View Full Version : tubeless ελαστικό χάνει αέρα..
Έχω πρόβλημα τις τελευταίες 2 βδομάδες με το ελαστικό στο cbf 125 , για κάποιο λόγο μετά απο 1 - 2 μέρες χάνει αέρα και αναγκάζομαι να έχω μια τρόμπα μαζί μου για να το φουσκώνω..δεν χάνει πολύ αερά σε σημείο να μην μπορώ να το καβαλήσω αλλά όταν το τσεκάρω με το χέρι ζουλιέται αρκετά το λάστιχο.Πως μπορώ να εντωπίσω την διαρροή και να το επισκευάσω μόνος μου..;;
congate7
18/05/2015, 11:55
Με ένα τάληρο σε ένα βουλκανιζατέρ έχεις καθαρίσει
1. κάτι πάτησες,
2. αν έχεις βάλει κάνα φυτίλι-κορδόνι θα χάνει από κει.
kostaspetrou
18/05/2015, 16:02
Είναι πιθανό η ζάντα σου να έχει κάπου στραβώσει και να διαφεύγει αέρας από εκεί,δεν είναι απαραίτητο να τρέχει κάτι με το λάστιχο.
Πρέπει να το ελέγξεις με λεκάνη με νερό.
ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗ Ζ¨ΑΝΤΑ,όρθιο το λάστιχο και κομμάτι κομμάτι!
Αλλιώς βουλκανιζατέρ.
για να το επισκευασεις μονος σου πρεπει να "το εχεις"
τωρα για να το τσεκαρεις είναι πανευκολο..
παιρνεις ένα μπουκαλι με ψεκαστικο από υγρο τζαμιων.. βαζεις μεσα νερο και λιγο υγρο πιατων και ανακατεύεις, και ψεκάζεις ολο το λαστιχοπαντου, και στις επαφες με τη ζαντα και στη βαλβιδα!
εκει που θα αφριζει η θα κανει φουσκάλες εκει είναι η διαρροη σου
τωρα αν εχεις κανει παλιοτερα καποια επισκευή με κορδονι και χανει από εκει, δεν γινεται παλι να βαλεις κορδονι! πρεπει να μπαλωθει από μεσα με μπαλωμα!
γενικα το κορδονι είναι προχειρη και προσωρινη λυση και μετα από καποιο διαστημα αρχιζει παλι και χανει! συνηθως κοστιζει γυρω στα 5 ευρω
μονιμη λυση που εξασφαλιζει αποτελέσματα σαν να μη τρυπησε ποτε το λαστιχο (υπο τη προυποθεση βεβαια ότι αυτό δεν εχει καποιον εσωτερικο τραυματισμο) είναι το μπαλωμα από μεσα που πρεπει να βγει ο τροχος από το μηχανακι και να ξεμονταριστεί το λαστιχο, και αυτό κοστιζει περιπου 20 ευρω, αλλα εχεις το κεφαλι σου ησυχο..
ΖάνταΒαλβίδαΚορδόνι. Μία λέξη!
AristidisZ
18/05/2015, 20:49
Τώρα να το ανοίξω το στόμα μου, να μην το ανοιξω....
Τώρα να το ανοίξω το στόμα μου, να μην το ανοιξω....
Αστο καλυτερα. Και εγω πηγα να γραψω κατι και το εσβησα
AristidisZ
18/05/2015, 21:05
Αστο καλυτερα. Και εγω πηγα να γραψω κατι και το εσβησα
Θα το γράψω αδερφέ, γιατί με τρώει...
Μάστορα άσε τα ψαξίματα στο ίντερνετ και τράβα σε ένα βουλκανιζατέρ να σου φτιάξουν το λάστιχό σου
Αν δεν, άστο τότε, πεζό 2 ή λεωφορείο
Κρίμα είναι να λέμε μετά για τα παιδιά που σκοτώνονται με τα μηχανάκια...
Θα το γράψω αδερφέ, γιατί με τρώει...
Μάστορα άσε τα ψαξίματα στο ίντερνετ και τράβα σε ένα βουλκανιζατέρ να σου φτιάξουν το λάστιχό σου
Αν δεν, άστο τότε, πεζό 2 ή λεωφορείο
Κρίμα είναι να λέμε μετά για τα παιδιά που σκοτώνονται με τα μηχανάκια...
Κι υστερα ηρθαν οι μελισσες...
Καλα ρε κοπΕ'λια, δεν εχετε βαρεθει να αμολατε ψυχωφελιμα και σας ειναι τοσο δυσκολο να απαντησετε μια απλη ερωτηση;
Η γεννηθηκατε γνωριζοντας τα ολα;
Γιατι εαν ναι, ειμαι μεγας μαλακας που εμαθα στην πορεια, ρωτωντας.
lykourgi
18/05/2015, 21:56
Μάστορα άσε τα ψαξίματα στο ίντερνετ και τράβα σε ένα βουλκανιζατέρ να σου φτιάξουν το λάστιχό σου
+1
Και ζήτα επισκευή από μέσα, με μανιτάρι. Όχι κορδόνι.
Καλά με βλέπω να κυκλοφορώ με μια τρόμπα στο χέρι :lol: γιατί τα 20 ευρώπουλα δεν παίζουν αυτή την στιγμή και να βάλω μια μαλακία που δεν θα κρατήσει δεν έχει νόημα μιας και το λάστιχο είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα ..θα περιμένω μέχρι να έρθει Ιούνιος να πέσει παραδάκι για να γίνει σωστή δουλειά .
George_Sp
18/05/2015, 22:33
Ζητάς δανεικά 20ευρώ και ακυρώνεις τους επόμενους 5 καφέδες που θα κανόνιζες, αν είχες τα 20ευρώ για το ελαστικό. (3x5=15 + βενζίνες με το μηχανάκι)
Problem solved.
Ιούνιος να μπει παραδάκι μπαίνει σε 2 εβδομάδες. Παίζει και να τα καταφέρεις χωρίς καφεδούμπα :)
Για ξαναδιάβασε τι είπε ο mikes.
Καλά με βλέπω να κυκλοφορώ με μια τρόμπα στο χέρι :lol: γιατί τα 20 ευρώπουλα δεν παίζουν αυτή την στιγμή και να βάλω μια μαλακία που δεν θα κρατήσει δεν έχει νόημα μιας και το λάστιχο είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα ..θα περιμένω μέχρι να έρθει Ιούνιος να πέσει παραδάκι για να γίνει σωστή δουλειά .
Κι ηρθαν οι μελισσες....
Με αυτο που μολις διαβασα, εχει δικιο ο γλαρος.
Αστο και παρτο με τα ποδια.
Αν και ετσι, μαλλον επικινδυνος θα εισαι.
AristidisZ
18/05/2015, 23:00
Κι υστερα ηρθαν οι μελισσες...
Καλα ρε κοπΕ'λια, δεν εχετε βαρεθει να αμολατε ψυχωφελιμα και σας ειναι τοσο δυσκολο να απαντησετε μια απλη ερωτηση;
Η γεννηθηκατε γνωριζοντας τα ολα;
Γιατι εαν ναι, ειμαι μεγας μαλακας που εμαθα στην πορεια, ρωτωντας.
Εγω πάλι δηλώνω παντελώς άσχετος και για αυτόν ακριβώς τον λόγο προτείνω να το δει ένας μάστορας και οχι να παίζουμε με κατι τόσο σημαντικό για ενα 5ευρω ή και έστω για ένα 20ρικο
την απάντηση εξάλλου την έδωσες μόνος σου με το δεύτερο post σου :wave:
Οτι να'ναι.
