PDA

View Full Version : Επισκευή πίσω ανάρτησης XT660Z (;)



taisteal
23/05/2015, 15:07
Πισω αναρτηση γιοκ,καπουτ :look:

Για πειτε οι γνωριζοντες,επισκευαζεται η ιδια η παμε γι'αλλα;;
Στον K-shock ειχα επισκευασει του Dakar και ημουν ευχαριστημενος,αλλα τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.
Η καινουργια αναρτηση αποκλειεται λογω κοστους.
Το μΕχανακι φορα ολινς ελατηρια εμπρος πισω.

camen
23/05/2015, 15:09
τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.


Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ:rolleyes:

taisteal
23/05/2015, 15:14
Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ:rolleyes:

Κι εγω ημουν ικανοποιημενος απο την αναρτηση που μου εφτιαξε στο μπεμπε,αλλα λενε οτι τελευταια
κανει λαθη και υπαρχουν πολλα παραπονα.
Φυσικα μπορει να ειναι και αρβυλα.
Το θεμα με την δικη μου αναρτηση στο τΡεΜεΡε ειναι οτι ειναι κλειστου τυπου..

daz
23/05/2015, 15:18
Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ:rolleyes:

Δεν έχει ο βασκα εργαλεία? :D




Tai αν ανοίξεις καινούριο θέμα θα το δουν περισσότεροι.

el-Gatto
23/05/2015, 15:41
Πριν 2 χρόνια που ψαχνόμουν τι να κάνω με την δικιά μου ,η οποία δεν ήταν καπούτ ,απλά είχε μαλακώσει πολύ για τις "ανάγκες" μου ,ειχα πάρει τηλφ στο K-shock κ είχα ρωτήσει.

Με έκπληξή μου έλαβα σαν απάντηση οτι ΔΕΝ την αναλαμβάνουν ,επειδή είναι κλειστού τύπου κ χωρίς καμία δυνατότητα ρυθμισης ,
κατι το οποίο δημιουργεί την ανάγκη πατεντών στο άνοιξε κλείσε ,
κι επίσης το αποτέλεσμα δεν είναι δεδομένο ,μια κ λάδι κ αέριο κ πιθανά αναλώσιμα θα ξαναμπούν μεσα κατα προσεγγιση ,
κ δεν μπορούν να ξέρουν κ να εγγυηθούν την σωστή λειτουργία της after.

Μετά απο επιμονή μου δε ,του στύλ ,ρε σεις αφού το κατέχετε ,κάντε το κατα προσέγγιση κ οτι κ να γίνει ,καλύτερη θα είναι αφού θα προσθέσουμε κι ένα νέο ελατήριο...
μου απάντησαν κ πάλι όχι ,γιατί δεν μπορούν να διακινδυνέψουν την φήμη τους με πιθανή δυσλειτουργία (σεβαστόν)
αλλά κ γιατί δεν αξίζει τον κόπο κ το κόστος επισκευή + ελατήριο η συγκεκριμένη (κ πιστεύω οτι έχουν δίκιο αφού επισκευή κ ελατήριο κοστιζουν πάνω απο 270€).

Βεβαια στην δική σου περίπτωση που εχεις ήδη καλό ελατήριο πιθανόν κ να αξίζει.

Μην με ρωτήσετε ποιός μου τα πε αυτά ,γιατί δεν γνωρίζω κανέναν τους προσωπικά.
Η φωνή στο τηλεφ του K-shock.

Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στην άποψή τους σήμερα.
Ούτε εχω επισκευάσει κάποια ανάρτηση εκεί.
Τα λόγια που έχω ακούσει όμως απο φίλους κ γνωστούς που έχουν κάνει δουλειά εκεί ,είναι μόνον καλά.
Ειναι γνώστες ,οπότε ,ρώτα τους κι ενημέρωσε μας για τις εξελίξεις.

akis_trevor
23/05/2015, 15:56
Πισω αναρτηση γιοκ,καπουτ :look:

Για πειτε οι γνωριζοντες,επισκευαζεται η ιδια η παμε γι'αλλα;;
Στον K-shock ειχα επισκευασει του Dakar και ημουν ευχαριστημενος,αλλα τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.
Η καινουργια αναρτηση αποκλειεται λογω κοστους.
Το μΕχανακι φορα ολινς ελατηρια εμπρος πισω.
χαλασμενο μεκανακι σε δωκανε!!!:p
κι εγω για αυτους που ειπες ξερω.βεβαια αν δεν ανοιγουν οπως λεει ο γατος....δενξερω αν παιζει αλλος να την αναλαβει..

SHOOTER045
23/05/2015, 16:23
Γιώργο
Κάνε ένα τηλ εδώhttp://www.sixdays.gr/contact/

daz
23/05/2015, 17:04
Πάντως μια boge γερμανική από ένα gagiva που ήταν κλειστού τύπου μια χαρά την ανοίξανε και για δυο χρόνια ακόμα που το κράτησα, δεν έπαθε τίποτα.

STF
23/05/2015, 17:08
Και στον http://www.wolf-racing.gr/ που είχα κάνει μια ερώτηση πριν από καιρό η απάντηση ήταν πως δεν βελτιώνεται η μαμίσια ανάρτηση, άρα δεν επισκευάζεται και όλας γιατί αν άνοιγε με φυσιολογικό τρόπο όλο και κάπως καλύτερα θα μπορούσε να σεταριστεί.

Υπάρχουν όμως after Market που ξεκινούν από 450€ και σίγουρα καλύτερες από τη μαμίσια που αν και sachs λειτουργεί όσο δεν έχει ζεσταθεί, μετά... Όχι ότι τα λεφτά είναι λίγα, αλλά αν το κόστος επισκευής -εφόσον αυτό γίνει εφικτό- αγγίξει τα 250€ μάλλον θα προτιμήσω την επιλογή μιας νέας.

spyrakos35
23/05/2015, 17:37
Μια αναρτηση κλειστου τυπου ειναι λαχειο το να την ανοιξει καποιος και να την επισκευασει.

