View Full Version : Πολές και διάφορες ερωτήσεις σχετικά με την κατοχή ενός ''ξερου''!
007mastras
06/06/2015, 15:21
Καλησπέρα.
Θέλω να μάθω πληροφορίες σχετικά με τα λεγόμενα ''ξερά'' μηχανάκια.
Τι χαρτιά πρέπει να έχει ενα τέτοιο μηχανάκι μιας και δέν έχει άδεια κυκλοφορίας?
Τι δίπλωμα πρέπει να έχει ο οδηγός για να το κυκλοφορίσει?
Βλέπω συνέχει εδώ στη Λάρισα πολές φορές άτομα με στολή κράνος κτλ με το ξερό να οδηγούν (λογικά πηγαίνουν στην πίστα),τί πρόστιμο έχει άν σε σταματήσουν?
Πρέπει αναγαστικά να το μεταφέρεις με τρέιλερ?
Πρέπει να πληρώνεις κάποιο ποσό κάπου ανα κάποιο χρονικό διάστημα πχ όπος τα τέλη κυκλοφορίας για να είσα κάτοχος?
Αντε και το πήρα που πάω να το σκίσω?οι πίστες που γίνονται αγώνες είναι προσβάσημες γενικά η συγκεκριμένες ώρες?πρέπει να πληρόσω κάτι για να μπώ στη πίστα?
Για να συμετέχω σε αγώνες πρέπει να έχω κάποιο χαρτί?
Ευχαριστώ!
Καλησπέρα
Ι'll do my best.
Δεν θέλει χαρτιά.
Δεν χρειάζεται δίπλωμα γιατί δεν μπορεί να το κυκλοφορήσει όπου ισχύει ο ΚΟΚ.
Λογικά πηγαίνουν στην πίστα και προσεύχονται να μην τους σταματήσει κανένας και τους κλείσει το σπιτάκι.
Όχι, δεν χρειάζεται τραιλερ. Μπορείς να το μεταφέρεις και σπρώχνοντας.
Το μόνο που χρειάζεται να πληρώσεις για να είσαι κάτοχος είναι η τιμή αγοράς του.
Μπορείς να το σκίζεις οπουδήποτε δεν ισχύει ο ΚΟΚ. Βάλτο μέσα σε ένα χωράφι και γύρνα γύρω γύρω μέχρι να φτιαχτούν μπερμπ.
Πρέπει να έχεις αγωνιστική λισανς.
:wave2:
007mastras
06/06/2015, 19:32
Σιγουρα δέν θέλει χαρτιά?σε κάτι εγγελίες που χάζευα έλεγαν οτι ''δέν έχει χαρτιά'' σίγουρα κάτι θα θέλει έστω απόδηξη αγοράς κάτι τελος πάντον.
Δεν με πηράζει να το σπρόξω και κανα χιλόμετρο..
Κοίτα, για να μη μπερδεύεσαι θα στο πω πιο απλά.
Όταν αγοράζεις πλυντήριο τι χαρτιά σου δίνει το κατάστημα? Απόδειξη αγοράς, το manual και 2 χρόνια εγγύηση.
Αν αγοράσεις καθαρόαιμο καινούριο, θα πάρεις ακριβώς τα ίδια μόνο που η εγγύηση θα είναι για 1 ή 2 μήνες.
Αν το πάρεις μτχ από ιδιώτη θα σου δώσει τα ίδια χαρτιά που θα σου έδινε αν σου πουλούσε πλυντήριο.
Για κυκλοφορία στο δρόμο νόμιμα, απλά το ξεχνάς. Όπως δεν μπορείς να οδηγήσεις το πλυντήριο έτσι δεν μπορείς να οδηγήσεις και ένα καθαρόαιμο. Αυτά είναι φτιαγμένα μόνο για πίστα, για να κυκλοφορήσει στο δρόμο πρέπει να βγάζει άδεια κυκλοφορίας και για να γίνει αυτό πρέπει να πληρεί κάποιους κανονισμούς. Οι κανονισμοί αυτοί ξεκινάνε απ' τους ρύπους και ορίζουν μέχρι την απόσταση που πρέπει να έχουν τα φλας μεταξύ τους.
