Σύνδεση

View Full Version : ΚΤΜ 950 SM-ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ



πυξιδας990
21/05/2015, 08:21
δεδομενου οτι βγηκε μετα το 2005.
ερωτησεις.
1.τρομπα νερου-θελει αλλαγη σαν το adv?
2.τρομπα βενζινας φοραει την ιδια με adv?
3.αλλες διαφορες?
4.την τρομπα συμπλεκτη δεν τη βαζω γιατι ειναι διαχρονικη
5.τυχον αλλες μετζες?


ψηνεται φιλος.

Stabak
21/05/2015, 11:12
- Οτι θεματακια εχουν ολοι οι LC8 μετα το 2005 ή ανα χρονιές
- απο 2007 είναι μαυρο το πλαισιο κ αλλα αυτοκόλλητα κ βγηκε κ το R με μικροτερο ντεποζιτο 15ρι νομιζω αντι για 18

πυξιδας990
21/05/2015, 11:45
- Οτι θεματακια εχουν ολοι οι LC8 μετα το 2005 ή ανα χρονιές
- απο 2007 είναι μαυρο το πλαισιο κ αλλα αυτοκόλλητα κ βγηκε κ το R με μικροτερο ντεποζιτο 15ρι νομιζω αντι για 18

0 2005-950 εχει διαφορες με του 2004.

παντως και αυτο θελει τρομπα νερου και καυσιμου?

spyro
21/05/2015, 11:47
0 2005-950 εχει διαφορες με του 2004.

παντως και αυτο θελει τρομπα νερου και καυσιμου?

λίγοτερες θερμοκρασίες σε σχέση με το adv. λιγότερα παράπονα για τις τρόμπες γενικώς, για τα μοντέλα 2006+ (πριν δε έχω άποψη)

πυξιδας990
21/05/2015, 12:02
το 2005 το παρουσιασανε,το 2006 το βγαλανε παραγωγη.
φοραει τα τελευται 950αρια μοτερ.
η τρομπα βενζινας ειναι ιδια?

πυξιδας990
21/05/2015, 17:06
απο οτι βλεπω,το μοντελο δεν παιζει εδω μεσα:(

Gregor
21/05/2015, 20:00
Τρόμπα βενζίνης έχει την ίδια με το adventure και με τα ίδια προβλήματα από την εμπειρία μου με αυτό.
Θερμοκρασία παίζει πάλι τα ίδια με το adventure. Την τρόμπα την έχει ακριβώς πίσω από το ψυγείο και τρώει όλο τον καυτό αέρα από το βεντιλατέρ και μάλλον για αυτό και την "ακούει" η τρόμπα βενζίνης. Όταν δε, είχα βάλει πάνω τα FCR 41 όταν με έπιανε καμιά καλή κίνηση (εδώ στην Αθήνα - κέντρο το καλοκαίρι) που δεν μπορούσα να ξεφύγω για να πάρει αέρα, η τρόμπα ζεσταινότανε και σταμάταγε. Όταν κρύωνε λειτουργούσε ξανά. Αυτό το έκανε και μετά από αλλαγή τρόμπας. Συνολικά είχα αλλάξει 2 τρόμπες σε αυτό. Μία όταν δεν είχα ακόμη τα FCR πάνω και μία έπειτα.
Τρόμπα νερού - ουδέν πρόβλημα αντιμετώπισα.
Τρόμπα συμπλέκτη - 3 μαμά στην εγγύηση !!!!!!!! ώσπου έβαλα την αμερικάνικη και σώθηκα. Και η oberon που πλέον την πουλάνε στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλή.
Το δικό μου ήταν από τα πρώτα μοντέλα.
Κατά τα άλλα... Σουζομηχανή και ξυπνά μέσα σου το ζώο...
Ότι άλλο θέλεις ρώτα.
:beer:

πυξιδας990
21/05/2015, 22:10
Τρόμπα βενζίνης έχει την ίδια με το adventure και με τα ίδια προβλήματα από την εμπειρία μου με αυτό.
Θερμοκρασία παίζει πάλι τα ίδια με το adventure. Την τρόμπα την έχει ακριβώς πίσω από το ψυγείο και τρώει όλο τον καυτό αέρα από το βεντιλατέρ και μάλλον για αυτό και την "ακούει" η τρόμπα βενζίνης. Όταν δε, είχα βάλει πάνω τα FCR 41 όταν με έπιανε καμιά καλή κίνηση (εδώ στην Αθήνα - κέντρο το καλοκαίρι) που δεν μπορούσα να ξεφύγω για να πάρει αέρα, η τρόμπα ζεσταινότανε και σταμάταγε. Όταν κρύωνε λειτουργούσε ξανά. Αυτό το έκανε και μετά από αλλαγή τρόμπας. Συνολικά είχα αλλάξει 2 τρόμπες σε αυτό. Μία όταν δεν είχα ακόμη τα FCR πάνω και μία έπειτα.
Τρόμπα νερού - ουδέν πρόβλημα αντιμετώπισα.
Τρόμπα συμπλέκτη - 3 μαμά στην εγγύηση !!!!!!!! ώσπου έβαλα την αμερικάνικη και σώθηκα. Και η oberon που πλέον την πουλάνε στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλή.
Το δικό μου ήταν από τα πρώτα μοντέλα.
Κατά τα άλλα... Σουζομηχανή και ξυπνά μέσα σου το ζώο...
Ότι άλλο θέλεις ρώτα.
:beer:
οποτε βλεπω ιδια πραγματα με adv που υπαρχει εμπειρια.
πληροφοριακα,εχει βγει τιποτα καινουριο για την τρομπα βενζινας?
καμια καινουρια after εκδοση?

papadon
22/05/2015, 07:40
Καλημέρα.
Στην τρόμπα βενζίνης αυτό που χαλάει είναι μια πλατίνα που έχει μέσα από το μαύρο καπάκι, η οποία πωλείται ξεχωριστά(όχι από την KTM) περίπου 20 euro.
Έχουν βγεί και άλλες λύσεις για το συγκεκριμένο θέμα, στο advrider έχει πολύ υλικό.
Στο δικό μου(950 Adv. 03') έχω αλλάξει πλατίνα μία φορά προληπτικά, συνολικά έχει πλέον 70.000χλμ και ακόμα συνεχίζει με την ίδια τρόμπα βενζίνης χωρίς κανένα πρόβλημα.
Χτύπα το, το SM είναι καταπληκτικό μηχανάκι!

DrBig
22/05/2015, 08:30
dr Bean mod

papadon
22/05/2015, 11:26
dr Bean mod

Μιλάς με γρίφους γέροντα..

papadon
22/05/2015, 11:27
Μιλάς με γρίφους γέροντα..

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823347

http://www.dirtyadv.com/dr-bean-fuel-pump-mod/

DrBig
22/05/2015, 12:43
Μιλάς με γρίφους γέροντα..

Γερικο ειναι το ματι σου :rolleyes:

πυξιδας990
22/05/2015, 16:45
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=823347

http://www.dirtyadv.com/dr-bean-fuel-pump-mod/

εκτος απο αυτα,ελλαδα εχουμε τιποτα?

gefr
23/05/2015, 17:16
Περί αντλίας βενζίνας ...
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=414864
φθηνή και απλή μετατροπή. Προσοχή να γίνουν καλές οι κολήσεις.

Επίσης για περισσότερες μικρομόντες μετάγγιση από τα Adventure:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=964426

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=769525

synchro
24/05/2015, 09:33
εκτος απο αυτα,ελλαδα εχουμε τιποτα?

Εκτος απο αυτα , Ελλαδα εχει αυτο που σου προτεινε και ο Papadon

Βρες απο το car ειναι ενα συνεργειο στο περιστερι που φερνει πλατινες για τις τρομπες μας.

Μετα κανε λιγο search sto advrider kai google και θα βρεις οδηγιες με photo για να την αλλαξεις. Ειναι ευκολο, μονο μια κολληση με κολλητηρι ειναι το πιο extreme σημειο της τοποθετησης.

Οι τρομπες μας μονο απο πλατινες μενουν πολυ σπανια θα βγει off απο εμβολακι μια τρομπα.

