View Full Version : gear indicator
Vagelis26b
26/05/2015, 22:32
Καλησπεριζω!!Λοιπον στο θεμα μας..Θελω να μ προτεινετε κανα οικονομικο gear indicator..H τοποθετηση ειναι ευκολη η θα πρεπει οπωσδηποτε να μπλεξω με ηλεκτρολογο??ακουω γνωμες...!
:wave2: http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=145347
Αυτα δεν ειναι οικονομικα.
Φανταζομαι θα εννοει τιποτα απο ebay?
Ποτέ δε κατάλαβα τη χρήση τους.
zannisvel
27/05/2015, 10:48
Αν πας πιστα βολευει παρα πολυ, στην ευθεια κοιταζεις ποια ταχυτητα εχεις και μετρας κατεβασματα και δε χανεις χρονο να ψαχνεις τη εκτη αν την εχεις βαλει, το ιδιο και σε κλειστα στροφιλικια στο βουνο. Τωρα στις καθημερινες βολτες το μονο που πιστευω οτι κανει ειναι να μην καρφωνεις πρωτη οταν μπερδευεσαι στη κινηση με τα κατεβασματα.
Μεγάλωσα ρε πουστη μου. Αυτί στροφόμετρο και μνήμη. Τεσπα.
Και εγω σκεφτομουν να βαλω,για να μη ψαχνω 7 αλλα και γιατι στη πιστα εχει τυχει να βαλω 1η μεσα σε στροφη.
Αλλα γενικα ,ναι δε χρειαζεται.
Τωρα τελευταια βαζουν απο εργοστασιο παντως.
sapila racing
27/05/2015, 11:04
Πόσο δύσκολο είναι να ξερεις τι ταχύτητα εχεις στο κιβώτιο, ειδικά στην πίστα? Σε καθε σημείο της πίστας ξερεις απο πριν τι κανεις και τι ταχυτητα πρέπει να εχεις, εκτός κι αν ψάχνεσαι, αλλά και παλι ξερεις τι ταχυτητα εχεις στο κιβωτιο.
Εμένα πάντως δεν μου εχει χρειαστεί.
Πόσο δύσκολο είναι να ξερεις τι ταχύτητα εχεις στο κιβώτιο, ειδικά στην πίστα? Σε καθε σημείο της πίστας ξερεις απο πριν τι κανεις και τι ταχυτητα πρέπει να εχεις, εκτός κι αν ψάχνεσαι, αλλά και παλι ξερεις τι ταχυτητα εχεις στο κιβωτιο.
Εμένα πάντως δεν μου εχει χρειαστεί.
Εμένα δεν θα με χάλαγε να το είχα στις Σέρρες πάντως. Σε κάποιες στιγμές, ναι δεν ήξερα τι ταχύτητα είχα μέσα και δεν αρκούσε το αυτί.
Δεν πάει έτσι. Άμα είναι ούτε shift light να μη βάζουμε. έχουμε το αυτί μας.
Στροφόμετρο; Γιατί; Έχουμε το αυτί μας και την εμπειρία μας.
Δείκτη κατανάλωσης; Γιατί μόνο ένα λαμπάκι ρεζέρβας και τέλος.
Ρολόι; Τι να το κάνεις; Άχρηστο.
Μερικοί δείκτες χλμ; Έχεις το μυαλό σου, κάνεις την αφαίρεση.
Εγώ λέω να έχουμε μόνο το ταχύμετρο και οτ λαμπάκι για τη ρεζέρβα
Όσοι είστε κατά του gear indicator, είχατε ποτέ μηχανή με δαύτο;
Εγώ δεν είχα αλλά δεν είμαι αντίθετος. Μαθημενος αλλιώς, προσπαθώ να καταλάβω τη χρησιμότητα του.
Εγώ δεν είχα αλλά δεν είμαι αντίθετος. Μαθημενος αλλιώς, προσπαθώ να καταλάβω τη χρησιμότητα του.
οκ δεν είχες ποτέ σου, τουλ να μην απορρίπτεις τη χρησημότητά του :wave2:
Δεν είναι απορριπτεο. Υπό διερεύνηση είναι. Τσακω μια
:beer:
Και που να πιάσουμε τους μονόδρομους συμπλέκτες και τη χρησημοτητά τους :lol:
:beer:
sapila racing
27/05/2015, 11:34
Θεωρω οτι αν είσαι στην πίστα και κοιτας στα όργανα για να δείς τι ταχυτητα εχεις, δεν θα βγεί σε καλό.
