PDA

View Full Version : Modenas Kriss και ************* Ακαταλληλότητα



babisbabou
08/06/2015, 15:25
Καλησπέρα στο forum, παρότι δεν γράφω συχνά είμαι μέλος εδώ και χρόνια και παρακολουθώ το forum.
Παρ' αύτα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τους υπόλοιπους 2τροχους φίλους την ΚΑΚΗ εμπειρία μου.

Την περασμένη εβδομάδα έκανα ανακατασκευή στο Modenas Kriss που έχω για καθημερινή μου μετακίνηση μιας και ήταν η ώρα του!

Το μοτέρ λύθηκε όλο έγινε βίδες πλύθηκε καθαρίστηκε και πήγα ********* για αλλαγή μπιέλας-πίρου ρουλεμάν στροφάλου πιστόνι και άνοιγμα του κυλίνδρου αλλαγή σε όλα τα ρουλεμάν του μοτέρ καμπάνα δισκάκια κοινώς έγινε πραγματικά καινούργιο.

Όλα ωραία και καλά το δένω και κατά την παραλαβή βλέπω ότι μου έχει βάλει κινέζικο πιστόνι μάρκας Shark (που τα φτιάχνουν από λιωμένα κουτάκια αναψυκτικού...)
Τέλος πάντων του λέω ότι θέλω ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ και όχι κινέζικο και το αλλάζουμε με ένα JMP made in Japan. Οπότε πάω και δίνω το νέο πιστόνι μαζί με τον κύλινδρο να γίνει έλεγχος γιατί κάθε πιστόνι είναι διαφορετικό και πρέπει να μετρηθούν οι ανοχές. Το παραλαμβάνω και τονίζω ότι το πιστόνι μπαίνει με δυσκολία μέσα ανευ ελατηρίων και μου λέει ότι είναι μετρημένο και ΟΛΑ καλά....

ΕΔΩ αρχίζει η ιστορία....

Δένω όλο το μοτέρ και μετά από 100χιλιόμετρα το λύνω να κάνω οπτικό έλεγχο γιατί τόσα χρόνια εμπειρίας δεν με άφηναν να κοιμηθώ ήσυχος και τι βλέπω το πιστόνι κώλος:

http://i36.photobucket.com/albums/e43/babisbabou/11287092_10153292070633930_1374815402_n.jpg (http://s36.photobucket.com/user/babisbabou/media/11287092_10153292070633930_1374815402_n.jpg.html)
http://i36.photobucket.com/albums/e43/babisbabou/11304181_10153292070663930_1292711970_n.jpg (http://s36.photobucket.com/user/babisbabou/media/11304181_10153292070663930_1292711970_n.jpg.html)
http://i36.photobucket.com/albums/e43/babisbabou/11281765_10153292070693930_1707038273_n.jpg (http://s36.photobucket.com/user/babisbabou/media/11281765_10153292070693930_1707038273_n.jpg.html)
http://i36.photobucket.com/albums/e43/babisbabou/11348884_10153292070738930_1523999858_n.jpg (http://s36.photobucket.com/user/babisbabou/media/11348884_10153292070738930_1523999858_n.jpg.html)

Πιστόνι κώλος, κύλινδρος με σημάδια, οπότε και του το πήγα σήμερα να γίνουν τα απαραίτητα δηλαδή να δει το λάθος του, να αλλάξει το πιστόνι και να φτιάξει τον κύλινδρο, η απάντηση του ήταν ότι δεν φταίει αυτός και το λάθος δεν είναι δικό του και ήρθαν εξωγήινοι και κάτι τέτοια...

Έτσι και είπα να το μοιραστώ μαζί σας μιας και τέτοια μαγαζιά που κοροϊδεύουν τον κόσμο δεν αξίζει να τους δίνουμε τα χρήματα μας γιατί είναι ακατάλληλοι για εργασίες.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

theofilos888
08/06/2015, 17:48
Οταν πηγες εξ αρχης δε σε εστειλε να διαλεξεις πιστονι πανω;

babisbabou
08/06/2015, 22:57
Όχι φίλε μου, οπότε θεώρησε σωστό να βάλει ότι ποιο μάπα ήθελε να ξεφορτωθεί.