Καλοριζικη η nitron

Ζεύκας
23/05/2015, 17:50
Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται

spyrakos35
23/05/2015, 18:16
Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται

Και ολα θα επρεπε να εχουν ρυθμιστη προφορτισης και να μη θες γατζο αλλα αυτα ειναι ααααααααααλλη κουβεντα

akis_trevor
23/05/2015, 18:33
Ζωρζ....φανταζομαι οτι θα παιζουν ξενα φορουμ αποκλειστικα για τα τενερε.ψαξε και σιγουρα θα βρεις κατι.
εγω οταν ψαχνομουν για το fz8 στο αγγλικο φορουμ βρηκα πολυ πραμα...

taisteal
23/05/2015, 21:17
Μια αναρτηση κλειστου τυπου ειναι λαχειο το να την ανοιξει καποιος και να την επισκευασει.

Καλοριζικη η nitron

Πολλα τα λεφτα για καινουργια..
Δεν παιζει για κανενα λογο.
Θα πεσουν τα τηλεφωνα την Δευτερα και βλεπουμε.

@Ακη στειλε κανενα λινκ ρε μαν

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις :)

taisteal
23/05/2015, 21:20
Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται

Ναι ρε φιλε γμ τ πτνμ γμ

Απαραδεκτο να μην φτιαχνεται.
Νταβατζιλικι,και ειναι και πολλα τα φραγκα :cry:

lykourgi
23/05/2015, 21:42
Για το XTR πάντως, μου είχαν πει (k-shock) ότι ανοίγουν το πίσω αμορτισέρ και το επισκευάζουν, παρά το γεγονός ότι είναι σφραγισμένο (βέβαια το δικό σου αμορτισέρ είναι διαφορετικό).

Δεν το έκανα όμως για να ξέρω το αποτέλεσμα.

amyroukai
23/05/2015, 21:59
αυτος παντως διαφημιζε καποτε οτι ανοιγει τα παντα και τα φτιαχνει, τι να πω...

el-Gatto
23/05/2015, 22:13
αυτος παντως διαφημιζε καποτε οτι ανοιγει τα παντα και τα φτιαχνει, τι να πω...
Σαφώς και μπορεί να ανοίξει τα πάντα κ να τα φτιάξει.
Το κλειστού τύπου αμορτισέρ όμως για να ανοίξει ,θέλει πατέντα.
Για να κλείσει σωστά ,θέλει κι άλλη πατέντα ,ίσως κ άνοιγμα σπειρωμάτων.
Ολα αυτά όμως ,σημαίνουν παραπάνω εργατώρες ,άρα θα πρέπει να χρεωθούν κ παραπάνω €.
Βάλε στην εξίσωση κ το ότι η μπουρούχα έχει 0-zip-ΚΑΘΟΛΟΥ ρυθμίσεις ,κάτι που σημαίνει οτι μετά το κλείσιμο ,αν κάτι πάει στραβά στην συνταγή ,δεν μπορεί να διορθωθεί εξωτερικά με +- απόσβεση.
Οπότε λογικά σκεφτεται κ λέει
Αμα του χρεώσω 250€ για κόψε-ράψε-service κ μετά δεν δουλεύει κ ικανοποιητικά γι'αυτόν ,χωρίς εξωτερικές ρυθμίσεις ,τι κάνουμε;;;
Πρέπει να την ξαναανοίξω κ να της κάνω τις δοσολογίες πιό σκληρές ή πιό μαλακές ,ανάλογα με το τι έδειξε η δοκιμή.
Αν κάνει την δουλειά 2 φορές ,μπήκε μέσα εργατ-ωρι-κά.
Οπότε ,επιλέγει να μην την αναλάβει.

lykourgi
23/05/2015, 22:48
Σαφώς και μπορεί να ανοίξει τα πάντα κ να τα φτιάξει.
Το κλειστού τύπου αμορτισέρ όμως για να ανοίξει ,θέλει πατέντα.
Για να κλείσει σωστά ,θέλει κι άλλη πατέντα ,ίσως κ άνοιγμα σπειρωμάτων.
Ολα αυτά όμως ,σημαίνουν παραπάνω εργατώρες ,άρα θα πρέπει να χρεωθούν κ παραπάνω €.
Βάλε στην εξίσωση κ το ότι η μπουρούχα έχει 0-zip-ΚΑΘΟΛΟΥ ρυθμίσεις ,κάτι που σημαίνει οτι μετά το κλείσιμο ,αν κάτι πάει στραβά στην συνταγή ,δεν μπορεί να διορθωθεί εξωτερικά με +- απόσβεση.
Οπότε λογικά σκεφτεται κ λέει
Αμα του χρεώσω 250€ για κόψε-ράψε-service κ μετά δεν δουλεύει κ ικανοποιητικά γι'αυτόν ,χωρίς εξωτερικές ρυθμίσεις ,τι κάνουμε;;;
Πρέπει να την ξαναανοίξω κ να της κάνω τις δοσολογίες πιό σκληρές ή πιό μαλακές ,ανάλογα με το τι έδειξε η δοκιμή.
Αν κάνει την δουλειά 2 φορές ,μπήκε μέσα εργατ-ωρι-κά.
Οπότε ,επιλέγει να μην την αναλάβει.