Το shift light το πιάνεις και με την περιφερειακή όραση χωρις να κοιτας τα οργανα καν, δεν ειναι το ίδιο πράγμα.
Δεν είχα ποτέ gear indicator σε δική μου μηχανή, αλλά έχω καβαλήσει πολλές που είχαν. Δεν το κοίταξα ποτέ μου ούτε σε αυτες όμως.
Ισως στον δρόμο να χρειάζεται καποιες φορές που μπορεί να ξεχαστείς, στην πίστα όμως δεν νομίζω.
Στο CSS στο 1ο level το κοντερ το καλύπτουν για να μην το κοιτανε οι οδηγοί και να ειναι συγκεντρωμενοι στην οδήγηση, κατι θα ξερουν.
Συγνώμη, ποιός μίλησε για χρήση του εν λόγω γκάτζετ ΜΟΝΟ στην πίστα;
Επίσης, στο css καλύπτουν μόνο το ταχύμετρο, όχι όλο το κοντερ
spyrakos35
27/05/2015, 11:40
Όσοι είστε κατά του gear indicator, είχατε ποτέ μηχανή με δαύτο;
εγώ (εδιτ.... δεν είμαι κατά αλλά δεν θα έβαζα ντε και καλά) και συμφωνώ στο παρακάτω....
Θεωρω οτι αν είσαι στην πίστα και κοιτας στα όργανα για να δείς τι ταχυτητα εχεις, δεν θα βγεί σε καλό.
Το shift light το πιάνεις και με την περιφερειακή όραση χωρις να κοιτας τα οργανα καν, δεν ειναι το ίδιο πράγμα.
Δεν είχα ποτέ gear indicator σε δική μου μηχανή, αλλά έχω καβαλήσει πολλές που είχαν. Δεν το κοίταξα ποτέ μου ούτε σε αυτες όμως.
Ισως στον δρόμο να χρειάζεται καποιες φορές που μπορεί να ξεχαστείς, στην πίστα όμως δεν νομίζω.
Στο CSS στο 1ο level το κοντερ το καλύπτουν για να μην το κοιτανε οι οδηγοί και να ειναι συγκεντρωμενοι στην οδήγηση, κατι θα ξερουν.
επιβεβαιώνω και οτι μπορεί στην εθνική να ξεχαστείς με μία κάτω όταν είσαι στο χαλαρό...
sapila racing
27/05/2015, 11:43
Συγνώμη, ποιός μίλησε για χρήση του εν λόγω γκάτζετ ΜΟΝΟ στην πίστα;
Επίσης, στο css καλύπτουν μόνο το ταχύμετρο, όχι όλο το κοντερ
κοντερ = ταχύμετρο. :wave2:
κοντερ = ταχύμετρο. :wave2:
εγώ κοντέρ έχω στο μυαλό μου όλο αυτό το πράγμα που σου δείχνει στροφές, ταχύτητες, βενζίνες τη σάρα και τη μάρα.
ταχύμετρο, το όργανο που μετράει μόνο την ταχύτητα.
τέσπα μην τα χαλάσουμε στις ορολογίες :beer:
Στο CSS στο 1ο level το κοντερ το καλύπτουν για να μην το κοιτανε οι οδηγοί και να ειναι συγκεντρωμενοι στην οδήγηση, κατι θα ξερουν.