Με 25 ευρω καθαρισες και καθε δετερη αλλαγη λαδιων ριχνε και μια ματια οτι ειναι οκ.

Synchro

DrBig
24/05/2015, 10:50
Εκτος απο αυτα , Ελλαδα εχει αυτο που σου προτεινε και ο Papadon

Βρες απο το car ειναι ενα συνεργειο στο περιστερι που φερνει πλατινες για τις τρομπες μας.

Μετα κανε λιγο search sto advrider kai google και θα βρεις οδηγιες με photo για να την αλλαξεις. Ειναι ευκολο, μονο μια κολληση με κολλητηρι ειναι το πιο extreme σημειο της τοποθετησης.

Οι τρομπες μας μονο απο πλατινες μενουν πολυ σπανια θα βγει off απο εμβολακι μια τρομπα.

Με 25 ευρω καθαρισες και καθε δετερη αλλαγη λαδιων ριχνε και μια ματια οτι ειναι οκ.

Synchro

αφου με 50 ευρω καθαριζεις για μια ζωη, γιατι να δωσεις 25 ωστε να καθαρισεις για καποιες χιλιαδες χιλιομετρα?
Επισης, οι πλατινες κανουν την τρομπα να ζεσταινεται πολυ και αυτο μπορει να βγαλει οφφ και το πηνιο καποια στιγμη.

synchro
24/05/2015, 18:12
Συμφωνω απλα ζητησε μια λυση απο ελλαδα

πυξιδας990
24/05/2015, 22:14
ειπα ελλαδα,γιατι καπου ειχα δει οτι καποιος εμπορευοταν τις facet παλαιοτερα.
μπορει απο τοτε να αλλαξε κατι..............

DrBig
25/05/2015, 05:51
ειπα ελλαδα,γιατι καπου ειχα δει οτι καποιος εμπορευοταν τις facet παλαιοτερα.
μπορει απο τοτε να αλλαξε κατι..............

ασε τις facet...μαματη τρομπα και dr bean η πιο αξιοπιστη και φτηνη λυση.

πυξιδας990
25/05/2015, 08:03
ασε τις facet...μαματη τρομπα και dr bean η πιο αξιοπιστη και φτηνη λυση.

πληροφοριακα,τι εχει η facet?
πριν καποιο καιρο ηταν μονοδρομος...............

gefr
25/05/2015, 08:35
Δεν είναι τόοοσο αξιόπιστες όσο έλεγαν στην αρχή. Εμένα με άφησε στα 40χιλ χλμ. Επίσης παρουσιάζουν μία ευαισθησία σε βρωμιές στο καύσιμο και χρειάζεται τοποθέτηση φίλτρου, και τροποποιήσεις στα σωληνάκια.. Τέλος δεν είναι σίγουρο οτι παρέχουν τη σωστή πίεση. Με τη μετατροπή του Dr Bean αναβαθμίζεις ένα δοκιμασμένο ανταλλακτικό σε πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία, χωρίς να αλλάξουν τα χαρακτησιστικά του.
Γειά χαρά.

DrBig
25/05/2015, 08:35
πληροφοριακα,τι εχει η facet?
πριν καποιο καιρο ηταν μονοδρομος...............

Υπαρχουν πολλες αναφορες για βλαβες, ενω δεν υπαρχει ουτε μια για στοκ τρομπα με dr bean mod. Προσωπικα αν ηθελα παση θυσια να μην εχω την στοκ τρομπα θα εβαζα υποπιεσης.

πυξιδας990
25/05/2015, 10:44
νταξει το πιασα.

πυξιδας990
27/11/2015, 12:16
ερωτησεις συνεχεια.
το εργαλειο θελει αυτοκολητα.
μαμα κουστουμι ποσο?εχει βαλει κανεις...
αφτερ?
sm 950 παντα λεμε, μαυρο.

πυξιδας990
27/11/2015, 18:28
κανεις για αυτοκολητα?