Αυτό ακούγεται λογικό.
Πιθανόν να έκρινε ότι η επισκευή κάποιων συγκεκριμένων αμορτισέρ (ή όλων των σφραγισμένων) δεν αξίζει το ρίσκο.

spyrakos35
23/05/2015, 22:56
Δλδ εσεις θα νοιωθατε καλα με ενα σφαγμενο αμορτισερ που κατασκευαστηκε σφραγισμενο;

DAYMAN
23/05/2015, 23:00
επισης κανε μια ερωτηση εδω http://www.moto-terzidis.gr/demo/2010-12-05-10-49-13/2010-12-05-10-53-50.html
απο τοτε που εγκατασταθηκα Θεσνικη τον εχω εμπιστευτει (ανοιξε και επισκευασε το δικο μου TDM) και δυο φιλων που ετειλα.Σοβαρος,γνωστης και λογικοτατος σε τιμες.

lykourgi
23/05/2015, 23:02
Εγώ ναι, εφόσον η επέμβαση έγινε από εξειδικευμένο επισκευαστή, όπως ο εν λόγω ή κάποιος αντίστοιχος, που το έχει κάνει αρκετές φορές.

spyrakos35
23/05/2015, 23:03
Εγώ ναι, εφόσον η επέμβαση έγινε από εξειδικευμένο επισκευαστή, όπως ο εν λόγω ή κάποιος αντίστοιχος, που το έχει κάνει αρκετές φορές.

Οκ....

Θα ηθελες και εγγυηση καλης εργασιας;

daz
23/05/2015, 23:06
Οκ....

Θα ηθελες και εγγυηση καλης εργασιας;

Μου είχε δώσει για 1 ή 2 χρόνια, δε θυμάμαι. Είχε βάλει και αυτοκόλλητο με την ημερομηνία επισκευής και τον χρόνο εγγύησης.

lykourgi
23/05/2015, 23:06
Οκ....

Θα ηθελες και εγγυηση καλης εργασιας;

Εννοείται ναι.

el-Gatto
23/05/2015, 23:12
Μου είχε δώσει για 1 ή 2 χρόνια, δε θυμάμαι. Είχε βάλει και αυτοκόλλητο με την ημερομηνία επισκευής και τον χρόνο εγγύησης.
Για το Τενερέ ;

taisteal
23/05/2015, 23:21
Αν ειναι να του σκασω 250 και να μην μου εγγυηθει τιποτα,να μου λειπει..
Δεν ειμαστε για πειραματα.
Θα τον ρωτησω αν μπορει,αλλα να ξερω οτι θα ειναι οκ.
Ρε που μπλεξαμε με κατι αναρτησεις..:rolleyes:

Ζεύκας
23/05/2015, 23:25
άμα είναι για 250 ευρώ επισκευή δεν αξίζει με την καμία.
καλύτερα να σκάσεις 400 για καινούριο αφτερμαρκετ
(μεταχείρω χλωμο, έψαξα σε ebay δεν σου βρήκα κάτι)

κι άμα θες να πουλήσεις το τενερέ κάποτε, το βγάζεις αγγελία το αμορτισέρ
ξεχωριστά ή ανεβάζεις λίγο την τιμή πώλησης της μοτοσυκλέτας.

taisteal
23/05/2015, 23:33
άμα είναι για 250 ευρώ επισκευή δεν αξίζει με την καμία.
καλύτερα να σκάσεις 400 για καινούριο αφτερμαρκετ
(μεταχείρω χλωμο, έψαξα σε ebay δεν σου βρήκα κάτι)

κι άμα θες να πουλήσεις το τενερέ κάποτε, το βγάζεις αγγελία το αμορτισέρ
ξεχωριστά ή ανεβάζεις λίγο την τιμή πώλησης της μοτοσυκλέτας.

Αν δεν την φτιαχνει κανεις σε νορμαλ τιμη παω σε καινουργια αφου μαζεψω κανενα διμηνο το χρημα...
Και αφου ειμαι και ασχετοπουλος απο μαρκες αναρτησεων κτλ,που να κοιταξω;;
Ποια πρεπει να παρω;;
Απο Ελλαδα η εξω;;
Και παει λεγοντας....

el-Gatto
23/05/2015, 23:45
Mεταχείρω after-market δεν υπάρχουν.
Μαμά ναι ,αλλά δεν αξίζει τα € τους.
Η αναρτήσεις είναι οι καλύτερη επένδυση για τις μοτό που καβαλάμε.
Μας αποζημιώνουν με το παραπάνω ,κ σε θέμα ευχαρίστησης κ σε θέμα ασφάλειας ,κ σε περίπτωση πώλησης ,ή ανεβάζουν την τιμή της μοτό ,ή πωλούνται χώρια.

Οι τιμές after-market για το Τενερε ,ξεκινάνε απο 520€ (wilbers-hyperpro) - 550€ NITRON - 750€ OHLINS
Oλες αυτές χωρίς υδραυλική προφόρτιση.
Αν θές κι απ'αυτήν ,υπολογίζεις +200€ περίπου.

Εγώ έχω βάλει αυτήν.
335994

taisteal
23/05/2015, 23:49
[
QUOTE=el-Gatto;2592970]

Οι τιμές after-market για το Τενερε ,ξεκινάνε απο 520€ (wilbers-hyperpro) - 550€ NITRON - 750€ OHLINS
Oλες αυτές χωρίς υδραυλική προφόρτιση.
Αν θές κι απ'αυτήν ,υπολογίζεις +200€ περίπου.

:eek::eek::eek:

Τι ειπες τωρα...

Πανακριβες ρε πστμ..

:(

Ζεύκας
23/05/2015, 23:50
Αν δεν την φτιαχνει κανεις σε νορμαλ τιμη παω σε καινουργια αφου μαζεψω κανενα διμηνο το χρημα...
Και αφου ειμαι και ασχετοπουλος απο μαρκες αναρτησεων κτλ,που να κοιταξω;;
Ποια πρεπει να παρω;;
Απο Ελλαδα η εξω;;
Και παει λεγοντας....

εμένα πάντως μην με ρωτάς. μόνο από ohlins κατέχω

el-Gatto
23/05/2015, 23:56
Αν δεν την φτιαχνει κανεις σε νορμαλ τιμη παω σε καινουργια αφου μαζεψω κανενα διμηνο το χρημα...
Και αφου ειμαι και ασχετοπουλος απο μαρκες αναρτησεων κτλ,που να κοιταξω;;
Ποια πρεπει να παρω;;
Απο Ελλαδα η εξω;;
Και παει λεγοντας....
Ρώτα κατ'αρχήν για επισκευή κ την τιμή της ,και αν δεν ,εδώ είμαστε.
Το χω ψάξει πολύ κ μπορώ να σε συμβουλέψω.

