια μεταξύ Λαϊλιά και Βροντούδων που δεν περνιούνται (ασχέτως εποχής..) με μικρο δίχρονο και νέο οδηγό...;)
Ε τότε ας πάει εκεί όταν αποκτήσει λίγο εμπειρία. :D
ΚΑΝΕΝΑ από τα 2 δεν ισχύει για τα enduro...
(ΚΑΙ τα 2 ισχυουν για τα ΜΧ..)
Δεν ξερω κανενα μοτοκροσσά που η ποτανα η κενωνία τον αναγκασε να παρει enduro και να το μαμάει τα πρέκια στα τραπέζια και στα 3πλα γιαμπς...;)
Ούτε εγώ ξέρω αλλά έχω δει στην εποχή καρέτσου και Παπα/κη κάποιον να τρέχει σε αγώνα SX με μασκάκι για φώτα και λασπωτήρα. Επαγγελματίας μπορεί να μην ήτανε αλλά τον αγώνα του τον έκανε. 16 χρονόνε είναι, για να πάρει mx τώρα ή να καθαρίζει τραπέζια σε ένα χρόνο έπρεπε να έχει mini-mx στα 14 του και κάποιον να του δείχνει.
Στο δικό μου εντούρο η πίσω ανάρτηση ήταν πιο πολύ χρόνο στο K-Shock παρά επάνω στη μηχανή και το είχα καρφώσει με την εμπρός περισσότερες φορές απ' ότι κατάφερα να καρφώσω το yz αργότερα. :lol:
@Συνονόματε: Το "δίλλημα" μεταξύ Enduro και ΜΧ είναι παμπάλαιο (τηλικούτο της ιλύος) και χρήζει μόνο customized απάντησης καθε φορά..
Στην δική σου περίπτωση, ΞΕΧΝΑ οτιδήποτε έχει να κανει με ΜΧ και προσανατολίσουν σε Enduro (εστω και ψεύτο..)..
Μετα την - μερική ή πλήρη - εξόρυξη των οφθαλμων αυτού (με τα δικα σου στην θέση τους, πάντα..) εδώ θάμαστε να συζητάμε γιατί το 125 2Τ δεν πολυγουσταρει τις λασπες και το 650 4Τ δεν διανοείται καν τα κλειστα μονοπάτια...;)
Τα enduro που βρίσκω ομως ειναι πολυ πιο ακριβά απο τα MX, τωρα με προβληματισατε, οπότε δεν λεει να πάρω MX
@oldman απο Σερρες εισαι;
Αν σε καμιά εντουροδιαδρομή αργότερα συναντήσεις κάποιον υπερήλικα με κτμ, μην αρχίσεις να του κολλάς με την παρέα σου.
Ή μάλλον άκυρο, κάνε ακριβώς αυτό και μετά μπες να μας πεις τι έγινε. :lol:
AntonisMAK
07/05/2015, 12:58
Με αυτα που μου είπατε enduro και παλι enduro, σας ευχαριστώ παρά πολυ για την βοήθεια σας
Εγω να μην αρχιςω να κολλάω σε κάποιον υπερήλικα με ktm;
Αν σε καμιά εντουροδιαδρομή αργότερα συναντήσεις κάποιον υπερήλικα με κτμ, μην αρχίσεις να του κολλάς με την παρέα σου.
Ή μάλλον άκυρο, κάνε ακριβώς αυτό και μετά μπες να μας πεις τι έγινε. :lol:
:rolleyes::rolleyes:
ΝIKOLTSOS
07/05/2015, 13:59
Enduro και από εμένα...
Αφού θες ΚΤΜ (μπορεί να υποστηρίζω την επιλογή σου, αλλά υπάρχουν και αλλού <<πορτοκαλιές>> που κάνουν εξίσου καλά <<πορτοκάλια>>)
Σε μια πρόχειρη <<έρευνα>> που είχα κάνει για φίλο...
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6215095/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6378602/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6131464/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6039878/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6435653/
Με τα λεφτά που διαθέτεις, θεωρώ δεδομένο πως θα πρέπει να είσαι έτοιμος να κάνεις ταξιδάκια για να βρεις αυτό που ψάχνεις...
Με το καλό... :vroum:
AntonisMAK
07/05/2015, 16:17
Τα 2 τελευταία, τα ΚΤΜ 200 μου φαίνονται καλοσυντηρημενα ειδικα το τελευταίο, ειναι και Αθηνα που με βολεύει να κατέβω η λεω τον θείο μου να παει να τα δει που τον έχω εμπιστοσύνη και αυτόν αλλα και ενα φίλο μηχανικό, αλλα το 200αρι δεν ειναι "θηρίο" για εμένα; Που ειμαι 1,70 και 56 κιλά;
Ευχαριστώ παρά πολυ φιλε να σε καλα
Μια χαρα ειναι το 200αρι...!!!