Γιατί σβήσατε το όνομα?

BLiTzER
08/06/2015, 23:19
Κάτι μου λέει ότι σίγουρα δεν το έκαναν για να το ξαναγράψεις.

roukos_x
08/06/2015, 23:24
Κάτι μου λέει ότι σίγουρα δεν το έκαναν για να το ξαναγράψεις.

ααααααααααααααααααχαχαχχαχαχαχχαχαααααααααα!!!!
κλαιωωωωωωωωωωωωω!!!!! :lol:

daz
09/06/2015, 00:10
Δεν έπρεπε να το βάλεις.
Ο κατασκευαστής δίνει τις ανοχές που πρέπει να έχει το πιστόνι και ο κύλινδρος και έχει υπολογίσει μέχρι και τις μεταβολές που θα υποστούν τα μέταλλα λόγο της θερμοκρασίας. Για να μετρήσεις χρειάζεται κυλινδρόμετρο και εξωτερικό μικρόμετρο. Πολλά ακριβά συνεργεία μετράνε τη φθορά του κυλίνδρου με το νύχι στο άνω νεκρό σημείο του πιστονιού και βλέπουν τις ανοχές του πιστονιού με τον κύλινδρο εμπειρικά. Τα εργαλεία λίγοι τα έχουν γιατί είναι πανάκριβα ή μετράνε με λάθος εργαλεία που δεν έχουν την κατάλληλη ακρίβεια.

Στην προκειμένη περίπτωση ο μάστορας έπαιξε το ρόλο του πωλητή. Είναι ευθύνη αυτού που επισκευάζει το μηχανάκι, να βάλει το κατάλληλο ανταλλακτικό και να κάνει τη δουλειά σωστά. Συμφωνώ ότι απ' τη στιγμη που του έδωσες κύλινδρο και πιστόνι να τα μετρήσει δεν έπρεπε να υπάρξει λάθος. Δεν ξέρω τι πήγε στραβά με την μέτρηση ή γιατί δεν ταίριαζαν ενώ σου είπε ότι είναι εντάξει, προφανώς δεν έδειξε την κατάλληλη προσοχή επειδή δεν ήταν ο ίδιος υπεύθυνος για την επισκευή.

Γιατί δεν έβαλες ένα γνήσιο πιστόνι?

Τώρα χρειάζεσαι καινούριο πιστόνι και μηχανουργείο για ρεκτιφιέ ή καινούριο χιτώνιο.

teogtp
09/06/2015, 00:21
Για να σε προστατεψει απο τυχον περιπετειες που μπορει να βρεθεις μπλεγμενος.;)

andreaspetr
09/06/2015, 01:01
καδενακι και γλυστρες γιατι τα εβγαλες μετα?
μονο κυλινδρος και πιστονι ειχαν θεμα.

wthanasis
09/06/2015, 08:46
Κάτι μου λέει ότι σίγουρα δεν το έκαναν για να το ξαναγράψεις.

:bawl: :bawl: Πρέπει να έχεις κάποιο κληρονομικό χάρισμα εσύ......

babisbabou
09/06/2015, 16:01
Δεν έπρεπε να το βάλεις.
Ο κατασκευαστής δίνει τις ανοχές που πρέπει να έχει το πιστόνι και ο κύλινδρος και έχει υπολογίσει μέχρι και τις μεταβολές που θα υποστούν τα μέταλλα λόγο της θερμοκρασίας. Για να μετρήσεις χρειάζεται κυλινδρόμετρο και εξωτερικό μικρόμετρο. Πολλά ακριβά συνεργεία μετράνε τη φθορά του κυλίνδρου με το νύχι στο άνω νεκρό σημείο του πιστονιού και βλέπουν τις ανοχές του πιστονιού με τον κύλινδρο εμπειρικά. Τα εργαλεία λίγοι τα έχουν γιατί είναι πανάκριβα ή μετράνε με λάθος εργαλεία που δεν έχουν την κατάλληλη ακρίβεια.

