View Full Version : Πόσα χλμ βγάζει η αλυσίδα σας?
Σόρι για την αναβίωση του θρέντ, αλλά ρε μάγκες έχω ένα θεματάκι. Στην μανάρα μου (hornet 600 '04) φοράω RK 525 εδώ και 14200 χλμ. Η αλυσίδα είναι σε καλή κατάσταση, αλλά από το τράβα τράβα έχει φτάσει στα όριά της και δεν παίρνει άλλο τέντωμα. Συντήρηση σχετικά νορμάλ, με σπρέι bell ray λευκό ανά ~500 χλμ. Ντάξει κάποιες φορές μπορεί να έχει ξεφύγει και κοντά στα 1000, αλλά αυτό δικαιολογεί το τόσο μεγάλο άνοιγμά της?
Ρε φιλε, παρε did, να ησυχασεις! :p
lykourgi
22/12/2015, 15:06
Σόρι για την αναβίωση του θρέντ, αλλά ρε μάγκες έχω ένα θεματάκι. Στην μανάρα μου (hornet 600 '04) φοράω RK 525 εδώ και 14200 χλμ. Η αλυσίδα είναι σε καλή κατάσταση, αλλά από το τράβα τράβα έχει φτάσει στα όριά της και δεν παίρνει άλλο τέντωμα. Συντήρηση σχετικά νορμάλ, με σπρέι bell ray λευκό ανά ~500 χλμ. Ντάξει κάποιες φορές μπορεί να έχει ξεφύγει και κοντά στα 1000, αλλά αυτό δικαιολογεί το τόσο μεγάλο άνοιγμά της?
Το αραιότερο ψέκασμα δεν πειράζει. Καλύτερα βέβαια, να την καθαρίζεις κατά διαστήματα.
Μήπως την παρατεντώνεις και γι΄αυτό "άπλωσε";
motoexelixis
22/12/2015, 16:48
Suzuki vstrom650 k6 με 32000 khm και μαμά αλυσογραναζα σε αρκετά καλή κατάσταση η αλυσίδα και σε πολύ καλή τα γρανάζια. Πιστεύω θα βγάλει κάπου στα 5000 ακόμη μιας που την καθαρίζω τακτικά και λιπαινω επίσης
fuygawkes
23/12/2015, 14:33
Γενικα την καθαριζω 1 στα 2. Παντως ποτε δεν την τεντωνω παραπανω απο το νορμαλ, να "παιζει" πανω κατω περιπου 3 εκατοστα. Τι να πω.. Παντως διαβασα και σε αλλον με GSR αν θυμαμαι καλα, οτι με RK τα ιδια χιλιομετρα εβγαλε, τραγικο. Οπωσδηποτε η επομενη θα ειναι DID, απλα προ διετιας επαιζε οικονομικη στενωπός οποτε τα 30 ευρω διαφορα τα υπολογιζα. Τελικα οπως φαινεται, θα τα διπλοπληρωσω.
Γενικα την καθαριζω 1 στα 2. Παντως ποτε δεν την τεντωνω παραπανω απο το νορμαλ, να "παιζει" πανω κατω περιπου 3 εκατοστα. Τι να πω.. Παντως διαβασα και σε αλλον με GSR αν θυμαμαι καλα, οτι με RK τα ιδια χιλιομετρα εβγαλε, τραγικο. Οπωσδηποτε η επομενη θα ειναι DID, απλα προ διετιας επαιζε οικονομικη στενωπός οποτε τα 30 ευρω διαφορα τα υπολογιζα. Τελικα οπως φαινεται, θα τα διπλοπληρωσω.
Ασε τα spray και βαζε βαλβολινη λεμε :D
H RK του bandit κοντευει τα 50.000 χλμ και ειναι μια χαρα. Η πρωτη RK κρατησε με το ζορι 20.000 με τα spray.
taisteal
23/12/2015, 14:44
Ασε τα spray και βαζε βαλβολινη λεμε :D
H RK του bandit κοντευει τα 50.000 χλμ και ειναι μια χαρα. Η πρωτη RK κρατησε με το ζορι 20.000 με τα spray.
Η αληθεια ειναι οτι με την βαλβολινη εχει καλυτερη κυλιση η αλυσιδα,και ειναι πιο αθορυβη.