(εδω ο Μπιμπίκος το ανεβασε πανω στο πεύκο..)
Υ.Γ.1
Κανει ότι και το 125 με λιγότερη προσπάθεια...
Υ.Γ.2
Άμα πεσεις σε βαρβατη λασπη, σε κοβω γύρω στο 1.80 και 75 κιλα, οπότε μη μασας..
AntonisMAK
07/05/2015, 22:38
Άρα KTM 200 παίρνουμε, το βρήκα και σε καλη τιμή, αντε να πουλήσω το δικό μου και να το πάρω, παιδιά ειναι αλήθεια οτι πρεπει να μάθω να κανω σούζα για να μάθω να ζυγίζω το γκάζι κλπ;
Bob_o_mastoras
08/05/2015, 00:01
Άρα KTM 200 παίρνουμε, το βρήκα και σε καλη τιμή, αντε να πουλήσω το δικό μου και να το πάρω, παιδιά ειναι αλήθεια οτι πρεπει να μάθω να κανω σούζα για να μάθω να ζυγίζω το γκάζι κλπ;
Oxι αλλα το να μαθεις να κανεις σουζα θα σε βοηθησει πολυ στο χωμα σε διαφορες καταστασεις.
Bob_o_mastoras
08/05/2015, 00:11
Tσεκαρε και κανενα Husqvarna WR ή WRE. Πολυ καλοστημενα αλλα με ελειψη δυναμης χαμηλα (δεν νομιζω ουτε το παλιο ΚΤΜ να διαφερει τοσο στο θεμα αυτο βεβαια). Και επισης GAS GAS EC 125.
Υπαρχουν πολλα σε καλες τιμες κοντα στο χιλιαρικο.
notakos600
08/05/2015, 07:54
Ξεκίνα με το derbi σου στατική ισορροπία και επί τόπου μανουβρίτσες όρθιος στη σέλα για αρχίσεις να μπαίνεις στο νόημα του ''κατανοώ την απόλυτη ισορροπία''. Θα σε βοηθήσει αφάνταστα όταν ξεκινήσεις το άθλημα. Εναλλακτικά μπορείς και με ποδήλατο.
SHOOTER045
08/05/2015, 13:02
Βρες μια χωματινη διαδρομουλα, αν έχει και χαλίκι ακόμα καλύτερα.
Φορά το κράνος και ξεκίνα χαλαρά.
Η διαδρομή να είναι επαναλαμβανόμενη.
Αφού την οριοθετησεις.
Πάρε το αριστερό χέρι και πιάσε το τεποζιτο και οδηγα μόνο με το δεξί.
Θα σε βοηθήσει αφάνταστα να κρατάς ισορροπία και να σπας την μέση σου.
Η ταχύτητα είναι αδιάφορη, όσο ποιο σιγά τόσο καλύτερα για αρχή.
Αφού το κάνεις μερικές φορές, μπορείς να ανεβάσεις ταχύτητα και στροφές.
Μπορείς να δοκιμάσεις επίσης ανηφοροκατηφορακια.
Στις ανηφόρες όρθιος και το σώμα εμπρός, στις κατηφόρες τεντωμενος και το σώμα πίσω.
Να σου γίνει συνήθεια στις κλειστές να βγάζεις πόδι μπροστά.
Να παίρνεις ΠΆΝΤΑ παρέα και τον απαραίτητο εξοπλισμό
AntonisMAK
09/05/2015, 06:14
Τωρα το ΣΚ θα παω με το derbi να κανω αυτα που μου είπατε αν και να οδηγάω μόνο με το δεξί χέρι κλπ το έχω κανει αλλα αστο κανω πιο ολοκληρωμένα.
Παιδιά μιας και ανέφερε το παιδί πιο πανω έψαξα για husqvarna και βρήκα ενα στην Καβάλα αυτο για ρίξτε μια μάτια http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6023670/
SHOOTER045
09/05/2015, 06:35
Καλημέρα
Αν και αυτό δεν είναι το καθαρόαιμο ( βάσεις συνεπιβάτη) μικρή διαφορά με το καθαρό.
Φαίνεται καλό αφού είναι και κοντά σου πάνε δες το.