Απ'έξω δεν συμφέρει ,γιατι οι τιμές είναι φιξαρισμένες Πανευρωπαϊκά κ προστίθενται κ αρκετά μεταφορικά λόγω βάρους.
Μέχρι πρίν λίγο καιρό ,συνέφερε μονο η OHLINS απο OTR ,αλλά έμαθα οτι άλλαξε τιμολογιακή πολιτική ο εδώ αντιπρόσωπος.


ΥΓ: Η δική σου έκλασε τελείως; -ή- δουλεύει με πιό μαλακή αίσθηση;

daz
23/05/2015, 23:59
Για το Τενερέ ;

Όχι ρε για το Gagiva.

taisteal
24/05/2015, 00:02
Ρώτα κατ'αρχήν για επισκευή κ την τιμή της ,και αν δεν ,εδώ είμαστε.
Το χω ψάξει πολύ κ μπορώ να σε συμβουλέψω.

Απ'έξω δεν συμφέρει ,γιατι οι τιμές είναι φιξαρισμένες Πανευρωπαϊκά κ προστίθενται κ αρκετά μεταφορικά λόγω βάρους.
Μέχρι πρίν λίγο καιρό ,συνέφερε μονο η OHLINS απο OTR ,αλλά έμαθα οτι άλλαξε τιμολογιακή πολιτική ο εδώ αντιπρόσωπος.


ΥΓ: Η δική σου έκλασε τελείως; -ή- δουλεύει με πιό μαλακή αίσθηση;

Την μια μερα το μηχανακι εστριβε τρενο,και την επομενη ανεβαινοντας Μπραλο εχανα
το πισω μερος και δεν εστριβε,σε επικινδυνη φαση.
Μεχρι να την παρω γραμμη σταματησα οντας σιγουρος οτι εσκασε το λαστιχο.
Οταν ειδα οτι ολα ειναι οκ,γυρισα στον μηχανικο μου και μου ειπε τα ευχαριστα.

Ευχαριστω Κωστα,θα ενημερωσω την Δευτερα για ο,τι νεοτερο.
Μακαρι να επισκευαζεται γιατι ειναι απλησιαστες οι τιμες για καινουργια αναρτηση.

el-Gatto
24/05/2015, 00:12
Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.mototrail.net/t1984p45-topic#74986 για να δείς τιμές εντός-εκτός ,καθώς κ γνώμες κ απόψεις ,όταν το έψαχνα για μένα.
Βέβαια έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια απο τότε ,κ μπορεί να χουν αλλάξει οι τιμές ,αυτό δεν το γνωρίζω.

daz
24/05/2015, 00:24
Ρε μη τον τρομοκρατείτε.

To μέγιστο που αξίζει να δώσει είναι αυτό.

http://www.ebay.com/itm/HYPERPRO-YA06-0AH-AMMORTIZZATORE-YAMAHA-XT-660-Z-TENERE-NO-ABS-344mm-2008-/281641029446?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item41931d0f46&vxp=mtr

Μια μτχ μπορεί να έχει

http://www.ebay.com/itm/BMW-F800GS-K72-2008-2013-Rear-Strut-Spring-Shock-Absorber-Hyperpro-F-800-GS-/231527961020?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item35e82451bc&vxp=mtr


Δοχείο αζώτου και υδραυλική προφόρτιση δεν χρειάζεται.

Είναι η αγαπημένη του adv rider και της έχει κάνει κρας τεστ o road spirit.

Με μια ερώτηση στο K-shok μαθαίνει τιμή και αν ταιριάζει το ελατήριο που έχει ώστε να πληρώσει 100 ευρώ λιγότερα. Ή να ρωτήσει αν έχει μτχ.

Αν του βγει 350 για μένα δεν αξίζει να δώσει ούτε 150 για να επισκευάσει αυτή που έχει.

el-Gatto
24/05/2015, 00:33
Η αλήθεια είναι οτι δεν το έψαξα στα Ιταλικά.
To link που έβαλες έχει όντως χαμηλότερη τιμή σε σχέση με Αγγλία που το έψαξα εγώ ,αλλά δεν έχει μεταφορικά ,οπότε πάλι κοντα στο 500άρικο θα φτάσει.
Μεταχειρισμένες after για Τενερε ,δεν έχω πετύχει πουθενά.
Ισως αν δεν βιάζεται κ είναι σε επαγρύπνηση να σκάσει κάτι.
Πότε ,που ,κ πόσο όμως ... ;

Ο Κ-Shock φέρνει τις Hyperpro ?
Δεν το ήξερα.
Αν ναί ,τότε η μόντα που προτείνει ο daz είναι σαφώς η πιό συμφέρουσα.

daz
24/05/2015, 00:39
Γατε αυτά τα βρήκα μέσα σε 11,52 δευτερόλεπτα. Δεν ξέρω αν ψάξεις καλύτερα τι άλλο μπορείς να βρεις. Στο K.. έριξα μια ματιά στο σαιτ και νομίζω ότι τις φέρνει. Έχει και μτχ αλλά δεν ξέρω για ποια μοντέλα. Τηλ...

Τα μτφ από Ιταλία για το βάρος και τον όγκο μιας ανάρτησης δεν θα είναι πάνω από 15.