Στην προκειμένη περίπτωση ο μάστορας έπαιξε το ρόλο του πωλητή. Είναι ευθύνη αυτού που επισκευάζει το μηχανάκι, να βάλει το κατάλληλο ανταλλακτικό και να κάνει τη δουλειά σωστά. Συμφωνώ ότι απ' τη στιγμή που του έδωσες κύλινδρο και πιστόνι να τα μετρήσει δεν έπρεπε να υπάρξει λάθος. Δεν ξέρω τι πήγε στραβά με την μέτρηση ή γιατί δεν ταίριαζαν ενώ σου είπε ότι είναι εντάξει, προφανώς δεν έδειξε την κατάλληλη προσοχή επειδή δεν ήταν ο ίδιος υπεύθυνος για την επισκευή.

Γιατί δεν έβαλες ένα γνήσιο πιστόνι?

Τώρα χρειάζεσαι καινούριο πιστόνι και μηχανουργείο για ρεκτιφιέ ή καινούριο χιτώνιο.

Ορθά τα λες, αλλά τι παραπάνω να έκανα όταν του τονίζω τα λάθη του και με διαβεβαιώνει ότι όλα είναι όπως πρέπει, να έμπαινα μέσα να τα μετρήσω εγώ? :( Εν τέλη έχω βάλει μαμά πιστόνι-κύλινδρο


Για να σε προστατεψει απο τυχον περιπετειες που μπορει να βρεθεις μπλεγμενος.;)

Για να βγαίνω δημόσια σημαίνει ότι μιλάω με αποδείξεις και ότι πλέον δεν έβγαλα άκρη με το συγκεκριμένο μηχανουργείο άρα οφείλω να ενημερώσω τους υπόλοιπους φίλους που πιάνουν τα χέρια τους (κατσαβίδια) να προσέχουν γιατί ναι το λάθος είναι αποδεκτό, η μη αναγνώριση αυτού είναι το πρόβλημα!



καδενακι και γλυστρες γιατι τα εβγαλες μετα?
μονο κυλινδρος και πιστονι ειχαν θεμα.

Προφανώς για έλεγχο ύπαρξης για γρέζια στο υπόλοιπο μοτέρ!

Ζεύκας
09/06/2015, 16:13
Για να βγαίνω δημόσια σημαίνει ότι μιλάω με αποδείξεις και ότι πλέον δεν έβγαλα άκρη με το συγκεκριμένο μηχανουργείο άρα οφείλω να ενημερώσω τους υπόλοιπους φίλους που πιάνουν τα χέρια τους (κατσαβίδια) να προσέχουν γιατί ναι το λάθος είναι αποδεκτό, η μη αναγνώριση αυτού είναι το πρόβλημα!

Όταν βγαίνεις δημόσια και "κράζεις" έναν επαγγελματία σε ένα φόρουμ τότε μπορεί αυτός με την σειρά του να ζητήσει
με δικαστική εντολή την ip σου από τον administrator, να σε βρει και να σου κάνει αγωγή για συκοφαντική δυσφήμιση κτλ

Είσαι έτοιμος να αναλογιστείς τις συνέπειες; Μπορείς να αποδείξεις τα λεγόμενά σου στο δικαστήριο;

stefanos
09/06/2015, 16:31
Ορθά τα λες, αλλά τι παραπάνω να έκανα όταν του τονίζω τα λάθη του και με διαβεβαιώνει ότι όλα είναι όπως πρέπει, να έμπαινα μέσα να τα μετρήσω εγώ? :( Εν τέλη έχω βάλει μαμά πιστόνι-κύλινδρο


Θα τα λέει ορθά εάν και εφόσον μέτρησες τον κύλινδρο και το πιστόνι και είναι εκτός ανοχών,
η όρισες δικές σου ανοχές τις οποίες το μηχανουργείο δεν τήρησε.
Το γεγονός ότι κόλλησε μετά από επισκευή δεν σημαίνει αναγκαία ότι υπήρχε λάθος στην μηχανουργική εργασία.

kostaskk
09/06/2015, 16:43
Όλα ωραία και καλά το δένω και κατά την παραλαβή βλέπω ότι μου έχει βάλει κινέζικο πιστόνι μάρκας Shark (που τα φτιάχνουν από λιωμένα κουτάκια αναψυκτικού...