AntonisMAK
09/05/2015, 09:18
Τι εννοείς οτι δεν ειναι το καθαρόαιμο; Θ εχει διάφορες;
Τωρα το ΣΚ θα παω με το derbi να κανω αυτα που μου είπατε αν και να οδηγάω μόνο με το δεξί χέρι κλπ το έχω κανει αλλα αστο κανω πιο ολοκληρωμένα.
Παιδιά μιας και ανέφερε το παιδί πιο πανω έψαξα για husqvarna και βρήκα ενα στην Καβάλα αυτο για ρίξτε μια μάτια http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/6023670/
Καλύτερα να μη μπλέξεις με το συγκεκριμένο μοντέλο... πάρε κάτι λιγο ποιο δυνατο..(το συγκεκριμένο στις χαμηλές εχει θέμα) .
Bob_o_mastoras
10/05/2015, 23:56
Καλύτερα να μη μπλέξεις με το συγκεκριμένο μοντέλο... πάρε κάτι λιγο ποιο δυνατο..(το συγκεκριμένο στις χαμηλές εχει θέμα) .
Aυτο ισχυει. Χαμηλα ειναι εντελως ψοφιο. Το Derbi σου ισως να σου φανει πιο δυνατο χαμηλα. Μολις αρχισει και στροφαρει ομως βγαζει αλογα.
Τωρα λογικα θα υπαρχει καποιος τροπος να γεμισεις αυτη την ελειψη δυναμης χαμηλα.. Η θα εχεις το συμπλεκτη στο χερι να ανεβαζεις στροφες συνεχεια.. :D
Κατα τα αλλα ωραιο μηχανακι με καλο στησιμο. Δεν ειναι καθαρο αγωνιστικο αλλα δεν θα σε προβληματισει αυτο.
AntonisMAK
11/05/2015, 13:17
Παιδιά έχω φάει κόλλημα τωρα με το Ktm 200 αυτο το συγκεκριμένο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6435653/
Φαίνεται καλο, εχει καινούργια λάστιχα, ειναι αθηνα άρα μπορει ο Θειος μου να πάει να το δει και οι περισσότεροι στον χώρο μου λένε να πάρω 200 αντί για 125...ειναι και φθηνό...
SHOOTER045
11/05/2015, 13:52
Go for it
AntonisMAK
11/05/2015, 14:25
Go for it
Πως σου φαίνεται το ktm;
SHOOTER045
11/05/2015, 14:37
Πως σου φαίνεται το ktm;
Κάθε Τρίτη Μάστορα....
Πέρα απ την πλάκα
Μια χαρά είναι
Bob_o_mastoras
11/05/2015, 14:55
Πως σου φαίνεται το ktm;
Kαλο φαινεται γενικα..
Εχει βαφτει το πλαισιο πορτοκαλι παντως. Κανονικα ηταν γκρι. Δεν ξερω αν αυτο ειναι καλο ή κακο. Αν ασχοληθεις ρωτα τον και για ποιο λογο το βαψε.
menelaos46
11/05/2015, 18:34
Πατριώτη δες και κάτι τέτοιο... http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6451518/ :wave2:
AntonisMAK
11/05/2015, 19:26
Ώπα, γιατί κάθε τριτη μάστορα; Με ενδιαφέρει αυτο...μην το πάρω και το μετανιωσω
Husqvarna και ειδικα 125 το έχω βγάλει απο το μυαλό μου, γιατί τα παιδιά πιο πανω μου είπαν οτι στις χαμηλές δεν εχει δύναμη, το ίδιο και το derbi μου, πέρα απο αυτο ειναι και στα 1400 εγω δίνω μέχρι 1200 δεν υπάρχει χρήμα, πρεπει να πάρω και εξοπλισμό...
ΝIKOLTSOS
11/05/2015, 19:49
Ώπα, γιατί κάθε τριτη μάστορα; Με ενδιαφέρει αυτο...μην το πάρω και το μετανιωσω
Husqvarna και ειδικα 125 το έχω βγάλει απο το μυαλό μου, γιατί τα παιδιά πιο πανω μου είπαν οτι στις χαμηλές δεν εχει δύναμη, το ίδιο και το derbi μου, πέρα απο αυτο ειναι και στα 1400 εγω δίνω μέχρι 1200 δεν υπάρχει χρήμα, πρεπει να πάρω και εξοπλισμό...
Τώρα που πήρα ΚΤΜ κατάλαβα γιατί το λένε αυτό.. ΓΙΑΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΚΑΙ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΤΑ SERVICE μας...:D
Πέρα από πλάκα τώρα...ένας είναι ο κανόνας!