Στο Κ η αλλού, το αποκλείεις να τις βρει στην ίδια τιμή χωρίς μτφ και να γλιτώσει και το ελατήριο?

el-Gatto
24/05/2015, 00:43
Στο Κ η αλλού, το αποκλείεις να τις βρει στην ίδια τιμή χωρίς μτφ και να γλιτώσει και το ελατήριο?
Οχι βέβαια.
Γι'αυτό είπα και πρίν ότι


Ο Κ-Shock φέρνει τις Hyperpro ?
Δεν το ήξερα.
Αν ναί ,τότε η μόντα που προτείνει ο daz είναι σαφώς η πιό συμφέρουσα.

daz
24/05/2015, 00:49
Οχι βέβαια.
Γι'αυτό είπα και πρίν ότι

Το είδα αλλά σε ρώτησα γιατί το έχεις ψάξει και ίσως ξέρεις καλύτερα τις τιμές Ελλάδας και αν έχουν μεγάλη διαφορά από του εξωτερικού. :beer:

el-Gatto
24/05/2015, 01:10
Το είδα αλλά σε ρώτησα γιατί το έχεις ψάξει και ίσως ξέρεις καλύτερα τις τιμές Ελλάδας και αν έχουν μεγάλη διαφορά από του εξωτερικού. :beer:

...
Βέβαια έχουν περάσει σχεδόν 2 χρόνια απο τότε ,κ μπορεί να χουν αλλάξει οι τιμές ,αυτό δεν το γνωρίζω.
:beer:

DrBig
24/05/2015, 05:52
Παιζουν και οι EMC. Ειναι αρκετα καλες.

Bob_o_mastoras
24/05/2015, 06:14
Tσεκαρετε και κανενα car.gr
πχ. Παιζει αυτο http://www.car.gr/parts/view/5531216/ στα 169 ευρω. Και καινουργια Ohlins στα 540.

amyroukai
24/05/2015, 07:27
τα hyperpro τα φερνει η τεκνομοτο στην καλιρροης παντως, οχι το μαγαζι που λεμε.

stefanos
24/05/2015, 08:50
Sachs σε japan μηχανάκι.
Μπορεί να είναι και ειδικά σχεδιασμένο για να μην μπορείς να το επισκευάσεις.
Οι Γερμανοί είναι ειδικοί να σε στέλνουν στο ταμείο για να κονομάνε.

Ζεύκας
24/05/2015, 08:54
Tσεκαρετε και κανενα car.gr
πχ. Παιζει αυτο http://www.car.gr/parts/view/5531216/ στα 169 ευρω. Και καινουργια Ohlins στα 540.

ναι σιγά μην επιστευτώ τον έμπορο ότι θα είναι τόσο καινούριο.

άσε που κι αυτό κάποια στιγμή θα τα κλάσει άρα καλύτερα aftermarket.

zannisvel
24/05/2015, 09:24
Στο ΧΤ εβαλα μια της Hagon οπο μια ομαδικη αγορα που ειχε γινει. Ειχα αλλαξει και τα ελατηρια μπροστα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και μονος και διπλος. ειναι ρυθμιζομενη και πολυ καλης ποιοτητας. Υο μονο που θα επρεπε να ειχα κανει ειναι να προσθεσω και το υδραυλικο adjuster για το preload αλλα ειχα λυπηθει τα 150 ευρο παραπανω.

Επισης ειναι επισκευασιμη με 2 χρονια εγγυηση απο Αγγλια που τελικα δε τη χρειαστηκα. εχω κρατησει και τη μαμα σε καλη κατασταση ετσι ωστε οταν ερθει η ωρα της επισκευης να μην μεινω χωρις μηχανακι.

stefanos
24/05/2015, 09:27
Στο ΧΤ εβαλα μια της Hagon οπο μια ομαδικη αγορα που ειχε γινει. Ειχα αλλαξει και τα ελατηρια μπροστα και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος και μονος και διπλος. ειναι ρυθμιζομενη και πολυ καλης ποιοτητας. Υο μονο που θα επρεπε να ειχα κανει ειναι να προσθεσω και το υδραυλικο adjuster για το preload αλλα ειχα λυπηθει τα 150 ευρο παραπανω.

99% μπαίνει και τώρα.

zannisvel
24/05/2015, 09:35
99% μπαίνει και τώρα.

Οταν θα εθει η ωρα της επισκευης θα το προσθεσω. Αλλα ειναι μεγαλη ιστορια. πρεπει να τη παω στον εδω αντιπροσωπο και να περιμενω κανα μηνα μεχρι να ειναι ετοιμη.

DrBig
24/05/2015, 10:47
αναρτησεις με μοχλικο δεν χρειαζονται προφορτιση, η την χρειαζονται τοσο λιγο ωστε να αξιζει περισσοτερο να επενδυθουν τα χρηματα σε ποιοτητα αναρτησης χωρις υδραυλικη προφορτιση.

akis_trevor
24/05/2015, 10:50
Οταν θα εθει η ωρα της επισκευης θα το προσθεσω. Αλλα ειναι μεγαλη ιστορια. πρεπει να τη παω στον εδω αντιπροσωπο και να περιμενω κανα μηνα μεχρι να ειναι ετοιμη.

Ο αντιπροσωπος ,ο οποιος ειναι αλλος απο αυτον που την πηρες,δεν νομιζω οτι χρειαζεται να την στειλει αγγλια για σερβις.
γιωργο αν πας τελικα για καινουργια θα σου πω να παρεις τηλ κ για την χαγκον που ειπε ο ζανης,και στο φεηζερ απο εκει την πηρα.335€.ψαξε πρωτα για το αν ανοιγεται και τα βρισκουμε τα αλλα.

DrBig
24/05/2015, 10:52
Αν παιζει hyperpro για 450-500 ειναι χαζο να δωσει κανεις 350 για χαγκον...

stefanos
24/05/2015, 11:20
Και μια ψυχή που είναι να βγεί .... καλύτερα και με ρυθμίσεις αποσβέσεων.
Μπορείς να κρατάς τις αποσβέσεις εκεί που θές μέχρι να έρθει η επόμενη αλλαγή λαδιών.

daz
24/05/2015, 11:37
Αυτά που δεν έχουν δοχείο αζώτου νομίζω έχουν μόνο ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς. Σωστά τα λέω ή δεν είναι απαραίτητο?

akis_trevor
24/05/2015, 12:16
Αν παιζει hyperpro για 450-500 ειναι χαζο να δωσει κανεις 350 για χαγκον...