Αλλα εκ του αποτελεσματος μαζι σου.
Κι ηρθαν οι μελισσες....
Με αυτο που μολις διαβασα, εχει δικιο ο γλαρος.
Αστο και παρτο με τα ποδια.
Αν και ετσι, μαλλον επικινδυνος θα εισαι.
Γιατί επικίνδυνος τι τραγικό μπορεί να συμβεί στα 10 χιλιόμετρα που κάνω να πάω στην δουλεία με ταχύτητες max 60 χιλιόμετρα ;θες να μου δανείσεις εσύ το μηχανάκι να είμαστε και οι δυο ασφαλείς ; :) Mακάρι να είχα τα λεφτά από τους καφέδες να τα ρίξω στην μηχανή ..αλλά δεν έχω τέτοιες πολυτέλειες .
George_Sp οκ σου ζητάω δανεικά..που να έρθω να τα πάρω ; :p
Αν ρωτας ακόμα γιατι, αυτό σε κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο.
Και οχι. Το μηχανάκι μου σε επικινδυνα ατομακια δεν το δινω.
Καλα 10χλμ/ημερα σου ευχομαι.
Over&out.
Καλά με βλέπω να κυκλοφορώ με μια τρόμπα στο χέρι :lol: γιατί τα 20 ευρώπουλα δεν παίζουν αυτή την στιγμή και να βάλω μια μαλακία που δεν θα κρατήσει δεν έχει νόημα μιας και το λάστιχο είναι σε πολύ καλή κατάσταση ακόμα ..θα περιμένω μέχρι να έρθει Ιούνιος να πέσει παραδάκι για να γίνει σωστή δουλειά .
αν το αφησεις τοσο να δουλευει με αυξομειώσεις της πιεσης ΔΕΝ θα συνεχισει να είναι σε καλη κατασταση για πολύ..
μπορει να κανει τραυματισμούς στους ωμους εσωτερικα και μια ωραια πρωϊα εκει που πας χαλαρος και ωραιος (ειτε το εχεις φτιαξει ειτε όχι) να κανει ένα μπαμ, να σου ανοιξει και να σε στειλει αδιαβαστο... ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΟΥ ΑΜΕΣΑ, η αλλιως μην καβαλας μεχρι να το φτιαξεις
Αν ρωτας ακόμα γιατι, αυτό σε κάνει ακόμα πιο επικίνδυνο.
Και οχι. Το μηχανάκι μου σε επικινδυνα ατομακια δεν το δινω.
Καλα 10χλμ/ημερα σου ευχομαι.
Over&out.
Είμαι άσχετος για αυτό ρωτάω .. εσύ πάλι που γνωρίζεις κάτι παραπάνω μπορείς να μου εξηγήσεις τι παίζει, αλλά προτιμάς τους χαρακτηρισμούς και το υφάκι χωρίς να σου έχω πει κάτι..όλοι έχουμε προβλήματα φίλε αλλά δεν ξεσπάμε στους άλλους .. βάρα κάναν σάκο του μπόξ ..εδώ είσαι παντελώς άσχετος ότι γνώση και να έχεις με αυτή την νοοτροπία.O mikes έδωσε μια απλή και λογική απάντηση η οποία άμεσα με κάνει να αναθεωρήσω τον τρόπο που σκέφτομαι και τον ευχαριστώ ..
Ρε φιλαράκι κυκλοφορείς με μηχανάκι που χάνει αέρα, δεν έχεις σκοπό να το πας στο μάστορα επειδή εμείς κάναμε μια ιντερνετοδιάγνωση και προσπαθείς τώρα να δείξεις ότι έχεις δίκιο, ότι καλά κάνεις, ότι είσαι δικαιολογημένος λόγο περιστάσεων και δεν ξέρω τι άλλο?
Και μας ρωτάς τι μπορεί να γίνει μέσα σε 10χλμ με λάστιχο που ξεφουσκώνει και ο ρυθμός που χάνει αέρα μπορεί να αλλάξει. Θέλεις να σου πω πως συμπεριφέρεται η μηχανή με 60 χλμ όταν η πίεση κατέβει κάτω από ένα σημείο?
Πήγαινε λοιπόν σε ένα μάστορα να δει μήπως χάνει από καμιά βαλβίδα γιατί αυτό θα στο φτιάξει δωρεάν.
Αν το λάστιχο είναι σε καλή κατάσταση όπως λες δεν θα χάνει από κανένα κορδόνι, αυτά χάνουν όταν το λάστιχο φθαρεί. Αλλιώς ίσως σου περάσει καινούριο κορδόνι με 5 ευρώ μέχρι να το φτιάξεις σωστά.
Αν είχες χτυπήσει ζάντα θα το ήξερες και δε θα μας ρώταγες.
Ρε φιλαράκι κυκλοφορείς με μηχανάκι που χάνει αέρα, δεν έχεις σκοπό να το πας στο μάστορα επειδή εμείς κάναμε μια ιντερνετοδιάγνωση και προσπαθείς τώρα να δείξεις ότι έχεις δίκιο, ότι καλά κάνεις, ότι είσαι δικαιολογημένος λόγο περιστάσεων και δεν ξέρω τι άλλο.
Και μας ρωτάς τι μπορεί να γίνει μέσα σε 10χλμ με λάστιχο που ξεφουσκώνει και ο ρυθμός που χάνει αέρα μπορεί να αλλάξει. Θέλεις να σου πω πως συμπεριφέρεται η μηχανή με 60 χλμ όταν η πίεση κατέβει κάτω από ένα σημείο?
Πήγαινε λοιπόν σε ένα μάστορα να δει μήπως χάνει από καμιά βαλβίδα γιατί αυτό θα στο φτιάξει δωρεάν.
Αν το λάστιχο είναι σε καλή κατάσταση όπως λες δεν θα χάνει από κανένα κορδόνι, αυτά χάνουν όταν το λάστιχο φθαρεί. Αλλιώς ίσως σου περάσει καινούριο κορδόνι με 5 ευρώ μέχρι να το φτιάξεις σωστά.
Αν είχες χτυπήσει ζάντα θα το ήξερες και δε θα μας ρώταγες.
Καμία σχέση ..δεν έχω ανάγκη να δείξω ότι έχω δίκιο γιατί προφανώς έχω άδικο. Απλά θεώρησα πως δεν είναι σημαντικό και μπορεί να περιμένει μιας και τώρα δεν έχω μια και πληρώνομαι τον άλλο μήνα..για ποιόν λόγο να κάτσω να απολογηθώ σε αγνώστους για την δική μου ασφάλεια ;;νομίζω πως καταλαβαίνεις ότι αυτό που λες είναι άτοπο.
Hηρεμήστε λίγο ρε παιδιά μια ερώτηση έκανα ως άσχετος και με φάγατε λάχανο..έλεος:a06:
Όχι μωρέ δε σε φάγαμε λάχανο ούτε να απολογηθείς χρειάζεται. Εξ' άλλου και εκεί έξω τα βλέπουμε αυτά, δεν τα βλέπουμε μόνο μέσα στο φόρουμ, οπότε συνηθισμένοι είμαστε με τέτοιες πρακτικές λύσεις.