Να το πρόσεχε ο προηγούμενος, δηλαδή να το έκανε στην ώρα του τα service και σε μάστορα που ήξερε.
π.χ. δες το video (https://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded) σε αυτό το θέμα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136953)
Το δικό μου δεν έχει κάνει κιχ. (και είναι από τα lc4 που έχουν ακουστεί τα πάντα) και αν υπολογίσεις τις μ@@λ@@κ@@ες που έχει κάνει ο προηγούμενος μάστορας που μπορώ να τις δω και με το δικό μου άπειρο μάτι, είναι πολύ περίεργο γιατί δεν έχει γίνει βίδες!!!!
Αντιθέτως ένα kawasaki που έχω με έχει τρελάνει στα προβλήματα δεν σημαίνει ότι τα kawasaki χαλάνε.... επειδή ο προηγούμενος δεν άλλαξε λάδια σχεδόν ποτέ και δεν καθάρισε ποτέ τα καρμπιρατέρ κτλ....κτλ....
menelaos46
11/05/2015, 19:49
Ώπα, γιατί κάθε τριτη μάστορα; Με ενδιαφέρει αυτο...μην το πάρω και το μετανιωσω
Husqvarna και ειδικα 125 το έχω βγάλει απο το μυαλό μου, γιατί τα παιδιά πιο πανω μου είπαν οτι στις χαμηλές δεν εχει δύναμη, το ίδιο και το derbi μου, πέρα απο αυτο ειναι και στα 1400 εγω δίνω μέχρι 1200 δεν υπάρχει χρήμα, πρεπει να πάρω και εξοπλισμό...
Το συγκεκριμένο δείχνει καινούργιο σε κατάσταση. Το ότι δεν έχει χαμηλά σημαίνει ότι πρέπει να μάθεις να το οδηγείς ψηλά! Λίγο πολύ όλα τα 125 έτσι είναι...
notakos600
11/05/2015, 19:56
Τώρα που πήρα ΚΤΜ κατάλαβα γιατί το λένε αυτό.. ΓΙΑΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ. ΚΑΙ ΈΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ ΤΑ SERVICE μας...:D
Πέρα από πλάκα τώρα...ένας είναι ο κανόνας!
Να το πρόσεχε ο προηγούμενος, δηλαδή να το έκανε στην ώρα του τα service και σε μάστορα που ήξερε.
π.χ. δες το video (https://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded) σε αυτό το θέμα (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=136953)
Το δικό μου δεν έχει κάνει κιχ. (και είναι από τα lc4 που έχουν ακουστεί τα πάντα) και αν υπολογίσεις τις μ@@λ@@κ@@ες που έχει κάνει ο προηγούμενος μάστορας που μπορώ να τις δω και με το δικό μου άπειρο μάτι, είναι πολύ περίεργο γιατί δεν έχει γίνει βίδες!!!!
Αντιθέτως ένα kawasaki που έχω με έχει τρελάνει στα προβλήματα δεν σημαίνει ότι τα kawasaki χαλάνε.... επειδή ο προηγούμενος δεν άλλαξε λάδια σχεδόν ποτέ και δεν καθάρισε ποτέ τα καρμπιρατέρ κτλ....κτλ....
Ποιό Kawasaki έχεις είπαμε;
ΝIKOLTSOS
11/05/2015, 20:02
Ποιό Kawasaki έχεις είπαμε;
Vulcan 400 ή αλλιώς τα γνωστά ΕΝ 400...
κάπως έτσι το έχω τώρα αλλά σε άλλο χρώμα, άλλο τιμόνι, εξατμήσεις.... (https://www.youtube.com/watch?v=C8mfjLNDrDw)
τα υπόλοιπα με pm. μην του χαλάσουμε το θέμα...
:beer:
SHOOTER045
11/05/2015, 20:12
Ώπα, γιατί κάθε τριτη μάστορα; Με ενδιαφέρει αυτο...μην το πάρω και το μετανιωσω
Husqvarna και ειδικα 125 το έχω βγάλει απο το μυαλό μου, γιατί τα παιδιά πιο πανω μου είπαν οτι στις χαμηλές δεν εχει δύναμη, το ίδιο και το derbi μου, πέρα απο αυτο ειναι και στα 1400 εγω δίνω μέχρι 1200 δεν υπάρχει χρήμα, πρεπει να πάρω και εξοπλισμό...
Το συγκεκριμένο δεν έχει σχεδόν καμία σχέση με το προηγούμενο.
Όπως σού είπαν σε μεταχειρο παίζει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, ο μάστορας κλπ.