εχεις παει σε χυτήριο στην κινα και ιαπωνια?
η προηγούμενη μορφη του μεταλλου δεν παιζει κανέναν σοβαρο ρολο.. η σύσταση του παίζει
και το japan πιστονι σου θα μπορουσε να προερχεται απο κραβι,ξυραφάκι ή αναψυκτικό
επίσης η επεξεργασια παιζει ρολο στην ακρίβεια και αντοχη του ανταλλακτικου.

εκει ειναι η διαφορες που βλεπεις αν βλεπεις μεταξύ κινας-ιαπωνιας και οχι η προιγουμενη μορφη του μεταλλου..


για τον dragon slayer δεν μπορεις να κανεις και πολλα.. εφοσον τα ειπατε με λογια δεν μπορεις να αποδείξεις τιποτα. απο οτι εχω καταλαβει δεν του ζητησες καν να σου πει τι νουμερα μετρισε και ποιο ηταν το κενο αναμεσα σε κυλινδρο και πιστονι

αν σου εδινε χαρτι (υπεύθυνη δηλωση ή οτι αλλο ειναι) οτι μέτρησε τις ανοχές και τις εβγαλε τόσες 'νουμερο' και πας και μετρήσεις εσυ και ειναι τελειος αλλο νουμερο τοτε ισως κατι να εκανες.

επίσης αφου δεν εδεσε αυτος το μοτερ δεν φέρει ευθύνη.
εσυ μπορει να μην ξερεις απο δεσιμο μοτερ και πχ να το έδεσες χωρις να λαδωσεις τις επιφανειες με λαδι πριν το δεσεις και να σου τα χαλασε για αυτο
ή να ειχες υψηλη συμπιεση και να στα ελιωσε απο αυτο. ή να εκανες καποιο αλλο λαθος
μπορει να ισχυριστεί αυτος αυτο. μπορεις να το διαψεύσεις?

ακομα και κατι για να ξερεις για τους ρεκτιφτιατζιδες στην ελλαδα. τα ποιο πολλα μηχανήματα τους ειναι αρχαια και οι περισσοτερες μετρισεις λαθος. ενω οι ιδιοι εχουν μεινει πισω σε γνωσεις και τεχνογνωσια σε σχεση με το εξωτερικο.. κοινος κανουν οτι εμαθαν πριν 30 χρονια.
στο εξωτερικο πηγαίνουν σεμιναρια καθε λιγο για να μαθαίνουν για τις νεες τεχνικές και μηχανήματα

εχω περιπτωση που παιδι πηγε κυλινδρο για μετριμα σε 3 διαφορετικους γνωστους ρεκτιφιατζιδες και ολοι του ειπαν διαφορετικα νουμερα και μαλιστα με σημαντικές διαφορες.

δεν ειναι τιποτα.. ενα χαλασμενο κυλινδρο και λιγη βενζίνη για τα πηγαινε ελα.. δοκιμαστε το

leftos
09/06/2015, 17:07
Φιλε η τελευταια σου κουβεντα ειναι ο λογος που οταν καποιος κινητηρας μου σε οποιοδηποτε μηχανημα χαλασει ( αυτο, μηχαν, φορτηγο , τρακτερ ) ψαχνω κινητηρα και οχι ρεκτιφιε. 2 φορες που το ειχα δοκιμασει παλιοτερα εβγαλαν max το 1/4 σε ωρες λειτουργιας σε σχεση με το προηγουμενο μοτερ.
Και τωρα ενα 508 mercedes που εχουμε ( μαλλον με ρηγμα ) με εχουν φαει να το ανοιξουμε αλλα επιμενω να βρω κινητηρα αν και γνωριζω σε τι κατασταση θα ειναι ενας κινητηρας 40 χρονων.
Ποσο σε καταλαβαινω.

stefanos
09/06/2015, 17:25
Φιλε η τελευταια σου κουβεντα ειναι ο λογος που οταν καποιος κινητηρας μου σε οποιοδηποτε μηχανημα χαλασει ( αυτο, μηχαν, φορτηγο , τρακτερ ) ψαχνω κινητηρα και οχι ρεκτιφιε. 2 φορες που το ειχα δοκιμασει παλιοτερα εβγαλαν max το 1/4 σε ωρες λειτουργιας σε σχεση με το προηγουμενο μοτερ.
Και τωρα ενα 508 mercedes που εχουμε ( μαλλον με ρηγμα ) με εχουν φαει να το ανοιξουμε αλλα επιμενω να βρω κινητηρα αν και γνωριζω σε τι κατασταση θα ειναι ενας κινητηρας 40 χρονων.
Ποσο σε καταλαβαινω.