Mariner
27/11/2015, 19:05
Τσέκαρε εδω: http://race-styles.com/show_subcategory.php?main_kat=55&id_in_ukat=303&nr=

και κάνε και μια ερώτηση στον http://crispydesigns.co.uk/ δεν έχει στο site νομίζω για 950SM αλλά αν θυμάμαι καλά έχει φτιάξει κάποια στο παρελθόν

και εγχώριο προϊόν http://eshop-stickers.com/el/motorcycle-decals/ktm/ktm-950-sm-2006-2007-μαύρο-σετ

πυξιδας990
28/11/2015, 08:38
Τσέκαρε εδω: http://race-styles.com/show_subcategory.php?main_kat=55&id_in_ukat=303&nr=

και κάνε και μια ερώτηση στον http://crispydesigns.co.uk/ δεν έχει στο site νομίζω για 950SM αλλά αν θυμάμαι καλά έχει φτιάξει κάποια στο παρελθόν

και εγχώριο προϊόν http://eshop-stickers.com/el/motorcycle-decals/ktm/ktm-950-sm-2006-2007-μαύρο-σετ
ωραιος...

pantzos
14/09/2016, 18:51
Καλησπερα σε ολους, μετα απο χρονια απραξιας (πολυ φαι) αποφασισα να ξαναβαλω λιγη αδρεναλινη ξανα στη ζωη μου και ψαχνω για ktm 950 sm μεχρι εκει με παει το πορτοφολι μου αυτη τη στιγμη μεχρι max 4κ. Εχω βρει ενα στο Ηρακλειο της κρητης http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8527822/ αν ξερει κανεις τιποτα παραπανω για το συγκεκριμενο καλοδεχουμενο θα ειναι μπορειτε να μου στειλετε και pm. Αν καποιος ενδιαφερεται να αποχωρηστει τη συγκεκριμενη μηχανη και ειναι πλησιον Πειραια, ας μου κανει μια κρουση. Θα ηθελα μια μηχανη που να εχει λαβει πολυ φροντιδα και προδερμ, ωστε να εχουμε μια καλη συμβιωση τα επομενα χρονια χωρις πολλες πολλες γκρινιες.

pantzos
14/09/2016, 18:56
Αυτο θα ηθελα να παρω αλλα ο ιδιοκτητης δεν σηκωνει καν το τηλεφωνο για να ροτησω εστω αν το αφηνει 4κ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8301762/ Αν και με προβληματιζει λιγο το βαψιμο του (καπακια μηχανης) και φοβαμαι μην εχει βαψει και το πλαισιο που αυτο θα ηταν και απαγορευτικο για μενα για αγορα

spyro
14/09/2016, 19:00
Αυτο θα ηθελα να παρω αλλα ο ιδιοκτητης δεν σηκωνει καν το τηλεφωνο για να ροτησω εστω αν το αφηνει 4κ http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8301762/ Αν και με προβληματιζει λιγο το βαψιμο του (καπακια μηχανης) και φοβαμαι μην εχει βαψει και το πλαισιο που αυτο θα ηταν και απαγορευτικο για μενα για αγορα

μ' αρέσουν τα χλμ του όμως αυτουνού

pantzos
14/09/2016, 19:10
Αν η μηχανη ειναι καλοσυντηρημενη με service book δεν εχω θεμα και ξερω οτι στα 60κ θελει μεγαλο. Το προβλημα μου ειναι αν δεις τις φωτο εχει βαψει μαυρο το καπακι του κινητηρα και νομιζω και το καπακι του βολαν.

pantzos
16/09/2016, 15:40
επικοινωνησα με το παιδι για το μαυρο, το smr. Aυριο θα παω να το δω, ας ελπισουμε ολα να πανε καλα. Κανενας σχετικος με αυτα τα μηχανακια, το παιδι μενει κυψελη και θα παμε απο κει για καφε να το δω το μεσημερι, αν καποιος ενδιαφερεται (να με βοηθησει λιγο) στο τσεκαρισμα της μηχανης κερναω καφε.

πυξιδας990
16/09/2016, 18:01
επικοινωνησα με το παιδι για το μαυρο, το smr. Aυριο θα παω να το δω, ας ελπισουμε ολα να πανε καλα. Κανενας σχετικος με αυτα τα μηχανακια, το παιδι μενει κυψελη και θα παμε απο κει για καφε να το δω το μεσημερι, αν καποιος ενδιαφερεται (να με βοηθησει λιγο) στο τσεκαρισμα της μηχανης κερναω καφε.