Για να γίνω πνεύμα αντιλογίας, το στροφόμετρο γιατί δεν το καλύπτουν;
Δεν αποσπά την προσοχή αυτό το ευμεγέθες όργανο;
Αυτάκι δεν έχουμε;:D
spyrakos35
27/05/2015, 11:59
Για να γίνω πνεύμα αντιλογίας, το στροφόμετρο γιατί δεν το καλύπτουν;
Δεν αποσπά την προσοχή αυτό το ευμεγέθες όργανο;
Αυτάκι δεν έχουμε;:D
Ε ναι λοιπον εισαι πνευμα αντιλογιας :p
Το κοντέρ το κλείνουν για να μην βλέπεις τα χλμ/ώρα που πας ώστε να μην χρειαστεί να κυνηγησεις στον επόμενο γύρο περισσότερα χλμ/ω στην ίδια στροφή γιατί παίζει έξοδος ή τουμπα. Προσωπική εμπειρία αυτή στην τρίτη (αν θυμάμαι σωστά) στροφή στις Σέρρες. Αποτέλεσμα, έχασα την έξοδο και το έκοψα μέσα από τα χωράφια στην επόμενη. Το στροφόμετρο καλό είναι όταν το στρωνεις. Από εκεί και πέρα απλά υπάρχει. Δε ξέρω κανέναν που να αλλάζει ταχύτητες κοιτώντας το στροφόμετρο. Εκτός αν το στρωνει.
sapila racing
27/05/2015, 12:12
Για να γίνω πνεύμα αντιλογίας, το στροφόμετρο γιατί δεν το καλύπτουν;
Δεν αποσπά την προσοχή αυτό το ευμεγέθες όργανο;
Αυτάκι δεν έχουμε;:D
Εμ τα θες να τ ακουσεις...
Για κατι καγκουρες σαν και του λόγου σου το κρυβουν και το κοντερ! :lol:
OK στον δρόμο ισως να χρειάζεται, στην πίστα τι να το κάνεις?
Αμα δεν ξερεις τι ταχυτητα εχεις σε οποιοδήποτε σημείο μεσα στην πίστα σημαίνει οτι είσαι κουτουρού ετσι κι αλλιώς και πρέπει να βαλεις σημαδια και να στανταρεις τις αλλαγές σου.
Αλλά τετοιοι καγκουρες ειστε εσείς με τα Tuono!!! :rotflmao:
Τωρα θα ξαναρθει κι ο byron να δεσει το γλυκό. :D
Ας παρουμε τις Σερρες πχ.
Θα σου πω τι κανω εγω με το R6.
Ξεκινάμε απο την Κ1 οπου εχω 3η, στην είσοδο της Κ5 βαζω 2α και στην εξοδο παλι 3η, στην είσοδο της Κ10 βαζω 2α και στην εξοδο παλι 3η, λίγο πριν την 16 βαζω 4η και ανεβαζω 5η κι 6η στην ευθεία. Στα φρενα για την Κ1 κατεβαζω 3η.
Και γι αυτό ξαναλέω. Τι να το κανω το gear indicator? :confused:
εμείς με τα βε2 τρώμε τόσους κραδασμούς που ξεχνάμε τι σχέση έχουμε μέσα :lol:
στην πίστα μόνο το shift light θέλω.
αλλά στο δημόσιο δρόμο...στην πόλη ή τις βόλτες εκτός θέλω να ξέρω ποιά ταχύτητα έχω.
spyrakos35
27/05/2015, 12:20
αλλά στο δημόσιο δρόμο...στην πόλη ή τις βόλτες εκτός θέλω να ξέρω ποιά ταχύτητα έχω μέσα.
περκέ?
sapila racing
27/05/2015, 12:23
περκέ?
Mην βαλει καταλαθος την rallye κι εκτοξευτεί! :lol:
Οκ στον δρόμο μπορεί να ξεχαστείς ρε παιδί μου. Μην ψαχνεις αδικα 7η.
spyrakos35
27/05/2015, 12:24
Mην βαλει καταλαθος την rallye κι εκτοξευτεί! :lol:
Οκ στον δρόμο μπορεί να ξεχαστείς ρε παιδί μου. Μην ψαχνεις αδικα 7η.
:lol:
τι να πω και γω που δε βρίσκω την εκτη με τπτ..... :bawl:
Δεν έχω καθόλου ροπή και θέλω να κατεβάζω πριν τις στροφές.
Δεν έχω καθόλου ιπποδύναμη και συνέχεια πάω να κουμπώσω κι άλλη ταχυτητα :lol:
spyrakos35
27/05/2015, 12:26
Δεν έχω καθόλου ροπή και θέλω να κατεβάζω πριν τις στροφές.