Απλά λες "ευχαριστώ για τις συμβουλές, βρίσκω υπερβολικές τις υποδείξεις, θα κάνω του κεφαλιού μου" και τελειώνει εκεί. Δεν ρωτάς τι μπορεί να γίνει σε αυτά τα 10χλμ, γιατί θα σου απαντήσουμε. Το έχουμε αυτό. :lol:
:wave2:
andreaspetr
19/05/2015, 00:45
μπορει να εχει σκισιματα και να ειναι ξερο το λαστιχο και να σε αφησει εκει που δεν το περιμενεις
γιαυτο επιμενουν να πας να το δει καποιος σε βουλκανιζατερ.
2 σελιδες για ενα λαστιχο που ξεφουσκωνει και παει να γινει και τσαμπουκας;:eek:
και μετα κοροιδευουμε τις γκομενες για τα ψυχολογικα τους:bawl:
AristidisZ
19/05/2015, 06:30
2 σελιδες για ενα λαστιχο που ξεφουσκωνει και παει να γινει και τσαμπουκας;:eek:
και μετα κοροιδευουμε τις γκομενες για τα ψυχολογικα τους:bawl:
Άμα σου λέει ο άλλος
"Που να δίνω μωρέ ένα ταληρο, έχω την τρόμπα ποδηλάτου μαζί"
Περιμένεις να του πούμε μπράβο ή να το θεωρήσουμε φυσιολογικό;
οταν η ερωτηση ειναι ακυρη οι απαντησεις δεν μπορει να ειναι σοβαρες:p
Άμα σου λέει ο άλλος
"Που να δίνω μωρέ ένα ταληρο, έχω την τρόμπα ποδηλάτου μαζί"
Περιμένεις να του πούμε μπράβο ή να το θεωρήσουμε φυσιολογικό;
Αν ήταν ένα τάλιρο κουτσά στραβά θα το έδινα ..αλλά για να γίνει σωστή δουλειά ο φίλος είπε πως χρειάζονται 20 ευρώ .Ούτε μπράβο να μου πεις ούτε να το θεωρήσεις φυσιολογικό , απλά να μου εξηγήσεις ότι σκέφτομαι λανθασμένα όπως έκανε ο mikes.Tόσο δύσκολο είναι να έχεις τον στοιχειώδη σεβασμό σε κάποιον που δεν γνωρίζεις ; προφανώς έχεις την ανάγκη να την πεις σε κάποιον για να νιώσεις ωραία ..( και απο το πρώτο σχόλιο σου φαίνεται αυτό ) τι να πει κανείς ..περαστικά σου
Bladerunner
19/05/2015, 18:26
(...) όταν το τσεκάρω με το χέρι ζουλιέται αρκετά το λάστιχο(...)
Μέτρα την πίεση σ' ένα βενζινάδικο. Εφόσον "ζουλιέται" με το χέρι όπως γράφεις, μάλλον έχει πολύ λιγότερη πίεση από ότι νομίζεις.
amyroukai
19/05/2015, 18:33
Χρηστάκη σου είπαν και να κάνεις μιά ψαχτική με σαπουνάδα με κόστος "μηδέν" και σαπούνι πιάτων να μην έχεις, ευκαιρία να δανειστείς από το μιλφ της διπλανής πόρτας, λέμε τώρα, μπορεί να σου βγει σε καλό. Τουλάχιστον θα ξέρεις εσύ ο ίδιος από που χάνει το ελαστικό σου, μπορεί απλά να είναι η βαλβίδα και να επισκευάσεις με κόστος "μηδέν". Αλλά ούτε αυτό έχεις την διάθεση να κάνεις... Οπότε ναι, διαβάζω μιά επιθετικότητα ένθεν και ένθεν αλλά βρε παλικαράκι μου, ξέρεις τι σημαίνει τουμπίτσα με 60; Μη μάθεις. Φτιάξε λίγο σαπουνόνερο και κάνε μιά διερεύνηση, τρία λεπτά θα σου πάρει όλο και όλο...
Εμένα προσωπικά η απορία μου είναι για ποιο λόγο έγινε το θρεντ. Οκ καταλαβαίνω όλοι μας περνάμε δύσκολα αλλά τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολα όταν πάθουμε αβαρία ή εμείς ή το μηχανάκι μας ή χειρότερα απ' όλα χτυπήσουμε κάποιον.
Θεωρώ λοιπόν ότι έκανες την ερώτηση και μέσες άκρες ήξερες την απάντηση, μπήκαν και 3-4 άνθρωποι που ξέρουν περισσότερα από σένα και σου τα είπαν όλα όπως έπρεπε. Κι εσύ λοιπόν μετά από αυτά που άκουσες και που δεν σου άρεσαν καθόλου, τους έγραψες όλους και θα κάνεις ότι λέει η γκλάβα σου.
Οπότε άχρηστο το θρεντ, άχρηστα όλα όσα σου έγραψαν, στον καιάδα και ο χρόνος του καθενός που μπήκε στον κόπο να απαντήσει.
Πράξε φίλε μου κατά το δοκούν κι εύχομαι να σου πάνε όλα καλά και να μην έρθεις αντιμέτωπος με τπτ απ' όλα όσα αυτοί οι ανόητοι σου έγραψαν.
Υ.Γ.
κείνος ο παλιάνθρωπας ή ο δόκτορας που χάνονται όταν τους χρειάζεσαι??
amyroukai
19/05/2015, 19:16
όλα όσα αυτοί οι ανόητοι σου έγραψαν.
Βρίζεις; Μυρίζεις :P
Ανόητος είσαι και φαίνεσαι και από τη μύτη κρέμεσαι, νια νια νια νια νια. :bawl:
AristidisZ
19/05/2015, 20:11
Αν ήταν ένα τάλιρο κουτσά στραβά θα το έδινα ..αλλά για να γίνει σωστή δουλειά ο φίλος είπε πως χρειάζονται 20 ευρώ .Ούτε μπράβο να μου πεις ούτε να το θεωρήσεις φυσιολογικό , απλά να μου εξηγήσεις ότι σκέφτομαι λανθασμένα όπως έκανε ο mikes.Tόσο δύσκολο είναι να έχεις τον στοιχειώδη σεβασμό σε κάποιον που δεν γνωρίζεις ; προφανώς έχεις την ανάγκη να την πεις σε κάποιον για να νιώσεις ωραία ..( και απο το πρώτο σχόλιο σου φαίνεται αυτό ) τι να πει κανείς ..περαστικά σου
Λοιπόν για να τελειώνουμε, επειδή δε σε ξέρω και δε με ξέρεις, άσε τα περί σεβασμού και αν είχα ανάγκη να την πω σε κάποιον ή όχι
Λανθασμένα σκέφτεσαι που κυκλοφορείς με λάστιχο που "ζουμπιέται" με το χέρι, ελπίζω να καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό
Αυτό που πήγα να σου πω σχετικά ευγενικά χτες, θα στο πω ωμά σήμερα:
Αν δε σου περισεύει το 20άρικο, να βάλεις το μηχανάκι στην άκρη μέχρι να το βρεις και να μη κυκλοφορείς με την τρόμπα στην τσέπη γιατί έχεις πολύ μεγάλες πιθανότητες να σκοτωθείς
Αυτά
καλούς δρόμους (είτε έφιππος είτε πεζός) :wave2:
ρε παιδες, ειδα ότι το γραψατε δυο-τρεις...