ποτε εχει αλλαξει τρομπα νερου και ποτε κατω συμπλεκτη-αν εχει αλλαξει?
πονανε εκει.
για τα βαμενα καπακια τι σου ειπε?

pantzos
18/09/2016, 00:11
Λοιπον, δεν εμφανιστηκε καν. Για τα καπακια μου ειπε απο το τηλεφωνο πριν κλεισουμε το ραντεβου οτι ετσι το πηρε αυτος που το αγορασε καινουριο. Μαλλον η μηχανη δεν υπαρχει καν αν καποιος εχει κατι αντιστοιχο το νου σας για καποιο διαστημα, γιατι παιζει να ψαξουν να βρουν, εφοσον βρεθηκε επιδοξος αγοραστης. Ηδη του εκανα αναφορα στο car gr και σκευτομαι μηπως να τον τσεκαρω. Δεν ξερω τι θα κανω τελικα θα δω.

pantzos
21/09/2016, 04:18
Μια ερωτηση, επειδη στο 950 δεν μου αρεσει καθολου το κοντερ εχει αλλαξει κανεις κοντερ να βαλει του 990? Γινεται? και με τι κοστος?

πυξιδας990
21/09/2016, 07:18
Μια ερωτηση, επειδη στο 950 δεν μου αρεσει καθολου το κοντερ εχει αλλαξει κανεις κοντερ να βαλει του 990? Γινεται? και με τι κοστος?

θα χρειαστεις αλλα πλαστικα διοτι ειναι πιο μεγαλο σε μεγεθος

pantzos
09/10/2016, 21:17
Λοιπον, δεν εμφανιστηκε καν. Για τα καπακια μου ειπε απο το τηλεφωνο πριν κλεισουμε το ραντεβου οτι ετσι το πηρε αυτος που το αγορασε καινουριο. Μαλλον η μηχανη δεν υπαρχει καν αν καποιος εχει κατι αντιστοιχο το νου σας για καποιο διαστημα, γιατι παιζει να ψαξουν να βρουν, εφοσον βρεθηκε επιδοξος αγοραστης. Ηδη του εκανα αναφορα στο car gr και σκευτομαι μηπως να τον τσεκαρω. Δεν ξερω τι θα κανω τελικα θα δω.

Τελικα πηρα ενα 950 SM μαυρο με ακραπες. Εκανα γενικο σερβις με αλλαγη αντλιας νερου (επιβαλλωνταν) ειχε ηδη σημαδια διαρροης και περιμενω να αλλαξω τη βαλβιδα του σταντ γιατι η μηχανη μου εκανε καποια ακυρα σβησιματα ευτυχως με χιλιομετρα σε εθνικη και δεν ειχαμε ασχημα ξεμπερδεματα. Εβαλα και ταπες εξαερωσης στα πηρουνια. Βασικη και φλεγον ερωτηση τωρα: Προ σερβις η μηχανη και 3η σηκωνονταν (οχι παντα ). Μετα σερβις η μηχανη ειναι σαν να μακρυναν οι σχεσεις της και με τριτη δεν σηκωνεται. Επισης νομιζω οτι ο ηχος της αντλιας βενζινης οταν γυρναω τον διακοπτη δεν ειναι σωστος κανει και ενα τσικ τσικ τσικ ορισμενες φορες. Να το παω για φυλτρα αντλιας βενζινης? η παιζει να ειναι τιποτα αλλο. Η μηχανη ειναι μοντελο 06.