Συμφωνω αλλα εμενα πχ τοτε δεν μου περισευαν τα 150€.
@daz:οχι δεν ειναι απαραιτητο.

MG-KTiNoS
24/05/2015, 12:21
Συμφωνω αλλα εμενα πχ τοτε δεν μου περισευαν τα 150€.
@daz:οχι δεν ειναι απαραιτητο.

Ayto με τα ταβάνια έχει πολύ πλάκα.
Βάλε κάτι παραπάνω βάλε, κάτι παραπάνω....
Άμα είχα κάτι παραππάνω ρε θα είχα και 990 τη τρέλα μου μέσα!!!!
:a018:

stefanos
24/05/2015, 12:47
Άμα είχα κάτι παραππάνω ρε θα είχα και 990 τη τρέλα μου μέσα!!!!
:a018:

Μπορεί κάποιος να χρειάζεται μόνο μια καλή ανάρτηση

DrBig
24/05/2015, 12:58
Αυτά που δεν έχουν δοχείο αζώτου νομίζω έχουν μόνο ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς. Σωστά τα λέω ή δεν είναι απαραίτητο?

συνηθως το κατω βιδακι επιρεαζει και την αποσβεση συμπιεσης.

DrBig
24/05/2015, 13:00
Συμφωνω αλλα εμενα πχ τοτε δεν μου περισευαν τα 150€.
@daz:οχι δεν ειναι απαραιτητο.

Τοτε περιμενεις να τα εχεις και πορευεσαι με τον σουμιε, αντι να δωσεις 150 λιγοτερα για να παρεις κανουργιο σουμιε.

akis_trevor
24/05/2015, 13:22
Τοτε περιμενεις να τα εχεις και πορευεσαι με τον σουμιε, αντι να δωσεις 150 λιγοτερα για να παρεις κανουργιο σουμιε.

εγω παντως σε σχεση με το μαμα ειδα τεραστια διαφορα.βεβαια σε βαθος χρονου δεν ξερω πως θα ανταποκριθει.

DrBig
24/05/2015, 13:29
εγω παντως σε σχεση με το μαμα ειδα τεραστια διαφορα.βεβαια σε βαθος χρονου δεν ξερω πως θα ανταποκριθει.

Αν τα ειχε παιξει, και με καινουργιο μαματο να το αντικαθιστουσες, παλι θα εβλεπες τεραστια διαφορα...

akis_trevor
24/05/2015, 14:00
Αν τα ειχε παιξει, και με καινουργιο μαματο να το αντικαθιστουσες, παλι θα εβλεπες τεραστια διαφορα...

Οχι.ελαχιστα χλμ ειχε.απλα ηταν σωβρακοφανελα το μαμα...

daz
24/05/2015, 14:14
Και wilbers στα ίδια περίπου με hyper pro + 18 ευρώ μτφ. Η συγκεκριμένη είναι για μοντέλα με abs (τα οποια έχουν μικρότερο ύψος και μάλλον η ανάρτηση έχει μικρότερη διαδρομή) αλλά η τιμή είναι ίδια.

http://www.ebay.it/itm/Wilbers-Federbein-Adjustline-Yamaha-XT-660-Z-Tenere-ABS-DM-02-11-601-/281405255832?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item41850f7098

Τα hagon για το faizer δεν ξέρω πόσο έχουν αλλά για το xtz τα βρήκα 386+20μτφ. Δεν αξίζει με τίποτα εναντι των hyper pro.

http://www.ebay.it/itm/MONO-AMMORTIZZATORE-HAGON-YAMAHA-XT-660-Z-/161037644344?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item257e977238

Επειδή ξέρω τι ετοιμάζεις και ξέρω πόσα μπορεί να έχεις προγραμματίσει, θα τη βάλω σαν μια φθηνή προσωρινή λύση. Πιο φθηνή απ' αυτή στο car.gr Μπορεί να σε βγάλει και άλλα τόσα χλμ αλλά είναι κρίμα τα 140 ευρώ.

http://www.ebay.de/itm/Federbein-Stosdampfer-SACHS-XT660-Z-XTZ660-Bj-08-/311083213852?pt=LH_DefaultDomain_16&hash=item486e01241c

teogtp
24/05/2015, 14:53
Και wilbers στα ίδια περίπου με hyper pro + 18 ευρώ μτφ. Η συγκεκριμένη είναι για μοντέλα με abs (τα οποια έχουν μικρότερο ύψος και μάλλον η ανάρτηση έχει μικρότερη διαδρομή) αλλά η τιμή είναι ίδια.

http://www.ebay.it/itm/Wilbers-Federbein-Adjustline-Yamaha-XT-660-Z-Tenere-ABS-DM-02-11-601-/281405255832?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item41850f7098

Τα hagon για το faizer δεν ξέρω πόσο έχουν αλλά για το xtz τα βρήκα 386+20μτφ. Δεν αξίζει με τίποτα εναντι των hyper pro.

http://www.ebay.it/itm/MONO-AMMORTIZZATORE-HAGON-YAMAHA-XT-660-Z-/161037644344?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item257e977238

Επειδή ξέρω τι ετοιμάζεις και ξέρω πόσα μπορεί να έχεις προγραμματίσει, θα τη βάλω σαν μια φθηνή προσωρινή λύση. Πιο φθηνή απ' αυτή στο car.gr Μπορεί να σε βγάλει και άλλα τόσα χλμ αλλά είναι κρίμα τα 140 ευρώ.

http://www.ebay.de/itm/Federbein-Stosdampfer-SACHS-XT660-Z-XTZ660-Bj-08-/311083213852?pt=LH_DefaultDomain_16&hash=item486e01241c

Και αν ο μαστορας πουλαει κλασμενο αμορτισερ;
Και αυτος ο "χριστιανος" ενα σκουπισμα δεν μπορουσε να το κανει πριν το βγαλει φωτο;

daz
24/05/2015, 15:09
Και αν ο μαστορας πουλαει κλασμενο αμορτισερ;
Και αυτος ο "χριστιανος" ενα σκουπισμα δεν μπορουσε να το κανει πριν το βγαλει φωτο;

Είναι λαχειάκι, δε λέω! Μα πιο εύκολα θα πάρεις τα λεφτά σου από το ebay παρά από τον ιδιώτη ή έμπορο που την έχει γυαλισμένη και την πουλάει με 4.000 χλμ όπως λέει.