ποιος σας ειπε ότι η επισκευή βαλβιδας εχει μηδενικο κοστος? νταξ αν είναι η βελονα την αλλαζεις και ναι δεν κοστιζει κατι.. αλλα αν το πρόβλημα είναι στο σωμα της βαλβιδας που εκει πρεπει παλι να βγει ο τροχος από το μηχανακι και να ξεμονταριστεί το λαστιχο τοτε το κοστος είναι περιπου οσο και το μπαλωμα.. :wave2:
Επειδή έτσι όπως κατάντησε το θέμα δεν έχει νόημα να απαντάω στον καθένα ξεχωριστά ( άλλα λέω άλλα καταλαβαίνετε η καν δεν διαβάζετε αυτά που γράφω ) ανέφερα ρητά πριν τόσες απαντήσεις " O mikes έδωσε μια απλή και λογική απάντηση η οποία άμεσα με κάνει να αναθεωρήσω τον τρόπο που σκέφτομαι και τον ευχαριστώ .." . Όποιος κατάλαβε κατάλαβε αν και είμαι σίγουρος θα έρθει και κάποιος άλλος που θα λέει πάλι τα δικά του ......δε βαριέσαι ...
ρε παιδες, ειδα ότι το γραψατε δυο-τρεις...
ποιος σας ειπε ότι η επισκευή βαλβιδας εχει μηδενικο κοστος? νταξ αν είναι η βελονα την αλλαζεις και ναι δεν κοστιζει κατι.. αλλα αν το πρόβλημα είναι στο σωμα της βαλβιδας που εκει πρεπει παλι να βγει ο τροχος από το μηχανακι και να ξεμονταριστεί το λαστιχο τοτε το κοστος είναι περιπου οσο και το μπαλωμα.. :wave2:
Ναι μικέ έχεις δίκιο, την βελόνα εννοούσα.
Επειδή έτσι όπως κατάντησε το θέμα δεν έχει νόημα να απαντάω στον καθένα ξεχωριστά ( άλλα λέω άλλα καταλαβαίνετε η καν δεν διαβάζετε αυτά που γράφω ) ανέφερα ρητά πριν τόσες απαντήσεις " O mikes έδωσε μια απλή και λογική απάντηση η οποία άμεσα με κάνει να αναθεωρήσω τον τρόπο που σκέφτομαι και τον ευχαριστώ .." . Όποιος κατάλαβε κατάλαβε αν και είμαι σίγουρος θα έρθει και κάποιος άλλος που θα λέει πάλι τα δικά του ......δε βαριέσαι ...
Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή του και δεν έχω πει τίποτα ως τώρα....
Λοιπόν, ωραία στα είπε ο Μικές, οκ ως εδώ...ΟΜΩΣ πόσο νιονιο χρειάζεται για να καταλάβεις το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;; ότι είναι κίνδυνος μεγάλος αυτή η κατάσταση του ελαστικού, τόσο για σένα όσο και για όσους βρίσκονται στον δρόμο μαζί με σένα;
Εγώ ΔΕΝ είμαι λαστιχάς όπως ο Μικες ούτε έχω γνώσεις γύρω απο τα μΕχανάκια και λοιπά τροχοφόρα, έχω όμως και μια αντίληψη και ξέρω ότι μια τέτοια κατάσταση είναι, απλά, επικίνδυνη... αυτό προσπαθούν να σου πουν όσοι σου την είπαν ωμά......
Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή του και δεν έχω πει τίποτα ως τώρα....
Λοιπόν, ωραία στα είπε ο Μικές, οκ ως εδώ...ΟΜΩΣ πόσο νιονιο χρειάζεται για να καταλάβεις το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ;;; ότι είναι κίνδυνος μεγάλος αυτή η κατάσταση του ελαστικού, τόσο για σένα όσο και για όσους βρίσκονται στον δρόμο μαζί με σένα;
Εγώ ΔΕΝ είμαι λαστιχάς όπως ο Μικες ούτε έχω γνώσεις γύρω απο τα μΕχανάκια και λοιπά τροχοφόρα, έχω όμως και μια αντίληψη και ξέρω ότι μια τέτοια κατάσταση είναι, απλά, επικίνδυνη... αυτό προσπαθούν να σου πουν όσοι σου την είπαν ωμά......
Τι κάνουμε ρε φιλαράκι..είμαι χαζός εσύ παρόλο που δεν έχεις γνώσεις κατάλαβες ότι η κατάσταση είναι επικίνδυνη , κόβει το μυαλό σου . Ο λόγος που έκανες το σχόλιο ήταν για να επιβεβαιώσεις την τελευταία μου πρόταση ;
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε αν και είμαι σίγουρος θα έρθει και κάποιος άλλος που θα λέει πάλι τα δικά του ......δε βαριέσαι ...
η για να ξέρουμε ότι έχεις μία αντίληψη ;
Ας κλειδώσει κάποιος το θέμα η στην τελική ας το σβήσει ..κατάντησε ενοχλητικό.
Τι κάνουμε ρε φιλαράκι..είμαι χαζός εσύ παρόλο που δεν έχεις γνώσεις κατάλαβες ότι η κατάσταση είναι επικίνδυνη , κόβει το μυαλό σου . Ο λόγος που έκανες το σχόλιο ήταν για να επιβεβαιώσεις την τελευταία μου πρόταση ;
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε αν και είμαι σίγουρος θα έρθει και κάποιος άλλος που θα λέει πάλι τα δικά του ......δε βαριέσαι ...
η για να ξέρουμε ότι έχεις μία αντίληψη ;
Ας κλειδώσει κάποιος το θέμα η στην τελική ας το σβήσει ..κατάντησε ενοχλητικό.
Ελπίζω ότι δεν θα είσαι τόσο χαζός ώστε να μην έχεις κάνει ακόμα κάτι από τα όσα σου πρότειναν οι συμφορουμίτες πιο πάνω....
Στην τελική, δικό σου το μΕχανάκι, δικό σου και το κεφάλι, το μόνο που εύχομαι, μην πάρεις κανέναν μαζί σου..... :wave2:
απορια μου γιατι αρπαζεστε ολοι με τον καθενα που μπαινει εδω γραφει την π@@&^% αρπαζεται γινεται επιθετικος και χλευαζει οσους του δινουν απαντησεις.Αγνοηστε τον μια δυο τρεις και αντε γεια που λεει ο Τακης.
amyroukai
20/05/2015, 09:25
λιακο μην τον φαει κανεις πανω του ειναι το ζητημα. γιατι το δικο του κεφαλι δικη του δουλεια.
Bladerunner
20/05/2015, 10:47
Σωστά, μπορεί χάσει τα μούτρα σε καμιά στροφή λόγω χαμηλής πίεσης και να μαζέψει όποιον τον περνάει από εξωτερική...
Χαλαρώστε, έκανε μια συγκεκριμένη ερώτηση η οποία απαντήθηκε και λήφθηκε υπόψη, όπως γράφει ο ίδιος.
amyroukai
20/05/2015, 10:55
Σωστά, μπορεί χάσει τα μούτρα σε καμιά στροφή λόγω χαμηλής πίεσης και να μαζέψει όποιον τον περνάει από εξωτερική...
η να μαζεψει τον ερχομενο στο αντιθετο ρευμα στην αναφερθεισα δεξια στροφη η τον μπροστινο του στην ευθεια ας πουμε...
και αν υπάρχουν και στάσεις εκεί γύρω με κόσμο......:sick:
https://www.youtube.com/watch?v=3cr82RArZEI
Σωστά, μπορεί χάσει τα μούτρα σε καμιά στροφή λόγω χαμηλής πίεσης και να μαζέψει όποιον τον περνάει από εξωτερική...