Καθαρόαιμα είναι και κάποια εντούρο, τα εντούρο βγάζουν κανονικά άδεια κυκλοφορίας και πινακίδα. Αυτά που δεν βγάζουν είναι τα μοτοκρος και τα σουπερκρος. Η κύρια διαφορά τους στην απόδοση είναι ότι στα μοτοκρος είναι πιο άμεση ενώ στα εντουρο είναι πιο ομαλή. Το εντούρο θα χρειαστεί να κινηθεί σε λάσπη ή σε σαθρή ανηφόρα ή σε βρεγμένη πέτρα και επιπλέον θέλει να κρατήσει και τον αναβάτη σχετικά ξεκούραστο. Στο μοτοκρος η δύναμη πρέπει να είναι άμεση για να μπορεί να πάρει την φόρα που χρειάζεται πριν από το άλμα. Συνεπώς έχουν ελαφρύτερους στροφάλους, πιο κοντό σασμάν, 4 ταχύτητες, δεν χαραμίζουν τα άλογα που φτάνουν στο στρόφαλο για να έχουν φώτα κ.α πολλά.
Το μεν λοιπόν είναι μόνο για πίστα ενώ το άλλο με λίγες μετατροπές μπορεί να κάνει και πίστα (τουλάχιστον για αρχή). Οπότε αν θέλεις να πηγαίνεις στην πίστα και γενικά όπου τραβάει η ψυχή σου για να το σκίσεις οδηγώντας, πάρε ένα εντούρο.
MiltiadisK.D
06/06/2015, 21:47
Αν δεν έχει τα χαρτιά αγοράς ο προηγούμενος κάτοχος σου κάνει υπεύθυνη δήλωση ότι σου πουλάει το τάδε μηχανάκι με τάδε αριθμό πλαισίου και τάδε αριθμό κινητήρα.Το σωστό είναι να μεταφέροντε με τρέιλερ στις πίστες και τους χώρους προπόνησης,αν σε τσακώσουν πορεία(και δεν τους φύγεις)είναι στην κρίση του όργανου να στην χαρίσει ή όχι.Σε μερικές πίστες πληρώνεις και σε άλλες όχι,δεν ξέρω τι παίζει στη Λάρισα.Πήγαινε και εντουράδες στο βουνό,ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ μόνος σου.Λισάνς χρειάζεσαι μόνο αν θές να πέρνεις μέρος σε αγώνες μοτοκρός,εντούρο,σκράμπλ.Καλή αγορα;)
Δεν με πηράζει να το σπρόξω και κανα χιλόμετρο..
Αυτό μου θύμισε ένα άρθρο του λύκου. :lol: Πολύ γέλιο, αν το βρω θα στο στείλω.
SHOOTER045
06/06/2015, 22:35
Αν δεν έχει τα χαρτιά αγοράς ο προηγούμενος κάτοχος σου κάνει υπεύθυνη δήλωση ότι σου πουλάει το τάδε μηχανάκι με τάδε αριθμό πλαισίου και τάδε αριθμό κινητήρα.Το σωστό είναι να μεταφέροντε με τρέιλερ στις πίστες και τους χώρους προπόνησης,αν σε τσακώσουν πορεία(και δεν τους φύγεις)είναι στην κρίση του όργανου να στην χαρίσει ή όχι.Σε μερικές πίστες πληρώνεις και σε άλλες όχι,δεν ξέρω τι παίζει στη Λάρισα.Πήγαινε και εντουράδες στο βουνό,ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ μόνος σου.Λισάνς χρειάζεσαι μόνο αν θές να πέρνεις μέρος σε αγώνες μοτοκρός,εντούρο,σκράμπλ.Καλή αγορα;)
Το αυτό για τα ΜΧ
Αν υπάρχει το τιμολόγιο από τον πρώτο αγοραστή,μπορει να συνοδευει την υπεύθυνη δήλωση που κάνει ο εκάστοτε αγοραστής στον πωλητή.
Αυτά τα χαρτιά η έστω μόνο η υπεύθυνη δήλωση, καλό είναι να συνοδεύουν την μότο σε περίπτωση μεταφοράς, ώστε σε επικείμενο έλεγχο, να δικαιολογηθεί ή κατοχή και η ιδιοκτησία.
Η μεταφορά ΝΟΜΙΜΑ γίνεται μόνο με τρέιλερ, Αυτό αφορά μοτοσυκλέτες ΜΧ -εντουρο και SS στον δρόμο για την πίστα.
Οτιδήποτε άλλο μέσω αγροτικά, ιχφ, κλούβες κλπ απαγορεύεται γιατί δεν αναγράφεται στην άδεια των παραπάνω οχημάτων.