Ένας κινητήρας 40 ετών θέλει πολλά περισσότερα από ένα απλό ρεκτιφιέ κυλίνδρων.
Και εάν έβγαλε με ένα απλό ρεκτιφιέ το 1/4 των ωρών του μετά από αυτό,
είναι μεγάλο επίτευγμα και για τον μηχανουργό και για τον κινητήρα.:)

daz
09/06/2015, 18:00
Ορθά τα λες, αλλά τι παραπάνω να έκανα όταν του τονίζω τα λάθη του και με διαβεβαιώνει ότι όλα είναι όπως πρέπει, να έμπαινα μέσα να τα μετρήσω εγώ? :( Εν τέλη έχω βάλει μαμά πιστόνι-κύλινδρο



Να είσαι σίγουρος ότι τώρα δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Αν βρεις κάποιον που θα αναγνωρίσει το λάθος του να μου το πεις και μένα.

Στο παρελθόν έχω φάει λίγο τρέξιμο με παρόμοια θέματα αλλά ευτυχώς με καλύτερα αποτελέσματα. Τώρα πια έχω κάνει ρουτίνα να ψάχνω μια δυο φορές την εβδομάδα καμια δημοπρασία με μτχ ή παλιά μοντέλα από μικρόμετρα, κυλινδρόμετρα και γενικά όργανα ακριβείας. Σιγά σιγά και με τη βοήθεια και καθοδήγηση ενός φίλου που δουλεύει σε μηχανουργείο, έχω αγοράσει μικρόμετρα mitutoyo του κουτιού, σε πολύ σπέσιαλ τιμή. Ψηφιακά, αναλογικά κτλ. Όταν τα χρειαστείς δεν θα μπορείς να διαθέσεις μια 300αρα για το ένα. Αν ψάχνεις όμως κάποια στιγμή θα χτυπήσεις με 110 ευρώ κανένα σετάκι που θα τα έχει όλα.

Αφού το έχεις και το παλεύεις προσπάθησε να στηρίζεσαι όσο πιο πολύ μπορείς στα πόδια σου και να μην κρέμεσαι απ' τα @ κανενός.

bruno
09/06/2015, 18:09
Ειναι το ρεκτιφιε,που ηταν παλια ενας παππους,που τσεκαρε τις μ@@@κιες του καθενος εκει μεσα;:lol:

stefanos
09/06/2015, 18:30
Να είσαι σίγουρος ότι τώρα δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.

Φυσικά και μπορεί.Μετράει το πιστόνι και τον κύλινδρο.

devil's animal
09/06/2015, 18:34
πονεμενη ιστορια για πολλους τα ρεκτιφιε...(ευτυχως οχι απο εμενα)...
κατα βαση συμφωνω με οτι σου ειπε ο kostaskk..

daz
09/06/2015, 19:20
Φυσικά και μπορεί.Μετράει το πιστόνι και τον κύλινδρο.

Και αν τα μετρήσει τι θα γίνει? Θα διαπιστώσει ότι οι ανοχές τους είναι μικρότερες απ' αυτές που πρέπει, και μετά?

stefanos
09/06/2015, 22:20
Και αν τα μετρήσει τι θα γίνει? Θα διαπιστώσει ότι οι ανοχές τους είναι μικρότερες απ' αυτές που πρέπει, και μετά?

Εννοείς ότι το μηχανουργείο που σου έκανε ρεκτιφιέ και σου πούλησε ΚΑΙ το πιστόνι θα αποποιηθεί την ευθύνη του?

daz
09/06/2015, 22:34
Εννοείς ότι το μηχανουργείο που σου έκανε ρεκτιφιέ και σου πούλησε ΚΑΙ το πιστόνι θα αποποιηθεί την ευθύνη του?