Χαλαρώστε, έκανε μια συγκεκριμένη ερώτηση η οποία απαντήθηκε και λήφθηκε υπόψη, όπως γράφει ο ίδιος.
https://www.youtube.com/watch?v=EwrzaVqFkCM
:lol::lol:
Πέρα απο την πλάκα το μιχανάκι δεν το χρησιμοποιώ μέχρι να το φτιάξω τσάμπα σκέφτεστε τρόπους που παίζει να σκοτοθώ ..αλλά κουβέντα να γίνεται θα μου πεις :p
και αν υπάρχουν και στάσεις εκεί γύρω με κόσμο......:sick:
θα βγεί ανακοινωση στο σκαι απο ποιόυς δρόμους θα περάσω για να ταμπουρωθεί ο αθώος κοσμακης :D
amyroukai
20/05/2015, 14:21
Μας αδικείς. Σκεφτόμαστε τρόπους με τους οποίους θα πεθάνουν οι άλλοι.
το μονο που δεν ειπωθηκε ακομα ειναι να βγουνε παγανια ομαδες κουκουλοφορων με μανομετρα και οποιον βρισκουνε με λαθος πιεση να τονε κανουν ασηκωτο:cry:
Πριν λίγο κοίταξα το λάστιχο να δω άν έχει χάσει πίεση απο την τελευταία φόρα που το φούσκωσα ( πριν 2 μέρες ) και δεν έχει χάσει καθόλου πίεση ..αυτό που θυμάμαι ότι έκανα την τελευταία φορά που το φούσκωσα είναι να σφίξω καλά το μάυρο καψουλάκι της βαλβίδας .Υπάρχει περίπτωση να χάνει απο την βαλβίδα και το καψούλι να μην αφήνει την πίεση να πέσει ; θα δοκιμάσω μετά με σαπούνια και ιστορίες όπως είπε ο φίλος να δω αν χάνει απο την βαλβίδα..
congate7
20/05/2015, 16:13
Αφού θα το κάνεις που θα το κάνεις ψάξε όλο το λάστιχο, όχι μόνο τη βαλβίδα. Εντελώς πληροφοριακά, η πίεση του ελαστικού πόσο παίζει? Δηλαδή στα πόσα psi ή bar την ανεβάζεις και πόσο είναι όταν είναι πεσμένη?
πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ να κανεις την δουλεια σου αδερφε.55 ποστ κι ακομα ψαχνεις;
πηγαινε σε ενα βουλκανιζατερ να κανεις την δουλεια σου αδερφε.55 ποστ κι ακομα ψαχνεις;
Μάλλον γι' άλλον λόγο, έρχεται κι' αυτός στο δάσος......................
ρε παλικαρε, αν εχει κατι το λαστιχο, περνα ένα κορδονι να κανεις τη δουλεια σου, και όταν θα εχεις λεφτα πανε και βαλε μπαλωμα.. δεν είναι αναγκη να βαλεις το μπαλωμα κατ'ευθειαν.. ούτως η αλλως το εξτρα ταληρο που θα δωσεις θα το αποσβεσεις γιατι αφου ξαναβγεί στη κυκλοφορια το μηχανακι θα γλυτώσεις βενζίνες στο αμαξι..
gior-gos
20/05/2015, 21:12
Ριξε ενα fast μεσα και καθαρισες!
Καλα ντε μη βαρατε :tomates:
:lol:
motoexelixis
20/05/2015, 21:14
Κοιτα φιλε χρηστο ( αν σε λενε ετσι) οποιο παιδι εδω μεσα σου ειπε κατι το οποιο παιζει να μη σου αρεσε, δε σημαινει απαιραιτητως οτι σωνει και καλα σου την λεει η οτι σε θεωρει ηλιθιο και κακο η ανευθυνο οδηγο.
Να σε προφυλαξουν θελουν ολοι, εσενα και τους αλλους οδηγους ,και οφειλεις να τους το αναγνωρισεις ,μονο και μονο απο την στιγμη που μπηκαν στον κοπο να σου απαντησουν, οποιας φυσεως και αν ηταν η απαντηση που σου δωσανε.
Μπορει σιγουρα να μην σου αρεσαν ολες οι απαντησεις,αλλα η αληθεια καμια φορα δεν ειναι και τοσο ευχαριστη.
Προσφατα βρεθηκα στη θεση σου,οποτε σε καταλαβαινω,το vstrom μου ειχε αθλια λαστιχα με αποτελεσμα σχεδον σε καθε στροφη το μπροστινο να χανει προσφυση για πλακα, κι εγω να παραμυθιαζω τον εαυτο μου λεγοντας, ελα μωρε σιγα θα προσεχω ποιο πολυ.
Ευτυχως βεβαια το καταλαβα σχετικα νωρις, απο την αποψη οτι δε συνεβει κατι ασχημο, οποτε το αφησα στην ακρη και για ενα διαστημα περιπου 2 εβδομαδων, πηγαινα με το innova μου,περιοριζοντας οσο το δυνατον περισσοτερο τα υπολοιπα εξοδα μου,ετσι ωστε να μου δοθει η δυνατοτητα να μαζεψω τα χρηματα για να τοποθετησω νεα ελαστικα.
Αντιλαμβανομαι πληρως το οικονομικο στενεμα σου, μιας που σε κανεναν μας πλεον δε μας περισευουν,και στο λεω εγω που εχω 3 μηχανακια, αλλα πλεον τα οικονομικα δεν επιτρεπουν να τα συντηρουμε οπως πρεπει ,και εκει ειναι η ουσια.
Μη θυμωνεις λοιπον,μια χαρα στα λενε τα παλικαρια ποιο πανω, και δε διακρινω ιχνος επιθετηκοτητας η εμπαθειας,απλως σου λενε ποιο ειναι το σωστο,κατι το οποιο πιστευω θα αντιλαμβανεσαι και εσυ ο ιδιος, γιατι δε σε κοβω για ανευθυνο οσο μπορω απ τα γραφομενα σου, και θατο καταλαβεις κι εσυ ο ιδιος μολις μπορεσεις να αποκαταστησεις το προβλημα σου το οποιο ειναι καθαρα θεμα ασφαλειας.
Ειναι κριμα ενα ποστ για ενα λαστιχο που απλως χανει αερα, να φτανει 4 σελιδες χωρις νοημα...
κείνος ο παλιάνθρωπας ή ο δόκτορας που χάνονται όταν τους χρειάζεσαι??
Ο Δόκτωρ εκπονεί διατριβή περί της απαραίτητης επιφανειακής τασης σχηματισμού πομφολύγων του ελαιώδους υφής απορρυπαντικού στο ανωθεν προταθεν μιγμα ελέγχου διαρροής του αέρα και ο παλιανθρωπας μαζευει τα σαπουνόνερα μη σβολωθεί κανενας ανυποψίαστος χριστιανός....:smokin:
Υπάρχει περίπτωση να χάνει απο την βαλβίδα και το καψούλι να μην αφήνει την πίεση να πέσει ;
Αν το επιβεβαιωσεις αυτό, σφύρα γιατί ψαχνω για τάπα με πλαστικα πασα που να κραταει καμια 40αρια p.s.i. ;)
SHOOTER045
21/05/2015, 14:21
Αν βάλει σαμπρέλα θα λυθεί το πρόβλημα
Αν βάλει σαμπρέλα θα λυθεί το πρόβλημα
H σαμπρέλα κοστίζει πιο πολλά από το μπάλωμα καρντιά μου και είπε το παλικάρι δεν έχει ούτε το 5ευρω για το κορντΟνι......:D
Αν βάλει σαμπρέλα θα λυθεί το πρόβλημα
αν βαλει σαμπρελα θα δημιουργησει περισσοτερα προβλήματα απ'οσα θα λυσει..