Αλλα δεν μενει επανω και τα κανει ολα πουτανα,ψαλιδι ζαντα κτλ
Η αληθεια ειναι οτι με την βαλβολινη εχει καλυτερη κυλιση η αλυσιδα,και ειναι πιο αθορυβη.
Αλλα δεν μενει επανω και τα κανει ολα πουτανα,ψαλιδι ζαντα κτλ
Σωστα. Καθαριζει ευκολα ομως ακομα και με στεγνο πανι.
Κανενα αλλο adv εκτος απο του δοκτωρα τεραστιου για να εχουμε και εμεις οι μελλοντικοι κατοχοι μια εικονα?? Καν 30αρι βαρια η μπααα...?
Η αληθεια ειναι οτι με την βαλβολινη εχει καλυτερη κυλιση η αλυσιδα,και ειναι πιο αθορυβη.
Αλλα δεν μενει επανω και τα κανει ολα πουτανα,ψαλιδι ζαντα κτλ
Απλα με σπρει καθαρισμου καθε 2ρο λαδωμα αλυσιδας, ειχα did για 59.000 χιλιομετρα...
(....ααα και με το σπρει καθαρισμου δεν λερωνεσαι εσυ, αλλά ουτε και το μηχανακι)
Η διαρκεια ζωης της αλυσιδας εχει πρωτιστως να κανει με το ποσο καγκουρας εισαι.
Μετα απο το ποσο συχνα την λιπαινεις.
Και τελος ποσο συχνα την καθαριζεις.
My 2 beers.
Μανολης67
23/12/2015, 21:04
Η διαρκεια ζωης της αλυσιδας εχει πρωτιστως να κανει με το ποσο καγκουρας εισαι.
Μετα απο το ποσο συχνα την λιπαινεις.
Και τελος ποσο συχνα την καθαριζεις.
My 2 beers.
Σωστά, αλλά ξέχασες το τάνυσμα:D
εγώ πάντως, λιπαίνω κανονικά, τανυζω , καθαριζω σπάνια (τουλάχιστον να την αφαιρεσω για σωστό καθαρισμο) πηγαίνω χωμα για βόλτες, και κρατάν 23.000+ χλμ
Σωστά, αλλά ξέχασες το τάνυσμα:D
εγώ πάντως, λιπαίνω κανονικά, τανυζω , καθαριζω σπάνια (τουλάχιστον να την αφαιρεσω για σωστό καθαρισμο) πηγαίνω χωμα για βόλτες, και κρατάν 23.000+ χλμ
Κι νομιζα οτι μονο κυπριακες εκφρασεις μου διαφευγουν.
Αν δεν τσουζει στον κ@λο και τανυσμα λοιπον.
Αν ειναι να τσουξει, ασε καλυτερα, αλλαζω αλυσιδα :D
TDM 850
αλυσίδα xring AFAM . ~25.000 χλμ- 2 χρόνια, είναι για αλλαγή γέμισε κόμπους.
Χρήση ταξιδιωτική σε Εθνική και βουνά,μοιρασμένα.Έκανε και τα μπαντιλίκια της δεν μπορώ να πω.
Ξεκινούσα με την αλυσίδα λαδωμένη,έκανα 700-800χλμ,λάδωμα εκεί και ξανά στην επιστροφή.Πλύσιμο με παραφινέλαιο 3 φορές.Σπρέι Bardahl (καλό) ,Bell Ray blue tac (δεν μου άρεσε καθόλου,κολλούσε πολύ βρωμιά από τον δρόμο,θόρυβος κατά την κύλιση) ,Liqui Moly (το μαύρο μπουκάλι ,chain lube white, πολύ καλό).
Θα δοκιμάσω DID ή JT τώρα.
TDM 850
αλυσίδα xring AFAM . ~25.000 χλμ- 2 χρόνια, είναι για αλλαγή γέμισε κόμπους.
Χρήση ταξιδιωτική σε Εθνική και βουνά,μοιρασμένα.Έκανε και τα μπαντιλίκια της δεν μπορώ να πω.