Φυσικά!

Μα του πήγε το πιστόνι και τον κυλινδρο να δει πως έγιναν και του είπε ότι δεν φταίει αυτός! Από κει και πέρα?

Αν ξαναπάει με τον κύλινδρο το πιστόνι και ένα μπακαλοτέφτερο με μετρήσεις τι θα αλλάξει?

Ρε με τα όργανα ανα χείρας να παει και να του πει να δες οι ανοχές είναι πολύ μικρές, η απάντηση που θα πάρει θα είναι ότι "το πιστόνι φούσκωσε απ' τη θερμοκρασία" και "ξέρω 'γω τι έκανες, εγώ σωστά στο έδωσα" και "που ξέρω εγώ ότι είναι το πιστόνι που σου πούλησα" και "τα όργανα τα δικά μου λένε άλλα" κτλ.

Πλάκα κάνεις? Έχουμε ακούσει και χειρότερα!

babisbabou
09/06/2015, 22:56
@ζευκας νομιζω κάλυψα τις απορίες σου ποιο πάνω.

@stefanos πρόσεξε με, ο κατασκευαστής δίνει ανοχές, αυτές παίρνεις υπόψιν και τις τηρείς, δεν φτιάχνουμε κάποια extreme ή custom κατασκευή ούτε αγώνες θα τρέξει ούτε dragster θα πάει, εγώ ΔΕΝ δουλεύω σε μηχανουργείο, για αυτό και πήγα σε μηχανουργείο τα πράγματα ώστε μιας και είναι η ειδικότητα τους και έχουν εργαλεία και τις γνώσεις καθώς και την εμπειρία να προβούν στην ορθή κατεργασία των υλικών εξού και η πληρωμή τους. Τόσο δύσκολο είναι να φτιαχτεί σωστά ένα κυλινδράκι από ένα απλό παπί θέλεις να μου πεις από "επαγγελματίες" του είδους?
Μπορείς να μας παραθέσεις μια αιτία που μπορεί να κολλήσει ένα πιστόνι μετά από μια ανακατασκευή όπως την έχω παραθέσει παραπάνω που δεν έχει μείνει τίποτα παλιό, και σε παρακαλώ μην πάμε σε σφαίρα φαντασίας και εξωγήινα όντα.

@kostaskk δεν σε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά τα πιστόνια φτιάχνονται κυρίως από κράματα αλουμινίου ενώ όλα όσα αναφέρεις είναι κοινώς σίδερο. Η επεξεργασία ενός μετάλλου είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι αλλά εξίσου σημαντικά είναι τα υλικά κατασκευής, ποιότητα και προηγούμενη μορφή, πάραυτα υπάρχει βιβλιογραφία που μπορεί να ενημερωθεί ο καθένας για το θέμα των μετάλλων.
Πάραυτα ήταν ένα αστείο και παράλληλα καυστικό παράδειγμα που έφερα για να σατιρίσω τα shark.

Στα υπόλοιπα περιγράφεις τα γεγονότα της Ελλάδας και το πόσο ΠΙΣΩ και χάλια είναι ο χώρος μιας και δεν έδωσαν ποτέ χρήματα για να ανανεώσουν τον εξοπλισμό τους, αλλά πόσο δύσκολο είναι να φτιάξεις έναν κύλινδρο από απλό παπί που μπορείς να κάνεις έναν έλεγχο ακόμα και με ένα απλό φιλερ για να πάρεις μια ιδέα???

@daz πολύ σωστός.


και αυτές τις δικαιολογίες μου είπε! Πρώτη φορά μου λέει δούλεψε χωρίς λάδια κοίτα τον πίρο είναι μωβ,
του λέω αυτό έγινε επειδή ζοριζόταν λόγο του ότι το πιστόνι κόλλαγε
απάντηση ΟΧΙ ΟΧΙ,
τοτε τι του λεω και φευγει...