Ρε μάγκες έβαλα σαπούνια και ιστορίες και δεν φάνηκε να χάνει από κάπου το λάστιχο .. η πίεση δεν έχει πέσει καθόλου τις τελευταίες μέρες 25psi είχα βάλει και τόσα έχει και τώρα .. δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο να έχανε αέρα,το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να με σαμποτάρει η πρώην μου αλλά και πάλι δεν νομίζω να είναι τόσο psycho :eyepop:
amyroukai
22/05/2015, 20:52
Ρε μάγκες έβαλα σαπούνια και ιστορίες και δεν φάνηκε να χάνει από κάπου το λάστιχο .. η πίεση δεν έχει πέσει καθόλου τις τελευταίες μέρες 25psi είχα βάλει και τόσα έχει και τώρα .. δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο να έχανε αέρα,το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να με σαμποτάρει η πρώην μου αλλά και πάλι δεν νομίζω να είναι τόσο psycho :eyepop:
μην υποτιμας ποοοοοτε το ποσο ψυχοπαθεις ειναι οι πρωην.
Ρε μάγκες έβαλα σαπούνια και ιστορίες και δεν φάνηκε να χάνει από κάπου το λάστιχο .. η πίεση δεν έχει πέσει καθόλου τις τελευταίες μέρες 25psi είχα βάλει και τόσα έχει και τώρα .. δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο να έχανε αέρα,το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να με σαμποτάρει η πρώην μου αλλά και πάλι δεν νομίζω να είναι τόσο psycho :eyepop: 25 psi είναι λιγα.. χωσε μεσα 40 να "τεντωσει" καλα το λαστιχο και ξαναψαξτο.. αν παλι δε βρεις τιποτα τοτε πιθανων να ηταν φρακαρισμενη η βελονα της βαλβιδας.. επισης εγω προτείνω τα λάστιχα να τα δουλευεις με πιεσεις 33 εμπρος 36 πισω.. 25 είναι μικρη πιεση για ελληνικους δρομους..
25 psi είναι λιγα.. χωσε μεσα 40 να "τεντωσει" καλα το λαστιχο και ξαναψαξτο.. αν παλι δε βρεις τιποτα τοτε πιθανων να ηταν φρακαρισμενη η βελονα της βαλβιδας.. επισης εγω προτείνω τα λάστιχα να τα δουλευεις με πιεσεις 33 εμπρος 36 πισω.. 25 είναι μικρη πιεση για ελληνικους δρομους..
Τι εννοείς να ήταν φρακαρισμένη η βελόνα της βαλβίδας ;; Eμ 25 psi γράφει στο βιβλιαράκι ..δεν είναι επικίνδυνο να βάλω 8 psi παραπάνω ; μια φορά είχα βάλει στην αρχή 29 επειδή νόμιζα ότι τόσο έγραφε και ένιωθα να κοπανάει άσχημα στις ανωμαλίες του δρόμου.
Τι εννοείς να ήταν φρακαρισμένη η βελόνα της βαλβίδας ;; Eμ 25 psi γράφει στο βιβλιαράκι ..δεν είναι επικίνδυνο να βάλω 8 psi παραπάνω ; μια φορά είχα βάλει στην αρχή 29 επειδή νόμιζα ότι τόσο έγραφε και ένιωθα να κοπανάει άσχημα στις ανωμαλίες του δρόμου.
25 προτεινει ο κατασκευαστης ο οποιος δεν εχει λαβει υπ'οψιν του τους ελληνικους δρομους! τα λάστιχα αντεχουν αρκετα παραπανω και από αυτό που σου προτεινα εγω! (νταξ μπροστα μπορεις να το δουλεψεις και με 30)
μπορει να νιώθεις ότι κοπανάει λιγο παραπανω, αλλα σωζεις τα λάστιχα σου από πολλους τραυματισμούς ετσι.. εκτος και αν το φυσας το χρημα και εχεις τη δυνατοτητα να σκας 150αρες (+/-) κάθε χρονο για λάστιχα.. οποτε συνεχισε να βαζεις 25..
παμε τωρα στο άλλο που ρώτησες..
η βαλβιδα αποτελείται από δυο μερη: το σωμα και τη βελονα
σωμα είναι αυτό το μαυρο που βλέπεις.. βελονα είναι το κερατακι που βιδωνει μεσα στο σωμα και πατιεται όταν βαζεις το ακροφυσιο του αερομετρου.. στην ουσια είναι αυτό που κραταει τον αερα μεσα στο λαστιχο!
dimmie_72
22/05/2015, 21:42
δεν μπορώ να καταλάβω για ποιόν λόγο να έχανε αέρα
μην είχε τίποτις κοιλιακά το καψερό... :(
Το λάστιχο μέχρι μια ορισμένη πίεση δείχνει μια χαρά και δύσκολα καταλαβαίνεις ότι η πίεση έχει μειωθεί σημαντικά.
Από εκεί που είναι μια χαρά λοιπόν αν χάσει 1-2 pci ακόμα κλατάρει (σχεδόν).
Πόσο καιρό είχες να τσεκάρεις την πίεση?
Bladerunner
23/05/2015, 07:37
Με παραπάνω αέρα δεν θα αργεί να ζεσταθεί περισσότερο; Να θυσιάσει πρόσφυση υπέρ της οικονομίας;
gior-gos
23/05/2015, 09:16
Οι 2 λογοι - που ειναι και αλληλενδετοι - που με παραπάνω αέρα η πρόσφυση θυσιάζεται, ειναι γιατι παταει μικροτερη επιφανεια ελαστικου στο δρομο συνεπως το λαστιχο αργεί να ζεσταθεί.
Χανει σε προσφυση κερδιζει σε πιο αναλαφρη αισθηση της μηχανης.
Οσον αφορα την οικονομια, δεν ξερω αν η υψηλοτερη πιεση συμβαλλει στην οικονομια - μακροζωια, γιατι ναι μεν με υψηλοτερη πιεση εχουμε μικροτερη τριβη και θερμοκρασια (οικονομια) αλλά εχουμε και αντιστρόφως ανάλογη φθορα του κεντρου.
devil's animal
23/05/2015, 09:26
+ σε οτι ειπε ο Μικες...
:beer:
SHOOTER045
23/05/2015, 10:09
Οι ενδεδειγμενες πιέσεις σε κάθε μότο από το κάθε εργοστάσιο δεν λαμβάνουν υπ όψιν τις ιδιαίτερες συνθήκες για κάθε κράτος και την ποιότητα των δρόμων πού αυτό έχει.
Ωραίες και καλές οι ενδεδειγμενες πιέσεις των εργοστασίων αλλά νομίζω ο καθένας βάζει τις πιέσεις πού δουλεύουν με αυτόν σωστά.
Συνήθως είναι κοντά στις εργοστασιακές.