Έχει ένα μήνα προθεσμία να την επιστρέψει με τα μτφ να επιβαρύνουν το ίδιο (νομίζω). Δλδ θα χάσει 15 ευρώ.

el-Gatto
24/05/2015, 16:21
Tσεκαρετε και κανενα car.gr
πχ. Παιζει αυτο http://www.car.gr/parts/view/5531216/ στα 169 ευρω. Και καινουργια Ohlins στα 540.
Μα...τέτοια έχει...γιατί να δώσει 170€ για μια ίδια αγνώστου κατάστασης...;
Καλύτερα να τα δώσει για επισκευή της δικιάς του ,αν την αναλαμβάνει κάποιος επαγγελματίας με εγγύηση.





αναρτησεις με μοχλικο δεν χρειαζονται προφορτιση, η την χρειαζονται τοσο λιγο ωστε να αξιζει περισσοτερο να επενδυθουν τα χρηματα σε ποιοτητα αναρτησης χωρις υδραυλικη προφορτιση.
Εξαρτάται Δρ.
Εγώ ήθελα η ανάρτηση που θα βάλω να με καλύπτει αξιοπρεπώς σε:
Μεγάλα χωμάτινα ταξιδιωτικά
Trail-rides
Σβέλτα ασφάλτινα μονοκάβαλα βολτίδια
Μεγάλα ασφάλτινα μονοκάβαλα ταξιδιωτικά(βλ.36άωρο)
Μεγάλα ασφάλτινα 2κάβαλα 3βάλιτσα ταξιδιωτικά

Θεωρείς οτι δεν χρειαζόμουν την υδραυλική προφόρτιση ,ωστε σε συνδιασμό με τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων ,να φέρνω την ανάρτηση σε μερικά δευτερόλεπτα ,όσο πιό κοντά στα εκάστοτε μετρα κ σταθμά μου...;






Αυτά που δεν έχουν δοχείο αζώτου νομίζω έχουν μόνο ρύθμιση στην απόσβεση επαναφοράς. Σωστά τα λέω ή δεν είναι απαραίτητο?
Απάντησε ο Δρ.

συνηθως το κατω βιδακι επιρεαζει και την αποσβεση συμπιεσης.




Και EDIT: Τα περισσότερα επώνυμα αφτερ αμορτισέρ που έχουν αναφερθεί παραπάνω ,δεν ισχύει οτι δεν έχουν δοχείο αζώτου.
Αυτό που ισχύει είναι οτι ,δεν εχουν εξωτερικό δοχείο αζώτου.
Απλά το έχουν ενσωματωμένο στον κορμό τους.

Και προσωπικά πιστεύω οτι το εξωτερικό δοχείο αζώτου χρειάζεται μόνο σε αγωνιστικούς ρυθμούς(για αποφυγή υπερθέρμανσης λόγω θερμοκρασίας σώματος) κ για να μπορούμε να έχουμε πληθώρα ρυθμίσεων (αργές-γρήγορες αποσβέσεις κτλ)

daz
24/05/2015, 17:13
Νόμιζα ότι μόνο η νιτρον το έχει εσωτερικά και οι άλλες απλά δεν έχουν.

bulmont
24/05/2015, 17:27
Να γιατί ''ΚΤΜ''..........................

DrBig
24/05/2015, 17:40
Εξαρτάται Δρ.
Εγώ ήθελα η ανάρτηση που θα βάλω να με καλύπτει αξιοπρεπώς σε:
Μεγάλα χωμάτινα ταξιδιωτικά
Trail-rides
Σβέλτα ασφάλτινα μονοκάβαλα βολτίδια
Μεγάλα ασφάλτινα μονοκάβαλα ταξιδιωτικά(βλ.36άωρο)
Μεγάλα ασφάλτινα 2κάβαλα 3βάλιτσα ταξιδιωτικά

Θεωρείς οτι δεν χρειαζόμουν την υδραυλική προφόρτιση ,ωστε σε συνδιασμό με τις ρυθμίσεις των αποσβέσεων ,να φέρνω την ανάρτηση σε μερικά δευτερόλεπτα ,όσο πιό κοντά στα εκάστοτε μετρα κ σταθμά μου...;


Περιπου...
Η βασικη μου αντιρρηση ειναι στο κωλυμα που εχουμε περι σωστου σαγκ το οποιο κατα την γνωμη μου αφορα μονο στην περιπτωση που το ελατηριο ειναι το καταλληλο για τα συνολικα κιλα φορτωματος. Αν φορτωσεις τιγκα τωρα ενα μηχανακι το οποιο εχει ελατηριο υπολογισμενο για πχ αναβατη 90 κιλα, και στη συνεχεια προφορτισεις ωστε να εχεις δυναμικο σαγκ 1/3 τοτε καταληγεις να εχεις μια αναρτηση η οποια:

1) εχει πολυ αδυναμο ελατηριο για το βαρος φορτωματος
2) δεν ειναι σε θεση να εκμεταλλευτει τις ιδιοτητες του μοχλικου το οποιο σκληραινει ταυτοχρονα τις ελαστικες και υδραυλικες δυναμεις γιατι κρατας το πισω μερος ψηλα
3) σε αναγκαζει να σφιξεις υπερβολικα τις αποσβεσεις ωστε να ανταπεξελθεις στο (2) και καταληγεις να εχεις τελειως λαθος λογο ελαστικων/υδραυλικων δυναμεων.
4) κραταει ενα πολυ βαρυ πισω μερος πολυ ψηλα με αποτελεσμα να την ακουει το μπροστινο και να μην μπορει να συνεργαστει.