Ξεκινούσα με την αλυσίδα λαδωμένη,έκανα 700-800χλμ,λάδωμα εκεί και ξανά στην επιστροφή.Πλύσιμο με παραφινέλαιο 3 φορές.Σπρέι Bardahl (καλό) ,Bell Ray blue tac (δεν μου άρεσε καθόλου,κολλούσε πολύ βρωμιά από τον δρόμο,θόρυβος κατά την κύλιση) ,Liqui Moly (το μαύρο μπουκάλι ,chain lube white, πολύ καλό).
Θα δοκιμάσω DID ή JT τώρα.
δοκιμασε και tsubaki αν βρεις. για εμενα ειναι απο τις καλυτερες. επισεις το bardahl και το ipone απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει.
TDM 850
αλυσίδα xring AFAM . ~25.000 χλμ- 2 χρόνια, είναι για αλλαγή γέμισε κόμπους.
Χρήση ταξιδιωτική σε Εθνική και βουνά,μοιρασμένα.Έκανε και τα μπαντιλίκια της δεν μπορώ να πω.
Ξεκινούσα με την αλυσίδα λαδωμένη,έκανα 700-800χλμ,λάδωμα εκεί και ξανά στην επιστροφή.Πλύσιμο με παραφινέλαιο 3 φορές.Σπρέι Bardahl (καλό) ,Bell Ray blue tac (δεν μου άρεσε καθόλου,κολλούσε πολύ βρωμιά από τον δρόμο,θόρυβος κατά την κύλιση) ,Liqui Moly (το μαύρο μπουκάλι ,chain lube white, πολύ καλό).
Θα δοκιμάσω DID ή JT τώρα.
Δοκιμασε την did
Ειναι η καλυτερη απο ολες (γνωμη μου)
andreastwin
11/01/2020, 17:21
CB1300 αλυσιδα RK. 40.000χιλ. και εχει αρκετα ακομα να κανει. Καθε 500 χιλ.σπρει και καθε 4-5 χιλιαδες χιλ. καθαρισμα.
NC750X DCT.αλυσιδα μαμα δεν εχω προσεξει και τι μαρκα ειναι,30.000 χιλ. δειχνει να εχει αρκετο δρομο ακομα. Καθε 500 χιλ.σπρει και καθε 4-5 χιλιαδες χιλ. καθαρισμα.
τα ποιο πολλα χιλιομετρα και στις δυο ειναι σε ταξιδια. απο σπρευ, [1] ipone. [2] w40 για αλυσιδες. [3] σπρει αλυσιδας shell .το ipone το ριχνω και το αφηνω να στεγνωση καμια ωρα. τα αλλα δυο μολις το ριχνω, σε ενα λεπτο σκουπιζω τα πολλα γιατη ειναι ποιο λεπτορευστο και ειναι ετοιμο για δρομο.
χρυση DID..αξεπεραστη...ειχα 55 χιλιαδες μαζι της και ο λογος που την αλλαξα ηταν τα φαφωμενα γραναζια και οχι η ιδια...
ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
11/01/2020, 21:19
TDM 850
αλυσίδα xring AFAM . ~25.000 χλμ- 2 χρόνια, είναι για αλλαγή γέμισε κόμπους.
Χρήση ταξιδιωτική σε Εθνική και βουνά,μοιρασμένα.Έκανε και τα μπαντιλίκια της δεν μπορώ να πω.
Ξεκινούσα με την αλυσίδα λαδωμένη,έκανα 700-800χλμ,λάδωμα εκεί και ξανά στην επιστροφή.Πλύσιμο με παραφινέλαιο 3 φορές.Σπρέι Bardahl (καλό) ,Bell Ray blue tac (δεν μου άρεσε καθόλου,κολλούσε πολύ βρωμιά από τον δρόμο,θόρυβος κατά την κύλιση) ,Liqui Moly (το μαύρο μπουκάλι ,chain lube white, πολύ καλό).
Θα δοκιμάσω DID ή JT τώρα.
Απαράδεκτο για εμένα να βγάζει η αλυσίδα 24.000 χλμ.Και επώνυμη κιόλας. Και γέμισε κόμπους???
Αλυσίδα did 71.500 και σήμερα έφτασα 80.000χλμ.Πηγα για σερβις.
Καθε 500 χλμ βαλβολινη 90αρα με ενα πινέλακι.