Εξαιρούνται οι συνθήκες πίστας και ΜΧ /εντουρο
motoexelixis
23/05/2015, 10:19
5 σελιδες και 76 post για ενα λαστιχο απο scooter που καποτε εχανε αλλα δεν χανει πια αερα....αν ηταν απο ss δηλ, που θα πηγαινε;
devil's animal
23/05/2015, 10:23
5 σελιδες και 76 post για ενα λαστιχο απο scooter που συμπηρωματικα εχανε αλλα δεν χανει πια αερα....αν ηταν απο ss δηλ, που θα πηγαινε;
οχι και scooter ρε φιλε το cbf125..:mad:
motoexelixis
23/05/2015, 10:24
ε ενταξει, mega scooter... καταλαβαινεις το τι εννοω, φανταζομαι.
nikos_abel
23/05/2015, 12:29
Αν το 125 είναι μέγκα σκούτερ, τότε το δικό μου τι είναι; Σπορτ τούρινγκ; :lol:
Μπήκα να δω τι σκατα πρόβλημα σε λάστιχο παίρνει 6 σελίδες.
Δεν απογοητεύτηκα.
spyrakos35
23/05/2015, 12:41
οχι και scooter ρε φιλε το cbf125..:mad:
Για το τζιεςεξαρ ή το εξαρ δε θα εκανες ετσι......:lol:
Με παραπάνω αέρα δεν θα αργεί να ζεσταθεί περισσότερο; Να θυσιάσει πρόσφυση υπέρ της οικονομίας;
Οι 2 λογοι - που ειναι και αλληλενδετοι - που με παραπάνω αέρα η πρόσφυση θυσιάζεται, ειναι γιατι παταει μικροτερη επιφανεια ελαστικου στο δρομο συνεπως το λαστιχο αργεί να ζεσταθεί.
Χανει σε προσφυση κερδιζει σε πιο αναλαφρη αισθηση της μηχανης.
Οσον αφορα την οικονομια, δεν ξερω αν η υψηλοτερη πιεση συμβαλλει στην οικονομια - μακροζωια, γιατι ναι μεν με υψηλοτερη πιεση εχουμε μικροτερη τριβη και θερμοκρασια (οικονομια) αλλά εχουμε και αντιστρόφως ανάλογη φθορα του κεντρου.
παλικαρια, μιλαμε για 125αρι μηχανακι που δουλευει χαλαρα σε αστικο κυκλο.. δε μιλαμε ουτε για πισταδικο ουτε για υπερτουριστικο τουμπανο με απαιτησεις..
σε τετοια μηχανάκια, η διαφορα προσφυσης, θερμοκρασίας κτλ με λιγη παραπανω πιεση είναι αμελητέες ποσοτητες μπροστα στο οφελος από τη μεγαλυτερη διαρκεια ζωης που θα εξασφαλισει...
την ασφαλεια του παντως δεν την επιρεαζει..
devil's animal
23/05/2015, 16:37
Για το τζιεςεξαρ ή το εξαρ δε θα εκανες ετσι......:lol:
335982
gior-gos
23/05/2015, 18:20
Πηγαμε μαλλον να τη γενικέψουμε λιγο τη συζητηση αλλά δεν..
παλικαρια, μιλαμε για 125αρι μηχανακι που δουλευει χαλαρα σε αστικο κυκλο.. δε μιλαμε ουτε για πισταδικο ουτε για υπερτουριστικο τουμπανο με απαιτησεις..
σε τετοια μηχανάκια, η διαφορα προσφυσης, θερμοκρασίας κτλ με λιγη παραπανω πιεση είναι αμελητέες ποσοτητες μπροστα στο οφελος από τη μεγαλυτερη διαρκεια ζωης που θα εξασφαλισει...
την ασφαλεια του παντως δεν την επιρεαζει..
Εχεις δικιο Μικέ :beer:
moto_Princess
05/02/2025, 18:56
Καλησπέρα σας
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω εδώ μιας και είμαι άσχετη.
Έχω ένα παπάκι με ζάντες αλουμινίου και tubeless λάστιχα (crypton 135 όπως το έβγαζε η Yamaha).
Το μπροστινό λάστιχο χάνει πίεση με αργό Ρυθμό μέσα στην εβδομάδα, το πήγα σήμερα σε γνωστό λάστιχα για μηχανές και ο άνθρωπος έφαγε κάμποση ώρα με ένα υγρό που το ψεκαζε και στο τέλος μου είπε χάνει από το χείλος της ζάντας, πιθανών οξειδωση του χρώματος.
η λύση είναι να βγει η ζάντα και να την τρίψει και να της βάλει χρώμα στο σημείο τριψιματος (μου είπε όχι κόλα / σιλικόνη) και το κόστος 30€.
Να το κάνω η έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση για εδώ Αθήνα ?
Σας ευχαριστώ
grinderx
05/02/2025, 20:35
Καλησπέρα σας
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω εδώ μιας και είμαι άσχετη.
Έχω ένα παπάκι με ζάντες αλουμινίου και tubeless λάστιχα (crypton 135 όπως το έβγαζε η Yamaha).
Το μπροστινό λάστιχο χάνει πίεση με αργό Ρυθμό μέσα στην εβδομάδα, το πήγα σήμερα σε γνωστό λάστιχα για μηχανές και ο άνθρωπος έφαγε κάμποση ώρα με ένα υγρό που το ψεκαζε και στο τέλος μου είπε χάνει από το χείλος της ζάντας, πιθανών οξειδωση του χρώματος.
η λύση είναι να βγει η ζάντα και να την τρίψει και να της βάλει χρώμα στο σημείο τριψιματος (μου είπε όχι κόλα / σιλικόνη) και το κόστος 30€.
Να το κάνω η έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση για εδώ Αθήνα ?
Σας ευχαριστώ
Ναι. Μου είχε συμβεί στο αυτοκίνητο που είχα όταν ζούσα ΗΒ. Πήγαν και οι 4 ζάντες για βάψιμο.
Lioulios
05/02/2025, 20:40
Καλησπέρα σας
Για να μην ανοίγω νέο θέμα, θα ήθελα να ρωτήσω εδώ μιας και είμαι άσχετη.
Έχω ένα παπάκι με ζάντες αλουμινίου και tubeless λάστιχα (crypton 135 όπως το έβγαζε η Yamaha).
Το μπροστινό λάστιχο χάνει πίεση με αργό Ρυθμό μέσα στην εβδομάδα, το πήγα σήμερα σε γνωστό λάστιχα για μηχανές και ο άνθρωπος έφαγε κάμποση ώρα με ένα υγρό που το ψεκαζε και στο τέλος μου είπε χάνει από το χείλος της ζάντας, πιθανών οξειδωση του χρώματος.
η λύση είναι να βγει η ζάντα και να την τρίψει και να της βάλει χρώμα στο σημείο τριψιματος (μου είπε όχι κόλα / σιλικόνη) και το κόστος 30€.
Να το κάνω η έχετε να προτείνετε κάποια άλλη λύση για εδώ Αθήνα ?
Σας ευχαριστώ
Αυτο που σου ειπε το εχω κανει - παθει και εγω .
Κατα πασα πιθανοτητα το τσεκαρε με το υγρο που λες απο το πλάι και εβγαζε φυσαλιδες .
Θα βγαλει και θα φτιαξει την ζαντα οπως σου ειπε, θα την τριψει και θα την βαψει τοπικα .
Δεν θα εχεις καποιο θεμα μετα ....αλλα το πιο σωστο ειναι να ξερεις οτι θα πρεπει να εχεις κανονισει με καποιο φανοποιείο να ειναι standby να την βγαλεις , να την πας , να στην βαψουν εκει τοπικα και μετα να την πας πισω να την ξαναμονταρουν στο μηχανακι .