Αντιθετως αν δεν προφορτισεις, τοτε ο λογος αυτων των δυναμεων παραμενουν πολυ πιο κοντα στο ιδανικο και το βαρυ πισινο συνεργαζεται καλλιτερα με το μπροστινο.

Οποτε, κατα την ταπεινη μου αποψη, η ρυθμιση σαγκ προοριζεται για πολυ μικρες αλλαγες στην γεωμετρια και στην περιπτωση που το ελατηριο ειναι περιπου κοντα στο ιδανικο για το βαρος του αναβατη. Το παραπανω βαρος καλλιτερα ειναι να αφησει την μηχανη να κωλοκατσει γιατι αλλιως θα δημιουργηθυν περισσοτερα προβληματα απ'οσα θα λυθουν.

el-Gatto
24/05/2015, 22:29
Νόμιζα ότι μόνο η νιτρον το έχει εσωτερικά και οι άλλες απλά δεν έχουν.
H NITRON & η OHLINS το έχουν σίγουρα γιατί το'χα ρωτήσει όταν ψαχνόμουν.
Για τις HYPERPRO & WILBERS δεν ρώτησα ,ούτε το έψαξα ,μια κ είχα καταλήξει σε μιά απο τις δυό πρώτες.
Φαντάζομαι ομως οτι θα πρέπει κ αυτές να ακολουθούν την λειτουργική φιλοσοφία του ενσωματωμένου δοχείου αζώτου.
Διαφορετικά θα ήταν υποδεέστερες κατασκευαστικά ,κάτι το οποίο δεν θα δικαιολογούσε την τιμή πώλησής τους.

Πιθανά ο Dr.Big να μπορεί να μας διαφωτίσει καλύτερα επι του θέματος.



@ Dr.Big Πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου στο θέμα της προφόρτισης.
Δεν έχω εντριφίσει τόσο επιστημονικά επι του θέματος ,αλλά όλα όσα αναφέρεις μου φαίνονται απολύτως λογικά.

Ωστόσο ,επειδή ζούμε σ'ένα κόσμο συμβιβασμών ,αναγκαζόμενοι να έχουμε ένα κ μόνο μηχανάκι για πολλές συνθήκες χρήσης ,όπως είναι τα ΟνΟφφ ,
στο δικό μου μυαλό αλλά κ στην καθημερινότητά μου ,η υδραυλική προφόρτιση νιώθω οτι μου δίνει εύκολες λύσεις ,
αλλάζοντας στιγμιαία την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μου προς τα εκεί που κάθε φορά επιθυμώ.

Σαφώς κ δεν μπορεί να την κάνει ιδανική υπό όλες τις τόσο διαφορετικές συνθήκες ,αλλά βελτιώνει σίγουρα την αίσθηση που έχω αναλόγως βάρους ,ταχύτητας κτλ.

DrBig
25/05/2015, 05:47
αλλάζοντας στιγμιαία την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μου προς τα εκεί που κάθε φορά επιθυμώ.


επ'αυτου δεν εχω να προσθεσω κατι, αν μπορεις να την εχεις, καλο ειναι να την εχεις!

Σχετικα με το αζωτο, καθε σοβαρη αναρτηση οφειλει να εχει, ειτε με ειτε χωρις ξεχωριστο δοχειο, ωστε να κραταει το λαδι σε πιεση και να αποφευγεται αυτο που λεγεται cavitation ('σπηλαιωση' ελληνιστι αν δεν κανω λαθος)... το οποιο αφορα στη δημιουργια φυσσαλιδων στο λαδι. Το ξεχωριστο δοχειο προσφερει αφ'ενος την δυνατοτητα ξεχωριστης ρυθμισης και αφ'ετερου την ικανοτητα να χωραει παραπανω λαδι = μεγαλυτερα διαστηματα σερβις.

Για τις δικες μας μη αγωνιστικες αναγκες κοιταμε να παρουμε την αναρτηση με την μεγαλυτερη διαμετρο πιστονιου, και γιατι θα παιρνει περισσοτερο λαδι και γιατι θα δουλευει πιο γραμμικα. Οι ohlins και hyperpro εχουν 46μμ πιστονια ενω οι nitron 40ρια στα στρητ και 46ρια στα ον-οφφ. Οι πρωτες εχουν και μια σειρα με 50ρια αλλα δεν γνωριζω για πoια μοντελα.

taisteal
25/05/2015, 18:02
Επικοινωνησα με τον K-shock και μου ειπε οτι την αναλαμβανει για ενα πληρες σερβις χωρις κανενα προβλημα
και με εγγυηση καλης λειτουργιας.
Εννοειται οτι μια αναρτηση πιο ακριβη ειναι σιγουρα καλυτερη σε ολα,αλλα για τις δικες μου αναγκες η μαμισια
με καλα ελατηρια με υπερκαλυπτει σε ολα,και το λεω εχοντας γραψει ηδη 13.000 χλμ στους 4 μηνες που εχω το μηχανακι, με φορτωμα,δικαβαλα κτλ.

Θα την γλυτωσω με ενα κατομπαλο,το πιο σημαντικο

Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις :)

el-Gatto
25/05/2015, 22:58
Ζούπερρρρρρρρρρ !!! :beer:




ΥΓ: "13.000 χλμ στους 4 μηνες" :confused:...ρε "μπαγάσα"....ΤΑΞΙ το'χεις κάνει το Τενεκεδάκι ??? :p

taisteal
25/05/2015, 23:35
Ζούπερρρρρρρρρρ !!! :beer:




ΥΓ: "13.000 χλμ στους 4 μηνες" :confused:...ρε "μπαγάσα"....ΤΑΞΙ το'χεις κάνει το Τενεκεδάκι ??? :p


Του εκανα εκτενεις δοκιμες για να διαπιστωσω αν ειναι αξιοπιστο :p

akis_trevor
26/05/2015, 07:54
:beer:τελος καλο ολα καλα...