Όλα χαλάνε, κάποια ποιο συχνά από τα άλλα.
AntonisMAK
11/05/2015, 20:20
Συμφωνώ ότι ο προηγούμενος αν το συντηρούσε καλά, δεν θα έχεις θέμα, είναι πολύ σημαντικό αυτό....
Έχω προβληματιστεί πολύ, το θέμα δεν είναι να το μάθω να το οδηγώ στις ψηλές, δεν νομιζώ ότι θα μου είναι μεγάλο θέμα γιατί και το derbi έτσι το έμαθα, θα μου πεις άλλο 8 άλογα και άλλο 28...απλά δεν θέλω να πάρω κάτι και να με κουράζει....
το κακό είναι ότι δεν ξέρω κανέναν στην Σέρρες με κανένα εντουράκι 125-200 δίχρονο να το πάρω να δω πως είναι!!!
Πρέπει να πουλήσω όμως το derbi αυτό είναι το κακό, ότι δεν έχω τώρα χρήμα, δεν υπάρχει και πολύ ζήτηση για το derbi και θα πω και το παράπονο μου δημόσια, στεναχωριέμαι πραγματικά που στην Ελλάδα δεν υπάρχει μεγάλη ζήτηση γι αυτα τα μηχανάκια, που είναι σκυλιά, έχουν φοβερή δύναμη για 50αρια και είναι πολύ καλό σχολείο, ποιος ο λογος να παίρνουν παπάκια να δίνουν τόσα λεφτά για να φτάσουν στις επιδόσεις που έχω εγώ μανίσιο....κρίμα....αν είχα το χρήμα για enduro δεν θα το πουλούσα με τίποτα :(.....ξέφυγα όμως!
menelaos46
11/05/2015, 20:40
Πούλα το μηχανάκι σου με το καλό και μετά βλέπεις τι θα πάρεις. Έχε υπόψην σου ότι αν πάρεις εντούρο θα έχεις και τα έξοδα μεταβίβασης και ασφάλισης που είναι ένα κάποιο χρηματικό ποσό.
Υ.Γ. Αν δε κουραστείς δε θα μάθεις...
AntonisMAK
11/05/2015, 21:07
Εκεί που έλεγα θα πάρω 200 με βλέπω για 125, ο θείος μου που από τα χέρια του έχουν περάσει πόσες μηχανές, μου είπε ότι οδήγησε KTM 200 και δεν μπορούσε να το κρατήσει, μου είπε ότι δεν είναι για εμένα αυτά που είμαι αρχάριος...
πόσο περίπου κοστίζει η μεταβίβαση και η ασφάλιση; για να το ασφαλίσω δεν πρέπει να έχω και πινακίδες;
menelaos46
12/05/2015, 01:21
Εκεί που έλεγα θα πάρω 200 με βλέπω για 125, ο θείος μου που από τα χέρια του έχουν περάσει πόσες μηχανές, μου είπε ότι οδήγησε KTM 200 και δεν μπορούσε να το κρατήσει, μου είπε ότι δεν είναι για εμένα αυτά που είμαι αρχάριος...
πόσο περίπου κοστίζει η μεταβίβαση και η ασφάλιση; για να το ασφαλίσω δεν πρέπει να έχω και πινακίδες;
Τα εντούρο έχουν κανονικά πινακίδα οπότε υπολόγισε ασφάλεια για μοτ/τα 125 cc .. η μεταβίβαση νομίζω δεν είναι πάνω από 50 ευρώ.... ίσως και 36, δεν είμαι σίγουρος. Με 125 ξεκινάνε όλοι ανά τον κόσμο...
AntonisMAK
12/05/2015, 14:22
Ο θείος μου, μου είπε να ξεκινήσω η με 125 δίχρονο η 250 τετράχρονο, τι λέτε για 4 χρονο 250; ξέρω ότι σας έχω ζαλίσει αλλά θέλω να πάρω το ιδανικό....
Bob_o_mastoras
12/05/2015, 14:36
Ο θείος μου, μου είπε να ξεκινήσω η με 125 δίχρονο η 250 τετράχρονο, τι λέτε για 4 χρονο 250; ξέρω ότι σας έχω ζαλίσει αλλά θέλω να πάρω το ιδανικό....
Ολο πριζες ειναι αυτος ο θειος... :lol:
Κοιτα, η αληθεια ειναι οτι ενα 250αρι 4Τ θα ηταν καλυτερο σαν σχολειο λογω της γραμμικης του αποδοσης σε σχεση με ενα διχρονο. Πραγμα που απλοποιει τα πραγματα στο χωμα.