Δεν έχω καθόλου ιπποδύναμη και συνέχεια πάω να κουμπώσω κι άλλη ταχυτητα :lol:
ε πάρε το ρημάδι το κατεμ να ξεμπερδευουμε
και κώλο να δώσω τα φράγκα δε μαζεύονται :lol:
Υ.Γ και μπούζα 200 τροχό να είχα πάλι θα έψαχνα για 7η
Vagelis26b
27/05/2015, 12:36
Οταν εχεις μηχανακι χωρις τρελη ροπη κ δε θες να σε κρεμασει οταν πας με μια δεδομενη ροη σε στροφιλικι για παραδειγμα τοτε ας πουμε πιστευω χρειαζεται.ισως παλι να ειναι κ θεμα απειριας...με 20-30 ευρω παιζει τπτ?κ αν ναι θα ναι αξιοπιστο η θα δουλεψει για μιση ωρα κ τελος??
Θα σου πω τι κανω εγω με το R6.
Ξεκινάμε απο την Κ1 οπου εχω 3η, στην είσοδο της Κ5 βαζω 2α και στην εξοδο παλι 3η, στην είσοδο της Κ10 βαζω 2α και στην εξοδο παλι 3η, λίγο πριν την 16 βαζω 4η και ανεβαζω 5η κι 6η στην ευθεία. Στα φρενα για την Κ1 κατεβαζω 3η.
Και γι αυτό ξαναλέω. Τι να το κανω το gear indicator? :confused:
δεν χρειάζεσαι το GI γιατί έχεις 2 ταχύτητες εσύ ουσιαστικά (άντε και άλλες δύο για τα 5" της ευθείας). Αν βάλεις μία κάτω, θα μπλοκάρει όλο. Αν βάλεις μία πάνω, θα ψοφήσει. Οπότε αν είχες μηχανάκι ροπΓάτο που σε έβγαζε από κάθε στροφή, και slipper όπου και 1α να βάλεις στα φρένα της ευθείας δεν τρέχει τίποτα, μάλλον δεν θα ήξερες. :D
Πες μου τώρα, πως ήξερες τι ταχύτητα είχε κάθε στιγμή το SD μέσα όταν το έκανες βόλτα, να πηδήξω απ΄το παράθυρο.
εγω που με το cbf χορευω κλακετες θα ηθελα ενα αλλα δεν εχω λεφτα:cry:
μηπως καποιος που το δοκιμασε και το θεωρει αχρηστο θα ηθελε να μου δωσει το δικο του;:D
Οταν εχεις μηχανακι χωρις τρελη ροπη κ δε θες να σε κρεμασει οταν πας με μια δεδομενη ροη σε στροφιλικι για παραδειγμα τοτε ας πουμε πιστευω χρειαζεται.ισως παλι να ειναι κ θεμα απειριας...με 20-30 ευρω παιζει τπτ?κ αν ναι θα ναι αξιοπιστο η θα δουλεψει για μιση ωρα κ τελος??
μπορώ να σου βρω και με 3 ευρώ και με 15 ευρώ κινεζιές αλλά κανείς δεν υπάρχει να σου πει εαν είναι αξιοπίστα
δεν χρειάζεσαι το GI γιατί έχεις 2 ταχύτητες εσύ ουσιαστικά (άντε και άλλες δύο για τα 5" της ευθείας). Αν βάλεις μία κάτω, θα μπλοκάρει όλο. Αν βάλεις μία πάνω, θα ψοφήσει. Οπότε αν είχες μηχανάκι ροπΓάτο που σε έβγαζε από κάθε στροφή, και slipper όπου και 1α να βάλεις στα φρένα της ευθείας δεν τρέχει τίποτα, μάλλον δεν θα ήξερες. :D
Πες μου τώρα, πως ήξερες τι ταχύτητα είχε κάθε στιγμή το SD μέσα όταν το έκανες βόλτα, να πηδήξω απ΄το παράθυρο.
:a23:
:owned:
Vagelis26b
27/05/2015, 13:30
ε σιγουρα κανα κινεζικο απο e bay δν ειναι κ τερας αξιοπιστιας αλλα τι κανει οποιος δν μπορει να σταξει 100αρικο??εχει βαλει κανενας κανα πιο οικονομικο π να του βγηκε καλο??
sapila racing
27/05/2015, 13:36
δεν χρειάζεσαι το GI γιατί έχεις 2 ταχύτητες εσύ ουσιαστικά (άντε και άλλες δύο για τα 5" της ευθείας). Αν βάλεις μία κάτω, θα μπλοκάρει όλο. Αν βάλεις μία πάνω, θα ψοφήσει. Οπότε αν είχες μηχανάκι ροπΓάτο που σε έβγαζε από κάθε στροφή, και slipper όπου και 1α να βάλεις στα φρένα της ευθείας δεν τρέχει τίποτα, μάλλον δεν θα ήξερες. :D
Πες μου τώρα, πως ήξερες τι ταχύτητα είχε κάθε στιγμή το SD μέσα όταν το έκανες βόλτα, να πηδήξω απ΄το παράθυρο.