Έρχεται πάλι και μου λέει κοίτα, δεν κόλλησε από λάδια, από ότι φαίνεται είχε λάδια κανονικά...αυτό φαίνεται ότι είναι πλάκωμα κρύο...
Του λέω πλάκα κάνεις στο δικό μου μηχανάκι θα το έκανα αυτό? τέτοια σημάδια έχω δει σε πιστόνια αυτοκινήτου από cold start στο 1/10 και μετά από 400.000χιλιόμετρα του λέω και
φεύγει πάλι....

Έρχεται πάλι μου λέει : μα οι ανοχές είναι μεγάλες είναι 10 από 3, του λέω λογικό αφού κόλλησε, φεύγει... κάπως έτσι ήταν το θέατρο του παραλόγου...εν τέλη ήταν κάτι άλλο άγνωστο το γιατί έγινε κώλος το πιστόνι...

stefanos
09/06/2015, 23:38
Φυσικά!

Μα του πήγε το πιστόνι και τον κυλινδρο να δει πως έγιναν και του είπε ότι δεν φταίει αυτός! Από κει και πέρα?

Αν ξαναπάει με τον κύλινδρο το πιστόνι και ένα μπακαλοτέφτερο με μετρήσεις τι θα αλλάξει?

Ρε με τα όργανα ανα χείρας να παει και να του πει να δες οι ανοχές είναι πολύ μικρές, η απάντηση που θα πάρει θα είναι ότι "το πιστόνι φούσκωσε απ' τη θερμοκρασία" και "ξέρω 'γω τι έκανες, εγώ σωστά στο έδωσα" και "που ξέρω εγώ ότι είναι το πιστόνι που σου πούλησα" και "τα όργανα τα δικά μου λένε άλλα" κτλ.

Πλάκα κάνεις? Έχουμε ακούσει και χειρότερα!

Λοιπόν τώρα ρε daz που οι ανοχές βγήκαν και μεγάλες και δεν έχει φουσκώσει και το πιστόνι και κανένας δεν αρνήθηκε ότι το πούλησε....?

daz
09/06/2015, 23:56
Ρε 'συ στέφ με τις πιθανές απαντήσεις που έδωσα εγώ, ήθελα να δείξω ότι πιο εύκολα σε βγάζει τρελό παρά παραδέχεται το λάθος του. (αν έκανε λάθος, μάγος δεν είμαι)

Ορίστε τι είπε:
Κόλλησε από λάδι.
Το πλάκωσες κρύο.
Οι ανοχές είναι μεγάλες.

Μα ασε τι μαλακίες λέω εγώ. Πήγε ο άνθρωπος με το πιστόνι και τον κύλινδρο. Άκρη βγήκε?

Εγώ είμαι ο πρώτος που του είπε ότι δεν έπρεπε να το βάλει μέσα γιατί διαπίστωσε ότι έμπαινε με δυσκολία ακόμα και χωρίς ελατήρια. Τότε έπρεπε να το πάει στο μηχανουργείο να το δει και να το διορθώσει.

daz
10/06/2015, 00:00
Λοιπόν τώρα ρε daz που οι ανοχές βγήκαν και μεγάλες και δεν έχει φουσκώσει και το πιστόνι και κανένας δεν αρνήθηκε ότι το πούλησε....?

Ναι τι? Έβγαλε άκρη και δεν το κατάλαβα?


Edit. Στέφανε τώρα κατάλαβα που το πας. Ότι το λάθος μπορεί να μην ήταν του μηχανουργείου!

Ένα δίκιο εδώ το έχεις.

leftos
10/06/2015, 10:26
Αφου ειδε οτι δεν εμπαινε εστω με το ματι σωστα επρεπε να του πει δεσε εσυ το μοτερ σε πληρωνω και δωσε μου μια δηλωση οτι οτι ζημια θα προκληθει στο μοτερ στα επομενα 10000 χλμ θα την πληρωσεις εσυ.
Απλα δεν θα το δεχοταν θα επαιρνε τα πραγματα του δεν θα τον πληρωνε και θα τελειωνε το θεμα εκει.

daz
10/06/2015, 11:24
Όταν οι ανοχές είναι πάρα πολύ μικρές, φαίνεται. Όχι πάντα αλλά όταν το πιστόνι χωρίς ελατήρια μπαίνει με δυσκολία, ε δε μπορείς να πεις ότι είναι και το ιδανικό. Ο βαθμός φθοράς που έχει και το μέγεθος της επιφάνειας που έχει αρπάξει συνηγορούν σε αυτό. Ο άνθρωπος στηρίχθηκε στο γεγονός ότι πιστόνι και κύλινδρος ήταν μετρημένα. Έπρεπε τουλάχιστον να το πάει πάλι να του πει τον προβληματισμό του και να το ελέγξει ξανά ή να το πάει για έλεγχο και σε άλλον.