Ομως στα λεφτα που ψαχνεις αποκλειεται να βρεις κατι racing οπως τα μοντελα που κοιτας και συν τοις αλλοις αν εβρισκες η συντηρηση που θελει ενα 4Τ αγωνιστικο μοτερ ειναι συχνοτατη και πολυεξοδη σε σχεση με ενα διχρονο.
Στα λεφτα που υπολογιζεις απο 4Τ εντουρακια on-off παιζουν τα XR250, TTR250 και το KLX250. Σιγουρα μπορουν να κανουν τη δουλεια που θελεις ομως η διαφορα τους με ενα αγωνιστικο εντουρο οπως το exc ειναι πολυ μεγαλη.
menelaos46
12/05/2015, 14:46
Φίλε μου ένα τετράχρονο εντούρο (όχι ψευτοεντούρο) δε θα μπορείς να το συντηρήσεις. Το καλύτερο σχολείο είναι τα 2Τ και το πιο οικονομικό. End of story.
AntonisMAK
12/05/2015, 21:58
Οκ πάνε και τα τετράχρονα( που δεν τα γουσταρω πολυ)
στα 125 2T, ΚΤΜ EXC η husqvarna WRE 125, εχουν μεγάλοι διαφορά στα άλογα
Bob_o_mastoras
12/05/2015, 22:10
Koιτα κατα πρωτον το WRE ειναι η πολιτικη εκδοση του αγωνιστικου WR 125. Eιναι πιο αδυναμο απο το WR με ισχνοτερες αναρτησεις και πιο μαλακο στησιμο.
To σωστο ειναι να συγκρινουμε το WR με το EXC.
Απ'οτι ξερω ειναι πολυ κοντα σε ιπποδυναμη και τα δυο. Το θεμα ειναι ο τροπος που αποδιδεται αυτη η δυναμη και γι αυτο πρπει να μας διαφωτισει καποιος που εχει οδηγησει και τα δυο μεκανακια παρομοιας χρονιας.
Mη πάρεις wre ουτε και wr. Πάρε ενα κτμ exc 125 ειναι σαφέστατα το ποιο ιδανικό για ένα άνθρωπο που ξεκινάει το enduro. Aν έχεις και τη δυνατότητα να πάρεις κάτι απο 07 και μετά σίγουρα το καλύτερο μηχανάκι για αρχάριο..
AntonisMAK
13/05/2015, 07:31
Δεν ήξερα την διαφορά WR με WRE, θα ψάξω και για το WR παραπάνω
Κοίταξε φιλε και εγω Ktm θελω και όπως είπε μετα του 07 αλλα Ktm 125 EXC δεν βρίσκω ούτε του 00 με τα λεφτά που θελω να δώσω, κάπου στα 1200 γιατί θελω και εξοπλισμο
Δεν ήξερα την διαφορά WR με WRE, θα ψάξω και για το WR παραπάνω
Κοίταξε φιλε και εγω Ktm θελω και όπως είπε μετα του 07 αλλα Ktm 125 EXC δεν βρίσκω ούτε του 00 με τα λεφτά που θελω να δώσω, κάπου στα 1200 γιατί θελω και εξοπλισμο
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω ... ενα 125 μετά απο κάποιες αλλαγές πιστονιών και χλμ , θα χρειαστεί κύλινδρο σίγουρα.. ειδικά αν είναι πάνω απο 7-8 έτη και έχει κάνει τα χλμ του επιπλέον Θα χρειαστεί άνοιγμα και μετά τπτ ρουλεμάν στροφάλου κτλ.. Γενικά θα έχει φθορές τέτοιες.. που όλο και με κάτι θα ασχολείσαι.
Αν βρείς κάποιο αρκετά παλιό με λίγες ώρες λειουργιας - χλμ και είναι τα περιφερειακά του σε καλή κατάσταση να το πάρεις οκ (παίζουν και τπτ ξεχασμένα ).
Συνήθως όλοι κάνουμε τη κλασσική μαλκία... (και εγώ την έκανα στο 1ο μου μηχανάκι) παίρνουμε κάτι φτηνό...στη συνέχεια μας βγάζει ενα κάρο θέματα.. αρχίζουμε ξενερώνουμε μας χαλάει τη βόλτα και στο τέλος καταλήγουμε να το πουλήσουμε μετα απο σιχτίρισμα ...