πυξιδας990
10/10/2016, 07:57
Τελικα πηρα ενα 950 SM μαυρο με ακραπες. Εκανα γενικο σερβις με αλλαγη αντλιας νερου (επιβαλλωνταν) ειχε ηδη σημαδια διαρροης και περιμενω να αλλαξω τη βαλβιδα του σταντ γιατι η μηχανη μου εκανε καποια ακυρα σβησιματα ευτυχως με χιλιομετρα σε εθνικη και δεν ειχαμε ασχημα ξεμπερδεματα. Εβαλα και ταπες εξαερωσης στα πηρουνια. Βασικη και φλεγον ερωτηση τωρα: Προ σερβις η μηχανη και 3η σηκωνονταν (οχι παντα ). Μετα σερβις η μηχανη ειναι σαν να μακρυναν οι σχεσεις της και με τριτη δεν σηκωνεται. Επισης νομιζω οτι ο ηχος της αντλιας βενζινης οταν γυρναω τον διακοπτη δεν ειναι σωστος κανει και ενα τσικ τσικ τσικ ορισμενες φορες. Να το παω για φυλτρα αντλιας βενζινης? η παιζει να ειναι τιποτα αλλο. Η μηχανη ειναι μοντελο 06.
καρμπς ειναι.η τρομπα βενζινας δεν εχει φιλτρα.το τσικι τσικι ειναι οταν γυρνας διακοπτη και στελνει ρευμα?αν ναι,ετσι κανει.αν εχεις προβλημα με την τρομπα στα καρμπυρατερατα στην αρχη κανει κοψιματα και μετα μενεις.μπορεις βεβαια να την χτυπησεις και λιγο και να παρει μπρος μετα απο λιγο..

typhoon
11/10/2016, 15:05
Το τσικ τσικ της αντλίας είναι το φυσιολογικό. Όταν σταματήσει να ακούγεται υπάρχει πρόβλημα. Οι περισσότεροι αλλάζουν αντλία με κόστος 200+€. Υπάρχει κ άλλη λύση, η υπάρχουσα επισκευάζεται με αστείο κόστος(25€ ανταλλακτικό κ ένα απογευματακι δουλειά μόνος σου) αλλά δε στο λέει κανείς... Όταν με το καλό σου βγάλει θέμα στείλε πμ να σου εξηγήσω πως γίνεται τηλεφωνικά γιατί βαριέμαι να γράφω

Α επίσης διάβασε το παρακάτω. Παθών...κ μάθων
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=147901&highlight=Σεντονάκι για να διαπιστώσεις εάν το σέρβις της αντλίας νερού έγινε όπως επρεπε η κλασικά αρπακολλατζιδικα

Κ ότι θες εδώ είμαστε

DrBig
11/10/2016, 15:07
Dr bean mod για αντλια. Δεν εχει νοημα τιποτε αλλο, πλην αντλιας υποπιεσης, ισως.

pantzos
25/10/2016, 23:59
καρμπς ειναι.η τρομπα βενζινας δεν εχει φιλτρα.το τσικι τσικι ειναι οταν γυρνας διακοπτη και στελνει ρευμα?αν ναι,ετσι κανει.αν εχεις προβλημα με την τρομπα στα καρμπυρατερατα στην αρχη κανει κοψιματα και μετα μενεις.μπορεις βεβαια να την χτυπησεις και λιγο και να παρει μπρος μετα απο λιγο..

παιδια σας ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση, το ιδιο μου ειπε και ο μαστορας οταν αλλαξα το καλωδιο του σταντ (αυτο ευθυνωνταν για το σβησιμο). Αν καποιος μενει πλησιον πειραια, κερναω καφε του δινω και μια βολτα τη μηχανη να μου πει αν ειναι ιδεα μου η η μηχανη δεν συμπεριφερεται και πολυ σαν ktm. Με γκαζια τριτη ειναι σχεδον αδυνατο να σηκωθει. Επειδη δεν ξερω τι εχει γινει με στησιμο καρμπυλατερ κτλ δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικη η λειτουργια, μοναδικη μου εμπειρια ειναι το 990 sm που οδηγησα στη χιο, ειναι και αυτο στο car το οποιο ηταν παιχνιδομηχανη αλλα το φοβηθηκα κιολας για να λεω την αληθεια. το συγκεκριμενο σηκωνωνταν με τη σκεψη απλα.