Έγω στο innova μου τα πρώτα αλυσιδογράναζα που είχε από την μάνα του,μου άντεξαν μέχρι 20000 χιλιόμετρα και την πρόσεχα πάρα πολύ την αλυσίδα με πολύ συχνό λάδωμα.Είχα βάλει αλυσιδογράναζα της DID με 25 ευρώ και δεν ήταν πολύ καλά, μου άντεξαν γύρω στα 13000 χιλιόμετρα παρόλο που λάδωνα συχνά την αλυσίδα και έχω τα προστατευτικά καλύμματα γύρω από την αλυσίδα.Αν υπάρχει κάποια μάρκα για αλυδιδογράναζα για innova που να αντέχει πάνω απο 30000 χιλιόμετρα ας μας πει κάποιος
Έγω στο innova μου τα πρώτα αλυσιδογράναζα που είχε από την μάνα του,μου άντεξαν μέχρι 20000 χιλιόμετρα και την πρόσεχα πάρα πολύ την αλυσίδα με πολύ συχνό λάδωμα.Είχα βάλει αλυσιδογράναζα της DID με 25 ευρώ και δεν ήταν πολύ καλά, μου άντεξαν γύρω στα 13000 χιλιόμετρα παρόλο που λάδωνα συχνά την αλυσίδα και έχω τα προστατευτικά καλύμματα γύρω από την αλυσίδα.Αν υπάρχει κάποια μάρκα για αλυδιδογράναζα για innova που να αντέχει πάνω απο 30000 χιλιόμετρα ας μας πει κάποιος
Δεν εχουν τις ιδιες αντοχες χιλιομετρων οι αλυσιδες στα παπια, σε σχεση με τις μηχανες...
Στο δικο μου παπι astrea grand 110,εχουν 42000χλμ και εχουν ακομα πολύ ψωμι,φοραει από το εργοστασιο γρανάζια sunstar και αλυσιδα RK.Δεν μπορω να πω ότι του φερομαι με τον καλυτερο τροπο,από τα 15000χλμ βαζω βαλβολινη 120αρα.Αν θελεις το ιδιο σετ φοραει το supra x και δεν ιδιαιτερα ακριβο.
Στο δικο μου παπι astrea grand 110,εχουν 42000χλμ και εχουν ακομα πολύ ψωμι,φοραει από το εργοστασιο γρανάζια sunstar και αλυσιδα RK.Δεν μπορω να πω ότι του φερομαι με τον καλυτερο τροπο,από τα 15000χλμ βαζω βαλβολινη 120αρα.Αν θελεις το ιδιο σετ φοραει το supra x και δεν ιδιαιτερα ακριβο.
Τα καλυτέρα αλυσιδογράναζα για παπάκι τι τιμή περίπου έχουν?
nassosxlvbros
13/01/2020, 19:57
Hornet 600 Αγορά 12/2005 καινούργιο.Λίπανση /καθάρισμα τακτικότατο,ευλαβικότατο και πάντα με 90άρα βαλβολίνη που πρότεινε η μαμά
Κάποια εποχή στα 7000 κμ πήρα σπρέυ για την ευκολία και ψέκαζα με αυτό μετά το καθάρισμα.....Μέγα λάθος...
Η αλυσίδα έγινε σώβρακο κοντά στα 18000 κμ Μπήκε ένα σετ DID/JT σχεδόν στο 9μηνο .Τώρα έχω περίπου 88000 κμ με ΠΟΛΥ έντονη χρήση,ταξίδια δουλειά,δικάβαλλο,βροχές κλπ...Συντήρηση; βαλβολίνη 90άρα κάθε 300-400 κμ ή όποτε την έβλεπα στεγνή. ;)
Εννοείται πως έκτοτε με τα κάθε λογής σπρέυ έκοψα κάθε διπλωματική επαφή.... ;)
Hornet 600 Αγορά 12/2005 καινούργιο.Λίπανση /καθάρισμα τακτικότατο,ευλαβικότατο και πάντα με 90άρα βαλβολίνη που πρότεινε η μαμά
Κάποια εποχή στα 7000 κμ πήρα σπρέυ για την ευκολία και ψέκαζα με αυτό μετά το καθάρισμα.....Μέγα λάθος...