Αυτά... ελπίζω να βρείς αυτο που θέλεις και σύντομα στο βουνό :beer:
AntonisMAK
13/05/2015, 10:42
Κάθε μερα απογοητεύομαι και περισσότερο, αν δεν βρω κατι καλο θα δώσω 1400 να πάρω αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6451518/
Που πιστεύω ειναι ευκαιρία...28 άλογα μεν αλλα τουλάχιστον θα πηγαίνω βουνό.
Παιδιά μήπως ξερεται αν γίνεται να πουλήσω σε κάποιον έμπορο το μηχανάκι μου; Για να μην περιμένω να βρεθεί κάποιος ιδιώτης;
Αυτο ειναι http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6203185/
Το ξερω οτι θα μου δώσει πολυ λιγότερα, το πήρα καινούργιο εχει 3300 χλμ και το δίνω κοντά 1200, αν το δώσω σε κανέναν έμπορο υπάρχει περίπτωση να μου δώσει με χίλια ζόρια κανενα χιλιάρικο;
Κάθε μερα απογοητεύομαι και περισσότερο, αν δεν βρω κατι καλο θα δώσω 1400 να πάρω αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6451518/
Που πιστεύω ειναι ευκαιρία...28 άλογα μεν αλλα τουλάχιστον θα πηγαίνω βουνό.
Φίλε μου πιστεύω ότι θα μπλέξεις πάρα πολύ και θα μπεις σε μεγάλα έξοδα με αυτό το μηχανάκι. Τι λέτε οι υπόλοιποι;
Παιδιά μήπως ξερεται αν γίνεται να πουλήσω σε κάποιον έμπορο το μηχανάκι μου; Για να μην περιμένω να βρεθεί κάποιος ιδιώτης;
Αυτο ειναι http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6203185/
Το ξερω οτι θα μου δώσει πολυ λιγότερα, το πήρα καινούργιο εχει 3300 χλμ και το δίνω κοντά 1200, αν το δώσω σε κανέναν έμπορο υπάρχει περίπτωση να μου δώσει με χίλια ζόρια κανενα χιλιάρικο;
Βάση πρόσφατης προσωπικής εμπειρίας, σκούτερ του 2011 150άρι ιταλικό, σε πολύ καλή κατάσταση - συντηρημένο από τον ίδιο - μου το έπαιρνε για 300 ευρώ. (Να μη μιλήσω για αμάξι 2λιτρο).
notakos600
13/05/2015, 11:08
Κάθε μερα απογοητεύομαι και περισσότερο, αν δεν βρω κατι καλο θα δώσω 1400 να πάρω αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6451518/
Που πιστεύω ειναι ευκαιρία...28 άλογα μεν αλλα τουλάχιστον θα πηγαίνω βουνό.
Παιδιά μήπως ξερεται αν γίνεται να πουλήσω σε κάποιον έμπορο το μηχανάκι μου; Για να μην περιμένω να βρεθεί κάποιος ιδιώτης;
Αυτο ειναι http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/6203185/
Το ξερω οτι θα μου δώσει πολυ λιγότερα, το πήρα καινούργιο εχει 3300 χλμ και το δίνω κοντά 1200, αν το δώσω σε κανέναν έμπορο υπάρχει περίπτωση να μου δώσει με χίλια ζόρια κανενα χιλιάρικο;
Το πουλάς 1.200 και θα σου δώσει ο έμπορος 1.000;;;
Καλώς ήρθες στην πραγματικότητα, 300-400 ευρώ κι αν σου δώσει.
Κατ' αρχήν μην αγχώνεσαι και μην βιάζεσαι γιατί θα την πατήσεις.
Για να πουλήσεις ένα μηχανάκι σήμερα θέλει πολύυυυ υπομονή, εκτός αν θες να το χαρίσεις.
AntonisMAK
13/05/2015, 11:11
Ααααα καλα ευτυχώς που μου ανοίξατε τα μάτια...
AntonisMAK
13/05/2015, 11:13
Το πουλάς 1.200 και θα σου δώσει ο έμπορος 1.000;;;
Καλώς ήρθες στην πραγματικότητα, 300-400 ευρώ κι αν σου δώσει.
Κατ' αρχήν μην αγχώνεσαι και μην βιάζεσαι γιατί θα την πατήσεις.
Για να πουλήσεις ένα μηχανάκι σήμερα θέλει πολύυυυ υπομονή, εκτός αν θες να το χαρίσεις.
Δεν ειναι οτι βιάζομαι απλα θελω να το πουλήσω γιατί μετα δεν θα το πέρνει κανένας, φοβαμε μην μου βγάλει και καμία βλάβη και μετα μόνο το joker θα με βάλει στο βουνό...
notakos600
13/05/2015, 11:18
Δεν ειναι οτι βιάζομαι απλα θελω να το πουλήσω γιατί μετα δεν θα το πέρνει κανένας, φοβαμε μην μου βγάλει και καμία βλάβη και μετα μόνο το joker θα με βάλει στο βουνό...