DrBig
26/10/2016, 06:01
παιδια σας ευχαριστω πολυ για την ανταποκριση, το ιδιο μου ειπε και ο μαστορας οταν αλλαξα το καλωδιο του σταντ (αυτο ευθυνωνταν για το σβησιμο). Αν καποιος μενει πλησιον πειραια, κερναω καφε του δινω και μια βολτα τη μηχανη να μου πει αν ειναι ιδεα μου η η μηχανη δεν συμπεριφερεται και πολυ σαν ktm. Με γκαζια τριτη ειναι σχεδον αδυνατο να σηκωθει. Επειδη δεν ξερω τι εχει γινει με στησιμο καρμπυλατερ κτλ δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικη η λειτουργια, μοναδικη μου εμπειρια ειναι το 990 sm που οδηγησα στη χιο, ειναι και αυτο στο car το οποιο ηταν παιχνιδομηχανη αλλα το φοβηθηκα κιολας για να λεω την αληθεια. το συγκεκριμενο σηκωνωνταν με τη σκεψη απλα.

Μαλλον θες μια ιδεα πιο φτωχα φλοτερ. Αλλα αν δεν μας πεις πως ειναι ρυθμισμενα τα καρμπυρατερ που να ξερουμε...

pantzos
28/10/2016, 14:02
χθες ασχοληθηκα με την μηχανη. 1η αποπειρα, εβγαλα τεποζιτο, ανοιξα φιλτροκουτι και για καλη μου τυχη βλεπω ανοιχτο φιλτρο μεσα νομιζω ειναι της K&N http://www.ebay.com/itm/K-N-Air-Filter-KT-9504-KTM-950-ADVENTURE-LC8-REPLACEMENT-AIR-FILTER-/172295311510?hash=item281d99d096:g:yTMAAOSwimdXpBo8&vxp=mtr αν δεν κανω λαθος. Στην αφαιρεση του τεποζιτου παρατηρησα οτι ολα τα λαστιχακια βενζινης δεν ηταν σε καλη κατασταση και μαλλον θελουν αλλαγη. ειδικοτερα ενα πιο χοντρο που συνδεονταν με την αντλια βενζινης ηταν τσακισμενο ασχημα και νομιζω οτι μπορει να ειναι το υπευθυνο για το κομπιασμα της μοτο επειδη τουλαχιστον τα 2/3 της διατομης του τα χανει λογω του τσακισματος. Δεν ξερω να δω τα settings των carbs παιδια sorry. Μου εκανε εντυπωση πως πανω απο τη πεταλουδα ειχε κατι σαν πλαστικο film που εκλεινε περιπου τα 2/3 της εισαγωγης των carbs κοιτωντας απο πανω δεν ξερω τι κανει αυτο sorry δεν τραβηξα φωτο ειχα πηξει λιγο για το αν θα φυγω με τη μηχανη μετα η αν θα χρειαστω ταξι να παω σπιτι, ειχα παει σε ενα φιλο που εχει χωρο στη πυλωτη. Οι σφιγκτηρες και τα σωληνακια νομιζω θελουν ολα αλλαγη λογω ετων. Τα εχει αλλαξει κανεις? που να παω μπας και μου δουνε και τα carbs και ξεμπερδευω. Να βαλω και τα hoses που πουλανε για το συστημα κυκλοφοριας του νερου μια και καλη? Η μοτο εχει σημαδια στο μοτερ απο παλια υπερχειλιση βενζινας σαν να καφεδιζει λιγο κατω απο τα carbs.

DrBig
28/10/2016, 16:41
Θα σου προτεινα να βαλεις μαμα φιλτρο . Το 'ελευθερο' δεν ειναι πιο ελευθερο απο το μαμα, στεγνωνει ευκολα απο λαδι γιατι το μοτερακι βγαζει ζεστη και η αποδοση του εξαρταται πολυ απο την ποσοτητα και τυπο του λαδιου που βαζεις. Κοινως, θα πρεπει να αλλαζεις σεταρισμα στα καρμπυρατερ καθε φορα που κανεις σερβις στο φιλτρο, που θα πρεπει και να το κανεις σχετικα συχνα. Παιζει δε, το μηχανακι να εγινε ταφος μετα το σερβις γιατι παραλαδωσε το φιλτρο ο μηχανικος.