Η αλυσίδα έγινε σώβρακο κοντά στα 18000 κμ Μπήκε ένα σετ DID/JT σχεδόν στο 9μηνο .Τώρα έχω περίπου 88000 κμ με ΠΟΛΥ έντονη χρήση,ταξίδια δουλειά,δικάβαλλο,βροχές κλπ...Συντήρηση; βαλβολίνη 90άρα κάθε 300-400 κμ ή όποτε την έβλεπα στεγνή. ;)
Εννοείται πως έκτοτε με τα κάθε λογής σπρέυ έκοψα κάθε διπλωματική επαφή.... ;)
Η διάρκεια ζωής της αλυσίδας-γραναζιών εξαρτάται και από το αν έχει καλύμματα?
Με την βαλβολινη υπάρχει κίνδυνος να πεταχτεί στο ελαστικό με τις όποιες συνέπειες;
μου εχουν φτασει πιτσιλιες στην ακρη του πελματος
τις σκουπισα προχειρα και κανενα προβλημα
η βαλβολινη οτι ειναι να πεταξει το πεταει στα πρωτα μετρα και μετα τελος
η μαμα αλυσιδα μου με σπρει αλλαχτηκε στα 19000
το τωρινο σετ χωρις να ειναι τπτ ακριβο εχει κανει 31000 χωρις σημαδια φθορας
βαλβολινη μονο καθε 300-500 χλμ....καθαρισμα ποτε
όχημα: παπί crypton x 135
οδήγηση: παντού τέρμα γκάζι (εντός κι εκτός πόλεως)
μαμά σετ 14Κ χιλιόμετρα
οικονομικό σετ 8.5Κ
DID kit 15.5K (50+€)
καθάρισμα σχεδόν ποτέ, λάδωμα όποτε το θυμάμαι
Βασικά το παπί είναι το κύριο μέσο μετακίνησής μου και γράφει καθημερινά χιλιόμετρα. Κι επειδή είναι λίγα τα ημερήσια χιλιόμετρα δεν το έχω στο μυαλό μου ότι χρειάζεται λάδωμα η αλυσίδα αλλά τα χιλιόμετρα μαζεύονται με αποτέλεσμα να έχει μείνει για κάμποσα χιλιόμετρα αλάδωτη η αλυσίδα, πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ στο DR.
Τώρα είναι πάλι σώβρακο και είμαι για αλλαγή, θα ξεχάσω τα ακριβά σετ των 50+ ευρωπουλακίων και θα ξαναβάλω τα μαμά με 25. Αν μου βγάλουν πάλι 14.5Κ είμαι καλά.
Πάντως θαυμάζω αυτούς που ασχολούνται σχολαστικά με λάδωμα καθάρισμα κλπ (καλά δεν συζητώ αυτό το ξεπριτσίνωμα, καθάρισμα, ξανα πριτσίνωμα - δεν θα το έκανα ποτέ) αλλά δεν είμαι τέτοιος. Βαριέμαι.
edit: το λάδωμα το κάνω με ειδικό σπρέυ αλυσίδας αλλά μιας και τόσο καιρό ακούω για τα καλά της βαλβολίνης θα δοκιμάσω στο καινούριο σετάκι την συνταγή αυτή
Με την βαλβολινη υπάρχει κίνδυνος να πεταχτεί στο ελαστικό με τις όποιες συνέπειες;
Γι'αυτο 120αρα,αλλα και 80-90 δεν εχεις πρόβλημα ετσι κι αλλιως προτείνεται και από τους κατασκευαστες.
Οι γνήσιες καδένες εκκεντροφόρου ή αντίστοιχης ποιότητας, βγάζουν πάνω από 100000 χιλιόμετρα στα παπάκια?
όχημα: παπί crypton x 135
οδήγηση: παντού τέρμα γκάζι (εντός κι εκτός πόλεως)
μαμά σετ 14Κ χιλιόμετρα
οικονομικό σετ 8.5Κ
DID kit 15.5K (50+€)
καθάρισμα σχεδόν ποτέ, λάδωμα όποτε το θυμάμαι
Βασικά το παπί είναι το κύριο μέσο μετακίνησής μου και γράφει καθημερινά χιλιόμετρα. Κι επειδή είναι λίγα τα ημερήσια χιλιόμετρα δεν το έχω στο μυαλό μου ότι χρειάζεται λάδωμα η αλυσίδα αλλά τα χιλιόμετρα μαζεύονται με αποτέλεσμα να έχει μείνει για κάμποσα χιλιόμετρα αλάδωτη η αλυσίδα, πράγμα που δεν έχει συμβεί ποτέ στο DR.