Στο φανοποιειο θα κανουν πιο σωστη δουλεια με το βαψιμο . Λογικα ο ζαντολαστιχας θα το κανει με σπρέι.
Οπως καταλαβαινεις αυτο ειναι και χρονοβορο και δυσκολο .
Με την μεθοδο που σου ειπε ο δικο σου (που εκανα καξ εγω) ενα χρονοβτωρα δεν εχει χασει καθολου .
moto_Princess
05/02/2025, 20:59
Αυτο που σου ειπε το εχω κανει - παθει και εγω .
Κατα πασα πιθανοτητα το τσεκαρε με το υγρο που λες απο το πλάι και εβγαζε φυσαλιδες .
Θα βγαλει και θα φτιαξει την ζαντα οπως σου ειπε, θα την τριψει και θα την βαψει τοπικα .
Δεν θα εχεις καποιο θεμα μετα ....αλλα το πιο σωστο ειναι να ξερεις οτι θα πρεπει να εχεις κανονισει με καποιο φανοποιείο να ειναι standby να την βγαλεις , να την πας , να στην βαψουν εκει τοπικα και μετα να την πας πισω να την ξαναμονταρουν στο μηχανακι .
Στο φανοποιειο θα κανουν πιο σωστη δουλεια με το βαψιμο . Λογικα ο ζαντολαστιχας θα το κανει με σπρέι.
Οπως καταλαβαινεις αυτο ειναι και χρονοβορο και δυσκολο .
Με την μεθοδο που σου ειπε ο δικο σου (που εκανα καξ εγω) ενα χρονοβτωρα δεν εχει χασει καθολου .
Ακριβως αυτο εκανε, με το υγρο που λες.
Δυστηχως δεν εχω αυτη την στιγμη την επιλογη να το παω μονη μου σε καποιο φανοποιειο, διοτι δεν εχω αλλο μεταφορικο μεσο.
Θα πρεπει να βρω καμια φιλη μου η φιλο να την παω για βαφη + το τον χρονο που θα θελουν και οι 2 μεριες (λαστιχας + βαφεας)
ισως μπορω να το κανω αυτο το καλοκαιρι στην αδεια μου.
Με σπρει μου ειπε οντως τοπικα.
Σας ευχαριστω πολυ και τους 2 για τις απαντησεις σας, οποτε να μην το φοβηθω και να το κανω εστω για προσωρινη λυση.
.....Έχω ένα παπάκι με ζάντες αλουμινίου και tubeless λάστιχα (crypton 135 όπως το έβγαζε η Yamaha)....
εχω 30 χρονια στο κουρμπετι ως τεχνικος οχηματων, εκ των οποιων τα 23 ως λαστιχας.
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ολα αυτα τα χρονια δεν εχω δει crypton 135 με εργοστασιακη τοποθετηση
tubless ελαστικων. ΟΛΑ ειχαν σαμπρελες. κι εχουν περασει καμποσα απ'τα χερια μου. βεβαια
μερικοι εκμεταλευομενοι την χυτη αλουμινενια ζαντα που ηταν δηθεν αεροστεγης, εβαζαν με
πατεντα tubless ελαστικα, αλλα μετα απο λιγο καιρο το αποτελεσμα ηταν αυτο που συμβαινει και
σε σενα..
moto_Princess
07/02/2025, 11:38
εχω 30 χρονια στο κουρμπετι ως τεχνικος οχηματων, εκ των οποιων τα 23 ως λαστιχας.
ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ολα αυτα τα χρονια δεν εχω δει crypton 135 με εργοστασιακη τοποθετηση
tubless ελαστικων. ΟΛΑ ειχαν σαμπρελες. κι εχουν περασει καμποσα απ'τα χερια μου. βεβαια
μερικοι εκμεταλευομενοι την χυτη αλουμινενια ζαντα που ηταν δηθεν αεροστεγης, εβαζαν με
πατεντα tubless ελαστικα, αλλα μετα απο λιγο καιρο το αποτελεσμα ηταν αυτο που συμβαινει και
σε σενα..
Καλημέρα
Το έχω πάει από το πρωί, και θα πάω το μεσημέρι να το πάρω, όπως ανέφερα είναι λαστιχάς μόνο για μοτοσυκλέτες.
Δηλαδή με έχουν κοροϊδέψει και κανονικά πρέπει να απαιτήσω να βάλουν σαμπρέλα εμπρός και πίσω ?
Σε ευχαριστώ πολύ
mp-giorgos
07/02/2025, 16:47
Του εργοδοτη μου(κοινως ''αφεντικο'') το crypton s, 115κ.εκ. με ζαντες αλουμινιου, εβαλε καινουργια λαστιχα σε βουλκανιζατερ που ασχολειται κυριως με αυτοκινητα, το μηχανακι ηταν επικινδυνο, περα απο ακαταλληλα λαστιχα που εβαλε, προεκυψε προβλημα στα ρουλεμαν του τιμονιου. Το παμε σε γνωστο βουλκανιζατερ στη Λενορμαν για λαστιχα, θελει μου λεει και σαμπρελες....
Καλημέρα
Το έχω πάει από το πρωί, και θα πάω το μεσημέρι να το πάρω, όπως ανέφερα είναι λαστιχάς μόνο για μοτοσυκλέτες.
Δηλαδή με έχουν κοροϊδέψει και κανονικά πρέπει να απαιτήσω να βάλουν σαμπρέλα εμπρός και πίσω ?
Σε ευχαριστώ πολύ
βασικα αυτη τη πατεντια να βαζουν λαστιχα tubeless σε παπια με χυτες ζαντες, τη κανουν συνηθως μοτολαστιχαδες.
(μικρα τοπικα μαγαζια κυριως, οχι τα μεγαλα σοβαρα ονοματα.. δε νομιζω πχ ο περιστερας να κανει τετοια μπινια
αν η ζαντα δεν το υποστηριζει.. οι αμαξολαστιχαδες, δε γνωριζουν καν οτι υπαρχουν tubeless lλαστιχα για παπια..)
η χυτη ζαντα του crypton, απ' οσο θυμαμαι δεν εχει "δοντι" για να "κουμπωσει" tubeless λαστιχο, οποτε ακομα και
τετοιο να ειναι το λαστιχο, πρεπει να τοποθετηθει με σαμπρελα για να εχει σωστη εφαρμογη. τωρα για το αν σε
κοροϊδεψαν η οχι, δε μπορω να το ξερω, καθως δε γνωριζω την ιστορια πισω απ'την τοποθετηση αυτων των ελαστικων
στο μηχανακι σου. τρια πιθανα σεναρια βλεπω εδω:
- να πηρες το μηχανακι μεταχειρισμενο και να φορουσε ηδη tubeless απο τον προηγουμενο, οποτε οταν αλλαξες εσυ να
σου εβαλε ιδια ο λαστιχας,
- να το εχεις απο καινουριο και οταν καποια στιγμη τα αλλαξες να σου εβαλε αυτοβουλως tubeless ο λαστιχας εν αγνοια σου.
- να σε εχει ενημερωσει και απλα εσυ να μη το καταλαβες εκεινη τη στιγμη.
οπως και να εχει, απο τη στιγμη που εργοστασιακη τοποθετηση ηταν με σαμπρελα, κανονικα πρεπει να ξαναμπει σαμπρελα
ασχετως αν το ελαστικο ειναι tubeless. δε φτανει να ειναι μονο το λαστιχο, πρεπει να ειναι και η ζαντα.
Βάλε μια σαμπρέλα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Πιο φτηνά θα σου βγει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.