Το 996 SPS ειναι μαλλον πιο ροπατο απ το Τuono σου, αλλά και παλι 2 ταχυτητες χρησιμοποιούσα εκτός της ευθείας! Αντε να εισαι μαγκας να ανεβασεις μια ακόμα αναμεσα 12 και 13 η και αναμεσα 3 και 4. Εγω δεν ειμαι ακόμα.
To SD το πήγαινα παλι με 2 ταχυτητες ολη την πίστα εκτός της ευθείας. Στην αρχή 2 και 3η και μετα 3η και 4η.
Ενα μηχανακι που δουέ
Πήδα απο το παραθυρο τωρα αλλά κοίτα να μην είσαι ψηλά! :wave2:
Το 996 SPS ειναι μαλλον πιο ροπατο απ το Τuono σου, αλλά και παλι 2 ταχυτητες χρησιμοποιούσα εκτός της ευθείας! Αντε να εισαι μαγκας να ανεβασεις μια ακόμα αναμεσα 12 και 13 η και αναμεσα 3 και 4. Εγω δεν ειμαι ακόμα.
To SD το πήγαινα παλι με 2 ταχυτητες ολη την πίστα εκτός της ευθείας. Στην αρχή 2 και 3η και μετα 3η και 4η.
Ενα μηχανακι που δουέ
Πήδα απο το παραθυρο τωρα αλλά κοίτα να μην είσαι ψηλά! :wave2:
Ότι πάρεις με δύο ταχύτητες δηλαδή. Δύο ταχύτητες στο R6, δύο με το SD, δύο με το 996, δύο φαντάζομαι με το SB6...:tooth:
Ντάξ, τότε δεν χρειάζεσαι gear indicator. :D
Το 996 SPS ειναι μαλλον πιο ροπατο απ το Τuono σου
10 κιλά ο ντούκος σπετσιάλε, 12 το τουόνο
Ότι πάρεις με δύο ταχύτητες δηλαδή. Δύο ταχύτητες στο R6, δύο με το SD, δύο με το 996, δύο φαντάζομαι με το SB6...:tooth:
Ντάξ, τότε δεν χρειάζεσαι gear indicator. :D
Οικονομία στους δίσκους κάνει...
spyrakos35
27/05/2015, 14:16
10 κιλά ο ντούκος σπετσιάλε, 12 το τουόνο
γατάκια...... (http://www.motorcyclistonline.com/2008/yamaha/fjr/1300a/specifications/24900/05/performance.html)
:lol:
γατάκια...... (http://www.motorcyclistonline.com/2008/yamaha/fjr/1300a/specifications/24900/05/performance.html)
:lol:
Sniper, σε πειράζει να δανειστώ μια στιγμή τα δικά σου, γτ τα δικά μου πρηστήκανε;
spyrakos35
27/05/2015, 14:28
Sniper, σε πειράζει να δανειστώ μια στιγμή τα δικά σου, γτ τα δικά μου πρηστήκανε;
Παραχαιδεμενα τα χεις.......:lol:
dimmie_72
27/05/2015, 14:34
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς, τη Νικόλ την έσωσε πάντως αυτό gear indicator, πως το λέτε... :rolleyes:
336148
νταξ οκ άμα βγει και η Νικόλ να κάνει κριτική, πάει το μαμήσαμε :bawl:
spyrakos35
27/05/2015, 15:49
νταξ οκ άμα βγει και η Νικόλ να κάνει κριτική, πάει το μαμήσαμε :bawl:
Ακομα και η Νικολ με το παπι εχει φιλε...... Ντροπη και αισχος.....