Εκ των υστέρων δε γίνεται δουλειά. Δεν υπάρχουν ούτε δυο αντικριστές περιοχές που να μην έχουν αρπάξει ώστε να μετρήσεις.

Stabak
10/06/2015, 11:55
Η σωστή διαδικασία είναι να πάρεις μέτρηση από 2 συν μηχανουργεία (αν δεν μπορείς μόνος σου) κ ψωνίζεις τα ανάλογα προϊόντα πάλι μόνος σου κ τα πας για ταίριασμα.
Συχνό φαινόμενο είναι η χρήση Χ,Ψ,Ω υλικών στου κασίδη το κεφάλι...

babisbabou
10/06/2015, 12:19
@leftos and @stabak Παιδιά αν και νομίζω ότι το έχω πει πολλές φορές θα το πω άλλη μια :

Του δίνω τον κύλινδρο σκέτο κύλινδρο (όπως είναι στο παπί χιτώνιο και ψύκτρες) στο χέρι και το πιστόνι μαζί όπως ήταν στο κουτί του, χωρίς πχ να έχω βάλει τα ελατήρια επάνω ή οτιδήποτε άλλο.
Το δίνω λέγοντας του να κάνει έλεγχο του κυλίνδρου και του πιστονιού δηλαδή να κάνει την δουλειά του. (να μετρήσει ανοχές του νεου πιστονιού και του κυλίνδρου)
Ωραία μέχρι εδώ?

Μου το δίνει πίσω και βάζω το χέρι μου να δω πόσο άνετο είναι και ήταν πολύ σφικτό και του το αναφέρω και με διαβεβαιώνει ότι είναι όπως πρέπει.

Η επόμενη κίνηση είναι να πάω και να δέσω το μοτέρ και να έχω τα αποτελέσματα των φωτογραφιών.

Δεν ήταν δουλειά μου να μετρήσω ανοχές, δεν ήταν δουλειά μου να κάνω έλεγχο αν το πιστόνι μπαινοβγαίνει άνετα ή όχι.
Για αυτό πήγα στο μηχανουργείο. Πάραυτα δοκίμασα το πιστόνι του το ανέφερα και με καθησύχασε ότι όλα είναι σωστά.

Αν κάτι δεν το έγραψα σωστά ή δεν το καταλάβατε ευχαρίστως να το εξηγήσω, ζητήστε το μου, γιατί βλέπω ρωτάτε και λέτε τα ίδια πράγματα άρα υπάρχει κάποια έλλειψη κατανόησης των εγγραφόμενων μου!

leftos
10/06/2015, 17:36
Δεν υπαρχει θεμα τα καταλαβαινουμε ολα και τι εγινε ετσι οπως τα λες απλα λεμε οτι σε τετοιες καταστασεις εφοσον κατι σου βρωμαει πρεπει να τον πιεσεις πολυ για να μην εχεις θεμα μετα οπως συμβαινει τωρα σ'εσενα. Γιατι τωρα δεν θα δεχτει τιποτα.
Αν εκεινη την ωρα που σου ελεγε ειναι ολα ενταξει του τα εδινες χωρις να τον πληρωσεις να τα κανει διακοσμητικα θα μαζευοταν. Τωρα που εχει παρει το χρημα κανει αβαβα.
Και υποτιθεται οτι ο συγκεκριμενος ειναι ονομα στην πιατσα. Η κανα νεο βοηθο εβαλε να μετρησει που εχασε την μπαλα και εβλεπε αλλα η εχει γινει χειροτερος απο τους αλλους.

spyrakos35
10/06/2015, 17:57
Was name (i ve been told long time ago)