Εξαιρούνται ΜΟΝΟ όσα αναγράφουν στην άδεια τους μεταφορά μότο.
Τα ΜΧ μηχανάκια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να κυκλοφορούν σε κατοικημένη περιοχή, η χρήση τους περιορίζεται σε πίστες ΜΧ και βουνά για εντουραδες.
Τα καθαρόαιμα εντουρο είναι στην ίδια κατηγορία όπως όλες οι μότο.
Δηλαδή πρέπει (για τον νόμο) να έχουν πινακίδα, άδεια, ασφάλεια, κτεο κλπ.
Συνήθως αντί πινακίδας βάζουν αυτοκόλλητα γράμματα πού αντιστοιχούν στην νόμιμη πινακίδα, αυτή μόνο για αγώνες κλπ.
Αν κυκλοφορεί σε κατοικημένη περιοχή πρέπει να φέρει την κανονική πινακίδα τού.
Πολλοί κάτοχοι εντουρο δεν ασφαλιζουν τις μότο τούς.
Εγώ θα τούς προτρεψω να μην το κάνουν αυτό, και να τις ασφαλιζουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ.
Κάποτε είχα εμπλακεί σε ατύχημα με καθαρόαιμο εντουρο και αποζημιώθηκαν κανονικά.
Το ατύχημα είχε γίνει σε κατοικημένη περιοχή.
Μπορεί να πούνε πολλοί ότι δεν τούς νοιάζει γιατί το έχουν για το βουνό, η μετάβαση στο βουνό, δεν γίνεται πάντα με τρέιλερ ή πετώντας.
Κάποιες φορές περνάνε από κατοικημένες περιοχές, και η < στραβή > δεν έχει ώρα ούτε ρωτάει.
Σε άλλο ατύχημα προσωπικό οδηγώντας μηχανή ΜΧ σε κατοικημένη περιοχή, πηγαίνοντας να βρω την παρέα για εντουραδα, έφαγα σέντρα από καλόγερο που παραβίασε στοπ και προτεραιότητα δική μού.
Εκεί βρέθηκα μπλεγμένος.
Όπως επίσης πήγα συνοδεία περιπολικού 4-5 φορές σπρωχνοντας το μηχανάκι μέχρι να πατήσω χώμα, αλλιώς θα έτρωγα κλήση.
Τα παραπάνω έγιναν πριν μπω στο σώμα και αυτά πιστεύω να βοηθήσουν κάποιους να μην κάνουν τα ίδια.
Γιάννης360
19/01/2017, 20:54
Θες χαρτί εκτελωνισμου μόλις το αγοράσεις φίλε.... Επίσης κυκλοφορούν εντουρο έτοιμα με πινακίδες αν πάρεις motocross για να το βγάζεις σε δρόμο θα μπεις μέσα από τις ζημιές π θα έχεις κάθε λίγο και λιγάκι... Αντί να αγοράσεις crf 250 αγόρασε crf250 l με φώτα και κορνες όλα έτοιμα... Και πινακίδα εύκολα.. Απλά δε θα ναι για χρήση μοτοκρος
kerasaki
19/01/2017, 21:53
Θες χαρτί εκτελωνισμου μόλις το αγοράσεις φίλε.... Επίσης κυκλοφορούν εντουρο έτοιμα με πινακίδες αν πάρεις motocross για να το βγάζεις σε δρόμο θα μπεις μέσα από τις ζημιές π θα έχεις κάθε λίγο και λιγάκι... Αντί να αγοράσεις crf 250 αγόρασε crf250 l με φώτα και κορνες όλα έτοιμα... Και πινακίδα εύκολα.. Απλά δε θα ναι για χρήση μοτοκρος
Γιάννη motocross δεν κυκλοφορεί σε δρόμο, όπως τον εννοούμε (τον δρόμο) τουλάχιστον οι περισσότεροι. Χαρτί εκτελωνισμού πάλι νομίζω δεν έχει κανένας
amyroukai
20/01/2017, 13:41
παιδιά, ενάμιση χρόνο μετά, δεν είναι κακές οι πληροφορίες αλλά είναι εντελώς άκαιρες.
Δώστε λίγο προσοχή στην ημερομηνία που γράφονται οι ερωτήσεις πριν απαντήσετε :)
007mastras
19/03/2017, 11:48
τι έχει αλλάξει?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.