Τώρα είναι πάλι σώβρακο και είμαι για αλλαγή, θα ξεχάσω τα ακριβά σετ των 50+ ευρωπουλακίων και θα ξαναβάλω τα μαμά με 25. Αν μου βγάλουν πάλι 14.5Κ είμαι καλά.
Πάντως θαυμάζω αυτούς που ασχολούνται σχολαστικά με λάδωμα καθάρισμα κλπ (καλά δεν συζητώ αυτό το ξεπριτσίνωμα, καθάρισμα, ξανα πριτσίνωμα - δεν θα το έκανα ποτέ) αλλά δεν είμαι τέτοιος. Βαριέμαι.
edit: το λάδωμα το κάνω με ειδικό σπρέυ αλυσίδας αλλά μιας και τόσο καιρό ακούω για τα καλά της βαλβολίνης θα δοκιμάσω στο καινούριο σετάκι την συνταγή αυτή
Εγώ πάλι στο παπάκι μου (innova) το πρώτο σετ αλυσίδα-γρανάζια που είχε από την μάνα του την λάδωνα και την καθάριζα πολύ συχνά την αλυσίδα και μου άντεξε μέχρι 18000 χιλιόμετρα.50 ευρώ που είπες ότι τα αγόρασες, θεωρώ ότι είναι πολλά λεφτά για αλυσιδογράναζα για παπάκι και να αντέξουν μόνο 15500 χιλιόμετρα.
Εγώ πάλι στο παπάκι μου (innova) το πρώτο σετ αλυσίδα-γρανάζια που είχε από την μάνα του την λάδωνα και την καθάριζα πολύ συχνά την αλυσίδα και μου άντεξε μέχρι 18000 χιλιόμετρα.50 ευρώ που είπες ότι τα αγόρασες, θεωρώ ότι είναι πολλά λεφτά για αλυσιδογράναζα για παπάκι και να αντέξουν μόνο 15500 χιλιόμετρα.
όπως το λες, πολλά λεφτά για λίγα χιλιόμετρα
Οπότε πάλι τα μαμά και είμαστε οκ
Τα αλυσιδογράναζα της AFAM για παπάκι αντέχουν πολλά χιλιόμετρα?Η τιμή τους είναι σετ γύρω στα 30 ευρώ.
andreastwin
14/01/2020, 12:23
Η διάρκεια ζωής της αλυσίδας-γραναζιών εξαρτάται και από το αν έχει καλύμματα?
[1] εξαρταται απο το ποσο νευρικο ειναι το χερι του καθενος.[2] το κατα ποσο την καθαριζω .[3] το κατα ποσο την λιπαινω.
sapila racing
14/01/2020, 12:43
Η διάρκεια ζωής της αλυσίδας-γραναζιών εξαρτάται και από το αν έχει καλύμματα?
Φυσικά.
Τα παλιά παπιά C50 κλπ όπως και κάποιες μοτο ανατολικού μπλόκ που είχαν καλυμμένη την αλυσίδα έβγαζαν πολλά χλμ.
Λογικό αν σκεφτείς οτι δεν βρέχεται, δεν τρώει σκόνη, χώματα κλπ.
Φυσικά.
Τα παλιά παπιά C50 κλπ όπως και κάποιες μοτο ανατολικού μπλόκ που είχαν καλυμμένη την αλυσίδα έβγαζαν πολλά χλμ.
Λογικό αν σκεφτείς οτι δεν βρέχεται, δεν τρώει σκόνη, χώματα κλπ.