Τότε μόνο σε ιδιώτη και υπομονή. Βάλε την αγγελία σε πολλά sites, αλλά και σε έντυπες εκδόσεις. Βάλτο 1200-1300 για να κατέβεις όταν βρεθεί ο αγοραστής, 100-150 ευρώ θα κατέβεις στο νερό που λένε. Βασικά δεν κυκλοφορεί χρήμα και το μηχανάκι σου απευθύνεται στον πιτσιρικά που μπορεί να του το αγοράσει ο μπαμπάς (αν έχει κι αυτός). Αν ήταν παπάκι θα έφευγε για πλάκα, αλλά η καύλ@ πληρώνεται. Σου το λέει κάποιος που το μεσαίο όνομά του είναι -πολλάκις θύμα της καύλ@ς του-, το ευχαριστήθηκα όμως κι ας έχασα πολλά λεφτά.
AntonisMAK
13/05/2015, 11:28
Το έχω βάλει σε οτι site μπορειται να φανταστείτε...ναι μην δούνε 1300 και πούνε Ααα δεν υπάρχει περίπτωση ειναι πολλα...αυτο φοβαμε
notakos600
13/05/2015, 11:30
Βάλε ''τιμή συζητήσιμη'' για να είσαι μέσα, απέφυγε τα ''λόγω ανάγκης'' και τα λοιπά δακρύβρεχτα γιατί θα σε δαγκώσει ο υποψήφιος.
AntonisMAK
13/05/2015, 11:58
Έγινε το εκανα, ευχαριστώ παρά πολυ φιλε!
AntonisMAK
13/05/2015, 12:00
Παντως ρε παιδιά δεν υπάρχει καποιο καλο enduro 125 εκτος απο Ktm και husqvarna;
Bob_o_mastoras
13/05/2015, 12:49
Παντως ρε παιδιά δεν υπάρχει καποιο καλο enduro 125 εκτος απο Ktm και husqvarna;
Racing υπαρχει και το Gas Gas EC 125 και τα ΤΜ ΕΝ 125.
Aλλες εταιριες δεν ασχοληθηκαν τα τελευταια χρονια στα 125.
Υπαρχει και το Husaberg TE 125 αλλα ειναι σχετικα καινουργιο οποτε εκτος budget.
Mετα πας σε πιο ον-οφ καταστασεις τυπου DT 125, CRM 125, WR 200 (yamaha) κλπ.
SHOOTER045
13/05/2015, 13:40
Κοίτα αφου πήγε η κουβέντα εκεί θα έλεγα ότι ένα< καλό > DT/WR θα το χαρούν και τα εγγόνια του .
Όσα προειπωθηκαν δεν νομιζω.
Για αρχή νομίζω είναι οκ
Bob_o_mastoras
13/05/2015, 14:00
Κοίτα αφου πήγε η κουβέντα εκεί θα έλεγα ότι ένα< καλό > DT/WR θα το χαρούν και τα εγγόνια του .
Όσα προειπωθηκαν δεν νομιζω.
Για αρχή νομίζω είναι οκ
Συμφωνω!
AntonisMAK
13/05/2015, 15:04
Ποια η διάφορα του on off με το enduro;
Bob_o_mastoras
13/05/2015, 15:12
Λιγοτερο γκαζι, πιο ηπια αποδοση, ενδοτικοτερες αναρτησεις, μαλακοτερα πλαισια, μεγαλυτερο βαρος, μικροτερες αντοχες σε αλματα, κοπανηματα κλπ.
Τα αγωνιστικα enduro ειναι φτιαγμενα για αγωνες κυριως και επικεντρωμενα στο να πηγαινουν γρηγορα στο χωμα. Τα αλλα (που αναφερθηκαν) κανουν τα παντα αλλα σε πανε και αξιοπρεπως στο χωμα αφηνωντας σε να το διασκεδασεις κι'ολας.
Παντα μιλαμε για 125 cc.
AntonisMAK
13/05/2015, 15:17
Κατάλαβα οπότε εχουμε και τα on-off στο πισω του μυαλού μας...
Παντως τωρα με το παγκόσμιο πρωτάθλημα enduro στις Σερρες τον Ιούνιο θα παθω ζημιά...όπως και οταν γινόταν το ISDE στις Σέρρες, το καλύτερο μου.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.