:bawl:
Έχει ροπή scania. είναι αναγκαίο...
http://www.ebay.com/itm/FOR-CAGIVA-NAVIGATOR-99-ALL-RAPTOR-Gear-Indicator-/200974353505?hash=item2ecb014461&vxp=mtr
Αυτα εδω ειναι universal
Διαβαζα απο Αμερικανους οτι δουλευει,γιατι εψηνα να παρω και εγω.
Παιρνει στροφες και ταχυτητα και μαθαινει και υπολογιζει.
Πρακτικα,το οποιοδηποτε gear indicator δε κοστιζουν παραπανω.
Αυτα που κανουν 100++ ειναι ληστεια και πουλανε ονομα.
Ανετα μπορουσαν να τα πουλανε και τα μισα και να βγαζουν και παλι κερδος.
σαφώς και μπορεί να κάνει τη δουλειά του.
το θέμα είναι, θα έχει αντοχή στο πέρασμα των ετών;
επίσης είναι 100% αδιάβροχο; δεν είδα να αναφέρεται κάπου.
Vagelis26b
27/05/2015, 18:55
http://www.ebay.com/itm/FOR-CAGIVA-NAVIGATOR-99-ALL-RAPTOR-Gear-Indicator-/200974353505?hash=item2ecb014461&vxp=mtr
Αυτα εδω ειναι universal
Διαβαζα απο Αμερικανους οτι δουλευει,γιατι εψηνα να παρω και εγω.
Παιρνει στροφες και ταχυτητα και μαθαινει και υπολογιζει.
Πρακτικα,το οποιοδηποτε gear indicator δε κοστιζουν παραπανω.
Αυτα που κανουν 100++ ειναι ληστεια και πουλανε ονομα.
Ανετα μπορουσαν να τα πουλανε και τα μισα και να βγαζουν και παλι κερδος.
thanks!!πολυ καλη τιμη,θα το παιρνα..Πως ομως μπορω να μαθω αν κανει για τη δικια μ? (rs 125)
Nikol1979
27/05/2015, 19:35
εγώ κοντέρ έχω στο μυαλό μου όλο αυτό το πράγμα που σου δείχνει στροφές, ταχύτητες, βενζίνες τη σάρα και τη μάρα.
ταχύμετρο, το όργανο που μετράει μόνο την ταχύτητα.
τέσπα μην τα χαλάσουμε στις ορολογίες :beer:
Επομένως παιδιά, η λύση για το φίλο vagelis26b ειναι ξεκάθαρα να δανειστεί το μυαλό του ζευκα, που ενημερώνει για όλες τις απαραίτητες ενδείξεις......
σαφώς και μπορεί να κάνει τη δουλειά του.
το θέμα είναι, θα έχει αντοχή στο πέρασμα των ετών;
επίσης είναι 100% αδιάβροχο; δεν είδα να αναφέρεται κάπου.
Λεει οτι ειναι αδιαβροχο.
Τωρα απο αντοχη προφανως δε ξερουμε.
Αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι και τα ακριβα θα αντεξουν παραπανω?επειδη χρεωνουν 100 επιπλεον?
thanks!!πολυ καλη τιμη,θα το παιρνα..Πως ομως μπορω να μαθω αν κανει για τη δικια μ? (rs 125)
Λογικα θα κανει.
Ενα καλωδιο στη γειωση,ενα στο ρευμα οταν παρνει μπροστα η μοτο,ενα στο καλωδιο του κοντερ και ενα στο στροφομετρο.
endopandou
27/05/2015, 20:34
thanks!!πολυ καλη τιμη,θα το παιρνα..Πως ομως μπορω να μαθω αν κανει για τη δικια μ? (rs 125)
Αυτό είναι με μαγνήτες και κάνει για όλα http://www.ebay.com/itm/380727789004?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Vagelis26b
27/05/2015, 22:35
ok ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια,οταν με το καλο αξιωθω να το παρω θα ενημερωσω ξανα για το αν τελικα πετυχε το εγχειρημα
αληθεια παιδια αυτο με τους μαγνητες το εχει δοκιμασει κανεις για να μας πει πως δουλευει κ τι λεει απο θεμα αξιοπιστιας(απο νερα πιο πολυ λεω μηπως εχει προβλημα)?κ για να το συνδεσεις απλα τραβας ενα ρευμα απο καπου κ τελος?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.