Γιατί δε συνεχίστηκε αυτή η διάταξη; Τι μειονεκτήματα έχει;
Γιατί δε συνεχίστηκε αυτή η διάταξη; Τι μειονεκτήματα έχει;
Κόστος;
Γιατί δε συνεχίστηκε αυτή η διάταξη; Τι μειονεκτήματα έχει;
Συνεχίστηκε.Τα καρπυρατεράτα τα innova (όπως και το δικό μου) και μερικά μοντέλα από το injection έχουν καλύμματα γύρω από την αλυσίδα.
sapila racing
14/01/2020, 12:56
Γιατί δε συνεχίστηκε αυτή η διάταξη; Τι μειονεκτήματα έχει;
Τα μόνα μειονεκτήματα είναι οτι δεν βλέπεις άμεσα την αλυσίδα και μπορεί να παραβλέψεις την λίπανση ή το τέντωμα ενώ σε κάποιους μπορεί να φαίνεται άσχημο στην όψη.
H ΜΖ πήρε πολλά Παγκόσμια πρωταθλήματα Enduro και οι αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες είχαν τις αλυσίδες πάντα σε κλειστό περίβλημα.
Τότε που δεν υπήρχαν ακόμα οι Oring αλυσίδες αυτό τους έδινε ενα σοβαρό πλεονέκτημα ειδικά σε αγώνες με πολύ σκληρές συνθήκες όπως το Six days.
Κόστος;
Όσο κοστίζουν τα καλύμματα + το κόστος για να φτιάξεις βάσεις για να μπουν, εαν δεν υπάρχουν βέβαια
Τα μόνα μειονεκτήματα είναι οτι δεν βλέπεις άμεσα την αλυσίδα και μπορεί να παραβλέψεις την λίπανση ή το τέντωμα ενώ σε κάποιους μπορεί να φαίνεται άσχημο στην όψη.
H ΜΖ πήρε πολλά Παγκόσμια πρωταθλήματα Enduro και οι αγωνιστικές τους μοτοσυκλέτες είχαν τις αλυσίδες πάντα σε κλειστό περίβλημα.
Τότε που δεν υπήρχαν ακόμα οι Oring αλυσίδες αυτό τους έδινε ενα σοβαρό πλεονέκτημα ειδικά σε αγώνες με πολύ σκληρές συνθήκες όπως το Six days.
Στο innova τουλάχιστον έχει ένα μικρό καπάκι στο κάτω κάλυμμα που το βγάζεις και λάδώνεις την αλυσίδα.Επίσης έχει οδηγούς με 6 γραμμές στο ψαλίδι επάνω, και από τις 2 μεριές στους ρεγουλατόρους για να τεντώνεις την αλυσίδα, και έτσι δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τα καλύμματα.
Όσο κοστίζουν τα καλύμματα + το κόστος για να φτιάξεις βάσεις για να μπουν, εαν δεν υπάρχουν βέβαια
Είχα στο μυαλό μου μεταλλικά καλύμματα που είχαν τα παλιά παπιά (τελευταίος των μοϊκανών το ινοββα) αντί του πλαστικού που βάζουν τώρα και καλύπτει απλά το επάνω μέρος της αλυσίδας.
Το αισθητικό κομμάτι, είναι επίσης ένα θέμα.
Είχα στο μυαλό μου μεταλλικά καλύμματα που είχαν τα παλιά παπιά (τελευταίος των μοϊκανών το ινοββα) αντί του πλαστικού που βάζουν τώρα και καλύπτει απλά το επάνω μέρος της αλυσίδας.
Το αισθητικό κομμάτι, είναι επίσης ένα θέμα.
Πιστεύω ότι το μηχανάκι καλό θα είναι να έχει τουλάχιστον ένα κάλυμμα στο επάνω μέρος της αλυσίδας, γιατί όταν είσαι σε χαλικόδρομο μπορεί να εκσφενδονιστεί κάποιο χαλίκι στο μπροστινό γρανάζι μέσα στο καπάκι και να μαγκώσει μετά η αλυσίδα.
sapila racing
14/01/2020, 13:11
Στο innova τουλάχιστον έχει ένα μικρό καπάκι στο κάτω κάλυμμα που το βγάζεις και λάδώνεις την αλυσίδα.Επίσης έχει οδηγούς με 6 γραμμές στο ψαλίδι επάνω, και από τις 2 μεριές στους ρεγουλατόρους για να τεντώνεις την αλυσίδα, και έτσι δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις τα καλύμματα.
E ναι, έτσι ηταν και το παλιό C50.
Τέντωνες την αλυσίδα όταν έφτανε στο σημείο που την ακουγες να σέρνεται πανω στο καλυμμα. :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.